Un produs Blogger.

sâmbătă, decembrie 28, 2024

Crin Antonescu, candidat redutabil dupa anularea alegerilor prezidentiale

67 comments


Alegeri prezidentiale in reluare:

Turul 1: 23 03 2025

Turul 2: 06 04 2025.

Posibili candidati:

1. George Simion- AUR

2. Nicusor Dan- independent

3. Elena Lasconi-USR

4.Tudorel Toader-independent

5. Crin Antonescu- din partea coalitiei pro-europene

Din interviul de aseara, unii dintre rezervisti si-l vor reaminti, daca l-au uitat pe Crin, altii, mai tineri,  vor descoperi discursul sau politic elegant dar si intepator, pe placul multor suveranisti.

 In perioada de colider al USL, impreuna cu Ponta, impotriva lui Basescu, Crin Antonescu a exprimat critici serioase la adresa administratiilor democrate de la Washinton DC care au sustinut regimul Basescu.

La Referendumul din 2012, CCR a aruncat la cos peste 7 milioane de voturi impotriva lui Basescu.

„Trebuie să înțelegem că nu există securitate pentru România acum și în viitorul previzibil fără NATO, că nu există prosperitate și libertate pentru România acum și în viitor fără UE, dar că NATO însuși, Europa europeană însăși, că civilizația occidentală care e în pericol au nevoie de o țară ca România cum au nevoie în principal de țările mai tinere, mai noi, mai însetate de împlinirea marilor valori democratice pe care le-o oferă aceste instituții. Noi trebuie să ne comportăm ca un acționar, ca un partener, ca un coleg de la care Washington și Bruxelles au ce câștiga și învăța”, a mai explicat el.

De asemenea, a mai subliniat că România trebuie să fie în Occident.

„Aspirația de suveranitate, de demnitate a României nu înseamnă să plecăm unde nici noi nu știm, din locul care e al nostru, pe care l-am câștigat, pe care ni-l conferă istoria, în care să ne păstrăm identitatea, să ne-o manifestăm, să lucrăm pentru ceea ce trebuie reparat sau salvat în Occident. Eu cred că trebuie să fim în Occident”, a mai adăugat Antonescu.

"Eu cand am spus, inca din 2012 ,ca Romania nu este si nu trebuie sa se comporte ca o colonie ci ca un partener, nu am acuzat pe altii ci pe conducatorii nostri de atunci. Noi trebuie sa ne comportam ca un actionar, ca un partener, ca o tara de la care Washington-ul sau Bruxellex-ul au de invatat."


67 de comentarii:

Mario spunea...

Nu are nicio șansă,în primul rând pentru ca are caracter zero si in al doilea rand pentru ca este reprezentantul coaliției dezastrului care a tăiat tot si care a băgat ungurii în CSAT.

SorinP spunea...

Stimatul nostru istoric C. A. e un orator foarte bun, are papagalul la el mereu, are discursuri care știu f bn să ne atragă atenția, deasemenea știe f bn să comunice logic, inteligibil adesea.... însă zic eu modul în care va evolua guvernare lui Ciolacu 2 va influența în jos de tot candidatura lui C. A.!🫣
Dacă nemulțumirea omului de rând, a pensionarilor se va amplifica și cu siguranță așa va fi, părerea mea este că nu are cum să nu afecteze fff negativ candidatul comun al dragilor noștri frați-pătați PSD/PNL!!! 🤔
C. A. va deconta în modul cel mai rapid și direct posibil ...😂

John1 spunea...

Crin Antonescu, să învețe limba engleză, altfel vom avea doi care vorbesc doar limba română, cât pot și ei. În MApN nu promovau un militar capabil dacă nu avea STANAG 2.2.2. Oare, de ce un militar care a reușit să învețe limba engleză și să promoveze să aibă o pensie de 3000 de lei, iar un politruc să se îmbuibească fără să merite acest lucru?

Artileristul spunea...

Macar,spre deosebire de ultimii presedinti, stie sa vorbeasca o limba romana curata si pare ca ii si place sa vorbeasca. Eu nu prea gred ca PSD-ul o sa accepte, de sus pana jos, un presedinte cu "antecedente" liberale.

viorel 1067 spunea...

A specificat macar cateva fraze in interviurile acordate de cand coalitia l-a nominalizat ca potential presedinte al Romaniei despre situatia pensionarilor militari?

Vasi spunea...

Șomer de 10 ani caut loc de muncă bine plătit ! Am găsit...

Vasile Anghel spunea...

Un fel de Ludovic Orban dar mai apropiat și de PSD.Nu, nici el nici cel userist .Aceste partide PNL și PSD trebuiesc retrogradate .

Claudiu Marin spunea...

Basistii puturoși sunt somati sa se abțină. Mizeriile pe care pot sa le debiteze sunt cunoscute. Oricum, sunteți o minoritate

Pensionar MAI august 2017 spunea...

Oare USL-ul dacă era la guvernare, nu lua masuri de austeritate? Nu îngheța pensiile și salariile bugetarilor? Dacă erau suveranistii care vin cu promisiuni irealizabile, credeți ca nu se intampla același lucru?
Eu cred ca se putea și mai rău.
Și eu as fi vrut sa am pensia mai mare, nu cat a unei învățătoare care a avut program de 4 ore și vacante cu nemiluita, dar nu a fost niciodată cum am vrut eu, a fost cum a vrut majoritatea. În ultimii 20 de ani s-a votat aiurea și acum tendința este aceeași și pe urma ne plângem și dam vina numai pe cei care sunt ultimii la guvernare.
Romanul are memoria scurta, asa cum am mai spus are probleme cognitive.
Dacă vreți sa o ducem din rău în mai rău, mergeți cu suveranistii.
Eu cred ca nici nu își doresc sa fie la guvernare intr-o perioada ca aceasta, fac numai zgomot și atât. Nu au oameni pregătiți și nu ar putea sa onoreze promisiunile fantasmagorice.
E dreptul dumneavoastră sa alegeți pe cine vreți, dar sa nu înjurați și sa plângeți pe urma.

viocristea spunea...

Domnule Claudiu Marin , sa vad daca o publici pe asta!
Sunteti un mic dictator!
Ca dovada, iata ce spunea un democrat adevarat-Ion Raţiu: „Voi lupta până la ultima mea picătură de sânge ca să ai dreptul să nu fii de acord cu mine!“
Hai, curaj, ca sunteti militar!?

Claudiu Marin spunea...

@Viocristea
Rațiu nu s-a referit la dreptul dictatorilor de a sugruma democrația.

John1 spunea...

Funcționarea/existența blogului tău este condiționată de actualii. Vai de tine! Îmi pare rău că am crezut în tine a fi un om echidistant. Fii om, Claudiu, nu supus, cu contract de supușenie!!!! Ok???????

viocristea spunea...

VAD CA AVETI CURAJ, domnule Claudiu Marin
... dar democrat tot nu sunteti!
Cand pui etichete altor oameni care nu sunt de acord cu tine, esti un dictator!
Le pui etichete ca sa ceri apoi arestarea lor! cand, de fapt, singura lor "abatere" este ca nu au aceeasi pareri ca si tine!
Curat comunism, ala crunt, anii 1950!
Sa stiti ca m-am gandit de ce va comportati astfel.
Cred ca este vorba de simtul de proprietate-"este saitul meu si eu fac ce vreau cu scrisul vostru".
Daca ati studia un pic democratiile nordice, exemplare-Suedia, Norvegia, Danemarca,
Finlanda-v-ati da seama ca unii dintre romani nici nu ar putea accepta astfel de democratii, la asa distanta istorica suntem de aia.
Totusi , nordicii sunt model de democratie pentru toata lumea, inclusiv pentru americani; de asemenea, model de performanta economica si militara.De exemplu, Suedia produce de la submarine pana la avioane supersonice si alte armamente atat de sofisticate , incat Turcia nu l-a dat aviz pentru NATO , decat cand au acceptat, suedezii, sa le dea si lor, turcilor, unele din armamentele fabricate de ei, de suedezi.
Noi, romanii, suntem model de ... ???
MAREA INTREBARE ESTE : DE CE AM AJUNS ASA, NOI, ROMANII?
N-o sa raspun la intrebarea de mai sus , ca sa nu fie textul prea lung.
Spun doar ca noi nu am fost preocupati de STARPIREA TRADATORILOR DE NEAM SI TARA, ca alte popoare.

Brunosimba spunea...

Am scris pe un topic anterior mai pe vara că nu vom primi nici măcar indexarea cu rata inflației,sigur nu o primesc nici civilii,dar după ce în septembrie au primit cat nu se așteptau parca e altceva,noi nimic.Cine mai crede sau speră actualizări este naiv că sa nu zic altfel dar e bine sa și optimist.Reducerile prin OUG trenuleț sunt praf in ochi fata de dezastrul in care am fost băgați.Trebuie reforma ad-tiva profundă, reducere drastica a personalului bugetar,care am înțeles că ar fii cel mai bine plătit din lume.

Mhy spunea...

@Pensionar MAI august 2017
"Oare USL-ul dacă era la guvernare, nu lua masuri de austeritate? Nu îngheța pensiile și salariile bugetarilor? Dacă erau suveranistii care vin cu promisiuni irealizabile, credeți ca nu se intampla același lucru? Eu cred ca se putea și mai rău."
Păi cine a fost nene la guvernare în ultimii ani, nu USL 2.0? Cine e acu la guvernare, nu USL 3.0 cu încă 2 apendici - udmr și minoritățile târâtoare? :))))))))). Spui că în ultimii ani s-a votat aiurea; luăm exemplu ultimele 2 legislaturi, din 2016-2024, unde românii au dorit pe primele locuri psd și pnl. Ținând cont că începând cu ordonanța olguței(2017) până în ziua de azi pensionarii militari sub bagheta USL au avut parte doar de jigniri, miștouri și plimbări cu zăhărelul, cred că ai dreptate că s-a votat aiurea.
Total de acord că așa-zișii suveraniști sunt și ăștia adunături de populiști, infractori, interlopi, oportuniști, unii dezaxați etc. Dar avem oare dreptul să-i jignim pe cei dintre noi care din furie pentru bătaia de joc suportată ani la rând i-au votat? Poate că societatea românescă chiar are nevoie de o implozie, ras tot la zero pentru ca viitorul să se construiască pe baze curate și corecte. Eu unul nu o să le mai reproșez nimic amicilor cu care m-am certat pentru că l-au votat pe CG.
Căt privește pe "tovarășul" ( prietenii știu ) Crinuț, cred că iar și-a ales un moment prost pentru a candida și o să meargă pe urmele lui Mircică Geoană. Deși ca verb și intelect este peste majoritatea expiraților de la scrutinul anterior (unii dintre ei de-a dreptul agramați), furia oamenilor este mare și orice candidat promovat de psd și pnl va pierde.

Claudiu Marin spunea...

@viocristea
Dacă nu ai fi copleșit de păreri preconcepute, cu iz cazon de comanda, ai fi ascultat interviul și ai fi constatat ca ai aceleasi opinii ca și Crin în problema conducătorilor noștri de a se comporta ca niște supuși ai NATO și UE.
Mai sunt niște rezerviști care se cred buricul pământului și vor sa impună ei ce am voie sa scriu pe propriul blog.Obisnuiti-va sa nu gândiți cu tastele în fata ca vad și alții cat de prost gândiți.

Fănică spunea...

Dragi tovarăși și preteni😁, mai ales cei cu zeamă de varză lângă telefon sau laptop, cam aceiași care postați doar enormități, copiate de la doamna care doarme și vorbește doar de Georgescu, pe Irelitatea Tv. Până acum câteva luni, îl adulați pe Ciolacu sau pe Ciucă, acum îi înjurați.Nu se vorbea de Fantoma de la Operă, alias CG, calculați pensii în neștire, vedeați legi și ordonanțe de mărire/actualizare pensii militare, dar economic, prea puțini au intuit dezastrul financiar de la Bugetul consolidat și de asigurări sociale.Doar domnul Claudiu Marin vă mai tempera.Văd că unii au logoree verbală incoerentă, alții loviți in pianist(domnul Claudiu), ați apărut în ultimul timp pe blog, și vă credeți în curtea școlii. Extremismul comportamental , chiar și verbal, nu face bine la inimă. Are cineva soluții miraculoase în a redresa țara? Sau dăm în stânga și în dreapta, poate dărâmăm și firava democrație? Sau aducem extremiștii la conducerea Romaniei!? Cât tupeu, să vii în casă și să mă etichetezi. V-am mai sugerat domnule Claudiu, sa-i banați pe ăștia, pâna la ultimul, deoarece sunt nocivii de serviciu, care lovesc pe blog, în mod încrucișat, fără dovezi palpabile. Vă doresc să fiți mai buni, să nu aveți ochii injectați de ură și să începem noul an cu bunătate și optimism ponderat! Sănătate multă tuturor!

Relu spunea...

@viocristea: Ratiu doar a spus chestia ai adar originalul ii apartine altcuiva.
https://vedemjust.ro/ratiu/

Claudiu Marin spunea...

Reaparitia lui Crin Antonescu a scos la suprafață pleava PDL-ista și USR-sta din rândul rezervistilor. Doar acei amețiți erau împotriva alianței democrate anti Base.
Atât de negri sunt în nemernicia lor ca nu-si mai amintesc ca Legea 223/2015 a fost elaborata și adoptata sub o guvernare USL, condusa de Crin Antonescu su Victor Ponta. Cum a căzut guvernul Ponta, la nici o lună dementei din DGFC i-au băgat oug 59/2015 pe sub nas guvernului Ciolos.
Pentru asemenea neispraviti nu merita sa faci micio concesie.

Inginerul spunea...

Doua cuvinte despre C. Antonescu:
- se putea găsi un candidat mai bun
- a fost desemnat prea devreme
- bun vorbitor dar cam leneș
- are libertatea omului care n-are ce pierde mai mult, oricum era iesit din viața politica
- va deconta nemulțumirile populației
- depinde și poziția serviciilor față de el (cum se zice, sts-ul poate aduce 2%, serviciile 2%, daca vor și cui vor)

Despre dezastrul din țara? Daca viața ne-ar fi așezat bine, ne durea la bască de situație și de indexare, vezi magistrații.
Cum suntem la polul opus, îmi tot bat capul să înteleg ceva. Asta că ‘’nu se vrea’’ e o copilărie. Continui să cred că marginalizarea noastră face parte dint-un plan ceva, cu bătaie și un final complicat de intuit. Per ansamblu sunt atât de multe interese, peste tot, încât habar n-avem noi de ele și ce sfori se trag pe la spate. O să vedem, dar până atunci ne facem sânge rău și chiar mai mult, pentru că sunt convins ca și formul ăsta e un barometru pentru decindenți despre corpul rezerviștilor, și ne-am cam dat măsura…
Adminul? Faptul ca deține site-ul nu-i dă dreptul la opinie? Ba eu zic ca da. Că cenzurează, dacă o face pe motiv de partizanat politic, atunci nu e în regulă. Poate că uneori îi pune la colț cam dur pe cei cu opinii contrare lui.

luchy19 spunea...

Dumneata ești un om cu o vastă cunoaștere și o bună pregătire.
Spune mi cum se poate ca cele mai mari partide care au membrii cu adevărat școliți în multe domenii, PSD ul, PNL ul sau USR ul să pună la conducerea partidelor oamenii semidocți, ca CIOLACU, CRIN ANTONESCU, LASCONI . Cum mama naibii să nu găsești oameni cu adevărat pregătiți, oamenii cu medii mari de absolvire a liceului, a facultății. Cum este posibil așa ceva ? De ce se întâmplă așa ceva ? Cum să rămână tot Ciolacu la putere. De ce astfel de ....arogante......
Unde sunt oamenii cu carte ???

John1 spunea...

Legea 223/2015 a fost a lui Ponta, nu a lui Crin. Iar meritul a fost al lui Gabriel Oprea pentru promulgare. Ponta a plecat în Turcia cu piciorul.

Claudiu Marin spunea...

@John1
Vorbestri ca sa te afli in treaba, de lucruri pe care nu le-ai trait.
Proiectul legii a fost trimis in luna aprilie 2015 in Parlament de catre Guvern, dar fara actualizarea pensiilor in plata. Forma finala a fost elaborata de Comisia infiintata de ministrul Mircea Dusa,
si adoptata in Parlament de Alianta USL, Antonescu fiind presedinte de Senat. USR a votat impotriva.
Puteai sa te documentezi pe blog la anul 2015.

John1 spunea...

SorinP, vezi că negativ și pozitiv nu au grad de comparație. Iar alții, în loc de banca întâi, clasa întâi, folosesc întâia. Iar alții: scriu ,,datorită" și ,,din cauza", fiind total opuse. Sau a-ți fi (doar în dativ, a-ți fi dor de mama, ție ți) sau ați (Bine ați venit), v-a fost (doar la trecut) sau va fi (doar la viitor), și multe, multe altele. Scuze, însă nu pot să mă abțin.

RD spunea...

Usr a intrat în Parlamentul României pentru prima oară în 2016, în 2015 nu era înființat.

Rezervistul spunea...

De la 1 Ian... Să mâncați..ce ați votat...sau...La vremuri noi... tot noi...sau .. Să ne mulțumim cu ce avem și să nu ne-o facă mai mică...vb lui P....Puiu

Claudiu Marin spunea...

@John1
Pentru candidatii antieuropeni si cu dragoste de Putin puteti sa faceti propaganda oriunde dar nu aici!

John1 spunea...

Eu sunt apolitic, așa cum ar trebui să fii si tu dupa 30 de ani de armată. Nu ințeleg de unde tragi asemenea concluzii că aș susține pe unul sau pe altul, spre deosebire de tine. Nu știu dacă ai observat, dar eu nu am comentat cine merită să fie sau nu ales. Postează tot, nu doar ce-ți convine ție.

VIO spunea...

La fel eu nu tin cu nimeni doar am intrebat cu cine sa votez in conditiile acestor candidati !!!

nemocapt spunea...

Ce nu inteleg o parte dintre cei ce posteaza aici in sectiunea "comentarii", este faptul ca acest blog apartine unei persoane ce are calitatea de administrator, blogul fiind proprietatea sa, si in consecinta poate impune o anume conduita si in acelasi timp poate fi subiectiv. Reprosurile privind partizanatul sau sunt inutile. Nimeni nu obliga pe nimeni sa citeasca postarile proprietarului blogului. Daca cineva o face isi asuma automat si riscul ca cele citite sa fie in total dezacord cu propriile opinii.........

John1 spunea...

Nemocapt. Câtă inteligență!!! De unde-ai apărut? Blogul nu este proprietatea nimănui. Dacă CM vrea acest lucru va rămâne doar cu proprietatea și atăt. Noi suntem ,,sufletul" blogului, el este doar administrator și cofurnizor de informații. Scuze CM, însă ai cam sărit calul. Imi este foarte greu când trebuie să fiu într-o asemenea postură. Apropos, las-o mai ușor cu politicul fiindcă pensiile militare nu au ,,suferit" nicio îmbunătățire.

Vasile Anghel spunea...

Dacă se va respecta drepturile constituționale ale cetățenilor va câștiga cel care are voturile majoritare .Crin Antonescu este mai bun decât Ciucă și Ciolacu ,dar nu va câștiga candidatul coaliției de guvernare.

Andrei spunea...

@Claudiu Marin

Vă sugerez să marcați acest articol ca publicitate electorală. Să îl susțineți pe Căcărău, cel care în 2012 a fost alergat de timișoreni pentru că, alături de Ciuhandru, aliatul baștanilor imobiliari din Timișoara, încerca să îl promoveze pe Geoană – fiul tovarășului general Geoană – în balconul Operei pe ușa din dos, este deplorabil. O imitare penibilă a stilului rusofil Căcălin Georgescu, dar de sens invers.

Am avut un președinte care a dormit 10 ani, nu mai vreau altul la fel, care a dormit 10 ani. Serios. Chiar ne-a luat Dumnezeu mințile?

Claudiu Marin spunea...

@John
Pastreaza-ti conditia de cititor si coimentator! Cu ce drept ma tragi la raspundere ce orientari politice am eu pe blogul administrat privat si de ce te iei de nemocapt? Nu admit aici propaganda pentru eurosceptici rusofili si contrapropaganda europeana.
La contriubutii juridice in domeniul pensiilor nu va inghesuiti.

nemocapt spunea...

Stimate domnule John1, nu-mi amintesc sa ne fi infruptat amandoi din acelasi blid pentru a ne tutui, asta in primul rand (si sa nu omit un lucru, gradul de inteligenta al unei persoane poate fi masurat, exista metode stiintifica pentru asta, nicidecum parea unuia sau a altuia). Apoi, un blog este PROPRIETATEA cuiva, asta spre stiinta d-voastra. Ca este vizitat sau nu, este o alta poveste. Eu posed un blog construit in anul 2014, are peste 200.000 de vizualizari, si niciodata nu m-am gandit ca este neaparata nevoie sa fie urmarit si citit de catre cineva. Daca se intampla asta se datoreaza exclusiv postarilor puse in pagina de mine. Si ca o concluzie; postarile Domnului Claudiu Marin mie personal imi sunt de folos pentru ca mai aflu cate ceva din cele ce ma intereseaza.
Ca mai citesc si comentarii, este adevarat. Si din ele mai pot afla cate ceva, asta in cazul in care comentariile sunt de buna credinta.......

John1 spunea...

CM. Coimentator, contriubutii, fără intenție, nu ?, altfel...Tu impui, eu doar exist CM pe blogul tău privat, postat PUBLIC. Ia vezi, ești privat sau public.

VALYCA2010 spunea...

Un om inteligent nu există în România asta să ne conducă?să fie pt.țară să fie diplomat când vorbește către nație să te ungă la inimă să-ți trezească speranțe!

SorinP spunea...

Tudorel Toader le dă clasă la toți ceilalți candidați adormiți, ajunge în turul 2..cu blonda Lăsconi!😅

John1 spunea...

Ce contribuții juridice vrei pe legea pensiilor militare? Oare contăm noi, dacă avem păreri? Tu ești jurist, comentează tu. Îți spun după procesele din 29 și 30 ian. 2025, privind progresivitatea, contributivitatea și modul defectuos de impozitare a pensiilor militare. Te rog, am inghițit destul cât am fost activ, lasă-mă să fiu liber în exprimare. Cenzura ta mă supară.

Claudiu Marin spunea...

@John
Chiar nu realizezi ca incerci sa-mi impui restrictii pe propriul blog?
Ce te mai indoiesti de solutiile instantelor dupa decizia CCR privind supraimpozitarea?

SorinP spunea...

Abține-te Ioane1, m-ai amețit de tot! 🤕 Te rog să te abții, daaaa? Nu-ți vreau a fi rău acum la final de an , calmează-te! 🙏Te scuz, ce să fac daca-m greșit? 🫣 M-ai dă cu piatra încă o dată de crezi că nu te poți infrâna ..😪

John1 spunea...

CM, de când sunt la pensie, aș vrea să ,,FAC CE VREAU", și cred că mulți dintre militari doresc asta. Acest lucru îți doresc și ție.
Nemocapt, nu m-am înfruptat din blid (mâncat cu un gust deosebit) în armată. Ce blog ai, scuze aveți?

Viorel spunea...

Vasile Anghel. Bine spus! „Dacă se va respecta drepturile constituționale ale cetățenilor va câștiga cel care are voturile majoritare”. Numai că cel ales nu este obligatoriu să fie cel băgat pe gât de către partidele politice. Poate fi orice cetățean care îndeplinește criteriile stabilite prin Constituție.

R F spunea...

John 1 : "... Iar alții, în loc de banca întâi, clasa întâi, folosesc întâia." Dicționarul ortografic, ortoepic și morfologic al limbii române accepta ca fiind corecte ambele variante începând cu ediția din anul 2005. Regulile gramaticale se mai schimba, iar noi trebuie sa fim in pas cu noul daca ne asumam rolul de corectori. Tot asa putem scrie si pronunta robineti/robinete, etc.

John1 spunea...

Nemocapt. Ia vezi, că în lumea civilizată se mănâncă din vase de porțelan nu din blid (proprietar de blog, studiază dex).

SorinP spunea...

Ioane1 ai ațipit? 🤔 Ufff, ufff somnorici, păcălici și scărpinici.. 🤣

John1 spunea...

R F. Treaba ta, însă eu consider corect ce scriu. Apropos, știai că singura excepție din limba română în care un substantiv în cazul nominativ are prepoziție (ca în cazul acuzativului) este în această situație: S-a adunat la lume! ,, Cine s-a adunat? ,,la lume "- substantiv prepozițional cu funcție de subiect cu prepoziția ,,la", adică multă lume.

John1 spunea...

SorinP. Sper că ai greșit intenționat în comentariul tău. Dacă ești păcălici, adică agramat, abține-te. Aici pe blog se vorbește corect românește. Repectă acest blog serios. OK?

Viorel spunea...

Ipotetic. V-ați întrebat ce s-ar fi întâmplat cu pensiile noastre dacă totul ar fi decurs cum a vrut clasa politică, adică ieșea domnul Ciolacu președinte și Gl. politician Ciucă prim ministru prin votul acordat de către pensionarii militari, proprii membri care parte dintre ei și-au trădat partidul și alți cetățeni ai patriei noastre socialiste ? Ne-ar fi acordat indexarea de 10,4% ? Ne-ar fi actualizat pensile militare după cum au promis la discuțiile din vară și cele ulterioare ? Nu cred, pentru că, în ambele cazuri, situația economică era aceeași. Și atunci ca și acum am fi rămas cu promisiunile făcute de niște personalități mincinoase, lașe, fără de cuvânt care cândva vor da cu subsemnatul pentru situația dezastruoasă în care ne-a adus, nu numai pe noi ci întreg poporul român. Nici nu vreau să mă gândesc ce se va întâmpla după alegerea președintelui dacă nu iese cum au dat ei cu ghiocul sau mai rău, până la alegeri.

Brenda spunea...

DLE Claudiu, iar îmi pare RAU , santeti departe de răposatul huhurezu

Artileristul spunea...

Ce bine ar fi fost daca multi dintre cei care comenteaza impartialitatea adminului ar fi fost la fel de intransigenti si cu reclamele si postarile de pe Tik Tok sau posturi tv cu puternice aplecari rusofile.

Liviutatarush spunea...

Eu cred ca Antonescu nu apuca sa candideze. Nu ca n-ar fi lasat ci ca turul doi la prezidentiale va fi pe 12 ianuarie 2025! Cu cei doi candidati de pe primele locuri de la turul intai!

Claudiu Marin spunea...

@Liviu
Nu te amagi ca proasta-n targ cu alegerile din ianuarie! Aveti idei mai traznite chiar si decat CG!
Cum sa dea CA Bucuresti o hotarare impotriva deciziei CCR de invalidare a alegerilor prezidentiale?
Ti-ar placea ca Tribunalul sa nu-ti restituie supraimpozitu,l cu toate ca CCR a decis ca a fost reglementat neconstitutional?

SorinP spunea...

Ioaneeeunu, n- am greșit cu nimic intenționat, ești puțin surescitat, excitat, umflat ... 😅, ce e cu acest ,,repectă'' anagramatule, adică permutatule ? 🤔... din nou, te rog calmează-te, vreau să prinzi sănătos revelionul!🙏 Tu, nu prea ai idee de respect nu aici ci niciunde, cu siguranță așa e! 🤢

nemocapt spunea...

Domnului John1 (ca un ultim raspuns al unei polemici inutile) : Nu pot sa nu observ la d-voastra tendinta de superioritate afisata. Probabil ca ati ramas cu automatisme profesionale din vremea in care erati activ, si tot probabil, ati ocupat o functie de comanda. Aici suntem egali stimate domn, iar respectul reciproc ar trebui sa primeze. Ma apostrofati in felurite moduri, gratuit si repetat. Citind toate comentariile acestui topic am identificat ca ati avut acest comportament si fata de altii. Va credeti trimisul cuiva pe planeta? D-voastra care le stiti pe toate cu siguranta ca ati auzit de “Sindromul lui Dumnezeu”. As zice ca mai degraba ar merita sa meditati la “Smerenia – zice Sf. Ioan Gură de Aur – este căruţa ce ne ridică la cer”. Celor smeriţi, Dumnezeu le dă har (Pilde 3, 34).

Rezervistul spunea...

Observ că pe acest blog avem de ceva timp numai profesori de română ce-și dau în cap unul altuia...corectandu se reciproc...pe teme gramaticale Încearcă să demonstreze că el e mai citit ca celălalt... Terminați odată cu gâlceava și axati vă pe problemele actuale ce privesc pensiile militare...Se adeveresc vorbele din bătrâni.....Cartea multă... strică capul...sau om bătrân și minte...ula

Vasile Anghel spunea...

Proverbul 'Au fugit de dracu și au dat de tacsu ". Românii fug de ruși și dau de unguri .Cam asta este acum cu guvernarea și vinderea societăți de electricitate .

avianyc spunea...

@ Claudiu
Am tăcut pe subiect.
Corect ce spui in privinta aplicarii deciziei CCR. Nicio instanta nu poate intoarce decizia CCR.
Problema in acest caz este de moralitate. CCR nu se putea pronunta pe un lucru nejudecat de instante doar pe baza unor informatii neprobate ale serviciilor . Si mai grav cu asa zisa sesizare de urgenta cu votul in desfasurare din oficiu .
Și daca instantele vor spune tocmai contrariul , asta in cazul in care dosarele vor ajunge in instanta , s-ar putea chiar in unele cazuri sa se dea NUP sau sa judece pe infractiuni de drept comun.

Claudiu Marin spunea...

@Avyanik
Actele care au stat la baza deciziei CCR nu pot fi contestate in contencios administrativ. Scrie in art. 5 al legii contenciosului administrativ.

Liviutatarush spunea...

Aveti dreptate cu hotararea CA impotriva hotararii CCR. Eu ma intreb, totusi, de ce au admis apelul facut de CG! Puteau sa-i spuna la primul termen, tataie, nu avem nicio putere, du-te acasa! Numai ca niciodata pana acum nu s-a intamplat sa se anuleze alegerile (pe baza unor documente in urma carora ANAF a aratat ca banii au venit de la pnl nu de la rusi, ceea ce este perfect legal - un partid poate sustine pe cine vrea el, nu musai pe Ciuca), niciodata CCR-ul nu a judecat in ceea ce priveste prelungirea mandatului unui presedinte in functie, ca acum, in zona gri a interpretarii constitutiei (parerea mea) si daca, printr-o minune CA ii raspunde favorabil lui CG, urmarile pot fi multe (guvernul Ciolacu este ilegitim, la fel si toate ordonantele si hotararile de guvern). Deviind un pic de la subiect, cam care ar fi procentul din PIB, agreat de guvern, presedinte, sua, ue etc. pentru aparare, in 2025? Sa nu cumva sa faca astia si sa aprobe bugetul iar pe 20 ianuarie s-o ia de la capat!

avianyc spunea...

@ Claudiu
Acelasi lucru l-am spus si eu in comentariu.
Problema este că acum organele de cercetare si instantele trebuie sa dovedeasca motivatia CCR de a anula alegerile. Asta nu are nimic a face cu procesul in contencios administrativ intentata la ICCJ de Giorgica catindatul.
Daca ,cu toata sarguinta organelor de cercetare , nu vor reusi sa dovedeasca acuzatiile din motivarea CCR si unele dosare se vor solda cu NUP sau condamnari pe infractiuni de drept comun , CCR are o mare problemă de credibilitate.

basescu spunea...

Buna ziua ! In primul rand va doresc un An Nou linistit! Revenind la comentariile de pe acest blog tin sa mentionez urmatoarele : d - le Claudiu numele meu nu este Basescu asa cum mai poreclit dupa bunul tau plac, pentru prieteni sunt Misu, prenume pe care il ragasesti si in adresa mea de mail; pe acest blog am facut putine comentarii si nu pe toate le-ai publicat, facand o selectie dupa bunul tau plac; de modul cum ii tratezi pe cei care isi exprima o pozitie, o opinie, am vazut cu totii cum ii blamezi, lucru care demonstreaza ca mai ai mult pana sa devii o persoana impartiala. Asta este si este greu sa fi schimbat. Plecand de la comentariile de mai sus pot sustine cu tarie ca in primavara nu va fi turul 2, deoarece un SUVERANIST ca castiga presedintia din primul tur ( cunosc procentele care trebuie sa fie atinse ). Acum in final doresc sa-ti comunic ca cunt colonel (r.) din anul 2007. Sper sa publici acest mesaj. LA MULTI ANI !

Claudiu Marin spunea...

@avianyc
Decizia CCR de invalidare a alegerilor are mai multe capete de neregularitate:
- s-a incalcat legea electorala privind campania electorala: Continuarea campaniei dupa inceperea procesului de votare de catre Georgescu si Lasconi.
Lasconi si USR au continuat inca 10 ore campania electorala dupa inchiderea urnelor in Romania.
-netransparenta finantarii campaniei electorale a lui CG
-actiuni propagandistice cu incalcarea ordinii constituitionale, xenofobie, ura, antisemitism.
-Proslavirea unor idei fasciste, legionare si a unor actiuni armate ale Rusiei.
-sustinerea netransparenta campaniei de catre actori statali inamici Romaniei si aliatilor ei.
Intra in atributiile constitutionale ale CCR de a veghea la desfasurarea alegerilor prezidentiale.

Alkan spunea...

Dacă președintele nu are nici o influență asupra activității executivului, pentru echilibrul puterilor în stat, cred ca ar fi indicat ca noul președinte să nu fie cel propus de alianța de la guvernare. Nu trebuie musai să fie CG. Cel puțin să trimită avertismente când guvernul își pierde direcția.

Arfy spunea...

Alkan* revezi atribuțiile președintelui conform Constituției României!
Ce se joacă în 2025 este atributul Parlamentului și al guvernului!
Și încă ceva, am mai scris pe acest blog, BNR-ul este cea care decide, ce și cum, privind finanțele!
Întreb, retoric, de ce s-a anulat punerea în aplicare a legii privind urmașii refugiaților din Ardeal? Al 4 lea an consecutiv!

Teddy spunea...

"Imi cer scuze că îndrăznesc să vă întreb... dintre cei care v-ați auto-pedepsit să citiți drafturile aparute deja ale celebrei... "ordonanțe trenuleț" ați găsit ceva legat de prorogarea sau anularea acelor prevederi legale prin intermediul cărora se dau mulți, foarte mulți bani partidelor parlamentare?
Dar de reducerea generoaselor fonduri care se acorda lunar parlamentarilor pentru cabinetele lor parlamentare și pentru celelalte cheltuieli generate de... bunastarea lor personală?
Sau ați gasit ceva legat de anularea reducerilor substanțiale care se acordă hranei si alimentelor achiziționate în in Casa Poporului de către aleșii neamului?
Sau este scris ceva despre diminuarea cotei de carburanți sau a numărului de kilometri alocați fiecărui parlamentar?
Dar despre reducerea cheltuielilor aferente Președintelui, pentru că acum, din punct de vedere legal, Președintele în funcție nu ar trebui să funcționeze pentru simplul fapt constituțional că i-a expirat mandatul?
Dar legat de diminuarea cheltuielilor făcute de instituțiile guveranamentale din teritoriu sau de administrațiile locale... zice ceva?
Sau despre reducerea cheltuielilor ministerelor din compunerea guvernului ați găsit ceva?
Da... mari pretenții am și eu...
E suficient că s-au făcut reduceri semnificative cu pensiile și salariile,
celelalte... evident că nu sunt necesare..."

Arfy spunea...

De sărbători, Dl Marin, va lăsat liber la publicare(pe unii, pe alții pe drept la interzis: icfrim, Mareș etc).
Cu toate că am fost interzis și în contrarii pe ideii, niciodată n-am atacat omul! Am atacat ideea și am etichetat javrele(acolo unde nici nu trebuia să spun că este javră, avea deja cip-ul sub șorici)!
Veniți cui idei! De lătrat se poate lătrat mai bine și la noi în România.!
Pentru cei care nu știu bancul cu cei doi câini de la granița cu Ungaria!
Ciobănescul romanesc la granița cu Ciobănescul carpatin unguresc, dialog:
Ungurul: de ce vrei să treci granița la noi?
Românul: am auzit ca la voi se poate lătra mai bine! Da' tu de ce vrei la noi, întreabă, cuteo romanesc?
Ungurul zice: am am auzit și io că la voi e adevărată viață de câine!
Un an nou cu sănătate vă doresc!
Nu puneți suflet pentru niciun politician, nu vă certați cu prietenii și rudele pentru manipulările lor. Trec alegerile și rămânem tot de partea nefavorizată! Din păcate!