Un produs Blogger.

marți, august 27, 2024

Realitatea despre pensiile militare, pagina 4

142 comments

 

anca alexandrescu, la REALITATEA  tv.

Continuare la topicul Realitatea despre pensiile militare, ramas cel mai inechitabil sistem de pensii din Romania. Trimiteti taloane de pensii militare la adresa huhurez2013@gmail.com


80. Maior, vechime cumulata 32 ani, pensionat in anul 2003


81.Plt adj. pr, Vechime in serviciu 31 ani, pensionat in 05/2021


82. Lt. cdor, vechimea...pensionat inainte de 2018

83. Plt adj sef. vechimea 35 ani, pensionat in 2021
84. Colonel, vechime 29 ani, pensionat in anul 2016


85. Col, vechime 37 ani, pensionat in anul 
2016

86 Mm, vechime 34 ani, pensionat im anul 2005


87. Col, vechime in serviciu 29 ani, pensionat in anul 2017

88. Col , vechime im serviciu 29 ani. Vechime ulterioara 13 ani, pensionat in anul 2001

89. Lt.col, vechime 40 ani, din care 11 ani ulteriori pensionarii, pensionat in anul 2001
90. Plt. adj. sef, MAI, vechime efectiva 25 ani, pensionat in 2022

91.Lt. col, vechime efectiva 30 ani, pensionat in anul 2016

92. Cpt.Cdor, vechime 28 ani, pensionat in anul 2001

93. Cpt. vechime in serviciu 22 ani, pensionat in anul 2004



94. Lt cdor, vechimea cumulata 38 ani, pensionat in 1998 pe Ordonanta 7.


95. Plt. adj sef, vechime 25 ani, pensionat in anul 2016

96. Plt adj sef, vechime 28 ani, pensionat in anul 2021

97. Agent sef princ, vechimea 29 ani, pensionat in 03/ 2019

98. Lt col, vechime 28 ani, pensionat in anul 2010
 


99. Mm pr., vechime cumulata 51 ani, trecut in rezerva inainte de 2017.

100. Col. vechime in serv 31 ani, stagii civile ulerioare adaugate 7 ani, pensionat in anul 2004, cuantum contributiv mai avantajos la recalcularea potrivit L 223/2015

101.Plt adj sef -Penitenciare, vechime in serviciu 33 ani, pensionat in 09/1999

102. Plt adj pr., vechime ?     , pensionat in anul 2016

103. Caporal, vechime in serviciu 28 ani, pensionat in anul 2019-SGP
Extras din decizia de pensie din anul 2019




142 de comentarii:

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Este o realitate extrem de dureroasă, tristă si criminală, creată de către indivizi periculosi si rau intentionati din cadrul ministerelor din tot sistemul de aparare, ordine publica si siguranta nationala, coordonati din umbra de catre fostul sef al Statului Major General, apoi ministru al Apararii, Prim ministru si actual presedinte al Senatului, un om fara Dumnezeu si simtul realitatii, cu un caracter vadit plin de ura si dusmanie impotriva rezervistilor militar din vechile generatii, un om care si-a plagiat doctoratul apoi l-a secretizat si a inventat o poveste mincinoasa de participant in operatiunile externe din Irak, si care a cheltuit 2 milioane de euro pentru a-si promova imaginea electorala la modul mincinos si publicitar desantat, de-a lungul timpului creand la pensiile militare mari dezechilibre financiare, discriminari, inghetari de drepturi si nedreptati cu ajutorul unor politicieni din tot spectrul politic, expres pentru a se crea artificial o noua clasă sociala, favorizată numită clasa clocar ciucană, in detrimentul si paguba pensionarilor militari mai vechi, asa zisii ,,varșoviști,'' cei care au contribuit revolutionar la industrializarea si construirea din temelii a Romaniei, si pe care noua generatie n-o poate varui nici in 100 de ani, drept urmare creandu-se in randurile generatiei mai vechi o stare grava de nemultumire, de saracie endemica si a foamei, cu neputinta de a subzista marilor preturi si inflatiei, fara posibilitatea de a-si procura medicamente si tratamente adecvate, pe un fond extern-international extrem de periculos, cu un razboi la granita, si cand suntem pregatiti de alegeri prezidentiale si parlamentare care, daca politicienii nu vor sesiza aceste nedreptati si discriminari la pensiile militare, vor avea ocazia sa descopere, prea tarziu, ca ignorarea si nesocotirea acestor rezervisti nedreptatiti si abandonati si neluarea de masuri urgente, reparatorii la pensiile militare, ii vor duce pe actualii guvernanti in situatia in care sa piarda aceste alegeri, pentru ca se stie foarte clar ca, cine va repara toate vandalizarile si distrugerile de la pensiile militare va castiga si aceste alegeri, atat parlamentare cat si cele prezidentiale! Dumnezeu sa-i apere pe rezervistii militari, Armata si Politia romana, si cine nu a trimis pana acum cuponul de pensie pe blog este rugat respectuos ca cel tarziu pana maine s-o faca, daca vrea dreptate si rezolvarea tuturor problemelor de la pensiile militare! Doamne, ajuta!

Viorel spunea...

Cornele. Ai omis încă un lucru la Gl. politician avar. Cică s-a înscris în Uniunea Scriitorilor din România devenind astfel un mare cărturar, atentând și la funcția de Președinte al României comparându-se cu Dimitrie Cantemir, domn al Moldove dar și mare cărturar. Apoi o să vrea și el două mandate ca să nu fie mai prejos.
Astfel își trage și indemnizația de 50% din pensie în baza Legii nr. 8/2006 pentru a-și rotunji bugetul familiei greu încercat de nevoile personale.

QSA? spunea...

Cupoanele de la topicul "Realitatea despre pensiile militare" ar trebui trimise și la postul de televiziune Realitatea Plus, realizatoarei Anca Alexandrescu

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Mi-am facut datoria sa trimit aceasta postare pe toate blogurile militare, politiste, mixte, a Guvernului, Ministerului Muncii si, in plus, si pe Ziarul Ora 25 fb-Onesti-Bacau, ziar in care am scris si am functionat multi ani ca redactor editorialist si pamfletar, pagina fb care s-a format special pentru mine, dupa inchiderea ziarului, pentru a-mi scrie acolo pamfletele, opiniile si amintirile, insa atat de mult m-am atasat de acest blog incat am considerat ca sunt mult mai util aici, in lupta sindicala pentru drepturile la pensiile militare, decat pe pagina ziaului on line Ora 25, lasand acolo sa se afirme generatiile mai tinere, daca s-o mai gasi cineva vrednic s-o faca!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Viorel, draga, tocmai ca ai facut-o tu, cu multa precizie si acuratete, astfel ca impreuna am creionat o imagine a unui om ce se doreste presedintele tarii, Nicolae Ciucă, a carei ,,valoare'' militara inexistentă se poate numi si politic, si uman si social, dar si electoral, O NULITATE ABSOLUTA IN TOTALITATEA ABSURDULUI ABSTRACT!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Hurzicarul a turbat de-a binelea, toata ziua ocupandu-se pe mail de trimis infectii prin invective de o golanie extrema, degradandu-se din toate punctele de vedere, de unul singur si nesilit de nimeni! Incepand din acest moment, acest individ fara scrupule nu va mai exista, niciodata, pentru mine si regret foarte mult ca, odinioara, l-am onorat cu prietenia mea in detrimentul meu!

Zar Dacul spunea...

Nu vă așteptați să se actualizeze solda de grad la Rezerviști ,
CIUCĂ este împotrivă pt că spune JAVRA că se va actualiza și solda lui de grad și va fi atacat în campania electorală pt Prezidențiale ,asta ca să știți și sursa este sigură membru în comisia de apărare din Senat ! CIUCĂ este cel care nu dorește să fie pusă pe ordinea de zi la comisia de apărare a camerelor reunite ! Așa că votați-l ! Dar pana atunci aduceti-va aminte ca tot el a intors la buget banii pentru indemnizatiile de pensionare ....

Leon spunea...

@Viorele, hai ca-ti dau de lucru ! In sedinta de astazi, Guvernul aproba proiectele care trebuie finalizate in aceasta sesiune parlamentara !
Printre ele si Statutul cadrelor militare, va fi aprobat de guvern in septembrie si trimis la CD !
LISTA PRIORITATI

mircea spunea...

Pentru Flavius Ifrim,cred ca tu te poti edifica cum e cu marele erou de la Nassirya,solicitand prin mailuri realitatile spuse de fostii subordonati .Cred ca sunt destui .care ti ar povesti despre acest ostas in slujba tarii.Faci investigatie jurnalistica .Au fost acolo cateva sute de militari.

QSA? spunea...

@ Zar Dacul 28 august la 08:02.
E posibil să aveți dreptate!
După părerea mea, dacă este așa cum ați precizat dumneavoastră, singura soluție este la guvern, și anume emiterea unei OUG cu privire la majorarea soldei de grad a pensionarilor militari.
Pentru o JAVRA nu trebuie să sufere toți pensionarii militari (MApN, MAI, SRI și SIE)
Acești OAMENI și-au îndeplinit misiunile față de țară și poporul român.
Să-i fie rușine IMPOSTORULUI dacă a putut să gândească așa ceva.

Dodo spunea...

@ Zar Dacul . Îți înțelegem bunele intenții, dar cu toții știam asta. Și fără
prea multă dibăcie, era lesne de anticipat. Hai cu cupoanele...sa nu ne inecam la mal.

Dodo spunea...

@ Zar Dacul. Va veni și vremea când va răspunde,ostasul...sa fii sigur de asta.

VALYCA2010 spunea...

Vom trăi și vom vedea atitudinea lui Ciucă!

Negritoiu spunea...

Domnule Claudiu Marin,
Cred ca era interesantt sa se evidentieze cate taloane apartin rezervistilor din MApN si cate apartin rezervistilor din servicii trecuti in rezerva sub umbrela MApN. Acest lucru este indicat de primele doua cifre ale nr.-ului talonului. Daca s-ar calcula pensia medie strict pt.rezervistii proveniti din armata s-ar putea sa avem surpriza ca aceasta e mult mai mica decat cea prezentata acum. Parerea mea, nu am dat cu parul!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Zar Decebal, mi-a trimis un camarad pe Wp, inca din data de 24 August, dar abia acum 10 minute l-am găbuit vizual pe telefon, chiar cand deschideam si laptopul, un document de majorare a soldei de grad, semnat de Ciolacu si contrasemnat de Angel Talvar, Simona Bucur Oprescu si Marcel Bolos de majorare a soldelor de grad. Grăsunul grohotei de Mangalița nu cred ca este el in măsură să execute o crimă socială de unul singur ca asa ii vor ratanul cu belciug din sarma ghimpată si șoricii cu rapăn inpăduchit! Pot paria pe orice ca insoricatul cu colti de fier ruginit nu va primi decat 1 singur vot de la protectorul sau, Dnul general, Gabriel Oprea, care l-a avansat in grad si i-a fost subordonat, in rest numai stucheli, hărăcheli si flegme generoase!

Apostol Mircea spunea...

Pensiile din sistemul public se vor impozita ,începând din 01.10.2024 numai din ce depășește suma de 3000 lei, după afirmațiile ministrului muncii.Pensiile militare, devenite pensii speciale ,prin adoptarea Legii nr.223/2015 rămân la sistemul de impozitare progresiv.Importanti ,deci cei care contează ,în ecuația electorala nu sunt rezervistii din SNOPSN..Suntem ignorați pentru ca nu avem cum sa Influentam: menținerea,sau accederea la puterea politica .De altfel rezervistii sunt dezbinați și derutații de liderii formelor asociative unde sunt înscriși.Opinia domnului Huhureza si a domnului Claudiu Marin de a se calcula pensia ,militara, în plata si în sistem contributiv, la împlinirea vârstei standard de pensionare ,60 de ani, este ignorata și chiar respinsa de majoritatea rezervistilor .

John1 spunea...

Grindeanu, ieri la emisiunea lui Ciutacu zicea ca pensionarii militari sa nu uite ca au primit salarii compensatorii cu care puteau sa cumpere 2 apartamente in Bucuresti. Exact cum zicea Olguta, ca daca se actualizeaza pensiile militare cu 50% din functie acestea se dubleaza. Purtatorul de cuvant al MApN tace in papusoi, vorbeste despre ucraineni. Nu stiu ce legatura are Grindeanu cu militarii? Si iar nu stiu de ce magistratii nu sunt deloc atacati de politicieni....

csej spunea...

Lui Grindeanu i s-a urcat mărirea la cap.Acesta a afirmat la Guit TV ca majoritatea pensionarilor militari au primit cu ocazia trecerii în rezervă compensații cat sa cumpere două apartamente.Nu există minciună mai mare.Cei dela SPP ar trebui să ne lase sa-l batem cu ouă.Votati frații mei PSD-PNL .Dacă nu determinăm TV sa ne dea dreptul la replica o sa ne incalece ăștia cu totul.

Rezervistul spunea...

Acest domn pe nume Grindeanu a declarat în emisiunea lui Ciutacu din 27.08.2024....că majoritatea militarilor care au ieșit din sistem prin pensionare...au primit plăti compensatorii fiecare cât 2 apt in București . Bietul de el... îl plâng de atâta incomperență...de lipsă de informare din partea lui... Bietul de el... îl compătimesc pt atâta prostie ce o degajă acest om...Rog pe această cale... pe cei care au cumpărat câte 2 apt.din banii armatei.. să-i mulțumească personal la vot în toamnă...

csej spunea...

Ma repet.Cat timp nu vom reuși să ne facem auziți in presa suntem la mana politicienilor aflați la butoane.Degeaba vorbim între noi,degeaba tipam pe internet.Nu ne aude nimeni.Hai sa ne alăturăm unui partid care este împotriva PSD-PNL .Poate acolo găsim sprijin in a penetra televiziunile .Cei de tipul lui Grindeanu,Tudose,Vasilescu mint si civilii cred.

csej spunea...

Zar@sunt lichele si printre noi.Unii de prin Craiova bucuroși nevoie mare ca Ciuca s-a uitat la ei s-au dat in spectacol cu el.Sunt si din aceștia care ling mana celui care îi bate.Masochisti.

Rezervistul spunea...

Vorbește Dogaru. cel lățos...acum... de la ora 14 00 pe realitatea TV

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Eu cred ca Ciolacu si PSD vor sa-l subrezească pe Ciuca rezolvand problemele de la pensiile militare, plus ca aduna capital electoral facandu-ne dreptate. E o supozitie, plus ca, si am mai zis-o, toate fortele sindicale si actiunile concertate cu presiuni majore asupra pesedistilor pe tematica majorarii soldelor de grad si reformelor la pensiile militare nu-i vor lasa cu mainile in san pe acesti politicieni, dar de la PNL si Ciuca sa nu va asteptati la absolut nimic, ca de obicei! Pe fb, Ciuca este atacat de civili la modul cel mai agresiv, iar blogul militar ,,Un general fara demnitate vrea sa candideze la presedintia Romaniei,'' il face praf si pulbere, zi de zi, asa cum se iau pastilele de Aspenter, eu preluand de acolo si continuand tocatura in stilul meu! Cred ca protectorul lui fierbe din cauza acestor actiuni ale mele, dar n-am ce sa-i fac cand interesele zecilor de mii de rezervisti sunt cu mult mai pretioase decat simpatia cuiva pentru acest monstru criminal de pensii militare, mototol, ingramadit intre maldare si falii adanci de sunci si osanze, ingalat, balbait si pus viclean numai pe rele, ca toti fătălăii rozalii pe soricii ratanelor si cu poponete de rățoi feminizat!

QSA? spunea...

V-am spus de ieri că Dogaru va bate câmpii la Realitatea Plus, idem că la RTV.
Ce să credem despre capacitatea acestui om de a explica inechitatile din sistemul militar de pensii.

raul spunea...

https://www.stiripesurse.ro/sorin-grindeanu-dezvaluie-cu-cat-i-a-crescut-pensia-mamei-sale-dupa-recalculare-i-atunci-cum-sa-dinamitam-aceasta-actiune-absolut-corecta_3416699.html

Cititi si va cruciti!Daca Grindeanu,prietenul si sfatuitorul lui Ciolacu ,are un talmes balmes in cap ,amestecand pensiile civile cu pensionarile militare pt intrarea in NATO ,ducand iar problema catre noi in mod perfid ,ce sperante sa mai ai de la PSD ????Cumulat cu ce spunea Zar Dracul despre Ciuca ,mai aveti sperante ,voi muritori de rand ????Pe cale pasnica????Mana pe bata si pe stampila!Sanatate!

Leon spunea...

Claudiu cred ca a strans 100 Taloane si l-a chemat Ciolacu la Palatul Victoria pentru negocieri..:))).

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Am mai apelat pe ici, pe colo, la camarazi sa-si trimita cupoanele... Mare dezinteres pentru soarta lor! Păi, se poate asa ceva cand avem morcovii cu foștoloacele de un metru, acum, inaintea ultimei sanse, inainte de alegeri, dragi camarazi?! Asta e ultima noastra ocazie sa mai sensibilizam Guvernul si Patlamentul, opinia publica, politicul si mass media, dupa aia zboara puiul cu ata de nu o sa-l mai vedem nici closca si nici cocos, niciodata! Pacat!

raul spunea...

Na ,ca pe TVR 3 ,MI SE DA DREPTATE!

csej spunea...

Sa fim realiști.Credeti ca acel colonel cu vechime 29 ani ,cu pensie netă peste 8000 lei sa vrea reforma sistemului pensii militare.?
Minciuni uriașe.Cei cu pensii mici au primit compensații cat sa cumpere două apartamente. Citez zicere Grindeanu

maiag spunea...

AZI fonfaitul bosorog balbait daogaru a fost invitat la realitatea plus la ora 13,numai prosti a debitat,acest hodorog ne discrediteaza si dezinformeaza,moderatoru l a luat la misto si nu l a mai lasat sa vorbeasca,hodorogu spunea ca un pensionar cu 7000 brut are 4000 net,i a spus moderatoru ca aritmetica spune altfel,sa nu speram vreodata ca daca hodorogu ne va prezenta pe undeva vom avea ceva de castigat,trebuie inlaturat din ekipa de reprezentare

Cătălin spunea...

APOSTOL MIRCEA SI ALTI CARCOTASI. IMPOZITAREA CONFORM CODULUI FISCAL SE APLICA UNIFORM PENTRU TOATE TIPURILE DE VENITURI, ALTFEL ESTE NE-CONSTITUTIONAL.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Sa-l lasam in plata Domnului pe Buzemoi Grindeanu, pentru ca este afectat de andropauza, molfăirea ca un cămiloi flamand al buzelor roz bombon si planurile de la autostrazi, avand halucinatii si confundand drumurile comunale cu pensiile militare! PSD il respecta pt harnicia la drumuri, dar nu -i uita circul si tradarea de pe timpul lui Dragnea, care ma iritase si pe mine la culme, fiind un om in care nu poti avea incredere politica totala! Daca ar fi premier, ne-ar executa sumar pensiile militare, la ce a debitat ieri infantil si neinformat pe porcușorul Ghițâșor tv!

Viorel spunea...

Domnule Leon. Astăzi am fost rupt de realitate fiind angrenat ăntr-o problem urgentă.
Citind comentariile de pe blog m-a scos din sărite acest papagal Grindeanu motiv pentru care am început să-i caut adresa de emai pentru a-i trimite o „felicitare”. Să-l întreb în ce calitate vorbește despre pensionarii militari. Să iasă public și să prezinte documente din care să rezulte cele afirmate de dânsul. Concret pe subiect și nu câteva cazuri izolate gen Gl. Oprea care pe lângă faptele bune a călcat cu degetele de la picioare în străchini când a afirmat că va da salariile compensatorii înapoi și a specificat și suma. De atunci a început calvarul cu OUG care au suspendat aceste drepturi. Grindeanu să ne explice ce salarii au primit pensionarii la trecerea în rezervă în perioada 2011-30.06.2017. Să-mi arate documentele di care rezultă că eu am primit salarii compesatorii altfel îl dau în judecată.
Revenind la ale nostre, spuneți concret ce ordine să execut. Ce document / propunere și cui să îl trimit.

maiag spunea...

INTREBARE,asta seara purtatorul de cuvint psd anunta ca de la 1 ianuarie pensiile civile si magistrati se indexeaza cu 13,1 la suta,adica inflatia plus 50 la suta din creserea salariala,e corect si legal,peniile militare se indexeaza doar cu inflatia in jur de 10,1 la syta,tot legal ,dar oare nu e discriminatoriu ca 2 drepturi diferite[drept de pensie militar si civil[] sa fie indexate cu legi diferite?minerii ies in strada si toate tv sunt pe ei,militarii fii ploii ca sa nu spun pu,,,ii ce pot sa faca:/.incep sedintele parlamentare,hai sa punem benere umane la intarrea in parlament,fiecare pensionar sa poarte o litera dintr o fraza

csej spunea...

Dacă prin 2010 era ceva de capul lui Dogaru acum pluteste pe alte meleaguri.Nu-l mai ia nimeni in serios.Sefii de filiale ar trebui sa-l ia la șuturi.M-a păcălit cotizand un an.Atat.Nici cu ANCMRR nu-mi e rusine.Astia sunt la mana ministrului.Daca fluiera in biserica se ling pe bot.Adio loc de veci la pret preferențial si popa militar.
Ii spuneam lui Mares cu ceva mai mult in urma ca după pensionare devenim niste iluștri anonimi.Nu m-a crezut.
Poveste adevarata.Am mers la fosta mea unitate.si cuminte am asteptat sa fiu condus la sectorul la care aveam interes.Intamplarea a facut sa apara si fostul meu subordonat subofițer pensionat dar între timp ajuns popa.Frumos."Sarut mana părinte,da poftiți."
Se schimba lumea.Tractorist -,parlamentar.Sofer-,secretar de stat,ministru-frizer.Popa-europarlamentar.






Claudiu Marin spunea...

@maiag
La militari indexarea si cu 50% din cresterea venitului a fost taiata tot prin OUG 59/2017.
In exceptiile ridicate la ccr sunt numai cateva dosare care au vizat si art. 59 pentru eliminarewa aceluiu 50%.

Dodo spunea...

Linistiti-va oameni buni. Nu are rost sa va consumați pt grindeanu. El a rămas setat,pe niște ordine primite pe vremea lui Dragnea. Amintiti-va cum îl împingea Dragnea pe holurile parlamentului. El este un cățeluș loial. Atât și nimic mai mult. Concentrati-va pe lupta care o avem de dus,după ce vor afla ce pensii avem in urma demersului nostru cu cupoanele.Pt ca nu vor ceda ușor.nemernicii,credeti-ma. Asta sa ne fie preocuparea noastră principala în perioada asta pana la alegeri.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Maiag, sa fim seriosi ca nu suntem in stare sa adunam 100 de cupoane de pensii intr-o actiune foarte simpla, trebuind sa milogim pentru dreptatea lor, tot la ei, pagubitii, aici pe Huhurez, si am vrea si mitinguri cu lozinci, vuvuzele si alte alea?! Nu suntem uniti, nu suntem vehementi, nu ne dorim drepturile, asa ca pica orice actiune sindicala in strada datorita impotentei si indiferentei noastre!

Claudiu Marin spunea...

Vad atatea comentarii despre afirmatiile nefericite ale domnului Grindeanu care, desigur, a vorbit dupa punctajul transmis de la institutiile militare, autoarele macelului impotriva vechilor pensionari militari.
Da, pana in 2010, mai intai in MApN, din 1998, apoi din 1999 si in celelalte instituții militare s-au dat ajutoare si indemnizatii compensatorii pentru cei care au fost disponibilizati in vederea reducerii efectivelor cerute pentru aderarea la NATO.
Acele ajutoare sau indemnizatii nu aveau nici-o legatura cu dreptul de pensie garantat de Constitutie. Erau drepturi salarile acordate la trecerea in reserva, cu sau fara drept de pensie.
Din decembrie 2010, dupa L 285, niciun militar nu a mai primit niciun lei indemnizatie sau ajutor la trecerea in rezerva.
Cam asta ar fi trebuit sa-i explice soptitorii domnului Grindeanu.

Leon spunea...

@Viorel, avem de urmarit daca proiectul de Statut al cadrelor militare, cel prezentat de V.Dincu premierului Ciuca si care l-a pitulat, in luna Septembrie va fi aprobat de M.Ciolacu si trimis in dezbatere la CD !
Poate avem ceva propuneri cand ajunge in Parlament !

Leon spunea...

@Maiag, guvernantii n-au aflat ca de la anul, pensiile civile NU se Indexeaza, se MAJOREAZA VPR, care inmultit cu Total puncte, se obtine noul cuantum al pensiei:"(3) Începând cu anul următor intrării în vigoare a prezentei legi, valoarea punctului de referință se majorează anual, la începutul fiecărui an, în luna ianuarie, cu rata medie anuală a inflației, la care se adaugă 50% din creșterea reală a câștigului salarial mediu brut realizat, indicatori definitivi, cunoscuți în anul curent pentru anul calendaristic anterior, comunicați de Institutul Național de Statistică." Probabil ca de la 81 lei va ajunge la 91 lei !
Pensiile militare vor fi indexate cu 10,4% !!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Am mai trimis topicul pe persoane fizice, la jandarmerii, bloguri asociatii militare, sedii partide, o UM dar cel mai important ca pe adresa Marcel Ciolacu!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Cititi pe SCMD ultima postare ce s-a intamplat cu ordonanta de majorare a soldelor de grad, ca a fost confundata cica la trimiterea la Monitorul Oficial, de fapt acolo a fost o incurcatura de mai multe ordonante, dar eu zic ca asta e o scuza politica, si se cer actiuni sindicale din 3 Septembrie cu pichetarea PSD. Daca eram din Bucuresti, stateam la usa lor in Kiseleff cu pancarta de gat pe taburet, si noaptea saream gardul sa dorm in foisor la UNPR! Numai ca sediul de acolo s-a mutat in apropiere si fostul sediu UNPR are alta functionare particulara de onoare!

Claudiu Marin spunea...

@Ifrim
Degeaba am atras atentia ca nu a existat niciun proiect oficial de ordonanta cu privire la actualizarea soldei. de grad pentru pensionarii militari. Mereu intrati in plasa celor care periodic distribuie un fals proiect de ordonanta plasmuit de cei care s-au opus amendamentului Leoreanu la Plx 262/2024 pentru aprobarea OUG 26/2024 . Acel fals proiect este in realitate o compilatie a amendamentelor Coarna-Roman- Chelaru discutate si respinse la Comisia de aparare din Camera Deputailor, sedinta din care a rezultat Raportul Preliminar la Plx 262/2024. Acel Raport preliminar nu a fost discutat si in Comisia de buget finante, nu cum dezinformeaza Dogaru ca BIroul Camerei Deputatilor n-ar fi trimis Plx 262/2024 la Comisia de buget -finante.
Incetati sa mai distribuiti acel fals proiect de ordonanta care propune adaugarea cresterii soldei de grad direct la cuantumul pensiei, nu la baza de calcul a pensiei, asa cum au fost toate actualizarile pana la OUG 59/2017.



Iulian Mareș spunea...

csej,
nu devenim „ilusrti anonimi” decat daca ti-o doresti si actionezi asa, sau ai asteptari prea mari!
Te sfatuiesc sa-l intrebi pe Presedintele ANCMMR (asimilat ONG de utilitate publica (!!!) ce resurse si mai ales cati bani primeste anual de la MApN!
*Mai poate el sa se contreze cu binefacatorii lui?
**Vezi, eu stiam astea de f mult timp, dumneata abia le afli! Dar nu-i nimic, mergem inainte!

***Uite aici, cele mai neomarxiste catrene:
In lumea asta, cat e de mare
Unii bogati au miliarde
Dar multi sunt, Doamne, nefericiti
N-au bani, nici casa, nu au servici.

Dar poate va veni o zi
Cand soarele va rasari
Si va-ncalzi cu raza lui
Si inima saracului
Poate vom fi cu totii frati
Si cei saraci, si cei bogati
Poate nu ne vom mai dusmani
Si fericiti cu toti vom fi.

Raniti de soarta sunt prin spitale
Fara de maini, far' de picioare
Cei fara ochi sunt in Guvern
N-au cum sa vada acest infern..

Va intreb atunci cand vom muri
Ce diferenta va mai fi?
Bogati, saraci, parlamentari
In fata mortii suntem egali!.

Claudiu Marin spunea...

Ma tin de cuvant! Nu schimb topicul pana nu adunam 100 de taloane de pensii militare. Mai trebuie 10......

Relu spunea...

Prin faptul ca dupa pragul de 25 de ani, pentru ce e muncit peste, se primesc puncte suplimentare mai multe decat ar fi contribuit, pensionarul civil nu devine si el special?

Leon spunea...

Si eu ma tin de cuvânt:
Voi merge la Votare, numai daca-mi va fi Actualizata Solda de Grad la nivelul activului!

Dodo spunea...

@ Claudiu Marin.🙏👍🤝EXCELENT. Asta este reteta succesului..."perseverenta". Zică unii ce or vrea. "Gura lumii...sloboda".

Vasile Anghel spunea...

Ajutoarele și salariile compensatorii sunt istorie .Nu mai vorbiți de ele că nu va mai exista decât atunci când guvernanții vor intra în panică că nu au ce să mai recruteze.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Dle @Claudiu, n-am distribuit nimic, doar am primit pe Wp, si am mai invatat ceva din opinia Dv cu acea incadrare la baza de calcul a majorarii de grad, ca niciodata sa nu mai fie atacata. La Denise Rifai, Ciuca a declarat ca aduna coalitia sa rezolve pensiile de serviciu, si nu a pomenit de cuvantul pensii militare de parca era ardei rosu, iute, dar de ele e vorba, cat si pensiile civile, care raman inghetate, unele si 10 ani, hulpoiul incercand astfel sa sterpeleasca de la Ciolacu cateva caciuli de voturi! Am inteles, asadar, ca au in vizor pensiile de serviciu in prima sedinta de coalitie, ca treaba trebuie rezolvat urgent si pensiile civile ramase in inghetare in urma recalcularii, si ca Ciuca isi aroga si asuma actiunea impreuna cu PNL, ca element de actiune electorala, cat despre Ciolacu si PSD, astept o contra actiune de aplicare mai evidenta, ca sa ramana electoral peste Ciuca si PNL, aici cine va gresi va pierde totul, sau nimic! Da-le Doamne, minte la toti sa ni se faca dreptate! Interviul lui Ciucă? Sters, prudent, hiclean, neintelectual, anost si trebuie sa ghicesti ce sta in spatele cuvintelor, parca codificate, ca e halitor de supa de rosii si alte alea legume, cam fara vita Kobe, minte el, dar il da de gol straturile subșoricioase abundent incarcate de maldare de colesteroale, si faptul ca vrea sa faca o rezolvare la pensiile de serviciu il mai scoate din reflectoarele negative cu 1 mm, dintr-un munte himalaian! Cu Dumnezseu inainte si, azi , va rog respectuos, stimati camarazi urmaritori, sa trimiteti ultimile 12 cupoane spre binele Dv si al tuturor! Va multumim anticipat!!

Claudiu Marin spunea...

@Relu
Nu mai incurcati borcanele.
Pnsiile din sistemul public nu devin niciodata pensii speciale cata vreme sunt reglementate de o lege cadru a pensiilor din Romania.
Pensiile militare au ramas pensii nereformate pentru ca institutiile militare nu doresc reformarea lor, pentru eliminarea inechitatilor. In loc de reforma prin L 282/2023 au batut apa in piua ca pensiile militare nu sunt pensii speciale. De ce celelalte pensii speciale sunt echitabile? Iesiti din cliseele pe care vi le servesc institutiile militare si asociatiile de rezervisti obediente!

@Anghel
Disponibilizarile si plata de indemnizatii compensatoerii s-au facut pentru reducerea efectivelor, nu pentru discriminarea disponibilizatiilor la pensie.

Claudiu Marin spunea...

@Leon
Sunt tare curios daca institutiile militare vor duce la Guvern un proiect de statut asemanator cu cel pe care Ciuca l-a amanat pe vremea ministrului Dîncu, in urma cu 2 ani, sau vor propune un statut care sa reglementeze si pensiile militarilor, politistilor, asa cum sunt statutele magistratilor, greferilor. Care varianta iti convine?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Eu as prefera varianta statutului magistratilor.

Lucas8 spunea...

Transmiteți taloanele de pensii și pe pagina de facebook a lui Raul M. Giuglea, fost jurnalist de la Realitatea Plus, actual purtător de cuvânt al Casei Nationale de Pensii Publice din Romania (CNPP) https://www.facebook.com/raul.giuglea/posts/pfbid02KMfikEFmih4r5rUAadF1stu3hD1vbcCyEVtu2p8KRKRDFATuxucZeMcDw9tmEQWJl

Leon spunea...

@Claudiu, cu siguranta este proiectul Dincu cu ceva inbunatatiri trimise cand a stat in transparenta la MApN; o sa urmaresc daca propunerea trimisa de mine privind Actualizarea Soldei de Grad se regaseste in proiect !
Pe lista aprobata de Guvern sunt mai multe proiecte propuse de MApN !

Claudiu Marin spunea...

@Leon
Eu nu ma mai multumesc numai cu actualizarea soldei de grad, fara actualizarea si a soldei de functie.
Reglementarea pensiilor militare in cateva articole din Statutul cadrelor militare, ca la magistrati si la grefieri, ar presupune abrogarea in totalitate a L 223/2015 cu modificarile si adaugirile ulterioare. Ar fi excelent ca Statutul sa se completeze cu dispozitiile Legii 360/2023.( turbeaza SCMD🤣)

ovidiuzid spunea...

Domnule Maiag uitați-vă la cuponul 81 de mai sus si vedeti ca acel Plt.adj. are pensie bruta 8800, impozit 960 si drepturi de plată 5049. În privința asta are dreptate Dogaru. Restul nu.

kostas spunea...

E mare pacat si dezvantaj pentru noi ca Dogaru este cel mai solicitat la emisiunile tv, insa acest personaj este cel mai slab comunicator, este varza in a face cunoscute problemele si inechitatile de la pensiile militare. El crede ca se bate pentru drepturile militare dar de fapt nu stie sa puna problema,nu stie sa explice, arunca niste vorbe-n vant fara nici o valoare, la general, nu explica situatii punctuale, cu referiri clare, care sa capteze atentia celor din jur. El este de fapt un gargaragiu, care plictiseste audienta care de fapt nu spune nimic concret. E pacat ca, prin aparitia lui des la tv ar fi avut ocazia sa lamureasca pe toata lumea de realitatile pensiilor militare.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Daca e nevoie de antirabice pentru SCMD, va fac eu o comandă pe Temu, cu tot cu siringi si fiole cu guvizi proaspeti din China, via Hong Kong, cu pojar din Congo si malarie cubaneza, ca daca au stimulii virusati poate le mai intra si lor elemente legislative in tartacute, ca de la sfaturile Dnei lor avocat o sa ajunga sa deruteze si deraieze si CCR de pe calea ferata, cine Dumnezeu o mai sustinea-o pe cea mai pierzatoare avocata din sistem!

Viorel spunea...

Ovidiuzid. Ce dreptate are Dogaru. Vezi și talonul 69 și altele unde situația este la fel. Când o să înțelegi că statul i-a luat dările în procente / bani pe care le plătea angajatorul adică MAp.N, MAI, SC Ionică SA (din viața civilă), etc. și le-a trecut la angajat pentru a putea fi colectate la bugetul de stat în ziua de salar și nu când vrea ministerul sau patronul Ionică.
Fără acele dări brutul nu ar fi atât de mare și nici dările nu ar fi de 42,5 sau cât este acum.
Ce nu vrei să sesizezi este diferența dintre pensii pentru care ne luptăm.
Ex. scurt. Eu: Plt.adj.pr. MAp.N= pensionat în noiembrie 2016, Vechime în serviciu peste 35, Vechime cumulată peste 36, Vechime efectivă peste 51, Pensie netă astăzi = 4.516 (talonul 16).
Talonul 69:Plt.adj.pr. MAp.N= pensionat în iunie 2023, Vechime în serviciu peste 33, Vechime cumulată peste 33, Vechime efectivă peste ?, Pensie netă astăzi = 6.793.
Concluzie: 6.793 – 4.516 = 2.277 lei în plus față de mine.
Când voi avea pensia ca dânsul, atunci va fi echitate.

Relu spunea...

Nu e vorba de borcane, e vorba de aia care tipa ca militarii incaseaza mai mult decat au contribuit. Strict la asta ma refer nu la legea care reglementeaza. Ca sunt multi cu contributivitatea'n gura toata ziua si putin le pasa de lege atat timp cat militarul ar trebui sa manance de pe jos dupa parerea lor proasta, facuta pe baza unor afirmatii din spatiul public conform carora militarii/politisti &co nu au contribuit.

Claudiu Marin spunea...

@Viorel
Pensiile din sistemul public sunt echitabile pentru ca in calculul punctajului lor se tine seama de nivelul salariului din intreaga cariera raportat la salariul mediu pe economie, iar valoarea punctului de referinta este valabila pentru toti pensionarii.
La pensiile militare, procentul de pensie este calculat uniform dar baza de calcul depinde de pixul contabililor care conduc institutiile militare.
Ai un exemplu edificator cum cuantumul de 100% dintr-o baza de calcul(la tine) ESTR MAI MIC cu 2277 lei decat 51.5% din alta baza de calcul( cel pensionat in 2023)

Claudiu Marin spunea...

@Relu
Tot nu vrei sa iesi din cliseu!
Pensiile militare sunt pensii calculate necontributiv, dintr-o baza restransa de calcul, desi miliatari au platit contributii ca si civilii, numai ca la bugetul de stat... nu la BASS,
Asta ar trebui sa explice Dogaru si cei de la institutiile militare, cand ies pe televiziuni, nu gugumania ca si pensiile militare ar fi calculate cobtributiv,

Leon spunea...

@Claudiu, pai daca nici ridicarea pragului de neimpozitare a pensiilor la 3000 de lei, NU se poate face prin OuG, datorita faptului ca exista in CD un proiect asemanator, Pl x 22/2023, atunci nici actualizarea SG, Nu se poate rezolva prin OuG din cauza de Pl 262/2024:
"O ordonanță de urgență pentru neimpozitarea pensiilor sub 3000 lei are vulnerabilități, a spus ministrul Justiției, Alina Gorghiu, în ședința conducerii PNL, au declarat pentru stiripesurse.ro surse participante la ședință.
„Înca nu a venit la avizare proiectul de OUG, dar o să vă rog, dle președinte, ca la coaliția de azi (joi - n.r.) să atrageți atenția că proiectul de OUG privind neimpozitarea pensiilor sub 3000 de lei are vicii de neconstituționalitate. E vorba de art 115 din Constituție: nu avem argumente pentru a trece de urgență așa ceva. Trebuie votat proiectul liberal din Parlament. Nu pentru că este liberal, ci pentru că este calea corectă de reglementare. Mai simplu spus: situaţia avută în vedere de guvern nu poate fi calificată ca fiind una extraordinară, așa cum ne cere Constituția și nu se poate susţine nici existenţa unei urgenţe în adoptarea reglementării”, a spus Alina Gorghiu.."(stiripesurse)..!!

avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cătălin spunea...

OVIDUTZ, ALA S-A PRICOPSIT CU UN BRUT ASA MARE PRIN INTRODUCEREA CONTRIBUTIILOR DE LA ANGAJATOR LA ANGAJAT IN SALARIU, PRIN OSKARUTI, SALARIU DE MERIT FIX IN ULTIMUL AN, SALARII DUBLE DUPA 2017, ETC. ESTE O DIFERENTA COLOSALA INTRE BRUTURILE PANA IN 2017 SI CELE DUPA 2017. UNII S-AU TREZIT CU BRUTURI CEL PUTIN DUBLE DUPA 2017.

Liviu PO spunea...

Mai comentati mult pana o sa va faca pensiile la jumatate...Dupa mineri noi urmam, cei care am pus botul la Armata e cu noi...Care "noi"?

Leon spunea...

@Avia, se vede ca dormi cu poza Olgutei sub perna de o visezi mereu..:))
Spune-ne unde scrie in L.127 ca ar fi aparut noi inechitati ??
Din contra, dispare Ind.de corectie (ala cu majorarea pensie cu 41% din burta) si Nu il inlocuia cu Puncte de stabilitate (alta majorare tot din burta ).
Si vezi ca acel 50% se aplica la cresterea REALA a castigului salarial mediu brut ;
VPR de 81 lei nu cuprinde acest 50% din cauza ca acest castig REAL a fost pe MINUS !

Rezervistul spunea...

Gata... cred că știu al cui era cuponul de pensie arătat mai devreme....Al d nului gen Frunzetti...care se ocupa in 1985-89 de instrucția gărzilor patriotice ce treceau pe sub nasul lui nea Nicu la ziua de 23 aug...iar mai apoi sa dat cu NATO.... ocupandu se

Claudiu Marin spunea...

@liviu
Daca nu intelegi depre ce este vorba in aceste articole, ai decenta sa taci!

Rezervistul spunea...

Opaa...! Cred că știu al cui este talonul de pensie...ce ne-a pus admin.sa l ghicim al cui este mai devreme... Bănuiesc că este al gen Frunzetti cel care se ocupa cu instrucția gărzilor patriotice in perioada 1985-1989 ...ce treceau pe sub nasul lui nea Nicu la ziua de 23 august....cel care era ditamai cpt.... mic de statură..dar rău... de tot... După revoluție a întors armele. ca n 1944..nu mai era varsovist feroce ci natoist blând... că la făcut Iliescu gen printre ăia 139 gen ( armata engleză avea atunci doar 55 gen conform Defense newspaper)și la trimis pe la sediul NATO.. să se ocupe cu aderarea din 2004...Acum ce face onorabilul...Se plânge că alături de Gen Mircia Chelaru...o are mică..? adică au rămas în urmă față de Umflat....?

Claudiu Marin spunea...

@Leon
Amendamentul Leoreanu este propus a se introduce prin lege in oUG nr. 26/2024, nu este reglementat primar prin ordonanta.De aceea actualizarea soldei de grad nu mai poate fi adoptata prin alta ordonanta cat timp exista Raportul preliminar in Camera.. Este greu pentru lideri structurilor asociative sa inteleaga asta. De aceea tot vantura pe net o prosie de OUG.
Deci , nu suntem in situatii identice cu ce propunerea de adoptare prin OUG a pragului de neimpozitare. In acest caz nu se poate justifica urgenta reglementarii.

Leon spunea...

Marcel Bolos:
@Am fost anunțat în urmă cu puțin timp de către conducerea Trezoreriei Statului, că cele 11,6 miliarde lei pentru asigurarea plății tuturor pensiilor calculate și majorate vor ajunge astăzi în conturile Casei Naționale de Pensii Publice. Diferență de până la 12,5 miliarde lei va fi virată pentru celelalte drepturi de asistență socială."

Claudiu Marin spunea...

Potrivit art 115 din Constitutie, un drept nu poate fi afectat prin OUG, dar poate fi ameliorat.

Leon spunea...

@Claudiu, Nea Marcel sa-i transmita lui Simonis sa urgenteze intocmirea Raportului comun de cele 2 Comisii, de Buget si Munca si punerea pe ordinea de zi a plenului CD pana in 15.09 a proiectului Pl x nr.22/2023, mai ales ca are deja 4 Avize de la celelalte comisii !
Si Marcel are 2 colegi printre initiatori:
"senatori - PSD: Bîca Iulian-Mihail, Voiculescu Liviu-Dumitru "..!!

Viorel spunea...

Rezervistul. Nu fi răutăcios. Gl Frunzeti mi-a fost Cdt. de Bg. în garnizoana Botoșani. Înaite de sărbătorile Pascale, în fața întregului personal al Bg. a afirmat: „Au venit de la eșalon bani pentru primele de Paște. Mâine în ședința de lucru voi face repartiția acestora către toate structurile Bg. Rog în fața întregului personal ca, Cdt.-ții de B și SU de Bg. să țină cont de faptul că, Kg de miel în piață are același preț și pentru P.c.c., SGP, Sof. și MM”. Un om deosebit. O plăcere să te întâlnești cu dumnealui pe alee și să schimbi câteva cuvinte.

Claudiu Marin spunea...

Alooo, acel talon, in privinta cuantumului brut, ar putea apartine blandului General Nicu Roman, potrivit declaratiei de avere pe anul fiscal trecut.

luchy19 spunea...

Cu respect.
Pentru cei trecuți în pensie începând cu anul 2017 această scutire de impozit până la valoarea de 3000 lei am auzit că nu aduce nimic la net.
Adevărat?

QSA? spunea...

Cu legea 360/2023 au vrut să facă pe dracu și, au dat de tac-su.
În eventualitatea modificării legii pensiilor militare, să nu pățim și noi la fel.

Valentin spunea...

D nul Viorel dar dumneavoastră când a ți trecut în rezervă cu ce procent de plafonare a ți trecut, eu cred că 85 la sută așa că nu aveți cum să aveți acelasi cuantum al pensiei cu cel plafonat la 65 la sută, nu uitați când a ți trecut în rezervă orele suplimentare nu se plăteau.

Leon spunea...

@Claudiu, punctele de stabilitate o sa duca la cresterea beneficiarilor de pensii civile intre cele 2 praguri, sal.mediu net-sal.mediu brut pe economie si peste !
Dar prin modul de Impozitare diferit, intre militari si civili iese in evidenta magaria facuta de Casele de pensii sectoriale !
La o pensie bruta de 7000 de lei, pensia neta a militarului este de 6371 lei mai putin cu 129 lei fata de pensionarul civil cu o pensie neta de 6500 lei !
Daca pensia militara se impozita corect atunci cele 2 neturi erau egale, 6500 lei !
Rusinca domnilor Guvernanti !!

Rezervistul spunea...

Viorel ....ce să spun....va dat mielu ' să-l mâncați.....ce băiat bun....ce dădea de la el...? Lasă că-l cunosc și eu foarte bine...cu câteva zile înainte de defilarea de la 23 aug 1989....pt că i ținea pe ăia in soare la barieră în Pipera ... fără apă... că nu ieșea pasul de defilare cum vroia el... oamenii ( pesemne că auziseră sau bănuiau că zile multe nu mai are regimul)au renunțat să mai facă instrucție....El nervos ia trimis pe oameni acasă amenințându i că-i reclamă a doua zi la secretării de partid din fabrici ca să-i dea afară sau să-i sancționeze drastic..( plutonul era alcătuit din muncitori cu AG 7 de la intr Mecanică Fină și Electroaparataj București ... Nu-l mai ține în brațe...În primul rând nu este de datoria unui gen să anunțe în fața formației că alocă bani pt carne de miel cadrelor militare Mai bine îmbunătățea meniul soldatului prin donație... că și așa mânca numai conducte și balastru...+ ceai neindulcit...

Claudiu Marin spunea...

@luchi
Nu trebuie sa auzi, dar nu poti sa gandesti ca daca nu plataesti impozit nu poti sa castigi din reducerea impozitului? E ca si cand ai spune ca ai pierdut la Loto desi nu ai jucat.
@QSA
Trebuie sa ai o buba politica mare la cap ca sa spui ca o lege care mareste pensiile la 3 milioane 800 de mii lei este o lege proasta.
Desigur ca acei aproape 4 milioane nu vin sa se laude la televizor, in schimb cei care sunt stopati la pensia in plata, pana cand este depasita de pensia recalculata ,ii vom tat auzi vaitandu-se.
Im jurul meu 2 au primit aproape 2000 lei, altul 1500 lei si altul 700 lei. Cel cu 700 se intreaba de ce n-a primit si el mai mult. Se supara daca ii spoui ca nu a muncit mult timp peste 30 ani.

Claudiu Marin spunea...

@Valentin
Ti-am mai explicat ca nu exista plafon de 65% ci de 51.5%, adica netul venitului din salarii. Am mai spus si ca 51.5% dintr-o baza de calcul foarte mare poate fi mai mare decat 85% dintr-o baza mai mica.Se vede din plin din cele aproape 100 de taloane de pensii militare.
@Leon
Venitul impozabil din pensiile contributive este impozitat numai cu 10%. Adica, respectivele pensii nu sunt supraimpozitate. De aceea ziceam ca ar fi bine sa avem si noi niste componente contributive.

QSA? spunea...

@ Lucas8
Cupoanele de pensii trebuie trimise la Realitatea Plus pe numele lui Claudiu Giurgea, nu pe numele lui Raul Giuglea( purtătorul de cuvânt al CNPP). Ce treabă are s.ula cu prefectura. Noi aparținem CPS a MApN!!! Și nu numai lui: ci Ancai Alexandrescu.
Invitat ar trebui să fie Gl.lt.(rz) Cătălin Tomiță Tomescu și alții, nu Dogaru care ne îngroapă.
Asta trebuie să-i transmitem ( transmiteți) lui Claudiu , cei cu putere de decizie de blog

avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Claudiu Marin spunea...

@QSA
D-ta de ce nu trimiti acestew pagini la Realitatea TV daca le cunosti adresele redactorilor?
Am spus ca aceasta colectie de taloane nu-mi apartine si poate fi utilizata de oricine in folosul pensionarilor milirai.
@Avianyk
Legea 360/2023 nu se aplica retroactiv. Noul cuantum, daca este mai mare, se aplica de la 01.09 2024.

luchy19 spunea...

Domnule Claudiu, impozitul pe cuponul se pensie este în valoare de 927 lei

luchy19 spunea...

.....Aveți atâtea cupoane pe ultimele postări. Printre acestea sunt și cupoane din anii de după 2017 unde se poate vedea că se ia impozit.
....Pe de altă parte plafonarea la net ne bagă la fund în 2 ani de zile

Claudiu Marin spunea...

@Luchi
Si nu se vede ca este trecut de forma pe talon? Nu-ti afecteaza cu nimic cuantumul pensiei in plata . Poa' sa creasca si la 40% ca d-ta tot nu platersti impozit.

avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Claudiu Marin spunea...

Art. 79. -
(1) Pensia de urmaş se stabileşte prin raportare la pensia pentru limită de vârstă aflată în plată sau la care ar fi avut dreptul, în condiţiile legii, susţinătorul decedat sau la pensia de invaliditate de gradul I aflată în plată sau la care ar fi avut dreptul, în cazul în care decesul susţinătorului a survenit înaintea îndeplinirii condiţiilor pentru obţinerea pensiei pentru limită de vârstă, după caz.

avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Leon spunea...

@Avia, minerul cu 100 puncte × 81 lei= 8100 lei pensie Bruta si pe L 127 si pe L 360, deoarece are sub 25 ani contributivi !
Oricum mai mult decat un Cpt.cdor pensionat pana in 2017 !!

Viorel spunea...

Rezervistul. După cum deduc din comentariul tău, rezultă că dacă ți s-a pus pat ape cineva, acela rămâne stgimatizat toată viața. Privește ambele fețe ale modei apoi uită-te și pe cant pentru că mai scrie ceva. În plus. Cred că nu ai înțeles esența spuselor sale. Probabil ești ofițer.

QSA? spunea...

Domnule Claudiu Marin, cu tot respectul:
1. Ce să înțeleg? Cupoanele cu valoarea pensiilor nu au niciun efect?
2. Dacă cineva le trimite, va avea deschis proces!
3. Nu vreau să vă critic! Dacă sunt împotriva lui Dogaru, sunt și împotriva dvs?
4. Am spus în EVENTUALITATEA modificării legii.
5. Bunicii mei au făcut pușcărie politică. Eu sunt TOTAL apolitic, tocmai de aceea!!
6. Legea 360/2023 se aplică retroactiv la articolul cu grupele de muncă ( 50% este mai mare decât 0,5 puncte; 25% mai mare decât 0,25 puncte). Acest articol va pica la CCR, dacă va fi atacat.
Puteți să mă atacați.Contradictiile generează progresul!!!

kostas spunea...

Pensia de urmaş se stabileşte prin raportare la pensia pentru limită de vârstă aflată în plată, cu OMM sau fara OMM ?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Cel care va depune al 100 lea cupon de pensie sa-l declaram, in corpore, Erou sindicalist! Felicitari anticipate Eroului! Sper ca, maine dimineata, sa avem si cele 6 cupoane ramase, dar pana atunci, succes, FCSB! Prea cuvioase, Jiji Becali, prea iubitor de oi si capre si indragostit de branzeturile pline de seu, roaga-te in corturile tale religioase de pe Litoralul Marii Negre si pentru pacatoasele noastre de pensii paduchioase, si Dumnezeu sa le dea minte politicienilor nostrii sa faca dreptate, o data pentru totdeauna, la pensiile militare! Amin.

Leon spunea...

@Avia, ce nu pricepi aici ?
Art. 79. -
(1) Pensia de urmaş se stabileşte prin raportare la pensia pentru limită de vârstă aflată în plată sau la care ar fi avut dreptul, în condiţiile legii, susţinătorul decedat sau la pensia de invaliditate de gradul I aflată în plată sau la care ar fi avut dreptul, în cazul în care DECESUL susţinătorului a SURVENIT INAINTEA INDEPLINIRII CONDITIILOR PENTRU OBTINEREA PENSIEI pentru limită de vârstă, după caz."

Claudiu Marin spunea...

@QSA
Daca esti atat de speriat ca de bombe, te rog sa nu mai comentezi! Despre ce procese vorbesti? Taloanele de pensie nu sunt documente secrete.
Modificarile aduse de Legea 360, inclusiv modului de valorificare a stagiilor din grupele de munca, se aplica numai in viitor.
Invata si d-ta ce inseamna retroactivitatea!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@QSA, puți a troll belit, ca brânza si oile lui Becali! Minte nu prea ai, dupa cate te-am analizat, sau o faci pe prostul ca sa incurci lucrurile si munca sindicala dusa pe blog?! Nu ai tu pensie de plans, ca ciucănș la iarbă verde, asa ca mai bine citeste ce scriem si nu fa jocurile stapanilor! Las-o moartă-n păpușoi ca nu-ti merge cu ti-ai propus, bro!

Viorel spunea...

QSA. Spre știința dumitale.
Taloanele cu valoarea pensiei au efect asupra bunăstării familiei dumneavoastră, au effect când mergeți să faceți un împrumut la bancă sau când girați pe cineva, când trimiteți raportul și celelalte documente, inclusive talonul la Sp. Militare pentru decontare medicamente, etc.
Cine (ca instituție) deschide proces și care este baza legală care îi dă dreptul să deschidă acest proces ?

QSA? spunea...

Domnule Cornelius Flavius Ifrim,
Vă citesc de mult timp postările dumneavoastră și,în general, sunt de acord cu ceea ce scrieți. Am o singură rugăminte: nu mă jigniți că nu v-am atacat cu absolut nimic.
Am 20 de ani de când sunt la pensie, așa că valoarea ei nu este atât de mare cum ați precizat dumneavoastră.Am dreptul să am păreri așa cum aveți și dv.
Cu respect,sper că ați înțeles ce am vrut să spun.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@QSA, daca m-am inselat asupra seriozitatii si a unei identitati, atunci imi pare rau si imi cer scuze, caci asa se intampla cu psedonimele astea din care nu rezulta un profil didactic. Aici fiind ca intr-o mare familie, trebuie sa ne intelegem reciproc ca o mai putem da si in bara. De multe ori se nasc prietenii durabile dintr-o astfel de intamplare neplacuta, si sper ca n-am cauzat daune sufletesti, insa regret daca m-am inselat asupra identitatii reale, iar camarazii vor intelege din intamplarea aceasta, nu prea placuta, ca de fapt nu exista ura si dusmanie intre noi, eu purtandU-TI acelasi respect cu care sunt respectat! Sanatate si, PACE! DOAMNE, AJUTA!

QSA? spunea...

Domnule Cornelius Flavius Stoican,
QSA? Însemna pe vremuri, în traficul radio: cum mă auziți?

Leon spunea...

@Claudiu, asadar si prin urmare,
"Coaliţia a decis ca proiectul de lege privind ridicarea pragului de impozitare a pensiilor de la 2.000 de lei la 3.000 de lei să fie adoptat în Parlament, au confirmat sursele menţionate. Practic, este vorba de proiectul PNL depus de R.Turcan, Plx nr.22/2023"..!!

Leon spunea...

https://www.cdep.ro/pdfs/decizii/decizie_cd_ses_ord_202409.pdf

Leon spunea...

Cine doreste un plus pe card intre 0-100 lei sa urmareasca evolutia in CD a Pl x nr.22/2023:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect%3Fidp%3D20251&ved=2ahUKEwiC45qAhZyIAxWC1wIHHbHlDAkQFnoECBQQAQ&usg=AOvVaw1C1EHqijyTa-SsGECnaSN6

Leon spunea...

Felicitari D-nei Anca Alexandrescu pentru initiativa de a lupta si pentru eliminarea inechitatilor din sistemul pensiilor militare !
Si pentru ca avem in CD proiectul Pl x nr.262/2024, as propune sa-i trimitem Anexele cu Soldele de Grad din L.153/2017 si din OuG.26/2024, cu mentiunea ca pensiile aflate in plata au valorile din prima Anexa, indexate cu 50%, iar cine s-a pensionat in acest an, Solda de Grad Bruta este de 7-8 ori mai mare !!

Claudiu Marin spunea...

Pentru militarii obtuzi, care cred ca publicarea talonului de pensie ar constitui infractiune, le reamintesc ca talonul de pensie este un document oficial public prin care se dovedeste calitatea de pensionar: la medic, la banca, la asigurari RCA, trasportul comun etc

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@QSA?, foarte interesant aceasta prescurtare, insemnand ca la mijloc este vorba de radiolocatie, transmisiuni sau genul apropiat. In tinerete, gineam pe ORL cu clăpăuga bleagă, cu gineala pe ocarine la nasolo si pe mucles Europa libera, dar pana s-o potrivesc pe trompeta audidiva corect eram intersectat de tot felul de chiuieli, semnale si bruiaje, toate fascinante in galaxia lor stelara din Univers, inchipuinu-mi o lume de basm necunoscuta, dar plina de secrete si fantasmagorii, in care oameni cu identitati necunoscute comunicand in sistemul morse intre ei banalitati cotidiene sau mesaje codificate militar, cu SOS-uri de naufragii in clocotele furtunilor oceanice, si uite ca azi aflu despre un cod, pe langa care am trecut 70 de ani, dar care nu m-a invrednicit sa-i cunosc intelesul, daca azi nu mi se explica desfasurat! Multumesc pentru lamurire, dar taina pensiilor cazone eu cred ca nu va mai putea niciodata descifrata, decodificată si lamurita ci din ce in ce mai complicata si incurcată, si toate aceste nenorociri numai datorita faptului ca in clocaria Armatei exista un clan de mafioti, prosti facuti gramada, dar care se cred elitisti, in fapt un maldar de deseuri de closet, scule ciucane de dat la gioale generatiei de pensionari de dinainte de 2017, dominati de ură, dispret si voma grandorii! Sanatate si prietenie! Doamne, ajuta!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Vesti bune, coane @Leoane! Mulțam frumos pt informari!

QSA? spunea...

Domnule Claudiu Marin,
Eu mi-am publicat talonul pe acest blog!
Păcat că interpretați, cu totul greșit, ceea ce spun oamenii, inclusiv eu.
Dumneavoastră ați solicitat cupoane de pensii, pentru inechitățile existente, după părerea mea, dvs să le trimiteți mai departe. Cu respect!

QSA? spunea...

Prescurtarile, în cod Morse se foloseau numai la transmisiuni.
Radiolocația se ocupa de spațiul aerian general al României, pe zone, în funcție de graficul programat. Concluzie: toți erau supuși undelor electromagnetice care, ulterior, afectau grav sănătatea. Atunci pentru ce acești militari aveau grupe de muncă față de alții care stăteau prin birouri și plimbau niște hârtii? Cunoașteți și dumneavoastră multe cazuri!
Cred că îmi dați dreptate. Multă sănătate!

Luc 3 spunea...

Am înțeles că, luni02.09.2024,președinții asociațiilor pensionarilor militari,vor fi primiți la guvern, la orele 14.00,pentru discuții în ceea ce privește actualizarea soldei de grad!Sper să fie cu folos!Doamne ajută!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Azi, de Ziua cadru a Sfantului Alexandru, cel chipes si mandru, de cruce neagra si care nimic de halimos si gleojdeli nu ne leagă, asteptam ultimile cupoane dezbrăcate de jupoane, pentru jumoale de tras in lung vita bipedă la plug, in numele Tatalui, Fiului si Sfantului Duh, fiind un cadou ca sa facem pensiilor un public ecou, ultimul fiind declarat Tatal-Erou! Dati-i bataie la ultimile trei cupoane, hadale parpale, si nu le mai pastrati pentru invelit sfintele si binecuvantatele sarmale din oale!

QSA? spunea...

Pentru domnul Claudiu Ma
Dacă nu vă convin comentariile mele vă rog, insistent, să mă blocați!
Fiecare are părerile lui. V-am trimis cuponul meu de pensie! Așa că nu m-am opus blogului. Să vă dea Dumnezeu sănătate și succes în ce veți întreprinde!
Eu m-am referit la proces, în situația în care, voi trimite eu cupoanele de pe blog.
Vă rog să citiți și printre rânduri ce spun oamenii, nu numai ce vreți dumneavoastră să înțelegeți. Dacă nu am fost de acord cu părerile dvs, îmi prezint scuzele de rigoare.

Gicu spunea...

Nu ezitați să trimiteți. Cuponul de pensie să vă fie STEAGUL DACIC ÎN ACEASTĂ ETAPĂ!

csej spunea...

Mai plotonere,mai IFRIM,mai prietene,mai fratele meu,mai,mai. ...nu poti sa fii mai concis?La vârsta mea numai am răbdare să caut esenta într-un roman.Ai mila de intelectul meu.Te inteleg ca vrei sa te pui bine cu admin dar una e una alta e alta.Zau asa.

Dodo spunea...

Ura. Trăiască 100 😀😀😀

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Iata ca Eroul nostru cu cuponul nr 100 este un onorabil Colonel in retragere, pe care ma grabesc sa-l felicit in numele tuturor camarazilor nostrii postatori! Sanatate si viata lunga, Dle Colonel! Doamne, ajuta!

Claudiu Marin spunea...

Urmeaza ordonarea numai in text, fara poze, pe grade, in ordinea cronologica a anului pensionarii.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

QSA? Multumesc frumos pentru lamuriri in domeniul acesta al undelor! Ele, aceste unde electromagnetice, sunt extrem de periculoase in jurul radarelor, ataca celulele, pot genera cancere, da sterilitate, boli depresive si neuropsihice, si sunt sute de cazuri de imbolnaviri grave si decese, aceste persoane lucratoare fiind incadrate in grupe de radioactivitate nociva, pe care azi guvernantii le ignora si vor sa scoata protectia social financiara pentru locurile de munca periculoase. Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul cu nedreptati si abuzuri! Sanatate!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@csej, bagam pamfletoaie de recreere, bre, sa ne ridice inimile si moralul sa nu ne mai sara mustarul!

John1 spunea...

Frunzeti dormea pe scurta langa soldatii cu care chefuia, atunci cand era locotenent. Si multe altele. Era cdt. paza la SMFT cand colegi de-ai lui erau generali. I-a crescut inteligența ulterior din alta cauză.

Dodo spunea...

Abia aștept sa îmi fac selfi-ul cu Constantin având coroana pe cap. 🤣Doamne ajuta ca să reușească pana la final demersul acesta, chiar de-ar fi sa luptam pana la sânge cu decidenții. Acum începe lupta, tactica. Suntem obligați sa avem succes. Suntem uniți, cei mai mulți din noi și asta ne va ajuta sa reusim. 100% 🙏

John1 spunea...

Toate pensiile militare cu brutul peste 3000 de lei, indiferent de anul pensiinarii se vor majora cu 100 de lei, insa pensiile celor pensionati inainte de 2017, cu brutul peste 4426 de lei vor fi stingherite de sume cuprinse intre 1 si 300 de lei lunar.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Dodo, cand am vazut in emojile alea atatea fasolici galbene zambind, iaca am pus si eu de un bors de fasole, si dupa ce pun verdeata si o crenguta de cimbru, bag si o floare mare de marar cu seminte, care da o aroma imbătătoare, ca de tarhon! Asta va fi masa mea festiva pentru al 100 lea cupon de pensie, ca de carne nu mai am nici un fel de atractie de cand glicemiile mele merg de la o vreme numai peste 300! Eheiii, ma pandeste de la colt insulina...

maiag spunea...

LUC 3,daca informatia este corecta ca luni sunt primiti la gucern,fereasca dumnezeu sa fie acolo fonforogu bosorog daogarau ca praful se alege si in veci nu se va mai rezolva nimic,trebuie facut ceva si impiedicat nebunu sa vorbeasca sa arunce aberatii fixiste si neinteligibile,doamne ajuta

John1 spunea...

Domnul Claudiu Marin s-a exprimat referitor la trimiterea datelor de pe ultimul topic in ideea ca atunci cand se vor strange 100 de taloane poate sa trimita oricare dintre noi datele obtinute pe acest blog, si nu faptul ca dansul nu o sa depuna toata diligenta si celeritatea pentru a disemina informatia catre mass-media in limita posibilitatilor si cunostintelor dumnealui. Asa ca, toti cei care sunteti priceputi si binevoitori, purcedeti la transmiterea nebuneasca a celor 4 pagini intocmite cu suflet si dorinta de izbanda. Bafta tuturor informaticienilor comunicatori ai acestui brav si devotat blog!!!

Valentin spunea...

Buna ziua daca este adevărat că în data de 02-092024 Președinții structurilor Asociative au fost invitați la Guvern va readuc aminte că a fost anunțat un protest și la sediul PSD și poate sau speriat și ce au zis "Hai sa i mai chemăm pe ăștia sa ii mai aburim încă o dată"!

Leon spunea...

Pai atunci sa facem o pauza la Comentarii, aveti ceva de munca !!

Viorel spunea...

Luc 3. Dacă merge și Col. Dogaru am dat-o de gard. Sigur o să vrea și ajutoare și Legea nr. 223/2015 în forma inițială prin abrogarea OUG nr. 57. 59, 114.

John spunea...

Ura,ura,ura!Săvârșitu-s'a!!!😁 Propun ca ziua de 30 August să se numească," Ziua talonului militar" Sărbătorim cu mici și bere,în așteptarea rezolvării inechităților. " Dreptate,ochii plânși vor să te vadă" !🥲🤗🤣

kostas spunea...

Cel mai concludent exemplu de inechitati este cu gradul. Ancai Alexandrescu trebuie trimise 2 tabele cu gradele. Unul ce cele noi si unul cu cele vechi, absolut pentru toate gradele militare.

Viorel spunea...

Domnule Leon. La ce comisii din Camera Deputaților va trebui să trimit rugăminți privind susținerea unor proiecte dacă este cazul și noul Statut al cadrelor militare pentr a le căuta din timp adresele de email. Data trecută cu cei 22 din Comisia de apărare și cei 13 cu trot cu președinte din CSAT mi-a luat o zi întreagă.

QSA? spunea...

Domnule Claudiu Marin,
Mă bucur că m-ați blocat! Să fie de capul dumneavoastră!
Sunteți un comunist feroce. Mai există și alte bloguri pe care ne putem exprima părerile! La revedere!

Leon spunea...

@Viorele, proiectul cu noul Statut al cadrelor militare, in luna Septembrie are termen de aprobare in Sedinta de guvern, apoi va fi trimis in Parlament, Senatul fiind Camera decizitionala, cu termen de adoptate in luna Noiembrie, asa ca mai este pana departe..!
PS. Eu am trimis propuneri acum 2 ani, cand era in Transparenta la MApN..!!

Claudiu Marin spunea...

@ifrim
Orice distribuire a materialului nu poate fi insotita decat de comentariul meu de pe prima pagina privind adevarul despre pensiile militare.
Fara alte inflorituri, adaugiri si imprumuturi de pe alte site-uri.

Joe spunea...

Cui trimit și eu cuponul de pensie?