Un produs Blogger.

joi, octombrie 24, 2024

Pancarte pentru miting

92 comments


Incalzire, azi la Galați, pentru mitingul de maine din Piata Victoriei. 

Cititorii mi-au sugerat pancarte pentru miting, astfel incat sa fie sugestive pentru scopul protestului - diminuarea inchitatilor, nu majorarea  generala a pensiilor militare. 

Eu am propus taloane de pensii cu solde mizere pe post de pancarte.

Astept si alte sugestii pe adresa blogului huhurez2013@gmail.com

Oricare dintre cele 104 taloane de pensie publicate pe blog poate fi transformat intr-o pancarta care sa fie purtata in Piata Victoriei de manifestanti.

Astfel, se va sublinia ca operatiunea de actualizare a soldelor de grad si functie, din baza de calcul a pensiilor militare, doar cu ceea ce lipseste fiecaruia din valoarea soldelor prezente pentru activi,  nu este o majorare generala a pensiilor militare ci o operatiune de reducere a decalajelor enorme dintre pensiile celor care au aceeleasi grade si aceleasi vechimi, dar au iesit la pensie in perioade diferite.

Actualizarea este o operatiune de dreptate sociala intre beneficiarii sistemului de pensii militare, in sprijinul celor mai in varsta pensionari. 

Dati click pe prima pagina a blogului pe articolele de interes, pentru a revedea cele peste 100 de taloane cu pensii militare din luna august 2024






92 de comentarii:

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Iata o pancarta bună la indemana cat primim pensii intr-o lună ce ne tin o saptămână, discriminati de acesti neomarxisti ca suntem boșorogi si ,,vasovisti,'' avand pentru noi un un clonț cu colț sa ne tină inghețați la colț la modul hoț, si in loc de majorari sa ne traga cate un glonț!

iullian68 spunea...

Nu este bine, stiti ce va spune civilul, susținut de tv și politicieni, 11.000 de lei, pensie nesimțită.

Viorel spunea...

Ideea este foarte bună. S-ar putea însă ca presa și civilii să nu vadă pensiile mici ci pe cele mari și să înceapă iar discuții nu cu TĂIAȚI PENSIILE SPECIALE, TĂIAȚI PENSIILE NESIMȚITE CI, CE MAI VOR ĂȘTIA DACĂ AU AȘA PENSII DE MARI! SUGEREZ SĂ FIE TRECUT ȘI ANUL PENSIONĂRII PENTRU A SE VEDEA DECALAJUL ȘI CONSECINȚA NEACTUALIZĂRII PENSIILOR MILITARE.

RD spunea...

Actualizarea soldei de grad și cea de funcție rezolvă o bună parte din inechități.
Actualizarea soldei de grad nu rezolvă inechitățile.
Calculul în sistemul public de pensii nu rezolvă inechitățile, unii ar câștiga bani, alții ar pierde.
Rezolvarea inechităților 100% nu vor avea loc niciodată și e normal. Cum ar fi în sistemul pensiei de serviciu unii au anumite sporuri pe care alții nu le au chiar dacă ar avea același grad, vechime etc..

VALYCA2010 spunea...

foarte bune idei sa vada dusmanii realitatile ,sa nu mai manance bors pe la tv-uri ca avem pensii mari!!!

vasile spunea...

,, MOLDOVEAN,, ,,NESIMTIT,, pensie neactualizata din 2016, in baza soldei din 2009.


Gabi spunea...

Consider că este o mare greșală dacă veniți cu astfel de exemple de pensii.Toata lumea se va uita la pensiile mari.

maiag spunea...

Cu asemenea pancarde dam ocazia la discutii publice in dezavantaj.pancarte ar fi asa.


Vrem echitate.ne ati mintit.votam pe cei cate fsc dreotate.nu botam mincinosii
Adio guvernate pt mincinosi incapabili...etc

viocristea spunea...

Realpolitik
Eu as plimba o singura pancarta :

AFARA CU TICALOSII DIN MAPN CARE II CALCA IN PICIOARE PE CEI CARE I-AU INVATAT SA ISI APERE TARA!
CIUCA NICOLAE=DUSMANUL PENSIONARILOR MILITARI!

Gicu spunea...

Toată lumea va vedea doar pensiile mari!

viocristea spunea...

Realpolitik

Afisarea pensiilor mari din armata este contraproductiva, pentru ca poporul roman, manipulat de secole, dezbinat din fire, nu va vedea nedreptatile facute pensionarilor militari, ci se va revolta fata de "capra mai grasa a vecinului".
Dupa o viata de om, concluzionez ca poporul roman a fost manipulat, de cele trei imperii vecine, Rus, Otoman si Habsburgic, sa se urasca pe el insusi/intre ei si pe propria sa armata, constituita tot din ei, din romani!
Despre ura endemica roman/roman sadita in noi de secole de cele trei imperii, interesate sa disparem ca popor si tara, cunoastem fiecare zeci/sute de exemple.

Andrei spunea...

Nu există niciun motiv de a veni cu astfel de mesaje. Ideea care se transmite este aceea că se protestează pentru ca toți militarii cu grad de colonel să ajungă la 11.000 de lei și subofițerii la 8.000 de lei. Celelalte, cu taloanele, nu spun nimic, înscrisurile fiind foarte mici.

Cred că altfel de mesaje sunt de impact, cum ar fi:

ECHITATE, ACTUALIZARE, DEMNITATE
„SPECIALII” S-AU FOLOSIT DE PENSIILE MILITARE
RESPECTAȚI ARMATA ROMÂNĂ
DOMNULE CIOLACU, NU SUNTEM NESIMȚIȚI
NE-AM (NEAM) SĂTURAT DE PROMISIUNI
VREM REFORMA PENSIILOR MILITARE
LA ANI MUNCIȚI, GRADE ȘI FUNCȚII EGALE - VENITURI EGALE

Și se mai pot găsi variante de pancarte pentru protest.

micutzul spunea...

T ZERO ....85% (SF+SG+GRADATII+I CDA )
Asta rezolva toate inechitatile și scoate din calcul sporurile blamate!

Valentin spunea...

D le Admin acum i mi dau eu seama de ce nu a ți fost UNIȚI și cei din MAPN și au bătut joc de pensionarii militari prin astfel de manipulări pe care le faceți d voastră ce o sa zică guvernații "Ia stati voi pe loc 4 -5 ani până va ajung din urmă cei cu pensii mai mici"- Pai ce colegialitate și respect mai este și asta? Eu va propun sa ștergeți acest subiect pentru că dacă va fi așa ÎNJURĂTURI CE VA LUATI CRED CA NICI NU VA GÂNDIȚI.....Și că sugestie va repet că sa se elimine inechitățile trebuie mai întâi eliminate OUG 59 la Legea 223asa cum a zis și d na Colonel Gheorghe și d nul fost Ministru Oprea de la MAI.

Claudiu Marin spunea...

@Valentin
Prin acest raspuns dovedesti ca nu intelegi nimic din ceea ce a insemnat odata operatiunea de actualizare a pensiilor militare.
Ea ar aduce acum soldele de grad si de functie din baza de calcul a pensiilor tuturor militarilor, indiferent de momentul iesirii la pensie, la MOMENRTUL T0, adica egalitate, nu si in ceea ce priveste cuantumul pensiei, dupa care, in viitor, indexarile si actualizarile vor avea efecte identice pentru toate pensiile.
Fara aceasta actualizare permanenta si pensia d-tale de ciucan va ramane in urma pensiilor viitorilor pensionari militari.
Ciucanilor le este teama sa-si afiseze cuantumul pensiilor, crezand ca pensiile lor sunt cele mai mari. Nu domnilor, chiar si pensiile dvs sunt micute pe langa alte pensii de serviciu.

Alexandru spunea...

Claudiu, apreciez că de această dată greșești și nu pot fi decât în asentimentul colegilor, dar să mă explic.
Colonelul de 11 mii este acela care a ieșit anterior 15.09.2017 și pot veni cu contraexemplu personal ieșit cu 01.01.2022, dar și cu a foștilor colegi care vor să iasă în dec 2024. Eu am puțin peste 8 mii cu două indexări și un brut fff mare, iar ceilalți 9,8 mii cu un brut mai mare

Paul Puiu spunea...

Exact așa s-a întâmplat și în emisiunea Ancăi Alexandrescu!!!
Moderatoarea a dat citire comunicatului Olgutei Vasilescu și opinia publică a extras doar partea cu coloneii care își dădeau tot felul de sporuri și Oscaruri și treceau în rezervă cu pensia dublă față de salar și au considerat adoptarea OUG 59/2017 ca o măsură fermă și foarte bună, de parcă toți colonei și trepanatii au făcut la fel!!!!🤬🤬🤬🤮🤮🤮Astea cu pensiile mici de colonei sau alte grade de neterminați ar trebuie completate pe cupoanele și cu cuantumul valorii totale a salariilor compensatorii primite și de care mulți au cam uitat!! Nu uitați ca ciucanii nu au primit salarii compensatorii, au tăiate OMM sau SOSP, pensia suplimentara și au și pensii plafonare cu 38,5% și ca nu toți coloneii au făcut învârteli sau au fost pupincuristi, cu unele excepții care pot ajunge sa fie considerați ca fiind niște privelegiati!!!
Deci haideți sa privim lucrurile real și nu în asamblu și să nu mai generalizam ca toți ciucanii au trecut în rezervă cu pensii de 5 cifre ca nu toți au fost șefi și șmecherași care au făcut învârteli și au obținut pensii gonflate!!!!🤬🤬🤬🤮🤮🤮

xmax spunea...

cei care vor merge cu pancarde cu diverse taloane de pensie, la mitingul din 25 oct, poate ar fi interesant sa aiba si ceva vocal, ca de exemplu urmatoarea melodie, care se potriveste bine(ca si dedicatie):

https://www.youtube.com/watch?v=Rhmnn8_dQZM

....echitate sau inechitate....

S-au dezumflat toti moderatorii TV privind pensiile militare.....
E clar....Cit de importanti suntem pentru acesti guvernanti(fosti-actuali-viitori)...
Iar in ceea ce priveste declaratiile celor 2 malefici CIUCA si CIOLACU, cu privire la "....intr-o saptamina sau doua", este exact ca si declaratia lui chelu' acela din cluj, care este europarlamentar (cica), in care spunea ca intr-o saptamina desfiinteaza pensiile speciale. Mai sa fie!!!! Si a trecu saptamina!!!!! Si a observat cineva ceva?????

Astfel, este simplu sa faci declaratii, chiar foarte simplu, atita timp cit stii ca nici dracu nu te ia la rost!

Va intreb pe voi cei care cititi pe acest blog: OARE CE MESAJ IA-TI TRANSMITE ACESTUI NESOCOTIT DE OM POLITIC, CARE A FACUT AFIRMATIA CA SI PENSIILE MILITARILOR SUNT NESIMTITE???
Oare exista un mai mare NESIMTIT ca el in aceasta lume???

Poate aveti ocazia sa ajungeti vreodata sa vi se ia un interviu pe strada: nu uitati sa le umpleti frigiderul la TU...DOS.E, LOV, pentru ceea ce au reusit sa faca cu pensiile militare.

Claudiu Marin spunea...

@Alexandru
Nu poti fi decat in asentimentul ciucanilor, lipsit de empatie fata de un colonel cu vechime mai mare decat dumneata care are numai 3-4000 lei pensie.
Inainte de 2017 doar magistratii militari puteau sa atinga pensii de 10 000 lei.
Ai mai inainte un topic in care arata cat de echilibrate erau pensiile militare in anul 2009, cu un an inainte de iesirea din vigoare a legii 164/2001.
La fel au fost si inainte de recalcularea din anul 2016 potrivit actualei legi, dupa care a urmat jihadul impotriva vechilor pensionari.
Cum vrei sa se restabileasca echilibrul daca nu se ajunge la un moment TO in privinta soldelor de grad si de functie. Nu discutam de sporurile de care ati beneficiat dupa 2010.
Eu, colonel, nu am pensia d-tale daca zici ca esti subofiter.

39 - 1.000 lei, 13.143 pensionari, reprezentând 16 %
1.001 - 2.000 lei, 45.671 pensionari, reprezentând 55,85%
2.001 - 3.000 lei, 15.881 pensionari, reprezentând 19,42%
3.001 - 4.000 lei, 6.111 pensionari, reprezentând 7,47%
4.001 - 5.000 lei, 765 pensionari, reprezentând 0,93%
peste 5.000 lei, 201 pensionari, reprezentând 0,24%

Valentin spunea...

D le Admin tot respectul pentru gradul și funcția pe care spune ți că a ți avut o,dar una este una alta i alta ,prin topicul pe care l ați afișat le dați idei "unora" sa zică "Ia mai stați voi pe loc și nu mai beneficiați de indexări 4-5 ani până va ajung din urmă că venituri colegii cu același grad după care sunteți egali,Pai d nul admin noi cei trecuți în rezervă acum ce via avem noi că d voastră aveți pensii în cuantumul prezentat de d voastră să nu mai zic că noi cei trecuți în rezervă nu am luat salarii compensatorii,am rămas cu credit pentru locuință în timp ce generația d voastră a primit locuință de serviciu după care au cumparat o sau și au cumpărat locuință la preț mic 20.000-30000 de euro în timp ce noi cei trecuți în rezervă cu drept de pensie după 2017 ne am făcut credit de locuință de 70000-8000 de euro .

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Alexandru, comentariile de-ampulea, de dragul de-a freca maciuci neastampărate aduc deservicii sabotoare, mai ales cand nu intelegi tragedia generatiei de dinainte d 2017, cu pensii intre 47 lei si 2000 lei, sau intre 2000 lei 3500, ultimile cifre fiind pensii de colonei si chiar generali, fata de pensia pe care o primesti, si multi in locul tau ar sta linistiti si fara griji s-o aiba atat de babana! Tie tie-e frica ca, daca noua ni se majoreaza pensiile, nu se mai dubleaza a ta, de aia si disperarea care te agață pe topice sa bruiezi! Tu si altii de genul tau nu acceptati la noi decat sa murim, mai degraba, decat sa primim un leuț la pensii, din egoism si lacomie, ca sa nu mai adaug si fariseismul mana in mana cu ipocrizia! Fa-ti o reconsiderare de atitudine si judecata, si nu ti-as dori sa traiesti cu o astfel de pensie tragica, precum unul ca mine cu 1593 lei, maior cu 2600 lei, sau un colonel sau general cu 3500 lei!
@Claudiu Marin, si pentru ca topicul necesita si o expediere masiva, nationala si internationala, pentru a se cunoaste situatia noastra tragica, am facut-o trimisa asta noapte, dupa miezul noptii, s-o stie toti politicienii, in tandem cu ultima postare a col Dogaru, si sa mai stie ca, daca nu ne rezolva cu majorarea soldelor de functie si grad, le vom umple Capitala de Ziua Armatei si ca vom perturba cu manifestatii si ziua de alegeri, periclitandu-le sondajele, care le vor cadea in jos, vertiginos! Deci fiind trimisa la toti guvernantii, ministere, institutii nationale, politicieni, magistraturi, va trebui atentie ce si cum scriti, pe fir fiind World Bank, Joe Biden, congresmani SUA, NATO si UE!

Constantin spunea...

@Alexandru. Colonel cu 11 000 de lei net înainte de 2017 nu prea cred că există, poate în justiție, chiar dacă brutul nu era plafonat la 85%. Înainte de 2017 soldele de grad si funcție erau mici nu existau atâtea sporuri care au apărut după 2017,iar cele existente se aplicau la solde de grad si funcție mici,rezultând în consecință o bază de calcul mică,respectiv și o pensie mică. Prin actualizarea de grad si funcție, tocmai asta se urmărește, creșterea bazei de calcul a celor cu pensiile mici,respectiv a celor pensionați în special înainte de 2017,pentru ca inechitățile creeate în timp să se mai diminueze cât de cât. Bineînțeles că vor avea de câștigat și cei pensionați după 2017,prin creșterea valorii bazei de calcul. Deci,ca o concluzie generala, trebuie reținut faptul că nimeni nu are de pierdut în urma actualizării de grad și funcție.

Artileristu.... spunea...

@Claudiu Marin
Dl. Marin s-ar putea sa va cam inselati. Eu va spun ca exista prin centrul Moldovei un colonel care a fost un mic latrator al partidului inainte de 89, apoi un fel de sef de club dupa si a "sfarsit" de pe la "ochi albastri" in 2016 cu o pensie de 11000....deci.

trofin spunea...

Cred că televiziunile și populația civilă vor considera că pensiile mici ar fi cele corecte pentru militari .

cristianp spunea...

Acum se vad adevaratii Ciucani! Eu as propune pancarte cu ,,Colonel 15000 lei vs Colonel 9000 lei vs Colonel 4000 lei si Plutonier adj 9000 lei vs Plutonier adj 6000 lei vs Plutonier adj 3000 lei" ca de fapt asta este realitatea, dar problema este mult mai sensibila. Asta trebuie sa inteleaga decidentii politici nu opinia publica!

Claudiu Marin spunea...

Aviz ciu-ciolacilor care vor ca prin actualizare sa li se mai adauge inca o data cresterile soldelor de functie si grad din perioada 2018-2024! Nu domnilor, fiecare primim doar ceea ce ne lipseste din soldele pentru activi.
Eu am inceput Mitingul din 25 octombrie!
Pana atunci, acest topic va fi citit de mult mai multi cititori decat participantii de la miting.
Presa va vedea inca o data pensiile de mizerie primite in luna august de batranii pensionari militari.

Viking spunea...

La mitingul din 25 Octombrie ,pancarta mea va avea urmatorul mesaj: " Cosul minim = 3800 RON -- Pensie COLONEL = 3200 RON -- Pensie CIZMAR = 5200 RON"
Sa ne vedem sanatosi in 25 !

Leo spunea...

Iată cine "se luptă" în parlament pt. INECHITĂȚILE de la pensiile militare.
- unul e individul care a introdus barba și a instituționalizat "bărbile " în armată.
- altul e unul cu nume de camion Românesc , care s-a "afirmat " la aglomerația din dec. 1989 .
TRĂIASCĂ HAUR !
https://www.libertatea.ro/stiri/deputatul-aur-care-a-primit-fraudulos-locuinta-de-la-mapn-si-a-vandut-o-de-13-ori-mai-scump-condamnat-generalul-mircia-chelaru-a-incercat-sa-anuleze-sentinta-5051331

Alexandru spunea...

Claudiu recitește ce am scris anterior.
Nu sunt subofițer ci colonel în rezervă, cu vechime efectivă foarte mare și pentru civili, am condus ceva ani o unitate și nu știu de unde Dumnezeu scoateți acele valori când eu știu cât iau în prezent. Am dat acolo toate datele, inclusiv pentru un fost coleg.
CFI și ceilalți colegi care comentați ca să vă aflați în treabă - când veți avea vechime efectivă peste 35 ani atunci vorbim, până atunci vă rugăm nu vorbim decât dacă sunteți îndrituiți, deocamdată cu 15 ani de muncă și ieșiți la pensie la maxim 45 ani mai ușor cu pianul pe scări.
Luați exemplu ce s-a întâmplăt la civili, asta va urma și pentru militari, dar nu vor să recunoască.
Vorbim din 2025 încolo câți mai rămânem, în rest mergeți pe 25 octombrie la manifestările pensionari militari și nu vă mai plângeți că babele pe blog.

Viorel spunea...

Valentin. De ani de zile ne tot contrăm pe blog cu ajutoarele la trecerea în rezervă conform OUG. nr. 7/1998 și / sau Legea nr. 138/1999 art. (31), Legea nr. 284/2010 art. 20 pct. (1) și (2). Până în anul 2010, toate bune și frumoase. Începân cu 2011, Guvernul României au suspendat sau nu s-au acordat an de an aceste ajutoare prin emiterea de OU. Asta este vina politicului.
O mare parte de vină o au și parte din instanțele de judecată (Tribunale și CAp.) care au acordat pe bandă rulantă aceste ajutoare pensionarilor din cadrul MAI, SRI (nu am înțeles această afinitate pentru ei, o parte din motiv era și faptul că juriștii acestor instituții erau mai indulgenți, lăsând mai mult la latitudinea instanței care se prindea de figură precum că instituțiile respective le acordă ajutoarele dar nu o pot spune în gura mare). Cei din MAp.N, erau dați dracului. Care mai de care să-și arate talentul de bun jurist școlit la Spiritul lui Haret, cu prezență facultativă.
Și eu am câștigat la Tribunalul Botoșani în 2017 iar CAp.SV mi-a spus că este premature, cu toate că, cu două săptămâni înainte, coleg pensionat în aceeași zi cu mine le-a primit. Ne-au stopat pentru totdeauna Legea nr. 153/2017 prin abrogarea Legii nr. 284/2010 și a OUG care suspendau aceste ajutoare (înțeleasă de noi mai târziu) și Decizia nr. 5/2018 a ÎCCJ.
Cei care sunt nemulțumiți (și eu sunt dar nu am ce face) solicitați de la cele 3 CPS situația numerică, pe garnizoane, categorii de cadre (pentru a vedea ce Tribunale și CAp. nu au luat în seamă OUG) cu ajutoarele acordate în perioada 2011-inclusiv 2019 (cunosc un caz). Nu au nici un motiv să nu elibereze o astfel de situație pentru că dânșii erau obligați să pună în aplicare o Hotărâre a instanțelor de judecată. Numai din BT au fost 4 (MAp.N / din MAI, nu mai spun), apoi trimiteți situația primită domnului CM pentru a fi publicată pe blog.
Supărarea este la fel de mare pentru unii (de ce X a primit și eu nu) cum la fel mi se pare (este și firesc și absurd din partea lui Ciucă și Ciolacu de jocul mizerabil pe care îl fac cu pensile noastre) anormală situația dintre pensia unui Col. de 4.000 lei și a unui MM/Sof. de 5-6.000 lei.


VICTOR spunea...

Nu există concordanță între pancarta și talon !!!

Prodan Aurelian spunea...

Pentru Claudiu Marin. Nu te impacienta. Cine nu a priceput până acum ceea ce se dorește, pentru a corecta uriașele diferențe între pensii este un om care nu știe ce se vrea, sau nu este în stare să facă lumină în propria grădină.

Ovidiu spunea...

Pe pancartele cu gradul si pensia e util sa se puna si luna/anul iesirii la pensie, se va vedea mai bine discrepanta, iar ordine de scriere sa fie cel mai vechi-primul (are o pensie mai mica si trebuie sa se vada prima). De exemplu: colonel iulie/2001 3400 lei (urmat de) colonel ian./2023 9800 lei. De asemenea, inversarea piramidei se poate vedea bine daca vor fi si pancarte cu grade din corpuri diferite si ani diferiti (desi aici ar putea fi o problema, subofiterii care nu gandesc profund vor putea crede ca sunt atacati/subestimati, desi nu asta e sensul), de exemplu: plt.adj.sef apr./2023 7800 lei (urmat de) colonel aug./2002 3200 lei.
Si acum, spre exemplificare: am fost in septembrie in vacanta la un hotel militar si seara, la o bere, un coleg mai tanar cunoscut acolo, subofiter trecut in rezerva in 2023, imi spunea ca ii pare rau ca a iesit anul trecut si nu a mai stat sa iasa anul acesta, ca ar fi iesit cu 40-50% mai mult. Nu am intrebat -din politete- cat are, dar mi-a spus el si am fost socat de discrepante: are pensia de 7.200 net (12.500 brut), la care se adauga 1.000 de lei pentru ca a fost in teatre... eu (lt.col.ing., 43 ani vechime), trecut in rezerva in 2016. am mai putin cu destul de mult fata de pensia lui, chiar si fara mia aia de lei!
P.S. Consider ca pensia lui e corecta si a mea prea mica, sa nu se inteleaga gresit!

Ovidiu spunea...

De ce nu pot sa trimit comentarii? Dispar dupa ce apas "Publicati"

Huhu Rezea spunea...

Ovidiu
Nu dispar, asteapta sa fie moderate.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Podan Aurelian, chiar asa, bre? Dr de ce nu esti mătaluță un om suficient sa traduci din hindusă cum vezi corectiile carora le aduci osanale si ode? La tine, corectiile pe minus sau zero sunt pentru a elimina inechitatile? Voi, ciucanii, va tot inmultiti in prostii codoase, in loc sa puneti umarul sa convietuim cu totii pe drepturi egale, sa le cerem intr-un cor comun mutilantilor de drepturi din politica, mai ales ca in curand o sa muscati si voi din turtoaiele noastre mucede, ca doar nu-i nimic de capul vostru, fata de ce am facut noi pe vremea cand va scremeati sa vedeti lumina zilei in institutii, cladiri si case ridicate de noi, sau fabrici si uzine ridicate de maini militare si unde munceau parintii vostrii sa va creasca mari si incapatinati in lasitati de lacomosi! Macar putin respect pentru truda si tragediile noastre sa vina din belfareala voastra supra suficienta si nemeritata! In rest, va tratez asa cum voi ne sfidati durerile si luptele pentru dreptate la pensiile militare!

JUDECATORUL DIAVOLULUI spunea...

PROSTUL ala iar începe cu Ajutoarele la trecere în rezervav

Prodan Aurelian spunea...

@Ifrim. Ești cam intenpensiv . Dacă ai nevoie de ajutor pentru a înțelege exact ceea ce crezi că ai înteles cere lămuriri. Sunt pensionar din 2001. Cred că alte detalii sunt de prisos. Și, in plus, chiar dacă pensia mea este care este, încearcă să fii politicos. Te-ai lăudat că ai o vârstă, încearcă să înțelegi că alții sunt mai devreme născuți și cu mai multă experiență și, nu numai atât.*

JUDECATORUL DIAVOLULUI spunea...

Barba în armata a fost introdus de Chelaru după o băută puternica și s a izbit șoferul cu mașina în sin poarta corpului 10 armata și a rămas cu o cicatrice pe obraz . Nu știu sigur . Mi a povestit unul de la corpul 10 acum vreo 15 ani cu barba în armata .

Claudiu Marin spunea...

@Alexandru
Un nemernic cu numele de Kis Viorel s-a intercalat in topicul anterior intr-un dialog cu @Dan B. folosind acelasi nume @Alexandru. S-a recomandat ca subofiter.
Este cunoscut ca troll pe grupurile de socializare ale militarilor.
De aici confuzia creata in privinta persoanei d-tale.

Alexandru spunea...

@Claudiu Marin
De ceva vreme încoace suntem doi de Alexandru. Eu sunt subofițerul, din câte îmi amintesc, când postam pe blog la începuturile mele aici, colegul ofițer nu era aici, dacă greșesc îmi cer scuze. Aș schimba pseudonimul meu, nu-i bai, dar nu-mi permite să mă loghez cu altă adresă de gmail, dacă aveți o soluție, aplicăm.

csej spunea...

La funcții egale,la grade egale,la vechime egale pensii egale.Nu sunt împotriva pensiei mari a subofiterului dar ma revoltă ca subofițerul are pensie mai mare sau egala cu pensia mea,eu fiind colonel,functie de colonel,licență in stiinte militare,cursuri luat-oacademice,vechime de militar de 32 ani.

Claudiu Marin spunea...

@kis Viorel
Memoria blogului te retine ca cel mai frecvent ai comentat sub pseudonimele de @tigri2 si @tehnocrat. Stii ca esti interzis pe acest blog, fofarlicule?
Te-ai deghizat si sub numele de @ifrim
Este ultimul tau comentariu care mai apare.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Scriam despre identitate si a sarit pagina ca arcul sa se posteze singura, intrerupandu-ma din scris. Reiau despre identitate ca sunt multi militari slabi, fricosi si lipsiti de asumarea raspunderii pentru ceea ce scriu, de aceea si aceste pseudonime, caraghioase la unii, creand confuzii si lipsa de respect pentru ceilalti postatori! Sa-mi fie rusinne de numele ce-l port, sau sa nu-mi asum ceea ce scriu cu identitatea mea? Uite ca eu nu sunt nici fricos, nici laș si nici rusinos ca o fata mare in covata de frămantat coca(rul)!

Petrut spunea...

Buna seara ,stie cineva care este termenul maxim de contestatie la BEC a unui candidat la Presindentie ce s-a referit la cinste ,predictibilitate si altele trebuinciase unui Candidat de acest nivel ? Multumesc ..

Marian spunea...

Am ajuns în situația de a ne război între noi, "varsovisti " vs "ciu-ciolaci", ofițeri vs subofițeri. Ar trebui să ne războim cu cei care ne-au adus în situația asta. Pe 25 Oct, chiar dacă suntem subofițeri "ciu-ciolaci", vom veni cu trenul 3 rezerviști. Haideți să lăsăm polemicile, acum, mai mult ca niciodată, avem nevoie de UNITATE.

JUDECATORUL DIAVOLULUI spunea...

KISS VIOREL și numit PULIIKIS este o piticanie grasă care tot timpula umblat pe aces blog sa facămisto de toti . Uitați-va pe Facebook ce față de scos dopuri are . Se dă un fost pilot de roabă la GAZ . Un deșeu uman .

Claudiu Marin spunea...

@Marian
Disputa intre vechii si noii pensionari militari este una reala, declansata chiar din interiorul institutiilor militare.
Aceste institutii conteaza pe sprijinul popular al ciu-ciolacilor in umilirea camarazilor mai in varsta. Se vede si din drona pe acest blog.
N-o sa-i vezi pe multumiti la mitingul din 25 octombrie. Se sperie de pancartele "varsoviste"

Costică Cristea spunea...

Bună seara!Iar ați ajuns iar la capra vecinului.Varsovisti,olugisti,ciuciolisti sau alte denumiri.Credeti , că dacă afișați pensiile ciucanilor o să sară civilii să vă rezolve problema?Nu cred.Mai bine ați afișa să vadă bine dl.Ciolacu, că 41.5% din banii alocați se vor întoarce înapoi la Toți vor fi afectați de ordonanța 59.

csej spunea...

Alexandru@ vreau si eu pensie net 8000 lei si putin.Sa ne batem in pumni sau in mirosit de ciorapi?
Pentru cine s-a referit la Chelaru.Chelaru cu bune si rele.Nu stiu cu ce te deranjează barba.?Nu a introdus barba ci a dat liber la barba.Chelaru a suferit un accident ce ia lăsat cicatrice la fața si ca sa camufleze cicatricea a lăsat liber la barba.Ce mare lucru.Daca vedeti cum e îmbrăcat si cum arată ministru apărării canadian va faceti cruce.Este de origine indian si poarta la uniforma militara turban.Turbanul nu-i scade prestanța.Priveste o defilare a militarilor spanioli.Chelaru a fost șef promoție al liceului militar si al școlii militare.Este absolvent a multor facultăți.Este cu mult peste Ciuca.Este suveranist .Pentru mine este de interes cum a intrat în posesia apartamentului el fiind la acea dată trecut in rezerva prin demisie.Pe Chelaru il stiu om de cuvânt.Nu împărtășesc intru totul ideile lui.

Lorin spunea...

Va pregătiți de meeting iar MApN de sărbătoare cu tot cu asociația Onor. sunt curios ce-o să iasa

Soldat spunea...

Generalul Mircea Chelaru, omul care a iubit armata doar în vorbe îmbrăcate frumos i a rămas definitivă condamnarea penală în procesul "Case pentru generali" pronunțată pe 16 oct. 2024
De ce nu a intervenit și degradarea militară? Urât, foarte urât ceea ce a făcut acest individ fiind unul din cei pentru care noi, cei onești și corecți în carieră suferim astăzi. Acum vrea un nou mandat de parlamentar AUR, pentru că îi e bine și poate iar voi trebuie să reflectați bine si să nu vă lăsați duși de vorbele lui frumoase dar goale. Din 16.10.2024 aveți o pată urâtă pe uniforma de general domnule Chelaru!

Lorin spunea...

Ce spun unii colegi aici la grade egale , pensii egale este foarte greu realizabil, pentru că pensia militară are in baza de calcul nu doar solda de grad și de funcție ci și alte sporuri cum ar fi cel de vechime, fidelitate, lucrări de excepție, program de lucru în ture, program de weekend și sărbători legale, misiuni speciale și poate mai sunt și altele. Apoi revenind la solda de funcție, care este acordată și depinde de locul de munca unde și-a desfășurat activarea, unitățile militare au tot fel de coeficienți de ierarhizare după care (că tot vă legați de colonei), militarul respectiv poate avea funcție de execuție sau comanda, iar aceste funcții depind de eșalonul unde a activat. Deci în concluzie niciodată un colonel cu funcție de execuție nu poate avea pensie egala cu a unui colonel care a avut funcție de conducere. Asta este motivul pentru care am spus că e foarte greu sa fie pensie egala la grad militar egal. Cu stimă

Inginerul spunea...

La miting, daca aratati ceva concret, prezentati pensiile mici si solicitati echitate, atat, fara a le arata pe cele "normale". Cel putin cei de buna credinta. Ca vor fi si sabotori care posibil sa o faca intentionat. Altfel, pe lângă că cei vechi nu vor obtine nimic, cei noi vor fi luati in cătare de televiziuni si de prostimea care recita a doua zi ce a vazut seara pe sticla si ne vom ingropa cu totii in veci. Ma duc la miting cu speranță, normal, dar si cu ceva teamă.

Lorin spunea...

Domnule colonel, aveți dreptate, unii au ieșit la pensie cu vechime militară de 15 ani din care 3-4 ani au fost de școală/academie militară. Acum îmi dau seama ce se urmărește cu acest meeting, clar nu e pentru toți ci doar pentru unii, cum am mai spus, fiecare asociație de rezerviști are in spate un grup de interese si presiune, iar aceste interese nu sunt convergente pentru toate categoriile de rezerviști.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Lorin, o sa le iasa ochii din orbite guvernantilor, cand vor vedea scaderea sondajelor si cu Simion suflandu-le in cefe si in schinările lor cocosate de hoții si pungășii, ca mai e un pic si o sa-i intreaca, daca continua sarabanda mistocaririi noastre, a minerilor, otelarilor, ceferistilor si ale altor pensionari!

Paul Puiu spunea...

Un singur lucru nu înțeleg varsovistii și neterminatii de NATO, ca ei nu ii agreeaza pe o parte ciucanii care au fost privelegiati și pe cei care au fost șefi dinainte de OUG 59/2017 cat și după!!
Repet numai generalizați și băgați pe toți ciucanii în aceiași oală cu acești privelegiati și terminați cu propaganda asta care va avea un efect de bumerang tot împotriva rezerviștilor și în retragere, spre deliciul politrucilor și a societății civile!!
Mă uit la comentarii și văd atâta ură din partea varsovistilor și neterminatilor de NATO și mi se face greață!
Nu pricepeți ca pe aia cu pensii de 5 cifre nu îi interesează protestele sau mitingurile și nici ce se comentează de cei nemulțumiți pe Facebook sau bloguri pentru ca nu îi afectează nici supraimpozitarea, nici plafonarea sau inechitățile pentru ca aceștia au joburi sau functii barosane dobândite tot cu ajutorul clasei politice și nu vor ridica un deget sau nu vor zice nici pis față de nici un politruc și tot ce fac aceștia cu pensiile militare!!
De mai bine de 7 ani nu s-au mai înlăturat inechitățile și acum când vine o nouă criză financiară nu vă faceți mari speranțe cu actualizarea pensiilor militare ca nu sunt incluse în programul nici unui partid și toți au o scuză ca trebuie să respecte obligațiile asumate din PNNR!!
De ce credeti oare ca au băgat pensiile militare în obligațiile asumate in PNNR, va spun eu părerea mea, pentru ca 200.000 de pensii militare sunt mai ușor de sacrificat decât pensiile de stat și salariile privelegiatilor clasei politice din corporațiile de stat, parlament, autoritățile locale și bugetarii de rând de unde le vin voturile!!!!
Ciolacu a spus voalat treaba asta și după ce vor trece alegerile situația va rămâne neschimbată!!
Poate vom avea supriza ca Ciolacu, atunci când va ajunge la butoane ca președinte, să își amintească de urletele nesimțitor care urlau împotriva PSD-ului și va da ordin ca să nu se mai acorde pentru rezerviști și în retragere nici măcar indexarea din ianuarie 2025, care totdeauna produce impact bugetar și mai bine sa aibă buget suficient și pentru pensiile primarilor, președinților de CJ, etc, ca doar asa cum s-a făcut propagandă de toți, doar militarii și polițiștii nu au contribuit la pensii, ca asa a trebuit sa fie legenda de prostit poporul și care au înghițit- o cu toți inclusiv cei care au ajuns din rezerviști și în retragere deputați sau parlamentari!!
Degeaba fac toți gargara după ce s-au modificat L 223/2015, pentru ca la momentul când s-ar fi putut stopa deciziile politice nimeni nu a protestat pentru ca nu și-au dat seama de consecinte, cu toții gândit ca doar ciucanii vor fi afectați!!
Acum după ce răul a fost realizat de politicieni, inclusiv supraimpozitarea pensiilor militare, vom aștepta alte măsuri din partea politicienilor care nu se mai satură să ciuntească pensiile militare care sunt considerate o adevărată povară pentru buget, cu toate ca realitatea e cu toate alta!!!
La toate televiziunile se prezintă cuantumurile pensiilor militare cu cele mai mari venituri, tocmai pentru a arătat societății civile ca ei, politicienii aflați la guvernare, sunt cu cei oropsiti de soarta și ca protestele rezerviștilor și în retragerile nu sunt justificate!!!!
Nu va mai faceți prea mari planuri pentru viitor, pentru ca politrucii au destule idei ca să înghețe sau să mai jumulească pensiile militare!!!!
Vine anul 2025 și deficitul bugetar este uriaș, după alegeri se va stabili strategia bugetului noului an și nu văd prea mari speranțe pentru actualizarea sau indexarea pensiilor militare și noua guvernare în va îngheța pensiile și salariile la nivelul lunii decembrie 2024 și cei mai afectați vom fi tot noi rezerviștii și în retragere cu pensii militare mici!!!!🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡🫡

Lorin spunea...

@Cornelius am senzația că politicienii au probleme mai mari decât pensiile militare, îmi vine în gând că imediat sosește campania electorală când se aduce cerneală și se face socoteala. O să înceapă cu azilele groazei,, apoi morții de la ATI și va continua cu scandalul Nordis, astfel încât scheletele vor apare de pe unde sunt ascunse, iar societatea e avidă de scandal, așa enin firea omului. Întreb și eu, pentru un prieten, de ce s-a stabilit 25 octombrie pentru ziua alocată meetingului.? E ziua armatei, știu dar , totodată e sâmbătă, orașul e gol, nu ne vede nimeni, trebuia.intr-o zi de lucru, sa se facă haos în București
Plus că ziua de 25, precedepw cea de 26 respectiv 27, adică Sf Dimitrie și Sf Dimitrie cel Nou, o sa fie toată presa mobilizată la Patriarhie, apoi, dar asta am mai spus-o, Armata face sărbătoare, aduce o trupă Onor, televiziunea va fi acolo, iar civilii vor spune, ce mai vor și ăștia in zi de sărbătoare? Astfel că sunt, cel puțin rezervat cu privire la ziua aleasă. Că sa i-a aminte de tine nu trebuie ca multitudinea de evenimente sa se suprapună pentru că atenția se diluează. Așa că în loc de atâta înverșunare ar fi trebuit să fie mai multă psihologie a evenimentului. Cu stima

Sense spunea...

Domnule Claudiu "...la MOMENRTUL T0, adica egalitate, nu si in ceea ce priveste cuantumul pensiei, dupa care, in viitor, indexarile si actualizarile vor avea efecte identice pentru toate pensiile." Chestia asta nu prea va fi adevărată. Nu uitați ca cei care vor ieși în viitor vor avea pensii calculate pe zeci și sute de luni baza de calcul. Adică grade și funcții mari amestecate cu grade și funcții mici. Efectele despre care vorbiți nu vor fi identice. Unui colonel pensionar acum (ca tot se da ca exemplu acest grad) i se va actualiza permanent cuantumul gradului de colonel și cuantumul funcției de colonel. Unui colonel din viitor în acea baza de calcul ii vor întra grade de la locotenent în sus și funcții tot de la locotenent în sus. Deci efectele nu vor fi aceleași.

Leo spunea...

@Petrut,
Teremnul maxim este de 48 h.
@Flavius
Deci până la urmă cine a fost amendat că umbla pe străzi neânmormântat ?

BONIFATIE spunea...

Am onoarea! Domnule LORIN, 25.10.2024 este vineri. În rest, lecturez toate postările și constat, ca și alții, că fiecare are partea lui de dreptate. O zi luminată tuturor!👍

Constantin spunea...

@Sense. Ce rost mai au astfel de griji,când efectele a ceea ce ați scos dv. în evidență se vor vedea într-un orizont de timp mai îndepărtat. Poate unii dintre noi nici nu vom mai fi atunci,sau poate va intra în vigoare o altă lege a pensiilor militare între timp.Important este ca acum să ne concentrăm pa actualizarea soldelor de grad și funcție și nu de alta dar poate mai dați și idei la instituții, iar ei abia așteaptă să mai ciuntească un pic legea pentru a le mai rămâne ceva bănuți la teșcherea.

Claudiu Marin spunea...

vasile vasile
11:21 (acum 3 ore)
către eu

Din pacate, pentru cei mai multi dintre concetatenii nostri civili, o pensie de peste 5000 de lei intra in categoria “Pensii mari” iar cele de peste 10 000 lei ca “Pensii nesimtite”! Prin urmare, propun ca majoritatea pancardelor sa scoata in evidenta date referitoare la inechitatilor dintre pensiile dinainte de 2017 si cele actuale la grade si vechime apropiata. Propun ca pancardele care afiseaza valori ale pensiilor sa contina comparatii intre pensiile subofiterilor si ofiterilor cu grade mai mici altfel riscam sa cadem in penibil AFISAND PENSIILE ACTUALE ale colegilor cu grade mari si foarte mari. Evident ca afisand pensiile mari actuale, carcotasii de orice natura care nu au militarii “la inima” vor lua in seama si vor scoate in evidenta doar aceste pensiil mari catalogandu-ne din nou per total ca avem sau ca luptam doar pentru pensii nesimtite!!!

ManX spunea...

Folosiți și pancarte de genul ”tăiați pensiile militare nesimțite, de peste 10.000 lei !” Să vedeți că o să sune bine și o să-i afecteze doar pe sobolani, gen mă Ciucă ! Grosul trupei este cu pensii nesimțite din cauza cuantumului mic.

Vali spunea...

Excelent punctul de vedere al domnului Paul Puiu ! Felicitari pentru obiectivitate ! Multi generalizeaza problema pensiilor '"ciucane" si gresesc rau de tot ! Ce avantaj am avut eu ca am iesit la pensie in 2021, decembrie, cu imensa pensie de 3660 de lei, fara Oscar, fara Meritul Militar, fara plati compenstaorii si culmea , si cu pensie plafonata !!! OU nr.59 este un atac la Constitutia Romaniei si o condamnare la saracire a celor pensionati dupa 15 septembrie 2017 !!! Prima masura care ar trtebui luata de acest Guvern sinistru este abrogarea acestei odioase ordonante nr.59 !!!

csej spunea...

Alexandru@ vreau si eu pensie net 8000 si un pic.Pun pariu ca sunt cel putin egal cu tine in grad dar cu vechime mai mare
Degeaba ne agitam.Aseara l-am ascultat pe Dan Diaconescu fostul patron al O.Tv.Nu spun că a fost un înger.
Concluzie.Dupa 1990 totul a fost o făcătură.Probabil ca si acum.Prosti am fost.Cat timp CCR,Avocatul poporului,CNA etc sunt numite politic ai câștig de cauză daca vrea puterea.

Claudiu Marin spunea...

@vali
Esti un troll care de prin 2009 frecventezi site-urile militare pentru a deturna discutiile.
Cum sa iesi tu in anul 2021 cu o pensie de 3000 lei cand ,atunci, si solda de functie pentru un subofiter era mai mare de 3000 lei?
Cred ca ai citit de multe ori pe acest blog ca abrogarea OUG 59/2017 nu repune in vigoare dispozitiile abrogate din L 223/2015.
@burebista
Este ultimul comentariu pe acest blog sub acest nume. Te-am RUGAT SA-L SCHIMBI!

Pop de Ploiesti spunea...

Dragi colegi , mitingul de maine e programat intre orele 13-15 , in fata Guvernului Romaniei , de preferat sa fim acolo toti in jurul orelor 12.30.Rezervistii boicoteaza sarbatoarea zilei Armatei datorita inechitatilor existente in sistemul pensiilor militare .Vrem echitate in sistemul de pensii militare , ACUM !

Rezervistul spunea...

Valentin.... Dacă va fi cum propui d ta să se elimine L223...eu care am ieșit în mai 2017 pe această lege....la mine cum va fi? Dă un răspuns competent dacă tot te-ai băgat în seamă...

Vali spunea...

Va salut cu respect domnule Claudiu Marin,
Cred ca ma confundati cu un alt "Vali troll" !!! Va pot demonstra ca am iesit la pensie cu 3660 lei in decembrie 2021. In activitate aveam un salariu de 4670 lei si incadram o functie prevazuta cu studii superioare de subofiter de Stat Major, gradul plt.adj.pr.
Daca nu aveam studii superioare ieseam cu o pensie si mai "babana"de 3300 lei !!!
Prima oara cand am accesat acest site a fost in decembrie 2021...
Oricand va pot demonstra cu Decizia sau talonul de pensie.Majoritatea au iesit cu pensii mici, asa cum am iesit si eu, d aia nu trebuie generalizat !
Seara buna si multa sanatate !

baronul spunea...

si eu cred ca asta ar fi o solutie corecta care ar elimina inechitatile

Lorin spunea...

@ Claudiu Marian
Prin genul asta de comentarii ale colegilor de site, cu siguranță o sa pierdeți la meeting foarte multi participanți. Treabă tipic românească....sa moară și capra vecinului. In loc sa lupte pentru ei, luptă să se taie celorlalți, de parcă daca le taie acelora le da lor diferența

Tudor spunea...

Pensii echitabile ca la civili! De unde s-au gasit bani pentru pensiile civililor, să se găsească bani si pentru pensiile militarilor. Zicea Guvernul, in Punctul de vedere pentru PL-x 540/2024 ca nu se poate aplica intrucât exista pensii militare stabilite prin modalitați de calcul diferite, ca sunt in plata pensii militare in cuantumul mai avantajos stabilit in baza Legii 263/2010 și a OUG 1/2011. Păi, in cazul acesta să recalculeze acele pensii ramase in plata pe principiul contributivitații , conform prevederilor din Legea 360/2023 - privind sistemul public de pensii. La trei puncte după legea 263/2010 ar reveni cam 110 puncte după Legea 360/2023 ceewa ce impuțtit cu un VPR de 81 ar fi o pensie de aproape 9000 de lei.

csej spunea...

La funcții egale,la grade egale,la vechimi egale pensii egale.
Este in opinia mea cerința de bun simt.
Sunt subofițeri și echivalent agenți de poliție pensionati in jurul anului 2020 cu pensie net 3600 lei.
Sunt si specimene rarisime învârtite cu salariu de merit si oskar cu pensii duble si chiar triple

Alexandru spunea...

@Claudiu Marin
Nu sunt avocatul său dar în comentariul lui Vali eu văd 3660. Pentru 2021 este ceva perfect real. Pare că învârtiți multe informații pe aici, ar fi îngrijorător să vă mire niște cifre reale. No offence.

Liviu PO spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Racheta nucleară lansata de generalul Nicolae Ciuca catre Marcel Ciolcu si PSD! FELICITARI!
stiripesurse.ro/nicolae-ciuca-o-noua-solicitare-catre-marcel-ciolacu-si-psd-tineti-va-de-cuvant-nu-mai-tergivers_3473075.html

Pop de Ploiesti spunea...

„Le cer din nou lui Marcel Ciolacu şi PSD să susţină proiectul de lege liberal pentru eliminarea inechităţilor privitoare la pensiile militarilor. Îi cer premierului Marcel Ciolacu să transmită de urgenţă punctul de vedere al Guvernului pe acest proiect, care a fost amânat, pentru că altfel întreaga procedură parlamentară rămâne blocată. Cer PSD să voteze de urgenţă acest proiect de lege. Nu e normal ca oamenii care au slujit ţara aceeaşi perioadă de timp, care au avut acelaşi grad să aibă pensii diferite”, a afirmat Nicolae Ciucă, într-un mesaj video transmis joi seară.

Claudiu Marin spunea...

@Alexandru
Nu esti avocatul lui Vali dar esti si d-ta un troll, care-i fura numele vechiului comentator Alexandru.
Obiceiul asta il avea Kis de Urziceni, despre care @avianyk ne-a comunicat ca a murit duminica, desi vineri ma injura pe adresa blogului.
Dupa cum vezi, printre cele 100 de taloane publicate pe blog sunt unele, ale unor colonei care au pensie mai mica decat subofiterul Vali.

Dodo spunea...

Bună dimineața tuturor! Doamne ajuta sa reușească acțiunea noastră și sa înțeleagă cei responsabili sa nu mai repete greșelile din trecut. 🙏🙏🙏

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Bună dimineața si-un rachiu de pere sa strigati mai cu putere:
-PNL ne-a aprobat, PSD ne-a sabotat!
-Linge blide de Bachide pensiile ni le ucide!
-O să mergem la votare după actualizare!
-La civilli ati majorat iar la noi le-ați inghețat!
Succes si, sanatate!

Cătălin spunea...

DACĂ NICI DUPĂ ACEASTĂ "BĂTĂLIE" NU VOM OBȚINE O VICTORIE, CU SIGURANȚĂ TREBUIE SCHIMBAȚI COMANDANȚII/ COMANDANTUL "OPERAȚIUNII" (SEFII STRUCTURILOR ASOCIATIVE/ ȘEFII DE SINDICAT).CINEVA TREBUIE SA-SI DEA DEMISIA URGENT DACĂ ARE ONOARE DE MILITAR. DOAMNE AJUTĂ!

Valentin spunea...

La mulți ani,dragi colegi sa fim sănătoși și să i de-a Dumnezeu minte lui CIOLACU in ceasul al 12 lea, ne vedem in PIATA VICTORIEI LA 12.30!!!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Catalin-file de poveste, printr-un linc v-am dat o veste tare despre pensiile militare ca al nostru Ciucă vrea pe Ciolacu sa-l aducă la realitatatea cu necesitatea de a ne aproba dreptatea!

magda spunea...

Nu stiu daca ati vazut tabelul cu participantii la protest din partea vestitelor ANCMRR-uri..Te umfla rasul..sau mai bine zis plansul.Sunt judete( vreo 5) care nu trimit niciun reprezentant iar altele unu,doi..Pe bune? Iar Constanta trimite multi... vreo 80.. cu un autocar..Acum,nu stiu..o fi autocarul ala cu etaj care plimba turistii vara pana in Mamaia? La multi ani rezervisti si activi...si tuturor celor care sustin cauza noastra( ...care nici nu ar fi trebuit sa existe).

Valentin spunea...

Participarea la mitingul din Piata Victoriei in jur de 10.000 a vorbit și d l Leonte specialistul în pensii care apare la televizor.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Unul dintre cei mai buni prieteni si camarad, azi locuind in Bacau, fost coleg de serviciu la UM 01267 Art. Braila, cu care am petrecut doi ani la Mina Lupeni in Valea Jiului, impartind chiar si un prapadit de apartament, unde eram cazati, si ne-am potrivit sa fim detasati si la Canal, Mr. Romeo Murariu, mi-a telefonat de la mitingul nostru, auzind clar scandarile, fluieraturile si vuvuzelele de revolta ale rezervistilor militari, veniti din tot Regatul pentru a protesta impotriva incapatanarii guvernantilor de a nu ne actualiza soldele de functie si de grad! Felicitari, onorabili camarazi, si spor la huiduieli impotriva dusmanilor nostrii comuni de la guvernare, cu speranta ca acest protest va aduce dreptatea mult sperata! Doamne, ajuta!
PS: La tv se anunta ca protestatarii se vor intanli la Guvern cu Ciolacu! Succes, dragi camarazi! Imaginile transmise sunt evocatoare, zgomotul fiind infernal, toti protestatarii fiind activi in actiunille de producatori de zgomote, perfect armonioase si utile impotriva guvernantilor paraditori?
Cefalotorace parazită printre arahnide, Lacheu Bachide, usa la limuzină deschide si arata-te, zdreanță, prin luminare la față sa ti se vadă expresia aia a ta jâmboață, hicleană si hoață al dușmanului care se impotriveste cu incapatanare actualizarii pensiilor militare!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

O MARE VICTORIE A MITINGISTILOR MILITARI SI POLITISTI SI NU NUMAI! BRAVO, CAMARAZI CA I-ATI INVINS PE GUVERNANTI, CIOLACU HOTARANDU-SE SA NE AJUTE IN CEL MULT 2 SAPTAMANI:
stiripesurse.ro/marcel-ciolacu-intervine-direct-dupa-protestele-masive-de-la-guvern-legea-pensiilor-se-modifica-in-cel-mai-scurt-timp_3473583.html

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Lorin, sa-mi dai un semn de viata pe mailul meu ifrimcorneliu@yahoo.ro sa-ti trimit ceva grozav! Scrie-mi doar atat: Eu sunt Lorin, si eu iti voi trimite materialul cu ce mi-ai scris mai sus, dandu-mi idei bune, rascolitoare! Sanatate si, Doamne, ajuta!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Dl Claudiu Marin a facut ceva extraordinar, extrem de rar gasindu-se asa ceva, si anume a publicat o situatie cu cuantumurile centralizate ale pensiilor militare, si se poate citi mai sus, pe care eu am preluat-o si am facut-o cunoscuta tuturor politicienilor, magistraturilor, unor consilii judetene sau prefecturi, primarii, Guvern, ministere, prim ministru, presedintii celor 2 camere, etc, plus in Statele Unite la doi congresmani si Joe Biden, la Uniunea Europeana, Banka Mondiala, NATO, mari bossi europeni, la mai multe televiziuni si ziare, la camarazi, etc, cam la 180 de adrese! O voi trimite periodic, pana cand se va rezolva problemele la pensiile militare! Este o petitie-informare, bineinteles ca purtand amprenta stilului meu extrem de acid si critic, pe buna dreptate! Multumesc cu mult respect, Dl Claudiu ca mi-ati facilitat scrierea acestei petitii cu acel rezumat simplu de mai sus, care vad ca nu a atras discutii din partea noastra, caci fiind de un dramatism tulburator trebuia sa smulga din noi cele mai severe critici la adresa guvernantilor ca au ascuns atata amar de vreme o situatie odioasa, criminala si revoltatoare privind realitatea dureroasa de la pensiile militare!

Claudiu Marin spunea...

@Ifrim
Trebuie sa-ti spun ca ai folosit complet aiurea acea situatie statistica din anul 2009 a pensiilor militare.
Dezavuez un asemenea limbaj de pe vremea propqgandei de tip basist.
Faci mai mult un deserviciu pensionarilor militari cu un asemenea limbaj agresiv.

Lorin spunea...

Am o mare curiozitate referitoare la ziua de astăzi. Dintre toți comentatorii de aici câți au fost astăzi în piața Victoriei. Eu am fost între orele 13-16, mi-ar fi plăcut să cunosc personal pe unii dintre vorbitorii de pe acest site. A fost frumos, lume multă și a ținut vremea cu noi cei care am fost in piata la meeting.