Powered by Blogger.

Friday, March 04, 2022

Kamala Harris sosește în Polonia și România în zilele următoare

67 comments

 Oficialii de la Casa Albă iau în calcul o călătorie vicepreședințială în România și Polonia în zilele următoare 

Ei văd prezența lui Kamala Harris ca pe o modalitate de a demonstra solidaritatea cu Ucraina și de a aduna sprijin

Opțiunile pentru vizită includ întâlnirea cu trupele americane staționate acolo și o călătorie la granița cu Ucraina

Detaliile au fost raportate de publicația The Hill joi, a opta zi a invaziei ruse 

Surse au spus că nu există planuri pentru o vizită prezidențială, despre care au spus că ar fi un „lift logistic mai greu”


Update

Vicepreşedintele Kamala Harris urmează să întreprindă o vizită în Polonia şi România în perioada 9-11 martie pentru a comunica sprijinul Statelor Unite faţă de cele două ţări, într-un moment în care războiul face ravagii în Ucraina, ţară din care au fugit peste un milion de persoane, potrivit unui anunţ făcut vineri de Casa Albă, transmite AFP.

Vicepreședintele SUA, Kamala Harris


67 comments:

Cornelius Flavius Ifrim said...

Americanii sa stea potoliti cu Taiwanul si sa nu se bage! Liderii rusi si chinezi au semnat asta toata u tratat bilateral de sprijin militar, dupa care au declarat ca intelegerea lor este echivalentul NATO si SUA la un loc, si americanii vad nu tin cont de asta! Apoi, puterile nucleare, India, Pakistan si altele anti SUA li se vor alatura intr-un conflict global, sa nu mai zic de tarile arabe inraite, precum Iranul, si de aici o ASpocalipsa la orizont in toata splendoarea ei! Sa lase naibii sensibilizarea Pacificului si a Marii Chinei de Sud si sa se axeze pe realitatile europene in disputa cu Rusia.Doamna din articol o sa-si defileze nurii cu nonsalanta prin Europa, in locul bosorogului cu plosca de urina la barneață si prostata in carlige de rufe, ca sa ce? Nu-i rau ca vine sa vada manastirile din nordul Moldovei si stabilimentul de la Socola, sa vada daca mai e un pat liber pentru Putin, cand l-o prinde oligarhii sa ni-l predea NATO-ului ca sa li se inapoieze miliardele, dar sa care dupa ea si careva mii de rachete din alea dăștepte anti tanc, sfitele javeline, sau cateva sute de drone cifrate sa descarce flacari ca de nunta in capatanele sovieticilor! Binecuvantata sa fii in vecii vecilor, Sfanta Fecioara Maria, si da-i si acesti muieri himenul la loc, sa fie fecioara din Parcul Yoloswstonne a Americii printe sfintele javeline!

Cornelius Flavius Ifrim said...

Imi cer scuze pentru greselile de scris, necorectate, fiind presat de timp sa fac niste treburi urgente!

csej said...

Cornele te-ai prostit la cap.Vezi ca chinezul sef vorbeste romaneste.Chinezul sef a stat o buna parte in Bucuresti si ii place frigaruile.Poate nu stii ca ,chinezii in 1968 au atentionat URSS ca sa nu aiba curajul sa intre in Romania.Chinezii isi doresc TaiWanul care oricum e chinezesc 100% doar ca cei de acolo nu vor comunism.China nu va fi niciodata aliata in fapt cu Rusia.Canada este 30% chineza.Idem SUA.

Alexandru said...

Ce spuneți?
1.
"Am citit multe analize făcute de specialisti militari ai NATO despre organizarea si funcționarea armatei rusesti. Va explic mai jos concluziile:
- armata la sol a Rusiei e organizata in BTG-uri (battlegroups) de 800-1000 de oameni. Rusia a trimis vreo 150 de BTG-uri in Ucraina
- BTG-urile funcționează foarte specific. Au mult mai multă artilerie decât armatele NATO. Sunt foarte greoaie (tancuri grele), care se deplasează încet (ei prefera cu trenul pentru miscari mai rapide). Au nevoie de o cantitate uriașă de benzina (plus mâncare si muniție, in fiecare zi, ca sa se deplaseze)
- In jurul fiecărui BTG, sunt folosiți militari in termen, trupe locale si trupe mobile de tip commando ca sa prevină atacurile la sol ale inamicului (își protejează centrul, e normal)
- Tipul de comanda e foarte învechit, de tip URSS. Comenzile vin de sus si nu se discuta, calitatea si moralul trupelor, a soldaților normali, e foarte scăzut (vin din provincii sărace, sunt vai de capul lor). In armata rusa - toti recruții sunt bătuți si umiliți de ceilalți la început ca sa știe cine e șeful si sa nu aibă Inițiativă. Cei mai amărâți sunt puși pe convoaiele de aprovizionare.
- Calitatea armelor e slabă (corupție si bătaie de joc mult mai mare decât la noi) . Au foarte putine arme moderne (pentru ca alea sunt sofisticate, au nevoie de sisteme electronice de top - ori ei nu sunt in stare nici sa construiască mașini simple pentru civili, nu au capacitate de productie si de design - pana si Lada lucra cu Renault ca singuri nu pot).

Care este strategia pentru a opri aceasta armata conform doctrinei NATO? E fix ce fac ucrainenii - si fac foarte bine (fac cam ceea ce au făcut si finlandezii când s-au bătut cu trupele rusesti pe timpul lui Stalin):
- ataca prioritar coloanele de aprovizionare ca sa nu ajungă benzina si mâncarea la BTG-uri. De asta vedeți multe coloane arse (sunt in mare parte cele de aprovizionare), tancuri abandonate, soldați ruși care fura mâncare din magazine. De asta coloana aia mare de 30km spre Kiev e blocată.
- Strategie ultra mobila de tip guerilla care ataca trupele avansate ale BTG-urilor si ataca prin spate in special pe aprovizionare ca sa le strice coordonarea. Cu Stinger si NLAW si drone turcești.

Ce înseamnă toate astea:
- Le e foarte greu sa avanseze in interiorul Ucrainei pentru ca liniile de aprovizionare devin foarte lungi si extrem de vulnerabile. Încă nu au reușit sa înconjoare nici măcar Kharkiv care e la vreo 20km de granița cu Rusia.
- este îngrozitor de greu pentru ei, cu structura asta, sa poată face lupta urbană. Au trupe de parașutiști si spetznatz însă sunt puțini si sunt pe vehicule ușor de distrus. Si - dacă intra cu BTG-uri in orașele mari, fiind foarte lenți, devin ușor de distrus cu Javelin-uri. Deocamdată au luat doar un singur oraș cât de cât mai important (Kerson)
- Cu ce trupe au, este imposibil sa controleze teritoriul Ucrainei. Ar avea nevoie de 500’000-1 milion de trupe la sol (nu 170’000 cât au acum)
- Si atunci - fac ce știu mai bine. Trag de pe loc cu artileria (care e imensă) direct in orase sa le facă praf.

Alexandru said...

2.
Problema deci e așa. Ucraina va rezista mult si bine si va cauza pierderi uriașe trupelor rusesti. Bombardamentele pe orase se vor intensifica si vor muri zeci de mii de civili. Războiul poate dura ani (așa a zis si Macron ieri). Putin încearcă sa aducă trupe din Belarus si celalalte tari aliate (Kazachstan, Kirghistan etc), dar pare obligat sa facă si conscriptie obligatorie în Rusia. E scenariul Siria la puterea 100.

Deci - in cel mai Rau caz posibil:
- va dura mult timp cu pierderi colosale in special de civili (si cu foarte multe milioane de refugiați in UE)
- NU are cum sa atace la sol o țară NATO, nu are resursele armate pentru așa ceva (deci stați liniștiti, riscul exista poate pentru Republica Moldova dar nu acum, peste câteva săptămâni dacă pica Odessa)
- Pe termen lung - e imposibil sa câștige Rusia războiul. E mult mai dur si greu decât in Afghanistan, si economia lor e mult mai praf decât atunci, sunt deja in faliment tehnic.

De asta strategia NATO/UE e corectă deocamdată:
- distruge economic Rusia ca sa nu aibă resurse pentru război si sa cauzeze - poate - o lovitura de palat la Kremlin
- Trimite multe Javelin, stinger, NLAW, drone.
- Nu risca - încă - o intervenție mai directa ca sa nu riște o escaladare nucleară (acum nu se pune problema, nu are de ce si pe cine sa dea bomba atomica Putin)
- S-a asigurat de o semi-neutralitate a Chinei (care a recunoscut suveranitatea Ucrainei si au vorbit direct cu Zelensky acum 2 zile).

Întrebarea este ce vom face dacă asistam in direct la un genocid total pe populația civilă (e foarte probabil - Putin a făcut asta si in Cecenia si in Siria). Dacă se ajunge la asta e posibila o intervenție limitată (de exemplu sa dam avioane la Ucraineni sau sa fie atacată Infrastructura in Belarus). Însă nu suntem încă acolo - se va pune problema poate peste 2 saptamani dacă rușii reușesc sa încercuiască Kiev si/sau Kharkiv si civilii încep sa moara cu zecile de mii. Probabil aprobat de Adunarea Generală a ONU ca intervenție limitată umanitară. Chiar dacă se întâmpla asta - nefiind un atac direct pe Rusia - nu exista motive pentru escaladare nucleară.

Deci va rog sa stati liniștiti - tot aud oameni care sunt in panica totala in România ca intra rușii mâine, scot bani de la bancomat, își fac bagajele. Oameni buni - aia nu au reușit sa captureze un sat lângă Kiev care e cât Periș si sunt blocați peste tot in Ucraina de fapt, nu au trupe in vest. Credeți ca pot sa intre in țara NATO care are 2000 de jet-uri de top top in toată Europa? Cu ce? Si dacă intra declara război si atunci cele 2000 de avioane pot intra sa ii distruga in 24 de ore TOATĂ armata la sol in Ucraina.

Oricum o luam. Rusia va pierde si noi suntem in siguranța. Nu știu cât va dura insa nebunia - pot fi ani buni de acum încolo sau sa colapseze regimul din Moscova repede. Nu știm. Dar încercați sa fiți raționali, nu sa înnebuniți de stres.

Si încă ceva - Putin ieri a apărut slăbit si îngrozit. Nu a mai amenințat pe nimeni din NATO cu nimic si a recunoscut public ca mor multi soldati rusi (a promis 60’000 dolari familiilor). Nu ar fi făcut asta dacă nu era sub presiune de la armată. Deci nu e de capul lui, nu poate face ce vrea. Pana si Lukoil s-a opus oficial războiului. Dacă azi nu declara legea marțială in Rusia cum se zvonește înseamnă ca începe sa piardă lupta interna la el."

Fost parasutist said...

Faci un mare ... ghiveci international. India nu va fi niciodata alaturi de China si nici de Pakistan. India nu este impotriva SUA. Kamala e si ea o babatie, e adevarat, mai putin senila decat... Robinette. Dar, daca cei din statul paralel (mai exact, subteran) nu i-ar dicta ce are de spus, ar ramane ca ... muta la spectacol. Aproape toate cheile, dupa parerea mea, sunt la Rothschild, Rockfeller, Klaus Swab, Soros si altii din aceeasi grupa.

Cornelius Flavius Ifrim said...

Hai, pa, Transnistria, in pana mea! La ce sa ne tinem ca de un surdo mut de un teritoriu deja pierdut, ca nu poti avea o relatie cu un teritoriu sub ocupatie! Au cerut independenta teritoriala cu gandul sa se ataseze la Rossia mamă, si duc-se nouă si cu a pârlii zece ca ma lasa problema lor rece! Moldova a cerut integrarea hei-hopa la mumă-sa vitregă, Europa, dar nu cum trebuia, la Romania, ci cu un ochi la gazul rusesc si altul la euroiul europenesc, nicidecum la glodul si molozul romanesc, stiind ca aici nimic bun nu gasesc!

Huhu Rezea said...

Peste cateva zile se creează joncțiunea intre trupele rusești care vin dinspre Odesa și cele stationate in Transnistria.
Maia Sandu ar putea pune condiția: recunosc independența Transnistriei dacă primesc în loc Bugeacul.

reddog said...

Intotdeauna e bine sa ascultam mai bine opinii si de preferat de pe ambele parti ale baricadei.

https://solidnews.ro/externe/2022/03/03/prima-saptamana-de-razboi-ce-urmeaza-%EF%BF%BC/?amp

M said...

@Huhu Rezea

Adăugați și neutralitate de tipul Austria și schimbul de populație pentru ca să nu rămână câțiva ruși de care Maica Rusia să fie mereu îngrijorată.

Nu cred că Rusia are o problemă cu intrarea Moldovei în UE.

Cu o condiție: UE să se potolească cu înființarea unei armate proprii.

Ein Stein said...

Cine sunt specialistii aia, cumva astia care tot apar pe la teveuri si vor sa para culti in cap?
Razboiul dus de rusi in Ucraina nu e nici pe departe un esec militar, cum il prezinta "specialistii", trebuie sa fii obiectiv, calculat, rece cand analizezi astfel de chestiuni.
Ucraina e o tara uriasa, e cea mai mare din Europa, ca intindere, cu toate astea rusii sunt pretutindeni, in aer, pe apa si uscat, in ofensiva, pe cand ucrainienii sunt in defensiva, in lupte de guerilla. Asta ar trebui sa faca nitica lumina cam care e situatia reala. Cate tari din Europa ar fi reusit sa faca asa ceva? Faptul ca ucrainienii le produc pierderi semnificative e o chestiune secundara, pe care o platesc cu varf si indesat, din localitatile lor se va alege praful si pulberea. In WW2 rusii au luptat pe front hraniti doar cu ceai din scoarta de copac, cred ca acum se pot lipsi de cupa de sampanie la micul dejun si de somonul fume la cina. Inevitabil Ucraina va fi ingenuncheata, fara niciun dubiu, ce se va intampla dupa aia e alta poveste. Cat despre tehnica, fii serios omule, ei au trimis oameni in spatiu cand noi inca nu eram siguri ca pamantul nu e plat, si culmea, nu i-au trimis cu caruta. Ca nu fac bunuri pentru populatie arata cat de mult respecta camarila de la conducerea Rusiei omul de rand. Vrei analiza, fa-o corect, almintrelea se intelege ca faci propaganda, si asta nu mai e analiza.
Noi trebuie sa avem grija de noi, nu reprezentam nimic nici pentru rusi nici pentru ucrainieni, eu ii dispretuiesc in egala masura, dar asta e o chestiune pur personala si nu vreau sa zic mai multe.

Calinmihaib12 said...

Fost(?)Parașutist:
..TOATE statele au.. "deep state"..care..
"face și drege"..(în) ESENȚA EXISTENȚIALĂ
a fiecărei țări,în funcție de..perioada istorică=cu împrejură rile..ISTORICE,POLITI CE și MILITARE..care au determinat: apari ția,evoluția sau SCHIMBAREA acelui "deep state"..(în fiecare țară)..!
De ex.:în ROMÂNIA, până prin 1944-'45, era un tip de..deep- state, dar care..după intrarea rușilor în țară,(intrare provoca tă/favorizată/ pretex tată de alăturarea ROMÂNIEI..la Alianța RĂULUI NAZIST..!) a fost SCHIMBAT cu cel al cuceritorului bolșevic,DEEP-STATE.. care ESTE și acum.. "ACOLO"(adică în obscuritatea.. LUMII POLITICE ROMÂNEȘTI..! , făcând jocurile și ducând ȚARA..spre "coada" țărilor euro pene,...din TOATE PUNCTELE DE VEDERE..!
Ce vedem pe scena politico-economică, socială, educațională
,sanitară,.etc. în ța ra noastră,ilustrează "efectele"..ACȚIUNII acelui fantomatic.. DEEP-STATE.., în ROMÂNIA..!

Fost parasutist said...

Personal, la puterea mea de gandire, schimbul intre Transnistria si Bugeac ar fi exceptional. Sunt absolut convins ca nu va fi asa. Va fi urmatorul schimb: noi luam Bugeacul si, la schimb, voi ne dati Transnistria.

Calinmihaib12 said...

..Nu se știe (văzând: ce se întâmplă și..comportamentul tiranului..) dacă președinta Maia SANDU..poate sau va avea ocazia SĂ..PUNĂ CONDIȚII,atât timp cât NEMERNICII amenință LUMEA ..cu RĂZBOI ATOMIC..!..și POT SĂ..
FURE, FĂRĂ TEAMA DE..PEDEAPSĂ..ORICE TERITORIU.."POHTEȘTE..VOINȚA" LOR.!?

Cornelius Flavius Ifrim said...

Nu va inselati prieteni: Noua ordine mondiala, cu Soros, Roshkild, Rockefeller si alte satane mondiale i-au unit impotriva NATO si SUA, aici e buba! NATO si SUA, prin interventiile in Irak, Afganistan, Libia si alte locuri sangeroase, tinand state precum Iran in embargouri grele, si in care s-au varat ca bulumacii provocand conflicte armate, luand-o pe coaja, dar considerandu-se pacificatori, ingrosand buzunarele si conturile satanelor, mai sus amintite, i-au unit pe toti detinatorii de arme nucleare la vrajelile dogmatice ale rusilor, caci de ani de zile se plang de cele doua entitati ca sunt fasciste, provocatoare de razboaie pe glob, ca darama regimuri in state care nu se supun SUA, SI AICI CAM AU DREPTATE, NATO TARANDU-SE DUPA SUA CA NISTE SLUGI IN AVENTURILE LOR DE JANDARMI AI LUMII, de aia si multi pro rusi sau anti NATO. A fugit puiul cu ața, pentru ca s-au desteptat si coboratorii din bananieri, si mai degraba adera la Rusia decat la Occident, adeptul noii ordini mondiale, distructive: Nu vedeti in ce hal ne-a adus o guvernare pe baza unui USR globalist de nu ne vom mai reveni? Si Rusia asta explica popoarelor lumii, ca scuza de razboi, ca Ucraina este in ghearele neonazismului, adica a globalistilor, si prefera s-o distruga decat sa le fie un spin in coasta, desi realitatea nu este asta! Ungaria, membra UE nu admite guverne globaliste la conducerea lor, nu accepta masurile naziste ale UE, caci sunt destule, cum e acel PNRR criminal ca nu ne mai da voie nici lemne de foc sa se mai taiem, ca exemplu, admiterea invatamantului sexual pana si in gradinite, libertatea sexuala, homosexualitatea impusa cu legi dure pentru cei care vor familia ca celula de baza a societatii, etc, acum Ungaria facand propaganda Rusiei si lui Putin sa stam in banca noastra ca altfel ne trezim cu nuclearea pe cap. De ce sunt pro rusi? C nu mai suporta impunerea cu forta de reguli straine traditiilor si nazuintelor lor! Romanii s-au saturat de exchibitiile acestor masuri draconice ale Europei, impuse de noua ordine mondiala, si mai degraba prefera estul decat vestul, caci vestul ne-a adus numai imbogatirea unor nenorociti, restul la foame, lipsuri, pensii si salarii mici, deci la saracie! De unde sa dea acum gaz vesticii, fara Rusia? Toata politica dura a vestului salbatic la adresa fostelor tari din spatiul ex sovietic ne-a adus in aceasta situatie, Rusia profitand sa opreasca globalismul si Ukraina fiind doar un pretext si teren de a ne demonstra ce pot sa faca. Daca nu se elimina politica de noua ordine mondiala si cretinismele ce vor sa le impuna cu forta, mai ales ca se vrea atentate la credinta si religia fiecarui popor, se va destrama si Europa si NATO! De la aceste abuzuri impuse de illuminatti s-a inceput totul, si rusilor le este teama ca vor patrunde si la ei globalismul sa le atace traditiile, moralitatea in care nu sunt acceptati cei cu deviatii sexuale, eroii neamului, Istoria si religia si cu asta poate convinge intreaga planeta sa li se alature impotriva SUA si NATO, caci noi deja am ramas fara moralitate, fara istorie, fara traditii, fara nimic, doar religia luptand pe baricade sa ramana in picioare, sa ramanem cu identitateanationala! Asa am deslusit eu si cu mare atentie de ce s-a ajuns la acest razboi care poate duce la sfarsitul lumii!

Leo said...

S-au împlint 45 de ani de la cutremurul din 1977.

Cornelius Flavius Ifrim said...

Un camarad de suflet mi-a trimis pe twitter o groaza de imagini de razboi, pe aceasta cale multumindu! Ce am vazut acolo? Imagini de coșmar cu barbarii ale razboiului, de nedesris, foame si soldati rusi umiliti, flamanzi, infricosati si poate bucurosi ca au fost luati prizonieri ca sa scape de iad! Niste copii cocosati si rablagiti de frig si oboseala, speriati si ingroziti, vazandu-se ca nu au demnitate de luptatori, mai degraba diribisti dupa atitudine si aspectul de ,,determinare'' egal cu zero! Triste si deplorabile imagini, care mi-au umezit ochii, unde absolut toti ucrainienii iti inspira darzenie, putere, curaj, siguranta si o mare determinare sa lupte, toate aceste deascrieri citindu-le si un copil pe fetele tuturor acelor combatanti si complet diferiti, ucrainienii de rusi... Dumnezeu sa apere si sa binecuvanteze Romania si pe romani, dar nu si pe politicienii care au sabotat si distrus sfanta Armata si bravii ei combatanti, rezervisti si activi, lasandu-i in foame si lipsuri, cu pensiile distruse total ca sa imbuibe peste 2000 de generali facuti la apelul bocancilor, si in caz de razboi toti fiind inutili, incapabili si fugiti care incotro, dar cu pensiile de peste 20.000 lei, bani furati din toate pensiile mici si ,,medii,'' ca medii erau o data inainte de scumpiri, acum si ele mici si de rahat!

M said...

@Ein Stein

În general, în toate războaiele, în prima parte a lor forțele aflate în ofensivă au avantaj. Ele și-au organizat trupele, îndeplinesc niște planuri pe când apărătorii reacționează (cel mai bun exemplu e chiar cu ruși! Napoleon și Hitler fiind atacatorii).

Pentru mine e simplu: momentan rușii sunt în altă țară. Deci orice laudă la adresa lor, aplicând standardul propus de dumnevoastră, înseamnă propagandă pro-rusă!

Dacă, doar să presupunem, ucraineni au victorii multe și ajung să atace Moscova, am să trec de partea ailaltă.

Tare îmi e că rușii vor aplica "strategia" ineptă din Groznîi și Alep în care distrug toate clădirile și apoi cuceresc ruină cu ruină.

Până atunci, cum nu am nevoie să mă dau interesant, sau cunoscător al unor adevăruri absconse nu am să laud rușii!

Alkan said...

💥 iată o altă perspectivă💥

După cum relatează Faktxeber, Rusia a folosit o tactică economică interesantă, a înfășurat pe toată lumea în jurul degetului și a obținut peste 20 de miliarde de dolari în câteva zile. De asemenea, a recuperat aproximativ 30% din acțiunile monopolurilor sale. Putin a păcălit atât UE, cât și America, și ce bine a făcut! În fața întregii lumi, a jucat totul ca un ceasornic. Anterior, investitorii străini, atât americani, cât și europeni, dețineau o parte din acțiunile companiilor energetice, ceea ce înseamnă că aproape jumătate din veniturile industriei de petrol și gaze nu ajungeau în vistieria Rusiei, ci în conturile "rechinilor financiari" din Europa. Din cauza situației din Ucraina, rubla a început să scadă dramatic, dar Banca Centrală nu a făcut nimic pentru a susține rubla. Au existat, de asemenea, zvonuri conform cărora Rusia pur și simplu nu avea rezervele valutare necesare pentru a susține rubla. Aceste zvonuri și declarațiile lui Putin că este pregătit și că va proteja populația rusofonă din Ucraina au dus la o mare scădere a prețului acțiunilor companiilor energetice rusești, iar "rechinii financiari" au început să vândă acțiuni până când acestea au ajuns să nu mai valoreze nimic.Putin a așteptat toată săptămâna și a zâmbit doar la conferințele de presă, iar când prețul a scăzut sub pragul de jos, a dat ordin să cumpere simultan acțiuni de la toți europenii și americanii. Când acești "rechini financiari" și-au dat seama că fuseseră păcăliți, era prea târziu: acțiunile se aflau în mâinile rușilor. Rusia nu numai că a câștigat peste 20 de miliarde de dolari în aceste zile, dar a și returnat acțiunile companiilor sale în Rusia. Acum, veniturile din petrol și gaze nu vor pleca în străinătate, ci vor rămâne în Rusia, rubla va crește de la sine și nu este nevoie să se cheltuiască rezervele valutare ale Rusiei pentru a o susține, iar "rechinii financiari" din Europa au rămas cu nasul legat de degete. În câteva minute, aceștia au cumpărat pentru kopeki acțiunile lor, care valorează miliarde de dolari, și i-au lăsat fără niciun venit din petrol și gaze. O astfel de operațiune strălucită este fără precedent în istoria bursei

Alexandru said...

@Ein Stein
"Analiza" de față clar nu-mi aparține dar îmi pare, după părerea mea, destul de realistă. Adevărul absolut nu-l știm dar, uitându-mă pe harta Ucrainei, nu pot să nu observ că, raportat la forțele aruncate în luptă de către ruși, după 9 zile au obținut foarte puțin. Deja distrug cât pot orașele că altceva nu sunt în stare. Armată supraestimată, inamic subestimat combinate cu estimări suprarealiste ale serviciilor lor de informații, cam asta cred eu că e rețeta acestor "succesuri conform planului". Nu e cum dar NATO ar mătura cu ei pe jos cu 30% din forțe. De super-cenzura și absurdul explicațiilor date de oficialii lor nici nu merită să vorbim. De s-ar termina cât mai repede că multe nenorociri provoacă nemernicii.

Nico.tnt said...

E normal ca populatia sa fie cuprinsa de panica. Rachetele lui Putin, daca sunt setate un pic, pot lovi foarte usor Bucurestiul. Daca cateva sute lovesc Bucurestiul e usor sa ne imaginam ce se va intampla. Aici sa speram ca functioneaza acest scut antiracheta. Sunt convins ca daca nu exista pericolul rachetelor nucleare, pana acum aliatii ar fi lovit puternic Rusia, ar fi fost ocupata, impartit gazul si petrolul, conform aportului adus de fiecare tara participanta in conflict. Acum acest lucru nu este posibil si mai mullt de atat, China s-a gandit sa ameninte SUA. Daca SUA ramane ocupata cu China, o sa avem o probleme aici. Se pare ca SUA a scos de fundul marii Chinei de Sud un avion F 35 cazut la o adancime de aprope 4000 m, cazut in ianuarie. Mai cad si astea :)

Nico.tnt said...

In loc de 2000 de generali, sa fi avut 2000 de avioane performante de lupta, era ceva! Acum se inghesuie pe la tv, dand explicatii nastrusnice si alcatuind scenarii probabile ale rusilor! Unul era sa cada intr-o gaura din podea, parca la a3.

M said...

Prea
Presa românească însăilează un articol denigrator la adresa militarilor.

Au adunat cele câteva exemple din ultimii 30 de ani și au pus un titlu care să atragă cititorii.

Exemplul cu polițistul infractor este edificator: e luat de pe vremea când polițiștii erau încă militari infracțiunea fiind făcută acum vreo 25 de ani.

Ce caută exemplul cu polițistul la "militari care fac de rușine armata română"? Nu le ieșea la număr?

La fel și cu alte cazuri, rușinoase ceea drept dar extrem de puține!

Se fac de exemplu că uită că numai anul trecut 18 dascăli ai fost trimiși în judecată pentru agresiuni sexuale asupra minorilor!!!!

Tot articolul de propagandă îl găsiți aici:
https://ziare.com/militari/militri-rusine-armata-romana-dezertori-violatori-instante-militare-1728599

M said...

Fără Sputnik cred că viața e pustiu! 😂

Trăiască Ucraina 🇺🇦
Jos cu criminalii ruși și cu slugile lor obediente!!!!

Cel mai patetic articol citit în ultimii 27 de ani.
Chiar crezi prostiile alea? Serios?

M said...

Adică, domnule polițist de penitenciare, și criminalul are povestea lui, a fost un copil nefericit, nu își luat părinții bicicletă și, din cauza asta, pe la 48 de ani a măcelărit o fetiță cu 18 lovituri de cuțit și apoi a violat cadavrul!!!

Criminalii nu trebuie lăsați să justifice crima! Iar articolul este o propagandă transparentă.

Mă rog, dumneavoastră sunteți un fan al lui Băsescu care și-a îmbogățit familia din afaceri cu rușii.
Apărând cauza lui Putin și a rușilor confirmați ce sunt lumea că fanii lui Băsescu sunt în realitate pro-ruși.

M said...

@Alexandru

👍

Mai ales susțin concluzia!!!!

Sorin said...

Cine esti @alkan? E prima postarea sau ai schimbat numele? 1. Nu vad nicio operațiune strălucită, la fel a procedat și China acu ceva ani. Ai câteva expresii care tr dezvăluie: kopeiki, nasul legat de degete, a înfășurat pe toată lumea în jurul degetului. Pe lângă bucuria nedisimulată fata de pacalirea rechinilor financiari, operațiune strălucită fără precedent, terminând cu trimiterea la Faktxeber. Te anunt ca tot acest câștig pentru statia de benzina cu arme nucleare numita Rusia se va spulbera cand pretul barilului va scade sub 50 $ barilul,pret referință pt calculul PIB -ului Rusiei. Care apropo, e mai mic pe cap de locuitor decât al României. Deci tot săracă. Iar ucrainenii nu ii vor ierta in veci. Putin a facut ca
rușii sa se uite inapoi toata viata. Crezi ca daca Ucraina va fi o ruină, va mai fi liniste la Moscova si in Maldive?

monteoru said...

Va incepe o cursa a inarmarilor fara precedent.Din asta viata omului de rand va fi afectata profund.
Nu vad in ce va consta avantajul rusilor.Presupunand ca va anexa Ucraina va trebui sa consume peste puterile lor sa redreseze teritoriul devastat.Avantaj occidentul.Mana de lucru efitina si probabil calificata.
Vestul Ucrainei este neocupat.
La razboiul financiar nu ma pricep.

reddog said...

M
Din ce am scris pe aici par fan Putin?
Ideaa era alta, citim mai multe surse si fiecare trece prin filtrul gandirii sale.
Noi am avut probleme cu familia asta ruso-ucrainiana.
Acum Ucraina vrea divort dar fara partaj. 😁
Complicata treaba.
Rusia vrea partaj si sa-si protejeze niste copii din casnicia asta.
Zice ca Ucraina a fost o mama denaturata. 😁

Șoimul said...

Vine Camila să elaboreze Legea pensiilor militare și Parlamentul o aprobă pe loc!
Economisim credite (nu se ard) și banii care trebuiau pentru consultanță!
Despre război, fiți serioși nu vedeți că doar Europa pierde ?

raul said...

Mai omenesti...si crunta realitate....
https://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/observatia-unui-ucrainean-luat-cina-intr-un-restaurant-romania-cum-rezistati-preturi-elvetiae-1_6221fe215163ec4271c15d12/index.html

Laleaua neagră said...

O vizita în colonii face bine....și ceva contracte cu fiare vechi..tot bine face...

monteoru said...

Intr-un singur loc sunt de acord.Pe la TV se perinda asa zisi analisti militari care pur si simplu ne fac de ras.Cum au ajuns astia generali?Iti faci cruce cand auzi ce tampenii debiteaza Dobritoiu si nu numai.
Dupa cum au evoluat lucrurile in timp cam dispare mitul urmasei armatei sovietice.Tehnica multa si neprecisa.
Analizati hartile capturate dela rusi si spuneti-va parerea.

Huhu Rezea said...

Mai tacă-ți gura, putinist împuțit!

M said...

@raul

În primul rând e vorba de Cluj!!! 😂

camy said...

Nu-ți stresa prea tare neuronul. Nu de alta dar o să te crezi și tu un Putin, mic, mic de stă între picioare

M said...

@Sorin

Super tare!!!!!!! Ați sesizat corect!!!!!

E un text de propagandă rusesc, scris inițial în engleză și tradus (probabil cu google translate) de propagandistul rus!

Expresia "Wrapped Around Your Finger or Wrapped Around Somebody's Finger" este o expresie ENGLEZEASCĂ și înseamnă "someone has control, power, and influence over someone else and is able to dictate what they do." adică cineva care are control, putere și influență asupra cuiva și este capabil să dicteze ce să facă.

Mai sunt și alte expresii ciudate în limba română!


Alexandru said...

@Raul
Eu zic că ucraineanul ăla mănâncă rahat sau nenea de la Adevărul bate câmpii. Am trecut prin Ucraina în ianuarie, dus/întors înspre/dinspre Polonia. Am pus motorină cu 4.8 lei/litru (medie, nici cea mai scumpă nici cea mai ieftină). La dus nu am oprit decât la benzinărie, la întors am zis că nu fac cumpărături în Polonia (prețuri în medie, cam ca ale noastre, un pic mai mari dar în Cracovia-mâncarea e chiar mai ieftină). La întors, mari cumpărături ce am făcut: mai nimic, prețuri ca ale noastre sau chiar mai mari. Intrat în magazine mai mari și mai mici, de cartier, că nu-mi venea să cred. Cel puțin la tot ce înseamnă alimente. Că altele nu m-au interesat. Or fi și țigările ieftine dar iarăși nu m-au interesat. Asta am constatat eu, cu ochii mei. Vă salut!

M said...

@reddog

Păi tocmai asta mă surprinde la dumneavoastră!!!! În general nu mă bag în preferințele altora dar la dumneavoastră aveam așteptări! 😁

Ucraina e neprietenoasă cu România? Da!!!
Rusia e neprietenoasă cu România? Da!!!

Din două rele o aleg pe cea mai puțin rea: Ucraina!

Ucraina a putut fi dată în judecată pentru platoul continental din jurul Insulei Șerpilor! Să vedem cu Rusia!!!!!

Ucraina voia aderarea la UE deci trebuia să îndeplinească niște standarde privind minoritățile. Cu rușii nici nu se pune discuția!

Deci, pragmatic, Ucraina e rea dar mai bună decât Rusia.

Nu mai vorbesc că rușii omoară copii și dacă ați remarcat aici eu nu mai am nici un fel de înțelegere!

Alexandru said...

@M
Foarte corect și asta, cine nu a încercat să mănânce în Cluj mai pe centru, nu știe. În Cracovia, am mâncat la un restaurant cochet stil vechi, în centru, cu preturi de Botoșani. Și exact în piața centrală tot din Cracovia m-am luptat cu o shaorma de 16 zloți dar care nu avea cartofi prăjiți și era, nu exagerez, minim 50% mai mare și mai grea decât orice vezi la noi, mare rău. Viață la poloni, habar nu aveam cât de în urmă am rămas, pe absolut toate planurile.

M said...

@Alexandru

Avem noi așa o dispoziție să vedem numai ce e rău. Da, în Cluj e mai scump ca în alte părți. Pentru un ucrainean orice e mai scump decât la el acasă că sunt vai mama lor!

Nu am fost pe unde ați fost dumneavoastră și vă mulțumesc pentru informații!!!
Vreau să mă duc și la polonezi dar acum mă concentrez pe călătorii mai departe de casă ca atunci când o să îmbătrânesc să îmi rămână de făcut astea mai ușoare și mai scurte!

Respectele mele, stimate domnule!

Fost parasutist said...

Vine Kamala, vine Kamala! E mai in varsta ca mine, dar o ... iubesc. Vine sa ne tina un discurs din ala de nu-ntelege nici ea ce vrea sa spuna. In rest, "admiram poporul roman", dar nu-l primim in USA fara viza, oamenii de afaceri americani stau in block-starturi, dar nu exploatam gazele pe care ni le-ati dat gratis. Daca doriti, vi le videm cu cateva miliarde de $. Vrem sa construim la voi niste centrale cu reactoare nucleare interzise in USA, dar sunt excelente pentru voi, papuasilor, pardon, iubiti romani! Militarii americani nu pot sa foloseasca doar gonflabile, trebuie si ceva minore, dar, daca iese cu scandal, numai noi putem sa-i cercetam si sa-i sanctionam cu "mustrare". NATO a fost si ramane o alinta defensiva! Noi (ameticanii) suntem aparatorii pacii in lume: Panama, Irak, Libia, Siria, Iugoslavia, Nicaragua, Somalia, Yemen toate acestea si multe altele ne-au atacat si am fost nevoiti sa ne aparam!

Unknown said...

UE și sărăcia îi așteaptă și pe cei din Ucraina!

Calinmihaib12 said...

..De ce vă întrebați cum.."se ajunge ..GENERAL.." în ROMÂNIA..??..!
..în țara.."tuturor posibilităților"
(și în LEGI se scrie:.."se poate face..",. "poate..să.."..etc.) GRADUL de GENERAL se obține= POLITIC
,.."desigur"..la propunerea MINISTRU LUI de resort,..tot..POLITIC..,pe CRITERII..numai de POLITIC..ȘTIUTE.!
Așa că.."alegerea" persoanelor care merită să fie avansate/"înaintate" la gradul de GENERAL..depinde de.. INTERESELE și.."discernământul".. "factorului" POLITIC..!

Cezar said...

Se observa si din avion..ca tu ai aterizat de multe ori fix in ..cap!

raul said...

Dragilor ,ma bucur pt voi ,ca aveti pensii indestulatoare cat sa va plimbati non stop!Sa fiti fericiti,cu preturile noastre,actuale!Si eu am mancat in Stuttgart acum 15 ani ,cu 3 euro de n am putut ,dar la un restaurant turcesc ,sau in Spania acum 8 ani cu 10 euro si eu si sotia de ne-am saturat!Dar in ultimii 5 ani nu ne am permis sa mai mancam nici in Romania la restaurant decat in concediu!Fuck CPS si MApN!

Leo said...

Au fost imagini la TV cu militari ruși înfometați , ieșind de la "cumpărături" din magazine din Ukraina.
Oare ce s-ar întâmpla dacă un astfel de militar , după ce "cumpără" el şi bea o sticlă de tărie , i se pare lui din tanc , că în loc de reactor de centrală electrică nucleară , este o cazemată ukraineană şi se pune cu tunul pe "obiectiv" ?

Calinmihaib12 said...

" Necunoscutule":
(15:51'/05.martie'22)
..UE și.."sărăcia".. NU SUNT.."ASOCIERI" obligatorii (sic..!);
..SĂRĂCIA unui popor e CULTIVATĂ..de către
politicienii(conducători)..CORUPȚI,DUȘMANI
..de fapt, ai POPORU LUI..care își ACCEPTĂ .."soarta"..!
DECI: dacă încerci să sugerezi..subliminal (mai mult sau mai puțin) că UCRAINIENII vor"păți"ceea ce am pățit NOI..din cauza POLITICIENILOR = HOȚI ȘI CORUPȚI,..renunță,
căci s-ar putea "să greșești",UCRAINIENII
fiind făcuți din alt .."aluat" decât noi..
ROMÂNII..!

M said...

@Calinmihaib

Din păcate în toată lumea gradul de general se obține politic...

Poate să depindă procentul, adică 100% politic sau doar 60%.

Ca să intri la West Point ai nevoie de o recomandare din partea congresmanului din statul tău.... Despre ce vorbim?

Diferența este că mai peste tot in lume se acceptă asta ca un fapt firesc!

M said...

@raul

😂😂😂😂 Chiar că din pensie călătoresc eu!!!

Mor de râs!!!! Da, din pensie mi-am luat și mașina ... 😂😂😂😂

M said...

@Akord 75

"stiam ca daca incalci legile unui stat te supui legilor statului respectiv conform uzantelor internationale."

Da, conform uzanțelor internaționale!

În cazul respectiv au fost respectate uzanțele internaționale.

Nu numai soldații americani au statut diplomatic dar și militarii români de exemplu aflați în misiune în SUA se bucură de aceeași imunitate!

😁

raul said...

M-ule sa mor de nu mi placi!Zau ca as vrea sa ne intalnim dupa panarama asta de pandemie!Nu am prejudecati ca alti apevisti!Sper sa avem ,,garnizoane" apropiate!😉

M said...

@raul

Domnule Raul, mai și râdem! Sunt prieten cu oricine comentează decent. Nu trebuie să fie de acord cu mine!

O bere e o idee bună!!! Să se mai încălzească însă.

Acum ar fi bună o votcă dar nu beau că am băgat Rusia în embargou! 😂

raul said...

@M😀🥂🤣

Alexandru said...

@M
@Raul
A trebuit să merg în Polonia, de nevoie, să-mi duc puștiul student, a prins o bursă Erasmus și aia e, plus că mai are și o frumusețe de diabet și trebuie duse insulină, senzori de monitorizare a glicemiei și alte cele. Altfel nu ajungeam pe acolo. Încă nu am făcut niciun concediu pe afară, n-am apucat încă să văd toată țara noastră, cu toate că am umblat un pic. În rest, să fim sănătoși, fie ele pensiile mari sau mici.

M said...

Pentru oamenii deștepți!!

Acest Akord-75 minte ca un ordinar!!!

La primirea vizei (A2) primești din partea Ambasadei un cartonaș cu instrucțiuni. Printre ele sunt și faptele pentru care NU ai imunitate:
- conspirație pentru răsturnarea guvernului american,
- terorism,
- trafic de arme
și mai erau unele dar nu mi le amintesc!!!!

De exemplu nu ai imunitate la amenzile de circulație!!!! 😂😂😂

În rest nu poți fi nici măcar reținut! Dacă omori un american ești dus de ambasada României la aeroport și urcat în primul avion.

🔴 Nu vă luați după acest Akord-75 că nu are habar! E doar un tupeist care minte cum respiră!

Nici nu știu dacă să îi mai răspund dar dacă las idioțeniile scrise nesancționate cineva ar putea să creadă că are dreptate!

🔴 Nu are habar de nimic! E de o prostie monumentală.

Bă Akord-75 nu mă învăța tu pe mine cum e cu imunitatea că habar nu ai cu cine vorbești!


Băi prostule linkul dat e pentru cetățenii obișnuiți care nu sunt prevăzuți în Convenția privind relațiile diplomatice.

Ai auzit de Convenția de la Viena?

Tu chiar nu înțelegi nimic!?
Ia de aici și bagă în google Translate

https://travel.state.gov/content/travel/en/us-visas/other-visa-categories/visas-diplomats.html

🟠 Hai gata, că nu am cu cine să discut. Ți-am arătat de două ori pe pagina asta că ești varză.

Îmi pierd timpul....
Ești prea prost! Te orbește ura și nu mai ești capabil să gândești normal!!!
😂😂😂😂😂Te-am făcut de kkt!!!!!

Leon said...

https://jurnalul.ro/stiri/externe/vizita-kamalei-harris-vicepresedinte-sua-in-romania-a-fost-confirmata-oficial-895255.html

M said...

De ce nu am voie să public linkul care site-ul West Point în care se cere OBLIGATORIU recomandare?

Calinmihaib12 said...

M:
(04.03.a.c./19:06')
..și care ar fi "pro blema" ROSSIEI..că UE..ar avea ARMATĂ proprie..?( întrebare
..oarecum retorică ..!); probabil ROSSIA
..VREA..ca UE să nu poată SĂ SE..APERE în cazul unei AGRESIUNI RUSEȘTI..!!
..de aici..rezultă..
"nevoia"..OBSESIVĂ a
ROSSIEI..pt.."zona de ..siguranță PERIMETRA LĂ",adică:atunci când are chef să atace ..cel puțin "VECINII"
..din fosta URSS și din actuala..UE sau chiar non-UE, UE: să NU SE POATĂ..APĂRA/ INTERVENI..!

Calinmihaib12 said...


Fost Parașutist: (04.03.a.c./19/56')
..aparent..neclar.. "mesajul" e: în clar:
.."noi": RUȘII..luăm TOTUL/"ambele": și BUGEACUL.., și.. TRANSNISTRIA..!
..greșesc, cumva..?

M said...

@Alexandru

👏 Pentru bursa băiatului și 🙏 pentru sănătatea lui.

Din fericire cercetările în domeniu sunt tot mai avansate. Poate găsim leac!

Personal eu mă gândesc la câți bani se scurg aiurea pe războaie, bani care ar face lumea mai bună și mai frumoasă!

Respectele mele, domnule!

M said...

🔴 Iar ai scris, iar te-ai făcut de râs!!!!!😂

Visas for foreign military personnel stationed in the United States:

A-2 or NATO1-6

Sursa: https://travel.state.gov/content/travel/en/us-visas/visa-information-resources/all-visa-categories.html

😂😂😂 Ești chiar atât de prost să nu înțelegi că te contrazici pe un domeniu despre care nu ai habar?

În funcție de poziția ierarhică și de misiuni, militarii români care se deplasează în SUA pot avea vize A2 sau NATO 1-6.

EU AM AVUT A2.

The A-2 visa is for all other full-time foreign government employees who will conduct official business of the home country at an embassy, consulate, mission or military base in the United States.

🔴 Te tot faci de rahat! 😂😂😂

Te las să te afunzi în prostia ta, ca să te vadă toți de pe blog cât de prost ești!!!!

🔴 Să îți mai dau amănunte?
Cartonașul primit în pașaport e de culoare bleu, are pe o poate regulile acoperite de imunitate (ți le-am zis mai sus) iar pe spate reguli în caz de urgență (adică arăți pașaportul cu viza la polițist și apoi suni la un telefon 24/24 la Departamentul de Stat). 😂 Bine, bine, ambasada noastră zice că întâi să suni la ei.

Chiar în cazul în care ai omorât un american cei de la DoS te iau sub protecție împreună și, cu un reprezentant român, te duc imediat la aeroport.

Oricum nu m-am dus acolo să omor americani. 😂😂😂

Fraiereeeeeeeeeeee!!!! Te-am făcut praf!!!!

Ești ZERO!!!

M said...

🔴 Admiterea la West Point 🔴

You must have a nomination to complete your application for admission to West Point.
There are two types of nominations: Congressional and Service-Connected.

Adică: pentru a fi admis la West Point ai nevoie OBLIGATORIU de o recomandare!

Recomandarea poate fi
🟠 "congressional" adică "legată de Congress, din partea unui reprezentant în Congress" sau
🟠 "Service-Connected" adică să fi copilul unui militar de carieră!

De la cine poți obține recomandarea?

Ce să faci:
1️⃣Apply for every nomination that you are eligible for. At a minimum, send a request to both U.S. Senators from your state, your Congressional representative in the House of Representatives, and the Vice President.

Aplică pentru fiecare recomandare pentru care îndeplinești condițiile (o poți obține). Trimite cerere de recomandare către cel puțin cei doi senatori din statul în care locuiești, reprezentantul în Camera Reprezentanților și Vice președintelui.

Determine if you are eligible for nominations related to military service. For example, sons and daughters of career military personnel may be eligible for Presidential nominations.

Vezi dacă ai putea obține recomandări legate de serviciul militar. De exemplul băieții și fetele personalului militar pot obține recomandare prezidențială.

Știu că limba engleză e o necunoscută pentru tine, ce ai învățat e de pe la reclame, dar bagă în Google Translate și vezi dacă "You must have a nomination" înseamnă că e recomandarea e opțională cum era la tine recomandarea de la UTC!!!!! 😂😂😂

Să nu uit!

Sursa (că eu nu vorbesc la beție din ce cred că e pe lumea asta ca această nulitate numită Akord-75)

https://www.westpoint.edu/admissions/prospective-cadets/nomination-information

Adică site-ul oficial West Point unde nici în veci vecilor nu o să ai tu onoarea să ți se deschidă poarta să vezi cum e pe interior!!!

Alexandru said...

@M
Mulțumesc frumos, să fie, meritul e al lui, noi doar sprijinim cât putem, e datoria noastră, clar. O tâmpenie de boală parșivă picată din senin la 18 ani, acum are 21. Unui adolescent chiar nu-i trebuie treaba asta. Dar când vezi câte alte suferințe mai grave sunt pe lume, te gândești că a ta e chiar suportabilă și relativ neînsemnată. Bine că el e tare și își vede de treabă, aproape ca și cum n-ar fi. Progrese sunt, într-adevăr, dar despre vindecare totală nu știu dacă se pune problema curând, vedem, lumea e ocupată cu probleme mai importante. Plus, părerea mea "crudă", la o "piață" globală cu aproape jumătate de miliard de diabetici (clienți pe viață, acum), în creștere evidentă, din care scoți niște foarte mulți bani (insulină, sisteme de monitorizare a glicemiei, testere, pompe etc), cine ar fi atât de "uman" să renunțe? Mulțumesc încă o dată, cu respect vă doresc toate cele bune!

Calinmihaib12 said...

RAUL:
(17:57'/05.03.a.c.)
..scriai că PREȚURILE în POLONIA sunt..cam ..ca la noi..!(leul fiind..aproape egal cu zlotul (!).
Ca să poți..evalua și compara corect/exact
"costul/prețurile" din cele 2 țări, trebuie să știi și nivelul SALARIULUI MEDIU BRUT/NET,și câ te "BUNURI/SERVICII" DE ACELAȘI FEL se pot cumpăra cu acele salarii, adică PUTEREA DE CUMPĂRARE a SALARIILOR..din cele 2 țări..!

Calinmihaib12 said...

M:
(13:34'/05.03.a.c.)
..greșești..când afirmi, te CITEZ:

"..UCRAINA a putut fi dată în judecată pentru platoul continental din jurul Insulei Șerpilor! Să vedem cu Rusia!!!!",
ÎNCHEI CITATUL.

�� PRACTIC,FAPTIC și JURIDIC:
NOI am câștigat PROCE SUL cu platoul conti nental,SUNTEM PROPRIE TARUL DE DREPT ȘI DE FAPT(..!),indiferent CINE..a fost PARTEA "PIERZĂTOARE"..în ACEL PROCES..!
ACUM sau oricând ÎN VIITOR..ROSSIA care.. "se crede"(?).![=oare ce se crede acum,căci PROPRIETARĂ..pe plato ul..NOSTRU,sau chiar pe UCRAINA..NU ESTE.. DE IURE..ȘI DE FAPT, fiind..ACUM: o simplă AGRESOARE, un TÂLHAR cu "cuțitul" la gâtul ..UCRAINEI și LUMII.!
.!]..(deci,se crede)= ORICE, NU POATE FACE NIMIC ALTCEVA.!(decât eventual,dacă sunt posibile CĂI LEGALE DE ATAC JURIDIC..ale hotărârii tribunalulu i internațional, să acționeze conform acelor căi..!).

Calinmihaib12 said...

Akord:
(04.03.ac./23:40')
..d'acord:.."președintele"..Maia SAMDU,e corect(..?), sau nu sunteți de.."acord" ..că merită..titlul/
(demnitatea)respectiv(ă)..?