Un produs Blogger.

sâmbătă, noiembrie 23, 2024

Prezidentiale 2024, sondaj online

135 comments
Un sondaj online, la care au participat spontan cititorii unui ziar centaral, arata mai credibil decat sondajele contradictorii care ne sunt servite zilnic de diverse insttitutii sociologice. 
Il public pentru a fi comparat cu rezultatele reale de peste o saptamana.


17 11 2024


Dinamica sondajului pe 21 11 2024


Dupa 6 zile au mai votat 15 000 de cititori. Ordinea a ramas neschimbata. Doar Ciolacu a pierdut un procent, iar Diaconescu a castigat un procent, semn ca Diaconescu este votat de simpatizanti PSD.
Clasamentul de sambata, 23 11 2024, 0ra 20,00. Cred ca va fi cel mai apropiat de cel care va rezulta maine in alegeri.




135 de comentarii:

John1 spunea...

Este cel mai realist sondaj.
Totuși, apreciez că domnul Călin Georgescu s-ar putea să modifice acest sondaj în favoarea sa.

stefan tst spunea...

Dupa cum se poate observa acest clasament scoate in evidenta modul cum voteaza oamenii - preponderent emotional , nicidecum avand in vedere competentele pentru indeplinirea atributiilor constitutionale ale presedintelui si mai ales prin perceptia indusa de discursul candidatilor ca si cum ar candida ca viitori premieri . Aceasta perceptie este indusa si amplificata de media ,vizuala mai ales , prin promovarea agresiva a unora si mai putin a altora , vorba aceea banul dicteaza . De atatia ani noi votam emotional si nu pragmatic , functie de interesul nostru , al tarii , pana la urma personal , pentru prestigiu si o viata demna si mai buna pentru toti . Votul tine de constiita , tine de calcul beneficii - pierderi , pe termen scurt si mediu .

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Am votat si eu, daca asta o fi ziarul, ca am votat si la altele si cred ca asa o fi, intrucat romanii voteaza dupa cat sunt de satisfacuti-nesatisfacuti de clasa politica, si nu-l vad bine pe Ciolacu in turul doi, la modul cel mai sigur, dar chiar deloc, mai ales evitand armata si politia la actualizari, jucandu-se de data asta cu soarta sa politica, daca nu rezolva actualizarile, nevazandu-l absolut deloc castigator in fata lui Simion, si daca continua presiunile de blocaj... Dar asta noapte, cam pe la 03, ii prind speckerul electoral al lui Lucovid Organ si baga-i, nene, smetii, capatani in mestecatoare, crosee, directe si upercuturi la ficati de l-am facut groggi pe motivatiile abuzuriloor din pandemie, abuzului de alcool si serenade guriste, neacordarea indexarii, desi cred ca Câlțosu a fost cu acest blocaj, etc... Unde-i prind, ii smardoiesc de le sar ochii din cap, nefiind singurul, ci o mare de romani nemultumiti de politicile lor austere si proaste! Repet: PSD si Ciolacu se afla in fata ultimelor lor sanse, si daca calca pe bec cu politia si armata in privinta actualizarilor, sa-si ia adios de la castigarea alegerilor! PNL se afla mult, cu mult mai rau in sondaje datorita lui Ciuca si a circariilor lui pe seama apararii infractiunilor si abuzurilor faraonului sifonier! Romanii sunt si fraieri, dupa ce USR i-a altoit cu PNRR, dandu-le mai mult credit decat liberalilor! Cand USR ii vor beli la chiele definitiv, se vor trezi prea tarziu din marasmul propriilor lor prostii!

viorel 1067 spunea...

La cat rau ne-a facut Ciolacu, Ciuca si USR nu merita votul nostru. Dar nici sa avem un extremist la carma tarii. Am fost condusi timp de 35 de ani de incompetenti unul mai slab decat celalalt. Barem Iohanis a fost sub Constantinescu. Nimic pentru pensionarii militari. Gandesc eu, probabil daca Iohanis i-ar fi sugerat o idee lui Ciuca despre noi ar fi demarat procedura de calculare a inechitatilor mai devreme cand era prim ministru. Ciolacu si-a dat cu tesla cu privire la diaspora va pierde multe voturi. Deci cine va devenii presedinte e greu de spus. Va trebui sa gestioneze bine situatiile din tara si din afara tarii tinand cont si de razboiul lui Putin.

Inginerul spunea...

Un topic care se vrea si el un sondaj. Ok.
Nu stiu ce face sondajul acesta mai credibil decat atele. Sa nu uitam ca din el, ca si din altele, lipseste diaspora, care daca se mobilizeaza, le da peste cap, sistematic a fost in dauna psd, si imi zicea cineva ca acum ar fi cu simion. Nu prea urmaresc balacareala electorala, e partizanat politic in public si e pierdere de timp, ma intereseaza mai mult ce aud pe la stiri că se face sau nu se face prin tara, in general, nu doar acum, opinia mi-o formez in timp. Strict la problema noastra, nici Simion nu e o garantie ca ne va rezolva. Daca trage in partea rusilor, va dati seama cam cat il intereseaza sa avem o armata puternica, inclusiv rezerva. Parerea mea. Grea alegere in turul doi, Ciolacu vs Simion. Si parca n-as bate drumul pana la sectie, si am ceva distanta, doar sa-mi anulez votul.

Caro spunea...

Sondaj fantezist. Un candidat din partea unui partid care are peste o mie de primari nu poate fi atat de jos. Intrebarea care se va pune in turul doi va fi care e raul cel mai mic. Unul viclean, fara educatie solida, cu scoala vietii psd in politica interna sau un "varsat la infanterie " ( doar o expresie din popor), cum e mai bine ?

Claudiu Marin spunea...

@John1
Legat de Calin Georgescu, ma ingrijoreaza ca sustinatorii sai sunt preponderent admiratori ai lui Putin si care ne povestesc ca nu am avut pandemie de Covid. Degeaba esti cult daca promovezi asemenea idei.
Calin Georgescu este cel mai mare pericol pentru curentul suveranist din Romania. Il diminueaza pe Simion cu cel putin 5%. Deocamdata, pentru actualele alegeri, votul pentru el este un vot inutil.

avianyc spunea...

Badaranismul , manelismul, balcanismul pe podium.
Curvasagul scolit și " manierat" mai la urmă .
Rezultatul votului care trece prin stomac. Asta inseamna la unii sa fii patriot.
Atât s-a putut. Așa candidați, asa țară.

sorin popescu spunea...

La închiderea urnelor, exti-poll-urile vor arăta:
- Ciolacu 26%;
- Ciucă 20%;
- Simion 18%.
Cu marjă de eroare de +/- 2%. Softul e de păcănele, dai roșu, afișază negru. Sau mai precis, dai "slab" și afișează " gras".

Alexandru spunea...

Sondajul este un punct de vedere asupra unei poze de moment, întâmplarea face că este la aceleași procente de cel puțin 2 săptămâni. Știu pentru că mi-am exprimat opțiunea acum 4 săptămâni poate mai mult.
Sondajul nu cuprinde voturile celor diasporă și a bătrânilor neobișnuiți cu tehnica modernă.
Sunt de acord cu colegii noștri care votează Călin Georgescu pentru că este o persoană echilibrată și nu îl cred că este pro Putin., dacă ar fi așa înseamnă că Simion este Kim Jun Un. Zic că trebuie să fim mai echilibrați în aprecieri și să nu mai aruncăm cu noroi indiferent de numele celor care candidează.
Eu este cunoscut, votez Mircea Geoană președinte și partidul România în acțiune la parlament.
Recomand tuturor pensionarilor militari să se aplece un pic asupra programelor cu care candidează fiecare, nu de alta dar vedem că se discută orice dar numai despre proiecte nimic.
Duminică seara se discută cu Geoană despre proiectul său pentru Romania

Claudiu Marin spunea...

@Inginer
Nu esti atent la nuante. Sondajul este online la care au avut acces si cei din Diaspora.
Romanii de afara au inceput sa se intoarca. La alegerile actuale, cel putin in primul tur, Diaspora nu are o mare miza ca sa mearga la vot, asa cum s-a intamplat in 2019 prin manipularea de tip Coldea, care se temea de Ponta.

maiag spunea...

Nimic real .propaganda.mai e o saptamina.votantul e imptevizibil.conteaza votul final.greu de prevazut

Cristian spunea...

Bravo, Simion! Mai schimbați postul tv, A3 va spala pe creier cu lozincile cum că Simion e extremist și pro rus. Simion ar putea, eventual, sa fie periculos pentru A3 și patronul lor, care la revoluție și a tras pe persoană fizică banii munciți voi.

MIȘU spunea...

Cel mai bun sondaj de opinie îl face STS ul !
Ăștia sunt maeștri în alegeri, LIBERE !
Dacă este vorba de 10......12 procente, le aranjează Băieții cu ochii ceacâri de la STS !
Nu vă faceți griji, pe locul doi va urca fulminant Ciucă!
La turul doi,luptă aprigă:
Ciolacu -- Ciucă!
...... și pentru că așa vor yancheii, STS ul se va face preș și punte, și câștigător va fi,
Ciucăăăă !!!!

marvas66@yahoo.com spunea...

Eu votez cu Simion și partidul lui pentru că m-am saturat de minciunile și hoțiile PSD, PNL, usr și UDMR. Cei care zic de Simion că e omul rușilor mint pentru a rămâne tot ei la putere. Sper să câștige la diferența cat mai mare față de ciuca și ciolacu.

marvas66@yahoo.com spunea...

Dacă-l susții pe iaitul de ciuca înseamnă că ești la fel că el...

VIO spunea...

Dupa discursul de la Timisoara a gl. Ciuca se observa ca este cel mai pregatit pentru functia de Presedinte . Din facultatea economica absolvita am avut la inceput o fraza a unui mare economist care a spus ca cel mai prost guvern este cel care mareste taxele si impozitele ca sa supravietuiasca !!!!!

avianyc spunea...

@ Claudiu Marin
Romanii au început sa se întoarcă dat fiind faptul ca economia multor state este în declin puternic în lipsa resurselor care sa o susțină , nicidecum ofertei din Ro.
Ca sa scadă cheltuielile cu forța de muncă industriași europeni occidentali s- au reorientat și introduc masiv robotizarea.Se pierd locuri de munca , se lucrează în multe domenii mai puține zile pe săptămână , funcție de comenzi , stai acasă și mergi la munca doar când te cheamă, bani mai putini, cheltuieli mai mari prin scumpiri.
Efortul pentru Ucraina și cheltuielile cu auslenderii în sufoca .
Nemulțumirea populațiilor occidentale s-a văzut la vot , deși a fost catalogat de globalisti extremism , în fond este vorba de sărăcirea autohtonilor și nemulțumiri în masă. Din asta se poate naște oricând extremism , nazism , ca în Germania mulți se saluta de mult timp cu acel semn înfiorător al mâinii.
Relațiile UE cu cei care detin peste 2/3 din resursele planetei , țările BRISC ,sunt la nivel minim și fără șanse de îmbunătățire cu actuala conducere UE.
Drept rezultat ministrul de externe german nu a fost așteptat de nimeni în China , China care a început sa între și sa domine economia europeana , mai ales industria auto , fapt ce l-a determinat pe premierul Scholtz sa recurgă la convorbire telefonica cu Putin. Să fi devenit și asta putinist?
Pentru ce în fapt , sigur pentru resurse în subsidiar chiar dacă de fațada au afișat alte teme.Fara resurse din Rusia și tarile BRISC , economia Germaniei se duce în cap vizibil.
Francezii în lipsa de resurse si-au calcat pe orgolii și au început sa fabrice motoare pentru industria auto în colaborare cu chinezii de la Gelly cei care detin VOLVO , parte din GENERAL MOTORS și alte participații în branduri de top.
Invazia chinezilor cu brandurile producătorilor Saic China cu mărci precum MG ZS și HS , fabricate pe aceeași banda pe care se fabrica VW, Audi , Skoda pentru tarile asiatice pun industria auto europeana în corzi.Nu mai vorbesc de fabricile și depozitele de aprovizionare cu piese de schimb deschise de chinezi în Ungaria.Destept și anticipație ungurul.
Europenii în lipsa de resurse ieftine au fost nevoiți sa producă mai scump , lucru ce le-a redus semnificativ profitul din vânzări.. Nu mai punem la socoteală ca la electrice ii fac praf chinezii.
Cam asta este UE la ora actuală.
După Scholtz vor urma și alții pe preșul lui Putin.
Fără resurse ieftine din Rusia ( BRISC) economia UE schiopateaza rău, efectele se duc în nivelul de trai , nivelul de trai în voturi.

Mike Tyson spunea...

Am ajuns să ne intereseze sondaje de opinie ! Oare candidații cunosc fișa postului pentru care candidează ? Dar ziariștii, media, etc. ? Doar dezbateri cu atacuri la persoană ! Atât merităm ? Poate 29 Noiembrie 💪 va însemna ceva !

Pop de Ploiesti spunea...

Ar fi o rusine sa iasa ciuca cu iohanis prim ministru..sa-si bata joc inca 10 ani de noi.!!.SIMION..e sansa noastra.

Valentin spunea...

Ciolacu sa fie ULTIMA VARIANTĂ DE VOT PENTRU NOI MILITARII!!!

Claudiu Marin spunea...

@Misu
STS nu numara voturile in sectiile de votare, acolo unde se produc cele mai multe dintre fraudele electorale, prin coruperea reprezentantilor partidelor adverse.
Centralizarea voturilor prin STS poate fi controlata de numaratoarea paralela a partidelor.
@marva
Intr-un amplu interviu aparut ieri, Simion nu pare deloc interesat de pensiile militarilor ci de cele ale agricultorilor.
@avianyk
Constructorii de autostrazi nu se vor mai vaita de lipsa fortei de munca.
Si Putin are nevoie de piata de desfacere europeana. De aceea cred ca demersul lui Trump pentru inghetarea razboiului din Ucraina va avea succes.

magda spunea...

Inca mai credeti in sondajele prezentate de ziarele centrale? Adica alea platite cu milioane de la buget? Alea care daca ramaneau in forma scrisa(hartie de ziar domne) dadeau faliment pe banda ? Alea ai caror editorialisti beneficiaza de zeci de procente pensie speciala pe drepturi de autor..ca sa ne minta zi de zi cu orice..Nu stiu daca multi realizeaza ce se va intampla in doua-trei luni daca gigel de la Casa Blanca ...de Vashington..VA DECLANSA CEEA CE MULTI SPUN...URAGANUL ECONOMIC ASUPRA EUROPEI SI NU NUMAI...AMERICA FIRST -RESTUL ...Fie el de scurta durata ...

Mihai67 spunea...

Îmi pare rău, nu sunt admirator al lui Putin, dar nu am văzut pe acest blog o luare de poziție mai clară și mai corectă față de militari decât a lui Călin Georgescu. O puteți vedea la adresa https://youtu.be/W--W29W2ewc?si=EliA95Jm-k-zxwMt. Este o diversiune să spui că votul pentru el este inutil. Este singurul care se poziționează corect față de noi, activi și rezerviști. Singurul!!

bilbaoromelo spunea...

Sorin Popescu ,nu mai bate campii cu sondajul tau cu tenta electorala, ca se vede de la o posta ca esti fan Ciuca !!!

stefan tst spunea...

Din ciclul ,,sa ne cunoastem conducatorii , decidentii '' directi . Acum oamenii din Secretariatul General al MApN cei care se ocupa de realizarea , coordonarea , analiza , etc. documentelor privind legaturile dintre entitatile statului , implementarea politicilor de aparare si avizarea actelor normative ( puteti vedea atributiile in sectiunea SG al MApN ) . Acesta este condus de un secretar general ( civil ) , un secretar adjunct ( civil ) si un loctiitor ( militar - gl .mr. ) . Interesant este parcursul profesional si declaratiile de avere ale acestora , modul cum au ajuns in acele functii , din care iau hotarari si dau avize care influenteaza toate componentele armatei ,inclusiv , rezerva ( pensionarii ) . CV-urile si declaratiile le gasiti pe site-ul institutiei ! Putem sa-i alaturam celorlalti tilvar , bachide etc. dar ei sunt ,, creierul '' creierului . Revenind la bugetul ministerului apararii , trebuie sa stim ca acest buget este guvernat un pic diferit fata de cel al altor ministere , astfel ; se bazeaza pe urmatoarele documente - Carta alba a apararii pentru indeplinirea Strategiei de aparare a tarii prin programul de guvernare si conceptului strategic NATO cu o proiectie de 4 ani ; - Stategia militara pe urmatorii 4 ani ; - Directiva de planificare a apararii , aprobata anual , cu o proiectie pe 10 ani . Toate acestea se aproba de guvern si CSAT ! Modul cum sunt planificate cheltuielile depind doar de ministerul apararii , avand la baza procentul din PIB alocat . Ponderea alocarilor pe capitole bugetare se face de minister , directia financiara . Poate acum se va intelege rolul pe care il au cei care conduc aceasta directie si mai ales de ce sunt asa de porniti impotriva militarilor rezervisti .Finantistii in general sunt foarte invidiosi si razbunatori vis-a vis de cei de care trebuie sa aiba grija - personal si resurse materiale . Grija fata de moralul personalului , salarizare , asistenta sociala , cheltuielile de functionare , antrenamente , misiuni si inzestrare sunt cele principale .Se jongleaza intre acestea dupa cum se dicteaza , de catre cine si de ce ,este alta poveste .

Eugen Bărbat spunea...

@ Prezenții cititori , interesați de alegeri și legea noastră reparatorie!!!!!!!!!!!
Oare de ce nu a semnat , înregistrat și transmis , încă , Generalul Ciucă Comunicatul către CCR ?
Sau greșesc eu ?
Este cumva o mare cacealma , redactată de șmecherii de la PNL?
Doar pentru votarea candidatului PNL la prezidențiale ?
Cu respect !

viocristea spunea...

TOTUSI!
In primul tur la Presedinte voi vota Geoana Mircea, pt. ca are mai multe sanse sa intre in turul 2, cu toate ca l-as fi preferat pe Cristian Diaconescu .
Mircea Geoana este singurul care , daca intra in turul 2, il bate pe Ciolacu=fiu de militar ... degeaba.

Claudiu Marin spunea...

@mihai 67
Votul pentru Calin Georgescu este un vot inutil pentru ca el nu are potentialul de a creste peste 5-7% desi este promovat masiv de putinisti pe grupurile de socializare ale militarilor.
Cu alte cuvinte, voturile pentru el sunt voturi rupte de la Geoana, Diaconescu, Ciuca, Simion.
Nu pot sa suport un roman admirator al discursurilor lui Putin.
@stefan tst
Interesant!

VALYCA2010 spunea...

Cu oricare am votat nu ne-ar susține,s-a văzut de-a cursul anilor,însoară de Ceaușescu nici un președinte nu nea vrut binele,singurul om politic post 89 ar fi Gabriel Oprea în rest nimeni cu nimic nu ne-au și nu ne vor ajuta!

Jane spunea...

Majoritatea activilor voteaza USR.Oare de ce?

Arfy spunea...

Mă amuză faza cu: se fură în secțiile de votare și STS, nr voturile"!
Pentru cei care afirmă această ipoteză, le spun să stea liniștiți!
În secțiile de votare se pot produce erori umane, recunoscute în orice proces, fie și de contabilitate, iar sts-ul asigură doar platforma și softul pentru alegeri corecte!
Din momentul în care ai trecut cartea de identitate, pașaportul etc prin verificare IT, nu mai poți vota multiplu!
Cei care spun astfel, înseamnă că n-au fost niciodată membri în secțiile de votare!
S-au dus vremurile din anii '90 când se vota e câte 10 ori de către o persoană!
Vă asigur că sunt alegeri corecte!
Participați cu încredere și în niciun caz nu vă 0anulati votul. Orice vot anulat se adună în plus la cel pe care nu l-ai dorit!
Succes maxim! Să așteptăm decizia CCR! Sper sa fie favorabilă! Prea am rămas ultimele găini din I.A.S.

andrei popa spunea...

Fără a face lobby pt vreun candidat, pot afirma ca un Simion nu e pregătit pt o funcție de președinte. E fără prea multa experienta și imatur pt cea mai mare funcție intr-un stat.

avianyc spunea...

@ Claudiu Marin
Lumea cu scaun la cap se roagă să se pună capăt războaielor.
Lumea are nevoie de cu totul altceva și nicidecum de cursa accelerată a reinarmarilor excesive.
Trump , este un imprevizibil. America lui Trump cu o datorie externă exagerată are nevoie de foarte mult oxigen.
Pe ce cale în va obține sub Trump rămâne o necunoscuta deocamdată.
Cu toată pacea promisa în Ucraina nu-i exclus sa mai dea și el vreo ghiulea pe la iranieni.
Cert este că cei care detin resurse si nu le predau cum le predam noi vor rezista încă mult și bine în fata sancțiunilor și agresivității la care sunt supuși .Ba chiar vor avea câștig de cauza la un moment dat când partea adversa va fi nevoită sa negocieze.

Andrei spunea...

Bună ziua!

Singurul sondaj credibil este rezultatul votului. Ca să apăreți in el, mergeți și votați, altfel nu veți conta și nici nu puteti trage de urechi guvernanții că nu fac nimic, dacă nici voi nu faceți, minimul efortului fiind votul.

Restul sunt manipulări pentru unul sau altul dintre candidați, iar unele comentarii arată disperarea unora de a-și impune voința proprie asupra celorlalți.

DragA spunea...

Ciuca are un interviu relevant si fara cuvinte : https://www.facebook.com/reel/1067445481579375

Dan K. spunea...

Sa organizam propriul sondaj(pentru cei care au curajul a își arată culoarea politică).Eu votez Geoană.Sa vedem se aduna 100 că și la cupoane.

Pop de Ploiesti spunea...

Nu pot sa suport un roman admirator al discursurilor lui Putin....)))
Pai de ce nene ,asta e erou pt poporu sau..de la betivu de Eltin tradatorul Gorbaciov..Rusia devenise o vaca ieftina de muls..fara Putin , Kazakztanul si Georgia erau demult colonizate de corporatiile americane..Putin , a facut BRICS ,a nenorocit carcalacul luisi l-a pus pe Trump , a fost singurul care s-a impotrivit lgbtq si woke , de asta au marsat javrele din occident pe ajutorul masiv financiar si militar , in final venirea lui Trump ii face s-o ia frumusel in mana..Ce bine ar fi sa alegem si noi duminica un Putin roman sau un Trump sau macar un Orban..al Ungariei-nu betivu nost

Claudiu Marin spunea...

@pop de ploiesti
pentru discursul tau favorabil criminalului de razboi de la Moscova, nu te mai suport nici pe tine pe acest blog. Pașol na turbinca!

maiag spunea...

AMUZANT,foarte multi intrusi care nu au nimic in comun cu militarii profita de situatie si incearca sa influenteze voturile si noi sustinem prosteala,REALITATEA SI INTERESUL NOSTRU e altul,indiferent ca va iesii ciuca sau ciolacu presedinte,amindoi au declarat ca sustin militarii si ca vor rezolva cu pensiile,IN furia noastra riscam sa impingem in fata un om care ne va dadea un sut in cur ,sa lasam prosteala si ambitia si sa votam logic,IMAGINATI VA un guvern cu usr si alte ciurucuri si parkament majoritar psd ca asta e clar,va fi mereu o lupta si de pierdut suntem noi,asa ca SA FIM RATIONALI si fara dusmanie si prosteala electorala

SorinP spunea...

..din păcate în turul al 2 lea, îi vom avea pe Ciolacu cu Ciucă.. 😔

Vali spunea...

Salut camarazi,
De ce sa nu votezi PSD,PNL si USR aceeasi mizerie??? De 8 ani de zile PSD si PNL ne tine cu dintii la gard, iar civililor le a marit pensiile in repetate randuri plus ca le au si recalculat, recalculare in urma careia zugravi, cizmari croitori, strungari etc. se uita de sus la rezervisti, ba si mai mult ii iau peste picior ! Nu uitati de mizeria de OUG nr.59/2017 care ii condamna la o saracire perpetua pe cei care s au pensionat dupa septembrie 2017 ! Hai sa privim un pic la componenta comisiei care a emis aceasta OUG 59 profund anticonstitutionala(Presedinte: Tudose, membri:Olputa, Tutuianu, Carmen Dan...) !!! Din ce partide faceau astia parte din PSD si PNL !!! USR ne a bagat in aceeasi oala cu detinatorii de pensii speciale umilindu ne la maxim, deasemeni au fost si sunt in permanenta impotriva noastra , a militarilor rezervisti !!! Uitati va l a emisiunile, Tv , de radio sau la declaratiile liderilor USR din presa...toate sunt impotriva militarilor rezervisti ! Pai si atunci de sa ii votez pe acestia care calca cu cizma pe mine, care ma umileste, ma face nesimtit sau purtator de uniforma etc. De ce sa votez un Ciuca analfabet cu teza de doctorat plagiata! Un Ciuca care nu ne a ajutat cu nimic, a manifestat o indiferenta totala la adresa noastra, a rezervistilor ! In aceasta situatie nu pot vota decat pe SIMION si partidul AUR, care a facut ceva pt cei din Galati dupa inundatiile de acolo! Si daca e nationalist care e problema, gresit ar fi sa fie antinationalist, pe mine si pe orice roman intreg la cap ma intereseaza sa am un presedinte care sa se intereseze si sa faca tot ce este mai bun pentru noi romanii...nu pentru multinationale si straini care nu platesc niciun fel de impozit statului roman spunand ca nu inregistreaza profit, ca au profit zero...o minciuna gogonata ! Ce au facut cele doua partide de la lovitura de stat din decembrie '89 ??? Raspuns: au distru aceasta tara, industria, armata, sanatatea etc. au vandut petrolul, gazele, lemnul etc. strainilor pe preturi de nimic , dar si au luat comisioane grase ! La noi nu a functionat si nu functioneaza democratia, ci prostocratia si hotia, ca sa nu mai vorbim de meritocratie care nu exista !!! Nu votati PSD, PNL SI USR care inseamna aceeasi mizerie !!! Votati schimbarea in mai bine, votati AUR, votati Simion presedinte !

fs spunea...

Bună ziua. Este foarte greu să ne hotărâm pe cine să votăm la alegerile prezidențiale și parlamentare. PSD, PNL, USR și UDMR, ne-am convins cât îi “iubesc” pe militari. Dacă Ciucă stătea bine în sondaje sau nu avea treabă cu armata, nu cred ca exista o inițiativă a senatorilor PNL pentru proiectul de lege privind îndreptarea inechităților la pensiile militare. Într-un mandat de 4 ani este timp suficient să faci dreptate pensionarilor militari, nu aștepți până când mai ai puțin și intri în campanie electorală. Chiar dacă solda de grad nu rezolvă inechitățile, PNL al cărui reprezentant este președintele comisiei de buget finanțe la camera Deputaților a blocat inițiativa de actualizare a soldei de grad pentru rezerviști, care putea fi rezolvată din primăvară. Dacă erau bine intenționați cei de la PNL sau PSD rezolvau în toamnă și cu solda de funcție. Nici impactul bugetar nu ar fi creat controverse și efecte negative în media. Normal că este bine să adopți un proiect care să actualizeze odată ambele solde, dar așa cum au tratat cele două partide de la guvernare problema pensiilor militare ați văzut foarte bine. Pe Simion nu l-am văzut o dată să vorbească la televizor despre rezolvarea inechităților la pensiile militare. Este adevărat cei de la AUR au votat în senat pentru adoptarea Legii nr. 559/2024, pentru care le mulțumim, dar când a fost întrebat ieri la România tv ce nemulțumiri are în legătură cu nedreptățile la pensii, Simion a vorbit despre mineri, siderurgiști și alții care au lucrat în condiții speciale, fără să amintească și despre militari. De când a intrat in Parlament nu am auzit de o inițiativă legislativă a lui Simion, este un bun organizator de proteste și operator cu camera de filmat a telefonului. Ce spune el despre faptul ca resursele tarii trebuie folosite pentru poporul român și ca românii sunt săraci deși au o țară bogată, este adevărat. Dar un astfel de om care nu vorbește nimic despre militari să fie comandantul suprem al forțelor armate, nu prea cred. Cei care într-adevăr vor să facă ceva bun pentru toți românii, inclusiv pentru militari, am evidențiat acest aspect, întrucât majoritatea politicienilor parcă se feresc să vorbească despre problemele militarilor activi și ale pensionarilor militari, ca să nu spun ca nu ii interesează această categorie socială, fiind un număr prea mic de votanți, ca doar la asta se reduce totul pentru politicienii care urmăresc doar interesele personale și de partid, nu au priză la marea majoritate a populației și au șanse mici să guverneze/conducă România. Sănătate tuturor

sorin popescu spunea...

bilbaoromelo. Nu-i nici o tentă electorală, nici fan Ciucă nu sunt. Din 2004 sunt fan drumeții în zilele de vot (dupa ce ani de zile am fost un cetătean disciplinat). Dar au anunțat unii în clar că sunt fani Ciucă, unii cu accent americănesc. Dar de unde să înțelegi tu? Apropo...unde ai făcut liceul agricol?

avianyc spunea...

Cu o clasa politică emanata dintr-o campanie electorală intretinuta pe principiul , „ba pe-a mă-ti , ba pe-a mă-ti „ la ce respect sau clasament te poți astepta cu asa candidați.
La ce respect față de valorile națiunii te poti aștepta de la o clasă politica care a uzurpat festivitățile de sărbătorire a Zilei Nationale-1 Decembrie planificand alegeri prezidențiale.
Asa arată în prag de 1 Decembrie -Ziua Națională a Unirii Romanilor Câmpia unde Mihai Viteazul a câștigat
batalia de la Șelimbăr ,loc înroșit de sânge pentru Unirea Romanilor,loc care ar fi trebui să fie loc sacru pentru romani.
Se răsucește M.Viteazul in locurile unde odihnește.
Maine -poimâine, locul va fi acaparat de rechinii imobiliari cu largul concurs al administratiilor si chiar a M.Ap. aici va fi curand un nou cartier de blocuri , în loc sa fie un loc de amenajat și de neinvadat precum Câmpia Libertății de la Blaj , un loc de pelerinaj pentru romani și nelipsit din traseele turistice ale elevilor.
Rușine, de câțiva ani arata asa mâzgălita acea inscripție și nu se sesizează nimeni.

https://youtube.com/shorts/niI1SfJQ2NU?si=ed6yWXBXcPv2-gdX

Asa arată un cimitir al eroilor de Ziua Armatei și alte zile festive, complet neîngrijit și invadat de buruieni , verdeață. Și nu este sigurul , majoritatea sunt in aceasi situație , doar de Ziua Eroilor mai dau cu matura prin ele.
Acesta este respectul față de cei cazuti la datorie.
Rușine mare!

https://www.facebook.com/share/v/14ciaJJh6U/

Ăștia suntem , ba mai și ne mai si place să ieșim în evidență afirmam interesul personal prin vot în loc de vot pentru o altfel de Românie, curata , civilizata , dezvoltată, nivel de trai ridicat , grija și respect față de varstnici si cei cazuti la datorie. . Halal patriotism!
Ăsta-i probabil rezultatul traseului sau legaturii dintre generația „ woke „ si generația „ pupincurismului emergent„.

Alkan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Zibi1966 spunea...

Aoleu,Popică,n'ai toate țiglele pe casă.
Alooooo,Bălăceanca?Avem un caz nou!

Soldat spunea...

Onorați camarazi! "Se va face dreptate! Sunt fiu de militar." Sunt cuvintele lui M.Ciolacu cu subiect și predicat. Nu-l iubesc și mai ales nu agreez PSD pentru că acest partid a contribuit fără tăgadă la distrugerea industriei României, ultima lovitură,fatală de fapt Electroputere Craiova ,inima industriei iar acum locomotivele iau foc pe drumuri de fier ce uzate sunt.Totusi.
Ciolacu nu se joacă cu cuvintele, rețineți! Sunt moldovean pur sânge iar acest președinte s-a scăpat în adevăr umilind moldovenii.Dar a făcut imediat pasul înapoi cerandu-si scuze.
Mai știți vreunul să spună îmi pare rău?
Ciucă putea foarte ușor,repet foarte ușor să-și aplece inima asupra noastră din poziția de ministru dar N-A VRUT! A contat valul de care era dus iar restul nu mai conta.Eram zero.
Acum sigur îi pare rău,ne-a lăsat la greu și eu nu-l pot uita.
Cât privește ceilalți,efectiv nu contează și sunt nesemnificativi in relația cu noi.
P.S. Domnule C.Marin vă rog puteți spune orice despre mine dar că sunt troll,bot sau ce mai umblă pe aici nu.Este doar o părere.

Viorel spunea...

Dan K. Interesantă și binevenită (cred) propunerea dv. Dacă domnul CM face și un tabel (la acest topic sau deschide un alt topic) cu candidații la prezidențiale până se la 100 de voturi dar cu termen nu mai târziu de marți la 12.00 pentru a avea timp de comentarii (asta dacă nu apare ceva mai interesant, sau ceva legat de pensile noastre).
Cât despre răul cel mai mic și cel mai mare, tot timpul am ales răul cel mai mic și a ieșit dea-n *ulea. De data acasta ar trebui să votăm răul cel mai mare să vedem ce iese (tocmai cei pe care i-am considerat sau chiar erau deștepți ne-au tras plasă).
Pot să vă prezic ceva. Dacă ar ieși Simion președinte și va avea derapaje anticonstituționale (sau inventate de unele partide politice) sigur vor încerca (duă 6 luni – un an) să-l suspende ca pe domnul Băsescu. Nu vor accepta că au pierdut. Un ex. doar sau o variantă posibilă.

Constantin spunea...

În baza acordurilor de aderare a României la Tratatul Atlanticului de Nord, din 15 aprilie 2008, Guvernul s-a obligat să asigure militarilor următoarele plafoane medii de soldă şi pensie brută, calculată lunar în euro:
1.sold – MAC 1.750 – 2.450 euro
2.Sg. Maj. – Plt. Adj 2.450 – 3.450 euro
3.MM Cl IV- MM Principal 2.750 – 3.750 euro
4.Slt – Căpitan 3.650 – 4.950 euro
5.Mr – Col 5.050 – 7.750 euro
6.Gen1- Gen4 4 7.550 – 11.750 euro
7.PMC Gr. 1 – PMC Gr. 6 2.250 – 3.750 euro
La aceste valori se adaugă sporul de vechime, sporul de funcţie, sporul de risc în teatrele de operaţiuni, gradaţii, ordine, medalii, indemnizaţia de instalare, indemnizaţia de re-inserţie în economia civilă, norma de hrană de campanie, banii pentru uniformă şi furnituri, alocaţii pentru copii şi pentru soţiile fără serviciu, costuri cu chiria, transportul, comunicatiile, etc. Vechimea în serviciul militar activ, se stabileşte în funcţie de grade astfel:
 corpul generalilor – max. 40 de ani,
 ofiţeri superiori – max. 35 de ani,
 ofiţeri inferiori – max. 30 de ani,
 subofiţeri şi maiştri militari – 35 de ani,
 soldaţi şi gradaţi – max. 25 de ani,
 personal civil conform codului muncii.

Viorel spunea...

Ceea ce nu a putut face Pandemia, a făcut Putin în Ucraina și Rusia începând acest război încălcând tratate și omorând sute de mii de oameni nevinovați pentru o ambiție proastă. Mai mult. A distrus sute / poate mii de localități, a pus totul la pămând creând pagube materiale imense greu de refăcut ca timp și bani. Cine spune că nu există dracu pe pământ se înșeală. Este mereu în jurul nostru pentru a ne întuneca sufletele și mintea.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Nu prea suntem responsabili cu soarta Tarii, oameni buni! Cu Siminoc la carma Arcei, un om neconciliant, permanent razbunator si conflictual ne-ar scoate din contextul european si am ajunge paria, ca Ungaria putinista si anti europeana, incat ne-am trezi intr-o criza multipla care ar duce la destramarea tarii si impartirea regiunilor Romaniei intre tarile vecine! E circar, mahalagiu, fara experienta dar mai ales pericuos de conflictual, si este ales doar de derbedei, neseriosi, fara coloana si terchea berchea ai societatii! Ce sa faca golanimea aia cu tara si cu noi? Hai sa gandim cu maturitate responsabila, nu din prisma razbunarii pe PSD!
-Ciocalău, sa ma ierte Dumnezeu, dar pupincurismul la dulap, lichelismul innascut cu gudureli pentru a obtine functii, doctoratul plagiat dar mai ales secretizat cu lasitate, sotia avansata de la tablă zincată la stele false, faptul ca ani in sir si-a ignorat camarazii cu o rautate descalificanta si altii au promovat promisiuni nouă la pensii in numele lui, nu-l califica pe acest bălegoi cu lectii de dictie la logoped, un intarziat in toate si fara viziuni personale, decat impuse si dictate de altii, deci pica din sfera noastra de optiuni!
-Acum, rebuturile Geantă, Țața Leana-woke-#Rezista sunt doar gunoaie politice, niste ratati, ca si Lucovid Organ, cel putin Geantă are turme de bizoni mafioti, ca si el, in urma-i si pica, iar Georgescowici ce sanse sa aiba cu 1%? Voi chiar credeti ca un astfel de individ poate sa ajunga la peste 26%, putand sa promita si Luna de pe ceriuri? Jos si ăsta ca e gunoi!
Sa-l precizez pe Ciolacu: A salvat PSD de la destramarea post Dragnea, un partid de stanga aparator al tuturor romanilor, nu doar a unei gasti imbuibate cum o face PNL-dreapta in general, apoi Ciolacu a salvat Tara post Covid si o guvernare ratata, drept recompensa PNL a tradat PSD-ul, si Ciolacu a rezolvat cu anumite drepturi de pensii la civili, PNL niciodata nu va putea sau nu va vrea asa ceva! PSD a reparat toatbaraiele produse de liberali in aproape 10 ani si s-a apucat sa faca mii de km de strazi si autostrazi, adica ce PNL n-a facut in toti anii nimic! La PSD si Ciolacu singura hiba este cu pensiile militare, dar faptul ca a promis in cateva randuri ca o va face, eu sunt convins ca o va face cu cap si bine sa nu mai fie probleme, dar cel putin Ciolacu este serios, responsabil, neconflictual, deschis, comunicativ, bonom si sare repede la rezolvari, ori ca sa abandoneze PSD acele autostrazi si planul de industrializare a Tarii ar fi o crima sa-i franam la jumatate de drum! Nu-i el buricul, dar nu ne-ar fi rusine cu el, ca si cu Simion sau altii care vin cu interese pentru gasti mafiote la greu, sa stagneze tara sau sa se tina de panarame si scandaluri, si fiind convins ca se va rezolva si pensiile militare, votez Ciolacu si PSD! Alta solutie ne va distruge pe toti, ca si cum a facut-o haita penelista cu Iohannis 10 ani! Hai sa judecam cu creierul, si nu cu picioarele, si sa disecam si discernem lucrurile la rece si veti vedea ca alta solutie mai buna decat a mea sub nici o forma nu exista! Da, sunt extrem de furios pentru ce ni s-a facut la pensiile militare, dar tot Ciolacu si PSD o pot rezolva recent si corect, si am incredere ca o va face bine, insa in altcineva ca o va face, asta nu o cred nici cu cutitul la gat! Fotografiati ce am scris, si daca voi gresi va permit sa ma scuipati intre felinare cu generozitate, insa veti vedea ca Romania va fi salvata, pensiile militare vor fi reparate, tara va progresa si ne va fi bine tuturor cu PSD si Ciolacu in prepeleac!

JUDECATORUL DIAVOLULUI spunea...

Având în vedere faptul că mi-ați pus o întrebare am săvă răspund la ea .
EU AȘ VOTA CU DIAVOLUL .
Iar dacă vre- unul dintre voi va vota SRÂMB atunci diavolul să se ocupe de caz . Votati de 35 de ani numai aiurea și vă schiorlăiti pese tot ca babele alea rapace la sulă .

pana spunea...

Și eu tot cu M .Geoana.

Mike Tyson spunea...

În turul I intră doi candidați care sunt propulsați de propriul partid și de nehotărâți. Oare dacă intră Simi cu Cioly, în turul 2 celelalte partide ce vor vota ? Dacă ataci tot timpul pe Cioly să înțelegem că vor vota cu Cioly ? Dacă se unesc și-l votează pe Simi ?

Cristi spunea...

Sunt de acord cu dl MIȘU, alegerile se fac la STS ..!!
Putem vota cu capul,cu mâinile și cu picioarele ,votul e degeaba..,
Vedeți alegerile BASESCU -GEOANĂ..!!
.PREȘEDINTE v-a fi CIUCĂ.

Claudiu Marin spunea...

Candidatii liberali din judete nu-si fac publiicitate pentru parlamentare cu Ciuca. De ce se tem sa-si lege imaginea de seful partidului?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Mike Tyson, alde Siminoc nu va primi voturile useristilor, liberalilor si ale altora! Cine nu are creierul degradat nu da tara pe mana aventurierilor conflictuali si mahalagii, circari si iresponsabili, din dorinta de a avansa de la bulibasă de clan bombardier la sef de stat ca asa vrea muschii si mucii lui! Ciocălău deja este istorie fumată, si stau fara griji in privinta lui, fiind ridiculizat pe toate retelele, la maxim! In continuare... Asta e Romania noastra, fratilor, nu este un taram al cocalarilor si bombardierilor de cartier ca sa-i votam si sa le dam pe mâini destinele noastre si ale Țarii! Iar cu Geantă, chiar nu intelegeti ca acest om perfid, ascuns, dual si cu spirit infractional innascut este perfect acelasi stil de lacomie si risipa ca a Dulapului, cu precizarea ca in spatele sau se afla zeci de mii de corupti si penali, leit lui? Ca un singur exemplu: Cand ai luat de la Vanghelion spaga ceasuri de sute de mii de euroi, ai fost dovedit de procuraturi si ai recunoscut ca le-ai primit spaga, mai ai incredere sa votezi un mafiot cu diploma? Ati vazut omizile cum devoreaza paduri intregi? Astia sunt ei, de-al de Geantă si cei ai lui Geantă!
Daca cineva are dovada ca Ciolacu este corupt si spagar, nu ma duc la vot, dar va trece apă pe gârlă si astfel de dovezi nu vor apare! Ciolacu este singura sansa la pensiile militare sa fie rezolvate curand, cum a zis si @SOLDATUL cu opinii de general cu patru stele, si daca dati vrabia din mana pentru cocalari bombardieri si spagari corupti, sa nu va aud ca va schiorlăiți a paguba, dupa alegeri! Din doua rele, alegeti raul cel mai mic, dar sa nu scapam Romania pe mainile unor derbedei si golani, aventurieri cu interese personale si egoiste, sau conflictuali mahalagii si scandalagii care sa ne prabuseasca pe toti, din nou, dupa prabusirea liberalo-useristă! Deci, macar putin creier, realism, responsabilitate si discernamant, si nu razbunari si aiurisme infantile de iresponsabili pentru sine, natiune si Țară!

Dodo spunea...

@Judecatorule diavolului. Nu mai are rost sa votezi cu diavolul,pt ca oricum el conduce deja.( tot) ...asa ca mai bine sa ne rugam sa doarma( diavolul) când judeca CCR. Poate,poate au un moment de revenire(capoatele)la sentimente mai bune în acea zi.😀

raul spunea...

Camarazi ,eu va recomand sa va abtineti sa spuneti cu cine votati!Vazand cat de divizate sunt voturile noastra ,vom conta din ce in ce mai putin,in calculele lor!Implicit si ce ,posibile,masuri sa ia pt noi!Fiti mai diplomati ,ce dracu!Cu voturi pt x,y,z cei A,B,C vor spune mai da-i in ma-sa si pe astia!Daca nu va puteti abtine ,puteti mentiona ca vom vota cu cei care prommit ca ne vor face dreptate,fara nominalizari!Parerea mea!

bilbaoromelo spunea...

Sorin Popescu ...nu te mai agita ,ca oricum nu intra Ciuca in turul 2 ...asa ca mai lasa reclama !!!

Trofin spunea...

Viitorul unei națiuni este conturat de lideri care se răzvrătesc împotriva directivelor primite în plic de la mai marii lumii, nu de cei care se supun ! Care lider , de pe scena politică de azi ,răspunde la acest deziderat ? Cred că nimeni !

micutzul spunea...

Bag de seamă că pe unii începe să vă lase nervii! Nu înțelegeți că votul vostru/nostru contează și e adevărat că împreună cu diaspora poate balansa rezultatul dar balansează votul majorității populației!
Când mergeți la urne trebuie să vă gândiți la fiecare partid ce v-a făcut bine și ce v-a făcut rău, cine poate apare din nou ca ministru al muncii sau al Apărării, cine poate veni că prim ministru și cine a fost împotriva militarilor! Eu am votat toată viața cu același partid dar acum sincer mă doare mâna și trage tare intr-o parte!
Important este să fiți sinceri cu voi și să mergeți la vot!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Cristi, esti un om matur si cu judecata, deci: A cazut Codlea cu tot cu serele de rosii si castraveti din statul paralel, deci a cazut si suspiciunea pe STS ca ar frauda alegerile, si Ciolacu nu este asa de prost ca, in calitate de sef al Guvrnului, sa se permita manipulari cu STS, ca daca in locul lui era stiuletele de porumb lăbăral avea sa danseze cu STS prin sectiile de votare, asa ca sa nu judecam infantil, ci la modul matur! Alegerile vor fi corecte, insa alegerile romanilor vor fi potrivite pentru a se realiza dorintele lor de mai bine? Ca daca vin iar lăbăralii si useristii la putere sa-si faca de cap si votati de catre creiere intunecate de ura si razbunare, o sa-si suga dupa aceea unghiile ca ursii, din partea mea sa suga si acadeaua daca voteaza aceleasi panarame care i-au batjocorit la modul ordinar aproape 10 ani sub guvernari ale unui sifonier putred, pe lozinca #rezist-neomarxistă ,,vrău guvărnul mău căcărău!''

Soldat spunea...

Domnule Claudiu Marin, stimați camarazi, în primul rând sunt militar dar și la alegeri expert electoral conform titulaturii AEP.Am fost președinte secție de votare in numeroase rânduri și știu ce spun.Mai rar la ultimele două alegeri, absolvenții de drept (câtă frunză, câtă iarbă) având prioritate.Daca veți crede că în secțiile de votare se pot face falsuri cu buletinele de vot vă faceți iluzii deșarte! Pur și simplu pușcărie curată se numește această faptă!!
Ei,dar cu STS-ul am avut experiențe extrem de urâte ce mi dau de gândit.Nu intru in detalii ci doar că atitudinea lor lasă de înțeles că tot ce mișcă n țara asta se datorează lor și NUMAI lor.
M am luptat cu ei,dar legea este făcută ca ei să aibă drept de veto încât ei hotărăsc ADMIS,RESPINS.Apoi eu am fost unul singur,ei un sistem.
Domnule Marin nu voi spune cine a enunțat (risc de block) fraza "Nu ne interesează ce a ieșit la vot,ne interesează cine numără voturile" încât n ar fi rău să ne gândim și la acest aspect după alegeri.

JUDECATORUL DIAVOLULUI spunea...

De vreo 5 ani lucrez în slujba dialolului și acesta mi-a gratantat 100 % că CCR o va trimite pe Hoșcă la Dracu și mi-a GARANTAT 100 % CĂ LEGEA VA FI PROMULGATA ȘI SE VA PRIMI SI INDEXAREA DE 10,4 % ÎN LUNA IANUARIE 2025

Lorin spunea...

Din păcate acest blog s-a transformat în platforma electorala deci după părerea mea și-a pierdut orizontul, scopul și cauza. Gata s-a terminat cu pensiile militare, subiectul s-a banalizat și nu mai interesează pe nimeni. Va doresc multa sănătate.

Marcell spunea...

Ne place, nu ne place, prezentul sondaj este cât se poate de probabil să fie identic cu rezultatele finale după turul 1. Părerea mea, desigur. Nici un candidat nu reprezintă idealul, ajungem la dilema sau blestemul alegătorului român, cum să alegem răul cel mai mic. Prima veste bună este că ciucă nu prinde sub nicio formă turul 2. Este fix unde trebuie să fie. Va urma un mare duș rece în pnl dar asta, altă poveste. ciolacu, alt parvenit și incompetent (și "revoluționar" cu acte în regulă, să nu uităm) are, din păcate pentru toți românii, cele mai mari șanse. Este rezultatul nivelului de cultură, al simțului realității și al amneziei poporului. Asta este, ghinion, n-ar fi prima dată.. lasconi nici nu are rost să mai menționăm. Simion ar putea fi o variantă de președinte, așa, de test. Ce-ar putea face mai rău sau mai nimic decât Constantinescu sau iohannis. Dar poate fi o alegere periculoasă, ar putea face ceva prostiute și să ne facă de kko în lume. Nu m-aș risca. Rămâne Geoană. Pare, în opinia mea, raul cel mai mic, exact ce-am ales dintotdeauna. Măcar se pricepe la politică externă, treaba lui. Orice vot neexprimat sau acordat altora, crește șansele lui ciolacu să ajungă în turul 2 cu Simion, pe care îl va câștiga fără probleme. Foarte probabil cărțile se fac tocmai în acest sens. Însă doar Geoană l-ar putea bate pe ciolacu. Până la urmă, pentru a echilibra cumva puterea, n-ar fi deloc indicat ca psd să dea și președinte și majoritate parlamentară. Cât despre "unitatea", ca și opțiune politică, a masei rezerviștilor, iarăși n-are sens să vorbim. Deacuma, ce-o fi, o fi.

giuly spunea...

Ciuca este la comanda armatei din 2014. El a creat toate inechitatile din armata. Ciolacu si PSD numai ne-au dus cu presul, minciuni, dezinformare , adica bataie de joc. Trebuie sa votam pe unul cu sanse Simion sau Lasconi. Daca votam pe oricare altcineva, inseamna ca voturile noastre merg la Ciolacu. Nu imi place de Simion si nici de Lasconi , dar trebuie sa ii votam daca vrem sa schimbam ceva. Daca nu facem acest lucru, am fost degeaba la mitinguri si vom fi si mai tare prigoniti dupa alegeri. Si sa nu uitam un lucru , cine ne-a tinut inchisi in case ca pe niste sobolani in timpul asazisei Pandemii , in timp ce ei se distrau prin birouri si radeau de noi. Poate invatam si noi ceva din trecut.

Dan B. spunea...

Vă reamintesc că, spre deosebire de mulți dintre cititorii acestui blog, chiar și de administrator, nu fac partizanat pentru niciunul dintre candidații pentru Cotroceni, care, direct sau indirect, au mătrășit sistemul de pensii militare, de foarte multe ori votul ducându-se către „răul cel mai mic”.
Chiar dacă Claudiu mi-l „bagă pe gât” pe Ciordacu, cel care s-a opus fățiș pensionarilor militari, chiar dacă Ciucă a avut ocazia să îndrepte uriașele inechități din sistem, dar s-a preocupat doar de bunăstarea lui, …..
Chiar dacă Simion vă pare unora candidatul ideal, nu uitați că beneficiază de o susținere consistentă, probată prin acțiuni și foto, din partea Lui Coldea și a evreimii din Israel, deci nu este ancorat sufletește în spiritul românismului.
Chiar dacă Geoană vă pare un individ cu ceva carte, nu uitați că genul lui de om este unul imprevizibil, dar și cu destui „scheleți în dulap” (moralitate nulă și lipsit de inițiativă la apelurile multora dintre noi, fiind în board-ul NATO).
Madam Lasconi provine din USR, „făuritorul”, alături de PNL, a PNRR, un document în care Cîțu și Ghinea au intrat „cu bocancii” mizerabili în sistemul pensiilor militare.
Și, tot așa, mă pot duce până la coada clasamentului cu șanse la tronul cotrocean, excepția fiind Călin Georgescu, cel care, în opinia celor cu lipsa „țiglelor pe casă”, ar fi putinist. Ați auzit o mai mare idioțenie ca asta? Poate și Trump poate fi categorisit astfel?
Oare nu v-ați săturat să optați electoral pentru călăii pensiilor militare? Așadar, eu vă propun, având în vedere competențele lui și susținerea noastră de către Călin Georgescu, vă supun atenției propunerea de a-l vota la 24.11.2024, urmând ca la 08.12 să votați cu cine apreciați că merită votul dvs.

Rezervistul spunea...

Andrei Popa.... Vorbești de Simion că nu e pregătit ca să te afli in treabă...Ce să spun.... că tare pregătiți au fost Iohannis și Băsescu.... că nu au făcut nimic pt țară...cu toate facultățile lor....În privința lui Mutu... ăsta numai porcării a făcut...cu casele cu chiriile încasate etc ...sa plimbat pe banii noștri de sa rupt...la piramide,la ski,în SUA,cu avionul închiriat cu soțioara la africani etc La durut la bască de tine...de mine...de noi toți Iar Băsescu ne a mâncat de c...ur..pe noi rezerviștii pe unde nea prins... Așa că...mai ușor cu pianul pe scări....

Viorel spunea...

Soldat. Touși! O accedere în turul doi a domnului Ciolacu urmat la o secundă de cel de pe locul doi nu ar strica. Asta ca să simtă frisoane pe șira spinării. Să-și pună întrebarea, dar dacă pensionarii militari trec de partea inamicului ce mă fac ? Pe 21.10.2023 i-am trimis o petiție domnului prim ministru Ciolacu prin care i-am explicat simplu și la obiect despre inechitățile dintre pensile militare, i-am solicitat sprijinul în rezolvarea lor, etc. și am rămas doar cu trimisul pentru că deși l-am rugat să nu o redirecționeze spre MAp.N, exact asta a și făcut printr-un secretar de stat. Pe 25.01.2024 i-am trimis din nou o petiție. Pe 10.03.2024 i-am trimis o petiție ministrului Ap. domnul Tîlvăr pentru a interveni pe lângă domnul prim ministru Ciolacu sau cel puțin să-i aducă la cunoștință (poate nu a fost informat) despre doleanțele noastre. Vax albina. Pe 18.02.2024 i-am trimis președintelui senatului domnului Gl. politician Ciucă explicându-i ceea ce ne dorim, cum am fost furați și trădați, câtă speranță ne-am pus în dumnealui. Răspunsul! La stână și la toamnă. Și acum, ambii vor voturile noastre. Faceți cum doriți. Dar ambii au știut din timp, de ani de zile despre inechități, bătaie de joc și umilințe prin Tribunale, CAp., ÎCCJ sau CCR, lucruri care puteau fi evitate (iar dăm timpul înapoi doar cu jumătate de an) printr-o OUG sau o Lege făcută din timp pentru a putea parcurge toate etapele în caz de contestare la CCR, exact cum sa și întâmplat și nu pe ultima sută când nu se mai poate face nimic.
Dacă primesc doar indexarea, câștig 450 lei, dacă primesc actualizarea primesc 500 lei = +50 lei. Mă *iș pe ei. Votez Dan Diaconescu Direct.

Vasile Anghel spunea...

Trebuie să fie în turul doi Ciolacu și Ciucă deși nu se califică niciunul.Diaconescu era câștigător cu orice partid ,dar din păcate românii nu votează omul potrivit ci pe acela care sigur îi va dezamăgi .

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Rad cum astia ar vrea s-o ia pe Nuțica si de nevastă si de amantă la cat este proaspătă si dă dășteaptă dă bubuie pamantul sub ea, pe deasupra si super penală in Primăria devastată de infractiuni financir economice, dar băgăciosii necititi de unde naiba sa stie de ,,fleacurile'' astea?! Daca nu cunoasteti la talhari si sabotori, trimisi de Soros sa ingenuncheze Romania, sa-i inrobeasca pe romani, sa-i transforme in trangenderi, sa interzica religiile si pe Dumnezeu la ce naiba va vanturati pe aici ideile alea neomarxiste, domnilor fătălăi, care o acceptati doar ca va place si voua sa va rujati cașto, sa va puneti seara perucile si colantii pe pulpanele barbierite!?

Viorel spunea...

Lorin. I-am mai spus unuia cu idei ca ale tale. Dă-ne și nouă în acest moment un subiect important despre pensile militare sau vrei să repetăm la infinit aceleași cuvinte / propoziții ca robotul Ioana.

sorin popescu spunea...

JUDECATORUL DIAVOLULUI. Cred că smoala aia pe care a băut-o "aghiuță" avea peste 52⁰, de te-a aburit în halul ăsta.

Claudiu Marin spunea...

Repet, orice vot acordat unui candidat aflat sub locul 3 de pe clasamentul din topic este un vot inutil care-i consolideaza locul 2 lui Simion. Fragmenteaza voturile pe partea popular-basista sau a celei hastagrezist. PSD este sigur pe 1/3 din voturile exprimate.
De aceea apelul disperat de astazi al liberalilor ca Geoana si Lasconi sa se retraga.
@Dan B
Putinisti din toate armele rezerviste, votati-l pe Calin iubitor de narative putiniste!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Este ilar, inutil si un vot pierdut acordat celor fara nici o sansa inca din start! In afara de Nuțica precupeața, ratată de lux si asteptata de justitie cu bratele deschise, dupa alegeri, s-o felicite la Beciul Domnesc pentru marele esec electoral, ceilalti au si creier in loc de cenușă, dar sunt moi, flasci, stersi si fară vlagă in aceasta batalie a berbecilor tari in... la anul si la multi ani in coarne sau capete incornorate!

Dan B. spunea...

@Claudiu Marin:

Iată motivul pentru care administratorul ține neapărat să-l votați pe Ciolacu!
Chiar crezi că tu, fiind „bidonist” convins, perdant în cele din urmă, te-ar promova cineva, undeva, cândva?
Este era naționaliștilor și suveraniștilor, gen Trump, Putin, V. Orban ș.a., nicidecum a globaliștilor dtale!
Eu v-am propus ca, la 24.11 să votați cu cine credeți de cuvință, urmând să decideți pentru cine optați în turul II din 08.12.

Prodan Aurelian spunea...

Niciodată nu am votat împotriva cuiva. Votul a fost pentru cineva. Acum nu am pentru cine vota. Sunt dezamăgit profund.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Dati năvală pe Romanistan ca a inceput emisiunea electorală ,,Romanii au talente de Butea,'' unde concurentul greiere,

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Dati năvala pe Romanistan tv, unde este in curs de desfasurare concursul ,,Romanii au talente dă Buftea,'' unde concurentul tanar si nelinistit, Lucovid Organ cantă Șlagarul national, iar un lăbăral cantă un marș traditional, ambele apreciate si laudate cu premii pe gâlgâite si in pare turnate!

Viorel spunea...

Și acum să vă spun una interesantă pentru dumneavostră dragi pensionari, în special pentru cei care sunteți de prin partea de nord a Moldovei și care ați avut procese pe rol, având ca jurist din partea MAp.N pe unul („spaima sistemului judiciar”) PFH. Vă spun acest lucru pentru că ați fost bătaia de joc a acestui individ în timp ce domnul Gl. politician Ciucă era fie Șef al SMG/SMAp., fie ministru sau prim ministru iar acum vrea voturile voastre.
Cu 4 maxim 5 ani în urmă, intră pe blog unul John [poate fi chiar John sau John1 de astăzi, nu acuz, dar nu i-am („citit” din comentarii)]. Eu îl întreb dacă îi este rușine cu prenumele dat de părinți adică Ion (de și-a spus John) sau dacă cumva este John Wayne. Tipul s-a simțit lezat și a început cu atacuri la persoană care corespundeau aproape 100%. Date despre șeful meu atunci când m-am mutat în 1997 de la Galți, despre colegii din birou sau alte birouri, a intrat cu râtul și în propria familie și atunci am bănuit despre cine este vorba, i-am dat niște replici ca să mă conving, lucru adeverit, știa că sunt căpos de felul meu și intru în alte detalii și s-a retras. A mai încercat ulterior să intre postând câteva comentarii dar probabil l-a stopat domnul Huhu Rezea. Când mi-am dat seama cine este i-am transmis domnului HR pe adresa de email. Nu mai rețin dar parcă mi-ar fi dat de înțeles să nu îi dezvălui numele. I l-am povestit mult mai târziu unei alte persoane. Domnul Claudiu Marin poate găsi cu ușurință comentariile mele dintre mine și acel John / Ion / John Wayne.
Deci stimați colegi, este posibil ca pe atunci, unii dintre dumneavoastră să fi comentat cu propriul inamic. Acum întreb. Merită sau nu merită domnul Gl. politician Ciucă votul nostru ?

avianyc spunea...

Orice observator dibaci își dă seama din primă ca Ciolacu și PSD câștigă și poate chiar detașat. Asta numai prin votanții tradiționali psd ( mai puțin @Leon de data asta) care ii ridica la 25-30 %.
Punând la socoteala ca datorita situație particulare a multora va fi un vot în mare parte de stânga. Rosu total Moldova și Sudul plus probabil ceva petice roșii prin Ardeal.
Când Ciuca în lipsa de experienta politică a afirmat ca PNL susține clasa de mijloc s-au dus naibii și voturile pentru el și pentru partid. Lumea necăjiți este sensibila la astfel de susțineri și îl vor taxa la vot.
A spune public ca votez cu cutare și cutare ca sa-mi crească pensia este o subminare a rolului votului.
Mai bine faci și taci , nu mai spune la nimeni.
În mod normal votul are rolul de a aduce la conducere partide care sa faca ceva bun pentru romani și România în integrum la toate capitolele nu doar pentru unii în particular.

Viorel spunea...

Analizând mai atent Sondajul din topic stau și mă întreb! Care o fi acel ziar central care vrea cu disperare să scoată în relief câteva personaje pentru că eu citesc zilnic presa online ? Aduce mai mult cu Sondajul Verifield, la comanda USR. Sper să nu mă înșel.

Alexandru spunea...

Mai bine vă uitați la antena 3 la dezbaterea electorală cu Mircea Geoană președintele României.
Veți observa că la întrebările domnului general Mândrescu vis a vis de SNAOPSN, MG se referă și vine cu soluții inclusiv pentru pensionarii militari.
De asta votez Geoană președinte

Gicu spunea...

La 21:30 pe A3 Geoană a "atins-o" și cu rezerviștii dacă iese președinte.

csej spunea...

Prefer ca președinte un știutor de multă carte .Dece?Fiindca reprezintă România în relațiile internaționale.In opinia mea stiutori de carte sunt Geoană,Diaconescu,Georgescu.
Numai aduceți acuze fără dovezi precum ca un candidat este in slujba lui Putin.Ucraina si R.Moldova au comunicat dece Simion are interdicție de a intra pe teritoriul lor. Ucraina este deranjata de afirmația că deține teritorii românești iar R.Moldova ca Basarabia este Romania.Din acest punct de vedere sunt de acord cu Simion cu specificarea ca nu achesez la recuperări teritoriale.
Simion mai are de invatat.
SUA este in război economic cu China.Suntem puși în situațiasa ne plasăm către o parte sau alta.Cu peste 35 ani in urma nu am fost in cele mai bune relații cu URSS cu toate că scriptic functionam ca aliați.Situatia internațională este foarte complicată.Avem nevoie de oameni cu anvergură diplomatică daca vrem sa continuam sa existam.

Claudiu Marin spunea...

@Alexandru
Geoana are o prestatie solida in seara asta pe A3. Numai ca... in avantaj este cel care va fi ultimul invitat, joi seara.

pana spunea...

De departe discursul lui Geoana este peste al celorlalți candidați.

akord spunea...

trecand un pic si pe la teoria conspiratiei
Valentin a spus(cu majuscule) ceva de genul "ciuca pentru mine este ultima varianta"(aprox.repet)
Ei bine pentru mine ciuca NU ESTE NICI O VARIANTA
Si acum gluma apoteotica 🤔😁😂
Inchipuiti-va pe ciuca Presedinte dar tara fiind condusa de KWJ......(si doar ei doi stiu asta)
Stiind toti "personalitatea si caracterul ferm si hotarat de adevarat militar"al lui MaCiuca parca nici nu pare imposibil nu-i asa ??
Ca doar..........
"Nu voi face politică.Consider atât de sfântă onoarea şi demnitatea de a fi fost şeful Statului Major al Apărării încât, indiferent de ceea ce mi s-ar propune, nu voi face altceva"
Si a fost doar prima din multe altele care au urmat.Asa ceva va doriti?
ps: Sa va aduc aminte si de "amintiri din lupte crancene"?🤣🤣🤣

Lorin spunea...

A spus Geoană daca a fost bun whisky cu Vântu....dar cu Vanghelie....nu uitați că acest individ e creația PSD, a fost președintele partidului și e o cronică a eșecului, l-a bătut Băsescu și la primărie și la președinție

avianyc spunea...

Totul bine până i se pun întrebări nedorite. Aici își pierde cumpătul. Josnic pentru un diplomat .

Alexandru spunea...

Nu știu cine este joi invitatul, voi urmări însă pot bănui că Ciolacu 🤔🧐, însă asta nu îl va ajuta în turul doi.
Vis a vis de prestația lui MG știu cum vorbește și se comportă, omul chiar știe politică și cu ce se mănâncă securitatea națională și mondială.
Tocmai de aceea Romania are nevoie de cineva care știe, pe lângă 4 limbi străine, politică externă și securitate, mai ales că avem un război la graniță și în SUA pe Trump președinte.
Și nu îi uitați pe unguri niciodată

Constantin spunea...

@akord. Iar Băsescu ne-a nenorocit pe noi.

Constantin spunea...

@Lorin. De fapt dv. voiam să vă spun și nu lui akord că Băsescu ne-a nenorocit pe noi.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Bune comentariile din seara asta, precum Adminul, Csej, Viorel, Akord, Lorin, Avianyc si altii, felicitandu--va REALISMUL! La unii chiar am ras de subtilitatile cu un umor de buna calitate! Avem oameni care nu se lasa inselati de aparente, si asta este foarte bine! Magna cum laudae, camarazi!

Liviutatarush spunea...

Domnule Lorin, este o vorba: Cel care nu a gresit niciodata, sa arunce primul piatra! Si dumneavoastra, ca multi altii, aduceti in discutie fapte petrecute acum zeci de ani, fara sa luati in considerare ca oamenii se pot schimba! Ca daca nu ne-am schimba am ramane la fel de prosti ca atunci cand am venit pe lume! Pe mine ma intreseaza ce se afla in fața lui Geoana, ca proiect de tara, nu in spatele lui! Nimeni nu-i perfect, toti candidatii de la presedintie ai facut si vor face greseli! Daca ati ramas doar cu spriturile in gand din toata activitatea politica a lui Geoana, se pare ca nu va intereseaza altceva! Succes celui pe care il veti vota domneavoastra! Poate ne si spuneti un motiv-doua, pentru care-l votati! Nu dati nume, sunt destul de sigur ca o sa-l ghicesc! Seara buna!

JUDECATORUL DIAVOLULUI spunea...

IADUL este aici pe PĂMÂNT , aici este și DIAVOLUL așa că nu vă faceți mari speranțe la viață .
ahahahhahhhh
hahhhhhhhahh

Claudiu Marin spunea...

@Viorel
Cred ca vorbesti de un tip care a comentat aici
https://www.huhurez.com/2021/01/care-ar-fi-valoarea-de-inlocuire-in_7.html

Viorel spunea...

Da. Despre omega e vorba. Sper că ați înțeles la cine mă refer.

andrei popa spunea...

@rezervistul
Apropo de Simion. Ai vorbit vreodată cu el? Dacă vorbeai cu el înțelegeai mai multe din ce spun. Asa ca pianul de care vorbești îl poți păstra, e păcat sa propui altcuiva sa-l urce pe scări.

Petrut spunea...

Buna ziua , pe tiparul actualul Presedinte aproape nici nu conteaza cine va fi ales Presedinte ,va fi doar omul caruia Romania ii va asigura totul dpdv material cat si spiritual . Ce a facut dansul ,cel actual poate face oricare dintre candidati dar sper ca sa fie intradevar util noua ,mie si sper in viitor sa imbunatateasca viata roamanilor Sper sa dispara sintagma cand i te adrsesezi -" Cererea Dvs a fost inaintata celor in drept !" Oricum in cazul in curs eu cel putin nu am simtit colaboararea Presedinte -PNL pentru ca cei doi factori sa faca ceva util mie ca roman. Deci Presedintele ..caci trebuie sa avem unul faptul este absolut nesemnificativ daca este recomandat de vreun partid sau este independent ...Inca o data va trebui sa ne orientam spre indiferentul cu noi si raul cel mai mic !!!

giuly spunea...

Daca toti romanii ar iesi la vot UDMR nu ar mai intra in parlament, UDMR care sigur va intra la guvernare alaturi de PSD, cum au fost mereu ( chiar daca nu mai au ministri, sefii de deconcentrate ai UDMR au fost si sunt inca pe functii). Asa este si la Presedentie, daca ar candida numai 3 oameni, Ciolacu nu intra in turul 2. PSD nu poate sa stranga mai mult de 5 000 000 de votanti, din cei 18 000 000.

Inginerul spunea...

Un gest frumos de la Ciolacu si Ciuca, daca ar fi vrut sa mai dreaga busuiocul si sa mai castige ceva voturi de la pensionarii militari, ar fi fost ca in discursurile electorale pe care le tin, sa ne bage in seama cu o fraza doua de asigurare ca ne vor rezolva problema rapid, chiar si dupa alegeri. Sau poate fiind informati ca au inca o sustinere destul de mare, asa cum observ, in ciuda comportarii mizerabile, considera ca nu mai e cazul, si in plus nu se mai incarca cu o promisiune pe care va trebui sa o justifice cand n-o vor indeplini.

Sorin spunea...

As vrea un candidat la președinția României care sa aibă usa deschisa oricând la marile case regale, la statele și organizațiile europene si mondiale, sa aibă capabilitățile politice recunoscute international ale lui Iliescu, aplombul lui Băsescu, moderația lui Constantinescu, deschiderea lui Iohannis către centrele de putere ale Europei, postura lui Năstase, incisivitatea lui Victor Orban.
Sa facă România prezenta pe harta statelor a căror orientare și politica e luata în seama și remarcata.
Care sa renunțe la populisme și la incurajarea nemuncii, sa reintroducă în matca fireasca guvernul, justiția, chiar și CCR și Avocatul Poporului. Atunci când e prezent la activități internaționale sa fie frecventabil, cautat, sa vina alții la el (amintiti-va cum făcea ture Basescu de unul singur în spatele grupurilor de lideri europeni). Nu vreau impostura, educație în fabrici de diplome, Dacă am avea acces la rapoartele ambasadelor privind candidații, am avea orientarea cât de cât corecta. Punctele forte și slăbiciunile sunt precis punctate. Vor folosi strainilor nu romanilor.

Alexandru spunea...

Pentru colegii care cred că Ciolacu Ciucă Simion sunt soluții pentru președintele României și șeful SNAOPSN
https://hotnews.ro/marturii-intr-un-documentar-recorder-ciolacu-noi-nu-suntem-crucea-rosie-suntem-ciuma-rosie-si-singurul-premier-liberal-pe-care-l-acceptam-noi-psd-este-ciuca-al-nostru-1837466
Iar mai jos aveți întregul documentar, asta pentru aducerea aminte că tot așa ați votat - împotriva lui Băsescu dar și a PSD.
https://youtu.be/6IvqG1hHDxs?si=LI7pjMoMyPN5w0S-

magda spunea...

Mamaaaaa...Ce de votanti patimasi pe acest blog...Cata diversitate...De aia o si ducem bine..Suntem foarte uniti ..in jurul mai multor lideri( a se citi bisericute,interese,etc) tocmai de aia o si ducem fain. Cum sa votezi ba un fan Putin? Cum sa spui ba ca individul este un patriot al carui patriotism sta doar in bombe,carne de tun , sange si mentalitati care te intorc undeva in timp..prin tinuturile mongole..pe vremurile lui Ginghis khan?...In alta ordine de idei....,,market-unionistul'' acel hrebenciuco-becalist...Bade,nici acum nu ai inteles ca reunificarea trebuie ceruta de basarabeni,bucovineni..adica exact ca acum mai bine de 100 de ani? Nu mai merge bre acum cu,,Ostasi,treceti Prutul..'' altfel... vom fi serviti la aperitiv stiti voi de cine..Au mai ramas desigur cei orientati doar spre vest( ma rog,pesede trage insistent cu ochiul si spre China)..Ce vedem>Vedem un Geoana cu speech american brother..ce mai..dar dorinta lui de ,,vendetta'' pare mai presus de orice..Mai vedem un ciucalau mincinos( o fi pleonasm?)..care una zice si alta face..deci un instabil si atat...Mai e un predicat(or)...Desigur nu putem uita pe prietenul lui Omar ..Mercello bre,omul care si-a luat bacul inainte de terminarea facultatii( sau invers..nu mai retin...dar nici el).Pftiu..o uitam pe Lasconi da Las'ca stim despre ce e vorba..Ea si ai ei ne-au facut ,,speciali'' cu acte in regula la brucsel...De madam Birceal ne-am lamurit cu kilogramul de carne..bai gadea,trebuia sa o intrebati cate grame are un kilogram si abia dupa aceea treceati la pasul urmator.In fine, Cristian Diaconescu cel care..despre care..mai nimeni nu prea stie ce sa zica de rau..dar zbang vine maurul de la starea ma-sii si-l gaseste ca o fost secretar adjunct utc prin facultati( adica o fonctie mica pe langa cea a lui neica Emil C-ntinescu).. functie care in opinia maurului nu putea fi ocupata decat de unul cu relatii in securitate..te doare capul,nu alta.Recunosc ca mie imi plac finalele...si voua la fel.Stim ca prostimea in general voteaza cu cel care le-a dat de-o kioftea..poate doua..Pai daca acela creditat a fi primul si care are pana in 30%..undeva pe la 26-28..va dati seama ca suntem captivi daca Simion intra in turul 2?...Turul 2 nici nu mai conteaza..Dar parlamentarele vor deveni Verdun..De ce?...Hai ca raspunsul il cunoasteti..Te pomenesti ca si aici sunt raspunsuri n luate cate k....UDEMEREUL exulta si respira lejer...inca 4 ani/

Brenda spunea...

Geoană.

akord spunea...

Nu va bateti capul!
Pt Ciolacu suntem trecuti la "pierderi estimate si planificate"
Ciuca a ramas "pe uscat"prin pierderea credibilitatii de "militar ferm si hotarat,"(exact de taria unei meduze) cu cel mai mare grad"
Geoana a lu' Michaela sta cu curu' pe banii sifonati de vreo 25 de ani de adevarata sefa a famigliei si la mana lui ginerica caruia ii e dator cu o functie la NATO.Ginerica ar vrea acum sa devina si presedinte de tara.Simte ca de la inaltimea miliardelor ,poate!
Simion e frica ca de dracu sa scoata un cuvant despre militari ca-i e teama ca-si pierde "electoratul" golanilor al clientilor de bodegi din curu' satului si in general al celor care au clase cel mult at trenul
Lasconi cred ca in capul ei e convinsa ca inca barza aduce copii
Neavand ce face azi mi-am facut asa superficial un "TOP 5" in 7 minute😁

Mike Tyson spunea...

Dacă vom vota cu noi înșine dar în data de 29 Noiembrie și vom fi 70.000 la miting și blocăm Pța Victoriei atunci poate se vor gândi și la noi. Altfel nicio șansă cu poveștile referitoare la modul cum vom vota. Peste 100.000 de pensii depășesc suma de 6.500 lei, credeți că semenii noștri își vor tăia singuri craca. !?

Liviutatarush spunea...

De interes, amicus curiae depus de grupurile pnl de la senat si camera deputatilor https://smallpdf.com/result#r=9709a0a7f03b5cf82334a869a36bcf94&t=share-document

Relu spunea...

In momentul de fata este etapa "ba pe-a ma-tii" cand avem "victime" si mizerii aruncate in fata acum desi unele lucruri nici daca erau infractiuni nu mai puteau fi sanctionate pentru ca se prescriau, orice program de guvernare e considerat minciuna de ceilalti pentru ca si ei stiu ca nu ne poate garanta nimeni nici macar indeplinirea unui an sau 2 din program din cauza situatiei economice si politice din jur. Turul 2 va fi intre Ciolacu si Lasconi (se pompeaza asiduu in ea dar nimeni nu se inflameaza), va castiga Lasconi ca se va vota contra ca de obicei, alde usere vor veni la guvernare si totul va fi roz, va curge lapte si miere iar bancomatele vor scuipa numai de 100 de euro fara ca macar sa mai ceara card sau pin. Si daca nu va fi asa vor da vina pe greaua mostenire, ca au avut si ei pojar cand au fost mici, ca ceilalti sunt bulangii si tot asa. Suntem tara unde vine diaspora si spune aruncand gunoaie pe jos ca "acolo nu e asa" . Pai inca nu e, dar de ce nu dai un exemplu si aici in loc sa spargi seminte in magazin? Pentru ca oamenii cred au DOAR drepturi in tara, au mentalitate de infractor si cred ca li se cuvine totul. Daca ar fi dupa mine in functie de cat ai locuit "afara" ar trebui sa mai poti vota sau nu pentru ca esti sau nu conectat cu ce se intampla. De cand cu retelele de boli mintale niciodata nu a fost mai usor sa manipulezi 1 milion de oameni deodata mai ales ca sursele de informtii sunt putine iar site-uri de stiri sunt multe si fiecare cu agenda. Traiasca cetateanul turmentat.

Mihai67 spunea...

Troica PSD / PNL / USR și-a bătut joc de noi și de pensiile noastre! Greșesc cu ceva? Nu cred! Atunci nu îi înțeleg pe camarazii care intenționează să voteze cu aceștia, indiferent de motivație (că ăla e fiu de militar, că are cuvânt, că celălalt a fost militar, ca și nevasta lui...). Ați orbit cu toții? Hai să ieșim la vot și să le dăm peste bot!! Votați cu oricine vă lasă conștiința, dar nu cu călăii pensiilor militare. NU CU EI!

RD spunea...

Nu contează prea mult cu cine votați sau dacă mergeți la vot! Noi vom asculta în continuare de șefii noștri!

Claudiu Marin spunea...

@RD
Cand am reusit sa public cele 100 de taloane de pensii militare in luna august, oglinda discriminarilor ascunse de finantistii din institutiiile militare, am inteles ca s-a daramat bariera informationala care ne-a privat de sprijin in demersul nostru pentru inlaturarea inechitatilor din sistem.
Nici eu nu ma asteptam ca in numai 3 luni de zile sa avem o lege trecuta prin Parlament care sa reia actualizarea care a fost in anii 2016-2017. Unii pensionari militari mai neintarcati zic ca este o reglementare in premiera.
Ce mai conteaza ca actualizarea va mai fi intarziata o luna sau doua?
Vezi de unde vine optimismul? In batalii, moralul trupei este mai important decat dotarea.Nu fricosii, casandrele si indiferentii fac diferenta

Viorel spunea...

magda. În întregul comentariu nu ați făcut altceva decât să prezentați „elogii” la adresa candidaților. Dar soluția, soluția unde este ? Și eu tai copacul cum face acum proprietarul Parcului Ior, dar ce pun la loc ? La cât de lung este comentariul și plin de critici, merita la sfârșit 3 cuvinte ce reprezentau sugestii din partea dumneavoastră.

RD spunea...

@Claudiu Marin,

Rămânem cu discuțiile, emisiunile, bârfele și așa mai departe. Contează ce e pe fluturaș. Ne așteaptă ani grei pe toți românii. Lumea își va reveni în 2025! Acum încă nu știe ce ne așteaptă! Dar avem dreptul să visăm, nu-i așa?

Dan K. spunea...

Stimați colegi de ieri ora 12,00 până azi ora 16,00 urmare a provocării lansate au fost postate circa 78 de postări.Multi nu au răspuns concret provocării.Totusi 18 au răspunsuri clare distribuite astfel: Geoană - 7, Ciolacu - 4 ,Simion - 2, Diaconescu - 2 , Georgescu - 1 , Ciuca - 1, Lasconi - 1.Duminica sa ne de-a Dumnezeu minte și înțelepciune sa votam un om capabil și diplomat care sa ne protejeze in vremurile grele ce vor urma (în contextul aprobării folosirii armelor occidentale împotriva rușilor)

Claudiu Marin spunea...

In sondajul online au mai votat 5000 de persoane, in doua zile, si nu s-a clintit ordinea candidatilor nici procentele.

raul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
tolbac spunea...

Daca ar fi sa votez dupa preferintele mele , raportate la EXPERIENTA POLITICA, LA CULTURA CANDIDATILOR (indiferent de ponegrirea acestora pe surse PRECOMANDATE) as vota pe MIRCEA GEOANA sau pe DIACONESCU. VOTUL MEU IN ACEST CAZ AR FI UN VOT PIERDUT , RAPORTAT LA SUSTINEREA LOR! Ca atare votul meu il voi da PRIMILOR trei clasati in sondaje EXCEPTAND PSD-ul si PNL-ul! Sper ca ati inteles TOTUL !

Marcell spunea...

Până la urmă, turul 2 clar va fi și este singurul care contează. Și oricine se va bate cu ciolacu, mare surpriză, va deveni președintele României. Românii se vor trezi în al 12-lea ceas și vor vota simplu: anti-ciolacu. Veți vedea.

MIȘU spunea...

Lovitura de teatru,pe scena politică românească:
CALIN GEORGESCU,s-a retras din cursa prezidențială,în favoarea lui Lasconii !
Informația este pe pagina de Facebook, a lui Cozmin Gușe !

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Dle Marcel Ciolacu si tot PSD, dati OUG cu majorarea soldelor de functie si grad, cat mai urgent posibil, daca nu vreti sa fiti pe ultimul loc, ca nici dracul nu va mai voteaza, fiind asociati paraditorilor de drepturi legale si constitutionale de ultimă speță băsistă, si ma lepad si eu de voi ca de Satan, ucigă-l toaca, daca nu faceti dreptate la pensiile militare in cel mai scurt timp inainte de turul doi! Doamne, ajuta! Implicati-va si domniile voastre, PNL si fortati-i pe pesedisti sa dea o oug, altfel si domniile voastre veti trece de pe drojdie pe lampa de avarie, ca s-au acrit rezervistii si romanii de nedeptati si doar voi sa huzuriti ca belferii pe spatele nostru! Dragi camarazi, o sa votam asa cum ei se sparg in figuri cu noi, si asta o s-o facem, liberi, independenti si nesiliti de nimeni sa votam doar cum ne dicteaza constiintele, nu pe promisiuni desarte si pe izmenele de pe gard care vor ei sa ni le dea! Sa le dea mă-sii, nu mie nu altora, nu camarazilor mei militari! Gata, s-a terminat cu negocierile si dusul cu presul la nesfarsit: Nu ne dati ce cerem stati si voi departe de presedintie si de guvernare pana va vor sari ochii dun cap, paraditorilor, ca nu va mai toleram nici 1 mm de nedreptati si batjocoriri de ani si ani de zile cu care voi ne tratati cu dispret si fara milă!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Dle Claudiu Marin, cu scuze ca abia acum am citit pe topicul anterior ca nu se poate da o oug, fiind proiectul de lege viabil si la CCR, dar eu sunt revoltat ca Ciolacu nici macar nu iese informativ sa ne linisteasca, sau alt pesedist, si vom vota dupa cum va reactiona la miting, sau dupa miting, si daca se da dovada de o noua porcie din partea pesedelei si a Ciolacului, am martori aici cand jur ca voi vota la doua maini contracandidatul si partidul sau, ca in diaspora!

Claudiu Marin spunea...

@Ifrim
Mai iesi din hartoagele pe care le tot frunzaresti si nu ai timp sa mai citesti ce se scrie pe blog!|
Nu intelegi ca Ciolacu nu mai poate da OUG pe tema actualizarii pensiilor militare pana depune mandatul in decembrie?

Jumanji spunea...

prin prezentarea oricaror sondaje in aceasta saptamana, nu se doreste decat influentarea celor indecisi, sau in cazul celor slabi de inger, schimbarea optiunii de vot! Cei in cauza (IQ-ul fiind la genunchiul broastei), isi spun astfel: de sa-l votez pe Geoana ca nu are sanse; hai mai bine sa ma las influentat sa votez pe unul dintre primii 3! Proasta idee.
Domnilor, NU va mai lasati influentati si votati cu cel care va reprezinta. Daca nu va reprezinta niciunul 100%, votati cu cel ce va reprezinta cel mai bine, INDIFERENT pe ce pozitie il prezinta sondajele.
Sau, mai bine, votati cum va dicteaza interesul!
NU VA MAI LASATI INFLUENTATI DE SONDAJE!

Viorel spunea...

Noi trebuie să ne plângem de milă pentru că unii gândesc cu picioarele și nu cu capul. Pun ura și antipatia înaintea rațiunii și a interesului. Ne-o facem singuri cu mâna noastră la fel ca ursul.

valy spunea...


Marcell, numai dacă Ciolacul ajunge în turul 2. blestemele sunt multe la numar din partea multor pensionari de toate categoriile, Oltenii îi dau pas........!!!!!!

Andrei spunea...

Pronostic pentru turul I: Simion locul I, Lasconi locul II. Pentru turul II se subînțelege. Ghinion.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Azi e o zi de mare rachat domnesc, cand romanii vor vota un nou Basescu sau un nou Iohannis sa ne manance zilele 5 sau 10 ani, ca asa voteaza romanul analfabet electoral, fiind capabili s-o cocoțe pe țața Leanța la ouat in cuibar ouă de viperă! Am iesit la vot 20 de ani ca fraierul, analfabetii electoral furandu-mi mie si milioanelor de romani dreptul de a avea un presedinte serios, muncitor, inteligent si al tuturor romanilor, instalandu-ne numai mutanti de dreapta, cu niste catastrofe de partide, dominate de lăbărăli, si cumva credeti ca au murit acei votanti ca sa voteze de data asta omul cel mai potrivit functiei de prezident? Deocamdata e prima sită, prin care vor trece doar doua fire de nisip infinitezimale... Fiecare dintre Dv, notati-va alesul pe un zid tare, trasati un patratel suficient, in care sa scrieti ,,loc de dat cu frezonul,, la nivelul fruntii, si daca l-ati ratat pe cutărică ales băgați acolo material de bumbac cu frezonul pe indesate, dar sa nu sara pe acolo colorantul in ser fiziologic! Nu stergeti nimic, ca data viitoare la al doilea tur de scrutin aveti de ales dintre doi prosti pă ăl mai dăștept, si acolo e jmecheria ca, dupa votul cu alesul ratat sa bagati dupaci pana la caderea in genunchi, ca sa realizati, unii, ca nu sunteti copti electoral! Ce credeati, ca eu voi scăpa de acel pătrățel buclucaș?! Nu, neneie, si am sa-l fac dupa masura circumferinței bostanului meu, carele este la coifura, masurat, de fix 60 de cm, si daca-mi ratez catindatul am sa-l pălesc la malaghenia de o sa iasa cu tot cu cărămizi dincolo la vecina, in baie, chiar cand o sa-si facă duș lădoiului cu chiersicuță!!

Marcell spunea...

@Jumanji
Perfect adevărat! Să sperăm totuși că efectele acestor "manevre" cu sondajele au efect cât mai scăzut.
@Valy
Ar fi ceva frumos, să fie puși la locul lor atât ciolacu cât și ciucă. Eu rămân la părerea că ciucă rămâne pe bancă din primul tur, asta 100%, iar pe ciolacu și gașca lui cade cerul în turul doi. Ce-mi place e că deja au șampania la rece dar habar n-au că nu va fi cazul să o și desfacă. Abia aștept 😏.

Marcell spunea...

@Andrei
Cauzele sau/și motivația nici nu contează dar ești rupt de realitate rău de tot cu așa pronostic 😏.

Dan P. spunea...

Mare scula de sondaj... Sigur toti pensionarii si taranii stau sa voteze online :)