Un produs Blogger.

miercuri, aprilie 29, 2020

Ambele propuneri de modificare a Legii nr. 223/2015, adoptate tacit de Senat, au ajuns la CD

198 comments
Proiectele de lege adoptate tacit de Senat au ajuns la Camera Deputaților și au fost repartizate pentru Raport și avize.

-L38/2020, Proiectul lui Leș, cel cu indicii de corecție, a devenit la camera Deputaților 

                      PL-x nr. 199/2020. 

Forma adoptată de Senat, publicată pe site-ul CD, este incompletă. Lipsește art. II, cel cu militarii detașați în producție. A fost remediată eroarea tehnică. Se vede și pagina 4 a textului. 





  
-L120/2020, proiectul LPADM, preluat ca initiatori de deputații Lupescu și Mocioalcă, cel cu baza de calcul micșorată cu 20%, a devenit 

                     PL-x nr. 221/2020




Lucrări în PLENUL SENATULUI 
- Dezbaterea iniţiativelor legislative  înscrise în ordinea de zi din 23 04 2020



 II.  Note, rapoarte, informări, proiecte de hotărâre şi alte acte prevăzute de lege

Notă privind adoptarea tacită, prin împlinirea termenului pentru dezbatere şi adoptare, la 10, 19,  27 martie, respectiv 3 , 8, 18 și 22 aprilie 2020, a unor iniţiative legislative.

13. Propunerea legislativă privind modificarea și completarea Legii nr.223/2015 privind pensiile militare de stat și instituirea unor măsuri în domeniul pensiilor militare de stat. (L38/04.02.2020) 
  Beniamin Leș, inițiator al L38/2020: a preluat, cu adăugiri, Documentul din 21 08 2019 al CCMRR


58. Propunerea legislativă privind modificarea și completarea Legii nr.223/2015 privind pensiile militare de stat cu modificările și completările ulterioare.  (L120/202009.03.2020)

Ambele proiecte vor intra pe Ordinea de zi a Camerei Deputaților, cameră decizională.

198 de comentarii:

M spunea...

O sa fie interesant la CD! 😁

Leon spunea...

In sedinta de saptamana viitoare, Biroul permanent al CD, le va inregistra si le va repartiza pentru avize si raport la aceleasi comisii.
Comisia de Aparare are si varianta unui raport favorabil cu amendamente pentru unul din proiecte si un raport de respingere pentru celalalt; Senatorul Nicu Falcoi poate participa la sedinta comisiei sa-si sustina amendamentele respinse in Senat !

vasile iosif spunea...

Multumiri Senatului si inițiatorilor.
Ce impact va avea prezentarea in Instante a acestor proiecte adoptate de Senat?
Va putea fi considerat cel putin un început de proba care sa sustina ca cererile reclamantilor pensionari militari sunt întemeiate?
Care este documentul transmis de Curtea de Conturi privind aplicarea indexarii de 5%/2016?
Este clasificat?
Cu stima,

Leon spunea...

@T3, cand doresti sa te relaxezi, dai click pe videoclipul de mai sus..)).
Huhule, unde l-ai gasit domnule..?

Retrotikitaka spunea...

Un cotoi psd-ist 😂🐒
Am ras cu lacrimi🤣👍

Huhu Rezea spunea...

Instantele aplică numai legi în vigoare, nu proiecte de legi.
Cineva din MApN sau din SRI trebuie să fi intrat la idei, dacă a consultat Curtea de Conturi, în perspectiva apropierii termenului de prescripție de 3 ani, privind interpretarea articolului 60 alin.(3) din L 223/2015, in vigoare la 30 06 2017.
Sunt prinși între ciocan și nicovală.
Din două ...trebuie să aplice doar una:
-1) Emiterea deciziilor de revizuire din oficiu a deciziilor de actualizare din anul 2017 și plata diferențelor pentru cei care nu au mai primit majorarea de 5% din 2016, după emiterea deciziilor de actualizare din 30 06 2017.
-2) Emiterea deciziilor de reținere a sumelor platite necuvenit după 01 01 2017, reprezentând indexarea cu 5% din anul 2016, dacă rămâne în vigoare interpretarea neghioabă că acea majorare trebuia aplicată numai în anul 2016.
Cei care nu au primit majorarea de 5% după 30 06 2017 trebuie să restituie majorarea primită în primele 6 luni ale anului sau numai din lunile care nu s-au prescris deja, iar cei care au primit majorarea la cuantumul în plată mai mare, peste 65%, trebuie să restituie sumele primite necuvenit în ultimii trei ani neprescriși

vasile iosif spunea...

E adevarat ca Instantele aplica legile in vigoare dar o lege adoptată deja de Senat cu motivatia corespunzătoare poate dovedi că interpretarea de pană acum a Legii in vigoare a fost greșită si refuzul de a acorda drepturile legale solicitate prin actiune a fost abuziva.
Cu stima,

Iulian Mareș spunea...

Leon,
Și eu l-am primit și kiar mă gândeam să-l trimit pt postare!
În plus, de spaimă, mâța a și avortat spontan! Sau de frica expedierii la sparanghel?

Leon spunea...

Gresit !
Daca era PSD-ist, ...oprea Televizorul..:)).

Retrotikitaka spunea...

Sau schimba pe Antena 3 !

Relu S. spunea...

Prescripția intervine după împlinirea termenului de 3 ani de la dobândirea unui drept neacordat.
Adică, dacă mâine 25.04,2020, se decide acordarea unui beneficiu la care ai avut dreptul in anul 2009 (de ex) si din varii motive nu s a achitat iar partea beneficiară nu il revendică pănă in 24.04.2023, dreptul legal de a cere, se PRESCRIE.
Terminați o cu prescripția asa din auzite.
Vedeți si art.706 din NCPC.

ION spunea...

Nu e cotoiul,Marcel al nostru.Marcel se comporta de obicei precum pitigoiul.Isi baga unghia in gat.E o pisica ce poarta numele de Veorica.
Sa fiti sanatosi.Purtati masca ca aveti mult de asteptat pana se fac modificari in bine la L223/2015.

Iulian Mareș spunea...

avia,
si sa mute pe iohaniTV?
Tu ai verificat audienta pe posturi TV?

Leo spunea...

Și este aplicabilă prin ridicarea de către partea interesată a Excepției prescripției dreptului material la acțiune

Leo spunea...

Vor fi îngropate ambele.
Va fi operabilă inițiativa lui CIUCĂ , care este ce cu Anexa II prezentată pe blog cu ceva timp în urmă.

Iulian Mareș spunea...

Ai iesit in strada impotriva PSD, sa-ti iei tara inapoi?
Da, in vremea PSD, tara era pe mana multinationalelor, a SRI si multor cotropitori colonizatori, dar nu toata, nu stapaneau chiar tot..
Insa cotropitorii vroiau TOTUL, a adunat multi tampiti din tara, iar pe restul i-a tampit si mai tare la ei acasa, cu televizorul..
A fost usor, e normal, e foarte usor sa tampesti un om deja tampit.. Aa da din diferite cauze.. asa s-a nascut, lipsta de lectura, de cultura , de educatie etc, factorii sunt multi, iar la unii toti la un loc..
Ei bine, dupa ce cotropitorii au adunat toti tampitii din tara asta intr-un singur gand: MUIE PSD, au dat lovitura. Si-au luat tara inapoi. Nu-i asa dobitocule ca ti-ai luat tara inapoi?

Ti-ai luat tara inapoi si in 30 de zile pibul a scazut la 4,5%.
.......................................................................
Ti-ai luat tara inapoi, iar in fruntea guvernului e un penal, ce n-a avut niciodata carte de munca, traind ilegal din mita..prost nevoie mare, nici macar roman nu e, si-si pune camarila in functii publice exact asa cum acuza ca face PSD, dar el o face mai cu talent.. E neintrecut..

Ti-ai luat tara inapoi cand la comanda de om prost razi de o femeie pentru niste gafe minore, omenesti, si ai pus ca vicepremier, una intr-adevar idioata, de fapt nu e idioata, ea este izvorul idioteniei in Univers..

Ti-ai luata tara inapoi, si la 3 zile de guvernul tau, ai ramas fara TOATE resursele tarii. Bravo, esti un erou.. Trebuie sa fii foarte mandru de tine.. Normal.. fara neuroni nu poti suferi.
Ti-ai luat tara inapoi si dintr-o data toate legile acestei tari sunt bifate sau taiate de ambasadele Europei si de peste ocean.. da, tampitule, asa este, ce faci ochii aia asa mari ca de bou in calduri? Asa este..

Ti-ai luat tara inapoi, lucrezi in invatamant si esti prost idiot si un pic cretin cu facultate? Inca nu stii ca nici o facultate nu te poate face inteligent? Sau daca te nasti prost, (neam prost) mori prost cu 10 facultati? Nu stiai ca facultatea, de cele mai multe ori e doar o forma de a deveni mai destept intr-un anumit domeniu profesional? Da, Am zis destept, nu inteligent.
Ti-ai luat tara inapoi si Citu ne vinde bancilor? Stai linistit, nici nu stii ce urmeaza..! Dar nu pierde momentul, ci traieste clipa , fii vesel, fii eroul zilei..!

Ti-ai luat tara inapoi , e mai bine? Cand cei pe care ii huleai ti-au marit pensiile si salariile, au creionat preturile la o forma acceptabila, tu mugeai ca nu-i adevarat deoarece este inflatie, iar acum cumperi carne de Craciun cu 30 de lei Kg de la 15 lei, inteleg ca asta inseamna sa te simti stapan in tara ta? Intradevar, esti erou.
Ti-ai luata tara inapoi? Crezi tu, idiot ce esti. Idiotii pro capitalisti, cei 65% din tradatorii acestei tari, vor simti pe pielea lor cum guvernul adevarat al Romaniei va fi format din multinationalele care ne jefuiesc.
Ca atare niste miliarde bune de dolari vor si jupuite de pe spinarea romanilor cu ajutorul celor 65% de cretini.
Catalin Nadabaica

Iulian Mareș spunea...

Ion
fii mai optimist!

Iulian Mareș spunea...

Ion și Gheorghe se întâlnesc pe stradă la un moment dat.

– Ce-i cu vânătaia aia la ochi, Gheorghe?
– Ce să fie, m-am îmbătat ieri tare de tot...
– Şi ai căzut?
– Nu, nu, a venit nevastă-mea la bar după mine...
– Aşa, şi ce legătură are asta cu vânătaia?
– Păi are, că i-am cerut numărul de telefon!

Huhu Rezea spunea...


In principiu asa este, dar d-ta vorbști de dreptul la acțiune pentru a solicita un drept și motivezi greșit cu art 706 din Codul de procedură civilă care se referă la prescriția dreptului de a obține executarea silită a unui titlu executoriu... cum ar fi o hotărâre judecătorească definitivă. Aici nu avem încă titluri executorii. In cazul nostru sediul materiei se găsește în art. 2500 și următoarele din Codul Civil. Vorbim de un drept de actualizare pensie militară care s-a nascut la data de 30 06 2017, când a intrat în vigoare L 152/2017. In cazul că nu se efectua deloc actualizarea, potrivit art. 2500 din Codul civil, dreptul de a intenta acțiune în justiție pentru a obliga casele sectoriale să facă actualizarea se prescria la 30 06 2020. Cum actualizarea s-a efectuat, dar greșit, prin emiterea unor decizii de actualizare, se intră pe termenele speciale de prescriție prevăzute de L 223/20117, respectiv de 30 de zile de la comunicare, pentru dreptul de acțiune în contestare a deciziei de actualizare, potrivit art. 97, și de 3 ani, pentru dreptul la acțiune în revizuire, socotit de la data constatării diferențelor acordate în minus.

CEZAR spunea...

DA-I DOAMNE SA AI DREPTATE!
Vom canta ...TRAIASCA CIUCA cel MARE...!!!
Leonard
vineri, aprilie 24, 2020
Vor fi îngropate ambele.
Va fi operabilă inițiativa lui CIUCĂ , care este ce cu Anexa II prezentată pe blog cu ceva timp în urmă.

CEZAR spunea...

TARZIU AI AFLAT SI TU...
Trebuia doar sa privesti spre m-Al sau little "M"

Retrotikitaka spunea...

Dacă era câinele lui Huhurez sau Leon praf facea televizorul ((((:

Retrotikitaka spunea...

Asa mai merge ! Continuă..........

Leon spunea...

@T3, ti-am ascultat indemnul si aseara m-am uitat partial la Emisiunea lui Mihai Gadea, dupa parerea mea cel mai bun in meseria sa !
Si l-am vazut si pe Profesorul-Doctor Streinu Cercel in biroul sau de Manager al Institutului de Boli Infectioase Matei Bals.
Daca ai vazut emisiunea, ai remarcat DIFERENTA uriasa intre o SOMITATE a medicinei Romanesti si nulitatea de Lucovid Orban, care va ramane in istorie ca cel mai SLUGARNIC si slab premier al Romaniei din ultimii 30 de ani...!

BONIFATIE spunea...



Mulțumesc d-le HUHU!
Azi este ziua de naștere a soției mele. Mi-e teamă să ies din casă pentru a-i cumpăra un cadou care s-ar putea să fie virusat.
I-am arătat pisoiul (din video) și, ca și mine, a râs cu poftă. Cred că mâțul s-a speriat de Iohannis mascat. Dați un clip și cu Iohannis fără mască.
Trimiteți-mi, vă rog, link-ul cu mârtanul să dau pisoiul, mai spre seară, și altor femei.😂

M spunea...

PSD a fost singurul partid care in ultimii ani a subliniat ca dependenta de UE poate fi nociva, ca multinationalele trebuie sa plateasca impozit acolo unde produc, ca fara agricultura Romania nu este in siguranta.

Efectul?

Infiintarea DNA si reprimarea celor care aveau curajul sa vorbeasca!

Acum lumea constata ca e nevoie ca fiecare tara sa poata fi capabila sa isi produca singura bunuirle de baza!

Pe PNListi nu ii intereseaza! Daca mor toti romanii dar raman votantii lor - rromii din tara si cei grupati in asa zisa diaspora atunci totul e OK!

M spunea...

Initiativa lui Ciuca are marele avantaj ca rezolva SINGURA problema adevarata a L223 - respectiv pensiile inacceptabil de mici ale anumitor categorii de pensionari militari.

Raman fidel ideii ca optim ar fi ca pensiile mici sa creasca accelerat spre deosebire de parerea unor idioti care vad rezolvarea in scaderea pensiilor mari fara cresterea pensiilor mici (personaje inepte gen Cezar).

M spunea...

@Leon

Orban e la mare lupta cu cel ramas in istorie ca unitatea de masura a slugarniciei: Bocul.

Emblema domniei lui Johannis o sa fie "m#ia" asa cum Iliescu a ramas cu "mai animalule", Constantinescu cu "m-a invins Securitatea" iar Basescu cu "iesi afara javra ordinara!"


Urmeaza un sut in kur si lui Arafat. Tare imi e ca ii vor fabrica un dosar penal ca de Arafat nu scapa usor cu o demitere! Un dosar ar fi insa perfect pentru a face pe plac hoardelor inepte de sustinatori ai PNL.

ifrim spunea...

Să-ți trăiască soția.Îți dau eu soluția pentru cadou fără riscuri de virus!Virezi online banii de pe cardul tău pe cardul dumneaei și gata!

Leon spunea...

@Ifrim, o solutie mai simpla: face cadou sotiei cardul personal insotit si de Pin..:)).

Iulian Mareș spunea...

Leon,
Se uită și înghite în sec!

M,
Nici nu știu cu cine să-l asemăn pe Orban?
Dacă-i spun lingău este prea puțin, prost=este o mângâiere...!
Că un retardat a început să-l atace pe Cercel, cu toate că el habar nu are de medicină și pandemie...
Idem despre economie!
Cine-i generaluuu? 👿

Iulian Mareș spunea...

Să sperăm că PNL-istii din ROU, ultimii globaliști din EU vor lua calea PNȚCD sau PMP!
Le urez succes fierbinte!

Iulian Mareș spunea...

De tata asta l-ai înțeles din prima?

Huhu Rezea spunea...

@M
Esti în eroare.
Toate proiectele care prevăd actualizarea pensiilor militare se adresează în primul rând pensiilor mici, din simplul motiv că actualizarea se aplica la cuantumul recalculat cuvenit, nu la cuantumul în plată. In consecință, pensiile militare mari, ale căror creșteri sunt rezuultatul unor sporuri din baza de calcul, și nu al soldelor de funcție, vor fi stopate la nivelul actual, până când vor fi depășite de actulizări. Pensiile mari vor mai crește doar din indexări.

Retrotikitaka spunea...

Internet banking -transfer in cont

Retrotikitaka spunea...

@ Bonifatie

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3174272849270970&id=100000648578025&refid=28&_ft_=qid.6818997421448873530%3Amf_story_key.-5089872548087620944%3Atop_level_post_id.3174272849270970%3Acontent_owner_id_new.100000648578025%3Asrc.22%3Aphoto_id.3174272662604322%3Astory_location.5%3Astory_attachment_style.video_inline%3Aview_time.1587671087%3Afilter.h_nor&__tn__=%2As%2As-R

Dan B. spunea...

Știe cineva ceva despre această gogoriță?
https://.gov.ro/ro/stiri/ o-măsura-reparatorie-pentru-pensionarii –militari@null
Această știre au preluat-o destui colegi, care au postat-o in paginile pensionarilor militari.
Am intrat pe site-ul premierului L. Orban, însă nu se face vorbire despre această măsură reparatorie în ședințele de guvern din 22-23.04.2020

Retrotikitaka spunea...

@ Leon
Oare nu cumva toate nenorocirile astea abatute asupra lumii au legatura si cu nunta Olgutei si distracția gastii cu dar, din postul Paștelui ?
Ce mai stii ,plati fetița conacul ?Că fu mare grabă sau lucru necurat la mijloc ,zic eu.
Ma gandesc ca da la ce salarii isi trasera((((((((
Acuma ,evlavios cum te stiu, nu crezi ca cel de la Antena 3, mult lăudat si apreciat de dta si nu numai, nu ar trebui sa minta,manipuleze si sa se puna in slujba necuratului ținând cont de preceptele religiei din care face parte ?
Ce zici ,crezi ca Doamne ,Doamne ........?
Salutari de la Veorica a lu subofiteru care dadu formula de înșelat la suprafete (teren,paduri ,pasuni ,intra si extravilane,etc) aplicand formula pentru "cercul lor de legi" doar raza la patrat.

Huhu Rezea spunea...


Acel comunicat este din data de 22 Aprilie 2015 când prim-ministru era Victor Ponta și face referire la actuala lege a pensiilor militare de stat. în Măsură reparatorie pentru pensionarii militari
Eliminați conținutul | Ștergere | Spam
Pop Iuliu

Viorel spunea...

Domnule Radu S, poate greșesc, dar cred că sunteți în eroare iar afirmația dumneavoastră nu se aplică în toate cazurile. “Prescripția intervine după împlinirea termenului de 3 ani de la dobândirea unui drept neacordat”. “din varii motive nu s a achitat iar partea beneficiară nu il revendică pănă in 24.04.2023, dreptul legal de a cere, se PRESCRIE”
Dreptul ajutoarelor la trecerea în rezervă este un drept dobândit / acordat prin Legea nr. 284/2010, art. 20, alin. (1) și (2). Din 2011 și până pe 31.12.2021 aceste drepturi au fost suspendate sau în anul X nu se acordă conform OUG emise anual iar pentru perioada 2019-2021, conf. art. 41/OUG nr. 114/2018 (“varii motive”).
La un moment dat unii le-au câștigat, alții nu, datorită Deciziei nr. 5/2017 a ICCJ și Deciziei nr. 403/2019 a CCR (marii judecători care taie și spânzură în țara aceasta cum vrea politicul când este vorba de alții / noi în cazul de față, când este vorba despre ei, nu se poate, sunt săraci și mor de foame). Deși ICCJ a spus că solicitările SUNT PREMATUR INTRODUSE (după 10 ani la mintea lor sunt prematur) iar CCR respinge, ca neîntemeiată, excepția de neconstituționalitate a disp. art. 11 alin (1) din OUG nr. 90/2017, aceste drepturi NU SE PRESCRIU, așa au precizat MARII JUDECĂTORI menționați mai sus, se vor acorda când vor mușchii guvernului, în special al domnului ministru Ciucă (care nu mai zice nimic de pct. 22 din Planul de măsuri).
În primul rând eu nu trebuia să solicit acest drept dând în judecată U.M. și M.Ap.N., ei erau obligați să-mi acorde aceste drepturi la trecerea în rezervă. Eu i-am dat în 2017, guvernul mi-a spus să aștept până în 2021 (nu 3 ci 4,6 ani), vom vedea după.

Leon spunea...

Posibil sa fie Punctul de vedere al Guvernului la proiectul USR, privind impozitarea suplimentara a pensiilor de serviciu, BP 177/01.04.2020..!

Huhu Rezea spunea...

Leon
Iar ești neatent!
Problema a fost lămurită de Pop in comentariul anterior.

Leon spunea...

@Dan B, dupa o cautare de aprox.o ora am gasit raspunsul: in sedinta de guvern din 15.04.2020 la proiectul PNL, B 416/2019, privind interdictia beneficiului la pensie de serviciu pentru persoanele condamnate pentru fapte de coruptie, guvernul a dat un aviz favorabil !
Urmariti mersul acestui proiect, aprobat tacit de Senat in decembrie 2019( L 548/2019), inregistrat la CD cu nr.PL X 661/2019..!

Leon spunea...

Ba da, are legatura , mai ales ca a avut invitati de pe toata Planeta de la Imparatul Japoniei Akihito (imediat dupa nunta Olgutei a Abdicat..!) la Presedintele Braziliei, Bolsonaro( primul Presedinte infectat cu Coronavirus, dupa un an de la nunta..!)

spiritul lui Haret spunea...

Cezar personajele la care te-ai referit sunt niste ori sa se revizuiasca ,primesc,dar sa nu se schimbe nimica.Acesta este si motivul pentru care imbratisaza un partid.

Leon spunea...

https://sgg.gov.ro/new/wp-content/uploads/2020/04/pdv-Bp-416.pdf

spiritul lui Haret spunea...

Cezar personajele la care te-ai referit sunt niste ori sa se revizuiasca ,primesc,dar sa nu se schimbe nimica.Pe scurt .OPOTURNISTI.Acesta este si motivul pentru care imbratisaza un partid.

M spunea...

@Huhurez

Unde sunt în eroare?

Ce a scris domnia ta eu zic de peste un an de zile.

PS - mie proiectul lui Ciucă îmi aduce bani. Acum ce sa zic? Pensia mea e mică? Mie îmi ajunge!
Mică sau mare este probabil o chestiune de percepție.

Retrotikitaka spunea...

Paharul de capsunica in plus !

Huhu Rezea spunea...

@M
Ești în eroare când spui că draftul lui Ciucă este singura inițiativă care te avantajează. Ai făcut socoteala ce pensie ai avea dacă solda de funcție din baza de calcul ar fi cea din anul 2022, din Anexa VI a L 152/2017?

Calinmihaib12 spunea...

PRESCRIPȚIA unei DATORII NEONORATE DE STAT unui pensionar/=persoana fizică -prin "tragerea de timp"..! =ar trebui prevazut in codul civil -ca se SUSPENDA , indiferent daca a trecut termenul respectiv ( 3 ani sau mai mult.) in cazul ca STATUL ABUZEAZA DE POZITIA SA - DE PUTERE..!,și- in plus MAI: INCALCA LEGEA..!

Iulian Mareș spunea...

Parkinsonul umblă cu "Spiritul" la braț! 😂👍👏

Iulian Mareș spunea...

George!

Huhu Rezea spunea...


CPS nu mai poate cere restituirea drepturilor necuvenite plătite cu mai bine de trei ani in urmă. Prescripția operează, separat, pentru fiecare plată lunară efectuată.

Iulian Mareș spunea...

Leon, casa Olgutei a fost furata și inițiată la o banca; eventual, tot Raiffeisen....😂👍👏

Calinmihaib12 spunea...

Adevarat:..dar ma refeream la SITUATIA ..:"VICE -VERSA" .!

Iulian Mareș spunea...

Nu e mare și nici mică, ci confirma cu legea și poziția ocupată în ultimii 15 ani!
Nu mă plâng, însă tare voi râde când îi va tăia din pensie lui Cezar, pardon, Nero și îmi va adaugă mie!
Atunci, cioclu de ocazie va înțelege cum este să sapi groapa altuia și să nu fii calificat!
😂🤣👏👍

mihaighiba@gmail.com spunea...

Dragi ardeleni,ce părere aveți dumneavoastră? Pot acești conducători ai noștri să fie de partea poporului român când strămoșii lor au luptat împotriva noastră?(Johanis,Orban,Helwig) Dacă da aștept răspunsul dumneavoastră! Dar nu până la toamnă , dacă se poate! Dacă da, votați-i in in tubulare!

M spunea...

@Huhurez

Am zis că draftul lui Ciucă ar rezolva creșterea pensiilor inacceptabil de mici.

In ceea ce mă privește propunerile vehiculate, cred că orice modificare a bazei de calcul trebuie să prevadă și posibilitatea unei noi alegeri a perioadei de referință.

Pe mine cel mă avantajează mai mult alte proiecte, inclusiv trecerea pe contributivitate sau doar ușoara modificare a L223 dar încerc să văd imaginea de ansamblu.

PS - recunosc că m-am încurcat în atâtea proiecte aflate în diferite stadii.
Poate un sticky cu un tabel care să îl actualizăm fără a alerga de la un topic la altul?

Huhu Rezea spunea...

@M
N-ai să vezi posibilitatea unei noi opțiuni în alegerea celor 6 luni.
Am mai spus că actualizarea sau indicii de corecție se pot aplica din soft, fără a mai fi nevoie de emiterea de decizii, așa cum se fac anual indexările.
O eventuală modificare a algoritmului de calcul, mai mult ca sigur... se va aplica numai pentru noii pensionari militari, tot pentru evitarea recalculării pensiilor.
In comisia de apărare a CD, gulerele albe se vor impune, interesul lor major fiind eliminarea plafonului mediei soldelor nete din calculul cuantumului pensiei militre, impus pentru viitor de OUG 59/2017.

Calinmihaib12 spunea...

DOMNULE IULIAN M.: politicienii si "fostii" politicieni(care nu au fost surprinși luând MITA..) :POT TRĂI-si din venituri care nu sunt "la vedere" :acțiuni "la purtator"= NE-NOMINALE- cu DIVIDENTE DE =ZECI/SUTE/MII..de MII (=adică milioane) de lei/diferite VALUTE /an =NE-IMPOZITATE sau IMPOZITATE cu 5 (cinci) %/an= acțiuni care RASPLATESC : PREZENTA -în consilii de administrație -la diferite firme,VOTUL = de tip LOBBY -in parlament: pentru "ANUMITE" LEGI,...s.a..!

Leon spunea...

Stiati ca proiectul L 120/2020, are si Mama si Tata..?
In Comunicatul de astazi LADPM sustine ca 100% proiectul apartine Ligii, dar si SCMD sustine acelasi lucru..!
Care o fi Tata si care ... Mama ?

M spunea...

@Huhurez

Părerea mea e că nu e normal ca pensia să depășească solda.

In ceea ce privește modificarea bazei de calcul (gen: Sf, sg, IC, gradații - adică fără sporuri) este ok dar doar dacă ni se permite să alegem alte 6 luni dacă vrem.
Eu, ma dau drept exemplu pentru că știu mai bine situația, am ales 6 luni de la limita celor 5 ani pentru că, deși pe funcție mai mică și fără IC prin jocul sporurilor aveam solda mai mare.

Iulian Mareș spunea...

Au și lingăii lor, fiecare! După cum lesne se constată și aici, printre useri!

Iulian Mareș spunea...

Parcă acest tip de acțiuni au fost declarate ilegale...și la noi.

Niky spunea...

Cineva își bate joc de noi,si ne considera ultimii prosti! Si eu am primit mizeria asta ,ca fiind o chestie de actualitate! Dovada ca cine le trimite nu are discernământ,si este o persoana aiurita si care nu știe de fapt pe ce lume se afla.Eu i-am spus de la început ca e o hotărâre care are câțiva ani,si acum îmi confirma dl.Huhu ca asa este!

Huhu Rezea spunea...

Una pesta alta, este cel mai prost proiect propus, care reduce baza de calcul, din start, cu 20%.

Dan B. spunea...

@Leon:
Credeam că ai deținut neuroni funcționali la momentul în care am demontat mârșăvia dogarienilor privind paternitatea inițiativei legislative.
Întâi au susținut că ar fi fost autorii amendamentelor la L 120/2020 (dus de LADPM la dnii Mocioalcă și Lupescu în decemb. 2019) încă de la Alba-Iulia (august 2019); apoi că vineri - 03.04, ar fi susținut în comisia de apărare proiectul L 38/2020 (trecut la 19.03 de acordul tacit), deși în ziua respectivă, la ordinea de zi, se afla L 120/2020, proiect cu raport finalizat la 07.04.
Deci, poate măcar acum te poți dezmetici și să realizezi paternitatea inițiativelor L 38/2020 și L120/2020, de care sunt complet străini dogarienii.
Pentru corecta informare, chiar dacă administratorul debitează inepții ref la 80% din 80%, modificarea prevăzută în avizul CES nu mai permite interpretări tembele ale eventualilor critici sau ale personalului CPS. Avizul CES este obligatoriu de respectat și la CD, căci CES este o unică entitate pentru ambele camera ale Parlamentului.

Iulian Mareș spunea...

Dialog între ei....

Binea ați venit domnule Președinte! Numele meu este Escu și sunt la datorie în Spitalul Modular Covid-19. Trecem prin vremuri dificile, dar o să fie bine!”. Asta i-a spus lui Klaus Iohannis, vineri, un robot-asistent, la Unitatea de Suport Medical Bucureștii Noi, deschisă pentru pacienții de Covid în București, cu fonduri strânse de firme și ONG-uri.

Iulian Mareș spunea...

Cu regret si mare disperare va aduc la cunostinta ca, la Sibiu, DEMOCRATIA a MURIT!

"Miercuri seară, în zi de sărbătoare pentru români, Agenția Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), instituție controlată de un serviciu secret al României, a blocat vizualizarea publicației „Justițiarul”, fără să se atenționeze conducerea publicației, respectiv pe redactorul șef, în legătură cu vreo încălcare a legislației în vigoare, fără să facă vreun reproș publicației „Justițiarul.ro”. Cu o lună în urmă, ANCOM a atenționat o altă publicație, somând-o să retragă de pe site o serie de articole/traduceri ale unor articole străine considerate în mod subiectiv că ar fi „fake news”.
Nefiind atenționat în nici un fel, redactorul șef, reputatul jurnalist investigator Marius Albin Marinescu, nu a radiat cele două articole de pe site-ul publicației, iar cenzura regimului politic actual, autointitulat democratic, a reacționat închizând ziarul. Exact ca pe vremea judeo-bolșevică a anilor 1948-1952, anii când tatăl torționar al prim-ministrului Ludovic Orban îndeplinea funcția de adjunct al șefului Securității Raionului Stalin. Am spus torționar, pentru că în calitate de istoric, cercetător al istoriei Securității, știu că într-o asemenea funcție era obligatoriu să fii torționar."

Ma alatur protestului domnului profesor Corvin Lupu. Domnul Marius Albin Marinescu este un model de eroism gazetăresc, de probitate profesională. Cei vinovați de abuz în acest caz trebuie să plătească, conform legii!
Multumim dl. Sorin Grindeanu care a inteles de minune ca libertatea presei, ca si drepturile oamenilor, sunt doar un MOFT!

https://www.ancom.ro/organigrama

https://www.ancom.ro/uploads/organigrama/Organigrama_total_posturi.pdf

Retrotikitaka spunea...

Se fac tot felul de supoziții, in timp ce trăim din împrumuturi iar politicienii,indiferent de partid, joacă electoral toata aceasta nenorocire.
Dacă nu se gaseste"inca unul dotat" care sa bage pandemia in dubă va fi greu de facut scenarii pentru viitorul apropiat.

Huhu Rezea spunea...

@Dan B
Ca să vezi cât de lipsit de neuroni esti d-ta, să vezi zilele următoare, când în caseta L120/2020 de pe site-ul Senatului va apărea Forma adoptată de Senat, dacă s-a modificat vreo virgulă din initiativa Lupescu, Mocioalcă.
Si dacă se vota în Senat, se aproba Raportul Comisiei de apărare care a păstrat inepția cu baza de calcul micșorată cu 20%.
Avizul CES a fost ignorat de Comisia raportoare, mulțumindu-se doar să menționeze că a fost pozitiv cu propuneri, că amendamente nu poate să depună.

Dan B. spunea...

@Huhu:
Nu vrei să pricepi, ești „picat cu ceară”?
Intrucât proiectul nu a fost în dezbaterea Senatului, forma inițiatorului se păstrează după trimiterea la CD. Dacă s-ar fi dezbătut, respectiva formă ar fi suferit modificarea CES din aviz.
Acum, la dezbaterea din CD, fiind valid același aviz (autoritate unică pentru ambele camere), se va schimba obligatoriu forma inițiatorului.
Comisia raportoare amendează sau nu forma inițiatorului, nu pune în discuție vreun aviz, fie el favorabil sau nu, prevederile acestor avize fiind adoptate sau nu de plenul camerei.
La care formă adoptată de Senat te referi, dacă proiectul nu a fost dezbătut după expirarea termenului tacit? În plenul Senatului, se constată doar depășirea termenului tacit și se dispune trimiterea proiectului la cealaltă cameră a Parlamentului.
Cuplează și neuronul inainte de a plasa inepții!

Huhu Rezea spunea...

Buzescule, si-n activitate ai fost așa de fixist, nedispus să înveți?
In Plen se dezbat doar amendamentele admise sau repinse de Comisia Raportoare. Ai văzut în Raportul Comisiei că a propus cineva vreun amendament în sensul celor propuse de Coarnă în CES? NU!
In Camera ajunge forma adoptată tacit de Senat, adică exact forma inițiatorului, pe care se prezumă că Senatul a adoptat-o.
Aviz si pentru hurzicarul! Toate avizele sunt consultative,

Leon spunea...

@Dan B, incepi s-o iei pe Aratura..!
Observatia mea cu Mama si Tata s-a dorit sa fie luata ca o gluma, dar se vede ca nu le ai cu "fineturile"..!
Avizele CES sunt obligatirii sa fie cerute si obtinute de initiator, dar NU ESTE OBLIGATORIU sa se tina cont de OBSERVATII !
PS 1. Parca ti-am mai zis sa nu te pui cu Huhu ca te faci de ras !
PS 2.Am postat mai sus linkul cu Avizul Guvernului la problema solicitata, si nici macar nu l-ai citit !
Rusinica :
https://sgg.gov.ro/new/wp-content/uploads/2020/04/pdv-Bp-416.pdf

M spunea...

@Leon

Oricât de morală ar fi tăierea pensiilor "speciale" pentru cei condamnați pe fapte în legătură cu serviciul (nu doar pe corupție dar F. Roman de la PNL e un idiot) din câte știu nu trece controlul de constituționalitate fiind o pedeapsă la pedeapsă.

Leon spunea...

@M, dta esti printre putinii care ai citit linkul !
Din cate stiu eu NU mai
beneficiaza de pensie de serviciu Magistratii si Parlamentarii, condamnati pentru fapte de coruptie !
Totusi militarii aflati in aceasta situatie, pot beneficia de pensie in sistemul public prin transformarea anilor din serviciu militar in stagiu de cotizare.
Sunt sanse minime de transformare in lege acest proiect, PL 661/2019..!

Ein Stein spunea...

Daca e normal sau nu ca pensia sa nu depaseasca solda, oare care dintre ele ca sunt puzderie, ar trebui intrebati si cel care are solda/salariul 1500 lei si cel cu 15000 si cel cu 60000, sa vedem ei ce zic. Cand ai matele pline si nu ai nicio ocupatie o imaginatie scapata de sub control este extrem de periculoasa in special daca influenteaza vietile altora.

Ein Stein spunea...

Anexa minune a lui Ciuca a fost trantita pe piata cand ciuma galbena se pregatea de alegeri anticipate, ea nu avea alt rost decat de a aduce cat mai multe voturi din partea pensionarilor militari, activi, familiile lor. Dupa alegeri era alta poveste cu anexa, motive se gaseau cu duiumul, cred ca stiti ce vreau sa spun. Pandemia le-a stricat tot planul, ce se mai aude de anexa minune? Nimic. Am scris in alte comentarii ca anexa era o masura imorala si arbitrara. Fiecare sa-si asume ce a facut in activitate.

Ein Stein spunea...

L 223 este de asemenea o mizerie special ticluita de smecheri pentru smecheri. Pensia medie la armata a crescut in cativa ani de la aprox. 3000 lei la 4000 lei, adica cu un sfert. Influenta indexarilor in crestere a fost sub 10% din cei 25% crestere. Celelalte 15% au fost aportul L223 prin cei in jur de 1000-2000 de noi pensionari, anual, care au ingrosatul randurile celor 70000 de existenti in plata. Cam cat de mari sunt pensiile celor noi iesiti de au reusit sa creasca pensia medie cu 15%?
Trebuie o noua lege, una cu principii, fara smechereli, grad/functie, vechime, nu cu tot felul de hotii, sporuri acordate cand trebuie, functii dedicate pentru iesire la pensie, indemnizatii si alte mizerii. Ca la NATO ca d-aia suntem in NATO.

Leon spunea...

Luni, 27 aprilie, orele 13.00, este Sedinta Biroului Permanent din CD !
Probabil se vor inregistra si repartiza la Comisii cele doua proiecte privind pensiile militare de stat, adoptate Tacit de Senat in aceasta saptamana..!

Huhu Rezea spunea...

Foarte putin probabil! Senatul nici nu a publicat forma adoptată și nici nu a redactat adresa de înaintare către Cameră.

Leon spunea...

Am vorbit eu cu Olguta, este Secretar la CD si le misca mintenas..)).

vasile iosif spunea...

Dle Leon,
Deși am simțul umorului va intreb totusi: glumiti ?

Iulian Mareș spunea...

Inteleg ca stiti cum este in NATO? In NATO nu este o lege general valabila pt pensionarii militari, poate ati dorit cum este in US! Va reamintesc ca armata cea mai bine platita este cea a Olandei; un lt.col./Cdt.B aproximativ 12000Euro! Ne putem alinia? La altii, se aloca bani lunar pt intretinerea tinutei (spalat, calcat, ajustari/mici reparatii). Ati avut pantofi de lac precum in armata US? Cdt. Cp./ROU a avut Au de serviciu cu motoKm nelimitati, pe intreg teritoriul national?

Iulian Mareș spunea...

Afirmativ 100%....! de asta se si alesese, in planul de masuri, o data anume! Experimentul Pavlov!

Leon spunea...

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bursa.ro/propunere-legislativa-pensia-de-serviciu-interzisa-condamnatilor-definitiv-pentru-fapte-de-coruptie-21314931&ved=2ahUKEwi2-Ne1nYXpAhUeBhAIHVdyAKUQFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw2Z-zay4JiWwa7cXywADMLg&cshid=1587874620306

Leon spunea...

Pai ce, daca este Pandemie, nu mai avem voie sa Glumim...?

Leon spunea...

"Bancul zilei. La Mall, o blondă bine se suie pe cântarul cu fise, unde introduce o monedă.

După prima monedă introdusă citeşte: 58 kg. Lasă poşeta lângă cântar: 56. Îşi scoate ghetuţele şi le pune lângă poşetă: 55. Dezbracă hăinuţa şi-o aşează peste ghete: 52. Cling... şi cântarul se-nchide.

"Domnişoară, poftim fise!"... se aude un cor de bărbaţi din spatele ei..."(dcnews)

Leo spunea...

A NU SE UITA !
https://www.huhurez.com/2020/01/plan-de-masuri-in-mapn-proiectul-oug.html

Leon spunea...

Iulica, te-am vazut, erai primul cu ..Fisa in mana..:)).

Leon spunea...

@Huhule,..."Trimis la Cameră pentru dezbatere", apare pe siteul Senatului la ambele proiecte !
Ramane cum am zis mai sus:
Secretarul CD(LOV..!) le inregistreaza si le prezinta Biroului Permanent, in sedinta de maine, pentru repartizare la Comisii..!

ifrim spunea...

@ Leon.Ai foarte mare dreptate.Dacă dă Kuweit 19 peste mine nu vreau să "traversez"trist,flămând ori obosit de muncă!

ifrim spunea...

Dacă așteptați un stryptease complet cu cåte-o fisă există riscul să vă pierdeți "libidoul" ,cu bancnote mari rezolvați mai rapidi!

Huhu Rezea spunea...

@Leon
De la d-ta am pretenții și nu-mi place să constat superficialități.
Ceea ce vezi d-ta, adresa către Camera Deputaților, este adresa inițiatorului Lupescu Dumitru ,din anul 2019, când a înregistrat Proiectul LAPDM la Cameră.
Repet, Senatul nici nu a publicat Forma adoptată de Senat și nici adresa către CD>

Leo spunea...

Și coroborat cu primul link , de asemenea
https://www.huhurez.com/2020/01/avem-anexa-2-preconizatei-ordonante-de.html

Viorel spunea...

Pe data de 13 februarie 2020, domnul Huhu Rezea prezenta pe acest blog subiectul „Mulțumim, domnule deputat Dumitru Lupescu !. Să plătească cei care cu trufie au actualizat greșit pensile militare la M.Ap.N. și S.R.I. !”, la interpelarea scrisă a domnului deputat Dumitru Lupescu adesată ministrului Ap.N. și ministrului A.I. Obiectul întrebării: Cum aplicăm legile ? (Legea nr. 223/2015 și celelalte O.U.G. de modificare în sens negativ a legii anterior menționate, în defavoarea pensionarilor militari și din celelalte structuri). Au fost 147 de comentarii, unele dintre ele (printre care și eu) cu laude și aprecieri la inițiativa (și pe bună dreptate) domnului deputat.
Pe data de 23 aprilie 2020, domnul Huhu Rezea prezenta pe acest blog subiectul „Ambele propuneri de modificare a Legii nr. 223/2015, adoptate tacit de Senat”. Citind propunerea domnului deputat Dumitru Lupescu (L.120/2020/09.03.2020) am constatat cu dezamăgire că domnul deputat propune să ne mai taie din pensie (20%) nu să elimine inechitățile prin modificarea art. 28. (am fpcut astăzi acest comentariu citind și cele prezentate pe SCMD).
„(1) Baza de calcul folosita pentru stabilirea pensiei militare de stat este stabilita ca 80% din veniturile brute, impozabile, m 6 luni consecutive, din perioada cea mai favorabila din mtreaga activitate” și
„(2^) De aceste prevederi beneficiaza si pensionarii militari aflati in plata la data intrarii in vigoare a prezentei legi, baza de recalculare folosita pentru restabilirea pensiei militare de stat este a 80% din veniturile brute, impozabile din 6 luni consecutive din perioada cea mai favorabila din mtreaga activitate”. Îmi pun întrebarea absurdă ? Este vorba de același domn deputat în ambele situații (știu că este) ? O fi sesizat dânsul eroarea de interpretare și prezentare a art. 28 conform Legii nr. 223/2015.
Mai mult ca sigur a confundat prevederile art. 29 din lege (forma inițială) cu art. 29 modificat
Art. 29 stabilește „(1) Cuantumul pensiei de serviciu se determină în procente din baza de calcul, astfel:
a) militarii, polițiștii și funcționarii publici cu statut special, cu vechime cumulată conform art. 3 lit. f) de cel puțin 25 de ani, beneficiază, la împlinirea vârstei prevăzute de lege, de pensie de serviciu, în cuantum de 80% din baza de calcul prevăzută la art. 28”.
Art. 29 modificat de art. 40/O.U.G. nr. 57/2015 „(1) Cuantumul pensiei de serviciu se determină în procente din baza de calcul, astfel:
a) militarii, polițiștii și funcționarii publici cu statut special, cu vechime cumulată conform art. 3 lit. f) de cel puțin 25 de ani, beneficiază, la împlinirea vârstei prevăzute de lege, de pensie de serviciu, în cuantum de 65% din baza de calcul prevăzută la art. 28”.
Întrebare: Ce e de făcut domnule deputat sau ce va face C.D. ? Va sesiza eroarea de interpretare și va aplica cealaltă variantă respectiv L38/04.02.2020 ?


Leo spunea...

Mircea lucrează și duminica...
http://sindicatulcmd.blogspot.com/

M spunea...

Dacă proiectul a ajuns iar la Olguța putem să îi punem cruce! 😁 Cum zicea? "O să veniți la mine în genunchi să vă bag în pensia pe contributivitate!"

Gigi spunea...

Mircicã,le spune bine!👏

Alex spunea...

Olguta si-a mutat problemele personale pe scena politica.Ar trebui sa i se reaminteasca ,ca este acolo ptr.a rezolva problemele tarii,nu pentru a plati polite.Auzi aici " o sa veniti la mine in genunchi".Daca nu s-a gasit cineva sa-i raspunda cum trebuie.Oare acolo in partid face fiecare ce-i trece prin cap? Nu exista o viziune unitara?
A mai fost unul: Codrin Stefanescu .Vadim a spus clar despre el ca nu-i intreg la minte(sunt filmari),l-a dat afara din P.R.M. si omul s-a apucat sa faca ordine in P.S.D.De o buna perioada de timp au fost promovati in functii de conducere in partid ,persoane venite din afara P.S.D.-ului.Astia chiar vor sa distruga partidul? Ar cam fi cazul ca presedintele interimar sa faca putina ordine .Chiar nu stie de ceea ce a spus Olguta?

Leon spunea...

Va propun s-o lasati in pace pe Olguta, deoarece:
1.Fiind Secretar al CD, primeste de la Senat cele 2 propuneri L 120 si L 38, le inregistreaza si le propune Biroului Permanent pentru repartizare la comisii
2. Participa la sedinta Comisiei de Aparare, unde este membru.
3. Participa la sedinta Comisiei de Munca, unde este membru
4.Mai mult ca sigur cele doua Comisii vor intocmi Raportul Favorabil, cu Amendamente, pentru unul dintre proiecte
5. Dupa primirea Raportului l-ar putea introduce pe Ordinea de zi a CD ( sau NU..!)
Daca ati fi in locul dnei LOV, si ati citi aceste comentarii rautacioase, cam cum ati proceda..?

ifrim spunea...

Hai băi Leon ca-n tine-i baza cu veștile bune,nu ne demoraliza!Aș proceda băgând docomentele într-un sertar greu de găsit, la dospit,cu un praf de sare să nu se strice și plec în CO în Tahiti să mă destrăbălez cu băștinașele!

M spunea...

@Leon

Uite asa "psdist" cum imi zic unii spalati pe creier eu afirm ca Olguta este dusmanul nostru.
Niciodata, cu nici o ocazie aceasta femeie nu a manifestat intelegerea minima fata de SNAOPSN. In Legea salarizarii si-a batut joc intr-un hal fara de hal apoi a sarit cu OUG-uri pe legea 223 dar.... hai sa spunem.... ca aici era in treaba ei! E parlamentar (sa ii ia naiba pe aia de au ales-o), a fost ministru si a facut legi!

Dar atacurile mincinoase in presa, pe FB si oriunde mai apuca ale acestei persoane NU POT FI SCUZATE. Cum nici nu poate fi scuzat partidul pe care il reprezinta si care o tot pune in functii de conducere!

Am militat constant pentru diplomatie, pentru convingerea factorilor de decizie dar nu cu una ca LOV. Cum de exemplu nu vad de ce ne-am pierde timpul cu Nasui de la USR!

Comisia de munca va da aviz negativ. In cea de aparare are influenta dar nu cred ca va convinge majoritatea.

"Daca ati fi in locul dnei LOV, si ati citi aceste comentarii rautacioase, cam cum ati proceda..?"
In primul rand m-as gandi daca nu cumva astia care o injura au dreptate! Ea se razbuna pe cei doi politisti din dosarul ei (stiu povestea....)

In viata asta nu am sa renunt sa o injur pe Olguta! Nu am sa votez PSD cat timp ea este in conducerea acestui partid. Este SINGURA persoana de pe planeta care merita un scuipat! Hai sa nu fiu rau! Si Basescu merita acelasi tratament!
De fapt e o IMENSA asemanare intre Basescu si Olguta!

M spunea...

@Alex

Stie domnule Alex, stie! Dar mai stie si ca o buna parte din electoratul PSD este de acord cu Olguta!

Olguta a jucat misto! A luat cea mai mare pensie "speciala" (a unui magistrat militar) si a spus: "Ia uitati ce pensii nesimtite au militarii!!!!"

Apoi a luat cazul unui politist pensionat anticipat pe la 47 de ani ai a zis:"ia uitati cum se pensioneaza astia la patruzeci de ani!"

😁😀😀 Cum era daca lua pensia lui Alexandru Arsinel si spunea: "Ia uitati ce pensii sunt in sistemul public!!! De peste 30.000 de lei lunar!!!"

PS - Sa traiasca Arsinel si sa isi manance pensia. Dar cu marsavia cu "revolutionar" si cu sutirea rinichiului cred ca a demonstrat ce fel de om este.

Leo spunea...

love este o politrucă deja pe linia moartă.
După ce a stat în cârdășie cu LICHELELOR GULERATE pt. oug 59 și 114 , acum este doar un fost coșmar de INCOMPETENȚĂ și TUPEU.
Puneți-vă speranța în CIUCĂ , nu în fostul coșmar poreclit lov de la F&M

Viorel spunea...

Domnule Leon, întrebarea dumneavoastră nu are sens, pentru că doamna Lia-Olguța Vasilescu din 2015 și până în prezent, dacă a urmărit solicitările noastre pertinente de a se respecta LEGEA, lege făcută de partidul dumneaei în timpul guvernării domnului Ponta respectiv Legea nr. 223/2015 plus O.U.G. (excludem Guvernul Ciloș) emise ulterior care a ciuntit legea inițială în defavoarea pensionarilor militari din toate sistemele, dacă ar ține la partidul din care face parte, partid / PSD care a pierdut procente majore în sondaje (prin cele făcute și menționate anterior), dacă are cel puțin acum înțelepciunea necesară și puterea de a-și recunoaște greșelile făcute, ar face tot posibilul (dacă depinde ceva de dumneaei) ca dintre cele două proiecte de lege să fie propus cel mai favorabil, adică L.38/04.02.2020 cu Amendamentele domnului senator Nicu FĂLCOI. Să nu uite totuși că, indiferent de situația actuală (care cu bune și cu rele va trece), vor urma și alegerile locale și parlamentare și atât militarii activi cât și cei în rezervă vom avea un cuvânt de spus, esential pentru PSD sau cei care vor remedia favorabil situația, dar nu la toamnă ci până pe 01.07.2020 cum a promis domnul ministru Ciucă / aprobare guvern.
Domnule Leon, vă consider o persoană bine pregătită, totuși prin exprimarea. “Dacă ați fi în locul doamnei LOV, și ați citi aceste comentarii răutăcioase, cam cum ați proceda..?”.
Păi legea se aplică pe vorbe sau ochi frumoși, pe aprecieri pozitive sau negative la adresa celui cu drept de a emite legi, păi trebuie să-i ridicăm în slăvi ca pe tov. N.C. ca să fim apreciați și să ni se acorde drepturile prevăzute de lege ?

Leon spunea...

@Ifrim, cam ai dreptate !
La fel a procedat si deputatul Adrian Solomon cu Pl x 82/2016( OuG.57/2015..!), ... este la sertar din Aprilie 2016( nu cred c-a ajuns in Tahiti..:))).

Huhu Rezea spunea...

Iar dezinformezi!
Ambele proiecte vor pleca de la Senat adoptate în forma prezentată de initiator. O să vezi zilele urmatoare la Forma adoptată de Senat.

Leon spunea...

1.Astazi,pana la aceasta ora Biroul permanent din CD, a repartizat la Comisii 13 proiecte de lege din cele 83 sosite de la Senat.
2.Maine, Comisia de Aparare din Senat îl are invitat pe dul ministru Ciuca !
Poate unul dintre senatori are 2 intrebari pentru dul ministru:
1. Daca a dispus o modalitate de a rezolva cu majorarea de 5% din 2016.
2. Daca sustine in continuare proiectul de OuG, cel cu Anexa 2, si cand are "curajul" de a o promova in Guvern !!

Leo spunea...

Nu cum pleacă de la senat este important , ci important este cum vor fi adoptate ( DACĂ VOR FI ) de către CD.
INIȚIATIVELE AU MARI CARENȚE DE FORMULARE , ÎNDEOSEBI L.120
CIUCĂ va rezolva problema în semestrul 2 , după ce în semestrul 1 a fost analizată.

Leo spunea...

Bravo Leon,
Știai că Mitică l-a încadrat pe tatăl lui Ciucă la R 31 Mc Dragalina ?

Calinmihaib12 spunea...

Prea multe discuții:..daca statul "trebuie" sau nu sa respecte in primul rand LEGEA EXISTENTA SI SA FACA REPARATIILE CE SE IMPUN DIN REALITATE..! Ministerul JUSTITIEI = ..CE PAZESTE..???..!..RESTUL = E DE LA ..!CASA DE NEBUNI..!

Leon spunea...

Urmatoarea sedinta a Biroului permanent din CD este programata Miercuri 29 aprilie, dupa votul final la 13 proiecte de lege !
Poate sunt ceva sanse sa vina randul si celor 2 proiecte, L 38 si L 120..!!

Leon spunea...

Leo, eu stiam invers:
Nea Gica l-a primit pe Mitica in unitate..!

Viorel spunea...

Dăle Doamne minte, până nu este prea târziu.
Apar la televizor când vor mușchii lor domnul președinte KWI, domnul prim ministru LO, domnul ministru al AI, care ne spun nouă, militari, polițiști, SRI-știi, etc. să respectăm legea (se adresează întregului popor roman printre care ne aflăm și noi), prezentând Legi, OUG, OM, uitând de fapt că noi prin specificul meseriei, jumătate din viață ne-am desfășurat activitatea după legi și regulamente iar dacă uneori mai greșeam câteodată primeam pedeapsa stabilită în RDM (Regulamentul Disciplinei Militare pentru domnii politicieni care abar nu au ce înseamnă sistemul militar, respectarea legilor și regulamentelor în timp de pace și război). Dacă noi o viață întreagă am respectat aceste legi făcute de ei, EI DE CE NU RESPECTĂ LEGILE (făcute tot de ei) PRIVIND DREPTURILE NOASTRE MILITARE ? Lor ce pedeapsă ar trebui (excludem votul de care prea puțin le pasă / noi votăm-ei numără) să le aplicăm, noi cei păgubiți și nu legea (justiția de care sunt sătul până peste cap pentru că vedem zi de zi cum judecă și pe cine judecă).
Domnule prim ministru Ludovic Orban, guvernul dumneavoastră, partidul din care faceți parte, domnul președinte care vă susține de ce nu respectați drepturile militarilor pensionari ? Ați fost la putere în alianța USL, sunteți acum, de ce nu acordați ajutoarele la trecerea în rezervă pe care nu le-a dat Guvernul Boc din 2011 (când ați venit la guvernare / USL, domnii VP și CA au emis o broșură cu cele 100 de măsuri pe care le veți lua din prima zi de guvernare, săptămână, lună, etc., iar prima măsură va fi anularea legilor și OU emise de Guvernul Boc, în special Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și Legea nr. 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice, V-AU CONVENIT ȘI AȚI PĂSTRAT TOT ANI DE ZILE). Au trecut 9 ani domnule prim ministru. A fost emisă Legea nr. 223/2015 de către Guvernul Ponta, din ambiții prostești doamna LOV și-a bătut joc de ea și de noi, dumneavoastră, OMUL, GUVERNUL ȘI PREȘEDINTELE CARE NE CEREȚI SĂ RESPECTĂM LEGILE, DE CE NU REMEDIAȚI CEEA CE AU FĂCUT DAR ȘI STRICAT ALȚII ? CE VĂ OPREȘTE, MAI ALES CĂ EFECTELE EI SUNT EȘALONATE ÎN TIMP și nu acum în situație de criză.
Domnule ministru Ciucă, ce se mai aude de pct. 22 din Planul de măsuri elaborat de MApN (abrogarea art. 41 din OUG nr. 114/2018, drepturile nu se prescriu, le moștenesc soția dacă nu copii, deci nu scăpați de ele chiar dacă noi murim, așa prevede legea, legea făcută și nerespectată de politruci). Încă un lucru spre știința dumneavoastră, la alegerile locale și parlamentare vom vota pe cine credem noi și nu ne sugerează Col. X sau Gl. Y, ajunși peste noapte mare președinți de asociații (poate de locatari sau sportive pentru că nu ne reprezintă).

Leo spunea...

DA , așa este am uitat. Se zice că memoria este de genul feminin și te mai înșeală uneori.....

Iulian Mareș spunea...

Viorele,
Îți amintesc de predicția mea! Azi s-a adeverit....
Pesimistul este cel mai mare optimist: se poate și mai rău!
Kiar, se poate?

Huhu Rezea spunea...

A trecut și ziua de lucru de astăzi 28 aprilie și Senatul tot nu a trimis proiectele L 38 și L120 la Camera Deputaților.

Leon spunea...

Si maine este alta zi :
"Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va avea loc miercuri, 29 aprilie, de la ora 10.00, iar la încheierea acesteia, după exercitarea votului electronic la distanţă, va avea loc şedinţa Biroului permanent (sala „Mihai Viteazu”, nivel P1). Ordinea de zi a şedinţei de plen o puteţi consulta în secţiunea Actualitate parlamentară, pe pagina de internet a Camerei Deputaţilor, accesând http://www.cdep.ro/pls/caseta/eCaseta2015.OrdineZi ."(Comunicat CD )

Leo spunea...

Ehe, și or să treacă multe alte zile calendaristice de lucru sau sărbători , iar acele proiecte vor sta încremenite acolo unde sunt.
Nu vom vedea 2 morți bântuind în 2 camere.
TRĂIASCĂ PROIECTUL LUI CIUCĂ , DE ELIMINARE AL INECHITĂȚILOR !

Leon spunea...

@Huhu Rezea, raman la parerea ca ambele proiecte au ajuns la Secretariatul CD si stau la rand pentru inregistrare si prezentare la Biroul permaneent pentru repartizare la Comisii(sunt totusi 79 de proiecte aprobate Tacit..).
La rubrica "Stadiu" din casuta, penultima notificare spunea asa:"Comisia sesizata in fond a depus raportul" iar acum scrie"Trimis la Camera pentru dezbatere".
O sa apara ceva mai tarziu si Adresa de inaintare si Forma aprobata la Senat( Covid 19 e de vina..!) deoarece nu au reusit Functionarii sa le descarce pe site...!

Iulian Mareș spunea...

Nu cred că va fi ceva in această sesiune!

Cezar spunea...

Traiasca CIuuuccaaa cel Maaaaree!
Trsiasca pensiile ECHITABILE!

Iulian Mareș spunea...

👍 Vivat!
Îmi place că te-ai prins, până la urmă!

Iulian Mareș spunea...

I-am zis sa te rezolve doar pe tine, că tot plângi pe aici!

Huhu Rezea spunea...

@Leon
Speri în mod ușuratic!
La Cameră nu ajunge orice formă adoptată, cum încearcă huezicarul să spună, ci doar cea oficială adopytată de Senat.
Mai întâi se publică forma adoptată și adesa de înaintare și apoi actele sunt transmise în format electronic la Cameră.

Gigi spunea...

Sunt de acord cu @M & @Leonard.
Femeia asta,pe cât este de frumoasă pe dinafară,pe atât este de urâtă pe dinăuntru.
Pt.răul făcut zecilor de mii de pensionari,de activi,aducându-ne la nivelul bibliotecarelor,nu merită nici măcar să-i pronunțăm numele.
Și,țineți minte ce vă spun:Cine a trădat odată,o face și a 2-a oară.O să vedeți!

CEZAR spunea...

Gigi
marți, aprilie 28, 2020.....bla bla....

Poti preciza care-i RAUL facut zecilor de pensionari ..??
Eu stiu FOARTE CLAR...daca nu interveneau cu gura mare bsi tupeu niste gulerati ...EU DUPA LEGEA FACUTA DE OLGUTA...as avea PENSIA CU APROAPE 2000 lei mai mare ...
Si atunci ?
Latri doar ca sa te afli in treaba..??
Intra in curtea M-100 si latra acolo ..!!

M spunea...

@Gigi, @Leon, @Leonard

Asa cum am spus: Olgutei ii accept deciziile politice. E om politic, ne uraste si face legi impotriva SNAOPSN. Asta e! Tot ca om politic ce este am sa o injur pana cand am sa dau coltul!

Nu ii accept derapajele mincinoase in presa si nici incalcarea legii si a cutumelor pentru a isi atinge scopurile politice.

Apropo, nu ea trebuia sa puna pe Ordinea de zi, ca sa nu ajungem la adoptarea tacita in Camera Deputatilor, a Autonomiei Tinutului Secuiesc?

ifrim spunea...

@Gigi.Fiecare cu gusturile lui!E mai frumoasă Alinuța !

M spunea...

Unii vorbeste (sic!) ca se asteapta decizia CCR pe legea privind desfiintarea pensiilor speciale.
Urmeaza apoi adoptarea supraimpozitarii si abia mai apoi modificarea L223.

Logica fiind "sa vedem cum stam" mai apoi "sa blocam cresterile aberante" si abia atunci "sa rezolvam inechitatile".

Tot asa am aflat ca au fost contacte intre liderii principalelor partide si rezervisti din SNAOPSN.

Leon spunea...

@M, cam asa s-a intamplat in CD:
"Proiectul de lege privind autonomia Ţinutului Secuiesc iniţiat de doi deputaţi UDMR este în egală măsură o ruşinoasă provocare şi un proiect profund anti-constituţional. El a profitat de o conjunctură nefericită la Camera Deputaţilor, în condiţiile în care la finalul lunii martie se făcea tranziţia între şedinţele de plen cu prezenţă fizică şi procedura online. Asta este explicaţia pentru care a trecut tacit, în condiţiile în care la acel moment nu a mai avut loc o şedinţă de plen.

Ceea ce vreau să spun, însă, ca vicepreşedinte al Senatului din partea PSD este că proiectul are zero şanse în Parlament la votul final. La Senat vom respinge acest proiect. PSD are majoritatea în Senat şi vom respinge proiectul. Intenţionăm să adoptăm o procedură rapidă care să înceapă azi în Senat şi pe care să o finalizăm în termen scurt.

Pentru a nu da frâu liber comentariilor isterice, lucrurile trebuie să fie clare. Nicio şansă ca un astfel de proiect antiromânesc să treacă prin Senat. Îl vom respinge!", a declarat Titus Corlăţean în exclusivitate pentru DC NEWS. "

Leon spunea...

@M, mai dureaza pana apare Decizia CCR; in aceasta luna nu s-au tinut sedinte, si probabil ca si sedinta din 6 mai(este reprogramata sedinta privind eliminarea pemsiilor de serviciu) va fi reprogramata spre...vacanta de vara..!!

Huhu Rezea spunea...

@M
După declararea ca neconstituțională a legii de desfiintare a pensiilor speciale, Parlamentul este posibil să redezbată legea în procedură de urgență, pentru a înlocui desfiintarea pensiilor speciale cu stabilirea unui plafon maxim pentru toate pensiile de serviciu, măsură perfect constituțională potrivit deciziilor CCR.
Numai să fie voință politică!

M spunea...

@Leon

Da, domnule Leon. Dar nu am vazut-o pe Olguta rupandu-si hainele de pe ea si zmulgandu-si parul din cap ca ea, in calitatea ei nu a putut impiedica trecerea Legii. Daca era insa sa se dea 100 de lei pensionarilor militari cu pensii de mizerie ar fi fost la toate televiziunile!

Leon spunea...

Senatul se va reuni de urgență în ședință, de la ora 14.00, pentru a respinge Legea prinivnd autonomia Ținutului Secuiesc.
”Astăzi, de la ora 14.00, am convocat plenul Senatului cu un singur punct pe ordinea de zi. Senatorii PSD vor vota ÎMPOTRIVA proiectului de lege privind autonomia Ținutului Secuiesc!”, scrie Robert Cazanciuc.

M spunea...

@Huhu Rezea

EXACT! O plafonare a pensiilor de serviciu (raportata evident la partea necontirbutiva) in acest moment nu ar avea obiect - pensiile "speciale" altele decat cele militare sunt desfiintate iar cele militare nu au parte "contributiva".
In momentul in care CCR declara legea de desfiintare neconstitutionala o supraimpozitare/plafonare ar avea sens.

Se pare ca exista dorinta politica dar "pas cu pas!" dupa cum ne spune maretul nostru carmaci!

Leon spunea...

Iata dovada ca Olguta l-a inscris pe Ordinea de zi : "09-03-2020 înscris pe ordinea de zi a plenului Camerei Deputatilor
CD
16-04-2020 primire punct de vedere de la Guvern - cu nr.2532/14.04.2020 (negativ)
Format PDF - 2048 kb Punctul de vedere al Guvernului (pag.3, poz.8"

Gigi spunea...

Dacă adopți un limbaj de Stână,crezi tu că te faci mai interesant?
Este obținea mea și a zecilor de oameni pe care îi cunosc.
Cum dracu,Doamne iartă-mă toată suflarea rezervată a fost afectată de OUG 59 și ind.de salarizare din l.153,iar numai tu ești mulțumit!!!???
Te rog să păstrezi o atitudine civilizată,puteai să să spui doar atât:Gigi,nu sunt de acord cu părerea ta,deoarece......O lege se face în interesul majorității,nu după moftul unui singur individ!
Lasă că vine el proiectul Ciucă,să vedem atunci ce mai zici.

PS_ În prima fază a proiectului pe mine personal nu mă avantajează,dar pe marea majoritate,DA și asta mă mulțumește!

ifrim spunea...

Păi șefu, odată cu stabilirea plafonului maxim nu este etic și moral să stabilească și plafoanele minime?Să muncească doar odată!

Leon spunea...

Reacția Olguței Vasilescu:

"Asa e cand se plimba un inconstient de la PNL, bolnav de Covid, prin Camera Deputatilor si iti baga tot parlamentul in izolare la domiciliu. Trec tot felul de cretinisme tacit, adica fara vot, fiindca nu se mai poate lucra in program normal de lucru. Astazi, senatorii PSD, care detin majoritatea la Senat, vor vota impotriva acestui proiect de lege total neconstitutional si vor respinge pentru totdeauna aceasta noua tentativa de subminare a statului national, unitar si indivizibil", a fost reacția Liei Olguța Vasilescu, pe pagina personală de Facebook. "(Dcnews)

Leon spunea...

Asa cum am intuit, in sedinta de ieri , Comisia pentru munca a intocmit Raportul comun cu Comisia pentru aparare din CD prin care adopta RESPINGEREA pl x nr.253/2019 si ADOPTAREA cu amendamente a Pl x 386/2019 !
Raportul a fost depus astazi si probabil in perioada urmatoare va fi introdus pe ordinea de zi a Plenului CD.
Pentru a nu intelege altceva, proiectul se refera la completarea art.21 din Legea nr.223/2015 prin care, in sensul ca si SGPistii, dar si cadrele militare si politistii care au fost trecuti in rezerva fara drept de pensie, pot solicita pensie militara prin reducerea varstei de pensionare pentru activitatea desfasurata in conditii de munca (vechime efectiva de 25 de ani din care cel putin 15 ani VECHIME IN SERVICIU)
PS. Daca prezinta interes, dul Huhu Rezea poate deschide un topic cu acest proiect..!

Iulian Mareș spunea...

Gigi,
Caporalul din el vorbește numai prostii; dacă lui iar fi crescut cu 2000lei, altuia cu funcție ,> și vekime completa i-ar fi crescut cu 7-8000!
Nici nu știe ce scrie...😂🤣👍

CEZAR spunea...

Urmeaza sa intre pe TAVA.. TAXA DE SOLIDARITATE !
Tot ce trece de 3500 lei..va fi supus taxarii..se dezbat procentele dar se merge pana la 90%
Fericire pe m-Al si pe little" M'
Cu cata emfaza vor zice pe la colturi...VEZI BAA CAT DAU EU....!!!

CEZAR spunea...

Traiascva CIUUUUCA cel MAAAREEEE !

Gigi spunea...

Ar vrea el să-i crească!😀

Huhu Rezea spunea...

Art. 21 este dezbătut pe blog mai ales după jelaniile lui Aldea, sau Unknown, care n-a beneficiat de reducerea vărstei pentru că la data trecerii în rezervă a avut numai 24 de ani efectivi, nu 25.
Cadrele militare, mai puțin sgp-istii, bebeficiau și până acum de reducerea vârstei, dacă la data trecerii în rezervă au avut 25 ani vechime efectivă, din care 15 ani în serviciu, dar nu indeplineau condițiile de vârstă.
In forma initiatorului și in forma adoptată tacit de Senat se propunea ca la data depunerii cererii de pensionare, nu la data trecerii în rezervă, să fi indeplinit condiția vechimii de efective de 25 ani. Ii avantaja pe cei care au trecut în rezervă cu minim 15 ani vechime în seeviciu, dar si-au completat în civilie vechimea efectivă pâna la 25 ani.
Să vedem, când va fi publicat Raportul, ce amendamente s-au aprobat.

Huhu Rezea spunea...

Raportul este publicat pe pagina Comisiei de munca .
Se păstrează forma inițiatorului. Amendamentele aprobate privesc doar reformulări ale unor fraze care nu modifică nimic în conținut.
Acum poate si @Dan Aldea să beneficieze de reducerea vârstei standard de pensionare.

Leon spunea...

Amendamente de corectie: http://www.cdep.ro/comisii/munca/pdf/2020/rp386_19.pdf

Leon spunea...

Se pare ca astazi, Biroul permanent al CD n-a mai avut timp sa repartizeze la Comisii proiecte de lege !
Poate miercurea viitoare..!

Leon spunea...

O informatie de ultima ora :
Olguta a primit cele 2 proiecte pe data de 27.04.2020, si astazi le-a trimis la comisii pentru Raport si Avize, cu urmatoarele numere:
1.PL x nr.199/29.04.2020 ( L.38/2020)
2.PL x nr.221/29.04.2020 (L 120/2020)

Iulian Mareș spunea...

Leon,
îi dă ceva lui Cezar?
Căci azi zicea că îi va aduce in spor de 2000!
...poate 2000 de țigări!

M spunea...

@Leon

👍 Mulțumesc de știre!

😁 Dacă își cere și scuze pentru minciunile spuse despre militari mă împac cu Olguța!

necaptivpolitic spunea...

Daca domnilor m-Al si M le pica greu anexa lui Ciuca rezulta ca avem printre noi fericiti care ridica lunar pensie de peste 10000 lei.Mai dati si la altii fratilor ,nu fiti hapsani.Mai mult decat oricand se impune taxa de solidaritate.Votez PSD.

Iulian Mareș spunea...

M,
si eu, insa sa fac si un dans...la bara, ca mi-a mancat nervii, Vulpea asta!
oricum, merita sa-i fie sters rimelul excesiv cu reverul! Care rever? Mai vedem....

Leon spunea...

@T2, acelasi lucru l-am sustinut si eu, deci nu te-am contrazis in niciun fel..!

Leon spunea...

@Huhu Rezea, nu-i da emotii lui @Dan B...!
Pe Celularul meu apare si Art.II la PL x nr.199/2020 !
Se observa ca ambele proiecte au sosit pentru dezbatere la CD in forma initiala, fara modificari..!

Iulian Mareș spunea...

Multinationalele nu se lasa!

Sug si maduva si pielea romanilor!

https://www.dcnews.ro/taxa-de-intrare-in-auchan-cine-nu-are-masca-si-manusi-interzis-in-magazin-explicatii-oficiale-dupa-poza-virala_745854.html

tudor spunea...

Degeaba va bucurati, poate Parlamentul Romaniei sa legifereze ce vrea, pensiile militarilor sunt si vor fi stabilite asa cum vor securistii. O sa-l trimita iar pe unul ca Ciolos, care sa se stearga la fund cu legea Parlamentului si sa-si puna legea lor in loc, asa cum au facut cu textul publicat in M. Of al legii 223.
Unde este legea 223/2015, textul asupra caruia CD s-a pronuntat "definitiv" si care a fost promulgat de Presedinte, cum a disparut fara sa intre in vigoare. Cum sa fie modificata la 9 dec 2015 o lege ce nu exista, apoi ca la prosti sa ne spuna ca a fost modificata "ulterior". Guvernul Ciolos, Consiliul Legislativ, Curtea Constitutionala, instantele, desigur la instigarea unor gulerati din armata si sri, sunt toti partasi la o mare gogomanie "constitutionala" si un mare furt din buzunarul unor fosti militari.
Sefii camerelor Parlamentului Romaniei sunt si ei complici. Fara rusine au permis lui Ciolos sa terfeleasca rolul de unic legiuitor al Parlamentului si admis sa faca o lege pentru profitorii securisti.
Am zis!

brenda spunea...

da,corect o lege neaplicata ciuntita

Leon spunea...

Guvernul in sedinta de astazi va da un aviz NEGATIV ptr.PL x nr.221/2020:
https://sgg.gov.ro/new/wp-content/uploads/2020/04/Pdv_Bp_586_2019.pdf

Iulian Mareș spunea...

Ai zis binișor, kiar!

M spunea...

Si in mintea ta aia înceată care crede că dacă își face o sută de conturi o să aibă credibilitate cu ce m-ar afecta proiectul lui Ciucă?

Ești doar un spălat pe creier pdl-ist. Ești captiv cu capul în kurul lui Johannis! 😁

Dacă ești bărbat, dar nu ești, ai folosi un singur cont. Dar nu ești! Lașule!!!!

BONIFATIE spunea...


D-le Tehno, mulțumesc pentru idee dar noi în familie nu avem secrete! Adică ne știm reciproc pin-urile și golim cardurile împreună.
Să revenim la data de azi, 30.04.2020, cu mulțumiri d-lui HUHU pentru că ne reamintiți și ne luminați „drumul” plx-urilor.

Calinmihaib12 spunea...

"Necaptivpolitic":Domnule..fii consecvent si..coerent (numele de user nu se "potriveste" cu ..ceea ce scrii):adică cu acest nume,=In principiu= "NU POTI VOTA PSD SAU ORICE ALT GRUP POLITIC = CARE TI- AU TAIAT PENSIA,(dacă ti-au taiat-o!)..!

Calinmihaib12 spunea...

Tudore(din motive "editoriale"folosesc "tutuiala"..!:Ciolos si guvernul său: IMPUS de PSD (.de fapt =toate guvernele romanesti-dupa '89 : NU PUTEAU FI INVESTITE FARA "AJUTORUL" și VOTUL PSD !..) a ajuns în funcție CU ACEASTĂ "MISIUNE" PRINCIPALA:=SA TAIE PENSIILE MILITARE..!RESTUL.. = povești..!

M spunea...

@Leon

Am înțeles.

Totuși, doar întreb, un pedofil rămâne cu pensia? Sau ăla care a tras cu pistolul în coafor?

M spunea...

@Leon

Amendamente de bun simț!

Calinmihaib12 spunea...

Domnilor si Doamnelor: vad aici multiple comentarii,incercandu-se tot felul de variante de "REZOLVARE" problematicii pensiilor noastre; daca privin l-a rece- situatia cred ca pana la urma ar trebui să rezulte un "curent de opinie" cat de cat = unitar= măcar în principiile care ar sta la baza unei legi a pensiilor militare. Acum avem o lege care DIFERENȚIAZĂ: PENSIILE militarilor care au avut aprox.aceleasi conditii de: încadrare în: funcții si functii de comanda,grade,gradatii,
sporuri si indemnizatii= permanente =acordate tuturor celor care au lucrat în condițiile SPECIFICE specialitatii militare de incadrare si vechime= similare=DUPĂ:SPORURILE NEPERMANENTE ..si acordate pe criterii cam ..subiective ca de ex.: 1.spor de "fidelitate"..?=față de ..cine ? si cuantificat..cum ..? 2.spor de ."confidentialitate":acordat NUMAI UNUI NUMAR MIC DE PERSOANE dintr-o U.M., deși CONFIDENTIALITATEA=PRACTIC= INTRA in atribuțiunea fiecărui angajat !( de ex.: medicul unității- prin excelență cunoscând stare de sanatate a întregului personal NU lua spor de confidentialitate..!..etc.

Gigi spunea...

@Leon
Informația de ultimă oră ați primit-o direct de la sursă sau din surse neoficiale?

CEZAR spunea...

necaptivpolitic
joi, aprilie 30, 2020
Daca domnilor m-Al si M le pica greu anexa lui Ciuca rezulta ca avem printre noi fericiti care ridica lunar pensie de peste 10000 lei.Mai dati si la altii fratilor ,nu fiti hapsani.Mai mult decat oricand se impune taxa de solidaritate.Votez PSD.

NB
Abia acum AI REALIZAT???
Te iert pentru ..ca ai gandirea mai inceata...
Dar totusi mai omule sa te prinzi si tu dupa vreo trei ani ??
Da-o drakului de treaba...

Negritoiu spunea...

Poti sa donezi individual! Gandesti sau postezi dupa dictare? Daca esti in stare,explica pentru ce e necesara taxa de solidaritate? Cu cine sa fim solidari ? Cum sa fiu solidar cu unul care a muncit 10 ani si acum vrea pensie ca unul care a muncit 25 de ani? Cum sa fiu solidar cu unii care au frecat menta prin strainataturi,nu au platit taxe si asigurari in Romania ,ne-au privit cu dispret si acum au pretentia sa beneficieze de aceleasi drepturi ca si noi! Solidar cu cadrele didactice care stau acasa dar primesc salariul integral? Nu au spitalele dotarile necesare? Pai sa umble onor guvernantii la firmele care le capuseaza,sa le fi marit salariile medicilor etapizat pana in 2022,sa dea drumul la producerea de medicamente in tara,sa renunte la ajutoarele sociale acordate in scop electoral. Nu pot fi solidar cu oricine si cu orice! Vezi o reclama care circula pe TV: Solidar inseamna Solitar. E buna rau!

Leon spunea...

@Gigi, de pe siteul Guvernului: " "Informatii de presa,...."din 29 aprilie 2020..!

BONIFATIE spunea...



D-le MAREȘ, cred că ați vrut să tastați „să facă un dans la bară”!

Viorel spunea...

Domnule Iulian Mareș, sunteți bun la suflet. 2.000 de țigări : 20 țigări / pachet = 100 pachete. Având în vedere că în Piața Centrală cele mai proaste țigări aduse pe șustache din Ukraina și R. Moldova sunt vândute la 14 lei pachetul, rezultă: 100 X 14 = 1.400 lei în buzunarul domnului Cezar. Dar dacă fumează Kent cumpărat din magazin cu prețul între 17-20 lei pachetul, ajunge exact la 2.000 lei cât a zis dânsul. E citit omul, nu vorbește prostii.

Marian spunea...

Imi pare rau pentru toti pensionarii militari. Nu vor primii nimic nici in acest an,nici in anii viitori. E suficient ca au pensii mari securistii si militienii !Doar de ei au nevoie !

Leon spunea...

Vad ca apare programata o sedinta de plen a CCR in data de 6 mai 2020 si printre temele discutate sunt si doua dosare privind abrogarea unor prevederi referitoare la pensiile de serviciu..., contestate de ICCJ si Avocatul Poporului; sa vedem daca se va tine totusi...!

Calinmihaib12 spunea...

D-le Negritoiu: nu fi prea "aspru" cu expații: pune-te in situatia lor: pleci din tara,ajungi..acolo n-ai casa si nici ..masa, cauti un LOC de MUNCA ..,"primesti".."unul":..LA NEGRU ..!, câștigi : MAI NIMIC..s.a.m.d., deci SITUATIA = MULTORA= plecați : ORIUNDE AR FI = E GREA ..RĂU!

Iulian Mareș spunea...

Mai GP!
Eu ți-aș da cu okii inkisi, însă cum stai cu dinții, că mi-e frică!

Iulian Mareș spunea...

👍😂😀👌

Viorel spunea...

Domnule Cezar, băgațivă pe gât taxa de solidaritate. De ce un profesor care a muncit 35-40 de ani făcând naveta la țară pe vânt, ploaie, viscol (pe jos când se înfundau șoselele) și care beneficiind de anumite sporuri (izolare / condiții grele) ajunge la o pensie de 3.300 lei pe lună, vă întreb, de ce acea 100 de lei să fie taxată și cu 1 leu cel puțin ? Că așa vor niște habarniști de la AR sau politruci înfometați și hapsâni după bani. LUAȚI PLANUL DE MĂSURI PROPUS DE DOMNUL DAN VOICULESCU (nu îmi este simpatic dar are dreptate și pare 100% credibil) PRIVIND ATRAGEREA A 50 MILIARDE E, PORNIM ECONOMIA, AJUNGEM PE LOCUL 7-8 ÎN UE ALTFEL NE REVENIM DUPĂ 3-5 ANI CUM PRECIZA DUMNEALUI.
Institutul de Cercetare a Calității Vieții din cadrul Academiei Române propune introducerea unei taxe obligatorii pentru toți românii cu venituri peste 3.200 lei.
“Fie că sunt salariați, pensionari, patroni sau arendași, oamenii ar trebui să contribuie la bugetul de stat. Măsura s-ar aplica pentru o perioadă de câteva luni, până la maximum un an și ar ajuta statul să colecteze mai mulți bani necesari pentru măsurile anti-criză” (asta este perioada pe care o preconizează ei, realitatea însă va fi de câțiva ani, AȘA S-A PROMIS CÂND S-AU TĂIAT ȘI SALARIILE ADICĂ PE 6 LUNI ȘI A DURAT 2 ANI).
https://www.mediafax.ro/economic/taxa-de-solidaritate-obligatorie-pentru-romanii-cu-salarii-de-peste-3-200-de-lei-solutia-propusa-de-academia-romana-19102008
De ce întreb eu ? Nu mai are România bani, dacă nu, unde sunt ?
“Domnilor” de la ICCV, banii românilor sau dus cumva la Giurgiu (12 milioane E) ?, în alte zone și colțuri ale țării și nu știți “domniile voastre” ? Faceți propuneri pentru propriile familii, neamuri sau prieteni, nu nouă pensionarilor. Ne-au furat ani de zile și acum veniți cu aceste măsuri nesimțite, voi cei care nu produceți nimic și luați salarii enorme pe degeaba ?
https://www.capital.ro/dezvaluirea-momentului-statul-a-cumparat-masti-in-valoare-de-12-milioane-de-euro-de-la-o-firma-care-vinde-alcool-si-tutun-premierul-orban-a-trimis-la-sediul-acesteia-corpul-de-control.html
Despre Legea privind “coșul minim de consum” denumire înlocuită pompos cu “coș minim de consum pentru un trai decent” ce ne poate spune INS, Guvernul Orban și domnul președinte KWI ?


M spunea...

Lui cezar nu ii mai raspund pana nu imi confirma ca imi da din pensia lui diferenta pana la 10.000 de lei. Hai, bă guralivule, ai curaj sau ești un laș? Îți pui portofelul acolo unde iți e gura? Dai din gură numai despre alții dare ești un kăkăcios! E simplu sa bați oameni nevinovați la Revoluție?

@Viorel

"Taxa pe solidaritate" este o prostie anticoncurentiala menita sa scape multinationalele de o eventuala supraimpozitare ca in: Ungaria, Austria, Polonia, Cehia, Bulgaria, Slovacia, Estonia, Lituania, Cipru, Letonia si altele.
Poate fi aplaudata de idiotii gen cezarica - ciripitorul la securitate dar nu de oamenii normali la cap!

De ce?

- Daca ii taie salariul cu 200 de lei atunci ala nu mai cheltuie aia 200 de lei pe covrigii de la colt.
- Ala de la colt da afara un covrigar ca nu mai are vanzare.
- Ala dat afara se duce la ajutorul de somaj si ia de la stat 300 de lei deci pierde statul!
- Nici patronul cu covrigaria nu mai plateste tot atata TVA si impozit - deci pierde statul
- Ala de i s-a taiat salariu o sa strige m#ie PNL si eventual m#ie alora care sprijina partidul antinational liberal.

Singurii multumiti, cum spuneam, sunt cei din multinationale care vor continua sa exporte profitul in tarile-mama!

M spunea...

@Gigi

Nu il baga in seama pe cezar ca e dus cu pluta rau saracu'. La inceput ma enerva dar cand am vazut cat e de impotent. Iti dai seama cum e? Legat cu lantul de gat, mai latra si el la masini!!!! 😂😂😂

Leon spunea...

@Huhu Rezea, deoarece sunt deja aproape 200 de comentarii la aceasta tema, va propun sa deschideti un nou topic pentru cele 2 proiecte, PL x nr.199 si 221 !
La ambele proiecte dnul Senator Nicu FALCOI are amendamente pertinente si care pot fi sustine in Comisia de Aparare din CD.
Probabil ca aceasta comisie, in urma dezbaterilor va propune un Raport de RESPINGERE pentru un proiect si un Raport de ADMITERE pentru celalalt !
Haideti sa incercam sa-i dam o mana de ajutor dnlui Senator, care AMENDAMENTE ar fi mai potrivite pentru MAJORITATEA pensionarilor militari, amendamente ce pot fi sustinute in Comisie si acceptate !

Leon spunea...

@M, pentru aceasta Taxa de solidaritate, eu am o propunere mai simpla:
Ministerul Sanatatii deschide un Cont special pentru aceasta Taxa, si cei care doresc completeaza Formularul 230, si Angajatorul, in cazul nostru, Casele de pensii teritoriale si sectoriale, transfera 3,5% din IMPOZITUL RETINUT IN ANUL 2019 in acest cont.
Personal as opta pentru aceasta varianta si as renunta la varianta de pana acum cu ANCMRR.
Se pot obtine sume mult mai mari prin Formularul 230 decat varianta propusa de Academie..!

Pop Iuliu spunea...

https://sgg.gov.ro/new/wp-content/uploads/2020/04/Pdv_Bp_586_2019.pdf

Viorel spunea...

Aveți perfecta dreptate domnule M, vă prezint și un exemplu, asta nu este nimic (mizilic / profit) comparativ cu profitul ce îl vor avea băncile după amânarea ratelor la români conform OUG nr. 37/2020 și reluarea plății acestora cu dobăndă / rată / dobândă / comisioane. Bravo Guvernul României, trăiască domnul prim ministru Orban și ministrul Cîțu, tot înaite spre mai bine, pentru ei și voi, nu pentru noi.
BCR (acționar majoritar cu un procent de 99,87% Erste Group Bank AG Austria) a înregistrat un profit net de 428,3 milioane de lei în primul trimestru, în creştere cu 60% BCR a înregistrat un profit net de 428,3 milioane de lei (89,3 milioane de euro) în primul trimestru, în creştere cu 60% faţă de acelaşi interval al anului trecut, datorită rezultatului operaţional mai mare şi a impactului pozitiv din... 30 apr, 2020 | Agerpres
https://www.economica.net/finantebanci.html

brenda spunea...

vorbesti prostii si ei sant pensionari asa ca lasa strambele ca nu iti sta bine

M spunea...

@Negritoiu

Îți explic eu camarade : după mintea lui solidari e să îți ia ție și să îi dea lui. Nu contează cariera ci faptul ca tu ai, iar el vrea să fie singurul pe planetă care are.

Gigi spunea...

Ifrim @
Este,nu zic ba.Hai să le punem pe același loc,la frumusețe,la caractere...nu mă pronunț să nu supăr adulatorii din ambele tabere.😀

Gigi spunea...

@Leon
Era o întrebare cu tâlc😀

Niciodată nu am pus la îndoiala că informațiile pe care le aduceți la cunoștința noastră nu ar fi reale.
Cu respect!

Iulian Mareș spunea...

Sporul de confidentialitate se acorda celor care sunt certificati national, NATO/UE pt acces la documente clasificate! Medicul/doctorul/UM/MU are acces la documente clasificate generale cat si specifice medicinei operationale, mai ales daca pregateste/executa misiuni in TOpEx. Primul lucru pe care trebuie sa-l faca este sa completeze un formular online, apoi studiul documentatiei si sa se prezinte pt testarea cunostintelor! Cam toti medicii/doctorii au azi!

Iulian Mareș spunea...

M,
adica, Cezar este un inteligent asimptomatic? Aha!
Ia priveste putin cati frati mai are in spate (11652, caci el este nr. 11653):

Credeti ca dl. Iohannis a procedat corect acuzand PSD ca vrea sa vanda Ardealul
Sondajul a început la 30-Apr-2020 11:47
DA 34,5% (11653)
NU 65,5% (22075)

Iulian Mareș spunea...

asa este!.....deh, mobilul!

Iulian Mareș spunea...

Si acesta este un adevar!

Iulian Mareș spunea...

Ca sa stiti finalul......

Punctul de vedere al Guvernului Guvernul nu susține adoptarea acestei inițiative legislative.

Cu stimă,
Ludovic ORBAN / COVIDUL
PRIM-MINISTRU

Lucian DIMITRIU spunea...

Conform argumentele dumitale să înţelegem că întâmplarea recentă din Camera Deputaţilor dovedeşte că interpretarea Legii autonomiei Ţinutului Secuiesc de către UDMR este corectă ?