Un produs Blogger.

miercuri, mai 06, 2020

Sesizări către Casele de Pensii Sectoriale MApN și SRI, ambele în culpă cu actualizarea greșită a pensiilor militare

151 comments
UPDATE, 06 05 2020

Preluare de pe site-ul In cuiul Cătării
Nici domnii de la CSP a SRI nu ar trebui să stea linștiți. Tăvălugul va veni și peste
ei.

**************************************
Nu avem pretenția ca domnii de la cele 2 case sectoriale să 

expedieze răspunsuri către acest blog.

Dorim ca răspunsurile să fie date pe site-urile lor, înainte de împlinirea termenului de prescripție de 3 ani în care pensionarii celor 2 case mai pot să apeleze la instanțe, pentru recuperarea prejudiciilor  provocate prin deciziile de actualizare a pensiilor militare...cu aplicabilitate de la  data de 30 06 2017. 

Au eliminat ilegal, încălcând art. 60 alin.(3) din Legea nr.  223/2015, majorarea de 5% a cuantumului calculat/recalculat, prevăzută pentru anul 2016 de OUG nr. 57/2015, din cuantumul actualizat la data de 30 06 2017 ca urmare a majorării soldei de funcție pentru cadrele active cu 15%, prin Legea nr. 152/2017

Nu cred că iși vor permite să ignore dreptul la  informare pe care îl au miile de rezerviști care citesc zilnic acest blog.

Demers pe lângă CPS a MApN 

Deciziile greșite de actualizare a pensiilor militare din 30 06 2017


Huhu Rezea huhurez2013@gmail.com

mar., 14 apr., 13:26 
mar., 14 apr., 13:18 (acum 2 zile)
către casadepensii
CPS a MApN are un punct de vedere referitor la 
Comunicatul de ieri al LADPM si la acest articol?
Confirmăm de primire.
Solicitarea dumneavoastră este în curs de procesare.
Nu trebuie să răspundeți la acest e-mail.
Casa de pensii sectorială a MApN
Adresă e-mail: casadepensii@mapn.ro
Adresă web: https://cps.mapn.ro

Demers pe lângă CPS a SRI și Directorul SRI

către pensii
CPS a SRI are un punct de vedere referitor la 
Comunicatul de ieri al LADPM si la acest articol?

Huhu Rezea huhurez2013@gmail.com

către presaovidiu.marincea


In atentia domnului Director al SRI
---------- Forwarded message ---------
De la: Huhu Rezea <huhurez2013@gmail.com>
Date: mar., 14 apr. 2020 la 13:26
Subject: Deciziile de actualizare greșite emise la 30 07 2017
To: <pensii@sri.ro>


151 de comentarii:

vasile iosif spunea...

Dialine

Calinmihaib12 spunea...

DOMNULE HUHUREZ:.intdeb(..acum ora16,30,) daca te uiti la T. BARBU =TV= B.1 ...,vei primi RASPUNSUL... LA MULTE: "NAZDRAVANII" ..."INTAMPLARI CIUDATE"..s.a.m.d. = care încalcă :. CONSTITUTIA...

Huhu Rezea spunea...

??????

Calinmihaib12 spunea...

Domnule HUHUREZ: SESIZARILE SUNT BINEVENITE(..desi,eu sunt ff.SCEPTIC =privind rezultatul lor)..! TOTUSI in cuprinsul lor ar fi fost bine sa se invoce faptul ca recalcularea si actualizarea =IN PRINCIPIU= s-au realizat :PRIN INCALCAREA LEGII PENSIILOR..!(prin utilizarea unor norme de aplicare= ord. comun ..M.25... si ord. SECRET MS. 60/2016 =care=..=" ADAUGA LA LEGE"..??!)!=ILEGALE. Sper sa nu te superi pt. Observația mea.. care NU ARE INTENTIE DE REPROȘ ,dar am în vedere că o sesizare = din partea unei : PERSOANE JURIDICE = ARE " AUDIENTA" la ...institutiile STATULUI ROMAN,..ALTFEL=SURDE,INSENSIBILE,AROGANTE....SI:...CHIAR NAI RAU...!..??..!

vasile iosif spunea...

Mulțumim pentru demers.
Speram într-un răspuns in litera si spiritul legii.
Cu stima,

Huhu Rezea spunea...

Liga este o asociere neguvernamentală recunoscută.
Eu nu am făcut decât să aduc în atenția rezerviștilor interpelările deputatului Lupescu privind aplicarea diferențiată a de către Caseele Sectoriale a art. 60 alin.(3) din L 223/2015 și Comunicatul LADPM, care a semnalat reacții la demersul deputatului pe aceeași tema.
Deși stim că domnii de la Casele Sectoriale citesc ce se scrie pe aceste site-uri ale rezerviștilor, dovada fiind pledoariile juristilor caselor în instanțe, ei se fac că plouă, deoarece nu au conducători din ministere interesati să-i tragă la răspunderre.
In urma demersului meu și al altora, vezi eforturile lui @Neacșu, de a le pune în față greșelile subordonaților lor, nu vor mai avea scuza că nu au fost sesizați.
Acesta nu este un demers personal!

Huhu Rezea spunea...

Tu nici nu ai habar despre ce discutăm noi aici.

Calinmihaib12 spunea...

P.S..finalul comentariului meu era:..."..institutiile statului ...= SURDE,...+...la .. "plangerile" ...sau..."STRIGATELE"..uneori..(din păcate..mai ..rare..) ASURZITOARE ..ale ...pensionarilor =PERSOANE FIZICE...(.= inși..,indivizi..,.)=.CETATENI AI ROMANIEI..!!..??...!

totoiany48@gmail.com spunea...

Multumim pentru demersul dumneavoastră, sa speram ca domnii cu responsabilitati in domeniu vor avea amabilitatea de a formula un raspuns asteptat te pensionarii militari . Respect !

mihaighiba@gmail.com spunea...

Păcat ce spun ,pentru că e joia mare,dar cum aș putea eu lupt sub comanda generalului Ciucă, dacă este adevărat că a știut și a tăcut!!!!

vasile iosif spunea...

Dle Tehnocrat,
Ati putea fi mai explicit?
Cine,cum,in ce context?
Cu multumiri,

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ONORABILE, Pe mine m-ar interesa foarte tare, poate mai mult decat pensia in sine, distrusa de catre acesti mafioti, ca vinovatii sa raspunda si sa plateasca pagube materiale si morale, intr-un proces rasunator. Noi suntem un grup de lucru rabdatori, lucrand metodic sa-i invingem in instante, insa aceasta este doar o lupta, o etapa dintr-un step bye step, insa la sfarsit o sa tragem linie si o sa initiem actiuni de tragere la raspundere, asteptand si o guvernare care sa colaboreze cu noi la pedepsirea acestor gulerati, autori ale atator crime la pensiile militare, cu falsuri si tertipuri mafiote. Nu exista, sau nu se pot face anumite inginerii penale fara ca cineva sa nu raspunda pentru faptele comise, de s-ar crede el un pui de Dumnezeu! Cel mai mult as adora sa fie la pensie si sa se trezeasca cu placinta in instanta pentru a plati facturile ce le merita, sa-i zdruncine oricarui mafiot al CSP tihna de pensionar, chiar atunci cand îi, sau le-ar fi lumea mai draga! ASTA-MI DORESC FOARTE TARE.

Viorel spunea...

Depinde ce reprezintă 5,3% sau 5% și din ce.
Ex: Se pune întrebarea, de unde iei și crește în loc să scadă ?
Răspuns: Din groap, cu cât iei mai mult pământ, cu atât groapa crște (poate va cădea guvernul în ea, sper să fie gropi din cele prezentate în filmele de rărboi din Vietnam sau Cambodgia, adică gropi cu țepe)
Alt ex. de actualitate: Cîțu se împrumută (deci ia), datoria României crește.
Ultimul răspuns la întrebare: în 2 pahare de 100 ml avem apă dar insuficientă, pentru a le umple / completa punem în prima 5,3% din cantitate, vin, în a doua 5% din cantitate, pălincă. Care este mai tare ?

Huhu Rezea spunea...

Numărul de accesări pe acest topic după 6 ore:


Sesizări către Casele de Pensii Sectoriale MApN și SRI, ambele în culpă cu actualizarea greșită a pensiilor militare etichete; actualizare pensii, Casele Sectoriale de Pensii
Editați | Vizualizați | Ștergere
Huhu Rezea
14 comentarii  1332 accesari 
16.04.2020

amadheg spunea...

corect ar fi csp m.ap.n si s.r.i sa isi recunosca greseala si sa indrepte situatia creata cu buna stiinta fara a recurge la un proces,dar cu deosebit respect d-l Huhu voi ramine sceptic nu pot sa am incredere in aceste institutie numita casa sectoriala de pensie fie ea m.ap.n sau s.r.i care descrediteaza munca celorlanti, care poate depun toate eforturile pentru a avea o credibilitate reala in rindul populatiei. Chiar nu se gasete nimeni sa aiba curajul sa ii traga de mineca ,sa raspunda de modul cum au procedat cu mii de pensionari. sunt convin ca vor gasi o modalitate sa nu respecte art 60 ,alin 3 din legea 223 au dibacia de a gasi tot fel de metode prin care nici macar bunul simt de a cere scuze sau sa raspunda la email nu va face ,cert este un singur lucru nu va imparati pamintul ,nu stiu cum pot dormi sau a face sarbatorile cu gindul ca au reusit performanta de a insela prin ingineri finaciare si prin ocolirea legislatiei zeci de mii de pensionarii

Gigi spunea...

Au trecut 7 ani de când am intrat pe defunctul Blog R26500 şi m-am plâns cã ne tot amânã acordarea unor drepturi legale şi suspendate de cuplul B&B printr-o Lege(285).
Binenţeles,a sãrit unul care posta cu "indicativul,Bulan",
parca şi a încercat sã facã bâzã.
De atunci şi pânã la acest moment,organele noastre de partid şi de stat,au dat atâtea OUG,încât le-am pierdut şirul,culminând cu 59 & 114,prin care ne-au dat loviturã de graţie.
Acum,vãd cã se merge paralel cu douã iniţiative de legi + o OUG a MAN,care nu se stie pe unde mai este,iar dupà umila mea pãrere ar fi cea mai bunã, ar elimina unele discrepante dintre pensionari aflaţi în aceiaşi situaţie,dar ieşiti în perioade diferite.
Acum,vã mai zic ceva:Nu aveţi prea mare încredere în aceşti factori de decizie cã s-ar rãzgândi peste noapte şi ar repara ei ce au stricat în aceşti amar de ani,la recomandarea nu ştiu cui.
Un singur aspect trebuie lãmurit,cine a Aplicat/Nu a aplict legea cu Neincluderea/Includerea ind.cu 5%, MI sau MAN.Asta trbuie sã ne spunã cei în drept.Dar... cum vedem de ani buni,tac mâlc,ceea ce mã face sà cred cã s-a greşi de unul dintre ministere,asta e clar ca apã limpde de munte.Care este acela,vom vedea!

Iulian Mareș spunea...

Mai mult decât pe cel al lui Cîțu, blocat și hakerit de Ciuma Roșie!

Huhu Rezea spunea...

LADPM ne anunță că organul de control financiar al banului public, Curtea de Conturi, ar fi recomandat CPS a MApN să revizuiască deciziile de actualizare a pensiilor militareactualizare pensii
Editați | Vizualizați | Ștergere
Huhu Rezea
87  comentarii
8477  vizualizari
13.04.2020

ION spunea...

Eu v-am spus de mult.De bunavoie si nesilit de nimeni nu se va face nimic.Cei care pot face ceva vor face cand cand vor avea un bat in fund.Ca sa fiu mai direct cand vor avea nevoie stringenta de noi.Suntem divizati,habarnisti,lasa-ma sa te las,fa tu ca primesc si eu,mie imi ajunge etc.

CEZAR spunea...

Luptati... trageti tare si in ziua de Pasti ..pentru 5 % care se atribuie am inteles celor iesiti din 2016 !
Dati bataie ..sa curga sange ca din IIsus.....!!

Ein Stein spunea...

Habarnisti, nu prea. Huhurezu a devoalat toate cotcariile contopistilor deci pica treaba. Problema e alta, este doar o parere nesustinuta de cunostinte juridice, este imposibil ca dintre toti contopistii implicati in povestea cu pensiile, macar unul sa nu priceapa ca au gresit. Nu are cum! Si totusi o tin pe aceasi poveste, toti. Inseamna ca e altceva la mijloc. Cum spuneam, ca parere, aceste ilegalitati vor fi considereate de ordonatorul de credit aparute in urma unor neglijente in serviciu, abuz sau alta forma de infractiune, ca urmare banii care ar urma returnati celor pagubiti trebuiesc dati de undeva. Prejudiciul se recupereaza de la cel care a produs paguba. Asta cred eu ca e principalul imbold in lupta contopistilor cu pensionarii, o tot amana pana poate apare ceva care sa-i salveze. Eu sper sa nu, dar se pare ca timpul lucreaza de partea lor.

Huhu Rezea spunea...

Degeaba avem PRESA MILITARA dacă niciun organ de presa nu a catadicsit ca în trei ani să scrie măcar un rand despre aceste abuzuri ale CSP a MApN și SRI careau afectat zeci de mii pensionari militari.
Nici SCMD și nici asociațiile cadrelor militare în rezerva și retragere din toate structurile militare nu s-au sesizat.
Mai trebuie să puna CSP a MAI să solicite recuperarea indexarii de 5% din anul 2016 pe care această casă continua s-o plâtescă legal și după 30 06 2017.
Este drept că o plătesc și cei de la MApN și SRI, dar numai celor care au rămas cu cuantumul în plată mai mare și după actualizarea din 2017.

Huhu Rezea spunea...

Ai fost d-ta delegat purtâtor de cuvânt?
Răspunsul trebuie dat oficial pe site.

Aurel spunea...

Sărbători pascale fericite!

BONIFATIE spunea...


UN MESAJ... PE LÂNGĂ SUBIECT

Pentru colegii și prietenii, pentru civilii și militarii cu care-mi petrec o bună parte din viață pe aceste pagini virtuale...

AM ONOAREA!
LINIȘTEA și PACEA au coborât, la propriu, pe PĂMÂNT. Cine nu crede să se uite pe fereastră.
LINIȘTEA și PACEA în suflet ne-o dă DOMNUL în fiecare an și, dacă suntem cu mintea și inima deschise, în fiecare clipă. Trebuie doar să vrem să o primim.
Astăzi, cu umilință dar și cu adevăr, cu respect pentru lăcașurile sfinte, constat că legătura sacră dintre noi și Dumnezeu este nemijlocită.
Chiar dacă bisericile sunt goale, la propriu, să iertăm, să fim solidari și mai buni iar atunci, cu inimile noastre curate, vor fi mai pline bisericile care sălășluiesc în sufletele noastre.
Vreau să cred că după ce va trece acest coșmar, acest dușman nevăzut, alungând din noi setea de putere, de bogăție, egoismul și răutatea, o să fie mai multă iubire și pace pe Pământ.
Pacea eternă este lângă noi. Nu trebuie decât să facem efortul să o îmbrățișăm.
Pentru a trăi în armonie pe Pământ nu avem nevoie de minți iluminate, însă avem nevoie de puțină voință în efortul pe care fiecare dintre noi putem și avem obligația de a-l face, pentru a fi mai buni și solidari.
Cu gândul la cei mai apropiați nouă, la colegi și la prieteni, dar și la întreaga umanitate, la cei care au fost, la care sunt și la care vor păși prin această lume, vă doresc SĂNĂTATE, PAȘTE LUMINOS ȘI LINIȘTIT!

Cu respect, solidaritate lu speranță,

Huhu Rezea spunea...

@Kis
Ești iertat pentru ca tu nu ești capabil să judeci logic!

tehnocrat
sâmbătă, aprilie 18, 2020
Raspunsurile se dau pentru "oamenii zilelor noastre" nu pentru cei ce se lupta cu "himere" gen ...Don Quijote.
Sa presupunem ca legea este clara si concisa si nu satisface mofturile unora sau altora!
Nu sunt purtator de cuvant, dar tin sa va spun cate ceva deoarece detinatorii informatiilor nu va simpatizeaza.
Daca te deranjeaza nu-mi publica spusele.

Răspundeți

brenda spunea...

exceptional ,dle h, dar cati bani au primit sa taca?

Ein Stein spunea...

@tehnocrat
Daca te ai la catarama cu dublu doctora poti sa o intrebi, asa la deruta, ca ipoteza, daca totusi hotararile organelor de judecata se dovedesc bine documentate se poate considera ca aventura juridico-financiara pe care o sustine poate sa-si aiba radacinile in incompetenta profesionala ca sa nu zic ca poate fi dublata cu rea vointa si abuz? Ar fi normal si legal sa fie destituita impreuna cu toti cei care au participat la aceasta aventura? Daca hotararile judecatoresti sunt bine documentate, cine ar trebui sa plateasca celor pagubiti? I se pare normal ca ea care nu are competente, si chiar de ar avea, sa puna la indoiala si sa nu se conformeze hotararilor unei instante?
Sunt cateva intrebari simple si justificate, cred eu, iar daca raspunsurile vor fi sincere se va face lumina totala. Fiat lux.

CEZAR spunea...

Categoric ti-am tras-o in bot si pe acolo....!!!
defunctul Blog R26500 ...se supraintitulase ELITA ..adica(B) ..elita cum pronuntam eu din cauza de sisiala...!
Poti preciza de ce a dat ortul popii..ca atunci Covid. nu prea circula....??

Huhu Rezea spunea...

Doamna Andrițoiu este principala responsabilă pentru aplicarea greșită a articolului 63 alin(3) privind actualizarea pensiilor militare, invocând două argumente halucinante pentru oricare functionar cu minimum de cunoștințe juridice:
1. Că majorarea de 5% prevăzută de OUG 57/2015 ar fi fost valabilă numai pentru anul 2016, pornind de la formularea din ordonanță, în care se prevede că majorarea se acordă prin excepție de la prevederile art. 59 din Legea nr. 223/2015.
Am demonstrat că exceptia se referă la mărimea indexării, nu la perioada de timp in care se acordă. Dacă s-ar fi acordat numai pentru anul 2016, de ce a rămas majorarea de 5% și în cuantumul în plată plătit în prezent de CPS , dacă acest cuantum este mai mare decât cel recalculat/actualizat?
2. Că dacă majorarea de 5% s-ar include de 2 ori dacă ea ar fi rămas în cuantumul actualizat.
Am demonstrat că în cuantumul actualizat potrivit art. 60 alin.(1) din L 223/2015 nu se include majorarea de 5% iar cuantumul stabilit potrivit art. 60 alin (3) cuprinde cuantumul actualizat + indexarea de 5% din decizia de recalculare, nu și valoarea indexarii care s-a acordat la 01 01 2016, din simplul motiv că se acordă cuantumul mai avantajos dintre cel cuvenit și cel în plată, nu ambele cuantumuri.
Spuneam că doamna Andritoiu a preluat conducerea Casei de la începutul lunii martie 2018, lună după care s-au emis, cu întârziere, primele decizii de actualizare potrivit L 152/2017. În mandatul său s-au emis mai toate deciziile de actualizare incorecte.
Ar fi regretabil ca domnul ministru Ciucă s-o lase pe doamna director să decidă dacă a greșit sau nu.

Oricum acțiunile în revizuire în justiție vor continua, acțiuni care au suspendat termenul de prescripție de 3 ani, pentru cei care au solicitat revizuirea potrivit art. 65 din L 223/2015.
Fiecare pensionar poate verifica dacă este păgubit, adunând cuantumul actualizat din Decizia de actualizare din 2017 cu valoarea indexării de 5% din Decizia de recalculare din 2016/2017.
Dacă acest cuantum este mai mare decât cuantumul rămas în plată, consemnat în decizia de actualizare, înseamnă că vă numărați printre păgubiți.

Gigi spunea...

Dacã nu am fi în Sâmbãta Mare,ţi-aş spune.Sã-mi aduci aminte dupã Învierea Domnului.

Calinmihaib12 spunea...

DOMNULE EIN STEIN(=PIATRA NUMBER ONE.?) ..acel ..ALTCEVA .. =este ORDINUL GUVERNULUI..:..CA NU "POATE PLATI .."cheltuieli de personal "si ..."sociale"...!.? .!. TOT ASA ..s-a ÎNTÂMPLAT..ai în luna APR.2008, cand -probabil -un urma unui control,. audit,. etc... la DIR. FIN.-CONT./M.Ap.N. si Secția de pensii..: S-A DISPUS :cel puțin în cazul meu : RESETAREA BAZEI DE CALCUL a PENSIEI mele =STABILITA INITIAL -DELIBERAT =ERONAT - IN MINUS,- CU ALGORITMUL=PRINCIPIAL CORECT LEGAL =de această data ,SI ACTUALIZAREA PENSIEI cu OCAZIA MODIFICARII VECHIMII ..NECESARE..=de la 30 de ani - la 25 de ani..!In urma acestor "OPERATIUNI": pensia mea brută s-a mărit cu vreo 24 %..!. Am tras concluzia - mai TÂRZIU - cand am .."descifrat" ..evenimentele : ca acestea au fost posibil..:. NUMAI SI ..NUMAI..: PRIN VOINTA POLITICA...!! E necesară o precizare:(..FARA NICI O INTENTIE PROPAGANDISTICA..!=pot fi crezut..pe cuvant..!):guvernul ala =era al PNL-ului MINORITAR=20 %=în în parlament,susținut de FSN...!,condus de..Tariceanu.=.PNL-ist..? sau =FSN-ist..? = nici măcar el : ..?!..NU PREA STIE CE ERA/..ESTE..!?..(.=sau ..cel puțin.. :AFACERIST..!!)

Gigi spunea...

Frumos spus!Paşte Luminos!

Leon spunea...

"Militarilor în rezervă le transmit sincere mulțumiri pentru tot ce au făcut în slujba Armatei României. Ați fost și sunteți în continuare modele neprețuite, cu atât mai mult în această perioadă dificilă. România are nevoie de dumneavoastră, rămâneți alături de militarii activi, dăruiți-le din experiența și cunoștințele dumneavoastră."
O parte din mesajul ministrului Ciuca cu prilejul Sarbatorilor Pascale..!
PASTE LINISTIT urez si eu cititorilor acestui blog !

Iulian Mareș spunea...

Te deranjează? Scuză-i că există!

raul spunea...

Gargara nu costa nimic!😤😤

Leo spunea...

domnișoara Petcu nu face de capul ei , numai și pt. simplul motiv că nu ar fi în stare ca doctoriță în dezastre și nu în drept. În schimb este bună executoare de dipoziții ale lichelelor gulerate și slugi ale politrucilor puși de partide pe sinecuri la MFA.

Petrut spunea...

Chiar gargara....! Eu ma lipsesc de multumirile lui nefolositoare ...!

Sorina spunea...

Alo Ciuca cine esti?

Huhu Rezea spunea...

@Leonard
Erai mai informat și mai vehement despre cuibușorul de sfertodocți intr-ale legislației pensiilor militare.
Nu ai observat că lichelele politice s-au schimbat, dar sfertodocții lucrează tot după puținătatea cunoștințelor lor juridice?

Leo spunea...

Cam de curând, suspectez pe LICHELELE GULERATE de rea credință și mod coordonat de eludare și neaplicare a legilor și mai puțin îi suspectez că sunt nepregătiți. Madam în dicuție este nepregătită, dar și dacă ar fi fost ea nu ar fi avut loc de întors față de politica coordonată de eludare a legilor , inițiată de politrucii de partid și pusă în operă "juridică" de LICHELELE GULERATE de rea credinţă. Privitor la lichelele politice , aștept termenul de 6 luni precizat de Ciucă pt. rezolvarea INECHITĂȚILOR iar apoi , trag concluzia .

Huhu Rezea spunea...

@Leonard
Păi... când s-au actualizat pensiile erau lichele politice pesediste ca secretari de stat.
Înțeleg că s-au schimbat de câteva luni cu cele liberale.

Leo spunea...

DA MAESTRE , s-au schimbat , dar încă nu au trecut cele 6 luni promise de CIUCĂ pt. elaborarea soluțiilor de rzolvare al problemelor.
Până pe 01.07.2020 , sunt încă în perioada de grație și vom vedea cum își repectă cuvântul și dacă sunt sau nu LICHELE. Puțintică răbdare , încă 70 de zile ...

Huhu Rezea spunea...

Păi nu prea are legătură termenul lui Ciucă cu îndreptarea aplicării greșite a legislației existente.
Aici nu discutaăm de modificarea legislației, ci de aplicarea incorectă a legislației existente la 30 06 2017.

avianyc spunea...

@ Leonard @Huhurez
Totul depinde de două conditii determinante:
1 - unde depun guleratii " memoriile ", la rosii sau albaștri
2- esențial si determinant final cum voteaza Lenuta, pardon Olguta & co 😂😂

Jba inițiator.....dacă cutitu-i in alta teacă!

Huhu Rezea spunea...

Am tot scris pe blog că eu am în cuantumul în plată, pe care CPS mi-l plătește lună de lună, și majorarea de 5% din anul 2016, cu toate că oficialii Ministerului spun, în comunicări oficiale și în Intâmpinări din instanțe, că majorarea ar fi fost aplicabilă numai în anul 2016 și că dacă majorarea de 5% s-ar fi păstrat și la cuantumul actualizat în anul 2017, beneficiarul ar profita de 2 ori de acea majorare.

Cuantum în plată în decembrie 2015------5023 lei
Cuantum în plată ianuarie 2016.... 5023 +5%=5274 lei
Cuantum în plată în ianuarie 2017... 5274 +5,25%= 5551 lei , cuantum mai mare și decât cuantumul actualizat la 30 06 2017.
Cuantum în plată în ianuarie 2018............................5551 lei, nu a fost indexare,
Cuantum în plată în ianuarie 2019............. 5551 +1,3% = 5623 lei
Cuantum în plată în ianuarie 2020 ----5623 +4,6% = 5882 lei
După cum se vede, cuantumul în plată prezent păstrează în el și majorarea de 5% din anul 2016.
Să vedem acum care este cuantumul recalculat, indexat, actualizat cuvenit, conform deciziilor de recalculare și actualizare emise de CPS, zice-se, potrivit Legii 223/2015.
Cuantumul recalculat în 2016... 3420 lei.
Dacă acesta ar fi fost cuantumul mai favorabil , el ar fi fost majorat cu 5%, rezultând un cuantum recalculat si indexat cuvenit de..... 3591 lei.
Valoarea indexării este de 171 lei, mai mică decât indexarea de 5% de 251 lei din cuantumul în plată.
Cuantumul actualizat potrivit art.60 alin.(1) la 30 06 2017 ....3590 lei, cuantum care nu include majorarea de 171 lei din 2016.
Cuantum actualizat și după...neaplicarea art. 60 alin (3)... tot 3590 lei.
Cuantumul cuvenit actualizat, final, ar fi trebuit să fie 3590 lei + 171 lei = 3761 lei.
Acesta trebuia să se compare cu cuantumul în plată de 5551 lei, aflat în plată în anul 2017.
Sunt păcălit lunar la cuantumul cuvenit cu 171 lei începând cu 30 sept 2017, la care se adaugă indexările acestei sume din anii următori.
Eu nu profit de 2 ori de indexarea din 2016, din simplul motiv că primesc doar cuantumul în plată, mai favorabil, nu și pe cel cuvenit.
După cum se vede, la cuantumul în plată nu sunt păcalit și de aceea nici nu am interes juridic să reclam casa în instanță.
Am prezentat acest desfăsurator al evoluției cuantumului în plată indexat după anul 2015 față de cuantumul recalculat și actualizat cuvenit, pentru a pune și mai mult în evidență logica strâmbă a argumentelor CSP MApN și SRI, cu care încearcă să acoperă o eroare juridică evidentă, prin care au eliminat din cuantumul pensiei actualizate indexarea de 5% din anul 2016.

Nea Nicu spunea...

*Admin.: De vreo 3 luni îmi racesc gura și spun că actualizarea a fost " gândită" așa de Luca, in deplină cunoștință de cauză, că e doar rău intenționat, nu și... Iar doamna doctor a venit în octombrie 2017, nu în februarie 2018 și actualizarea începuse de prin septembrie 2017...nu că n- ar fi putut schimba metodologia... Dar știți vorba, nu ai cu cine! A fost aburita de cei rămași după Luca și în ruptul capului nu vor să recunoască evidențele! Iar Luca a fost atât de abil încât a avut grija ca în prima misiune de audit trimisă de el unde lucrase el, să nu fie abordată tema actualizării. S- au legat de recalculări la detașați și...slaba calitate a noului director adjunct, cel venit la pachet cu doamna doctor. Care doamnă doctor a pus bomboana pe coliva și a aprobat dumneaei procedura operațională privind actualizarea, deși cum v- am spus, e procedura stabilită de Luca. Frumos, nu? Cum să îi zică acum lui Ciucă; Da domne, așa e, am greșit eu!

Huhu Rezea spunea...

@Nicu
Aveți dreptate în privința preluarii conducerii, ca împuternicit, a CSP de către doamna Andrițoiu în luna oct 2017, dar veți vedea, dintr-un topic de pe acest blog , că la la sfârșitul lunii noiembrie 2017 mai erau de recalculat vreo 3000 de pensii militare.
Or, se știe că nu s-au emis decizii de actualizare înainte de a se finaliza recalcularea pensiilor militare. Erau și Comunicate ale CSP în acest sens.
Puteți să vedeți acest topic:
https://www.huhurez.com/2016/12/aproape-13-din-pensiile-militare-din.html
O fi decis vâlceanul Luca o procedură internă de actualizare, decizie publică nu a fost, însă primele decizii de actualizare au fost emise sub mandatul doamnei Andrițoiu și întreaga responsabilitate pentru aplicarea greșită a art. 60 din L 223/2015 îi aparține.
Asta am zis și eu că nu ar trebui ca domnul Ciucă să se aștepte ca doamna Andrițoiu să recunoască greșeala.

Calinmihaib12 spunea...

D- HUHUREZ:...din explicații,eu nu inteleg cum s-a ajuns de la pensia in plata de =5023 de lei(e o pensie contrib. sau procentuala= pe legea 241, 263,sau 165/2011 ...=.?)- în dec.2015 , după recalcularea din ian. 2016 + indexările de 5 % si apoi de 5,25 % = la o pensie "cuvenita" de 3.761 de lei(= era corect si legal calculată, conf.art 60,al.1, lit. a /legea 223/2015..sau NU..??=cum de era asa mare diferenta dintre pensia din 2015 si cea din 2016-2017..?); intreb: pt. ca asa cum am mai scris: pensia mea plătită până în dec.2015 pe legea 241/2013 = la cuantum minim legal posibil.. de (~) 3400 lei..=brută, după recalcularea ERONATA -IN MINUS si cele 2 indexării succesive din 2016 si 2017 =totuși = a crescut la aprox.4600 de lei= dar mai MICA decat o pensie RECALCULATA si indexată cu 5 % si 5,25 %= CORECT, LEGALĂ și CUVENITA...!( care at fi fost aprox.5.200 de lei ( cu P.S.= INCLUSA SI TAIATA DE LA 9 % la 3 % = în cele 85 %... !, altfel ajungea pe la vreo 5.600 de lei CUVENIT...!

Huhu Rezea spunea...

Pensia a fost corect recalculată.
Numai că, așa cum am mai spus, L 223/2015 a fost o mizerie de lege a pensiilor militare pentru cca 65% dintre pensionarii în plată la 01 01 2016, lege impusă de cca 25000 de pensionari militari ai celor 3 case sectoriale, cu vechime incompletâ în serviciu.
Au fost afectați toți cei ieșiți la pensie înainte de 2008, pe vremea când soldele de funcție și de grad erau baza consolidată a soldei lunare brute, fără sporurile introduse în salarizarea activilor, pentru a fenta înghețarea soldei de funcție ....după anul 2009.

avianyc spunea...

@ Huhurez
Un amendament va rog.
Nu toti cei pensionati inainte de 2008 au fost afectați. Eu spre exemplu ,nu am fost afectat ,cu toate ca am iesit in 2003.Pe 223 am obtinut un cuantum mult mai bun cs si contributiva. Si indexat cu 5% in 2016 si 5,25% in 2017.
Afectati pe L223 au fost doar cei care nu au beneficiat de g-uri ,nu au avut vechime cumulata suficienta ,etc in activitate si cei care s-au pensionat inainte de intrarea in vigoare a L 138/ 99 care nu au prins coeficientii de grad ,functie indemnizatii prevazuti de L138 dupa 2001.
Salutar faptul ca s-a acceptat pentru cei loviți de L223 ,cuantumul avantajos in plata ,mare parte dupa contributivitate.

Huhu Rezea spunea...

@avia
Vorbești prostii.
Legea 223 a fost dată pentru cei "neterminați" și pentru cei care rup ușile unităților să se pensioneze anticipat după 15-20 de ani vechime.
Pe noua lege au pierdut toți cei cu vechime cumulată de peste 36 ani.
Actualizările pe L 164/2001 au readus toți pensionarii la coeficienții de grad și funcție din L 138/99 cu modificările ulterioare.

avianyc spunea...

@ Huhurez
Legea 223 a fost dată pentru toti cei care nu si-au putut valorifica pe L 164 veniturile salariale ,numite g-uri.
Actualizările pe L164 au actualizat pensionarii la coeficienții de grad si functie ,lucru facut si de L 223 la 01.01.2016 , numai ca L 223 -M25 nu au mai permis actualizarea elementelor componente ale soldelor de baza (ID,IC,) + g-uri la nivelul celor prevazute in L 138 la 01.01.2016.
Prin asta au pierdut foarte mult fata de cei pensionati in 2016 si fata de contributivi cu vechime mare,în primul rând cei pensionati inainte de 1999 ,apoi in mod cronologic cei pensionati dupa 2001.
Nu spuneti ca spun prostii cat nu stăpâniți in totalitate fenomenul.

Huhu Rezea spunea...

@avia
După 2008 g-urile au înlocuit creșterile soldelor de fucție.
Legea 223 a permis ca puțoii cu numai 20 de ani vechime să ia pensie mai mare decât cei care aveau peste 35 ani vechime efectivă.
Articolul 60 din L 223 spune că se actualizează pensiile militare, nu numai solda de fucție/bază din componența ei. Gulerele albe au spus prin M25 că se actualizează numai elementele componente ale soldei de funcție în cuantum compus.

avianyc spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Leo spunea...

Legea virgină 223 nu a fost rea. Dar LICHELELE GULERATE asmuțite de lichelele politruce F&M au violat-o cum au fost ei instruiți mai bine prin M 25 , MS 31/2016 , Ms 60/2016 , MS 101 /2018. Vilotarul șef a fost un fripturist , maciu

Leo spunea...

Și tot LICHELELE GULERATE , au elaborat textele oug 57 , oug 59 și oug 114 prin care au castrat-o definitiv pe L. 223
Să aibă parte de PĂTRAȘCU & CERCEL , toți violatorii Legii 223.

Nea Nicu spunea...

* Leonard: Accesând pagina Casei de Pensii MApN, dăm de domnul Maciu F.Armand ( secțiunea " concursuri").Da, este fiul d-lui Maciu la care faceți referire. A venit în casă în 2017 ( pe timpul lui Luca ) de la un cabinet de consiliere, direct funcționar public. Stați liniștit, fostul director respecta uzanțele: Maciu jr. a participat la un concurs, nu a venit prin transfer, cum s- a întâmplat de când a venit domnișoara Petcu șefă.( Poate ne facem timp și vedem și cine sunt personajele ADUSE prin transfer și ce le recomandă..). Mai departe, Maciu jr.nu putea rămâne simplu f.p., așa că în scurt timp se scot funcții de lt.col.pentru cei ca el... Participă la concurs pentru 2 funcții și după peripeții pe la Breaza, e trecut în corpul ofițerilor, " întărind" valorosul corp juridic al Casei de Pensii MApN. Doi colonei ( unul radiolocatorist, unul infanterist ), doi copii de general ( Maciu și Bozesan ) și uite cum lucrurile se limpezesc! Acum să nu se înțeleagă că avem ceva cu ăștia mici sau cu generalii! Doamne ferește! Dar parca ceva pute! Dumneavoastră cum vi se pare mica istorioară? Spiritul lui Maciu e prezent deci !

Huhu Rezea spunea...

Chiar și pe legea virgină pensia mea nu trecea de 4000 lei.
Ghici acum pe ce drafturi și-au pus amprentele stiințifice vașnicele gulere albe?

vasile iosif spunea...

Escroci.
Virușii se autocloneaza si gripeaza sistemul.
Atentie SRI si DGIA.
Problematica se afla in competenta d-voastra.
Folositi sursele publice de informații.
Succes.

Iulian Mareș spunea...

Este acoperit de lege!
Bata-te, dacă poți și dacă ai 1% șansă să învingi!

Leo spunea...

Nu trecea că actualizarea bazei de calcul nu era realizată corespunzător funcției de colonel la 01.01.2016 ci era "actualizată" la anul 2009. Chiar şi așa fiind . dacă LICHELELE GULERATE asmuţite de politruci nu elaorau oug 59 , acum erai departe MAESTRE , acolo unde sunt coloneii pensionaţi în 2020.
Pe TOATE care sunt ventilate la această oră.
Repet , să vedem cu va fi (dacă se va ţine de cuvânt) , draftul lui CIUCĂ.

Leo spunea...

Da NN , așa este. Știam.
"Armată" NATO, care încurajează astfel de manopere.
Nişte LICHELE ale unui sistem LICHELIZAT, coordonat în stil MAFIOT.

Iulian Mareș spunea...

Asata pt ca ei in calcul elemente specifice unei ramuri si nu general-valabile!
Dar sa fi reusit tu sa ramai pana la final, ce discurs aveai atunci?

CEZAR spunea...

A fost o catastrofa INAPLICABILA....!..L-223 virgina !

Bicoz spunea...

Aveti idee, sumele primite ca si majorare pe Legea 19/2020 se iau in calcul la stabilirea cuantumului pensiei?(am primit o suma-majorare la salariu pentru ca nu am cu cine sa las copilul). Urmeaza sa ies la pensie si m-ar avantaja acest lucru.
Multumesc

Ein Stein spunea...

Totul e numai si numai o afacere de famiglie, toate institutiile sunt parazitate de famiglii. Dramatic e ca vad multi oameni care se uita cu speranta catre x sau y care vor face si vor derege, vor indrepta raul, etc. Din pacate toti icsii si igrecii fac parte dintr-o famiglie, au fost ridicati si promovati dupa o reteta mafiota. Toti! Eu va spun cu convingere ca nu exista nicio sansa, famigliile sunt foarte puternice de fapt ele sunt statul. Va rasari o urma de speranta numai daca va exista vointa politica, uriasa, nemaintalnita in Romania de la 1848, clanurile trebuiesc destructurate, institutiile statului trebuiesc deparazitate, reprofesionalizate, restructurate iar functiile trebuiesc ocupate numai si numai pe baza de examen, numirile pe functii sa fie scoase in afara legii. Putine sanse, spre deloc. Important e sa intelegem natura raului, extrem de important, ii indemn pe toti sa fie cu mare bagare de seama in gura cui se uita. Suntem noi si ei. Repet, important e sa intelegem natura si sursa raului si sa nu mai fim naivi.

Leo spunea...

NN
La 2505 se pare că a mimat un fel de curs de pregătire pt. încadrarea pe filiera indirectă.
Nu e vina lor ci a sistemului MAFIOT. În loc ca parchetul militar să elucideze astfel de manopere de trafic de influență , el este în fapt bodyguardul acestui sistem. Partenerii NATO habar nu au cu cine au de-a face privind aplicarea criteriilor de legalitate , moralitate și anticorupție.
Oare , băiatul lui nea' nae, simplu cetăţean de ce oare nu poate ca să-și angajeze băiatul la 2505 mai întâi funcționar public iar după câteva luni să-l transforme și în ofițer ? Este un cancer pe care nimeni nu-l vrea tratat.

Huhu Rezea spunea...

Observ că de la 01 03 2020, CPS a MApN are un nou director adjuct, expert contabil și auditor financiar.
Este imposibil ca un asemenea expert și auditor, cum este domnul col Pilică, să nu observe că domnii care conduceau Casa în anul 2017 și-au frânt logica în regularizarea indexării și actualizării pensiei militare în anul 2017, livrând zeci de mii de decizii de actualizare greșite.

Nea Nicu spunea...

* Admin: Nu e in primul mandat de director adjunct, a mai fost împuternicit. Dacă v- ați uitat pe CV, cu siguranță ați văzut că e ofițer de intendență. Trecut pe la audit, ca și celălalt adjunct , întâmplător tot intendant ( care acum e înscris la doctorat la tatăl unui fost pcc din Casă, tot întâmplător !).Nu vă întrebați de ce finanțiștii fug de această structură? Pentru că toți cei cu capul pe umeri știu ce se întâmplă de vreo 3 ani aici. Practic de când a plecat Luca, noroc cu personalul de execuție, unde sunt oameni de valoare. Că la nivelul managementului e jale! S- au scos inclusiv condițiile de studii de specialitate, e plină casa de habarniști încadrați pe funcții de colonel, de la coef. 5.40 in sus. Iar încadrarea se face pe interviu, unde decid tot cei 3-4 ( dir.+ dir.adj.), ei fiind comisia. Despre col.Pilica...e și el pe acolo...șef birou, contabil-șef, împuternicit adjunct, revenit contabil sef, acum adjunct titular... Băiat bun, mănâncă și el o pâine...s- a adaptat din mers. Probabil în scurt timp va ieși la pensie. Haideți să fim optimiști, dacă iese și doamna doctor la pensie, poate rămâne domn Daniel director plin... la câte gogoși i- a servit doamnei directoare, e de așteptat ... Da' să promită că nu mai atentează la integritatea fizică a pensionarilor! Și că își termină doctoratul la timp...da' la cum e de perseverent, cred că termină în avans!

Huhu Rezea spunea...

@Nicu
Totuși, un expert contabil nu ar putea să semneze un text, reprezentând răspuns la memorii sau o Intâmpinare în instanță, în care să spună enormitatea că includerea indexării din 2016 în cuantumul actualizat în 2017, ar însemna acordarea de 2 ori a indexării.
Ar fi oarecum de înțeles, dar nu scuzabilă, interpretarea juridică greșită de către un auditor financiar a textului din OUG 57/2015, aceea care spune că majorarea se acordă prin derogare de la art. 59 al L 223/2015. Numai un doctor în dezastre să înțeleagă că derogarea ar însemna aplicarea majorării numai în anul 2016?
Mă pot aștepta cu o decizie de restituire a sumelor încasate necuvenit, pentru că eu am primit indexarea din 2016 și în perioada 2017-2020, pentru că am rămas în plată cu cuantumul primit pe Legea 263/2010?

Leo spunea...

Cum să observe , când ei sunt toți pe mână și lucrează coordonat pt. obiectivele lor pt. care au umplut tribunalele.
Păi ca să îngroși ceata de 65000 de doctori , trebuie să fi trecut prin masterat , ceea ce nu prea apare la p.lică. Sau o fi făcut masterul la fostul DMI Chitila al lui 2574, la înnumărat izmene și centuri. O fi fost și în comisia de concurs a angajării lui m. ARMAND(o). Iar auditul l-o fi făcut la "ACADEMIA" dr. luK. Astfel de inşi , nu ar rezista nici o săptămână în mediul privat. Niște "aparșnici" c[ zice că ştie lb. lui beria.

Nea Nicu spunea...

*Admin.; Câte expertize cunoașteți dumneavoastră că a făcut domnul în cauză?!! Chiar mai credeți la vârsta dumneavoastră/noastră că doctorii din armată de asta "își iau" titlul, ca să uzeze de acesta în activitate? Aiurea, pentru bani! Deci doctorii și experții din armată, în proporție covârșitoare sunt din păcate doar teoreticieni. Nu cred că vi se vor regulariza sume dar dacă insistați, cine știe! Blogul e monitorizat de " băieți", care știu cine sunteți, nu e exclusă nicio variantă...

Huhu Rezea spunea...

Mă gândesc că un ofițer de intendență, care a lucrat 13-14 ani pe funcția de contabil șef, știe ce sunt acelea ștornări și regularizări de sume.
Stie că.... cuantumul actualizat cuvenit la 30 06 2017 trebuie să includă și indexarea din 2016 a cuantumului recalculat, ca să poată face comparația cu cuantumul în plată, pentru a vedea care este mai avantajos.

Iulian Mareș spunea...

Tibi,
Masterat se poate face pe la Rahova, Dealul Țăcăliei, sau prin Pădurea deasă...

Iulian Mareș spunea...

Da așa este, titlul de doctor se acorda pt aprofundarea teoretică a unui domeniu, în orice universitate acreditată!
Pt altceva, există brevete de invenții și inovații.

Huhu Rezea spunea...

@Nicu
Nu mă indoiesc că blogul este monitorizat, o confirmă și tehnocratul de hurziceni, care spunea că nu sunt iubit de cei care dețin informațiile.
Problema este că dacă imi rețin mie sumele încasate necuvenit, reprezentând indexarea de 5% din 2016, ar trebui să le rețină de la zeci de mii de pensionari militari care au și acum în plată, în al cincelea an de aplicare a L 223/2015, cuantumul mai avantajos primit pe L 263/2010, cu toate indexările de după anul 2015.
Trebuie să rupă pisica!
Dacă indexarea a fost valabilă numai în anul 2016, nu mai trebuie să revizuiescă deciziile de actualizare din anul 2017, dar trebuie să emită decizii de reținere a indexari acordate necuvenit, după logica lor strâmbă, in perioada 01 01 2017- 30 06 2017... celor care după recalculare au obținut un cuantum mai mare al pensiei militare. Plus... de la cei care au avut un cuantum în plată mai mare, care au continuat să primească indexarea și după 30 07 2017.
Să se grăbească!
Termenul de prescripție de 3 ani curge și pentru recuperări. După trei ani nu mai pot recupera de la pensionari și vine Curtea de Conturi și impută sumele celor care nu le-au recuperat.
Doamne ferește... să nu interpreteze și Curtea de Conturi că majorarea din 2016, fiind acordată prin derogare de la art. 59, se plătește numai în anul 2016.

avianyc spunea...

Pe vremuri titlul de doctor se acorda dupa ani buni de activitate in domeniu ,cunostiie de exceptie in domeniul doctoral si transdisciplinar ,publicatii in media nationala si internationala ,inventii si inovatii care sa aduca un progres vizibil in domeniul respectiv.
Nu oricine avea curajul sa treaca prin fata unei comisii de acordare a titlului de doctor in diverse domenii ,inginerie ,medicina , biologie ,fizica ,matematica ,etc.
Au fost intelectuali super pregatiti care nu s-au incumetat sa-si sustina doctoratul decat dupa lungi perioade activitate stiintifica in domeniu incununata cu publicatii ,inventii ,inovatii ,multe premiate international.
Iustin Capra spre exemplu ,nu a obtinut titlul de doctor ,dar batea la stiinta transdisciplinara o hoarda intreaga de doctorasi emanati dupa revolutie fara nicio realizare in spate decat un dosar prezentat in fata unei comisii,conceput si realizat in mare parte de conducatorul de doctorat .........in schimbul unei sume frumusele.
Azi orice ingramatit ,nici nu i s-a uscat bine cerneala pe diploma si il vezi inscris la doctorat si iete na ca-i doctor in domeniu.
Daca trebuie sa sustina un examen de angajare undeva constati ca nu stapaneste domeniul.
Ca sa nu mai zic ce de ”teze de doctorat ” in ”stiinte militare„ sau ” folclor autentic ”. Omul si doctorul .........si plusul la salariu si nimic mai mult in majoritaea cazurilor . Ce sa zici , jandarul doctor ........inf. doctor, patronul de ”caini rosii” doctor .......

Unknown spunea...

Din cate știți Casa Sectorială de Pensii înregistrează sesizările făcute pe email ? Întreb deoarece intenționez să depun contestarea deciziei de calculare a pensiei.Multumesc.

Nea Nicu spunea...

*Tehnocrat; E o modă la unii să se bage in seamă și să bată câmpii ( chiar fără grație ). Dacă ai fi citit comentariul colegului cjipa la postarea despre titlurile executorii emise de Casa de Pensii, se observă acolo izvorul de drept și procedura in sine. Tehnocrații sunt și doctori?

Leo spunea...

Multe trimiteri le consideră conforme ca formă de comunicare prin e.mail.
Totuși ,
eu cred că este bine să nu "te" rişti şi să trimiţi Contestaţia prin poştă în original, deoarece este considerat un act de procedură aparținând procedurii prealabile administrative obligatorii .

Iulian Mareș spunea...

Mulțumesc mult!
Și "C" este tot terestru, kiar dacă uneori (23/24 h) este aerian! Adică în aer....suspendat de un nor nimbus!

Iulian Mareș spunea...

Sigur da!
Daca o puteți scana cu semnătura olografă și să fie evidențiată și data, este Excelent! Sau transformați cererea in PDF!

Iulian Mareș spunea...

Avia,
Niciodată nu s-a acordat doctoratul pt invenții și inovații (multe inovații sunt creația unor muncitori sau maiștri)!
Știu că strugurii sunt acri...
Daca tu ai ști arta operativă câtă aviație am învățat eu de la aviatori adevărați ar fi super! Importanta este mentenanța primara, căci asta ai făcut tu, însă aviația este cu mult mai mult decât hangarul pt aeronave aripa, motor cu elice!
Oricum, cred că ai observat că eu apreciez toate armele și specialitățile, pe care am avut onoarea sa le și văd la lucru, cu care am și colaborat, pe când tu jignești alte arme...și vina este doar la tine și se numește: obrăznicie și viziune îngustă!
Kiar nu mă așteptam că de ziua FT să fii așa de obraznic și asta este f puțin spus!

*Eu știu care este oful inginerilor ci mintea că o fantă, însă nu dezvolt aici! O știu și camarazii care citesc...

avianyc spunea...

Alo # Mares
Sa ne lămurim!
Între 1900 și 1989 in Romania s-au obținut 1000 titluri de doctori in stiinte.
Dupa '89 numai in 2010 s-au obținut 4153 de doctorate.
Va spune asta ceva ? Probabil ca dvoastra nu!!!
Din cate stiam de pe atunci inca ,esența in teza de doctorat este descoperirea științifică,nu obiectul material.
Teza poate fi mai lungă sau mai scurtă in continut ,dar ce conteaza este conținutul științific,nu numarul de pagini.
Cercetarea stiitifica în unele domenii de referință pentru progresul științei se materializa prin idei originale materializate de multe ori prin domeniul de avangardă, doctoratul. Spre exemplu ,oameni celebri ,ein stein ,i. capră, etc nu au recurs la doctorat.
Teza de doctorat încununează in ea rezultatele unor inventii ,studii clinice ,biologice ,formule chimice ,matematice ,fizice ,etc materializate si publicate in premiera in cercetari stiintifice ample ,baze ale tezei de doctorat concretizate recunoscute de organismele ,nationale si internaționale in domeniu.
Asistand la prezentarea câtorva teze de doctorat inainte de 89 ( oameni monumente de stiinta)pot spune ca nu se poate compara doctoratul de dupa '89 cu cel din perioada comunista care inainte vreme era o incununare/recunoastere a carierei academice. De regula ajungeai doctor aproape la varsta peste medie ,daca nu mai tarziu. Dupa '89 doctoratul a ajuns, dupa modelul american, o etapa a unei cariere academice (BSc, MSc, PhD si posdoc). Este normal in acest context sa obtii acest titlu mai devreme (sub 35 de ani) si, de asemenea, este normal ca mai multi sa acceada la acest titlu. Nu este insa normal sa devii doctor fara o activitate de cercetare, fara lucrari publicate in publicatii cu referenti si punctaj ISI

Huhu Rezea spunea...

Cele 2 Case Sectoriale, MApN și SRI, mai au 15 zile pentru a da un răspuns sesizărilor de mai sus.
Presa militară tace în continuare chitic, la fel ca și asociațiile de rezerviști militari.

BONIFATIE spunea...


DA, d-le UNK!

Nea Nicu spunea...

Cenzura zilelor noastre e mai a dracu' ca aia dinainte de 1989 ! La Direcția Informare și Relații Publice există structură de monitorizare, sunt oameni plătiți să facă așa ceva. Inclusiv " postaci de serviciu", care " înfierează" orice derapaj de la politica zilei. Orice încercare timidă de a strecura câte o aluzie nevinovată e considerată a aduce prejudicii imaginii armatei ! Cine consideră asta? Păi un Roșu, un Constantin Spanu, un Florin Șperlea de la Observatorul Militar... In care Observator, parcă citești "Scânteia" de odinioară... Mai încearcă timid Irina Nedelcu un ton ceva mai acid...dar cu o floare... Deci care presă militară ? Asta revigorată de Găbiță Oprea,care a adus în media militară zeci de obedienți?!!

Huhu Rezea spunea...

Postacii infiltrați au încercat și pe acest blog să ducă discuțiile în bălării. Uită-te pe ultimul topic al lui Neacșu cum incearca niste postaci să deturneze dezbaterea , pentru a acoperii disputa cu @mos alecu, ins care, săracul, așa înțelege legea.
Pe cei din presa militara nu i-aș învinovății prea mult, pentru că... pentru ei, discuțiile noastre despre aplicarea legii pensiilor militare par prea tehnice.
O simplă nota ar putea strecura in legatură cu aplicarea diferențiată a actualizării de către Casele de Pensii Sectoriale.
Unii dintre ei mă curtează doar pentru a face schimb de numere de telefon....:):)

Leon spunea...

Huhule, vreau si eu nr.de telefon, poate ne intalnim la ..Olanesti..mai in vara..:)).

Leon spunea...

@T2, nu, dar in anii trecuti mergeam cate 10-12 zile la Tratament in Statiunea Baile Olanesti !
Huhu Rezea ar putea aranja o AGAPA de 23 August cu cei care mai Comentam pe acest blog..:)).

Huhu Rezea spunea...

Pentru tine este suficientă prezența lui Cezar.

M spunea...

@Huhu Rezea

Sunteti incorect stimabile! De ce sa i-l dati pe cezar lui tehnocrat? 😂 Să vad daca imi mai injura familia cu mine de față! Deși ca să ii vad moaca merită un drum pana la Timisoara! 😁

BONIFATIE spunea...



DE ACORD!
Unii la Olănești, alții la Timișoara?! Mai bine facem turul țării, din MM până la TL.
Să o facem mai repede, până mai avem cu ce ne deplasa și nu ne aplică legea rechizițiilor.

Huhu Rezea spunea...

Visezi numai trageri la răspundere.
Nu ai înteles că actualizarea a fost eliminată prin dispoziții exprese ale legii si nimeni nu poate fi sancționat că a votat o lege.
Noi vorbim de abuzul CSP de a elimina indexarea din 2016 si sporul OMM al celor pensionați după 15 sept 2017 cu toate ca in nicio lege nu se reglementeaza așa ceva

Leo spunea...

Și Mircică se face că face niște valuri....
http://sindicatulcmd.blogspot.com/

Leon spunea...

Asa cum era de asteptat, CCR prin Decizia de ieri a lasat in vigoare toate pensiile de serviciu !
Camera Deputatilor are acum cale libera sa rezolve urgent:
1.Actualizarea pensiilor de serviciu, inclusiv a pensiilor militare de stat:
-punerea pe ordinea de zi a CD a proiectului PL x nr.310/2017, care RESPINGE OuG.nr.59/2017.
-urgentarea aprobarii PL x nr.93/2019, privind OuG.nr.114/2018, unde Art.84 sa fie ELIMINAT.
2.Aprobarea PL x nr.396/2019, privind IMPOZITAREA SUPLIMENTARA a pensiilor de serviciu, in varianta aprobata de Senat.
In acest fel se revine la Art.60 din Legea nr.223/2015, privind actualizarea pensiilor milirare in raport de cresterea soldelor activilor.

Iulian Mareș spunea...

Il cautioneaza pe Ciuca si doar la pct crt 3, il cearta asa, cu o dojana blanda, gasindu-i si scuze!
Ce sa zic!!??....in rest lupta surda ca in povestea cu oul si gaina!

Leon spunea...

A uitat sa comenteze proiectul mentionat !
Dar mai are timp, diseara la orele 22.00..!

M spunea...

@Leon

Asa este. De fapt asta spuneam si eu am cateva zile doar ca eu vad ordinea inversa. Intai se supraimpoziteaza si apoi se actualizeaza.

Pl x 396 are o imensa hiba, care evident ne afecteaza tot pe noi (nu stiu cum dracu fac astia legile ca mereu militarii cad in kkt). Este vorba atat de "cuantumul pensiei pe principiul contributivitatii" (sunt voci cum ca noi nu contribuim... sau oricum nu avem evidentiat si acest cuantum) si decurgand de aici, pct. 10 de la 134 cu 3 in care intai ni se ia impozitul si apoi se calculeaza partea contributiva si eventual se dau banii inapoi. 😁

Huhu Rezea spunea...

Nu va faceti iluzii.
Dupa ratarea previzibila a eliminarii pensiilor speciale vor aplica de urgenta plafonarea tuturor pensiilor de serviciu, inclusiv pe cele ale CCC-istilorNu a spus CCR ca plafonarea este constitutionala?.
Dipa aceea... eheee... vreo actualizare

M spunea...

@Huhu Rezea

Asta zic si eu! Asa e logic dpdv politic si se vorbeste ca asa s-a si convenit!

Leon spunea...

Acum cateva minute am trimis dlui Presedinte al CD un Email cu propunerile de mai sus, si in plus am propus si REVENIREA la procentele de 80-100% din Legea 223, prin amendarea ART.40 din OUG 57/2015, si binenteles aplicarea lor de la aceeasi data..!

Cezar spunea...

TRAIASCA CIUUUUCAAA CEL MAAAREEEE!
INTAIUL FACATOR DE PENSII MILITARE ECHITABILE!

daniel sandu spunea...

pacat intr-adevăr...simte probabil ca admiterea unei greseli in 'curtea' sa il va afecta politic Doar ca nimeni nu-i spune ca, de multe ori, asumarea /repararea/admiterea unei greseli (mai ales ca nu el este autorul) are efecte pozitive, dovedeste un caracter puternic demnitate si onoare Oare nu asta e definitia pentru ceea ce numim cu respect GENERAL al armatei române?

Leon spunea...

"Marcel Ciolacu a anunţat, în direct la DC News TV, că anul acesta nu va exista vacanţă parlamentară.

„Am avut discuţia în interiorul partidului şi toţi colegii mei sunt de acord –atât deputaţi cât şi senatori – ca în lunile iulie şi august, care erau lunile de vacanţă parlamentară, Parlamentul României să funcţioneze şi să avem sesiune extraordinară. Să nu avem această vacanţă parlamentară”, a anunţat Marcel Ciolacu.

Viorel spunea...

Domnule Leon, atât dumneavoastră cât și alți comentatori tot amintiți de OUG nr. 114/2018, despre art. X sau Y, dar nu pomeniți nici unul despre abrogarea art. 41 (cuprins în Planul de măsuri al MapN la pct. 22). Chiar nu vă interesează drepturile neacordate (ajutoare la trecerea în rezervă) din 2011 și până în prezent la peste 10-15 mii de cadre, poate și mai mult (unii fiind morți deja) ? Dacă tot vorbim despre pensii și inechități atunci să le prezentăm pe toate, să vadă și cei din sistem (poate sunt neinformați, cei activi, poate nu știu cei așteaptă) cât și cei din afara sistemului cum și câte drepturi ne sunt încălcate (nouă nu ni le dă de peste 10 ani dar la pădurari, care pe lângă faptul că păzesc pădurile politrucilor (mai vânează un iepure, căprioară, mistreț, mai dosește câțiva m3 de lemn) și nu ale statului s-au acordat anul trecut prin lege, 5 salarii la pensie).
Vedeți și Legea-cadru nr. 153 din 28.06.2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice (asta ca să vorbim și de activi) cum sunt încălcate Principiile sistemului de salarizare (art. 6 de la lit. (a) la (i), în special b)=principiul nediscriminării, c)=principiul egalității, d)=principiul importanței sociale a muncii), funcții private pe orizontală la același nivel în Sănătate = Învățământ = Armată = etc.
Analizându-le doar pe cele 3, unde se încadrează Armata comparativ cu Sănătatea, Învățământul, Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier - I.S.C.T.R., Autoritatea Rutieră Române, Autoritatea Navală Română, Institutul pentru studierea problemelor minorităţilor naţionale, Biblioteca Academiei Române, precum şi din cadrul muzeelor de importanţă naţională.
Citiți forma inițială a legii după care citiți și legile și OUG care au modificat legea în favoarea unor categorii socioprofesionale ignorând 1 categorie: ARMATA (LA STÂNĂ ȘI LA TOAMNĂ ÎN 2022).
Art. 38: Aplicarea legii: (1) Prevederile prezentei legi se aplică etapizat, începând cu data de 1 iulie 2017 (dacă doriți vă scriu legile și OUG care “Au Modificat Și Aplicat Etapizat Legea”).
Dacă aș fi militar activ, aș da statul în judecată (oare gândesc bine ? nu am cunoștințe juridice) pentru neaplicare legii în forma inițială și modificarea acesteia preferențial pe categorii socioprofesionale invocând prevederile specificate la lit. b-c-d (principii) din art. 6, cât și prevederile art. 14 din Convenția europeană a Drepturilor Omului.

Iulian Mareș spunea...

Auzi, că te plafonează și te impozitează timp de 2 ani, de nu te vezi, apoi te actualizează de te rupe!
Mai tii minte că am spus că nu va face nimic dl. Ciucă? Uite că am greșit, face ceva... TACE!

Huhu Rezea spunea...

@Viorel
Viitorul pensiilor militare este actualizarea lor.
Ajutoarele țin de salarizare nu de dreptul de pensie,
Activii primesc anual drepturile prevăzute în art. 38/2017.
Văd ca nu discutați niciunul amendamentul senatorului Fălcoi, ca actualizarea să se efectueze la valoare soldele funcție din anul 2022, acordată anticipat din acest an pentru pensionari, chiar dacă activii o vor primii tot in anul 2022.

Gigi spunea...

@Viorel
Art.41 rãmâne bãtut în cuie.Nu intereseazã pe nimeni din cei care au beneficiat de prevederile suspendate de jigodii din 2011 de la acest art.din O.114.
Acum,mai vor şi L.38,pãilalţi ieşiţi dupã 2010,dãi încolo.Mai tot spunea un idiot cã cei ieşiţi cu legea 263 i-au umplut de sporuri???
Dacã ei au luat,ce mai intereseazã de alţii,asta e camaraderia unora!!!!

Leon spunea...

@Viorel, art.28 din L.223 modificat de OuG.57 NU include in Baza de calcul a Pensiei "platile compensatorii si ajutoarele la trecerea in rezerva,.."( lit.h).
PS.In anul 2000, am primit 100 de milioane, impozitate cu 40%, in 2 transe, la cateva luni distanta de la iesirea la pensie, cand inflatia era de 40-50%..!

Gigi spunea...

Da,aşa este,actualizarea ete obiectivul,sau cel puţin ãata ar trebui sã fie,dar şi dreptul nostru neacordat ar trebui sã fie al acestor..... mãi bine tac!

Viorel spunea...

Domnule Huhu Rezea, vă dau dreptate, totuși dacă vă amintiți din comentariile anterioare ale altor comentatori, unii criticau faptul că ne plângem (or fi fost pensionari militari, cadre active, civili infiltrați printre noi, nu știu) doar de pensiile noastre și că nu spunem nimic despre cei activi, că nu ne susținem drepturile reciproc, că numai așa vor vedea și politicienii coeziunea în faptă și gândire dintre pensionarul de astăzi și activul / pensionarul de mâine. Ăsta este și motivul pentru care în comentariul meu am căutat să le prezint pe ambele cu părțile bune și mai puțin (mai multe de fapt) bune atât din Legea nr. 223/2015 cât și Legea nr. 153/2017, prima modificată în defavoarea pensionarilor într-un mod grosolan, a doua modificată în defavoarea militarilor activi prin favorizarea altor categorii socioprofesionale.
Dacă veți reciti comentariul meu din data de vineri, mai, 01.2020 unde ați comentat și dumneavoastră la adresa domnului Tudor (Proiectul Leș sau Ciucă), redau:
“Domnule Tudor, grea este aritmetica pentru dumneavoastră, chiar nu se vede cu ochiul liber cele 20% procente ciuntite din baza de calcul conform PLx 221/2020 (L 120/2020) ?
Legea nr. 223/2015 nu cred că a fost făcută pe genunchi cum afirmați, studiați forma inițială și o să vedeți că era foarte bună pentru toată lumea. Că Guvernul Ponta a făcut-o și Olguța a ciuntit-o, asta este altă treabă, vina tot lor le aparține ca partid, deci tot dânșii o vor rezolva (sper cât mai rapid).
PLx 199/2020 (L 38/2020) cu amendamentele domnului senator Nicu Fălcoi mi se pare cel mai corect, asta dacă este să alegem (cum am ales de fiecare dată la vot) din 2 rele pe cea mai bună.
Revin iarăși la aritmetică, mai scădeți din cele 2-3 milioane de voturi că prea bate la ochi. Și 1 milion este deajuns, reprezintă 10 procente în sondaj pentru un partid.
Până la alegerile din toamnă (când PSD va avea peste 30%), peste puțin timp, Guvernul Orban va pleca la plimbare (va sta în stand by asta pentru că au uitat zicala românească „fiecare lucru trebuie făcut la timpul lui”, ei îl au, dar nu îl vor mai avea / timpul) luând cu el cele 14-17% ale PSD cum afirmați pentru a le păstra pentru la toamnă sau la alegeri (când vor fi, mai bine zis când vor vrea mușchii parlamentarilor, pentru că PSD a fost mai deștept și le-a suflat ocazia)”.
Președintele Camerei Deputaților domnul Ciolacu a afirmat ieri sau astăzi că va propune și va susține ca anul acesta parlamentarii să nu beneficieze de Vacanță Parlamentară ci să lucreze la foc continu, astfel poate trece mai repede Proiectul PLx 199/2020 (L 38/2020) cu amendamentele domnului senator Nicu Fălcoi care mi se pare cel mai bun (părerea mea).

Negritoiu spunea...

Care viitor al pensiilor militare domnule H.R.? Chiar credeti ca exita intentia decidentilor pentru actualizarea pensiilor militare? Si la ce foloseste discutia asupra unor amendamente atata timp cat la C.D. se vor discuta cele doua proiecte de legi in forma initiala,fara amendamente?
Sigur,pentru a creste numarul de postari se poate propune orice subiect de discutie!

Huhu Rezea spunea...

@Negritoiu
Cam tare în clonț! Nu vrei să te informezi din alte surse, dacă nu-ti plac aceste comentarii?
Nu-ti convin sesizarile către SRI si MApN?
Crezi că pentru rating sunt făcute?
Invață și proceduri parlamentare... că dai cu leuca în gard!

ifrim spunea...

Viitorul pensiilor militare este actualizarea cu începere în 2022 și finalizare în 2024 timp în care conviețuind cu STARS-CoV-2 mai rămânem jumate,pentru care jumate, cei de la guvernarea de atunci ne vor arăta altă luminiță de la capătul tunelului care de fapt este a trenului ce vine peste noi.De aceea avem nevoie urgentă de ceva intermediar cum sunt cele 2 în lucru la CD ori OUG cu anexa 2 a ministrului.

Leo spunea...

Viitorul pensiilor militare , este "în lucru" ,acum pe circuit la MAI + SPP + Servicii + MJ.
CIUCĂ ne va scoate din gaura în care ne-a băgat LOV de la F&M cu consultanţa dată de lichelele gulerate din MFA.
PS
Oare ce o fi mai de preferat dintre , de "dat cu leuca în gard" , ori "de băgat bâţul printre uluci" ?...

Huhu Rezea spunea...

E ca diferența între d-ta și Negrițoiu....:):)

vasile iosif spunea...

Aviz negativ pt.plx199/2020 de la Comisia pt.drepturile omului și minorități.
Multumim minorităților pt.grija fata de Armata Română.
Nici nu ma asteptam la altceva.
Cu stima

Viorel spunea...

Domnule Negrițoiu, este o vorbă românescă apărută după 1989 „Dacă nu-ți convine, schimbă programul, mută pe alt post”. Dacă (,) comentariile noastre, bune sau rele vă convin sau nu asta este treba dumneavoastră, noi cel puțin ne spunem oful, unii așa cum ne pricepem sau credem că ne pricepem, alții mai documentați și în știință de cauză prezintă situațiile cu subiect și predicat și uite așa învățăm unii de la alții și poate și politicienii decidenți în aceste probleme mai învață câte ceva de la noi sau cel puțin ne află punctul nostru de vedere. Dacă aveți comentarii pertinente, prezentațile cu argumente pentru a fi credibile, dacă nu, Schimbați postul, cu unul de santinelă dacă sunteți activ sau dacă sunteți pensionar sunt posturi libere ca agent de pază pe la bănci, societăți comerciale sau chiar instituții ale statului dacă aveți relații. Și nu mai fiți așa sever și hotărât. Pe lângă Covid-19, economie, rate, „teritorii ocupate”, s-a discutat și despre amenzi (Guvern, TV, populație, etc.). Curtea Constituțională a stabilit că amenzile sunt neconstituționale findcă au fost majorate prin OU și nu prin lege. Legat de comentariul dumneavoastră, la ce au folosit discuțiile dacă nimeni, inclusiv Guvernul nu a sesizat că greșește ?
Poate că și CD nu sesizează, „se face că greșește” și ia în calcul amendamentele. Dacă Guvernul a greșit, poate greșesc și ei fără a se sesiza nimeni.

Leon spunea...

Expresia corecta si folosita deseori este:
"A dat cu oistea in gard.."..!

Negritoiu spunea...

Foloseste sfatul lui Viorel. Daca nu-ti place,nu citi! Am bagat mai multe strambe decat tine?

Iulian Mareș spunea...

Originalul este: "Batut cu leuca in cap!" ... :))

M spunea...

@vasile iosif

Minoritatile vor fi, asa cum e si firesc, mereu mai apropiate de natiunile-mama. Este deci firesc sa nu sustina niciun act normativ care pozitiv pentru SNAOPSN.

avianyc spunea...

@ Iosif Vasile
Cand ungurul din CCR a împiedicat taierea cu 15% a pensiilor ce de laude mai primea.
Asta-i memoria omului la facere de bine ...

vasile iosif spunea...

Poate nu ati citit raportul facut la exceptia mea de neconstitutionalitate...Furtul pensiei suplimentare bazata pe contributii este constitutional, furtul stagiului civil adaugat, bazat si el pe contributii, este si mai constitutional, statul poate sa faca ce vrea cu pensia de stat a militarilor, etc.
"Ma iubeste....si nu mai poate dupe mine"....

Sa vedem cat ne iubesc deputatii români.
Macar daca nu ne "privilegiaza" atunci, cel putin, sa nu ne fure.
Cu stima,

Leon spunea...

Si Pl x nr.221/2020, a primit tot Aviz Negativ din partea acestei Comisii, care dealtfel chiar lucreaza, fata de alte comisii; in aceasta sedinta a dezbatut 24 de proiecte la care a dat si Avize Favorabile..!

Dan B. spunea...

Să vă reamintesc că ministrul Leș nu a dorit să-și asume plata procentajului de 5% prevăzut în art 14 (2) al OUG 57/2015 pentru perioada de după 01.07.2017? Dar dispoziția sa, transmisă inclusiv mie la 16.07, în ședința de lucru a CCMR, a inclus în proiectul de OUG și această plată, deși era suficient un ordin de ministru; mai ales că, in vara lui 2019, o delegație mixtă MApN-CCMR a efectuat o vizită de documentare la MAI, deci și la CSP a ministerului, relevanța fiind diferită pentru Jianu, adversarul dintotdeauna al pensionarilor militari.

PS: Impozitarea suplimentară a pensiilor este discriminatorie și anticonstituțională, atâta timp cât nu sunt supuse aceluiași regim și veniturile salariale.

vasile iosif spunea...

Si nu numai veniturile salariale si pensiile dar si dividendele acționarilor -- nu 5% ci 60% - precum și cifrele de afaceri ale marilor companii.
O va face un Guvern liberal?
Ce va zice CCR?

Cu stima,

Huhu Rezea spunea...


CCR ti-a răspuns în motivare că nu poate să înlocuiască legiuitorul in stabilirea algoritmului de calcul. Cine vrea să se delecteze cu pledoaria lui @iosif la CCR și ce i-a răspuns acest organism într-o decizie.... o poate face aici. https://www.huhurez.com/2019/07/decizia-nr-237-2019-ccr-articolele-28.html

Viorel spunea...

Spre știința domnului ministru Ciucă, a domnului prim ministru Orban și a domnului KWI. În timp ce clasa politică în frunte cu dumneavoastră în momentul de față vă bateți joc de noi pensionarii militari furându-ne din pensii de peste 5 ani de zile, marea dumneavoastră Comisie pentru drepturile omului, culte și problemele minorităților naționale, face același lucru AVIZÂND NEGATIV PLx 199/2020 (L 38/2020) și PLx 221/2020 (L 120/2020) domnule Orban și KWI (cetățean român de etnie germană).
Asta se datorează probabil faptului că: Sursa (https://evz.ro/se-dubleaza-salariile-in-plina-pandemie-nu-este-o-gluma-este-oficial.html)
„În timp ce un milion de persoane sunt în șomaj tehnic sau au contractele de muncă desfăcute din cauza stopării activității economice, sunt instituții unde salariile cresc foarte mult sau chiar se dublează”.
„Un exemplu în sprijinul acestei afirmații este legea 42/2020 pentru modificarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, care a fost promulgată, publicată în Monitorul Oficial și va intra în vigoare începând de joi, 9 aprilie. Prin această lege, emisă și promulgată pe fondul inițierii de trimitere în șomaj tehnic a multor angajați din sectorul bugerat, dar și din cel privat, lefurile angajaților Institutului pentru Studierea Problemelor Minorităţilor Naţionale (ISPMN) se majorează cu 100%”.
Asta este recompensă pentru minorități pentru a da AVIZ NEGATIV domnule LO și KWI (întreb doar, că fapte de vitejie împotriva Covid-19 nu au făcut comparativ cu medicii, militarii și polițiștii)? Mulțumim și dumneavoastră domnule ministru Ciucă pentru susținere. Astea sunt principiile de la art. 6 din Legea nr. 153/2017 lit. b)=principiul nediscriminării, c)=principiul egalității, d)=principiul importanței sociale a muncii) ? Răspundeți, că noi vă ascultăm. „Flămând și gol, făr-adăpost, Și câine eu ți-am fost! ” Eu nu vreau pământ cum spune poetul George Coșbuc, ci DREPTUL LA O VIAȚĂ DECENTĂ, ca mulți alți români care am muncit jumătate din viață și trăim cu frica zilei de mâine datorită unor politicieni trecători prin aceste funcții.


Gigi spunea...

Corect!

Leon spunea...

Si Comisia pentru Egalitate de sanse,...a dat un AVIZ NEGATIV la PL x nr.199/2020( inca nu este descarcat pe siteul CD )..!
Pe 12 mai, urmeaza si PL x nr.221/2020.

Iulian Mareș spunea...

Acuma, sincer doctore, Barbu ti-e reper? Hai, Banciu, pot accepta, ...este din nastere, dar, nu, nu si Barbu! Este deja prea mult.....

Iulian Mareș spunea...

avia,
Nistorescu este ardelean si roman! Tu, intelectual analizand, nu poti fi catalogat peste Nistorescu!

"Pe lîngă gafele și tălpile președintelui Klaus Iohannis, România se vede lovită și de oculta juridică îndărătul căreia se află rețeaua internațională de sforărie politică. Sentința CEDO în cazul Kovesi reprezintă absurdul juridic de vîrf ce putea fi făcut sub acoperămîntul și în numele unei insituții europene. Cică Laurei Codruța Kovesi i s-a respins dreptul la apărare și la o dreaptă judecată. Susținătorii și aplaudacii acesteia, sforarii și profitorii anticorupției au sărit mai ceva ca la o victorie românească la un campionat mondial sau la cîștigarea de către un român a unui turneu de grand slam. Și au strigat din răsputeri: „Victorie a procurăriței europene!“
Analfabeți în drept, îndoielnici la morală, însetați de răzbunare, ei au izbucnit într-o odă a bucuriei în urma unei „victorii” catastrofale pentru țară, pentru justiția europeană și pentru obrazul nostru de europeni cu pretenții de oameni școliți și civilizați. De la Strasbourg pînă la Prut, începe să se întindă un soi de Absurdistan juridic al Uniunii Europene. Mai mare rușinea! CEDO, cu sentința dată în cazul Kovesi și sărbătorită cu amplificatoare la București, a devenit subiect pentru lecții de prostie în Drept, bune de predat începătorilor. Sau subiect de demonstrație pentru decizii abuzive. Sentința este atît de șocantă încît depășește violența unei lovituri în moalele capului. Clatină jumătate din pietrele care formează încrederea în temelia statului de drept. Judecătorii s-au speriat. Teoreticienii sunt oripilați, iar judecătorii cu ștate vechi de serviciu își fac cruce, în vreme ce profesorii încep să se îndoiască de folosul masteratelor și al doctoratelor. Chiar și CCR devine sfioasă, cînd ar fi trebuit să trimită Curții Europene a Drepturilor Omului un adevărat rechizitoriu, iar președintelui Klaus Iohannis, măcar un manual de Drept constituțional dacă nu și cîteva cuvinte mai greu de pus pe hîrtie.
Într-o Românie derutată, în care CT Popescu orăcăie ca un inginer incult și în care toți controlații și acoperiții sar pe CCR, nu este suficientă reacția de astăzi în care Curtea spune elegant că „preşedintele României şi Ludovic Orban folosesc argumente incomplete şi inexacte în declaraţiile publice” Crede cineva că avertismentul făcut public miercuri de CCR are vreo greutate în fața unui președinte care a dat nenumărate semne și probe ale limitării sale? „Îndemnarea publică la revizuirea deciziilor Curţii Constituţionale este o atingere extrem de gravă adusă independenţei Curţii Constituţionale şi a judecătorilor săi” precizează CCR într-un comunicat. Știți ce spune apelul lui Klaus Iohannis, prin care cere public CCR să revizuiască sentința în cazul Kovesi? Că Romania este condusă de un om fără o minima știință de drept, fără consilieri în domeniu și fără nici un respect pentru știința de carte! Klaus Iohannis a fost un mediocru și ca student la Cluj și ca profesor suplinitor de fizică și ca politician.
(Din infomațiile noastre, la examenul de definitivat ca profesor, Klaus Iohannis s-a chinuit cu o notă de 7, trasă de păr.)
Cum să înțeleagă, atunci, un mediocru, în mai toate, că deciziile CCR nu sunt tot una cu sentințele definitive al ICCJ. El crede că așa cum a contestat sentința defnitivă în cazul casei sale de la Sibiu, pierdută prin sentință definitive, la fel, el poate cere și la CCR o revizuire de decizie.
Caraghioasă, penibilă și antologică solicitare de la un președinte al României. E ca și cum ar cere primăriței de București să mute locul pe care a fost Turnul Colței!? Așa, că nu-i convine lui! De ce? Nu i-a explicat nimeni? Un bodyguard gradat și cu ceva studii sau chiar un șofer mai trecut prin curse mai lungi ar fi putut să-l lămurească. Necum un consilier cu pregătire juridică!? Cu această decizie, CEDO s-a umplut de ridicol și de suspiciuni!! Judecarea și pronunțarea în cazul Kovesi contra România poate însemna decăderea insituției dacă nu măcar relativizarea ei."

Iulian Mareș spunea...

Adrian Năstase are un dosar la CEDO de șase ani. Ce spune despre soluționarea fulger în cazul Kovesi.

”Dacă vă uitaţi pe răspunsul CCR rezultă foarte clar că CEDO s-a pronunţat pe o altă temă, nu pe cea legată de decizia Curţii. Iar ca să citez un prieten de-al meu, nu-i dau numele ca să nu îi fac probleme, se pare că nici CEDO nu mai este sub acoperire. E totuşi ciudat cum s-a dat această decizie, ce vizite s-au făcut la Bucureşti într-o anumită perioadă, ce s-a întâplat cu cererea de recuzare a unuia dintre judecători. Iată că CEDO are diferite viteze de lucru. Şi spun lucrul ăsta cu o admiraţie la cum lucrează CEDO. Eu am o plângere la CEDO de 6 ani şi ea încă nu a fost soluţionată. Bănuiesc că în alte situaţii, în condiţiile în care trebuie clarificate anumite lucruri, CEDO poate să funcţioneze mai repede.

În ceea ce priveşte epuizarea căilor interne, eu cred că aici dna Kovesi putea să meargă pe o completare prin contenciosul administrativ a deciziilor repective, a decretului. Nu a dorit să meargă din câte am înţeles pe formula asta. Eu am impresia că a fost o neînţelegere, ca să nu spun altfel, a fost o modalitate probabil de a transmite această speţă la CEDO, CEDO a vorbit despre drepturile fundamentale, asta este specialitatea sa. Aici la CCR subiectul a fost altul. Aşa încât, cred că au fost nişte probleme de traducere în momentul în care s-au făcut hârtiile.” a spus fostul premier Adrian Năstase, pentru Mediafax.

Dan B. spunea...

Eu sunt de acord cu impozitarea progresivă a tuturor veniturilor, fie ele provenite din salarii, pensii, dividende, închirieri, etc, dar numai a pensiilor care au la bază legi speciale, în niciun caz.

M spunea...

Eu zic că toate veniturile LEGALE trebuie impozitate la fel. Cum vor guvernanții, în trei trepte, în șapte, dar fără deosebire privind sursa venitului.

Toate veniturile ILEGALE trebuiesc confiscate sau impozitate cu 90%.

Să impozitezi cu 90% un câștig legal înseamnă că e confiscat.

Ein Stein spunea...

Nu exista nicio legatura intre cele doua decizii CEDO, Kovesi-Baka, niciuna. Nu pot sa nu remarc o fascinatie a catorva indivizi pentru tot ce se intampla in tarisoara numita Ungaria, orice, Ungaria. Daca tot aveti dreptul la libera circulatie, de ce nu profitati din plin de ea?
Pentru cele cateva zeci sau sute de decizii CEDO in care statul roman a fost condamnat pentru abuzurile contra cetateanului, comise de DNA, nu s-a vorbit aproape de loc. Oare de ce? Ce are asa special o fosta angajata a statului, de se face atat zgomot, fata de cetateanul obisnuit, abuzat in adevaratul sens al cuvantului?
Atrag atentia tuturor oamenilor de buna credinta, patrioti sau nu, cat de usor ne putem pierde drepturile si libertatile, cat de usor putem fi supusi abuzurilor si cat de usor ni se poate inchide gura. De-a lungul istoriei toate marile abuzuri au fost initiate de ticalosi marunti. Statul de drept trebuie sa supravietuiasca indiferent de conditii, legea trebuie sa primeze si nu arbitrariul unor panarame analfabete si al prostului harnic.

Huhu Rezea spunea...

Veniturile ilegale se confisca, nu se impoziteaza.

Ein Stein spunea...

Daca e sau nu corect ca toate veniturile, indiferent de natura lor, trebuie sa se impoziteze la fel, cred ca ar trebui mai multa analiza. Nu poti sa pui in balanta un agajat la privat, un corporatist spre exemplu, care lucreaza 10-12 ore pentru un salariu de 7000 lei cu un fost caraliu, paznic de puscarie, care primeste o pensie de 70 000 lei pe o lege speciala. Nu prea merge. Cu "corectitudinea" in suflet si ochii la capra vecinului nu vom reusi decat sa crestem numarul de avioane, care de data asta vor transporta nu numai capsunari si sparanghelisti ci si ingineri si IT-isti. Masuri luate pe genunchi si la suparare cred ca vor face mult mai mult rau decat o supraimpozitare "corecta". Problema e in sectorul bugetar, aici e dezmat adevarat pe bani publici, fie ca e vorba de pensii sau salarii. Romania si asa e pe ultimul loc in Europa in domeniul cercetarii si a tehnologiilor, cu mult in urma oricarei tari, in ciuda zgomotului asurzitor de caramida-n piept din partea politrucilor, "suntem mandrii de IT-istii nostrii", asta ar insemna ca si bruma de performanta tehnologica pe care o mai avem sa se duca dracu. Sper luciditate si seriozitate din partea parlamentarilor.

Viorel spunea...

Domnule Ein Stein, fiți amabil, la ce pușcărie din România (numiți vă rog) un fost „caraliu” (de ce nu-i spuneți polițist după dex, sau vreți să păreți mai șmecheraș de cartier) primește pensie de 70.000 lei ? Conform Dex Online, „caraliu șef” înseamnă ministru de interne numai că dacă este ministru de interne nu poate să fie paznic de pușcărie și nici nu poate avea o pensie de 70.000 lei pe lună.

Viorel spunea...

Domnule M, dar dacă venitul ILEGAL este de 12 milioane E ca cel realizat de un butic ce vindea alcool și țigări dintr-un sat din Giurgiu și în decurs de câteva zile (o săptămână) s-a reprofilat pe măști. Să spunem că producerea măștilor, transportul, vânzarea au costat 2 milioane E, mai rămân 10, le impozitezi co 90% = 1 milion E profit într-o săptămână. Contează comparativ cu pensia dumneavoastră sau a oricărui general din Armata Română ? Contează. Și atunci, îți lăsăm veniturile LEGALE (impozitate conform legii) iar pentru cele ILEGALE (și 1 leu) la PUȘCĂRIE (o zi, o lună, un an, etc., mă repet = cu plata tuturor cheltuielilor)
Guvernul Orban a încheiat un contract fără licitație pentru livrarea a aproape două milioane de măști de protecție cu o firmă obscură, avînd sediul într-o cameră de pe str.Învățătorului, din satul Uzunu, comuna Călugăreni, Giurgiu, contract în valoare totală de peste 56 de milioane de lei, adică peste 12 milioane de euro, scrie Inpolitics. https://flux24.ro/orban-a-luat-de-12-milioane-de-euro-masti-de-la-o-firma-care-vinde-alcool-si-tutun-intr-un-sat-din-giurgiu/

M spunea...

@Ein stein

Atunci să înțelegem că și alții sunt speciali.

Un neamț venit în România cu o firmă micuță spunea că doar în România a văzut patroni care își plătesc angajații cu salariul minim iar ei își cumpără mașini de 100.000 de euro.

Eu nu sunt mândru de IT-iștii noștri! Sau mai bine zis dacă vrem să găsim scuze "speciale" găsim către vrei!

Simplu! Vrei impozitare progresivă o faci la toată lumea! Nu se dau corporatiștii cu curul de pământ că "nu suntem toți egali?"

Pensiile militare sunt luate în condițiile legii? Sunt legale? De ce le impozitezi diferit?

I se pare privatului dat de exemplu de tine că e greu 10-12 ore pe 7000 de lei? Să se facă caraliu de pușcărie!

M spunea...

@Huhurez

Prin "ilegale" vroiam să spun "toate veniturile nedeclarate". Adică orice venit obținut prin eludarea legii. Oricare lege! Nu numai dacă îi dai unuia în cap și ii iei banii. Dar și în situația în care nu declari corect venitul!

M spunea...

@Viorel

Domnul Viorel, acum cativa ani ascultam un analist economic la TV care spunea ca in cazul veniturilor nedeclarate descoperite de ANAF se percepe impozit (la care se aduaga ceva dobanzi si penalitati). Adica: nu platesc impozit daca ma prinde in cel mai rau imi ia cat oricum aveam de platit plus ceva modic!

Amenda (pentru persoanele fizice) era intre 500 si 1000 de lei cu posibilitatea achitarii a 250 de lei in doua saptamani. Ce inseamna 250 de lei?

Stiu ca se straduiau sa schimbe legea dar nu am mai urmarit!

Viorel spunea...

Încă un lucru domnule Ein Stein, eu știu (dacă sunteți pensionar militar sigur știți și dumneavoastră) că programul nostru (chiar dacă intri pe poarta unității la ora 08.00 și ieși la 16.00 sau când termini treaba uneori sau de foarte multe ori) este de 24 din 24. Ați avut situații când nici bine nu ați ajuns acasă și suna telefonul să vă prezentați la program că a venit situați X cu termen de răspuns a doua zi la ora 08.00, ați fost chemat sâmbăta sau dumnica la program fără a fi plătit sau acordat timp liber, ați plecat în părăsire de garnizoană trecându-vă în Registru de părăsiri/perioadă/localitate/mijloc transport/înlocuitor în procentul stabilit de regulament (nu mai mult de 1/3 din personal), ați fost chemat la cutremur (în 1977), la inundații sau deszăpeziri zi și noapte 24 din 24 și 7 din 7, etc. ? Civilul a fost chemat de patron ? Nu și atunci. Propuneți domnului ministru Ciucă să asigure paza tuturor unităților și obiectivelor militare cu societăți de pază private, la ora 16.00 încuiem și sigilăm birourile și poarta și plecăm acasă. Program conform Legii nr. 53/2003 Codul Muncii cu modificările și completările ulterioare de 8 (opt ore), ce se muncește după program, sâmbăta, duminica sau la sărbători legale, negociem prețul, dublu sau triplu în funcție de situație. La cutremur, inundații, deszăpeziri, situații de genul acesta (Covid-19) stăm acasă ca și civilul, respectăm OM-urile Guvernului.

cjipa spunea...

@Huhu Rezea
Astăzi se împlinește termenul de 30 de zile.
Credeți că o să primiți/primim vreun răspuns de la cele două CPS?
Sau poate numai de la cea a SRI, întrucât cea a MApN este ocupată cu controlul/auditul Curții de Conturi!!!

Huhu Rezea spunea...

Nu se sinchisesc ei să răspundă la sesizarea unui blog, și rău fac, pentru că audiența acestui blog în rândul rezerviștilor este mai mare decât audiența tuturor site-urilor presei militare.
Sunt mulțumit că s-a pornit verificarea organelor abilitate, dacă MApN și SRI nu au fost în stare ca trei ani să înlăture abuzurile funcționărasilor din propriile structuri, deși au fost bombardate cu numeroase mesaje.
Juriștii CSP-urilor au compromis cu inepțiile lor și numeroase instanțe.
Deznodământul se apropie!
Multora nu le va fi bine!

Huhu Rezea spunea...

@marin
Să vedem!
Nici SRI nu se sinchisește. Aici sesizarea a fost trimisă și către purtatorul de cuvânt si Biroul de presa

brenda spunea...

CE LEGE? SPUNE-OMULUI