Un produs Blogger.

marți, ianuarie 18, 2022

Pitica Șercan sapă la temelia statuii de intelectual a veteranului în teatrele de operatiuni

209 comments

Emilia Șercan este o jurnalistă română de investigație, cunoscută pentru dezvăluirea mai mulor cazuri de plagiat ale unor politicieni români. A lucrat pentru ziarele „Curierul Național”, „Evenimentul zilei” și în grupul de presă "Realitatea-Cațavencu".


"Teza de doctorat a premierului Nicolae Ciucă, în baza căreia a devenit doctor în Științe militare în 2003, este plagiată.

Astăzi pot să prezint dovezile adunate cu multă migală care atestă că cel puțin 42 de pagini din totalul de 138 ale tezei sunt plagiate.

Conținutul din cel puțin 19 pagini a fost plagiat din alte două teze de doctorat susținute anterior la Universitatea Națională de Apărare “Carol I” (UNAP), una dintre ele coordonată chiar de îndrumătorul premierului.

Dincolo de plagiatul în sine, lucrarea nu este un produs de cercetare științifică. Nu are o metodologie, un corpus și o cercetare propriu-zisă.

Accesul la teză l-am primit în decembrie 2021, după trei solicitări scrise făcute la Biblioteca Națională începând cu luna mai 2021. Săptămâna trecută am primit acces și la Biblioteca UNAP.


Într-o declarație pe care premierul Nicolae Ciucă mi-a transmis-o aseară, susține că teza sa de doctorat “a fost întocmită în concordanță cu cerințele legale existente la momentul respectiv”. informează Emilia Sercan

Ancheta publicată de Pressone.ro AICI





209 comentarii:

1 – 200 din 209   Mai noi›   Cele mai noi»
Leon spunea...

Dar "pitica" asta o fi inteles ceva din cele 138 de pagini citite..??

Huhu Rezea spunea...

Cine pune la indoială investigația Emiliei Sercan, Viorele? Sau... tu nici nu citiși topicul?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Am cel putin 2 ani de cand trimit la mai multe ziare, printre care Curierul National, plangeri despre doctoratele plagiate ale Dlui Ciuca si ale madamei Andritoiu, iar cu madam Andritoiu am si proces pe rol pentru asa ceva, in faza Curtea de Apel Bacau, Nu ma laud, dar totul a pornit de la mine si sa nu va surprinda si altele pe care eu permanent le vehiculez impotriva acestor impostori cu doctorate si cu pensii nesimtite, banii aceia furandu-se din pensiile mici, la nivel national fiind, dupa 1989, peste 70.000 doctorate pe banda rulanta, toate platite! Cu madam Andritoiu vreau sa merg pana la capat, o ambitie de nestapanit, asa cum mi-a zis ea ferm ca in veci pensia mea mica nu va mai creste, chiar daca fabricile de dat doctorate fac manevre sa ma opreasca, dar ma va ajuta si presa! Eu am si martori la actiunile mele, de aici de pe blog, dar nu le pot divulga numele fara consistamantul lor. Nici telefoanele fostului ei sot nu au putut sa ma opreasca, un onorabil medic craiovean, pe care-l respect si pretuiesc! Nici nu stiti ce-mi poate capul impotriva acestor clocari paraditori, care de ani de zile ma batjocoresc, terfelesc si ma tin cu pensia inghetata!

M spunea...

Eu am întrebat cine e că nu cunosc amănunte despre ea.

Chiar atât de înverșunați sunteți că și o întrebare simplă va irită?

Eu știam doar despre ea că a lucrat la pușcăriașul Sorin Ovidiu Vîntu pe 8500 euro lunar.

Între timp am mai aflat că:
- a făcut un master în Securitate Națională,
- că este lector deși are un CV cel puțin subțirel.
- că a fost și una din promotoarele mișcării rezist și a violențelor din 10 august,
- că după ce a scris destul de timid despre plagiatul lui Kovesi a fost atacată și s-a potolit ca prin minune de la "doctorat furat" la "unele inadvertențe și explicații stângace"!!!!!

Să fie sănătoasă!
Dacă Ciucă a greșit să plătească! Până atunci e doar o părere a uneia....

wolf spunea...

Eu zic ca doamna Sercan sa se opreasca aici ,ca daca mai sapa o sa constate ca nici cele doua lucrari de ,,inspiratie'' nu sant fara cusur,O sa ramana armata fara doctori si doctorii fara ,,bruma'' aia de adaos la salariu ,probabil ca si la pensie.Daca se constata plagiatul,plagiatorul va restitui banii insusiti pe nedrept ?Unui print regina i-a luat toate titlurile mostenite si onorifice,degradare militara etc numai pentru ca s-a dat si el,,cocos''fara a obtine avantaje materiale,ci oleaca de placeri omenesti pe banii lui.ONOAREA asta, mai ales cea militara, obliga domnule!

Cezar spunea...

Micuta IL VA INGROPA!
FATA NU DA GRES....!!

Huhu Rezea spunea...

@Flavius
Fii mai modest!
Răspunde-i @necunoscutului dacă tu ai primit ajutorul din ianuarie de la CPS a MAPN, potrivit OUG 132/2021.
Sistemele de pensii neintegrate sistemului public de pensii sunt cele militare, cele ale avocatilor, cele ale cultelor etc. potrivit definițiilor date de CNPP.

HALA spunea...

Este incredibil cum este "lucrată" armata română, pregătindu-i-se și apoi impunându-i-se șefi la toate nivelurile dintre cei mai imorali și incompetenți militari, cu scopul bine știut, acela de a fi inoperablă și ușor de controlat. Și asta nu doar după 1989 chiar dacă după această dată, situația a devenit periculoasă cuprinzând toată ierarhia. Priviți numai triada șefilor SMG, amiralul Marin, generalul Dănilă si actualul bomboană pe tort Ciucaletele de la Nasiriah.
Primul un anonim al cărui singur merit era o supușenie de tip slugoiul desăvârșit care a pus rangul funcției preș la picioarele stăpânului de pe vapor, renunțând condamnabil la poziția de secretar de stat al șefului SMG, prin care a scos armata si din ultima baricadă a demnității sale.
Al doilea un umil copil de mingi al familiei aceluiași matelot, cel care a și lăsat fără grai opinia publică spunând ziariștilor că privațiunile serviciului militar au constat în naveta pe timpul frecventării academiei generale, a ținut morțiș să mai demonstreze odată ce prost poate fi generalul "românesc" acceptând orgolios-satisfăcut funcția de manager al Romaero și apoi dându-și demisia după două săptămâni, recunoscând public că el nu poate.
Iar de generalul ĂĂĂĂ... ce ar mai putea fi spus înafară de faptul că dup@ mai bine 10 ani în fruntea armatei, vine și spune unui fost comandant că a reușit performanța să aducă 90% dintre rezerviști militari sub pragul sărăciei stabilit tot de colaboratorii săi la 2500 lei.
Dacă rămânea plutonier ca tată'su era cu mult mai bine țării și lui cu mai multă cinste.
Si acești indivizi nu au întrat în armată pe filiera indirectă ci dimpotrivă, au fost udați de mici la rădăcină. Să fi fost prea udați?

Petrut spunea...

Am scris eu candva ca ar trebui alegeri anticipate ...!

Paul Puiu spunea...

Avocatul Poporului Renate Weber, fiind datoare vanduta pentru ca a fost pastrata in functie, atat politrucilor cat si CCR, nu a inaintat sesizarile organizatiilor rezervistilor, considerand ca masurile adoptate prin OUG 130/2021 sunt constitutionale!!! Multumim Avocatului Poporului pentru ca nu a deranjat CCR si nu i-a suparat pe guvernanti!!!! Asta dovedeste inca odata ca tot ce ii afecteaza pe rezervisti nu ii afecteaza si pe magistrati!!! Traiasca clasa politica, magistratii si CCR pentru ca comploteaza la drepturilor rezervistilor!!!! Cand te lupti cu sistemu mafiot de tip Casa Nostra sau Caracatita rezervistii nu vor avea nicio sansa!!!!!

Leon spunea...

M-ai convins !
E HERMAFRODÍTĂ..!!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Onorabile, am primit cei 2200 lei, ba inca am gasit pe card 2341 lei, dar stiam ca mai aveam si eu acolo 9 lei, dar luna viitoare se limpezesc apele si cu cei 10% adaugati la 1.128, lei care trebuie sa fie fix 1241 lei total pensie

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@wolf, trebuie stiut ca madama noastra si-a facut o pasiune si o colectie de doctorate in toate domeniile, si in instanta am facut afirmatia ca trebuie sa mai obtina si unul in domeniul galactic, extraterestru, ca sa aiba colectia complecta! Am tradus-o genial, dupa merite!

Șoimul spunea...

@tehnocrat, nu la vorbe trebuie să te ,, uiți" și nici să judecăm după ce scrie Șercan, așteptați verdictul Consiliului, și comentăm.
Nu-mi place de Ciucă din multe motive, dar nu trebuie blamat fără o certitudine a plagiatului.

Leon spunea...

https://www.gds.ro/Actualitate/2022-01-18/premierul-cere-verificarea-tezei-sale-de-doctorat/

tupak amaru spunea...

Nașa plagiatorilor a reusit să-i dovedeasca ,inclusiv in justitie , chiar daca au amenintat-o cu moartea.
Succes ,dar să-i ia la rând pe toti cu doctorate obtinute după 90 si pentru care multi sug pe nedrept bani de la buget .

https://www.hotnews.ro/stiri-educatie-24795911-oficial-scolile-doctorale-academia-politie-desfiinteaza-dupa-multiple-cazuri-plagiat.htm

https://www.aktual24.ro/victoria-jurnalismului-onest-guvernul-a-desfiintat-fabricile-de-plagiat-de-la-academia-de-politie-numite-si-scoli-doctorale/

https://pressone.ro/urgia-la-academia-de-politie-xii-un-rector-doua-doctorate-doua-plagiate

@ Leon
Domnule Leon ,nu trebuie sa citesti teza . Trebuie doar să o verifici cu softul acreditat existent in acest scop.

Leo spunea...

"Intelectuali" sunt mulţi la MFA.
Dar SAVANŢI şi CĂRTURARI sunt şi mai mulţi.
Printre ei , jiganu , dr. luK , croitoreasa , spiri-piri, ciripu-cipu , etc............
FABRICA DE LA UNAp produce din plin pe bandă rulanta.

Simdum spunea...

teatru de operații - câmp de luptă; teritoriu, loc unde au loc acțiuni militare ample în timp de război. Definitia e mai ampla...
In nici un caz teatru de operatiuni. Eu asa am invatat la IAM in UNAP.
Scuze pentru completare dar asta e...

Simdum spunea...

Nu tinneaparat la publicare, rugamintea e de a modifica in titlu operatiuni cu operatii. Multumesc.

monteoru spunea...

Doctorat in 2003!? Mai intai vedeti ce functie avea impricinatul si cine erau subordonatii? Poate nu stiti cum lucrau subordonatii la teza de doctorat a marelui sef?La prima vedere nu prea ma entuziasmeaza stiinta de carte a lui Ciuca.Daca s-ar intampla un dialog intre fiecare din Chelaru,Degeratu,Ilie Marin si Ciuca pe probleme militare sau de cultura generala ultimul ar trebui sa repete clasa zero.

Leon spunea...


"Victor Ciutacu: Emilia Șercan este campioana mondială a servitelor din presă
Autor: Lucian Negrea, Reporter
Publicat: 18-01-2022 11:57
Jurnalistul Victor Ciutacu susține că dosarul de plagiat al premierului Nicolae Ciucă era pregătit ”pentru folosință la nevoie”. Ciutacu arată că este emblematic faptul că ”rolul de vidanjor” i-a fost atribuit jurnalistei Emilia Șercan, pe care o cataloghează drept ”campioana servitelor în presă”.

”Părerea mea despre calitățile intelectuale ale premierului-general e publică. Deci nu am nici o mirare sau revelație că i-au scos ăștia de la sertar doctoratul (cu) plagiat, pregătit oricum pentru folosință la nevoie. Emblematic, însă, e că rolul de vidanjor al politicienilor impostori i-a fost atribuit Emiliei Șercan, campioana mondială a servitelor din presă, poreclite nedrept "investigații", ea însăși datoare cu explicații publice privind lucrarea ei de licență grandios garnisită cu tăieturi din alții."(Stiripesurse)..!

Liviu PO spunea...

Asa da,micuta sau miniona.Nu pitica pentru ca nu are vreo vina ca s-a nascut asa,cum nici cei mai inalti nu au vreun merit...

Laleaua neagră spunea...

Pai de ce credeti ca la pus sistemul prim-ministru pentru ca are bube in cap si poate fi papusat... O fi deranjat cu ceva...

Leon spunea...

https://www.senat.ro/legis/PDF/2022/22b003FG.PDF

M spunea...

Ca să predai în învățământul superior e nevoie să ai doctorat.
Oare toți profesorii și asistenții cu doctorat din România au lucrări perfecte? Toți au descoperit câte ceva? Toți și-au adus contribuția la mersul înainte al umanității?

O văd pe madam Șercan preocupată doar de anumite persoane. Nu e rău!!!!!! Foarte bine! Dar aș vrea să văd mai echilibrată activitatea ei. Câți doctori sunt în educație de exemplu?

HALA spunea...

Huhurez, de ce nu ai dat la citit ceea ce am scris eu despre ultimii trei șefi ai SMG, ai vre-o jenă în fața "imaculatelor" lor personalități sau este doar un reflex al timpurilor când era bine să îți ții gura?

Andrei spunea...

@Huhu
Corect este Emilia Sercan, nu Pitica Sercan. Doar Trump mai avea obiceiul asta cand isi numea adversarii „shorty”. Emilia nu cred ca este dusmanul dvs. deci nu merita astfel de etichete.

@M
Doamna Sercan are deja publicate doua carti. Le poti comanda aici: https://www.librariaonline.ro/autori/emilia_sercan. Pacat ca nu o cunosti, desi ar trebui pentru ca atunci cand punem stampila pe cineva sa il si verificam daca nu cumva a furat, chiar si prin plagiat.

Ca idee, a reusit sa schimbe niste sefi de pe la Academia de Politie, unde a fost si amenintata cu moartea, cei care au facut acest lucru avand un proces penal pe rol.

Deci nu are ceva cu Armata, ci si cu Politia, SRI si parchete, un caz de plagiat descoperit fiind cel al Prim-adjunctului procurorului general, Bogdan Licu.

@wolf

nu este singura care sapa. Mai sunt si Melania Cincea si Valeriu Nicolae care ii cauta pe indivizi la CV-uri si doctorate. Si ei au publicate niste carti pe care le recomand.

@all
La cum arata articolul Emiliei Sercan din PressOne nu cred ca Ciuca va avea mult de stat ca premier. Prea multe probe care arata ca a furat. Iar Iohannis nu se poate comporta cu dubla masura, respectiv sa ii ceara lui Ponta sa plece, iar lui Ciuca sa ramana premier.

Ieșean spunea...

Femeia stie ce scrie!Corbul a cerut ca teza lui de doctorat sa fie verificata tot de corbi!Ca ei si numai ei se pricep in domeniul Stiinte militare! Ce rusine! Cu asemenea dezvaluire domnule Ciuca adio la mai mare si bun venit in randul celor cu haine militare la naftalina!

marvas66@yahoo.com spunea...

Chiar ar trebui sa te interesezi cine este aceasta jurnalista de investigatii...chiar e foarte buna

marvas66@yahoo.com spunea...

Pitica asta are mai mult creier activ...decat Ciuca si tot acolitii lui mancatori de rahat...

marvas66@yahoo.com spunea...

Sa se opreasca toti care-l critica pe ciuca pentru ca sunt afectate interesele lingailor???

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Rusia si-a retras ambasadorii din Ukraina si noi trupe in zeci de trenuri din Siberia vin la granita cu aceasta țară. Se contureaza clar un RAZBOI! Noi, ca noi, ne lamentam neputinciosi iar clasa politică e varata cu capetele pana-n umeri la furat, nestiind nimic de ce se intampla la granita... Tara lui Papura Voda, cu spanzuratul plecat la golf, ski si alte porcarii...

marvas66@yahoo.com spunea...

Mic la stat...puternic la sfat...aceasta jurnalista este foarte buna pe investigatii, nu ca ar cumpara informatiile ci pentru ca stie unde sa le caute...ciucalaul nostru nu stie sa citesca de pe promter sau de pe pe hartie cu litere de 3 cm...Aceasta doamna e foarte pregatita

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Avem 70.000 de doctoranzi, deloc rupti si flamanzi, deci, aleleiii, la rezbel cu ei sa-i invinga pe mișei!

Viorel spunea...

Cine nu crede să n-o mai facă pe naivul. Sigur este un plagiat și ca el cu miile. Când am afirmat acum câțiva ani precum că unul din foștii mei comandanți aflat în anticameră la UNAP, anticameră în care se mai aflau 2 ofițeri ce urmau să-și prezinte teza de doctorat și de curiozitate citind partial din conținutul lor și-a dat seama că prea mult nu se deosebesc și că de fapt erau plagiate, UN INTRUS de pe blog m-a criticat fără să citească bine comentariul meu, întrebându-mă „ce treabă aveai tu un subofițer în anticameră la UNAP ?”. TRĂDARE aș spune eu. Să i se ia gradele, funcțiile, hainele de pe el, să dea cei 20% primiți pentru doctorat, să dea medalia primită după misiunea în TO, să dea până și timpul înapoi, acest g…i.

raul spunea...

Priveam pe Cinemaraton,Rascoala ,1966 ,in regia lui Mircea Muresan,cu actori celebri!Dragilor ,cred ca ar trebui sa ne schimbam lista de lectura!Sa ne intoarcem la clasici ,la Rebreanu,la Cosbuc,la Radu Gyr si altii ,ca ei au cunoscut frumusetea de capitalism romanesc in adevarata acceptiune...!Si nu au trait o clipa in comunism sa spuna lumea ca au fost contaminati!Sa fiti iubiti!Si luminati la minte!Chiar fara doctorate!

Skoda 4x4 spunea...

Sercan ? hmmm poate este Shere Khan ? asa da...

Tano Cariddi spunea...

Eu il cred pe cuvant, Ciuca nu minte, nu plagiaza! E un militar adevarat , cu onoarea nestirbita. De aceea, vorba lui Badea: il sustin!
Si ca sustinerea sa fie reala, redau mai jos cuvintele sale din 2018:„Consider atât de sfântă onoarea şi demnitatea de a fi fost şeful Statului Major al Apărării încât, indiferent de ceea ce mi s-ar propune, nu voi face altceva. Odată ce ai fost şeful Statului Major al Apărării… Reprezintă demnitatea cea mai mare pentru fiecare dintre noi. Iar eu consider că nu trebuie să fie în niciun fel umbrită această poziţie de activitatea în alt domeniu.

Nu voi face politică. Voi face tot ceea ce îmi stă în putere şi îmi va îngădui viitorul să sprijin această instituţie. Dar nu dintr-o funcţie publică”.
Oare la fel va fi si cu ultimele declaratii legate de plafonarea preturilor la energie si gaze?

BONIFATIE spunea...

A dracului femeie.
Normal că s-a prins (sau a fost împinsă) din prima că este o lucrare plagiată pentru că, de fapt, nu a găsit ăăă... nimic dar se dă dășteaptă miniona, picolo e fragile. Nu o iert pe madam pentru că nu s-a apucat de săpat mai devreme. N-are sânge în instalație precum italianca care se plimba prin Afganistan.
Poate nu mai cădeam din lac în puț...ăăă.
Acum serios. Propunere legislativă: „Toate persoanele posesoare de DOCTORATE, desprinse din popor, care vor să acceadă la portofolii ministeriale sau care vor să fie parlamentari, să fie verificate de comisiile de specialitate dacă nu dețin cumva doctorate plagiate”.
Nu ne-am (prost) învățat minte cu PPP (Premierul pisoi plagiator) și câți alții înainte sau după, trecători pe la tot felul de academii.
Trebuia ca legea să fie deja emisă și în vigoare, așa mai viguroasă, fără prorogări ... ca la rezerviștii neștiutori. Îl rog pe d-l CFI să mă scuze pentru intenția de plagiat pentru că toată chestia este un rahat manipulat, acum cu rușii lângă gard, călare pe un tanc, ceva mai la est garat.
Bine că nu m-am teleportat la Chișinău să-mi dau doctoratul, cum mi-a propus un general sus pus, probabil pro rus. Iertare pentru vreo două rime șchioape.

Iulian Mareș spunea...

În teoria și practica militară Operațiile militare, altele decât războiul au fost puțin teoretizate și aprofundate pana la inceputul anilor 2000!
Exista materiale NATO însă pregătirea specifica era executata de un număr restrâns de structuri militare, pe domeniul PfP, PSO, operații multinaționale...etc!
Nu militarii romani au teoretizay și aplixat aceste manuale, pt că noi le-am studiat după aderare.
Câți dintre noi am citit ceva despre pregătirea și organizarea unei tabere de refugiați de religii și culturi diferite, de multe ori în conflict!
Cred xa judecam fapte și pioneratul din anii 2000 cu practica legiferat din anii 2020! Asta ar fi o mare eroare!

Iulian Mareș spunea...

Și cine îți mai baga PLx-ul în gură?...căci pana mai ieri îl lauda în culcare și în sculare!
Asa este moftangiul roman, deScris de CV-ul Iancu!

https://www.poezie.ro/index.php/prose/122773/Moftangii

Leon spunea...

Zilele astea vin Taloanele !
Sa ne spui ce scrie pe Talon..!

Fost parasutist spunea...

Nenea Ciuca a cerut sa se pronunte Comisia de Etica a UNAP in legatura cu "teza" lui. Crede cineva ca acea comisie vrea sa-si taie craca de sub picioare? Pai, zic unii, ca la UNAP si alte institutii din astea militare, tezele de doctorat plagiate sunt mai dese ca puricii pe o vulpe, inca, vie. Acea comisie nu va risca sa scoata in evidenta neregulile din institutia care-i plateste. Si-apoi crede cineva ca ei nu inteleg ca cineva din puzderia de "doctori" ajunsi pe functii inalte nu poate sa-l intrebe pe comandantul institutiei daca mai sunt competenti (din diverse motive, chiar si de ramolire intelectuala pe motiv de varsta, de pilda) pentru functiile pe care le ocupa? In final, acea comisie va constata, sunt aproape sigur, ca s-a plagiat mai putin de 4%. Deci, nici o problema. Si, oricum, asemenea fruntasilor comunisti din anii 50 - 60 (care, prevazatori, dupa obtinerea diplomelor de licenta, au mers de si-au obtinut si diplome de bacalaureat) Nenea Ciuca, dupa ce a devenit doctor, a trecut repede garla si a obtinut o patalama ca ar fi absolvit nus'ce colegiu in domeniul militar.

monteoru spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Leo spunea...

Uzina Carol I , nu are competență de retragea/menținere a doctoratului lui ĂĂĂ...ÎÎÎ...ci doar să-și spună un pdv. Auzi , să ceară verificarea tocmai la cei care i-au dat doctoratrul. Este ca și cum ai cere aceluiași judecător să-și verifice propia hotărâre.
Numai CNATDCU poate verifica și retrage savantului ĂĂĂ...ÎÎÎ.. opera.
SE STRÂNGE LAȚUL.............

Tano Cariddi spunea...

Andrei, madam Sercan actioneaza la comanda politica, nu din constiinta cetateneasca. Cum crezi ca a explicat faptul ca a lucrat la Realitatea cand era patronata de S.O.Vantu, pe care nu cu mult timp inainte il investigase jurnalistic? Simplu: a fost un compromis! Asa a declarat la emisiunea "Profesionistii".
Asa ca mai usor cu laudele la adresa cucoanei, nu cred ca le merita.
Asta nu inseamna ca Ciucalau e doctor....

reddog spunea...

Titlul corect ar fi: Pitica Sercan sapa la statuia...lunganului (sau grasului) Ciuca.
Pentru simetrie si echidistanta. 😁

Cezar spunea...

Foarte...CORECT !

M spunea...

@Andrei

Am "cunoscut-o" că angajată la pușcăriașul Sorin Ovidiu Vântu.... Pe foarte multi bani!

Are ceva cu..... Mda! Ăsta chiar că e un criteriu de credibilitate!

Dacă ar avea și cu cei care ne ducă viitorul probabil că ar avea respectul meu. Mie mi se pare o vendetă personală iar implicarea ei în susținerea violențelor rezist mi-o fac antipatică.

Până una alta e doar părerea ei.

Cum îți dai dumneata cu părerea că "prea multe probe care arată că a furat" e super tare!
Mai circumspect domnule!

Chiar crezi că nu i-a dat lui Șercan cineva informațiile? S-a apucat sa cu mintea ei de bibilică sa caute în cărți? 😁😁😁

În ceea ce o privește pe kovesi, Șercan s-a înșelat (și nu e singura dată).

M spunea...

@Leon

Păi ce am făcut?

Asta înseamnă că nu să ceri să nu îți mai trimită talonul prin poștă!

Sau am înțeles eu greșit?

M spunea...

De ce numai ăia? Adică de ce numai parlamentarii și miniștrii?

Iar eu mai am o solicitare!!!!

Verificarea să se facă după legea/normele în vigoare la data depunerii lucrării!!

In anii 90 (de exemplu) pentru a publica o lucrare trebuia să treci la bibliografie toate sursele din care ai citat sau le-ai consultat. Stăteam mereu cu o foaie pe care treceam fiecare titlu. Nu trebuia să spui la fiecare citat ci doar la sfârșit: "Cartea: Cine a înfipt laleaua în brânză de Ion Ionescu, Editura pentru cărți, anul și paginile"
Apoi a venit moda cu ghilimele, apoi cu note bibliografice, apoi cu note de subsol. O demență!!!!

PS - nu săriți că nu am nici un doctorat!!!! 😁 Nu mi s-a părut de interes și am considerat că nu am ceva de spus atât de important!!!

M spunea...

La Kovesi s-a constat că a plagiat 4,99%

Se consideră plagiat numai de la peste 5%.
😂

Pe principiul ăsta dacă pe Kovesi ai făcut-o procurorul vieții atunci Ciucă are stofă de comandant suprem NATO. 😂

Viorel spunea...

Ar mai fi o explicație (zic eu). Există o explicație zise Leana lui Pârțag din Sadova. Dar dacă domnul fost ministru Cîțu râvnește din nou la această funcți (de prim ministru) și l-a sabotat pe Ciucă pentru ași consolida poziția de Președinte al PNL având în vedere că anul acesta ar putea fi un Congres extraordinar al PNL și Cîțu s-ar putea să-și piardă funcția pe care s-o ocupe Ciucă (susținut de KWI) sau domnul Dan Motreanu liberal autentic și nu pârâți ca ceilalți 2 (ca vechime și notorietate în partid) ?

ifrim spunea...

Păi să se contureze mai repede tizule să ajung și eu terminat.Este singura mea șansă.Fiind în rezervă(nu retragere) pot fi mobilizat.Astfel trebuie să am în vedere:1.Să scap cu viață.2.Să cumulez peste 120 de zile pentru titlul de veteran și mia de lei neimpozabilă.3.Să țină războiul cel puțin 6 luni pentru recalculare cu ultimile 6 solde.Notarea nr.OZU cu activitățile principale să nu zică apoi arhiva Pitești că n-au găsit aruncări de grenadă,amorsare TNT,asanare poligon,delaborări muniții ce dau spor la grupa de muncă 100%.Apoi cu toate astea îndeplinite și repensionare cumpăr blogul lui Huhu și-l tai de la comentarii!

Iulian Mareș spunea...

marvas,
știi doar ca, potrivit tovarasului Stalin "nu exista om cinstit, doar om de care nu ne-am ocupat îndeajuns!"

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Sigur ca da, stimate Dle @Leon!

Iulian Mareș spunea...

Marin nu a fost profesor si Comandant la AC Navala?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Bonifatie, peerfect zis si scris! Felicitari, mai ales ca AI TALENT SI POTI!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

UNAP au fost bine unsi de Ciucale si cred ca le-a bagat si fonduri duble acum in noul an bugetar! Aflam noi ce si cum!

Iulian Mareș spunea...

Și în mediul civil s-a forțat nota din momentul în care mai sus de asistent doctoratul trebuia obligatoriu! În câțiva ani toți si-au dat titlul științific între ei!

Leon spunea...

Este o Initiativa legislativa care, LA CERERE, pensionarul militar primeste Talonul de pensie pe E-mail !
Dar, cum a procedat CPS a MAI, la fel ar putea proceda si celelalte 2 Case Sectoriale, fara sa astepte adoptarea unei Legi !

Tano Cariddi spunea...

:)))))

Iulian Mareș spunea...

În mediul jurnalistic nu este o mare diferență între termeni!
Și DA, într-un TOP, fie el și extern se executa și operațiuni financiare prin intermediul unei Agenții Bancare de Campanie sau alți operatori!
🤣😂🤪😜, am scos-o la liman?

Iulian Mareș spunea...

Ești răutăcios! Erau câțiva băieți f buni la B.26 I, cunoscători de limba engleză, a procedurilor NATO. Pe unii i-am cunoscut și apreciat...dacă îți dau un nume vei rămâne surprins!
Eu as vrea sa cred ca cel mult a fost ajutat la tehnoredactare.

Iulian Mareș spunea...

Exact!

Iulian Mareș spunea...

@M,
Am postat mai sus cum s-au produs arestările în mediul civil...

Iulian Mareș spunea...

Eu merg pe mana lui Ciutacu! Evreul știe ce spune...Adevărul este dincolo de noi!

Iulian Mareș spunea...

Parca era vorba de o lucrare de licență și nu doctorat! Unul a renunțat, totuși...

Iulian Mareș spunea...

Macar sa încercăm...si tot ar fi un plus de lumină!

Cezar spunea...

..asa..au carteeee !!

Cezar spunea...

...urmeaza Mares Double Oskar🤑🤑🤑

Huhu Rezea spunea...

Șercan nu face nimic mai mult decât să ne pună în situația de a aprecia singuri, după câtă minte avem, dacă Ciucă a și furat în lucrarea de doctorat. Cei care nu știu câtă minte au spun că nu este de nasul nostru să judecăm sau că al nost'Ciucă nu a copiat.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

La luptaaa, tizule, si Patria iti va fi recunoascatoare la penzie cu cateva miare babane, cu conditia sa ai scapare la bucataria de campare gatind mancare la cazane, fara expresia retardată, ,,Bucataria bombardată!''

M spunea...

@Leon

Am întrebat pentru că normal că am cont pe site-ul MAI și îmi văd taloanele (chiar în avans).
Dar asta nu mă scapă de vizita lunară a poștașului.

De ce mai tăiem copacii patriei?

Anonim spunea...

https://flux24.ro/plagiat-de-ciuca-generalul-frunzeti-afirma-nu-e-bine-ca-s-a-intamplat-daca-dadea-un-citat-ok-dar-nu-dadea-citat-pe-trei-pagini-putea-sa-citeze-jumatate-de-pagina-restul-putea-sa-comenteze-el-c/

M spunea...

@marvas66@yahoo.com

Aștept să ia premiul Pulitzer! 😁

Liviu PO spunea...

In ce priveste generalul DANILA ,abtine-te pentru ca gresesti!!!!

M spunea...

@Akord 75

Deja ești plictisitor!

Apropos, ai o listă cu cerințele de redactare a unei lucrări de doctorat din perioada când a depus Ciucă lucrarea?

😂

E la complicat pentru tine?

Întoarce-te la: "Osakaaaaaaaaaaarrrrrrrr"
Dacă repeți mereu aceleași lucru precis ne convingi că ești deștept!

Huhu Rezea spunea...

Dezvăluirile presone.ro se rostogolesc periculos pentru Ciucă dacă și Iohannis a iesit din silențio stampa și dacă Universitatea de Apărare verifică și ea sfertul furat de actualul premier in lucrarea sa de doctorat.

Michel spunea...

Ce preocupări deosebite avem!!! Forma electronică a unei hârtii...

M spunea...

@Viorel

"Sigur este un plagiat."
😁

Prezumția de vinovăție!

Viorel spunea...

Domnule akord-75.
Anticameră = Cameră de așteptare situate la intrarea într-un birou, într-un cabinet al unei persoane cu funcție importantă.
Antecameră = Compartiment al camerei de combustie a unui motor care în care se injectează combustibilul și începe arderea; cameră de precombustie.

avianyc spunea...

Asa zisele " Științe militare" nici nu ar trebui sa fie cuprinse in scoala doctorala cat timp nu cuprind in continut dezvoltarea unor ramuri ale stiintei in general ,tehnicii ,medicinei ,disciplinelor exacte si umaniste ,....
Tezele astea de doctor in stiinte militare sunt mai mult un fel de povestiri gen Ion Creangă .
UNAP si Academia de Politie trebuie sa scoata militari si politisti cu sange-n instalatii nu doctori pe metru patrat.
Sigur Napoleon nu s-ar inspira intr-o campanie din povestile lor.

Intrebare;
Poate estima cineva care sunt costurile cu gazul si curentul in LM - uri ?

Liviu PO spunea...

Pentru niste amarate de ghilimele...
Oricum ne-am cam sters pe bot de mariri ,actualizari si alte cele...
Omu-i este,va fi stresat si chiar daca nu ar fi fost,daca ar fi vrut sa faca ceva dadea ordonanta chiar noaptea ca hotii,dar o dadea...

M spunea...

Mi s-a ordonat să văd cat de mare și de cinstită e această Șercan.

Am executat ordinul!

Așa am aflat că micuța și-a plagiat lucrarea de licență!

https://www.turnulsfatului.ro/2017/05/26/document-jurnalista-specializata-in-denuntarea-plagiatelor-si-a-copiat-lucrarea-de-licenta-85613

Probabil că nu o să publice Huhurez că nu prea e în direcția corectă!

Cum? Micuța e dovedită ca plagiatoare? Și nu la doctorat, unde sa zicem că e mai greu de scris ceva original ci la licență!!!
Vai! Vai!

Nu mă mai mir că a lucrat pentru pușcăriașul Sorin Ovidiu Vântu!

Leon spunea...

Generalul Ciuca a cam dat militaria jos din pod, si asta a deranjat multa lume !
Stati linistiti ca minunea tine cateva zile, se vor gasi 4,99% citate fara "...", un Titlu netrecut in Opisul Bibliografic, si se linistesc apele !
Probabil ca se va ajunge si la Sc.Primara din Plenita natala si vor afla ca a avut in trim.2 din clasa a 2 a nota 9 la Purtare..!!

Leon spunea...

https://www.stiripesurse.ro/in-ziua-in-care-a-fost-acuzat-de-plagiat-premierul-ciuca-a-fost-vizitat-de-ambasadoarea-frantei-ce-au-discutat-cei-doi-oficiali_2195330.html

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Cum dreacku' sa nu sara toți de gur in sus daca-l văd pe Ciucale dus si pierdut ca un cuc, cu ,,ng..., bâl, bâl, ăăă..., îîî...'' si intârziat urât ca un babalâc, sa nu zic mambet ca pare un analfabet si ca o măligă pripită si terciuită? Are probabil si multe plangeri si reclamatii pentru acele nesfarsite reclamatii penale pentru distrugerea pensiilor militare si a nevesti-sii avansare de la Plotoner la Coliner cu gur de hier. dandu-i-se si o actualizare de cutra de peste 14%?! I s-au cam adunat buboaiele pe scafarlia care a fost in stare sa-si inventeze si istoria cu batalia de la Nassiria sa-i crească penzia cu mia de lei ca la mișei, sau ca ocupa năsălia din cortul cu nesimțirea de au ramas cătanele cu pensiile ca slugile, dar si alte boroboațe de mutalău, care pe tăcute vute rău tot ce prinde, iac-așa, sa-si bage cat mai multe din lacomie la sarsana sa-i creasca averea, aici fiind mana serviciilor secretoase care i-au tras-o la oase sa-l vada daramat pentru toate cate s-au intamplat de-am ramas cu pensiile militare de găgat, si sa nu utati ca Dâncu, fiind omu' lui Muilă, i-a dat la bilă că l-a informat cu toate spurcaciunile cate s-au intamplat in acel mandat de sinistru cu abuz mare la Aparare, in cardasie cu mafiile clocare, asa ca acum toti sunt calare pe mafiotul Ciucale si ii stau in cale ca aceasta gluga de coceni sa nu cumva sa ajunga si la Cotroceni: Pentru el e inceputul sortii proscrisului pe fruntea caruia e scris ,,ÎNCEPUTUL SFARSITULUI!''

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Hai, @Onorabile, ca mai aveti un pic de exersație si intrati si Dv in versificație! Ce rimeaza ,,sfertul furat'' cu ,,doctorat plagiat,'' Eminescu va fi un mic novice pe langa ce vom versifica noi aice'! Hai, care mai sunteti la rimare, in afara de Unknown, care a trecut de pragul de debutare?!

Iulian Mareș spunea...

Nu ma pot pronunța pt vremurile alea...
Despre examenul de licență stiu pt că am prins la multe discipline, printre care în 6 ore a trebuit sa întocmesc concepția grafic+text a unei Bg.Mc care forțează un curs de apa, cucerește și dezvolta capete de pod, inclusiv documentele pt Etapa nr 1. Despre nota nu vreau sa vorbesc...

Iulian Mareș spunea...

Nu e vorba de minte...
În primul rand trebuie știut norma din anul susținerii și metoda +rezultatul. Judecând conform reglementar8lor actuale o lucrare din 2003? Are nu are ", e la subsol sau nu, poate cita sau nu...astea sunt kestiuni știute de foarte puțini, adică cei interesați.
Ia amintiți-va de propriile lucrări "originale" de pe la cursuri...

Huhu Rezea spunea...

Declarația lui Ciucă, după ce a fost prins că a furat, este de toată jena. Este ca și când ai afirma că a fost vreodată permis furtul intelectual.
Văd că mai sunt și aici comentatori care înclină să-i dea dreptate.
Indiferent câte bube-n cap ar avea Sercan... acestea nu-l disculpă pe Ciucă pentru furt intelectual.
Prezumția de nevinovăție i-o acordă numai de organele de cercetare penală... dacă va fi cercetat. Deocamdată noi discutăm pe ceea ce a fost prezentat ca dezvăluire.

Iulian Mareș spunea...

Mr. Padina Petre,
Numai în situația în care tu poți face dovada că nu ai trecut ca strungari prin corpul ofițerii!

Iulian Mareș spunea...

Erata.. waw!
Arestările > atestările

Iulian Mareș spunea...

@M,
Este vremea keftelelor prăjite la soare...
Dacă Ciutacu nu este jurnalist eu cred ca Mălin Bot este credibil pt unii-alții...

Paul Puiu spunea...

Pe baza tezei de doctorat Ciuca a ajuns fara ca sa dea examen gheneral!!!! Daca i se va anula lucrarea de doctorat pe langa retragerea calitatii de doctor, normal s-ar impune si anularea tuturor gradelor militare de mare gheneral al armatei romane!!! Urmarea acestor consecinte s-ar impune ca sa i se diminueze si cuantumul pensiei!!! Ma intreb cine daca dupa retragerea titlului de doctor cine va avea tupeul sa procedeze la anularea gradului de gheneral de armata obtinut de acesta fraudulos si la recalcularea pensiei acestuia?!!! Oare cati ghenerali sau chestori au ajuns ca si el si au intrat in politica???!! Poate ca datorita acestui fapt Ciuca va ramane numai fara doctorat dar va ramane cu celelalte beneficii(grad si pensie) intrucat prietenii lui din armata romana nu vor proceda din oficiu la taierea celorlalte beneficii deoarece daca s-ar face o analiza si o cercetare minutioasa s-ar putea ca multi ghenerali sau chestori sa ajunga colonei!!!! Va mai mirati de ce sunt atatia ghenerali si chestori in armata, politie, sri, etc!!! Ca sa obtii un doctorat pe bune trebuie sa stai o gramada de timp, ani chiar, prin bibloteci si arhive si sa studiezi lucrari de specialitate pentru a redacta o lucrare adevarata de doctorat!! La noi in Romania doctorate au devenit sport national si asta datorita coruptiei generalizate din randul profesorilor universitari si a membrilor comisiilor care analizeaza si avizeaza lucrarile de doctorat!!! In Romania tezele de doctorat se obtin contracost adica pe euroi si nu oricine isi permite acest lux de a plati profesori universitari corupti pentru conceperea acestor lucrari!!! Daca Ciucanu era un rezervist corect si nu avea aspiratii politice putea ramanea cu doctoratul si pensia sa babana linistit insa asa ca avea de suportat consecintele!!! Oare cati chestori si generali au ajuns ca Ciucanu si ar merita sa suporte aceleasi consecinte??????

M spunea...

Aseară un comentator politic cunoscut a găsit vinovații pentru ce i se întâmplă lui Ciucă:
"gulerații" și polițiștii!!!!!

Cum argumentează?
Simplu!

Generalul Ciucă nu avea nevoie de doctorat. El va rămâne mereu "eroul de la Nasiriyah", un militar român cu o carieră de excepție. Din păcate, cei din jurul lui, din conducerea MApN i-au spus că nu poate să rămână fără doctorat când atâți polițiști și-au luat doctoratul!
Dacă nu erau chestori din Poliție cu doctorat nici eroul nostru, dl. gen. Ciucă nu simțea presiunea să își ia doctoratul.


😂😂 Nu se poate să nu apreciați această explicație mai ales că arată din nou care sunt dușmanii poporului! 😂😂

Arfy spunea...

Mareș- este lucrare de cercetare în urma căreia rezultă un doctor în domeniu! Să nu facem confuzie între doctori și... diferite cursuri! S-a vrut urcat prea sus! Ar fi ieșit onorabil dacă nu întra în politică... deși cred că a fost chiar de la începutul "cercetării". În cuvântul de prezentare al lucrării amintește două mari "personalități" contemporane în viață: ion ilici iliescu și adrian năstase. Am o îndoială că și-ar fi citit toată lucrarea măcar o dată! De redactat 100%, Nu!

HALA spunea...

M, când un infractor demască alt infractor, societatea câștigă.
Șercan alături de Ciucă la pușcărie, care este necunoscuta?

sosaro spunea...

„DE LA NECULCE ÎNCOACE, CĂRŢILE DIN CĂRŢI SE FACE”

Leon spunea...

Nu vedeti ca Ciuca este atacat in primul rand de cei care in Noiembrie 2021 strigau in gura mare ca Romania nu are nevoie de un Generai in fruntea Guvernului ?
Imi doresc sa reuseasca in lupta cu Pandemia, cu Facturile la Energie, cu Inflatia, cu Somajul si sa evite o criza economica si sociala care pare ca ne paste !
PS. Sper ca nu are legatura aceasta solicitare de Demisie a Guvernului cu ce se intampla la Granita de Est a Romaniei!!

micutzul spunea...

La dracu păi să verifice toate doctoratele civile , militare și ale magistraților! Nu prea o să mai fie nimeni să ne ''vindece'' in vreo branșă!
Cine nu a copiat in vreo lucrare de diplomă sau de curs să dea primul cu piatra!
Dar cu diplomele false ce se aude? Că avem primari care habar n-au că ce diplome ''are''!
Cărțile din cărți ''se face''!

sosaro spunea...

Nu cred ca trebuie sa piarda mult timp ca sa dea explicatii acuzatiilor facute de o jurnalista dovedita ca a plagiat ea insasi ; sa explice ce a scris in teza de doctorat de acum 18 ani ; sa explice ca a sustinut teza in 2003 ( ca si mine ) si este acuzat ca nu a respectat Legea din 2006 ( ca si mine) . Sa se ocupe de problemele tarii nu de “scheletii din dulap” dezgropati dupa atatia ani.
Cred ca nu are nicio problema legala – si eu am castigat in instanta impotriva abuzurilor facute de Ministrul Mircea Dumitru ( cu dosar de colaborator al Securitatii) la cererea lui Dacian Ciolos si spre marea satisfactie a lui Klaus Iohannis.
https://www.jurnalulolteniei.ro/2022/01/19/ponta-despre-plagiatul-lui-ciuca-imi-dau-eu-demisia/

Iulian Mareș spunea...

Iar ai tras lozul prost prin concluzii pripite de "antecamera"!
Nu am făcut munca altora...oricum nu orișicine putea participa la asa ceva...îți mai trebuia și carte nu deprinderi mecanice!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@M, dar Sercan nu conduce Romania si n-a comandat Armata, deci Sercan putem fi toti, de la genii la idioti, insa nu pe functii hotaratoare si care nu am distrus pensiile militare, cum a facut plagiatorul penal, Ciucale! Aici este drama, aici este buba care de mult timp distruge Romania cu fel de fel de cucuieti analfabeti, care au facut manevre murdare sa intre in posesia de doctorate sa ajunga pe functii inalte, si de aia Romania azi e distrusa la toate!

avianyc spunea...

@ Leon
Reține . Am spus-o si o mai spun inca odată. Niciodata să nu ai incredere in olteni .
Și dacă tot faci calcule peste calcule , te rog să găsești care a fost algoritmul de calcul prin care Ciucă a gratulat de azi pe mâine veteranii (doar ai lui din teatre) exact la țac -pac cu 1000 lei/lună la pensie.

CEZAR spunea...

Putin are rezerve in a ataca Ukraina si mai departe...
Serviciile secrete ii soptesc cu vocea tremurind...au romanii niste armeeee...Oskaruri , doctorate ,liciente...!! Oricit am incercat sa capturam una ..nu am reusit..
Se pare ca-s periculoase rau ...continuam cautarea..
Putin le-a dat directia ....mergeti pe varianta SERCAN....:D...:D...
NB
Heei Mares Double Oskar ..cum este ..cum sta problema....? Baga un citat .....

CEZAR spunea...

@ / Mares Double OSKAR
Te asteptam sa "iesi " cu cartea in mina si sa acoperi frontiera de est ..fara soldati si tehnica de lupta...
Hai cum faceati voi prin ..."anticamera :....

M spunea...

@micutzul

L-am întrebat pe fratele meu (profesor, cu doctorat și îndrumător de doctorate) cum stă treaba?!
Pe scurt!

De-a lungul timpului exigențele s-au schimbat și au devenit din ce în ce mai restrictive. Și acum sunt universități extrem de puternice din lume care nu cer folosirea ghilimelelor ci doar citarea (ca note de subsol sau referințe bibliografice).
În mediul academic este recunoscut că tot ce se scrie azi se pleacă de la o bază pusă de înaintași.
În ceea ce privește lucrările de doctorat, partea introductivă și fundamentarea teoretică (deci cam 35% din lucrare) sunt prezumate ca fiind deja cunoscute și cercetate iar restul de 65% (dezvoltarea teoretică și concluziile) ar trebui să fie ale doctorandului.

Problema nu e că citezi mot-a-mot ci UNDE folosești fragmentul și dacă îl ai trecut la bibliografie. În mediul academic evident că ideile circulă iar pentru un profesionist (lucrarea se adresează profesioniștilor) elementele de noutate sunt mereu clare.

Pe scurt: important e unde s-au folosit fragmentele, interpretarea valorii lucrării să o facă cei din domeniu, redactarea să se fi făcut conform normelor de la momentul depunerii, a căuta senzaționalul și "nodul în papură" subminează exact procesul de cercetare în condițiile în care România are cel mai mic număr de studenți/doctoranzi din UE (Eurostat 2017).

Leon spunea...

Si eu iti repet:
Indemnizatia de 1000 de lei, NU era prevazuta in Initiativa legislativa a Senatorului PSD, Tit-Brailoiu, dar Comisia de Aparare din CD a introdus "hoteste" acest Amendament in L.168/2020( Ciuca NU era Parlamentar in august 2020) !

M spunea...

@Paul Puiu

😂 Madam Șercan e ea însăși acuzata de plagiat, la lucrarea de diplomă! Dacă se dovedește că e adevărat înseamnă că toate dezvăluirile ei ulterioare sunt nule, cum a avut tupeul să denunțe furturi ale altora... etc. etc..?? 😂

Daca Ciucanu era un rezervist corect si nu avea aspiratii politice putea ramanea cu doctoratul si pensia sa babana linistit insa asa ca avea de suportat consecintele!!! 👍

Mai sunt de acord cu "Ca sa obtii un doctorat pe bune trebuie sa stai o gramada de timp, ani chiar, prin bibloteci si arhive si sa studiezi lucrari de specialitate pentru a redacta o lucrare adevarata de doctorat!!"

Alexcta spunea...

Vă salut! Vă apreciez pentru comentării! Întotdeauna e bine să îi asculți pe cei mai,, în vârstă ''!

HALA spunea...

Liviu Po, eu doar am prezentat faptele, nefăcând nici o judecată ca să pot fi în greșeală.
Sigur posibil să pot fi suspectat a greși, susținând că pentru păstrarea stabilității politice, nu e cazul ca plagiatorul să demisioneze trebuind doar să fie bine monitorizat pe latura guvernamentală, pe cea academică însă continuîndu-se investigarea.
Pe de altă parte trebuie cercetată și D-na Șercan care vine cu dezvăluirea exact când Ciucă lucra la ameliorarea efectelor liberalizării prețurilor la energie. Dacă știa mai dinainte și nu a spus, este la fel de condamnabilă ca și în situația că a făcut dezvăluirea la ordinul unei comenzi politice pe care nu vrea să o divulge.

Alexcta spunea...

Madam' Sercan are dreptate! Tu ai dreptate!

Alexcta spunea...

De unde știi?

avianyc spunea...

Daca nu au reusit să o dovedească că a plagiat la master si doctorat inseamna ca femeia isi merita postul la universitate.
Cât despre licentă ,după cum spunea ”micutzul” mai sus ,”să ridice piatra doar cine nu a plagiat pe la licență ”. Total nesemnificativ pentru acest nivel ,mai ales că multi cumpara licente sau fac o facultate doar pentru CV .
Grav este că prin institutii ale statului si in fruntea universitatilor bantuie plagiatori de doctorate ,lucru grav in sistem. (Vezi persoane dovedite de Sercan - Mang rector Univ. Oradea -profesor in continuare , Bodog -rector facultatea de medicina Oradea si fost ministru al sanatatii - profesor in continuare , gral Raducanu -rector Academia F Aeriene Brașov , duzina de chestori de la Academia de politie soldată cu suspendarea scolii doctorale din din facultati ale Academiei) , generali din SRI , Alexe -sef CJ Iasi ,etc
Reactii la dovezi ; amenintări cu moartea cu procese castigate in instanta de Sercan

Felicitari Emilia Sercan !! Continua , nu te lasa !
Nu întamplator esti sibiancă .... Pe ei până la ultimul.

Alexcta spunea...

Mai bine Tăceai!!!!

Alexcta spunea...

Se vede de la o poștă că DGIA monitorizează acest Site!

M spunea...

Șercan Este doar o unealtă. Să nu îmi spuneți mie că s-a apucat ea să citească literatură militară și a descoperit "plagiatul". 😂

M spunea...

@akord 75

Dacă repeți mereu același lucru ești doar un papagal.

Furt? 😂 Hai, hai că ești obraznic! Furt e dacă nu e legal.
Chiar îți stau în gât alea câteva procente?

Gata! Nu mai meriți răspuns! Așa e dacă ai lucrat la o armă care nu a făcut nimic 50 de ani! Te prostești stând degeaba!
Tu nici nu ai merita pensie! Ce ai apărat mă? Câte avioane ai doborât? Cine ne-a atacat mă să dovedești și tu că ești util?

Hai, pa! Rămâi în mizeria cuvintelor și ideilor tale fixe!

avianyc spunea...

@ sosaro
Pana in 1989 doctoratele trebuiau sa fie lucrari de sine gandite care sa aduca noutati stintifice in domeniu. Cineva care dobandea doctoratul inainte de 1989 era doxa de carte si stiinta in materie.
Chiar si doctoratul lui Lenuta lucrat de oameni de stiinta a creat ceva inovativ in domeniul chimiei - cu aplicatii in procesele de fabriatie ,vezi teoria polimerilor si aplicatiilor lor in industrie.
Ce spuneti valabil doar dupa 1990 . Haos si degradarea nepermisa a invatamantului ,inclusiv a scolilor doctorale.
Doctorate la greu neinovative ,povesti fara valoare stiintifica concreta.

Viorel spunea...

Domnule monteoru. Ciucă s-ar putea să fie vinovat doar de faptul că a semnat fără ca cel puțin să citească lucrarea pentru că sigur i-a scris-o altul. Și cum, în momentul când dai la un subordonat să-ți facă o treabă care nu este a lui ci a ta, dacă te apreciază o face cu simț de răspundere, dacă nu-i convine (cum e cazul actual) și ca să nu depună prea mult efort fizic și inelectual, o plagiază. Cu această ocazie te are și la mână, putând dezvălui oricân că lucrarea este un plagiat.

Viorel spunea...

Domnule Arfy. A intrat în politică pe lângă interes și pentru IMUNITATE. Citiți dezvăluirile presei despre achiziții cu sau fără licitație (frigate=Ancheta englezilor pentru dare / luare de mită, corvete=supărarea francezilor, a cui subordonat era Gl. Gheorghe care a furat 180.000 de dolari ?).

Iulian Mareș spunea...

@M,
observati revolta nefericitilor!

Iulian Mareș spunea...

Hai ca ti-a dat-o in RÂT ”majurul”!

Iulian Mareș spunea...

Nivelul redus de doar scoala militara era folosit la tehnoredactare!

Andrei spunea...

@ M

Cum ar zice Huhu, ai plecat după fentă. Vezi mai întâi câți bani plătește PNL (dar și PSD) pentru a cumpăra imagine în presă. Împreună au undeva la 10 milioane de lei, bani dați numai anul trecut (detalii aici: https://www.g4media.ro/o-presa-platita-sa-taca-sau-sa-tipe-la-ordinul-marilor-partide-pe-banii-tai.html)

În plus nu există nicio legătură ce a facut generalul Ciucă în teatrele de operații și doctoratul, ci între doctorat și gradul de general pe care l-a primit ... pentru că avea doctoratul luat în 2003.

Cât despre dușmani, cum zicea un prieten, „e grele”. Singurul dușman este sistemul de care s-a folosit premierul, dar nu numai el, de a primi foloase necuvenite.

Militarii de carieră ar fi trebuit să nu accepte sisteme paralele de anvansare în grad precum facultate (de la căpitan la maior) sau doctorat (de la colonel la general). Dacă rămâneau criteriile strict pe chestiunile militare, de specialitate, si nu avantaje pentru studii civile sau doctorate plagiate, probabil că Ciucă ar fi ajuns general, dar nu atât de repede.

Cum ar zice cel la care îi pupă inelul, „Ghinion!” Doar că, cu fiecare zi în care nu demisionează, afectează și Armata Română, nu doar imaginea sa personală.

Iulian Mareș spunea...

Arfy,
cu toata gratia...Este lucrare de APROFUNDARE! Intelegi?

Iulian Mareș spunea...

Intreaba la SMFT!
Dar pt clasa a 13-a?

Iulian Mareș spunea...

Ce prosteal!? ... cu o oala si-un lighean...

Iulian Mareș spunea...

Conform cutumei NATO?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@M, bine spus, frate!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Avianyc, pensia Ciucă de 1000 lei, e pensia milogului si a rusinii! Aia trebuia data de SUA la care au fist slugi in simbrie, adică pe argintii tradarii, venind de acolo cu coada intre picioare, precum cainii rablagiti si alungati cu pietre! Handicapatii Amatei mor de foame cu cateva sut sau putin peste 1000 lei si li s-a aruncat in scarba un coltuc, ei primind 1000 lei la alte cateva mii bune, altii avand zeci de mii foarte bune, majoritatea acolo netragand un foc de arma, la plimbare si relaxare, ca Ciucale! Jigodismul penibil a atins cote maxime in Armata!

Alexcta spunea...

Hai lasă-mă!

Polman spunea...

Ar trebui ,,cineva,, sa-i caute pe cei cu...,,oscaruri,, , pe cei ,,meritosi,,. adica meritosii care au fost facuti de meritosi...ca asa e ,,sistemul,,.Conteaza cine e ,,meritos,,, ceilalti nu exista...totul se termina cand iesi in pensie cu beneficii de 25%, 50%...pana acolo...pe urma gata...plangi dupa niscaiva actualizari, ca te-ai invatat cu lei multi. Dar, vorba e ,,cu cat ai mai mult, cu atat ai cheltuieli mai mari,,...deci...toti suntem la fel...suntem niste NEACTUALIZATI

Petrut spunea...

Am recitit titlul ...cum poti sa fii Veteran intr-o Armata invinsa in Teatrele de Operatiuni ..exceptie Angola ? Acolo Armata a dat asistenta cu rezultate pozitive observate chiar de mine
prin anii 2009 si mai tarziu ...

Petrut spunea...

Va fi "invinsa" de "Sistem " mai mult ca sigur ca o parere personala va spun..

Andrei spunea...

Vad ca unii mananca rahat pe aici ca Sercan a plagiat. :))) De unde tot apareti, mah nene?? de curiozitate,din ce zona geografica? Suspectez Oltenia, dar sa zica ei...

Andrei spunea...

DGIA-ul? :))) probabil si Mossad, GRU si MI6 :)))

M spunea...

@Iulian Mareș

😂 Știți pe ce se bazează nesimțiții, în general? Că oamenii cu bun simț nu vor reacționa!
Ce să spun? Că ai lui camarazi de la Comandamentul Apărării Antiaeriene au deschis focul la Revoluție ca niște criminali neinstruiți asupra Școlii de Ofițeri a MAI, care era peste drum, rănind doi elevi aflați în dormitoare, pentru că în mințile lor "îi atacau securiștii"?

Că a doua zi, cei de la Școală, cu col. Răbăcel în frunte au făcut o delegație și i-au invitat pe neinstruiți să verifice sălile de armament ale Școlii și că locțiitorul a venit (însoțit de șeful gărzii, ofițerul de serviciu ș.a.) dar puțea a alcool la ora 10 dimineața?

NU, domnule! Că eu am respect și încerc să mă abțin să zic ceva de rău și îl apăr inclusiv pe Ciucă ăsta care e de la MApN, deci, după normele unora dușmanul meu de moarte!

Am înțeles punctul lui de vedere, îl respect, e dreptul lui, dar totul are o limită! Pe care evident nu o să o înțeleagă că dacă avea ceva minte și aptitudini sociale înțelegea până acum! 😂😂

avianyc spunea...

Mares
Mereu joci tenis cu noi cu racheta gaurită .
Nu ar fi nimic grav daca nu ai avea convingerea că ai si castigat setul.

Huhu Rezea spunea...

Din milostenie sunt declarați veterani și cei învinși!

sosaro spunea...

Alexcta, nu am spus eu cele de mai sus, ci Victor Ponta. Premergator afirmatiei tale(Mai bine Tăceai!!!!), trebuia sa citesti.

Huhu Rezea spunea...

Cel mai bine este că oscarurile și sporurile sa se dilueze in puncte de pensie contributive.

Huhu Rezea spunea...

După principiul să cercetăm cine sesizează nu ce sesizează, nu? Tu vorbești, mai, ăsta cu bască?!

M spunea...

@Huhu Rezea

Pe principiul că vine Sorin Ovidiu Vintu si spune ca Vanghelie a furat 😂

Plagiatorul 1 îl acuză pe 2 că a plagiat! 😂

M spunea...

@Andrei

Ați citit articolul din DCNews?

Doar întreb că văd că mai aveți obiceiul de a comenta fără a vă informa mai înainte!

Nu am pus ghilimele (acu' o să mă acuzați de plagiat, nu?) pentru că nu am dat citatul exact!

valy spunea...

După unii pariori veți zice că și Prunaru a plagiat.....
Hai la concurs fraților.

M spunea...

@Andrei

Nu știu dacă observați un aspect!
"Daca nu au reusit să o dovedească că a plagiat la master si doctorat inseamna ca femeia isi merita postul la universitate."

Asta spune cineva deși este un articol, taaaaare asemănător cu cele scrise de ea, în care se dau pagini întregi copiate de micuța!!

Dar când e vorba de Ciucă verdictul unora e clar: Plagiat!!!!!!!!!!! Hoțul!!!!!!!!!!!! Ordinarul!!!!!!!!!! Să își dea demisia!!!!!!!!!!!!!

🔴 NU știu dacă Ciucă a plagiat sau nu!
🔴 NU știu care erau normele la data depunerii lucrării!
🔴 ȘTIU că Șercan a mai acuzat și nu a avut dreptate!
🔴 ȘTIU că Șercan a mai acuzat și a avut dreptate!
🔴 BĂNUIESC că e ceva ce trebuie investigat serios, și la Șercan și la Ciucă!
🔴 ȘTIU că în cazul lui Șercan și al plagierii lucrării de diplomă s-a pus batista pe țambal!
🔴 ȘTIU că în cazul lui Kovesi și al plagierii lucrării de doctorat s-a pus batista pe țambal!

PS - o expresie de genul "unii mănâncă rahat" nu prea vă face cinste!

M spunea...

Exact de a doua zi după ce toți care au luat ajutoare, de orice fel, la ieșirea la pensie o să dea banii înapoi, actualizați cu rata inflației și dobânda BNR! 😂

În rest susțin 99% propunerea lui Huhu Rezea.

gigi 2 spunea...

Partea cu contributivitatea va rezolva absolut toate problemele din sistemul de pensii militarizat.

Iulian Mareș spunea...

Padina,
Nu știu ce știe Pytin, este o prostie sa afirmi ca știi, însă tu știi câte suflete nevinovate le visezi noaptea!
*Rapandulă, poți nominaliza o singură poziție ocupată prin concurs?

Leon spunea...

"..Eu nu ştiu dacă Ciucă a plagiat sau nu, nu m-am uitat pe material şi nici nu mă interesează, pentru că mi-am luat ţeapă cu plagiatul lui Kovesi. Dânsul a zis să verifice comisia şi apoi să ajungă la CNATDCU. Care este scârboşenia mare? Sunt haştag reziştii, care în 2016 ori minimizau foarte mult chestia cu plagiatul lui Kovesi, ori erau foarte agresivi de partea ei. Spuneau că Ciuvică e împotriva luptei anticorupţie, vrea să o defăimeze pe Kovesi. Acum vor să îşi dea Ciucă demisia, ce CNATDCU... Era unul care spunea că nu ştie cum se va mai duce Ciucă în UE, să vorbească cu şefii de stat, că ăia au auzit de plagiat şi se vor uita urât la el. Păi ăia de la UE nu au auzit şi de plagiatul lui Kovesi? Nu au numit-o după trei ani pe Kovesi, cu plagiat cu tot, împărăteasa procuraturii europene? I-a durut fix în pix de plagiatul ei" a spus Mugur Ciuvică( Dcnews)..!

Iulian Mareș spunea...

Dus cu capul este și Admin-ul!...

Leon spunea...

"...Chiar dacă nu facem politică, considerăm, și știm că și mediul de afaceri și antreprenorii pe care îi reprezentăm simt la fel, că, la timpurile grele pe care le traversăm, România are nevoie de stabilitate politică și guvernanță, dacă vrem să avem parte de redresare și reconstrucție economică.

Dacă vrem stabilitate și predictibilitate, atunci să-l judecăm pe premierul Ciucă pe baza acțiunilor și rezultatelor din postura de șef al Guvernului și nu pentru ce a făcut sau nu acum 19 ani.

Știm și o spunem răspicat că românii s-au săturat de dezvăluiri și detractori, și că tot ce aceștia așteaptă este o guvernare care să-și facă treaba și să fie lăsată să și-o facă.

Ne-am săturat de atacuri și scandaluri sterile, de instabilitate și destabilizatori.

Cu ce și cui ajută un nou scandal (de plagiat) acum când presiunile zilei de azi ne fac să nu știm ce va fi mâine – vrem cu toții ca Statul să facă și să dreagă, însă, în continuu, îi tragem frâna de mână.

Am stat destul pe loc, blocați în propria neputință și ipocrizie, vrem să mergem înainte. Cu scandaluri nu mergem.

Camera de Comerț și Industrie a României merge înainte cu Nicolae Ciucă, primul-ministru al Guvernului României !", a transmis CCIR, conform unui comunicat de presă."

Viorel spunea...

Sosaro. Adevăratele cărți sunt cele care redau faptele trăite și simțite pe propria piele și nu SF-uri, manele sau lovele. De curiozitate. Ce poți scimba din cartea lui Ion Creangă, Amintiri din copilărie ?

Andrei spunea...

@M

De când DC News e sursă credibilă de informație? În plină pandemie câștiga 500.000 de euro printr-un contract cu primăria PSD sector 4.

Verifică și tu câte contracte cu PNL și PSD au Bogdan Chreac și Vlad Vâlcu.

Eu neinformat? Pffff!

Huhu Rezea spunea...

Și n-avea dreptul SOV sa spună că Vanghelie fura?
Principiul cui pe cui se scoate merge și la plagiate, adică furturi intelectuale.
Unii cred că plagiat este numai când copiezi textul. Plagiat este și când furi ideea publică a altcuiva.

Ionel spunea...

& Andrei Tu spui ce spun mai toti de 32 de ani cand se refera la cine este de vina pentru ce s-a intamplat in tara, adica "securistii si comunistii" , asa la gramada, adica toti !!!! Sa spui ca zona Oltenia...... inseamna sa ii bagi iar pe toti in aceiasi oala. Mai bine citeste aici: https://www.libertatea.ro/stiri/europa-libera-generalul-pe-care-l-ar-fi-plagiat-premierul-ciuca-putea-sa-fie-si-el-mai-atent-ca-era-baiat-destept-pe-vremea-aia-3935425

M spunea...

@Andrei

Alooooooooo, mister!!!!!

Nu înțelegi ce scriu? Ia o pauză și gândește un pic!

Huhu Rezea spunea...

Ieșirea cea mai onorabilă pentru neglijentul general, calificativ dat de cel plagiat, este urgentarea rocadei la guvernare cu PSD.
Se încălziseră discuțiile despre plagiator și ne-au aruncat pe masa ciorba reîncălzită cu eliminarea inechităților

monteoru spunea...

E de bun simt ca atunci cand iei cu punct si virgura ceeace a scris cineva sa pui ghilimele eventual sa-l si nominalizezi.Sa-ti atribui zicerea cuiva drept a ta e furt.Cand furi nu se pune ca te-a dat in gat un hot.Furtul ramane tot furt.Ca aceasta Sercan a plagiat nu-l scuteste pe Ciuca de vinovatie.
Daca sapam in trecut vedem ca intr-o perioada circula zicala"cartile din carti se fac".Are dreptate si Ciuca.Nu este el vinovat ca in 2003 erau alte reguli.Mai curand in opinia mea sunt vinovati cei care i-au acceptat lucrarea.

Iulian Mareș spunea...

Andrei,
În 2003 deja avea misiuni externe, parca!
Deci o construcție cu fundamentul fals, xare va sa zică, este falsa!
Probabil doar USR sa nu fi dat bani pt imaginea lor, de partid...
De lacomi!

Iulian Mareș spunea...

avianyc,
Corect pana la un punct, căci ce ar mai fi invenția sau inovația!
Ca sa nu te dai în bărci aiurea: doctorat înseamnă aprofundare!

Michel spunea...

Câtă naivitate...

Iulian Mareș spunea...

@M,
Știi care este culmea?
Niște dreptaci, care în viata lor nu au scos o idee originala, au citit carti doar de înălțimea gleznei, nu au văzut cum arata o lucrare de doctorat, nu au participat la o susținere, sunt abilități doar în măcănit pe blog, arunca cu ocara din start, pe scrisese unei ...jurnaliste, fără sa aibă elementele de control deontologic!
Tipic gurii pieței de kivuțe!

Iulian Mareș spunea...

Sa aveți convingeri când studiați lucrarea omului având la îndemână instrumentele necesare!
Ce-mi plac mie aia cu 8 clasa care contesta pe cei cu bacalaureat!
Nu sunteți normali?

Iulian Mareș spunea...

Ca mâine îți ataca și lucrarea ta de licență...
Problema este: un articol de investigație este sigur real?
Poți garanta asta?

Iulian Mareș spunea...

Dar nu ar fi normal ca cei care au plagiat în lucrarea de diploma de la școala militară sa li se ia gradul, soldele, pensiile, ajutoarele, tot, tot?

Iulian Mareș spunea...

Pt că nici pana acum ți nu ai înțeles când a fost înfrântă YS Army? ...
Când i s-a impus sa creeze o democrație americana în Afganistan...
Restul e vrăjeală de cartier lumpen.

Iulian Mareș spunea...

Sunt doar întrebări, nu da în spume..

Leo spunea...

Eu v-am spus de acum o lună că este plagiator și că se strânge lațul. O mai întinde oleacă cu verificarea de la "Uzinele CAROL I" , care nu au nici o competenţă în a se pronunţa pe porecla de plagiator. Apoi se mai întinde oleacă la CNATDCU care el îi va stabili renumele de plagiator. Durează oleacă ,dar nu scapă.
ĂĂĂ..ÎÎÎ...nu pleacă decât îmbrâncit. Cei care-l vor îmbrânci , acum sunt la încălzire.
Lațul se strânge "PAS cu PAS".

Iulian Mareș spunea...

Mama, ce adânc scrii...
Ai plagiat și tu?

valy spunea...

Da domnu Huhu Rezea, urgentarea rocadei la guvernare cu PSD este valabilă numai în cazul în care o face doctorand pe Olguța Vasilescu și o puneministru muncii și suntem iarăși bine.

Iulian Mareș spunea...

Leon,
Dar de proștii în cap, care cred fără să poată, intelectual vorbind, aprecia teza lui Ciuca, nu au auzit?

Calinmihaib12 spunea...

Ciucă.."generalul" este..INTRUSUL(=ca și Iohannis..!)în.."PNL" ..cu misiunea de a.. "țăpui"..ISPĂȘITOR = FANTOȘA="SUBSTITUT" = a partidului istoric PNL..!
Ciucă a fost "pus".. șeful SMG/M.Ap.N. de către..PSD..!(place sau NU..oricui,ăsta e adevărul..!

Calinmihaib12 spunea...

Oarecum legat,..mai subtil,de topic..e "UN"= USER NAME-ul
ales: "Tano CARIDDI", personaj din serialul "CARACATIȚA" =MAFIOT =..totuși..prezentat cu o "aură" care îl făcea oarecum..simpa tic..!

M spunea...

@monteoru

Da, cam așa sună o poziție echilibrată! 👍

Au fost, de-a lungul timpului, reguli diferite.

A fost o vreme când nu trebuia să pui ghilimele dar trebuia neapărat să figureze cartea respectivă la bibliografie.

Acum citesc o carte a unui sociolog american, scrisă în 2020 în care "citarea" nu se face cu ghilimele ci doar, la sfârșitul citatului, ai un număr care te trimite la bibliografie. 😁 Interesant e că arată unde se termină fragmentul citat nu și unde începe.
Cum autorul e profesor la Harvard eu cred că știe câte ceva!

Oricum, am să las specialiști să decidă.

Până acum Șercan și Ciucă sunt egali - amândoi sunt acuzați de plagiat, niciunul nu e dovedit.

😁 Am ajuns să apăr un MApN-ist de atacurile MApN-iștilor. E suprem!

M spunea...

@sosaro

Se pare că domnul Andrei e mai iute la mânie! 😁

Nici postarea mea nu a citit-o dar are opinii foarte clare în ceea ce privește ce trebuie noi să spunem!

Calinmihaib12 spunea...

.M:
(21:46'/18.ian.'22):
.."cerințele"= NORME de REDACTARE..a unor lucrări de DOCTORAT și chiar de lucrări de DIPLOMĂ UNIVERSITA RĂ..etc. există, cel puțin "în contempora neitate".."de..când e lumea"..!(universita ră),ca să zic așa.!(adică de vreo..sută de ani..!).

Iulian Mareș spunea...

IcePar,
Trebuie sa te supui rigorilor vremii, nu ce visează avianyc!
Ghilimele, trecerea cărții la bibliografie, indicarea sursei: capitol, pagina, etc, note de subsol...si tor așa!
Dacă odată erau alte reguli, tu ai dreptul sa judeci după regulile de acum?
Nu te uita la tantalai...! Armata ROU nu avea manuale privind operațiile multinaționale, altele decât războiul în teorie și practica!
Nu pleca pe fenta cititorilor doar de RIF și RSI...nici alea în totalitate, iar de înțeles mai ho!
*Era odată un sculer-matriter (scula la matricea toată ziua) care nu știa sa citească o skema tehnica, ce își bârfească directorul: Ce, și el a fost ca mine, dar eu eram mai scuter ca el, el era doar matricea, scule...nu avea habar!
*Dacă nu cauta pe Google, câți au auzit macar de operații multinaționale, altele decât războiul?

Huhu Rezea spunea...

@Mares
D-ta nu poți fi decât subiectiv fata de fostu-ti șef.
Justificările par a fi mai degrabă pro domo.
Repet, niciodată nu s-a permis furtul intelectual, indiferent care au fost reglementările. academice

wolf spunea...

Am inteles ca doamna Sercan ia urma plagiatorilor si e foarte bine.Mai ales cand e vorba de barosani.In schimb nu dansa anuleaza titlul,ci e o intreg mecanism.Dansa a sesizat,lucru pe care-l putea face oricine.Domnul Ciuca ,a obtinut acest titlu trecand peste canoane .Pana la sustinerea lucrarii,a fost nevoit in primul rand sa aiba un indrumator pe banii statului,a tinut niste referate ,banuiesc apreciate sau nu de cineva,nu?Apoi pentru sustinerea lucrarii intai a trebuit sa o rasfoiasca indrumatorul si sa faca o prezentare de sustinere in fata comisiei.Apoi membrii comisiei dupa ,,laudele''aduse pun intrebari doctorandului.Acesta dupa ce transpira,si aude ca a luat doctoratul rasufla usurat si cinsteste si el cu un suc si o grisina comisia .Intreb oare unde a gresit,, doctorul''care a scris si el ce s-a priceput si, unde au gresit cei care i-au netezit drumul,respectiv indrumatorul,comisia si chiar cel care a pus-'n pagina scrierea. .Mai are el nevoie de doctorat acum?E general in rezerva de 4 stele si Prim Ministru pentru care nu e nevoie de doctorat.

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Este blogul tău...conduci cum vrei, însă dacă o ții lângă cu contributiva de ce nu te-ai făcut laborant kimist? Nu era sexi?

Iulian Mareș spunea...

În primul rand "furtul" trebuie demonstrat de cei abilități cu competente profesionale și legale!
Sa nu maculam înainte de concluzia comisiei, altfel devenim penibili!
Nu îmi este străin Ciuca, cu bune și rele, însă nu suport hienele ce latră în jurul leului!
Ție, ca fost ofițer de securitate, ți se pare o coincidenta atacul la Ciuca, acum?
În plus, toți cei care fac pe hienele, sunt curați? Ei au scris cele mai originale lucrări de diplomă, de disertație? Ma lași?
Nu suport ipocrizia...
Vrei sa ai un pdv propriu nu al unei amărâte? Du-te și studiază lucrarea cu instrumente de cercetare specifice,nu înghiți tot ce a primit "pitica"...

marvas66@yahoo.com spunea...

M...ulta placuta suedeza pentru seful tau care ti-a ordonat sa spionezi un jurnalist de investigatii foarte bun...si restul de placuta pentru tine pentru titlurile de de impostor sau prost...

ifrim spunea...

Au ajuns tabacherele să critice general cu 4****.Sunt instituții abilitate pentru asta privind plagiatul.El ca voi a fost,voi ca el niciodată.Nu e treaba sclavilor ce fac zeii în Olimp!Cei care ați semnat documente cu gradul de colonel plin și le știți pe toate de ce nu ați ajuns generali?Cine v a oprit?

Huhu Rezea spunea...

Tu de unde ești sigur ca eu am fost ofițer de securitate? Nu ti-e jenă să țâi isonul hienele puturoase?
De plagiatul lui Ciucă se discută de mult timp, înainte de a ajunge premier. Nu era Șercan, era altcineva care făcea investigația. Lucrătura este în interiorul sistemului militar.
Nu știam de unde apar clișeele lansate de unitâțile militare din presă cum că orice critică la adresa puterii de dreapta din România are sorginte moscovită.
Mă lași cu coincidențele idioate cu destabilizarea.
Nu a destabilizat nimeni mai mult instituțiile militare ca domnul Ciucă in ultimii 7-8 ani!
Nu trebuie să fii specialist ca să ai o opinie despre un plagiat prin copiere neglijentă de text din alte lucrări,mai ales când 2 lucrări aparțin indrumătorului.

M spunea...

@Huhu Rezea

Avea dreptul să spună sov dar nu prea avea credibilitate!

Amândoi sunt în aceași situație: un site i-au acuzat de plagiat.
Pe unul îl beșteliți pe ea o preamăriți!

Nu este corect!

Nu am văzut lucrarea lui Ciucă, nu am văzut-o pe a lui Șercan! Nu mi-am format eu o părere!

E plagiat dacă nu recunoști provenința ideii, deci nu treci autorul la bibliografie!

Fiți oameni echilibrați, cu mințile la ei și arătați că aveți experiență de viață!
Cei ca dumneavoastră care au așa ceva! Cei care nu au..... Dumnezeu cu mila!

Iulian Mareș spunea...

Maistr avianyc,
Tu poți gândi cu creierii tai?
Inteleg ca scrii prostii, dar măcar le înțelegi?
Deci, tu.. scriind despre morala, deontologie profesionala, ajungi la concluzia ca "hotul neprins este negustor cinstit!"
Ești cu capul, cumva? Asta este și principiul lui KWI! Nu îți este rușine sa scrii un asemenea dezmăț ilogic?

M spunea...

@Iulian Mareș

E foarte multă ură și mizerie!

Zicem noi despre Ciucă.... "Stați domnilor să vedem verdictul specialiștilor!!!!
E doar părerea uneia!"

😁 In definitiv Ciucă mare bine ne-a făcut! Mai sus cu CASS-ul!

Dar aveți dreptate: cei care abia buchisesc ziarul sunt cei mai avizați în a analiza o lucrare de doctorat!

Iulian Mareș spunea...

Cătălin,
Câți bani s-au sifonat? 56 miliarde de €?

Iulian Mareș spunea...

Iar în UE începe vaccinarea gratuita, dar OBLIGATORIE!
Despre asta de ce nu spui?

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Dacă nu ai fost ofițer de securitate, atunci ai fost sculer-matriter sau cum?
În primul rand una este datul cu părerea alta este opinia unei comisii de studiu și analiza!
Ce vrei sa inventeze alte manuale NATO despre acele operații?
Organizezi tu o tabăra de refugiați altfel?
*Eu știu cel puțin 2 generali xare au destabilizat o țară, punand-o în genunchi, distrugând capitalul autohton, aducând ROU în postura de colonie! Tu îi știi?
*Exact asta și e concidenta domnule nonsecu: se discuta mai de mult însă acum a plesnit! DE CE? CRED CĂ NU DIN COINCIDENȚĂ! ����
HAI, NU CREZI TU IN COINCIDENTE, EU AM VAZUT MULT PREA MULTE..

Iulian Mareș spunea...

@M,
Repet, pe Ciuca îl cunosc de când era f tânăr, din 1993, cu bune si rele! Nu voi bârfi si scrie de rău niciodată un grad superior, recte un general și au fost în timp cam 14 generali cu 2-4* cărora le eram subordonat!
Precum unii de pe aici, pot acuza pe unii ingineri cu doctorat ca au folosit aceleași demonstratii/formule matematice sau în domeniul fizicii sau în kimie?
Au acelesi formule/demonstrații...plagiat clar!
***Când s-a pus problema toate cadrele didactice de la asistent în sus s-au făcut în maximum 3 ani doctori în toate facultățile civile!

Huhu Rezea spunea...

Mai, Mares, sunt si sculeri-matrițeri cu studii juridice, nu numai ma11tri de aviație....
Dacă ăăă..îîî nu putea inventa alte operații NATO, pe cele pe care le-a gâsit în literatura de specialitate putea să le descrie cu alte cuvinte, nu să copieze cuvânt cu cuvânt ca un analfabet funcțional?
Maior, Coldea, Kovesi au executat ordinele primite de la partenerul strategic, dar să nu spui că in timpul cât Ciucă a condus MStM degringolada din salarizarea si pensiile militare au fost comandate din exterior.

Iulian Mareș spunea...

Dumbrava si Coldea (de Maior se zice ca nu-l apuca ora 10.00 fara sa se inroseasca la fata) au executat ordine straine? Kiar si aliate, tot defectati se numesc! Si tot ei au acceptat degringolada ”degringolada din salarizarea si pensiile militare” si in propria lor ograda!
In cuvantul sau, gl. Frunzeti, (si eu am facut cursuri cu el, cand era lector in AISM) este foarte ekilibrat si o spune clar: Nu judecam cu legea si tehnica de acum ccea ce s-a intamplat in 2003, acum 18 ani!

Leo spunea...

https://www.libertatea.ro/stiri/interviu-mircea-dumitru-vicepresedinte-institutiei-care-da-verdicte-de-plagiat-despre-argumentele-premierului-ciuca-o-scuza-lamentabila-nu-au-fost-inventate-ghilimelele-dupa-anul-2010-3938138

Calinmihaib12 spunea...

Oarecum legat,..mai subtil,de topic..e "UN"= USER NAME-ul
ales: "Tano CARIDDI", personaj din serialul "CARACATIȚA" =MAFIOT =..totuși..prezentat cu o "aură" care îl făcea oarecum..simpa tic..!

Calinmihaib12 spunea...

..cunosc un sculer-
matrițer= ȘEF DE PROMOȚIE în ȘCOALA PROFESIONALĂ.."EMT",un tip deosebit,cu "câteva clase" peste cei 1.800 de colegi de școală,care a ajuns,după liceul teoretic absolvit ulterior..,și apoi după facultate,ȘEF de SECȚIE într-o fabrică
de prestigiu..din oraș..!;a fost ales și consilier local..!

«Cel mai vechi ‹Mai vechi   1 – 200 din 209   Mai noi› Cele mai noi»