Un produs Blogger.

sâmbătă, februarie 15, 2025

Unde vor duce dezvaluirile din dosarul generalului Zisu?

103 comments

 


103 comentarii:

yar 99 soim spunea...

A cazut masca de pe "aliatul" de peste ocean. Nu au dat nimic gratis ucrainienilor, ci pe " rare mineral earth". Si pe sangele a 1 milion de tineri care au murit ca prostii pentru "NATO, UE & Democracy".
Tocmai am aflat ca s-a batut palma, Putin obtine tot ce si-a dorit, si ceva in plus:
- ramane cu teritoriile ocupate
- se vor ridica toate sanctiunile
- Ucraina nu va adera la NATO niciodata
- securitatea Ucrainei este garantata doar de statele europene (inclusiv Rusia)
- limba rusa - limba oficiala , alaturi de ucrainiana, minoritatea rusofona isi obtine dreptul de a vorbi, instrui si ruga in limba rusa, Biserica Ortodoxa Rusa - din nou intra in legalitate
- regimul "na z. ist"de la Kiev dispare in neant (alegeri libere, sanchi 😉 )
- Zelenski - dead man walking ( politic vorbind, posibil nu numai)
- apropo de alegeri, toate partidele anti rusesti scoase in afara legii, vor ramane doar cele pro ruse sau neutre
- referendumuri in toate celelalte regiuni, prin care ucrainienii vor opta pentru ramanerea in cadrul unui stat ucrainian liber si neutru sau se vor alipi la Rusia, Romania, Polonia, Ungaria, etc
-NATO isi va lua "jucariile" ( a se citi scuturile antiracheta) din Romania si Polonia
- toti militarii americani se cara din Romania, posibil si Polonia.
- sferele de influenta reapar in lume, noi suntem inca sub influenta americana dar invecinati cu rusii.
Iar am pariat pe calul gresit.

Viorel spunea...

Probabil la Măciucă și alții. Apoi, încetul cu încetul la una mică la Beciul Domnesc pentru că o merită cu vârf și îndesat. Poate așa va înțelege enorma greșeală a vieții că și-a abandonat colegii și subordonații atunci când au avut nevoie de el. Dacă în înregistrare nu era pomenit și numele domnului Călin Georgescu, nici nu apărea pe blog pentru că strica imaginea de ansamblu.

yar 99 soim spunea...

se vorbeste prin targ ca urmatorul dupa zisu va fi maciuca si unii dintre colaboratorii lor din trecut precum jianu si rosu. ramane sa vedem daca se confirma aceste ,,speculatii''. de asemenea ramane un semn de intrebare de ce acest general a intrat in vizorul organelor judiciare tocmai acum cand existatu informatii ca facea chestii pe linga lege de cand raspundea de clubul Steaua ? deja vedem ca unele televiziuni ale globalistilor ne baga in aceiasi oala pe toti activii si rezervistii ca si cum toti suntem corupti si hoti ca acest general si ca multi rezervisti il sprijina pe CG. eu asta o vad ca o acuza si intimidare la adresa noastra ca cei care au de gand sa il voteze pe CG sa nu o faca . si mai cred ca ceea ce se intampla cu zisu si care vor mai urma va conduce la faptul ca ni se va arunca in fata de sistem, de presa aservita acestuia si de opinia publica sa nu mai cerem actualizarea pensiilor ca iata cat de corupti sunt fostii sefi ai vostrii si toti sunteti la fel.

Iulian Mareș spunea...

Cine a dat pozele cu tablouri și genți, ceasuri? Asta e anketa?
Avea și ferma de boți..., știm Asta îl leagă de CG!
Ce secrete îi dădeau ei (Pahontu Oprișor, Ciuca, Hapau)?
Secretul nr 1 rezervistii nemulțumiți de pensii, nr 2 lipsa concurentei la admitere?
Adevărat...2000 tablouri pare exagerat! Ceasurile sunt de la Vanghelie, replici +++?
Nu cred ca au fost colegi de liceu, la Sibiu kiar, spune idiotul ala, care afirma ca s-a documentat!
Nu trebuie aviz DGIA pentru promovări, ci pentru altceva...
Eu nu-i țin partea lui Zisu, dar mai au puțin sa spună ca avea și maturitate de ruble...
Ar fi bine sa fie cercetați și cred ca vor fi și Ciuca, Hapau, eternul Oprișor, dar mai ales peronul Pahontu, provenit din jandarmerie...
Vor urma Jianu și Rosu si poate Cristea (ambii)
Repet: niciunul nu are legătură cu rușii, cu CG...ei sunt concurenți în strâns averi!
Singurul lucru pe care kiar ca nu-l inteleg: de ce locuia la Hotel Haiducului? Sa facă economie armatei la motokilometri?

Randoom spunea...

zisu este cel care se opune de 8 ani la actualizarea pensilor militare si cel care incearca sa distruga Steaua.un tradator de tara care si daca ar face 100 de ani de puscarie grea,tot nu s-ar face dreptate,cel care este mana in mana cu psd,pnl,usr si udmr,cel care este impotriva lui Calin Georgescu.

John spunea...

https://www.aktual24.ro/ministerul-apararii-a-inaintat-catre-administratia-prezidentiala-propunerea-de-trecere-in-rezerva-a-generalului-locotenent-zisu/

Calinmihaib12 spunea...

1.."în general.." =..un ofițer poate ajunge.."general" (cu excepția ofițerilor..EXCEPȚIONALI ❗.. = ..profesional)..= numai având= sub o formă sau alta.."tangente"..sau..chiar.."intersecții" cu "lumea politică"..❗
2. ..nu a căzut nici o mască de pe "fața" .."aliaților..americani".. ci..eventual..= de pe fața..=.."lui Trump.. (care eu cred că..e "OMUL".. RUȘILOR ❗)..=..pus .."acolo"..= în funcția supremă.., a 2 a oară..= așa cum..singur..= A RECUNOSCUT = ..de către..cei.."din spatele".. FINANȚATORILOR..(printre care se află..și tovarășii.. RUȘI..).. "aplicației" manipulatoare..= "TIK TOK"..❗ = care = nu e nici o surpriză..= "i-a urcat"..în PROCENTAJELE din.."exit polluri"..= și pe..=.."psdudo-suveraniștii" noștri..= .."români" (..?)..❗
3 .. cred că urmează..TIRANIA MONDIALĂ..a NEBUNILOR..aflați la "putere"..în.."marile..puteri'❗
4. ..Gl. PREDOIU.. l-a criticat și acuzat de..IPOCRIZIE.., aseară (15 feb.) la o ..TV. = pe vice- președintele ăla american ..(a lui TRUMP..!) .. re-amintind.."faptele" lui TRUMP =..din ="6 ian.2020" = instigarea republicanilor să atace..CONGRESUL AMERICAN..❗..(care e cam..echivalentul.. "loviturii de stat"..= de care șunt "acuzate".. structuri ale autorităților din ROMÂNIA de către partidele aparent = de .."culori politice" deosebite : = cele.."suveraniste".., dar și de.."USR"..(?) = în urma anulării alegerilor prezidențiale..! ( dar: ciudat sau nu . suveranistii care acuză autoritățile române de ..."lovitură de stat" dată prin anularea alegerilor prezidențiale.., supra-licitează și ..VOR SI ELE SĂ..DEA.."O LOVITURĂ DE STAT" =.. încercând SĂ DEMITĂ..=..într-un fel sau altul..=.. GUVERNUL și PARLAMENTUL..=..abia.. alese..=..democratic..în = 1 dec.2024..❗

Andrei spunea...

Din 2012 și până acum, politicul și justiția au implementat proiectul de țară "România penală". Asta după ce se întărise DNA-ul și Năstase, Oprescu și Voiculescu făceau pușcărie. Ceea ce era inadmisibil pentru "emanații puterii", să fure și să răspundă pentru faptele lor.

Și au făcut tot posibilul ca proiectul România Penală să reușească. Au cumpărat justiția, au făcut legi strâmbe, au pus la CCR politruci cu ifose de magistrați chipurile loiali țării, la fel ca in cazul Avocatului Poporului și alte instituții controlate de ei.

Astăzi discutăm despre prescripții, despre decizii CCR care ignoră decizii anterioare și care favorizează infractorii, vorbim despre sentințe în instanță contradictorii precum cele din dosarul Nordis, unde CA București spune că faptele sunt grave, iar ICCJ că este ok și inculpații sunt liberi să plece la Monaco.

Tot acest plan a fost implementat de USL, cu variantele lor 1.0 sau 2.0, iar pe vremea lui Dragnea a fost cel mai vizibil. Atunci au accelerat lipsa de răspundere penală, iar peste 600000 de români au ieșit în stradă. Astfel că l-au sacrificat pe Dragnea, înțelegând să aibă răbdare, astfel că au pus picătură cu picătură in paharul nedreptăților încât azi am ajuns mai rău decât în ianuarie 2017.

Zisu, ca să revin la subiect, s-a aliniat unor astfel de potențiali penali, știind că are protecție politică. Caracterul său infect și arogant, îl cunosc de la Breaza unde a fost elev plutonier adjutant, deși Ionescu Amilcar era cel mai deștept din promoție, a prins de minune unei astfel de perioade de favorizare a penalilor.

El se aliniază perfect altor militari, precum Chelaru, Dobritoiu și alții care și -au văzut de propriile interese și au strâns ca hârciogii avantaje nemeritate. Asta în timp ce, cu toții o știm, ca militar trebuia să justifici și ultimul tub cartuș la trageri, când nu primeam banii de echipament pentru că se spunea că nu existau bani, iar când primeam câte ceva era de proastă calitate.

Primii care ar trebui să ia atitudine ar trebui să fie militarii, pentru că de la noi a furat Zisu. Postările de mai sus in care se spune "da, a furat, dar...", nu fac altceva decât să ne facă complici cu el. Și de ce aș dori eu să fiu complice cu un așa nemernic?

Veți vedea că are banii și să plătească cauțiunea de 1000000 de lei. Câți dintre noi avem atâția bani in conturi? Așa că să luăm atitudine, pentru că tot ceea ce a făcut s-a datorat și complicității celor care i-au fost șefi sau subordonați, știind de ceea ce face.

Iulian Mareș spunea...

Cine a bagat asta? „REȚEAUA GENERARILOR DIN SPATELE LUI CG”
Foarte interesant, insa generalii, daca sunt, nu se gasesc inapoia (nu se spune in spatele) lui CG! Pana la urma cel mai de incredere bastion e tot Armata Romaniei!
*Sunt semne de miscari mari....la ekivalenti!

Iulian Mareș spunea...

HD Hartman despre CG; vad ca orice se leaga de CG, iar daca in clip nu se aducea vorba de el nici nu facea obiect de topic:

https://youtube.com/watch?v=FE4KHUAlfL0&si=Uo0lnn0jz32fzUih

Poate afla si flamîndul ăla ca tac-su nu a fost MLR si a facut o carte ce se preda si azi!
*Cineva zicea: nu te pune cu prostul ca te bate cu experienta, iar diferenta dintre muste si prosti este ca mustele dispar toamna tarziu!

Iulian Mareș spunea...

La ultimile 3 aliniate am oaresce retineri sau obiectii!

Artileristu.... spunea...

@yar99
Nimc despre tarile baltice? Sa intelegem ca NATO si UE se pot lafai acolo?
Domnul meu, CG ori n-a vrut ori n-a stiut sa-ti livreze toata informatia.
Pai se pare ca suveranistii dumneavoastra au pariat pe calul potrivit(pe caii...ca unul e sub Putin si celalalt sub CG). Putin cucereste Europa, CG e presedinte in Romrusia, limba rusa va deveni si la noi limba oficiala, se vor interzice sucurile pentru ca au nanocipuri si vom impusca toti medicii pentru ca noi ne vom vindeca prin noi insine....nu astea sunt dorintele arzatoare ale sectei tulburatului.
La Romania lui CG si Ungaria lui Orban ne putem astepta la orice dar vezi dumneata Polonia punand botul la prostia asta cu impartirea Ucrainei si mai ales ai vazut dumneata Rusia vreodata impartind "tortul" cu altcineva.
Haideti, totusi, sa nu vindem pielea ursului din padure. mai e mult pana departe.

Arfy spunea...

Yar99soim * generalul Măciucă(fost comandant al CLÎ) a fost condamnat în 2013 la 4 ani de închisoare cu exe în afacerea cu ținută ripstop! Poate ai vrut să faci referire la ciuca!

VALYCA2010 spunea...

li se infunda usor usor si la astia la ce rau ne-au facut isi merita soarta!

Magda spunea...

”dezvaluirea” -invaluirilor- va duce , daca mai era nevoie,la consolidarea urmatoarei stari de fapt : generalii facuti si numiti in functii politic,sunt la fel de corupti ca si politicienii ...si au aceeasi ”preocupare”, ca si acestia ,pentru rezolvarea problemelor militarilor in activitate si in rezerva !!!

Inginerul spunea...

Poate, daca pică cei numiți mai sus, să începem să întrezărim ceva șanse la actualizare și ce-o mai fi, cel puțin sabotajul din interior să mai slăbească, dacă nu vor veni alții cu aceleași idei și aceeași influență. Ar ramâne doar politicul și opinia publică, ambele încă vehemente împotriva noastră. Și nu prea mai înțeleg logica. Treburile se ‘’împut’’ pe zi ce trece și ei tot dau în armată cu mare sârg, activi, pensionari, nu contează. Da, am jurat să îmi apăr țara chiar cu prețul vieții, dar pot s-o fac mai așa și așa sau încă și mai rău, când mă gândesc cât am fost de "respectat", sau cu mare sârg dacă e vorba de ai mei, de casa mea și rostul meu pe care n-are nimeni dreptul să mi-l schimbe așa cum vrea el.

Fost parasutist spunea...

Parerea mea este ca nu trebuie sa ne agitam prea mult. Vor face in asa fel incat sa nu se sape prea adanc. Apoi, intr-un final, va interveni prescriptia.

Iulian Mareș spunea...

Ca sa stii, asa este in toata lumea, trebuie un umar politic!

Iulian Mareș spunea...

Cautiunea este o capcana...daca-i plateste, de unde îi are?
Oarecum îl cunosc pe Zisu de mult timp!
Rușinea nu e a noastră ci a generalilor reali cu care se saluta și vorbea...

Iulian Mareș spunea...

Prostia vine de la prima stea, data, culmea, tot de tiganul KGB-ist Iliescu (cand in anul resoectiv el nici lt col nu trebuia sa fie)! O impletire de conjuncturi si afaceri murdare, prin care toti se unesc sa-si salveze pielea!
Pana a luat Jiji ekipa de forbal cand se sarbatorea clubul Steau se ofereau cateva zeci de ceasuri cu carcasa de Au!

Iulian Mareș spunea...

Patroane... :))
Pentru ekidistanta as vrea si se impune logic si un topic despre politicieni din establishment-ul ROU, apartenenta la Mic Dejun cu Rugaciune, american si romanesc, precum si fratiile create...
Din surse la vedere se cunosc politicienii evanghelisti si non evanghelisti, dar dornici de epatare!
*Ca sa nu mai vorbim ca in afara de exemplarul 1 cu Declaratia de avere, mai exista si un altul cu Declaratia de interese! Dar asta o stiu doar cei care cunosc diferenta dintre muste si prosti si nu au stat numai cu alcoolul in rât!
**Astfel, nu ne lasam „dusi in ispita” cand unii mai si stim ce inseamna si cum se manifesta Dubla Comanda!

***Special pentru Nicu T_Avia/avianyc: astept lamuriri si analiza privind dubla comanda!
****Marinake, sa nu plecam pe fenta, caci uitam continutul! deci aici iti faci veacul din urma la B1 TV?

Iulian Mareș spunea...

Nu se mai poate! SRI este ) barat! Vei vedea reformarea...

Rezervistul spunea...

Fost parașutist. .. Aveți dreptate..in cazul Zisu.....Se va aplica aceeași rețetă folosită in cazul Ștefănescu...regele vinurilor din anii 70-80....Pe ăla l-au bătut să spună complicii cât și protectorii.... Când a început să dea din gușă...de se ajunsese foarte sus... până la CC al PCR... unele zvonuri duceau tocmai la Nicu Ceaușescu...au început să-l bată și mai abitir.... să tacă....A refuzat.... și a fost executat prin împușcare...Cu Zisu sigur se vor purta cu mănuși... că-i democrație...unde infractorii au mai multe drepturi decât victimele lor.....dacă se retrage...posibil și o pensionară nesimțită nu i-ar strica... Trebuie să elibereze funcția... că încurcă niște treburi ..

Caro spunea...

Avem un nou CFI, care troncane mult si fara rost la fiecare topic. Masuri de deparazitare ?

Rezervistul spunea...

Gata....sa zis cu Zisu..... MApN a înaintat propunere de trecere în rezervă a generalului și trecerea pe linie moartă a acestuia...

avianyc spunea...

@ Mares
Salut și ma bucură revenirea pe blog.
Avertisment!
Nu cumva sa faci greșeala sa întri pe vreun site bihorean cu ședințele astea de exorcizare a lui Bolojan din sufletele mesianice că riști să rămâi fără pene.

Ceparu spunea...

Ma voi sunteti nebuni.De cand ati devenit judecători?Ati studiat voi dosarul?Așteptați ca omul sa fie judecat si dupa aceea va pronuntati.Omul a avut subordonați.Ca subordonat nu esti obligat sa execuți legat la ochi.
Observ ca ati devenit mari strategia si împărțiți harta lumii.
Trump tine cu americanul lui.Asa ar trebui să țină si ai nostri cu romanul lor lucru care nu s-a întâmplat.Facem parte din NATO si din UE dar suntem romani.
Voi nu vedeti ca vin o mulțime de tampenii dela UE si noi le urmăm orbește?
Pana la Ucraina noi avem interesele noastre.

yar 99 soim spunea...

@Arfy
Eu asa ii zic lui CIUCA cand ma supar pe el. chiar nu am cunostinta ca exista un general cu numele MACIUCA. vorba aia : unde dai si unde crapa.
@artileristu
Iti mai spun inca o data despre ce este vorba, chiar nu s-a mai limpezit resveratrolul ala rubiniu ca ma tot ma faci mereu georgist : eu nu sunt inrolat la nici un partid, nu fac politica, dar ca cetatean si roman este normal sa imi spun parerea in mod democratic despre ce cred, simt si traiesc eu, sa imi manifest multumirea sau nemultumirea fata de clasa politica sau fata de cel pe care l-am votat si eu desi unii ne fura voturile si e normal sa iau atitudine, este normal sa ma manifest sa protestez si sa acuz legal pe cei care ma mint, ma manipuleaza si imi afecteaza viata mea si a familiei mele si chiar bunastarea si securitatea poporului din care fac parte. Si acum sa rezumam : de 35 de ani aceleasi partide si aproape aceiasi membrii ai lor s-au rotit la putere, s-au imbogatit extraordinar in timp ce noi poporul am saracit, le-am dat girul sa faca din Romania o tara prospera, democratica si puternica si ei au facut pe dos cu o datorie externa colosala iar banii sunt la ei in conturi, le-am dat girul sa dezvolte economic tara iar ei au inchis si vandut pe nimic toata industria si acum vand si cea nea mai ramas adica bogatiile din sol si subsol, le-am dat girul sa faca o democratie autentica cum frumos ne minteau si ei au cumparat justitia pe care o folosesc impotriva poporului care le plateste regeste bunastarea, bogatia si pozitia sociala, etc si ar fi multe de spus. Pai in aceasta situatie este normal ca in continuare sa mergi cu aceasta clasa/casta politica mincinoasa, tradatoare a interesului national, avara, manipulatoare, dictatoriala si sa mai dea si o lovitura poporului sau cu ajutorul unei grupari politico-dictatoriale care ar trebui sa apere constitutia si ordinea de drept ?
Inca o data iti repet nu l-am votat pe CG in turul 1 dar in turul doi intre Lasconi si CG normal ca il votam, insa pe mine ca cetatean m-a infuriat si m-a enervat modul in care acest sistem si aceasta clasa politica in frunte cu trantorul KWI au calcat in picioare democratia, statul de drept si legile tarii si au actionat ca o grupare mafiota, dictatoriala si tradatoare. si daca ar fi fost Lasconi pe locul intai eu tot asa imi manifestam acuzele sau aprecierile. dumneata nu vezi ca ne-au impartit in 2 grupuri : EI si NOI. ei sunt intangibili , noi suntem imediat acuzati si bagati la racoare. coruptii lor sunt buni ai nostrii sunt rai. cred ca jumatate daca nu mai multi dintre parlamentari, guvernanti chiar si presedinti au avut sau au probleme cu justitia dar sunt condamnati doar cei incomozi pentru puterea care este la butoane ceilalti zburda liberi prin Dubai, Monaco, paradisuri fiscale, etc.

yar 99 soim spunea...

@artileristu
Daca ii vrei pe astia care te-au faultat mereu si in mod intentionat sa te conduca este dreptul dumitale sa o faci dar nu ma lua pe mine la intrebari si nu ma jignii pentru ca eu am alte optiuni si alte gandiri. si oricum minoritatea se supune majoritatii parca asa spune un concept democratic si daca iese Porumbacu al dumitale presedinte si in Romania nu se schimba nimica ce ar trebui sa fac eu sa iti cer dumitale socotala ca m-ai afectat indirect ? Vezi unde putem ajunge cu rationamentele , e corect asa ? pana una alta nici Lasconi si nici CG nu ne-au facut nici un rau cum ne-au facut astia de 35 de ani, care au incalcat legile, democratia, dreptul de a alege si de a fi ales, etc. Oricine va ajunge presedinte exista cai democratice de a fi demis daca se va abate de la indatoririle si atributiile functiei , daca nu va respecta si va trada poporul sau. Dumneata nu vezi ca un presedinte care provine de la un partid nu poate fi tras la raspundere cand greseste pentru ca il apara partidul cu orice pret ? parca scrie in constitutie ca presedintele nu trebuie sa fie partinitor, presedintele trebuie sa fie echidistant, presedintele trebuie sa reprezinte cu cinste tara sa si sa serveasca poporul adica pe toti cetatenii indiferent de sex, religie, optiune politica, presedintele nu trebuie sa fie partizan, etc. Ai vazut asa ceva la ai nostrii presedinti. Eu cred cu tarie ca presedintele trebuie sa fie un independent care sa isi vada de atributiile lui pe partea externa, nu sa se ocupe de jocuri, regii sau lovituri de stat.

Claudiu Marin spunea...

@Ceparu
Mosule Ice, monteoru, patrsacoiu, ai primit iarasi indicatii contrainformtive pentru online?
Pana acum ne-ai tot transmis mesaje ca politicul, nu generalimea din aparare, este vinovat pentru neactualizarea pensiilor militare. Vezi acum ce griji aveau generalii in timp ce-si bateau joc de batranii rezervisti?

yar 99 soim spunea...

@avianyc
Tot ne spui ca Bolojan nu a demontat statuile voievozilor romani de la Oradea si ca nu a pus statuia unui grof maghiar in locul lor dar eu am vazut la posturile tv Antena 3 CNN, la Romania TV, la B1 care sunt ale sistemului reportaje cu manifestatiile de protest ale romanilor si chiar ale unor rezervisti de la Oradea. Si aste mint si manipuleaza ? Dumneata detii intotdeauna adevarul absolut ? Apropo si de informatiile care circula despre Bolojan , pai nu sunt inventate de noi ca nu am avut interes dar atata timp cat este presedinte de tara chiar si interimar este normal ca romanii sa cunoasca si calitatile si defectele lui, iar multe informatii sunt preluate de pe media scrisa si audiovizuala. Sunt convins ca daca presedinte ar fi fost CG si aparea informatia ca apartine de gruparea Mic Dejun cu Rugaciune ati fi luat foc atat dumneata cat si altii ca vezi doamne acolo se petrec lucruri necurate , ca poate fi santajat, ca incalca legile morale, ca acolo sunt neo.... bla... bla. Vezi de ce multi romani sunt infuriati pe voi si de ce ii creste cota lui CG ? ca aplicati tratamente diferite la aceiasi speta, tipic USR.

yar 99 soim spunea...

@artileristu
Asa si daca il trece MApN in rezerva se va rezolva problema rezervistilor ? pai de ce tocmai acum se intampla acest lucru, de ce ministrii apararii care au fost politruci nu au facut-o pana acum, chiar nu stiuau cu ce se ocupa acest general ? si de unde erau acesti ministrii politruci ? pai de la PSD, PNL, USR, deci totul se invarte tot in jurul politicului. Parca s-a spus ca se pun ministrii civili la ministerele de forta (sri, MAI, MApN, ) tocmai sa existe un control strict ca sa nu apara acte de coruptie, tradari, incalcari ale legilor de functionare, etc. si s-a intamplat acest lucru ? pai unde este controlul despre care vorbim, unde este preventia, unde este corectitudinea, etc atata timp cat ministrii sunt numiti tot politic si provin de la partidele aflati la putere si care sunt habarnisti pe specificul acestora ?

Iulian Mareș spunea...

Avianyk,
Asta este un răspuns? Tu știi bine ce înseamnă dubla comanda!
Mai știu ca el și Boc, un fel de mop, voiau sa facă autostrăzi și cale ferata, total împotriva legislației bationsle, înțelegi sensul?
Ma doare la 14 m în fata pl, de sitt-urile locale...

Claudiu Marin spunea...

@Soim
Stim ca-ti sunt dragi cei de la DGIA, ale caror narative le trimiti, atat d-ta si inca vreo cativa, dar tocmai ei nu si-au facut datoria, alaturi de controlul financiar, in a preveni deturnarea bugetului aparari prin activitati infractionale. De 10 ai le tot povestesc generalii politicienilor ca nu mai au bani si pentru pensii si uite ce fac ei cu banii!
Nu se baga nici politia si nici SRI sa controleze ce se intampla prin unitatile MApN. Sunt atatea evenimente care demonstreaza ca institutiile informative si contrainformative sunt parte a fenomenului de infractionalitate din interiorul intregului sistem militar.
Tot ce vedem acum ca se intampla in MApN s-a inradacinat in ultimii 10 ani sub obladuirea lui ăăă...îîî.
Se va demonstra ca si sponsorizarea PNL pentru campania CG pe tik-tok are legatura cu gruparea infractionala de la varful institutiilor militare. Drumul banilor va duce la ei. Vor sa-si puna marioneta lor presedinte!

Iulian Mareș spunea...

Aburește continuu!
Ai auzit de Rareș Bogdan? El este autorul.. documentat!

Iulian Mareș spunea...

Zisu este ca și trecut în rezervă! Akord este ca și treaz!?
Nu? 😅🙃🖤🤮

Iulian Mareș spunea...

Cine e la butoane? Politicul sau militarii?
Dar de ce nu întrebi tu de ce nu protesteaza pensioonarii sri, sppb sts, SIE?

yar 99 soim spunea...

@claudiu
este posibil sa fie asa cum zici tu si ne vom lamuri despre acest aspect. iar legat de DGIA pot sa iti spun doar atat : am avut un coleg de ATM care imi era si un bun prieten si care a lucrat la varful acesteia la departamentul de analiza si sinteza unde se duceau toate informatiile si l-am intrebat de multe ori de ce nu se iau masuri impotriva lui X sau Y din minister despre care existau informatii de coruptie si mi-a spus asa : noi prezentam in sinteza informatiile primite de la personalul operativ sefului/sefilor si acesta/acestia asculta ce a facut X sau Y si apoi intreba cine este respectivul, ce functie are, cine l-a numit, daca are in spate pe cineva , etc si zicea asa : la asta dai drumul spre cine trebuie sa ia masuri, la asta nu, pune-l in sertar/arhiva ca le va valorifica vreodata ,,cineva" care va venii dupa noi. In concluzie acolo ajungeau informatii de valoare operativa dar erau stopate de sefii interesati ori care erau pusi pe functii prin interventii politice ori de alta natura. asa se intampla si in SRI si la serviciul MAI, am prieteni care au lucrat acolo si ce povestesc te apuca groaza. asta e sistemul care l-a invins si pe constantinescu si avea mare dreptate. cei de jos lucreaza f b dar munca lor este stopata de cei numiti pe alte criterii decat cele profesionale. Altul spunea ca a iesit la pensie ca nu mai suporta ce i se cerea sa lucreze si care nu avea legatura cu domeniul lui. dar cui sa te plangi, lupului pus paznic la stana ?

Laleaua neagră spunea...

Ati plecat toti dupa fenta toate itele duc la joianis care va fi inculpat de înalta tradare. Tot ce se. Intampla e in favoarea lui CG Fiti destepti ce dracu vorba lui Finica.....Iar referitor la nato care se va retrage din Europa mai vorbim dupa pacea din Ucraina. Pana atunci avem posibilitatea sa alegem barca cu care vrem sa navigam.....

Artileristu.... spunea...

Yar99
A trecut vremea limpezirii rubiniului.....daca nu s-a limpezit pana la ora asta trebuie aruncat ((gluma asta ramane intre noi......ca iar intelege vreun papagal de pe aici ca eu stau doar cu carafa-n mana).
Pentru un tip care a fost inregimentat sub Vadim sau care a dat mana cu Olguta e destul de greu sa nu se implice cumva(chiar daca nu faptic) in politica de astazi. Departe gandul de a va jigni (din contra) dar trebuie sa recunoasteti faptul ca, la inceputurile poleminii noastre erati inclinat mult mai mult spre "suveranisti". Acu v-ati mai nuantat discursul sau macar incercti sa fiti mai distant de gasca tulburatului, ceea ce nu poate decat sa ma bucure.
V-am mai povestit pe aici ca nu am pe nici unul dintre politicieni la inima (n-am votat niciodata din apartenenta la vreo gasca ci doar cum am crezut eu, cu judecata mea, la un moment dat) de aceea nu mai simt nicicum cand imi spuneti de unul sau de altu. Ce nu pot sa suport e acest populism gretos si demagogic cu accente puternic rusofile a lui CG. Nu cred in ruptul capului ca un asemenea dezaxat poate aduce ceva bun poporului nostru.
Chiar credeti ca v-a mai exista vreo cale democratica de schimbare a regimului dupa ce sluga rusilor si implicit rusii vor pune laba pe Romania...poate ca va fi dar nici noi si nici macar nepotii nostri n-o vor apuca(n-au trecut chiar asa de multi ani din 89 ca sa nu ne amintim ce a fost).
E clar ca n-am avut parte de cei mai buni conducatori pana acum dar cel putin in 35 de ani am reusit, incet, incet sa ne desprindem de rusii care nu ne-au vrut niciodata binele si sa ne indreptam spre vestul pe care ni l-am dorit intotdeauna (acolo s-au scolit generatiile care au facut unirea mica, unirea mare, ne-au ridicat din feudalismul in care inotam aici pe cand altii erau in plina revolutie industriala, inspre acolo au privit cei mai de valoare oameni pe care i-a avut tara asta, nu-i mai amintesc aici ca lista-i prea lunga). Ce ne-au adus rusii...batjocora, schimbarea oranduirii cu bocancul in gura, ocupatie.....nimic bun.
Nimeni nu poate impune cuiva cum sa voteze iar ce facem noi aici pe blog de doar o joaca de copii (mai mici sau mai mari) si daca va iesi cine vreti dumneavoastra sau va iesi cine vreau eu, noi cei de la nivelul nostru tot asa de prost o vom duce dar mai conteaza si ce vrem sa lasam in urma noastra si ce vor spune nepotii nostri despre noi. Copii nostri au trait putin sau deloc intr-o lume in care portocala si banana era ceva extraordinar daca au alegeri mai putin inspirate macar au scuza ca n-au stiut cum a fost....dar noi astea care stim ce e raul de ce sa ne dorim atat de mult sa-l readucem in vietile noastre, pentru 500 de lei in plus la pensie....suntem ridicoli. Multi din cei care scriu aici se plang de pensiile mici(unii pe buna dreptate....altii mai putin) dar ce uita ei sau nu vor sa spuna e ca noi am iesit la pensie cand altii nici macar nu se gandeau la ea. Si stiu ca o sa ma injurati multi pe aici....dar sa fim serios...am iesit pe la 45, 47,50,55 maxim si am preferat sa stam bine merci acasa, sa mergem la pescuit sa facem piata pe cand altii au muncit 10-15 ani in plus pentru ca apoi sa iasa cu o pensie de cele mai multe ori mult mai mica decat a noastra si cu siguranta cu mai multe boli decat noi.
M-am mandrit toata viata ca sunt militar si ca am trait o viata printre militari dar dupa 2-3 luni pe acest blog mi-am dat seama cat de mici sunt unii dintre noi chiar daca au grade mari, cat de obtuza le e gandirea, cum ar fi in stare de orice doar sa le fie lor un pic mai bine si sa sa se simta mai imbuibati in viata lor meschina.
Pacat......


Gogu Pintenogu spunea...

Să sperăm că va duce la toți hoții din armată și nu numai. Cred că dacă se face o anchetă corectă vom rămâne fără generali și o grămadă de ofițeri superiori. Știți că se cere mită 5000 de euro pentru încadrarea pe statul de misiune externă? Banii ajung în general la staful de comandă al unităților, șefii de personal și la cine știe câți generali sau politicieni. Am aflat pe surse.

Fan Ciolacu spunea...

Doresc sa pun o intrebare-CCR are vreun termen de raspuns referitor la legea Plx 540/2024 ( actualizare solde grad-functie)? ccr poate amana ani de zile fara sa dea socoteala cuiva? scuze ca postez aici,puteti sterge daca imi raspundeti.

mega2005 spunea...

Alta manevra mediatica menita sa distraga atentia de la adevaratele probleme politice, sociale, economice si militare serioase cu care se confrunta tara nu "basinile" astea cu generalul Zisu si cu ce posete au gasit procurorii dna la domiciliul acestuia....Atata stiu, atata pot!!!
Chiar eram asa de preocupati de ce "vraji" a mai facut Zisu....de parca nu se stia de "mizilicurile" astea !?
Acum abia s-a aflat ca are vila da' sta la "haiducului", ca are tablouri ( niste amarate de tablouri de la toti pictorii, cu basca sau fara, ai studioului plastic al armatei oferite cadou "jupanului" la vernisajele de la CCA), niste ceasuri si genti....pe bune!!???.
Asta, de la Babiuc incoace, s-a facut "util" tuturor ministrilor care s-au perindat pe la sefia ministerului. Singura data cand i s-a trantit usa in nas a fost in 2012, cand a venit Ponta la guvernare de' l-au dat la "rezervele de stat" si credeau astia din minister ca au scapat de el. ministrul goprea, "chilotzar" de profesie exilandu-l ca sa nu-l deranjeze prin curtea ministerului...
Un mare "fas" despre gainariile unui parvenit tinut in brate de toti ministri de la aparare si probabil si altii....in concluzie, alt subiect neinteresant.

yar 99 soim spunea...

@claudiu
la o unitate de aviatie din Craiova pana sa se desfiinteze a fost mutat un subofiter de alta arma despre care se vorbea ca avea pe cineva mare in spate si am aflat ca propteaua lui era sotia, deci ea avea pe cineva in spate. dupa desfintarea unitatii acesta a ajuns la Bucuresti la minister. intre timp baiatul a terminat dreptul la Spiru Haret si acum lucreaza ca mare jurist sef pe la Directia Financiara iar nevasta-sa am inteles de la cineva ca ar lucra pe la ANAF pe o functie importanta. Acum intelegi cine apara juridic ministerul si cat de pregatit este ? Crezi ca nu se stie de ascensiunea lui fulminanta fara meritrocratie la nivelul conducerii MApN ? ce pot sa faca ofiterii operativi in aceste cazuri ? ei informeaza dar deciziile se iau de cine si unde trebuie, adica tot de politic, de pile, de cunostiinte si de relatii.

Claudiu Marin spunea...

@Foaie verde Lalea neagra
Cum sa se retraga NATO din Europa? Poate ai vrut sa zici ca se retrage Trump din Europa.
Daca Moscova aplauda discursul lui Vance la Munchen, a ajuns rau de tot echipa guvernamentala a neoimperialistului Trump.
Incoerenta totala in mesajul lui Vance.
Pe de-o parte spune ca Rusia nu este o amenintare pentru Europa, pentru a le trage o smetie celor care se plang de atacurile hibride ale Rusiei, iar pe de alta parte le cere europenilor sa creasca cheltuielile pentru inarmare. Care ar fi amenintarea daca nu Rusia?

AEW spunea...

@yar 99 soim + pentru comentariile postate la ora 12.20 (pentru ambele)
si ++ pentru cel de la ora 14.20 cu mentiunea ca "spui ce vezi, dar vezi ce spui!". Cunosti expresia?
Si mie mi se pare anormal sa-i preferi la conducere pe aceiasi care ne-au mintit, ne-au taiat drepturile in ultimii 10 ani, ca sa nu merg mai mult in spate. Asta daca nu esti inregimentat politic. Eu, unul, am refuzat intrarea in politica pentru ca nu pot sa ling azi ce am scuipat ieri. Cam asa vad eu politica de la noi. Ca exista oameni care au alta parere decat a mea, accept asta, nu consider parerea mea ca fiind cea mai buna si mai adevarata. Dar, pe de alta parte nici nu incerc din rasputeri sa-i conving pe ceilalti sa adere la opiniile mele si nici nu-i cataloghez ca fiind imbecili, analfabeti, sectanti, etc., chestie de respect... pentru mine ;).

avianyc spunea...

@ Mareș
Totul este în grafic.
Bolojan ce spune și face.
Ție îți revine sarcina de a admira sii verifica legalitatea proiectelor

Autostrada Oradea-Bors 2 ,24 km km finalizată în continuarea centurii pe patru benzi a orașului finalizată
hhttps://economedia.ro/video-primul-drum-expres-din-transilvania-legatura-oradea-autostrada-a-3-biharia-bors-se-deschide-la-sfarsitul-lunii-strabag-este-la-96-executie.html

Inelul metropolitan în jurul orașului Oradea, dublura la soseau de centura pe patru benzi realizat
https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/s-a-deschis-circulatia-pe-inelul-metropolitan-intre-nojorid-si-baile-felix-4772759/
Calea ferata Cluj Napoca--Oradea în lucru , 60 % realizată
ttps://cluj24.ro/lucrarile-la-electrificarea-caii-ferate-cluj-oradea-progreseaza-stadiul-pe-fiecare-lot-233250.html?uord=INX0whO0h4fnJm%3DTmJc5PRLSNkat/PO-TN/iJhvmmRC7iVnpJqSOkG2KVR6zXRvKPQbTIfL8PPKIs/ith3O/PCiOlJc2RxcCPRutPfSrTdxzKRfkjRGthCFxH6CXkW7i9RPRZkvl

Autostrada A11 Oradea Arad în lucru
https://www.cjbihor.ro/drumul-expres-arad-oradea-constructor-desemnat-pentru-lotul-3/

Metroul din Cluj in lucru
https://ziare.com/metrou-cluj/incep-cartitele-foreze-tunelul-declaratie-emil-boc-1916059
Autostrada Oradea -Bors 2 în continuarea centurii Oradea finalizată

Coridoarele de mobilitate în orașul Oradea cu pasaje subterane si supraterane in intersectii care sa fluidizare traficul între E60 dinspre Cluj spre Bors1 și Bors II realizate în procent de 90%.


yar 99 soim spunea...

da corect pe plan extern pericolul pentru Romania ramane rusia, dar pe plan intern pericolul acestei tari a fost si este in continuare actuala coalitie in frunte cu fostul si actualul interimar. pe mine ma apuca groaza cand vad ca noi nu suntem pe nicaieri, ca nu ne baga nimeni in seama la negocierile care se tot petrec in UE, ca suntem etichetati veriga slaba a UE si NATO, ca nu mai exista libertate si democratie in RO, ca pe unii precum Ponta, Crin si se aude si Bolojan nu ii intereseaza decat puterea in RO. Daca vom cadea din nou in sfera de influenta a Rusiei cu presedinte tot de la PSD+PNL cine este de vina, tot CG?
@artileristu
eu ti-am spus cu sinceritate ca sunt neutru in acest razboi intern dar o parte a depasit linia rosie si a dus tara la marginea prapastiei si in acest caz nu pot sa le mai dau nici un credit. Gata, la gunoi cu ei. Astazi am auzit ca Bolojan si-a pus consilier pe Cristi Diaconescu adica un fost traseist, PSD-ist, apoi PDL-ist, apoi simpatizant PNL-ist, etc adica la vremuri noi tot noi. chiar in tara asta nu este de gasit un roman tanar, destept, pregatit, nepatat politic, integru, serios, de viitor, etc?
si inca ceva chiar crezi ca imi este frica sa spun ca sunt cu cineva ? nu camarade nu imi este frica dar in acest moment singurul curent politic pe care il sustin neconditionat este cel patriotic si suveranist.
cum se face ca astia asa zis proeuropeni nu sunt bagati in seama chiar de mentorii lor europeni de pe la Bruxelles si nu numai. asemenea rusine si bataie de joc la adresa Romaniei meritam noi ? Nu vezi ca si aia au intrat in vrie si in degringolada ca au luat leapsa de la globalistii lui Biden&Soros si au ramas pe dinafara ?

avianyc spunea...

Comici ai micului ecran!🤣🤣

https://www.antena3.ro/externe/romania-vrea-sa-participe-la-tratativele-de-pace-pentru-ucraina-emil-hurezeanu-i-am-cedat-una-din-bateriile-patriot-736531.html?utm_campaign=Socialflow&utm_medium=Social&utm_source=Facebook+Antena+3&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2uBUW6k9oBtcT2hHbFyECZHc69THeQ121tQKYy0tTa88K1w6Mr6fbM6hw_aem_nQJFb9hUOTNzSELK6PWDCg

Pop de Ploiesti spunea...

Bomba cu generalii din spatele lui Georgescu a plasat-o cunscutul om al serviciilor Dan Andronic , desii nici el nu-si explica cum sa fi de-al lui Georgescu cand erai tovaras de nadejde cu Pahontu si Ciuca..? Sa fi fost si Iohanis si CCR in spatele lui Georgescu ? greu de crezut , poate doar Vance ...cine stie..?

Laleaua neagră spunea...

CM Maine Micron aduna sefi statelor europene sa le spunea ca acum America este raul de serviciu sI trebuie sa schimbam narativul....ca in 45. Doamne ferește sa fie iar impartiti pe un servetel.....

Iulian Mareș spunea...

Nu intru pe site-uri minore...
Totusi, zi-mi si mie ceva despre „apartenenta la Mic Dejun cu Rugaciune, american si romanesc, precum si fratiile create”, coroborat cu dubla comanda, pls!

Ceparu spunea...

În UE fiecare stat e pe cont propriu.
Nu NATO se retrage din Europa ci SUA.

Iulian Mareș spunea...

In plan global, US are o disputa cu Kina, pentru cel putin 5-7 ani Rusia e cuminte!
Ca sa intelegi cum stam militar in EU, verifica fiecare natiune! Ex.: de 10 ani FRA nu a fabricat 1 Tc, iar numarul lor la cele mai puternice armate este micut, fata de RUS!
Dar nu globalistii sustin plecarea militarilor US din EU (FRA si DEU, in mod deosebit si de multi ani)? O intrebare ma framanta: isi pot lua si mortii din WW1 si 2?

avianyc spunea...

@ 99 Șoim
Colega , legat de statuile din Oradea lucrurile stau ,pe scurt , in felul urmator ;
Prin anii 90 un grup de militari , multi nefiind din zona si fara a cunoaste sau studia istoria orasului au infiintat o asociatie prin care au sponzorit din fonduri colectate de la cadrele militare din garnizoana constructia unei statui a domnitorului M. Viteazu , statuie pe care contrar istoriei orasului au amplasat-o in Piata Unirii din Oradea.
In anul 2008 cand a venit Bolojan ca primar , prin Hotarare a Consiliului Local s-au aprobat o serie de proiecte care prevedeau lucrari de infrastrctura si reamenare a orasului de mare anvergură.
In cadrul acestor proiecte se prevedea ca statuile din oras sa fie amplasate si reamplasate functie de istoricul fiecarei statui in parte , Asta tinand cont ca multe au fost distruse de unguri ,turci ,comunisti,
Pe acest fond statuia lui M. Viteazul a fost data jos din Piata Unirii in urletele unor cadre militare , multe cu danful in nasul lui Birta-primarul , urmand a fi reamplasata dupa treminarea lucrarilor la cele 7 pasaje subterane din zona in Noul Centru Civic , azi Piata M. Viteazul ( la distanta de un parc de Piata Unirii ) in cel mai vizibil loc din oras. Lucru realizat , azi statuia lui Mihai se afla pe soclu in fata Catedralei Oradea si Cetatii Oradea pe locul in care si-a asezat tabara in drum spre Viena.
In locul statuii lui M. Viteazul a fost reamplasata statuia regelui Ferdinand Intregitorul , statuie care a fost plasata pe acel loc de catre gen,. Mosoiu în anul 1924 cu ocazia eliberarii orasului Oradea si instaurarii administratiei romanesti. Am spus reamplasare deoarece statuia lui Ferdinand a fost data jos de catre unguri cu ocazia Dictatului de la Viena , iar dupa instalarea comunistilor acestia au ridicat pe locul statuii un obelisc in memoria soldatului sovietic.
Problema grava este ca din analfabetismului cronic din societatea romaneasca multi il confunda pe Ferdinand cu un rege maghiar. Am observat chestia asta la multi pe fb..
Statuia regelui Ungariei Ladislau - fondatorul orasului Oradea in jurul birericii din cetrul orasului a fost amplasata in Cetatea Oradea, langa mormantul acestuia .
Istoric ea a fost amplasata pe acel loc din cetate in anul 1935 , insa afost data jos si topita de catre turci prin anul 1600 dupa cucerirea cetatii.
Restul statuilor din oras sunt toate la locul lor , ba s-au mai reamplasat 8 statui -romani si maghiari in plus . Aceste statui au rezultat din grupul statuar situat in curtea Palatului Episcopal (Fost Muzeul Tarii Crsisurilor) retrocedat de Statul Roman in 2006 catre Diaceza Romano-Catolica . Dupa retrocedare acestia si-au reamenajat privat curtea si au inlaturat grupul statuar.
Aici este vina Statului Roman , Bolojan s-a instalat ca primar abia in 2008.
Pe timpul amplelor lucrari de reamenajare , unele statui au fost dislocate si dupa terminarea lucrarilor au fost reamplasate pe locurile lor.
Toate acestea au fost speculate de niste nemernici care au indus in societate ca statuile ar fi fost daramate, multi dintre acestia sigur nu stiu unde se afla Oradea.

yar 99 soim spunea...

@AEW
de acord cu comentariul dumitale, suntem pe aceiasi lungime de unda, il impartasesc si eu
@Pop de Ploiesti
Corecta observatia dumitale, orice scenariu este posibil in RO. nu vedeti ca toti au fost la un moment dat sau sunt si in acest moment legati unii de altii, singura necunoscuta este cine trage de sfori, cine este in spatele lor.

Viorel spunea...

Ceparu. NATO fără SUA NU SE MAI NUMEȘTE NATO nici ca nume și nici ca valoare, devine exact ca o SU independent (pe cont propriu).

yar 99 soim spunea...

@ceparu
si daca SUA se retrage din NATO ce mai ramane din el ? RO unde si in ce situatie va fi ? in armata UE a lu Macron ?

Calinmihaib12 spunea...

1..nu cred că.."pnl"= PDL (!)..e adevăratul/ "UNICUL" (❓)..=.."sponsor" ai lui.."CG".. ! ci..cel mult =
"țapii ispășitori"..!; sponsorii.."interni" (!) = de toate.."felurile"(inclusiv sentimentalo/emoționali..) ..
sunt.."forțe"..politico-economico-militare..conducătoare.., potente.., și..DECIDENTE..❗
2. ..așa cum am mai scris..și "lumea"..= se face că..= . "nu vede și nu înțelege"..=..dar: ..cu trecerea timpului..și a..=..evenimentelor..în curs de desfășurare..în 2025 (!)..= devine din ce în ce mai clar faptul că.. MODUL DE PLANIFICARE și APLICARE a .."CALENDARULUI" (❗).. ALEGERILOR..= .."CIUDATE"/"STRANII" din = noi.-dec. 2024..= este = "CHEIA" = ..DECRIPTĂRII .."EXPERIMENTULUI" = POLITICO -SOCIAL și ELECTORAL: =românesco- RUSESCO..+..AMERICANO -TRUMP-esc..(!)..( de ce nu..❓..)..‼️

CEZAR spunea...

https://vm.tiktok.com/ZNd1yqNb8/

Hopa-asa! Stai asa ca nu-i asa !!
Vreti bataie cu UE..ma rog ( m)UE dupa aIte opinii
Hai cu care incepem...si nu am luat in calcul si citeva mii de batalioane de la chinezoi..care ne iobeste !!

Acum inteleg ca Macrou prajit ..nu batea cimpii....chiar asea gratis !!



CEZAR16 februarie 2025 la 12:24
https://vm.tiktok.com/ZNd1AuqBQ/

China e cu noi .....!!!!

Artileristu.... spunea...

Astazi se implineste un an de la uciderea lui Alexei Navalnii
Pentru cei care iubiti atat de mult "democratia" rusa si pe al ei promotor e un nou prilej de laudat maretul conducator si a modului cum stie el sa isi iubeasca poporul si armata.
Si aveti dreptate, Zelenski e un criminal ca isi indeamna poporul sa moara pentru apararea tarii lor in schimb Putin e lumina pentru ca omoara atat ucrainieni (civili si militari) cat si propriu popor pentru visul lui de a supune popoare care nu-i impartasesc "democratia".
E vremea dezaxatilor: Putin calca in picioare Ucraina, celalalt vrea Canada, Groelanda, Fasia Gaza si bineinteles si rahatul nostru care ar vrea si el o bucata dintr-o tara vecina.

Laleaua neagră spunea...

Ups bolovan nu este invitat Maine de Micron la masa bogatilor ,probabil suntem in meniu.....se poate decide sudul Bucovinei CA SI compesatie la cei 20%....

Pop de Ploiesti spunea...

Romania a fost refuzata...deja suntem oaia neagra , sau experimentul ratat.Hurezeanu nu stie decat sa citeasca la fosta Europa libera -Orizonturi rosii...e zeroooo .Un ministru de externe e ca un jucator de sah , sa vada mutarile cu 3-4 mutari inainte..dopul de la sticla s-a facut cat malu si e amorf.

Calinmihaib12 spunea...

Iulian MAREȘ: (17:49'/16.02.2025)
..țările europene.., după WW-2.. și apoi.. după..= "încetarea"/"diminuarea"..RĂZBOIULUI "RECE".. = au mers pe cale.."PĂCII", .."nerisipind" banii/..și alte..RESURSE..=..pe.."înarmare pt...RĂZBOI.." (❗), mergând pe calea dezvoltării..ECONOMICO-SOCIALE..‼️ (..în ideea.. că VIITORUL omenirii este = volens-nolens..=.. GLOBALIZAREA PAȘNICĂ, ECHILIBRATĂ =..SOCIAL ECONOMIC ( cu o "nivelare"= în plan.."politic", fără războaie DISTRUCTIVE..ale ..UMANITĂȚII..!
..=..dar, de câțiva ani.."buni" ( real:= ANI.. RĂI..❗)..= din hăurile adânci ale..ISTORIEI.."omenești".. au reapărut.."dracii"..RĂZBOINICI..cel puțin..= amenințători ai..CIVILIZAȚIEI..= bună -rea ..= cum a fost = "ea"...‼️

Iulian Mareș spunea...

Stau și nu,-mi vine sa cred ceea ce citesc!
Bolojan, Ponta, Romascanu, Sigartau, Ben Oni Ardelean (?) aparțin unei grupări evangheliste "Mic dejun cu rugaciune", o copiază și în țară, un fel de oculta La familia, și noi insistam cu petarde: președinte de CJ face cale ferata, autostrada..etc! Poate asa se lustruiește pe blogul local, eu știu ca altii se ocupa cu asta...
Acum, dacă îmi cerea sprijinul, îl băgăm la consultările de la Paris, cu sacou alb și ștergar pe bratul stang; nu-l ajuta fața!
Mai avem un imbecil, ambasador în US care pune topul ciorbitelir pe site-ul oficial al ambasadei...
Sub era Hurezeanu se poate orice, *fundașii markeaza!
Dacă vouă va plac politicieni cu dubla comanda...eu sunt înmărmurit!

Nicu-T-Avia, ție îți plac politicienii cu dubla comanda?

Viorel spunea...

Artileristul. Nu sunt rusofil, nu țin cu Putin, mă doare în pix de ei, dar dacă tot critici pe unii și pe alții și findcă ai pomenit de Navalnîi, un adevărat patriot rus (cred că ar fi fost un președinte extraordinary pentru poporul rus), ai urmărit postările lui din Germania și bătaia de joc la adresa serviciilor secrete ruse și Putin ? Cum au încercat să-l otrăvească cu noviciok impregnată în ața cu care erau cusuții chiloții acestuia de culoare albastră. Dacă urmărești întregul material te apucă râsul dar și mirarea cât de slabi au fost cei cel puțin 8 ucigași trimiși pe urmele lui. Pe 8 dintre ei i i-a arătat lui Putin. Cu unul a și vorbit peste 45 de minute acesta crezând că vorbește cu locțiitorul șefului lui dezvăluind date despre atentat și cauzele care au dus la ratarea acestuia în primă fază.

avianyc spunea...

@ Mares
Dacă ai și tu ceva Rolexuri ascunse prin vreun pod pe la vecini sunt amator.Pls .

Legat de acel " Mic dejun" să-ți explic ;
În satele bihorene sunt foarte mulți adepți ai religiilor baptiste și penticostale pe lângă cele ortodoxe , greco catolice și în unele localitati catolice , unitariene , etc.
În Oradea exista o comunitate puternica penticostala și baptista.
Au biserici frumoase,scoli de toate gradele pana la Universități, toate grupate în campusuri în jurul bisericii.
Poți sa urmărești pe Google și vei avea surpriza să constați ca la liceul penticostal și cel baptist promovabilitatea la bac este aproape an de an de 100% .
Sunt oameni educați, cu locuri de munca în diverse domenii , de la tehnic pana la medici , profesori , oameni de cultura , afaceri si multe alte meserii în care nu sunt puși în situația de a își încalcă statutul impus de credință .
Sunt în legătură și primesc ajutoare puternice de la puternicele comunități baptiste și penticostale din USA.
In cadrul acestor religii se practica niște ritualuri în sensul ca pe rand se aduna câțiva invitați la câte o familii pentru asa zisa seară de rugăciune sau Mic dejun când se servește și masa.
În cadrul acestor adunări se fac rugăciuni, cântări specifice religiei , se servește o masa traditionala fără bauturi alcoolice și se socializează.
Acest ritual se practica și între bisericile din diverse localitati prin invitații reciproce.
La nivelul bisericii coordonatoare din municipiu se practica invitația reciproca cu biserica dia USA.
Este bine știut ca în bisericile baptiste și penticostale din USA activează și politicieni de rang înalt chiar foști șefi de stat.
Întrajutorare în rândul acestor biserici este mult mai puternica decât în rândul bisericii ortodoxe.
La noi , cei din rândul lor care fac politică sunt înrolați cu precădere în pnl.
In Oradea sunt mulți politicieni , parlamentari , prefecti , primari care frecventeaza aceaste biserici si religii.
Nu este nicio umilinta sau decadere..Sunt oameni și familii foarte integrate și respectate în societate cu mult spirit de întrajutorare în cadrul comunității .
Dacă la astfel de întruniri este invitat și primarul comunității nu este nicio înroșire și niciun lucru de luat în batjocură. Din contra participarea este un semn de respect pentru semenii din comunitate.
La fel când este invitat la colinzi de Crăciun unde prin prima preoților și a primarului sunt invitați sa colinde toate comunitățile din urbe plus copii de la școală.
Penticostalii mai au o festivitate/ întrunire la nivel național numita Rugul aprins la care de asemenea sunt invitați toți primarii din zonă indiferent de partid și li se oferă cuvânt de deschidere a întrunirii organizata în câmp deschis pe durata a 1-2 zile cu predici , cântări specifice, masă prin donațiile membrilor.
Deci nimic rău în asta !
Noapte bună

Calinmihaib12 spunea...

..se.."profilează"/.."frământă..și.."coace"❓.. = pe o.."TV..de știri" = o. "finală"..=.."CG"( ~"45%"..!) ..cu V. PONTA (= pe locul ..2..!).., (..cu.."CG"= posibil pe rolul inițial de..=.."sperietoare".. și.."împingere" a electoratului..spre varianta..V. PONTA..(?)
.. cele de mai sus..sunt.."numai" = "opinii"..!

Pop de Ploiesti spunea...

Domnule Claudiu va multumesc ca azi nu ati mai cenzurat , de fapt eu unul va pretuiesc ca de aici imi iau informatiile corecte despre deciziile luate de Putere privind pensiile militare.Consider ca nu e nimik rau ca unii voteaza Georgescu si altii..Nicusor , Lasconi..Antonescu, suntem oameni culti si nu putem sa impunem cuiva sa voteze cum vrem noi .E u zic ca acest site e un barometru pentru Putere...de aceea ar trebui sa nu mai cenzurati iar Puterea sa constate cat de nemultumita sau multumita este masa larga de rezervisti militari.

Rezervistul spunea...

Laleaua neagră.... Delegația României nu a fost invitată de Macron...deoarece am ales să mergem pe calea Licuriciului... de la care luăm lumină de ceva ani...Ce ne tot mirăm atât... E foarte simplu. Vorba unui camarad...."Am pariat pe calul greșit.".. Să nu uităm că același Macron... cu puțin timp înaintea invaziei din Ucraina...a fost primit de Putin la Kremlin mai mult în silă....la masa aceea lungă de vreo 20 m... Adică și-a bătut joc de el considerandu l fără importanță... Fiecare primește ceea ce merită...

Iulian Mareș spunea...

La aceasta data si pentru urmatorii 10 ani, UE nu va fi in masura sa capaciteze o Armata europeana: forte, mijloace, infrastructura, logistica, proceduri!
Daca US paraseste NATO ce mai ramane?

*Doctore! Ia mai da o cautare sa vezi ca tari din UE au mai purtat razboaie directe sau proxy, insa slabirea fortelor a devenit evidenta, mai ales in Africa, exceptie facand GB, in Malvine!
Cred ca esti un tip visatori cand scrii „GLOBALIZAREA PAȘNICĂ, ECHILIBRATĂ =..SOCIAL ECONOMIC”! Retine, daca vrei, nu insist: globalizare=„progresism”=neomaxism; multinationalele au inceput sa le traga clapa si lor transferand capitalul in paradisuri fiscale!
Acum, din incapacitatea depasirii propriilor limite, „liderii” (numai a lideri nu par) progresisti nu pot intelege ca timpul lor a trecut si astfel risca ca EU sa fie abandonata de US! EU, cu mici exceptii -tarile scandinave- nu are resurse, totul se bazeaza pe resurse: uite cum a cazut DEU demufata de la gazul rusesc, livrat preferential!
*Un alt exemplu:
Noua purtătoare de cuvânt a Casei Albe, Caroline Leavitt, a reacționat la comentariul lui Scholz despre faptul că Putin și Trump negociază fără participarea Germaniei.
"Scholz, ar trebui să vă alegeți cuvintele cu mai multă atenție. Singurul loc pe care Germania îl merită în aceste negocieri este banca acuzaților, a scris ea.”
Dur, dar adevărat.

Claudiu Marin spunea...

Cu un presedinte interimar, Romania nu putea fi invitata la intrunirea de la Paris. Nu ar fi fost invitata nici daca prresedinte ar fi fost marioneta antieuropeana.
A cazut foarte prost demisia presedintelui in functie tocmai in preziua discutiei telefonice Trump -Putin si inainte de Conferinta pentru securitate de la Munchen.
Opozitia noastra zisa suveranista si cea hastagrezista are mize politice mici, nu gandeste decat sa darame.

andrei popa spunea...

Dl. Avianyc, am și eu vreo 4 case vecini pline cu penticostali și baptiști. Cam fiecare familie are minim 4 copii. Paradoxul e ca nici unul nu merge la scoala. Toți fac ceva scoli online....
Poate online au și rata aia de 100% la bac...

Iulian Mareș spunea...

Aceasta constructie „Prin anii 90 un grup de militari , multi nefiind din zona si fara a cunoaste sau studia istoria orasului au infiintat o asociatie prin care au sponzorit din fonduri colectate de la cadrele militare din garnizoana constructia unei statui a domnitorului M. Viteazu , statuie pe care contrar istoriei orasului au amplasat-o in Piata Unirii din Oradea” este cam nefericita!

*Daca nu pui voievodul in P. Unirii atunci unde la birtul de langa gara?

Iulian Mareș spunea...

Felicitari! In 2 randuri ati prins esenta!

Adrian spunea...

Mai întâi trebuie sa vedem dacă milioanele de euro vehiculate au ajuns la el, având în vedere sutele de milioane care i-au trecut prin mână.
Faptul că i-au găsit cumulat EURO și RON în casă în jur de 7000 de euro este de râsul curcilor, iar gențile acelea mai mult ca sigur sunt fake. Pentru o geantă Hermes trebuie sa ai un istoric la firma Hermes de cel puțin 7 ani, ca să poți să-ți comanzi o geantă, adică să fii un client care constant cheltuie zeci de mii de euro pe produse Hermes. Nu este cazul în situația de față
.Omul a trecut în rezervă la cerere, că sa ajungă dosarul la o instanță civilă și să aibă parte de o judecată corectă.
Oricum mie mi se pare dubios acțiunea lui Ciucă de demisie din funcțiile publice și solicitarea de pensionare a generalului Incicaș Teodor. Ăștia doi din urmă au hotărât cum cheltuie armata banii stabiliți pentru achiziția de tehnica de luptă, Jianu a supervizat, iar acum cred că vor trebui să de-a explicații, pentru că banii s-au dat, dar marfa nu a sosit sau s-a dus în altă parte.
Tot așa de bine există posibilitatea ca documentarea "acțiunilor' generalului Zisu să fi fost făcută cu informații și opinii obținute în urma unor discuții cu groparii din Ghencea, cu femeia de serviciu filmată pe ascuns sau cu portarul de la Haiducul.
Oricum nu ar fi prima dată când unii dau chifle.

Iulian Mareș spunea...

Aici ai dreptate! A facut ceva ca ambasador? O sa faca ca ministru? Protia nu are margini la noi: Diaconescu ministru la externe si Hurezeanu la fundasii lui! Sunt rautacios, dar omul e paralel cu politica...

Iulian Mareș spunea...

NU comentez enunturile, insa enuntul „ar vrea si el o bucata dintr-o tara vecina” dste total nefericit formulat! Este pamantul nostru!

Iulian Mareș spunea...

Din doua una: ori nu ai inteles ori nu stii! Si Ponta si Romascanu si Sigartau sunt penticostali ca Bolojan? Eu am scris, fara ekivoc si stiu despre ce scriu: dubla comanda!
Despre Rugul Aprins al parintilor martiri si Sfanti ai înkisorilor Arsenie Papacioc, Dumitru Stăniloae, Antonie Plămădealăr eu stiu altceva, cred ca le incurci!

https://historia.ro/sectiune/general/rugul-aprins-gruparea-ortodoxa-care-a-pus-pe-jar-577056.html

Ca sa nu ne mai ascundem dupa firele de iarba, una este religia penticostala, legala, si alta asocierea in vederea de avantaje, de orice tip! Nimic pe lumea asta nu este gratis!

Iulian Mareș spunea...

Nu, pt ca ai un presedinte interimar, cu toate consecintele care decurg!

Iulian Mareș spunea...

Intai se darama sandramaua plina de igrasie si apoi construim!
Ti se pare ca am avut noi merite deosebite ca sa fim in organizatii europene sau transatlantice? NUUUU, nu am stiut sa stam in picioare, noi ne-am cumparat aderarile!
Dur dar adevarat!

Iulian Mareș spunea...

Si asta este o varianta! deja despre ceasuri se spune (a declarat) ca sunt replici ++, exista site-uri pentru asa ceva! Justitia sa-si faca datoria atat fata de el si „grupul lui”, precum si fata de cei care au capturat puterea!

Iulian Mareș spunea...

A
Am mai incercat, insa doresc sa informez ca noi am plecat la drum in 90 cu niste greseli, una dintre ele este tipul de republica - semiprezidentiala si apoi constructul de democratie! De aici se trag marile greseli si orori ulterioare!!!
*Cele 10 tipuri principale de democrație
1) Democrația directă
2) Democrația reprezentativă
3) Democrația participativă
4) Democrație parțială
5) Democrația prezidențială
6) Democrația constituțională
7) Democrația parlamentară
8) Democrația socială
9) Democrație autoritară
10) Democrația religioasă
*Unele dintre tipuri de democrație Cele mai frecvente sunt directe, reprezentative, participative, parțiale, prezidențiale și parlamentare. Motivul pentru care există atât de multe diviziuni și subdiviziuni se datorează faptului că modul în care este condusă o democrație depinde foarte mult de tipul de guvern care este în vigoare, indiferent dacă este președinte sau monarh.
**La noi, azi:
2) Democrația reprezentativă
Acest tip de democrație ^îi lasă pe oameni să aibă dreptul^ la vot pentru a alege persoanele care să-i reprezinte în parlament. Ei (in proportie de 99%) vor decide ce consideră că este benefic pentru țară în numele oamenilor din acea țară; de cele mai multe ori ce este benefic pentru ei sigrupul/partidul apartinator, din tara sau din strainatate!!!!!
Ar trebui să fie oameni instruiți pentru a reprezenta oamenii care i-au ales. Acest tip de democrație simplifică și accelerează lucrurile, deoarece nu trebuie să consultați totul cu oamenii.
Cu toate acestea, uneori (in timp se transforma in de cele mai multe ori) reprezentanții nu reușesc să reprezinte corect interesele oamenilor, ceea ce poate cauza probleme, adica li se umfla capul.
**Mai juste par a fi si kiar sunt:
1) Democrația directă
Acest tip de democrație este cel mai apropiat de cea mai veche sau „pură” democrație. În acest tip, toate micile decizii sunt în mâinile locuitorilor, fără niciun intermediar. De fapt, de cele mai multe ori deciziile sunt supuse audierilor publice, așa cum este cazul în Elveția.
Nu numai că deciziile guvernamentale sunt supuse la vot; oamenii pot propune legi. Dacă oamenii primesc suficiente semnături, aceste legi vor fi supuse la vot și pot fi puse în aplicare.
3) Democrația participativă
Este foarte asemănător democrației directe, dar cu mai multe limitări. În acest tip de guvernare, oamenii au participare, dar la voturile importante.
De exemplu, o reformă a legii trebuie supusă unui vot. Cu toate acestea, o creștere a impozitului nu. O caracteristică reprezentativă este că nu contează cât de mare sau mică este decizia; fiecare locuitor își votează singur. Adică nu au o figură mai mare care să voteze în numele diverselor persoane sau comunități.
6) Democrația constituțională
Este majoritatea cazurilor republicilor de astăzi. Practic este o democrație care își bazează puterea pe legile scrise în constituție.
Nu poate fi influențat de factori externi, imparțialități sau partide politice. Absolut toate deciziile trebuie să fie atașate la constituție și, în caz contrar, un proces de reformă trebuie aprobat de cetățeni sau de membri ai parlamentului.

Iulian Mareș spunea...

B -continuare -
7) Democrația parlamentară sau prezidentiala? Marea dilema, caci semi este marea dileala!!!
Acest tip de democrație face parte, de obicei, dintr-o democrație reprezentativă. Sufragiul este folosit pentru alegerea parlamentarilor.
Aceștia se vor ocupa de deciziile guvernamentale și pot alege chiar președintele / cancelarul / șeful guvernului, așa cum este cazul în Germania.
Acesta diferă de democrația reprezentativă, deoarece cetățenii lasă parlamentarii alegerea puterii executive. De obicei, se caracterizează prin faptul că are un șef de stat și un șef de guvern. În majoritatea cazurilor, primul este monarh, iar cel de-al doilea este prim-ministru.
Cea mai prost aplicata la noi este:
8) Democrația socială
Acest tip de democrație, numită și social-democrație, amestecă politica cu sistemul economic. Poate face parte dintr-o democrație participativă, reprezentativă sau parlamentară.
Canada este o democrație parlamentară considerată un social democrat. Social-democrația urmărește ca statul să fie egal sau mai puternic decât elitele economice. Astfel, oamenii pot depinde de el fără a fi nevoie să meargă la instituții private. Caracteristicile acestui tip de democrații pot fi serviciile medicale gratuite, educația gratuită și obligatorie etc.
Autor: Roger Morrison, documentar revizuit la data de 8 aprilie 2023

sorin popescu spunea...

admin....dacă opoziția aia (partea aurită) nu încearcă să dărâme ci dimpotrivă să-l ajute "pă Marcelică" prin moțiunea de cenzură. Știind că nu au nr. de voturi, cade moțiunea și până în toamnă e protejat"

Iulian Mareș spunea...

C - continuare -
CSAT, ca structura se gaseste in mai multe tari sub diferite denumiri; Iliescu a tinut mortiș pt infiintarea acestuia, prezervandu-si un miniguvern si sarcini executive pe aparare, siguranta nationala si politica externa!
1-CSAT emite hotarari care reprezinta recomandari guvernului, care le analizeaza/prioritizeaza si le transforma in acte normative (au fost cazuri cand guvernul nu a tinut cont de ele: ex. Premierul Tariceanu vs Presedintele Basescu).
2-CCR verifica constitutionalitatea actelor normative, pe baza solicitarilor celor indriguiti legal sa o sesizeze.
***Doar cer o lamurire: avea dreptul sa primeasca niste anexe (goale de continut) via CSAT? Au ei expertiza in a analiza acest tip de informații? In afara faptului ca și in raportul Comisiei de la Veneția se stipuleaza ca ca se POT INVALIDA doar alegeri de la sectii de votare, cel mult circumscriptie, unde ne plasam, atat timp cand nu sunt probe de viciere, iar STS a confirmat in scris. Vorba lui JD Vance daca cateva sute de $ au influentat alegerile, problema este a celor care au construit o asemenea democratie fragila!
E cazul sa punem punct marotelor cu rusi, cu TikTok, cu influenceri, cu certuri si sa ne vedem de ale noastre, ca tara cu popor national (sper ca va mai aduceti aminte de cotele de emigranti) si nu e cazul sa scriu cum s-au insecurizat cartiere si orase intregi din Vest, inclusiv Suedia!

Iulian Mareș spunea...

Si daca e luni sa incepem cu un zambet, kiar daca este amar!
Gafă la SRI. Celebrul motto ”Patria a priori” este tradus greșit, potrivit reputatului teolog, Cristian Bădiliță, doctor în istoria creștinismului antic al Universității Sorbona și specialist în literatura patristică greacă și latină. Acesta arată că celebrul motto al SRI ”Patria a priori” este un non sens în limba latină, fiind tradus greșit. Practic, cei de la SRI au cheltuit milioane de euro pentru a-și inscripționa toate obiectele din arsenal cu un motto tradus greșit. ”Aviz sefului SRI, Eduard Hellvig. Chelului tichie de margăritare îi lipsește. SRI-ului, deviza latinească. Dar dacă tot ați dorit deviza latinească de ce nu ați apelat la un specialist, adică, la un latinist. Deviza “Patria a priori” e un non sens penibil. Probabil inventatorul ei a vrut să spună “Patria înainte de toate” . (Cine-a fost inventatorul? Maior? O fi considerat că dacă poartă numele marelui prelat greco-catolic Petru Maior, i-a moștenit și cunoștințele de latină). Domnule Hellvig, “Patria înainte de toate” se spune, în latină, ”Patria ante omnia”, în niciun caz ”Patria a priori”, formula de un tembelism hilar (și care nu exista decât în “latina” SRI). ”A priori” este o expresie din filozofia cunoașterii, inventată în epoca modernă și folosită de Kant, de pildă, pentru a denumi cunoașterea independentă de experiența sensibilă (e cunoașterea-presupunere). Cunoașterea bazată pe experiență este ”a posteriori”.
Aceste doua expresii, strict filozofice, nu au nicio legatură cu deviza dorită de SRI. ”Patria a priori” înseamna exact “Patria înainte de a experimenta ceva”. Asta doriți să spuneți? Dacă da, atunci e spus adânc, foarte adânc. Cum se face că latiniștii români nu v-au atras atenția până acum asupra aberantei formule? Probabil unii v-au scris, dar cine să le citească mesajele (deh… patria a priori; cetățeanul a posteriori, adică, la posterior); ori n-au îndrăznit să vă scrie de teamă să nu-i trimiteți sfoara la DNA”, susține Cristian Bădiliță, potrivit stiripesurse.ro.

https://www.libertatea.ro/stiri/gafa-la-sri-celebrul-motto-patria-priori-este-tradus-gresit-2208199

Iulian Mareș spunea...

Unde l-ai gasit pe asta? El are habar ce inseamna rapoarte de forte la nivel strategic? Pai si ceausescu perora ca ridica 10 milioane de luptatori! Componenta logistica, mentenanta, resursele unde sunt in acest caz prezentat?
El aduna niste oameni crezand ca sunt lancieri, pe principiul eu in deal si tu in vale, sa vedem care-i mai tare!
Daca doresti sa stii cat si-a putut permite RUS sa piarda ia si studiaza ca sa te ingrozesti, dar tine cont ca pierderile sunt doar cele probate, altfel inmultestele cu cun coeficient de 1,4-1,5!

https://www.oryxspioenkop.com/2022/02/attack-on-europe-documenting-equipment.html?m=1

Iulian Mareș spunea...

Nedezvelite sunt caile domnului! Poate aveti dreptate, in sensul că pana la alegeri sa pastreze la guvern ekipa loser-rilor, astfel reliefandu-se si mai pregnant ipocrizia social democratiei, cand cu o hainuta de 4 500 de Euro urci cu o scara de la pmpierii prezenti, dupa o biata pisica! dar, mai idiot este sa si pui asta pe social-media, precum curvulitele ce fac sezonul la Dubai!

avianyc spunea...

@ Andrei Popa
Nu neg ca pot exista și astfel de situații.
Referințele mele au ca obiect lumea emancipata care a atins un standard de viata și civilizație peste polul sărăciei, indoctrinare și practici de dogme religioase.
Ironia privind studiul online și bac online nu ține și va descalifica atâta timp cât legile învățământului nu permit așa ceva și chiar au fost și mai sunt procese pe rol în acest sens inițiate de Inspectoratele Județene pentru Învățământ prin care părinții au fost chemați în instanță.

Referirea mea expresă s-a făcut la cele doua licee din cadrul Ministerului Învățământului care funcționează în Oradea după programa învățământului liceal din România , inclusiv în ce privește admiterea , desfășurarea cursurilor , examenul de bacalaureat.
Și ca să va convingeți ca spun un adevăr deschide acest link și vă veți convinge..
Evident dacă aveți bune intenții.

https://www.ltpbetel.ro/examene-bacalaureat/

avianyc spunea...

PS
@ Andrei Popa

https://www.bacplus.ro/i/liceul-teologic-baptist-emanuel-oradea

Iulian Mareș spunea...

Rogu-te-aș sa ne spui si noua, regațenilor, cum a putut gandi sa aduca o universitate soroșista la Oradia!
Dar mai ales cum facea Bolo (BIG) autostrazi si cai ferate, contrar legislatiei romane?

Iulian Mareș spunea...

Avia,
mai, si tu uiti repede? Ma surprinzi! Uiti cum a fost cu invatamantul si studiul online, inclusiv in mediul universitar?
Imi esti drag!

Claudiu Marin spunea...

Apropo de comenzi duble in politica.
Vor fi unii cu comenzi multiple, tot atatea cate sponsorizari din partea unor dubiosi a primit in campania electorala. De unde ar urma sa plateasca milioanele de euro cheltuite de dubiosi, ca Presedintia nu fabrica bani?

magda spunea...

Ca sa vedeti ca zica aia romaneasca..unde dai..si unde crapa..ar cam trebui brevetata...(bine,acum unii o sa spuna ca si alte popoare au zicale asemanatoare) Dar chestia cu ,,crapa'' are pentru UE DE ASTAZI un efect de-a dreptul devastator..De ce s-a grabit Macrou cu reuniunea de azi? Ei bine,pentru ca tot ei au dat cu bata in balta..stiti vorbele alea ale omului Breton..efectul lor a fost unul de bumerang..dar ce bumerang..Daca se intorcea doar la francezi,hai ca mai era cum mai era..Dar s-a intors oamenilor buni asupra intregii Europe.Unii spun ca Nato fara SUA nu mai e Nato?...Si totusi...daca SUA nu mai da bani si pleaca cu totul..ce credeti ca se va intampla...Mare lucru nu..Ucraina va fi ,,de facto'' ruseasca..nu este exclus ca celelalte portiuni din teritoriul ucrainean sa revina acolo de unde au migrat..Rusia isi vede visul implinit> pericolul SUA nu va mai subzista atata timp cat bazele militare si trupele implicit vor face cale intoarsa iar Europa..,,democrata'' Europa nici nu va mai aspira curand la a ameninta Rusia cu ceva in absenta unei militarizari de-a dreptul serioase. Nu este exclus ca azi.Macron sau altcineva sa ia in calcul si o varianta a descotorosirii de America sperand poate la o primavara americana.Iar varianta asta nebuneasca efectiv de marire la 5% a bugetelor de aparare( sunt sigur ca nemtii,francezii,englezii si altii pot chiar mai mult) cam la asta ar duce..Si atunci ,nu este exclus sa avem surprize...adica cum SUA cu RUSIA sa negocieze peste capul UE?..deci, mie mi-e frica mai mult de,,negocierile" europenilor..Ei sunt urmasii vechilor cavaleri in zale si armuri..nu vor accepta asa ceva..Nu cred ca vor accepta garantii ,,parafate'' de altii..In alta ordine de idei..Maine la CCR poate fi inceputul primaverii romanesti(bine,trupa Semnal M a facut-o prima data prin anii 80)..instanta constitutionala va trebui musai sa ia o decizie..orice amanare sau respingere va provoca un val de ura ..Dupa atatea amanari( bine au mai fost altele..dar contextul era,,de pace'')..In fapt ,CCR nici nu a avut ce judeca..pe acest blog s-au aratat solutiile NU O DATA...Recapitulam> 1.CCR (unii spun CSAT) anuleaza alegerile si ce sa vezi da apa la moara unchiului Sam care declanseaza tsunami-ul de acum( or fi masochistii judecatorii? or fi primit garantii de la ursula et macrou? habar n-am...2.Romania e in aer la propriu pentru ca AZI nici americanii nu mai stiu ce vor(bine.. ei stiu..dar nu stiu exact cum va iesi la final) 3.CCR trebuie sa ia o decizie pe fondul valului asa zis suveranist in privinta legii pensiilor militare(si cred ca o va lua..de ce? pentru ca marirea cheltuielor militare este inevitabila in oricare dintre variante..Asta o stie si premierul actual care e pregatit sa paraseasca corabia..Nu inainte de a da militarilor un vant in pupa..ca poate prinde bine..nu peste mult timp..PS..aceste randuri sper sa apara numai si numai pentru a demonstra ( nu neaparat lui Sammy)..ca inca mai exista un dram de libertate de expresie. GANDUL BUN SA NE CALAUZEASCA MEREU/

Iulian Mareș spunea...

Ai tu probe?

Fan Ciolacu spunea...

Revin cu intrebarea(poate CM sau Mares sa raspunda)-CAT timp poate ccr amana decizia cu privire la legea de actualizare solda grad-functie? poate amana cu anii? cine ii poate trage la raspundere daca nu dau o decicie in urmatorii 5 ani? chiar nimeni nu raspunde?

Iulian Mareș spunea...

Actuala CCR si Parlament, in compozitie nereprezentativa, pot intoarce Legea, parlamentul o poate ascunde pentru totdeauna sau o poate modifica si retrimite pe flux!
Deci, nu numai cu anii ci si pentru totdeauna!

Viorel spunea...

magda! Rămân surprins de afirmația dumneavoastră. „Si totusi...daca SUA nu mai da bani si pleaca cu totul..ce credeti ca se va intampla...Mare lucru nu”. Aici nu e vorba de bani ci de puterea NUCLEARĂ a Americii care este ca un scut pentru Europa în fața Rusiei. Fără ei, rămânem în fundul gol și în câțiva ani ne întoarcem cu 50 de ani înapoi și din punct de vedere economic pentru că în loc de 5% pentru înarmare o să dăm 10%. Fără SUA în NATO, fiecare va încerca să-și arate supremația (exact ca și asociațiile noastre cu președinții lor cu tot) și va ieși un balamuc ca la Bălăcanca iar Putin și Rusia vor sta cu mâinile încrucișate și vor râde de europeni cu gurile până la pavilioane.

Viorel spunea...

De ce ministrul Ap. nu și-a dat demisia în urma EVENIMENTULUI DEOSEBIT creat de Gl. Zisu în cadrul MAp.N. Sau instrucțiunea este numai pentru PROȘTII DIN PROVINCIE ?

Cristian spunea...

Sa pariezi dumneata pe ala, daca ti se pare ca iti va merge mai bine dumitale si familiei, decat in celelalte 18 vizite pe plaiurile mioritice... Si, de fapt, care e legatura comentariului dumitale cu articolul? Sau era pregatit dinainte, adica indiferent ce articol ar fi aparut, hop si toașu', cu commentu' a-la-Baba V: o sa faca, o sa dreaga, o sa plece, o sa vina, cine dispare, cine apare, etc... Sunt cumva extrase de mare valoare din elucubratiile de la Irealitatea? Intreb si eu, ca personal, nu ma uit la mizeriile alea. Ar fi de ras daca n-ar fi de plans. Toașu'...

Iulian Mareș spunea...

Este subordonat Șefului Aparari!

Mitica spunea...

Vai.....generalii din spatele lui CG....normal, zisa de dl Claudiu....