Powered by Blogger.

Thursday, November 26, 2020

Veniți la vot pentru formarea unei majorități care să impună respectarea Constituției!

128 comments

 Mesaj foarte tranșant al senatorului Eugen Teodorovici, fost ministru de finanțe, după derapajele anticonstituționale ale președintelui, transformat în agent electoral al liberalilor.



„Veniti pe 6 la vot si in prima zi a noului mandat se va declansa procedura de suspendare”, a spus Teodorovicîn emisiunea lui Răzvan Dumitrescu pe A3.

Prezent in studio, Calin Popescu Tariceanu s-a declarat de acord cu suspendarea lui Iohannis: „Masura care se impune este de suspendare a presedintelui, este un punct de vedere pe care il am de multa vreme. Presedintele nu este la prima abatere de acest gen

Presedintele PSD, Marcel Ciolacu, a declarat tot miercuri seara, la Aleph News, ca Iohannis „intruneste toate conditiile pentru a fi suspendat”.

128 comments:

Cornelius Flavius Ifrim said...

Gabriel Oprea ar fi printre primii care ar vota suspendarea, neuitand ca dosarele penale, toate inchise de instante ca fiind pe suport inchizitorial, la comanda politica, declaratii mincinoase si fara probatorii au fost din ordinul Plavanului, sa-si elimine competitorii, sefii de partide si toti cei care nu-l suporta. Merita: Sa faci campanie electorala PNL, sa conduci Guvernul pe fata, sa declari ca PNL va conduce Romania, indiferent de rezultatul alegerilor si de castigatorul de drept, astea sunt intolerabila intr-un stat de drept! Eu i-as suspenda cetatenia si sa se duca la parintii si in tara sa de orgine, fiind un tradator periculos!

Leon said...

Personal nu eram hotarat sa merg la vot pe 6 decembrie, dar dupa atacurile furibunde ale Presedintelui din ultimile zîle la adresa PSD, cu siguranta voi merge la vot si voi pune stampila pe cele 2 buletine de vot, in chenarul cu 3 trandafiri..!
PS. Iohannis este agent electoral mai mult pentru PSD, la fel ca DNA in anul 2016 !

Trofin said...

În sfârșit , încep să se trezească la realitate pesediștii!. Mă tem că este cam târzie trezirea lor.

Unknown said...

Să votăm cu PSD? Dar ce au făcut bun pentru noi, pensionarii militari? Chiar am uitat atât de repede cine ne-a blocat actualizarea pensiilor?
Nu merita PSD votul nostru. Desigur nici PNL. Păcat!

Leo said...

Şi acum au majoritate parlamentară şi nu fac nimic privind pl.119 dar și oug 59 şi 114 pe care tot ei le-au dat cu fiola gladiola în frunte.

Leon said...

Stiati ca unele Telefoane(performante) au Aplicatia "Nivel oxigen in sange"..?
Cautati-o si Folositi-o !
Peste 95% este OK..!

Anonim said...

Buna ziua. Este clar ca noi, rezervistii trebuie sa votam cu PSD. Cel putin cu ei mai putem discuta, mai avem o sansa. Mult succes tuturor, Doamne Ajuta !

F16 said...

Acest blog face campanie electorala pe fata!!!!???cu cat il plateste ciuma rosie pe cufurit???

Huhu Rezea said...

@Leonard
Dacă ar mai fi avut majoritate nu pierdeau guvernarea. Ce zici?

Huhu Rezea said...

Nu neapărat trebuie să votați cu PSD. Cu oricare partid, numai cu PNL USR+ sau PMM nu. Se poate vota și cu PRO, și cu PER și cu independentii. Doar așa se poate crea o majoritate parlamentară care să impună respectarea Constituției, nu neapărat pentru suspendarea dulapului de Sibiu. O asemenea majoritate l-ar readuce în starea de MUT pe președintele navetist.

Leon said...

"Iau partea bună. Din disperarea acelui mesaj eu văd și neputința de a face ceva cu România, și neputința de a face ceva cu partidul lui, cu PNL, și faptul că PSD care e luat țintă crește și suntem pe drumul cel bun. Experimentul ăsta trist cu «dăm țara pe mâna PNL-ului» e pe cale să ia sfârșit”, a mai adăugat fostul premier.(Mihai Tudose la dcnews).

Huhu Rezea said...

Tot așa cum face și Iohannis și nu te deranjează.

Leo said...

Au dovedit recent că au majoritate parlamentară cu majorarea de 40% a pensiilor și dublarea alocațiilor. Numai pt. oug 59 , 114 și plx nu au.

Huhu Rezea said...

Nu neapărat trebuie să votați cu PSD. Cu oricare partid, numai cu PNL USR+ sau PMP nu. Se poate vota și cu PRO, și cu PER și cu independentii. Doar așa se poate crea o majoritate parlamentară care să impună respectarea Constituției, nu neapărat pentru suspendarea dulapului de Sibiu. O asemenea majoritate l-ar readuce în starea de MUT pe președintele navetist.

Huhu Rezea said...

Pentru majorarea cu 40% a pensiilor au votat si alte partide, chiar si unii liberali si USR-isti.

Anonim said...

Buna ziua. Este clar ca noi, rezervistii trebuie sa votam cu PSD. Cel putin cu ei mai putem discuta, mai avem o sansa. Mult succes tuturor, Doamne Ajuta !

Huhu Rezea said...

Eu nu votez cu PSD, dar votez pentru constituirea unei majorități parlamentare care să-l readucă la tăcere pe MUT.

avianyc said...

@ Huhurez
Dece nu am vota UDMR un aliat de nădejde al psdeilor.🤣🤣🤣🤣🤣
Scăpați de emoții și puteti pradui in continuare in liniste .😜

M said...
This comment has been removed by the author.
Gigi said...

Nu,toţi au dat in noi precum surdu-n Tobe.PDL-istii PNL-izati,ne amagesc cu Plx-urile care nu au nicio finalitate,ba au,la Pastele Cailor!
PSD-ştii,când au venit la putere au dat legi pt.ai lor din administratia locala,celor cu vacante de 5 luni/an,5-6 ore/zi,sâmbete/duminici/sãrbãtori legale etc,etc.
Militarii/Poliţiştii,au cei mai mici indici de salarizare,suntem egalii femeilor de serviciu din alte institutii ale statului etc.
LOV împreunã cu Guletatii Gusati,au adus Legea pensiilor intr-o stare vegetativa,gaunoasa lipsita de conţinut şi modificata prin OUG,chiar înainte de a intra în vigoare.(Unii spun cã ar fi fost Constitutional),aşa am vãzut şi pe blogul "In Cuiul Catarii",ca spunea unul a lui Mateiasi,cã e legal.O fi,nu zic,dar e normal,sã intervina executivul intr-o lege votata de parlament si promulgata de primul om în stat şi neintrata pe rol? Bãi,MATEIAŞ,eşti nebun? Am fãcut aceastã precizare deoarece acolo sunt blocat.
Nu domnilor,am dat încredere acestor mari partide,inclusiv PMP fostul PDL,ani de zile,toţi si-au bàtut joc de noi.Acum ce sã facem,sa-i votãm tot pe ei?
Nu ne-am sãturat?


Petrescu Ion said...

CU totii la vot pe 6 decembrie.
Votat oricare partid in afara de PNL-PMP si USR-PLUS.

Luc 3 said...

Eu nu am văzut nici un partid,cu exceptia PRO,care să dorească indreptarea legii 223/2015!Nici un alt partid nu are in program acest lucru!Pacat!

avianyc said...

🤣🤣🤣😂😂😂ha,ha,ha,haaa🤣🤣🤣🤣🤣🤣ha, haaa,haaaa👌👌😂😂😂

Huhu Rezea said...

E clar! De la orientarea politică ți se trage scrinteala.
Păi, cele udemereu au votat pentru căderea Veoricăi de la guvernare și instalarea guvernului Dulapului din orașul tău.

Unknown said...

Hai sa înființam partidul pensionarilor militari

Gigi said...

Nu am spus cu cine sã voteze nimeni,doar am reamintit ce ne-a fãcut,Matrozul şi ceilalţi.Iertãm cã aşa e crestineste,dar nu uit.
De "Cârlan"ce sã zic,a fost corect pe alocuri,a lãsat ceva nerezolvat.
Dar este mult mai corect decât alţii.Poate i-o fi venit mintea ROU cea de pe urmã.Acum e mai matur şi o fi învaţat ceva din trecutul nu prea indepartat.
Pãi,nu au in program cã noi suntrm ciumati,imediat Sar civilestii pe ei.
Dar suntem mulţi,dacã votãm cu cap nici nu îşi dau ei seama cât de mulţi suntem.

vasile said...

NU: pnl,usr,pmp!

Leon said...

https://m.jurnalul.ro/stiri/politica/agentul-pnl-klaus-iohannis-acuzat-ca-incalca-constitutia-si-legislatia-electorala-861041.html

Gigi said...

A propo de vot.Luati de aici:

https://m.ebihoreanul.ro/știri/patria-ne recunoscătoare-cererile-de-majorare-a- pensiilor-fostilor-militari-si-politisti-respinse-de-justitia-din-bihor-160217.html

emanuel said...

Daca de 30 tot suntem loviti la temelie de PSD , PNL , UDMR , PMP ,PRO ... nu v-ati saturat de acesti borfasi politici...sau sunteti masochisti de fiecare data la alegeri ? De ce sa nu votati AUR , VERZII , PER ... altii ... unde-i logica voastra de a se face dreptate inechitatilor , militarilor in rezerva si retragere ?

M said...
This comment has been removed by the author.
Gigi said...

Logica este aceeași ca a calului pus la căruță.Adica se învață cu hamul😁Sau a lui Ivan:Tot inainte tovarăși !

CEZAR said...

Toti au fugit cind au auzit de KiSS Viorel...

CEZAR said...

PERSISTATI IN PROSTIE SI NEGHIOBIE !
NU !
NU PARTIDELE NE_AU FRIPT CI..MICCIMANII NOSTRI !
ATITA TIMP CIT GASESTI PENSII DE LA 6,000 in SUS..ce mai VRETI!??
Astia au si imbirligat lucrurile pentru ca sa nu se poata intimpla nimic bun..si pentru marea majoritate...
Concluzie
Maturat tot sistemul pensiilor militare !
Lege NOUA...in care sistemul militar de orice categorie sa nu poata avea nicio implicare !!
Toti sa fie doar BENEFICIARI !

monteoru said...

Cat de idioti puteti fi.Ati fost fututi si va placut.Cine detinea majoritatea parlamentara si a modificat legea 223/2015 promulgata de mut?O bere pentru cine raspunde?

Leon said...

Da, ai dreptate, imi prind urechile in IT, dar sunt altii care se pricep:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://ilovesamsung.ro/cum-sa/masurati-nivelul-oxigen-sange-spo2/%3Famp&ved=2ahUKEwj9u4zRnaDtAhWKxIsKHcvZDusQFjABegQIDxAB&usg=AOvVaw07QAK76Y_68ogv2sCMjjIq&ampcf=1

B.N. said...

VOT care nu este pentru PSD înseamnă vot risipit aiurea, Cu toate că nu prea merita acest vot psd-ul

Cristi said...

La aceste alegeri parlamentare,prezenta la vot v-a fi cea mai mică din istorie .
Partidul care își v-a mobiliza electoratul ,sigur câștigă !
Din partea votanților apoliticii, prezența la vot v-a fi dezastruoasă.

Huhu Rezea said...

Cât ai fi de aplitic, cum să nu te duci la vot când vezi zilnic atâta tupeu, obrăznicie, indiferență, incompetență și nesimțire din partea astora care cred ca vor fi veșnici la guvernare?

was said...

sigur nu voi vota nici un partid,eventual daca ar fi unul,,verde,, da,in momentul actual toti smenari ne au ,,aburit,, a se citi f.......tat

Viorel said...

Domnule Huhu Rezea, astăzi am stat 6 ore să studiez comentariile colegilor noștri pensionari militari din ultimele 3-4 luni axându-mă pe două probleme. Cum privesc dânșii Legea nr. 263/2010 și Legea 223/2015 cât și apartenența fiecăruia la un partid politic. Părerile unora sunt ca și timpul probabil sau chiar și mai rău. Vorbesc despre doctrine, ca și cum doctrina unui partid ne dă pensia. Critici unul la adresa celuilalt. Nu nominalizez însă, unii susțin Legea nr. 223/2015 făcută în Guvernarea Ponta însă la votul de pe data de 6 decembrie votează PNL, USR-PLUS, PUR, PER, UDMR, etc. Vor PLx 199/2020 dar votează tot cu alte partide nicidecum cu PSD, PRO România, minorități, chiar și UDMR dacă ne susțin Proiectul pentru că printre noi există și pensionari militari de cetățenie română / etnie magiară, poate chiar sași ca a domnului KWI. Dacă domnul Băsescu și PMP ar promite în scris că după 6 decembrie Legea nr. 223/2015 revine la forma inițială plecând cu baza de calcul de la 80% la care să se adauge Actualizarea de 5%/2016, în plus separat OMM/SOSP, Pensia suplimentară, ba le mai dă și ajutoarele la cei ce nu le-au primit din 2011 până în prezent, sigur l-ar vota toți uitând de trecut (în condițiile acestea și eu l-aș vota). Dar să revenim cu picioarele pe pământ și să fim realiști. Zilele trecute domnul Câțu a făcut un alt împrumut (nu știu pe ce s-au cheltuit banii din rectificările bugetare, dar va veni timpul când de bună voie vor da cu subsemnatul). Noiembrie 2019-noiembrie 2020, împrumuturi (fără a ști de la cine / și aici te împrumuți de la banca X unde președinte este consăteanul tău ca să nu zic rudă, cu ce dobânzi și termenul de rambursare) în valoare de 98 miliarde lei, adică aproape 20 miliarde euro, la fel ca în 2010. E bine domnule KWI, LO, Cîțu, etc. ? Dar în primul rând e bine dragi români care mergeți la vot ? Dacă ies tot ei nu vom afla niciodată pe ce au cheltuit atâția bani iar oamenii o duc din ce în ce mai greu.

M said...
This comment has been removed by the author.
Gigi said...

Ce vorbiti d-le? Ia gânditi-va mai bine!
Singuri cu 30-35% sunt mâncati!

Gigi said...

Viorel@
Pãi,d-ta ai încredere ce spune matrozul?
Chiar dacã le-ar da acele drepturi amintite,sã le vedem in mânã şi nu trebuie votat.Ar fi în stare dupã ce ar fi ales sã le ia inapoi,ba şi cu dobânda aferentã.😀

M said...
This comment has been removed by the author.
Cezar said...

A se retine..ca.i antologica
Litle M..este de acord cu orice varianta..cu o conditie:
SA.I MAI CREASCA SI LUI...🤣😜😜😜

Leon said...

Sa puna mana sa caute in Arhiva Senatului si o sa vada urmatoarele:
1.L 540/2017, Pl x nr.166/2018, proiect USR, RESPINS DEFINITIV.
2.L 674/2018, Pl x nr.42/2019, proiect PMP, in lucru la comisiile din CD.
3.L 206/2019, Pl x nr.292/2019, proiect PNL, declarat NECONSTITUTIONAL de CCR.

avianyc said...

Ete te 🤣 vorba cuiva
Până votăm , pe teren se lucrează din greu si ;
- in decembrie se da in folosinta tronsonul de autostrada Sebes -Alba Iulia. Pana la jumătatea anului 2021 circulam pe Sebes -Turda.
- la Sibiu s-a început din fondurile Primăriei si bani europeni atrași constructia unui Spital Universitar de mari dimensiuni care va avea dotări ultramoderne
-le Oradea momentan se darama amplasamentele unor clădiri ale Armatei si pe suprafață de teren cedata CJ Bihor de 3,5 ha se va construi din fondurile Primăriei, CJ si fondurile europene atrase cel mai mare si modern spital din Vestul României.

Asta se intampla daca oamenii aleg bine .
Băgați la memorie ca astea nu se spun la Clubul acoperitorilor de hoti A3 si Ro tv.

avianyc said...

Din cate bine vad foia liber cugetatorului Huhurez pune la dispozitie marfa pentru intarirea sistemului hidraulic.

1 comprimat = 4 ore de s_x

Fain .
Probabil de la Teodorovici pentru ein stein ,Tehnocrat ,Leon ,Cezar

avianyc said...

Momeala de la diskotecar pentru @spiritul lui Haret si @ tehnocrat in schimbul votului:
1 comprimat =4 ore de s_x

Huhu Rezea said...

Vezi cum te dai de gol.
Google te-a citit și a reținut că frecventezi site-urile pentru adulți.
Să stii că nu toți cititorii văd reclamele pe care Google ți le bagă ție în ochi.

Cezar said...

@/avia
Avion fara motor..🤣🤣😜😜😜😎😎

avianyc said...

Mai degraba cred ca-i o manevra de denigrare a ""opozitiei "" manevrata de administratorul blogului

Iulian Mareș said...

Dar pe tine pensia peste 6000 te deranjează sau peste 23000?
Credeam că îți dorești că nici o pensie sa nu fie mai mică de 6000 constituie obiectivul!?

Viorel said...

Eu credeam că la Sibiu s-a început construcția Spitalului Universitar din cei peste 1,2 milioane de lei, de pe urma chiriei pe care ar fi încasat-o domnul Klaus ca urmare a procesului pierdut / casă.

CEZAR said...

Astora ...sa le puna o poza unde s-a vindecat locul....

Iulian Mareș said...

Ce rău îmi pare că nu pot vota cu PNL/PDL!
De ce nu au vrut să-i iubesc?
Pentru că:
-au salvat de la oprobriul public pe cei mai infami PDL-iști;
-au modificat ilegal statutul PNL pt a numi președinte pe cel mai nedovedit penal;
-au pus, ulterior, la conducere pe cel cu cele mai multe skelete in dulap;
-suntem reprezentați "democratic" de 2 urmași de veroși securiști;
-cei sunt dependenți de minciună și-și doresc statutul de vasal;
-faptul că sunt alogeni și minoritari religios nu constituie un atuu, atacând in numeroase rânduri BOR;
-ambii afișează disprețul tipic stăpânului fata de slugă;
-cat de corect-politic poți fi când acuzi o femeie de înaltă trădare și peste scurt timp sa mergi sa faci tumbe in fata beneficiarului;
-o faci curvă ordinară, trecută prin paturile multora pt a parveni și apoi o accepți Nr.2;
-au 47 de dosare inkise și noi credem că procurorii au fost toți nebuni;
-au dus, prin prostie, în derizoriu și puținele masuri bune din Pandemie și te miri de ce poporul nu te mai ascultă azi;
-minți că te-ai bătut că ungurii și polonezii pt bani mai multi de la UE când tu ești doar asimptomatic;
-râdea că un tălâmb când a venit acasă cu șapcă de covrigar și noi muream de rușine!

***Și când te gândești că sloganul înaintașilor liberali a fost <> și pițifelnicii ăștia se laudă cu cât înrobesc ei țara...

Gigi said...

Şapcã de covrigar?
Dacã nu o ai,nu poţi face gaura la covrig😀😂
E cea mai Scumpã şapcã,deoarece este unicat şi e primita de la cel mai puternic om din lume.Plus cã sepcuta respectivã va fi expusa la vreun museum şi vãzuta de mil.de oameni.

Calinmihaib12 said...

MONTEORU:..
..l-a dat jos pe..PONTA..!?!!
..l-pus PM.+ GUVERN..= pe CIOLOȘ
..cel..cu....+ OUG. 57/2015.
..a sprijinit..TOT.ce a urmat..!
..a schimbat apoi 3 + 1(.1..cu
repetare..!) ALȚI: P.M...pe
care i-a susținut..(ocult sau
la vedere..!)
..a aplicat OUG.59/2017..!
..NU PARE CĂ VREA SĂ IA:guverna
rea..!
Cine e:..=ESTE PSD...!!=care NU a făcut CEEA CE TREBUIA SĂ FACĂ. pt. repararea NEDREPTĂȚILOR..!

Burebista said...
This comment has been removed by the author.
Calinmihaib12 said...

MONTEORU:..
..l-a dat jos pe..PONTA..!?!!
..l-pus PM.+ GUVERN..= pe CIOLOȘ
..cel..cu....+ OUG. 57/2015.
..a sprijinit..TOT.ce a urmat..!
..a schimbat apoi 3 + 1(.1..cu
repetare..!) ALȚI: P.M...pe
care i-a susținut..(ocult sau
la vedere..!)
..a aplicat OUG.59/2017..!
..NU PARE CĂ VREA SĂ IA:guverna
rea..!
Cine e:..=ESTE PSD...!!=care NU a făcut CEEA CE TREBUIA SĂ FACĂ. pt. repararea NEDREPTĂȚILOR..!

Burebista said...

Huhurez nu este vorba de majorarea din legea inițială...
PSD a votat pentru modificarea OUG care acorda doar 14 procente un loc de 40...

Burebista said...

👍

Burebista said...
This comment has been removed by the author.
Burebista said...

Corect tehnocrat

Burebista said...

Votați cu Aur.. 🤣 Sau pur... Sau pur și simplu.. 🤣

Burebista said...
This comment has been removed by the author.
Burebista said...
This comment has been removed by the author.
Burebista said...

Au mai votat unii pro România și Shrek Tudose după ce a fost ales în parlamentul european de la pro... A fugit înapoi la PSD și i a tras țeapă lui Ponta... La vremea respectiva nr 2 din pro ro...
Acum ce încredere sa aveți în Ponta, Tăriceanu... Sau Tudose de LA PSD... FIREA.CARE A PIERDUT CIOLANEEE DE LA PRIMĂRIE .. Tudorache fostul primar al sectorului 1 care plângea pe la TV ca a fost fraudat... De fapt el fraudase GRAV FINANȚELE SECTORULUI 1 ÎN TOTI ANII ÎN CARE A FOST PRIMAR...și prin pierderea alegerilor ieșeau la iveala șpaga luata de el și familia lui + menajera.. 🤣

Burebista said...

După ce l am urmărit la tv pe fostul prim ministru??? TUDOSE AM RĂMAS STUPEFIAT.... UN ȚĂRĂNOI INFECT... DOAMNA DANCILA IIDA CLASA DE LA ORICE ÎNĂLȚIME DOREȘTE SCHREK.. TUDOSE...
ȘI CREDEAM CA NU SE POATE MAI RĂU XQ DANCILA... SE PARE CĂ AVUSESEM MAI RĂU ÎNAINTE FĂRĂ SA NE DAM SEAMA..
TUDOSE= TĂRAN COCLIT... ADICĂ RUGINIT ORECUM VORBEȘTE.... O FI DE LA ȚIGĂRI.. 🤣

Iulian Mareș said...

Președintele Baptiștilor către Klaus Iohannis: Nu sabotați această țară!

Viorel Iuga, presedintele Uniunii Baptiste din România, i-a trimis o scrisoare președintelui României când acesta din urmă își aniversează ziua de naștere. Din păcate, nu e o scrisoare de felicitare, ci chiar una în care i se cere să „nu mai insiste pe ideea menţinerii stării de alertă şi pe o izolare absurdă”, ci să înțeleagă că pentru credincioși sănătatea sufletească este chiar mai importantă decât cea trupească.

Redau mai jos Scrisoarea postată de Viorel Iuga pe contul său de Facebook.

„Domnule Preşedinte,

De câteva zile mă tot gândesc să vă scriu, dar îmi este greu să-mi aleg cuvintele. Aş vrea să vă pot adresa un mesaj plăcut, dar vreau să fie şi sincer.

M-aş bucura mult să vă pot spune că apreciez ceea ce aţi făcut şi faceţi pentru poporul român, dar nu vreau să mint. Realitatea sufletească îmi este alta.

În timp ce mă încred în Dumnezeu şi sunt convins că nimic nu se întâmplă fără voia Sa, nu pot să nu fiu deranjat de atitudinea dumneavoastră faţă de această naţiune şi în mod special faţă de credincioşii acestei țări.
Am încercat în mai multe ocazii să vă atragem atenţia că în România sunt destul de mulţi creştini care doresc să se închine lui Dumnezeu împreună în lăcașele de cult. Acesta nu este un moft al nostru, ci vine dintr-o convingere biblică. Aşa înţelegem noi învăţătura Sfintelor Scripturi şi relaţia corectă cu Dumnezeu. (Dacă aţi fi dorit să cunoaşteţi realitatea aceasta vă puteaţi consulta măcar cu Secretariatul de Stat pentru culte.) Vă spuneam, destul de clar zic eu, că pentru noi sănătatea sufletească este mai importantă decât cea trupească. Că relaţia noastră cu Dumnezeu determină toate celelalte relaţii şi că doar în felul acesta putem fi aşa cum ne dorim: familişti şi cetăţeni buni…
Sperăm ca într-o zi, cât mai curând, să înţelegeţi mai bine specificul naţiunii în care trăiţi şi să încercaţi să lăsaţi în urma dumneavoastră ceva frumos…”

https://www.qmagazine.ro/presedintele-baptistilor-catre-klaus-iohannis-nu-sabotati-aceasta-tara

Huhu Rezea said...

Nu mai includeti ALDE și PRO în majoritatea PSD.

M said...
This comment has been removed by the author.
M said...
This comment has been removed by the author.
Leon said...

Cornele, nu esti singurul care-l doreste pe Gabita in Camera Deputatilor:
https://www.stiripesurse.ro/codrin-tefanescu-alaturi-de-gabriel-oprea-indemna-militarii-si-politistii-activi-sau-in-rezerva-sa-il-voteze-pe-cel-care-i-a-tratat-cu-respect_1532658.html

avianyc said...

Stati acasa si respectați restricțiile impuse .
Nu va aventurati.
DSP-urile si alti implicați nu-si fac datoria. Nu se testează in focare.
Multi sunt tratați acasa ,in familie ,dar ei se plimba nestingheriți printre noi si nu fac cunoscut nici macar intre vecini ca sunt pozitivi.
Atentie ca setul de teste,cu testul de anticorpi ,globule rosii ,etc costa pana la 1500 lei.
Nu se testează, nu fiindca nu ar fi cerere ,ci pentru ca oamenii nu au bani sa se testeze.
Asa ca numai cand nu au încotro isi fac testul.
Stati acasa si protejati-va igienico -sanitar dupa fiecare iesire in public.


M said...
This comment has been removed by the author.
Leon said...

Stam in casa, dar pe 6 decembrie tot merg la Sectia de Votare..!

M said...
This comment has been removed by the author.
avianyc said...

@ Huhurez
O sa intreb cu vorba bună Google cine a manevrat reclama asta.
Din cate imi aduc aminte ati inchis o zi sau doua blogul motivand ca ati recurs la resetare din cauza reclamelor cu tentă sexuală.
Nu cumpar produse decat de pe amazon ,e Bay sau alte site-urile nemțești.Le stochez la cineva si le ridic din Austria.
Pe site urile ce

romanesti , ali baba ,etc nu se vând decat chinezarii.
Totul dincolo are alta calitate.
Cu o drojdie uscată MAURIPAN spre exemplu ,faci o pâine la masina incomparabila cu ce iese cu ce se gaseste in Ro.

VIOREL said...

Un ciolac.un orban, un pontac mincinos şi fără coloană vertebrală. Aceasta-i oferta şi noi suntem nişte babuini cu reflexe condiţionate să-i alegem.Pas!

Gigi said...

Ai dreptate cu Tudose ãsta.Eu mã întreb cum de ajung ãştia in funcţii inalte.Nu trebuie sã ai cine stie ce scoli sa-ti dai seama cu cine ai de-a face,despre caracterul unui om.Am discutat aici cu ani în urmã despre tradari,despre plecari dintr-un partid in altul.Asa este,ce încredere sã mai aibã alegatorul de rând când voteazã pe cineva din Partidul"X"iar peste un an,o lunã îl regasesti in alt partid cu o altã doctrinã.
De ce se accepta astfel de traseisti politici,ci nu se dã lege in acest sens? Pãi d-aia cã se complac toţi in aceastã mocirla,au nevoie de aceşti traseisti tradatori.Nu mai spun acum de ce au nevoie de aceştia cã stim destul de bine.

Gigi said...

Ar trebui ca militarii din Bucale sã voteze cu Gabita,cã tot nu participa pe la mitinguri.Sa lase alte considerente in urmã şi în loc sã puna stampila pe un civil,mai bine sã voteze pe cel care i-a salvat in 2010-2011 de la dezastru pe l. 119.
Zic şi eu,nu dau cu paru'!

CEZAR said...

Nema sanse la GABITA nici daca-l iei direct de gusa si-l pui in Parlament ! E singur are un vot...ce ar putea sa faca ! Prea multi nu mai vor sa-l aibe intr-o alianta..de niciun fel!
Asta este ..Doar el poate raspunde :
DE CE AI AJUNNS IN ACEASTA IPOSTAZA.....ca doar ai jucati cu toti ..(atunci cind interesul national (sic) a cerut.o ??)

Margarit Fernand said...

Să votezi PSD, doar în ciuda președintelui mi se pare o prostie. Să nu uităm ce ne-a făcut Olguța, Solomon și chiar Teodorovici, toți de la PSD. Varianta PNL+USR+PMP înseamnă tăieri stil Boc, deci bine spune domnul Huhu Rezea că PRO ar fi o variantă, dar eu zic și AUR. Problema e că noi militarii nu suntem uniți și votează fiecare după interesul propriu așa că voturile noastre se vor duce la toate partidele și nu vor ajuta la nimic. Spre exemplu în Răzvad (Dâmbovița) colonel (MApN) a candidat la primărie din partea PNL și cel mai clar exemplu de nepăsare față de situația noastră este primarul din Răcari( Dambovița) care vopsea orașul în portocaliu în timp ce Boc ne insulta și ne ciuntea pensiile!

Dan B. said...

@Huhu:

Și dacă nu pierdeau guvernarea, ești sigur că PSD ar fi acționat întru anularea OUG care au măcelărit Legea 223/2020? Eu sunt sigur că nu, căci asta ar fi simbolizat cretinitatea guvernării lui.

Dan B. said...

Foarte târziu și cu consecințe dezastruoase pentru ei.

Dan B. said...

Te asigur că eu și conducerea LADPM am inițiat mai multe tentative de a dialoga cu liderii PSD, dar Dragnea a avut încredere în LOV, iar mdm Dăncilă a trimis-o chiar pe olteanca idioată la așa-zisele negocieri, cretina având alături pe „ucigașii” Fifor și Orlando.
Așadar, nu vă bazați nici pe PSD că va face dreptate militarilor!

Dan B. said...

Dacă „votează” și STS, d-aia știa Plăvanu că va avea și parlamentul său. Mai ales că, la actualul scrutin din USA, s-a dovedit că fraudarea votului a fost posibil prin varianta „corespondenței”, procedeu uzitat și la noi.
Iar cum pot veni din diaspora cca 5 mil. voturi, la o populație de max 2 mil români, ..... Ca să votezi, ar fi fost normal ca amatorii să se inscrie, dar numai cei cu domicilii stabile și aflați în evidența autorităților locale care i-au găzduit.

Huhu Rezea said...

Singurii care antamaseră măsuri serioase de abrogarea oug nr.59/2017 au fost Dragnea și fosta conducere a ACMRR din SRI în prima parte a anului 2019. Aveți pe blog înregistrarea informărilor prezentate de col Filip Teodorescu .
Primul a picat Teodorescu în luna martie 2019, și-a încheiat mandatul de președinte, și al doilea a fost arestat de statul paralel.
Cine vrea, poate să asculte ce spunea Teodorescu aici

https://www.huhurez.com/2019/04/colr-filip-teodorescu-presedintele.html

Joe said...

Pentru mine este pentru prima dată când nu știu dacă să merg la vot și dacă voi merge cu cine să votez.Găsesc foarte utile discuțiile de orice fel de pe acest blog pe care îl urmăresc cu plăcere și cu mare interes. Mulțumesc admin!

Leon said...

Eu votez PSD, nu pentru faptul ca in acest an Pensia mea in plata NETA este mai mare cu 25% si a sotiei cu 65%, fata de anul 2016, si eu sunt nemultumit ca Actualizarea pensiilor militare este blocata de 3 ani, dar pe mine ma intereseaza mai mult sa:
-avem un sistem de SANATATE performant si de calitate, unde sa avem spitale sa ne faca bine, nu sa ne imbolnaveasca mai rau.
-sa avem incredere ca INVATAMANTUL romanesc nu scoate pe banda rulanta copii analfabeti functionali.
-sa avem o JUSTITIE independenta si corecta in relatia cu cetateanul.
-sa fim in siguranta in casele si localitatile unde locuim,
-sa nu se piarda locurile de munca, si sa incercam sa aducem in tara o parte din cele cateva milioane de romani pribegi prin Europa.
-sa putem cicula in siguranta pe drumurile modernizate, drumuri nationale, drumuri expres, autostrazi, cai ferate.
-etc.
Pentru a ne fi mai bine TUTUROR, eu voi merge la vot...!

Leon said...

@M, am in casa acest oximetru si periodic ne masuram concentratia de oxigen si pulsul..!

Leon said...

,,...In felul acesta practic faci ca economia României să funcționeze pentru că economia țării noastre este o economie de consum. În criză nu se cresc taxe. Nu avem de unde să scădem taxe, pe de altă parte, dar avem un mare avantaj de care nu profităm. Avem un grad de colectare foarte scăzut pentru că nu ne ducem spre evaziunea fiscală care este foarte ridicată, undeva la 30% din bugetul național. Ar trebui să facem în felul următor: toți platnicii să își plătească taxele, iar cei care sunt rău platnici să nu mai fie tolerați.", a explicat economistul Adrian Câciu în direct la RealitateaPlus(dcnews)..!

Gigi said...

*****Pt.mine tizule,spre deosebire de d-ta,voi merge la vot,cu toate cã de fix 20 de ani şi am mai spus asta nu am mai fost la vot,dar de data asta voi vota.
Ar trebui sã mergi şi sã votezi pe cineva care sã ne reprezinte şi sã nu votãm imprastiat.*****

avianyc said...

@ Leon
Daca speri ca psd iti va satisface aceste cerințe te înșeli amarnic.
Au promis multe ,promit mult si cu atat ramane .
Situația în care suntem acum se datorează numai lor .O situație din care greu vom ieși.
As vota cu cei care ar avea curajul sa restructureze si sa restarteze întregul sistem bugetar inclusiv companiile de stat ,pe cei care înlocuiesc surplusul bugetar cu digitalizarea, cu cei care introduc gazul in cele 70% din gospodăriile care nu au gaz stopand astfel tăierea pădurilor, as vota cu cei care construiesc spitale si drumuri ,autostrazi pe bani europeni atra și si nu prin parteneriate publice private -model psd-dragneA, as vota cu cei care elimină salarizarea autonomă din administratie si STABILESC criterii echivalente cu cerințele din mediul privat pentru întreaga sleata bugetară -cloaca de corupție, încrengătură de familii,amante etc,as vota cu cei care restructureaza sistemul de învățământ si il adaptează la nevoile si cerintele zilei, as vota pe cei care dau bani primăriilor doar pe criterii bine stabilite ,respectiv ,cheltuirea banului in folosul comunității, curățenie in comuna incepand de la trotuare ,șanțuri, legile, albia râurilor etc,atragerea de investiții, etc ,as vota cu cei care introneaza o justiție contra hotiei, corupției, infracționalității în creștere si nu care favorizează infractorii cum a facut psd ,etc
Cand gasesc un partid care sa sustina si sa am incredere ca fac asta am sa
mai votez.
Până atunci votez doar in localitatea si judetul unde se face asa ceva.
Atâta timp cât SMB pe economie l-au ridicat artificial la 6000 lei ,obligatoriu trebuia sa mărească si pensiile.
Asa ca niciun favor din partea unei gasti psd care si-a batut joc de finanțele țării si a bulversat justitia in ultimul hal doar pentru a isi satisface niste orgolii.

Calinmihaib12 said...

LEON..si alții..:VĂ CONTRAZICEȚI
și arătați că sunteți.mazochiști
..!
..cum să aduceți "tinerii" (.de ce NU și.."seniori"..)în țară.. când EI au plecat...pt.:
1."o viață mai bună"(=..și fără ghilimele..!), ..
2.pt.o țară "normală".:cu"atmos feră" și "atitudine" a..autorită ților..=NORMALĂ..față de..CETĂȚE
NII EI.. !..
3.EI AU "FUGIT"..tocmai..ȘI din cauza..URMĂRILOR..(="AIUREA"..!) a PRELUĂRII SÂNGEROASE a PUTERII .și ȚĂRII..în Romania..în 1989.!..de către FSN + RUSIA..!
+..URMAȘII...LOR..!
4..??..!!
5.Ce ALTCEVA puteți aștepta de la CEI..care AU DAT..MĂSURA ..pu terii lor de a face..:RĂU../BINE
..??!

Dan said...

Cred ca PSD a avut destul timp sa arate ce poate si s-a vazut. Mai mult, faptul ca fostele "vedete" ale partidului nu mai apar in prima linie nu inseamna ca au disparut. O schimbare poate fi benefica chiar cu riscul unor derapaje.

Calinmihaib12 said...

P.S.:.."nu te teme":..cum spune ardeleanul,..TOȚI SUNT = la fel..!=pt. că:
...au aceeași "ORIGINE".."DE GRUP"..amintită..!
...(alții= "din afară"= NU AU avut acces..în ăștia..31 de ani
de la LOVITURA DE STAT SÂNGEROA SĂ..și.."FURATIVĂ"..!(cred că am "drept de autor" pt.acest cuvânt derivat..!)..= în structurile de putere și autoritate publică române..precum și în..PROPAGANDA și "MEDIA"..ROMÂNĂ..!,..etc.

Leon said...

"CINE SAPA GROAPA ALTUIA,..CADE TOT EL IN EA", un vechi proverb romanesc..!

Viorel said...

Pentru domnul președinte KWI, domnul prim ministru Ludovic Orban, politicienii actuali și pentru toți cei care ați domnit la Palatul Cotroceni, Victoria sau în Parlamentul României. Astăzi se împlinesc 80 de anu de la moartea lui Nicolae Iorga, cel mai mare istoric al românilor: „Înțelepciunea vieții e simplă: Fă ca pe unde ai trecut tu să fie mai bine decât înainte. Omul cu adevărat bun e cel care ar fi putut fi rău și n-a fost. Până acum, oamenii n-au găsit un alt drum spre adevăr decât greșeala, fiindcă Șarpele e odios nu pentru că mușcă, ci pentru că se ascunde ca să muște”, mărturisea cel care și-a anticipat moartea, cel mai elocvent mesaj al său fiind poezia Brad bătrân.
„Un popor care nu-și cunoaște istoria e ca un copil care nu-și cunoaște părinții. Greșelile nu se iartă, ci se repară”, mărturisea Nicolae Iorga.

Iulian Mareș said...

Așa s-a întâmplat în județele tale iubite...
Pe 06 decembrie ieșim toți și votam sa dam peste rât Ipokimenului..

Iulian Mareș said...

Leon,
👍
Văd că încă mai sunt și autiști politic, în afară titularului de drept...

Iulian Mareș said...

Acum este pt prima dată când știu pe cine sa nu votez!

Viorel said...

Domnule avia, partidul care să pună în practică toate dorințele dumneavoastră (cu care sunt de acord în totalitate) nu o să-l găsiți în România niciodată. Sfatul meu este să-l înființați dumneavoastră dacă aveți posibilități materiale (gen PNG sau PP DD, dacă au putut ei de ce nu și dumneavoastră). Dar vă spun sigur, chiar dacă ați obține 75% din voturi tot nu puteți face ceea ce ați cuprins în comentariu. Pentru că și în partidul dv. vor apare trădători, corupți, avizi după putere, invidioși, orgolioși, etc.

Burebista said...

Iata ce au făcut oamenii din organizația Pro România Dolj la, Craiova...
https://www.capital.ro/olguta-vasilescu-a-dat-o-mega-lovitura-este-tradarea-anului-in-romania.html
Pe stilul Tudose.. 🤣

Periamu lucica said...

Vedeti_-va de treaba , Jocurile sant facute .✌✌✌✌

Viorel said...

Nu știu dacă e bun sau rău gestul făcut de cei de la PRO România, dar când îi văd figura sau aud numele acestei „doamne” mă apucă toți dracii. „Organizaţia Pro România Craiova, în frunte cu preşedintele Cătălin Resceanu, a trecut la PSD, a anunţat, vineri, preşedintele PSD Craiova, Lia Olguţa Vasilescu, într-o conferinţă de presă, transmite Agerpres. 27.11.2020 orele 19.19. Mai mult ca sigur a vrut să-I arate domnului Ponta cât de „ bună” este ea în politica de maidan moștenită de la PRM. Începe să mi se facă scârbă. Uite așa, cu o săptămână înainte de alegeri, în loc să fie uniți ca partide, madam creează dezbinări, râcă de pe urma cărora PNL va profita.

Calinmihaib12 said...

Off the topic: ..uitati-vă..la "Nasul tv":..despreimplicatiile socio-economoco-politice.. ale.. fenomenului COVID..!(ora22:37/ 27.11.2020)

avianyc said...

Oricum vor vota militarii rezervisti rasfirati ca opțiuni de vot si de facto pe la toate partidele aflate în luptă electorala ,cei care vor avea de spus un cuvânt greu in inclinarea balanței vor fi;
- mediul privat foarte nemulțumit de discriminarile salariale intre bugetari si privați promovate prin L153/ 2015 ,discriminări salariale care prin ducerea SMBE la 6000 lei in 2020 le reduce foarte mult si punctajul anul la pensie.
- diaspora care de data asta in mare parte este nemulțumită atat de psd cat si de pnl.
- pensionarii civili care au nemulțumiri si neîncredere in mai mică sau mare măsură atat fata de psd cat si fata de pnl
La asemenea procente aduse de aceste categorii in favoarea unora sau a tora voturile pensionarilor militari rasfirate pe la toate partidele vor avea efect 0( zero).
Ca atare tinand cont si de setea si ura societății civile fata de asa cum le denumesc ei pensii speciale este greu ,dar nu prea mult de greu de anticipat rezultatul alegerilor care sa nu anticipăm, poate contine si surprize complet neplăcute pentru militarii rezervisti.

Viorel said...

Domnule avia, celor de la privat de la mic la mare, de la cel ce are un magazin sătesc și până la marile societăți, eu în calitate de prim ministru al României aș fi propus ca salariul minim pe economie să fie de cel puțin 4.000 lei net. Oare nu le este rușine când după o lună de muncă, de multe ori și după program, din 4 sâmbete pe lună 2 se lucrează, bonurile de masă ca nr. le calculează cum vor mușchii lor, alții nici nu le dau, transportul dus / întors unii îl decontează alții nu și atunci ce tot îi trageți cu privații. Am N rude care lucrează în fabrici de confecții unde este o bătaie de joc, în abator unde lucrează câte 15-17 ore pe zi până cad din picioare la 7 grade pentru 1.800 lei vezi doamne și o masă caldă la ora 11.30 și o gustare la 16.00 pentru că programul începe la 06.00 și se termină la 22-23.00. Pleacă zeci de tiruri pe zi la export și în țară. Patroni avari după bani. Exploatează prostimea mai ceva ca boierii pe timpuri. A mai rămas să le puneți botniță pe gură și în rest le-ați făcut pe toate (de fapt și masca tot un fel de botniță este). Trăiți dumneavoastră patronul cu 1.360 lei pe lună după care mai vorbim. Ura societății la adresa bugetarilor pleacă de la dumneavostră privații pentru că în afară de ce a stabilit statul, adică salariul minim nu le mai dați nimic în plus. Și ca drept exemplu referitor la cele prezentate mai sus. Spor de frig=Nu, Vechime = Nu, Ore după program = Nu. Și atunci trăiește Ioane dacă ai cu ce.

M said...
This comment has been removed by the author.
Gigi said...

https://penali-si-traseisti-pe-listele-lui-barna-arad-botosani-olt-triunghiul-imoral-al-usr.html

Că tot vorbeam de morală, trădări și doctrină.La noi politica se face în funcție de interes.La anul îi găsești în altă parte.
De-aia 50% dintre românii cu drept de vot nu mai merg la vot.Le e scârbă!

avianyc said...

Domnule Viorel ,
Cand spuneti ca guvernul ar trebui să facă si sa dreagă trebuie analizat in detaliu posibilitățile din mediul privat.
Acest lucru se face prin organisme abilitate in care stau fata in fata reprezentanții guvernului, sindicate, patronate.
Aici se ia decizia salariului minim, după ce se fac analize asupra puterii economiei private de a da salariile impuse.
Înainte de a acuza patronii ,ca fac ce fac,acuzatii cu care sunt de acord in mare parte , sa stiti ca in mediul privat un patron trebuie sa gaseasca de lucru pentru muncitori in fiecare zi. Adica sa se zbata si sa investească în afacere ,sa castige licitații, sa doteze firma cu utilajele necesare producției, respectării normelor de prot. muncii ,psi, întreținere, mentenanță utilajelor ,sa faca fata controalelor care abundă peste el ,sa faca fata concurentei care îl sufocă.
Să nu fiți dvoastra in pielea unui patron in ziua cand se dau salariile si iti spune contabilul ca nu sunt bani suficienți, încasări, etc .
Mediul privat are cu totul alte principii pe care isi desfasoara activitatea cu mult diferit fata de mediul bugetar .Adica in privat daca produci prin munca bani trăiești, la bugetari ,trece azi vina maine salariul gras merge.
Sunt patroni si patroni .Si eu ii detest pe cei care au posibilitati si isi bat joc de angajați. Sunt insa si patroni care lucrează cot la cot cu muncitorii ,la ora 7. 00 sunt in firma dupa ce si-au încheiat activitatea si calculele pe la 1 noaptea.
Cu ce ochi credeti ca vad muncitorii din privat aflați pe șantier de constructii din vecinătatea primăriei cand ei la ora 7.30 sunt in salopetă si pornesc lucrul iar angajatii primăriei pe la 8.15 - 8.30 inca se mai îndreaptă spre locul de munca ,încep cu o cafea ,șuetă, aer conditionat ,incompetenți, angajati pe apartenenta de partid ,prea multi intr-o ma lărgită intenționat,iar pe la ora 1300 -14.00 o izbesc pe la treburile din gospodariile/proprietatile/afacerile personale.
Cum credeți că vad acesti muncitori angajatii bugetari din primarie salarizati prin autonomie salariala cand pentru un program lejer pleaca acasa cu salarii duble sau triple decat ei?
De regulă, orice majorare a salariilor se duce si in preturi ,etc.
Cum sa procedeze patronii cinstiti ca sa poata continua o afacere inconjurata de concurență ,ingradiri legislative ,etc ca sa mărească salariile; sa micsoreze numărul de salariați? -Se mărească prețurile produselor ,manoperei etc? Va convine?
Ce sa faca un patron din constructii cu 4 muncitori in firma daca trebuie sa asigure necalificatului 3000 lei net iar beneficiarul lucrărilor nu are posibilitatea să plătească aceste sume??
Să dea faliment?
Stiti care este fiscalitatea pe salarii in privat?
Stiti cat dintr-un salariu dat de patron merge ca taxe la stat si cat ajunge la salariat?
Va puteti documenta usor si atunci o sa va dati seama ce inseamna mediu privat fata de un mediu bugetar îngrășat din pix fara cerințe de eficienta cu salarii grase stabilite dupa pohta unora care au interese electorale,tichete de vacanta ,zile libere ,premii,sporuri ,aer conditionat ,etc.
O tara sănătoasă este aceea unde salariile se stabilesc in functie de posibilitățile economiei pentru toata lumea.
Dacă nu se aplica acest principiu se crează discriminări evidente.
Cat timp nu ati activat doua zile in mediul privat sau in calitate de patron ,director etc intr-o firma privata este usor de vorbit.
Până atunci va dau posibilitatea să vă documentati putin parcurgând acest material cap - coadă si vedeti diferenta de efort intre angajatii din relația bugetari- privat sau companii de stat ( Romgaz ,Transgaz ,etc - trai pe vatrai)

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.ebihoreanul.ro/stiri/valtryp-pe-val-in-plina-pandemie-o-fabrica-din-oradea-cu-capital-integral-romanesc-si-a-crescut-cu-o-cincime-productia-foto-video-159473.html&ved=2ahUKEwiX3s_U7qTtAhXJAxAIHbZTDccQFjALegQIJBAB&usg=AOvVaw2ZUDrjhBfp2WYYzmOn1nTJ

M said...
This comment has been removed by the author.
valy said...

Domnule Gigi, dacă timp de 20 de ani nu a-ți reușit să citiți doctrine ale formațiunilor politice aflate pe scena politică a României și nu va-ți oprit la un partid sau o formațiune politică, pentru a nu irosi votul dumneavoastră vă recomand UDMR întrucât sigur va face parte din majoritatea parlamentară, și va da miniștri în noul guvern al României în urma alegerilor din 6 decembrie 2020.

Bucuros ve-ți constata după o așteptare de 20 de ani că formațiunea pe care a-ți pus ștampila a ieșit învingătoare.
Succes la vot....... și să auzim de bine.

Leon said...

Votati pentru o noua Taxa PNL :
"Planul național de redresare și reziliență anunță și o nouă taxă, conform Antena 3, respectiv revenirea la TAXA AUTO. Prevederea arată că-și propune actualizarea politicilor tarifare pentru transportul rutier, prin includerea unor tarife ecologice pentru categoriile de mijloace de transport care au efect poluant asupra mediului înconjurător, cu respectarea reglementărilor europene."

avianyc said...

Da domnule Gigi ,
Va fac eu cadou unul care spune mult despre despre cloaca din politica combinata cu mafia aservită de prin televiziuni. Adica ,o mizerie totală.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2662203210757264&id=100009028340368&sfnsn=mo

Mai ieri pe la A3 era prezent in campanie unul Dorel Caprar ,candidat PPU- cine or mai fi si astia,fost președinte al Comisiei de apărare ,fost pe se dist inhatat de DNA pentru excrocberiile din Vama Nadlac.
Se spune la televiziuni ca dupa ce l-au inhatat cu toata gașcă infracțională veniturile statului in Vama Nadlac au crescut de 2000 de ori.
Ieri pe A3 dădea lecții de starpire a corupției !!!!!
Asta-i politica si politicienii la care pune botul norodul functie de gust ,miros si interese.

Gigi said...

Îmi place de d-ta că ai simțul umorului,dându-i tentă ironică.
Trec peste spusele d.voastra comico-ironice și vă întreb:D.voastra dacă ați studiat doctrinele formațiunilor.politice și bănuiesc că ați votat una din ele,credeți că ați ales bine,va mulțumit formațiunea respectiva,nu ați fost dezamăgit? Eu,da,am fost dezamăgit de mai multe aspecte și am decis sa nu mai merg la vot.Singura mea consolare este aceea că nu m-am făcut părtaș prin votul meu ce a urmat după aceea în tara mea.Sa fie foarte clar.

Gigi said...

Și....nu ne spuneți și nouă care sunt acele jocuri...făcute?
Daca ne arătați semnul victoriei,înseamnă că știți ceva.😁

Viorel said...

Da domnule avia, însă nu toți patronii sunt ca domnul Trip, inginer și credincios. Dând timpul înapoi și analizând cum se făcea o facultate atunci (cine avea posibilitatea și îl ducea capul) și cea din zilele noastre când marea majoritate se duc la facultate doar că le impune mămica și tăticu și pentru a avea o diplomă ca ulterior să îi mai și asigure o funcție călduță pe undeva. Până și un maistru de atunci era mai bine pregătit decât un inginer din zilele noastre (nu generalizez dar asta este situați, vedeți și dumneavoastră cum apar fel de fel de politicieni sau oameni puși în funcții importante în baza unor diplome false pentru că sunt bătuți în cap și nu știu nimic, dar sunt șefi și îi conduc pe alții). În plus, domnul inginer Trip a fost și norocos având în prietenul dânsului veriga de legătură cu directorul firmei / producător auto Jaguar. Contează și ambiția și măiestria (5 volane Jaguar, „le-am lucrat eu, personal, la mine acasă”). Contează și sursa financiară proprie și capacitatea intelectuală de a face programe compatibile pentru a obține fonduri europene cum afirmă dânsul. Credința și latura umană este redată în capitolul: Corect și generos (nu are rost să-l mai comentez). Câți dintre patroni din zilele de astăzi mai acordă 1 leu primă cu diferite ocazii. Prea puțini. Am înțeles întreg comentariul dumneavoastră, v-ați axat pe adevărații patroni și sacrificiile pe care le fac, din păcate însă sunt prea puțini, marea majoritate sunt hapsâni și avari după bani și putere. Într-un comentariu cu ceva timp în urmă povesteam despre atelierul de tâmplărie (200 m2) al socrului meu în care se făcea mobilier din lemn masiv, nuc, cireș, paltin, stejar, fiecare cum dorea, scluptate la mână, adevărate opere de artă. Am învățat și eu să lucrez la strung, freză, etc, m-am uitat și am furat meseria din mers pentru al ajuta (avea 16 muncitori). După moartea lui toți au plecat și lucrează în Italia. Băieții lui au scluptat la Vatican bucată cu bucată reconstituid întreg dormitorul în care se odihnea Papa Ioan Paul al II-lea (la 3 ani după moartea lui). Avea comenzi de jocuri logice (figuri geometrice făcute numai din fag, super finisate, lăcuite, care îmbinate pe o suprafață de 2m / 2m să formeze un anumit desen) care plecau cu tirurile la export în țările nordice. Avea doar 4 clase dar un talent în scluptură, pictură și cunoștințe de geometrie cum puțini o au la pregătirea lui. A solicitat de 3 ori fonduri europene și tot de 3 ori i-au fost respinse proiectele (nu vă pot spune de ce). Venea intermediarul și-ii dădea comenzile pentru mobilă și acele jocuri pe care lua o groază de bani iar el se mulțumea cu acel puțin cu care să-și plătească muncitorii, să aibă cu ce să ruleze producția și un plus pentru familie. Exact ca și samsarii din piețe.
Cât despre Romgaz, Transgaz, am postat acum 2-3 săptămâni: Directorul general al Transgaz, Ion Sterian, a incasat 1,29 milioane de lei net anul trecut sub forma de remuneratie variabila si fixa, in conditiile in care indicatorii-cheie de performanta din contractul de mandat au fost indepliniti in proportie de 100%, potrivit unor documente postate pe site-ul companiei. Trai pe vătrai și noi ne contrăm pe Sporul meu sau ajutoarele dumneavoastră, când marii șmecheri fură pe capete.
https://ziare.com/social/stiri-sociale/directorul-transgaz-a-avut-un-salariu-net-de-peste-1-29-milioane-de-lei-anul-trecut-1644248

Viorel said...

Domnule valy, mai lăsaține d......i în pace cu doctrinele voastre de doi lei. Noi am fost, sântem și până murim rămânem militari, nu politruci. Că mai avem și unii care intră în politică, oamani deștepți care știu ce vor, da, ăștia pot vorbi despre doctrine, intră în politică pentru a încrca să îndrepte ceva din greșelile politicienilor de carton și să ne ajute în demersurile noastre. Domnului Ciucă ce doctrină politică îi recomandați să studieze pentru că este afon în toate. Mai sunt și pensionari militari sub formă de ciurucuri ce aleargă cu mapa în mână în urma politrucilor (am în orașul meu destui și al naibii sunt foști secretari B.O.B.). Vorbiți ca să nu tăceți din gură, vă mai faceți și de r...t. Ce fel de doctrină ați studiat și v-ați însușit dacă astăzi sunteți la PSD și mâine la PNL. Căutați alt subiect sau altă întrebare pentru că sunteți depășit de situație. Ca și la locale, nu votez doctrina sau partidul, votez persoana (primarul) iar dacă primarul face parte dintr-un partid, asta este partea a 2-a.

Gigi said...

Pãi,tocmai asta am vrut sã arãt aici,dar si mai jos.

Leo said...

Și cam cât are "BONAPARTE" nivelul de Oxigen ?

valy said...

Domnule Viorel nu mai luați apărarea domnului Gigi care timp de 20 de ani nu a participat la vot și acum este hotărât să meargă.
- Partidul domniei sale a deraiat acum 20 de ani și în prezent încearcă să-l pună pe sine...???

Gigi said...

Vali@,mai dragã Vali,toate au deraiat,nu numai al meu.Asta spre stints d-tale,dacã nu ai obdervat pânã acum! Dar,mai ai timp pt.o constatare.Asta dupã ce termini cu studiul doctrinelor.Niciodata nu este prea târziu,dar ma tem cã pt.marea majoritate este cam târziu.Vezi prezenta la fiecare scrutin in ultimii 20 de ani.
Una este sà te mandresti cã ai fost ales de 65% din 80% alegatori,alta este sà te aleaga 65% din 45% votanti.
E o mica-mare diferenţa.Bine,d-ta fiind preocupat cu studierea doctrinelor nu ai observat acest aspect.Dar,cum am spus,mai este timp.😀

valy said...

Special pt. domnul Gigi.

Orice om deștept care nu votează, dublează puterea votului unui prost !

Cu stânga nici cruce nu poți să faci, dar să mai conduci o țară.
…… PETRE ȚUȚEA.

Gabriel Oprea face cât un partid. Nu-l cunoașteți. Camarazi e ultima noastră șansă. Hienelor le stau în gât pensiile militarilor, munca după o viată cu multe greutăți și privațiuni.

Toți conducătorii adevărați au sfârșit tragic pe aceste meleaguri. Adică trădați de popor.

Calinmihaib12 said...

Valy: NU.."umfla"..și PERVERTI ..realitatea..:
1..UN VOT,..E UN SINGUR VOT..!!, ..și NIMIC mai mult..!
2..Sigur,o prezență MICĂ la vot, scade "LEGITIMITATEA"..mult VISA TĂ de cei CU MUSCA PE CĂCIULĂ.!
3."și de care "conducători adevă rați vorbești..?( incluzându-l.. ..aici..și..pe "grăbiță"..al vostru băsisto-psdisto-fsnisto -"stângist.?!!..).
4...Nu observi că te CONTRAZICI: prin:"salata"..IDEATICO-POLITICĂ :..."stânga"-"dreapta"....când invoci NUME:când din..DREAPTA AUTENTICĂ..INTERBELICĂ..,când ..din.:"AFIȘAREA"..de..:stânga"
ACTUALĂ.și care..E..PRETUTINDENI ..!!?=E "UNICĂ"=..cu "TOȚII"..!.
..Privind.."conducătorii" care au fost "trădați",.."sfârșind"..
TRAGIC..,într-un fel:..: ȘI-AU.. croit soarta..AȘA !,pt. că au fost INCAPABILI să-și evalueze
EFICIENT.."REALITĂȚILE" vremii ..și"posibilitățile"..proprii.!;
.de ex.: mareșalul ANTONESCU = dacă l-ai vizat și pe el: l-a SLUJIT militar pe HITLER NEBUNUL (care a "știut" să-l MANIPULEZE, profitând de caracterul și struc tura..paranoidă a maresalului.!, ..precum și de "INTERESELE"sale .,INDUSE..prin.:RUPEREA ROMÂNIEI .în "BUCĂȚI"..= "DĂRUITE".. =.. ALTOR...: "MANIPULAȚI"..!!).
În plus: ANTONESCU a declarat război STATELOR UNITE:..cu care în dec.1940: NU AVEAM NICI UN "DIFEREND"..!,iar în FINAL: la PROCESUL său:.declară..în CEASUL ..al.."1001-lea":.citez:..cum să infig "EU"..cuțitul în pieptul ..tovarășului meu"..(care l-a adus..ACOLO..în FAȚA STÂLPULUI și GROPII..ETERNE..!!, mai ales, dacă e adevărat că Hitler: nici măcar nu i-a cerut sprijin..cu "trupe"..: în Russia, iar "EL": ANTONESCU..a "SUPRALICITAT"(."BLIND.!).:"că NOI trebuie să ne redobândim teritoriile..cu SÂNGELE..ROMÂNILOR..!(..luptând pe mai multe fronturi..!,PRACTIC
..împotriva INTREGII LUMI..!) = FĂRĂ..NICI O SPERANȚĂ..și.. "REALIZARE"..!!,deschizând și LEGITIMÂND..PRETEXTUL RUSSIEI de a PRELUA ROMÂNIA..si a IMPUNE: ..BOLȘEVISMUL în ROMÂNIA..!!