Un produs Blogger.

miercuri, iulie 24, 2019

Scenariu horror după viitoarele alegeri

73 comments
Întrebat fiind  despre posibilele scenarii post-alegeri, analistul Chiriac a spus la A3  că, după cele povestite de Alina Mungiu că s-a întâmplat anul trecut în Austria, fără ca UE să intervină, se teme de ce se află în spatele. domnului Barna.

"M-am gândit la afirmația unui tânăr politician pe care eu îl văd foarte sus în USR, domnul Andrei Caramitru, care a promis – așa a promis dânsul - că, atunci când vine la putere, prin ordonanță de urgență, vă arestăm pe toți a doua zi dimineață.
Eu spun așa, aici e un mare semn de întrebare: ce e în spatele domnului Barna? În afară de domnul Andrei Caramitru, mai este ceva? Întreb: cine mai e în spate? Domnul Barna, în regulă, ca persoană fizică, l-am auzit, îl văd, a fost și la dumneavoastră în studio", a mai spus Bogdan Chirieac la Antena 3.
Ascultați ce spune Alina Mungiu! 
în

73 de comentarii:

Huhu Rezea spunea...

Viorele, astea sunt semne evidente de superficialitate.

Leo spunea...

- Tipa are probleme grave la vârsta ei.....
- N-am mai auzit nimic de coleoptera de la av. impotriva poporului. Mai trăiește ?
- E aglomerație mare la Eforie Sud , în campusul MFA-ului de tratamente geriatrice. Toate pilele guleraților MFA bântuie pe acolo. Nu se mai satură să profite fauna profitoare din MFA , de parca ar avea solde și pensii ca a lui Flavius.

Dan spunea...

Te-am distribuit in toate grupurile militare !

Iulian Mareș spunea...

Deși am trimis nu a apărut!
Fa update cu ceea ce s-a întâmplat cu un serviciu special din Austria! Când plm au învățat ăștia și nemții democrația nici draku nu știe!
Pe fond, ROU este împinsă încet, încet spre o nouă formă de organizare socială: anarho-capitalismul!

Iulian Mareș spunea...

Să vă așteptați la drumul spre gulag!
Semnele sunt evidente pt criptofascismul actual!
Cuiburile așteaptă doar "ouă" …! În Austria au ajuns până la nivelul de Premier!
Huhu, de ce le ascunzi asta?
Fără menajamente, ca să știe la ce să se aștepte!

Cezar spunea...

Toate Oracolele consultate confirmă că de la Hurzicati - unde ferul vechi a dispărut , se va ridica un viteaz care
v.a lupta cu GUSATII pentru pensiile militare
Deviza lui.."5 cifre pe cupon"asa cum au peste 2000 de merituoși precum și..DAOGARU !!???
LA CHEMAREA FROMOSULUI- "MANA PE MANSA BAA"-au răspuns catunurile din sud si nord - est intr.un glas:
SĂ TRĂIEȘTI MARIA TA..TOTI CU MAINILE PE EA!!
NB.
DE REMARCAT CA NICI PE AICI NU MAI GASESTI...FER VECHI..!!

Iulian Mareș spunea...

Leonardos,
La cine te referi, în clar?
Vila de la Eforie Sud este micuță, poate Cap Aurora?

Huhu Rezea spunea...

@Mares
Cine vrea sa audă cum un serviciu de informații a arestat alt serviciu de informații din Austria, când partidul neofascist a ajuns la guvernare, este rugat să o asculte pe Mungiu

Leon spunea...

Iată ce a spus Alina Mungiu-Pippidi în cadrul interviului acordat DCNews: „Eram la Viena acum un an și jumătate și au fost alegeri. Și se alege partidul radical-extremist. Care este primul lucru pe care-l fac? Li se dă Ministerul de Interne, iar primul lucru pe care-l fac este să folosească un serviciu special ca să aresteze un alt serviciu, care este cel care îi supraveghea pe extremiștii politici și care-i ascultase pe ei în toți anii în care au fost în opoziție, pentru că era considerat un partid cripto-fascist".

„Cum să spun, trimiți mascații la un alt serviciu al statului, îi umflă pe aia, iau toate înregistrările începând cu patru ani în urmă... și la Bruxelles nu spune nimeni nimic. Am plecat cu totul îngrozită că se poate întâmpla așa ceva, că mi se părea începutul fascismului. Și uite cum s-a terminat, cu vândut contracte publice la ruși sau altora”.

Leo spunea...

Da ,era la Viena , dar unde la Viena , la spital ?....
Leon , Leon , nu mai visa la poveștile cu state paralele.
Una e să scrii o legendă și alta e să legendezi o scriere.
Nu ne-ai mai spus ce- ai mai făcut cu caisata de 60* din aerul expirat....

Huhu Rezea spunea...

@Leonard
Citindu-ți comentariile politice, realizez cum se formează opțiunile tâmpite pentru mișcări extremiste. Respingeți irational orice informație care nu intră în șabloanele euforic prestabilite.
Pe Wurtz l-ai văzut cât de obraznic la adresa României a fost la Sibiu, fără să fie tamponat de nepreședintele românilor.

hankook spunea...

Imbecilul infatuat poarta numele de Kurz , iar ce declara A.M.Pippidi este cat se poate de adevarat...dar sunt unii cu gratar in fata care ar nega si propria existenta !

Patrascioiu spunea...

Madam e mai extremista decât mulți extremiști.Dacă luați teoriile ei de pe timpul lui Basescu și le comparați cu cele prezente veți observa ca sunt schimbate la 180 grade.De fapt ea nu este româncă decât cu nl umele.De multi ani trăiește în Germania.
Simpatizanții PSD observa ca USR le trage presul de sub picioare și încep cu neomarxisti,extremiști, anarhiști etc.
Nu ar strica ca cei care au distrus economia națională sa stea la "biciul domnesc" și sa-și justifice averile.

Iulian Mareș spunea...

Nu grătar în fața ci fier beton în cap!

Patrascioiu spunea...

Simpatizanții PSD-ului conștientizează ca USR le trage scaunul de sub fund și atunci au început cu "neomarxisti,extremiști, anarhiști" etc.
Dacă sunt trimiși la"biciul domnesc"cei ce au distrus economia națională atunci prefer "neomarxisti"

Huhu Rezea spunea...

Turmentații de Iceparu pușcoci și Kis de Slobozia nu depășesc nivelul de cultură civică al nebunelor din Vaslui care se certau cu cei pe care îi întâlneau pe strada și îi blestemau ca sunt corupți.

J spunea...

Huhu Rezea dece va-ti suparat pe ei?Opinia lor este impartasita de multi cetateni romani inclusiv a acelor ce munceac in afara Romaniei.

Iulian Mareș spunea...

Inca mai contam kiar si la ONU!

IAR-330 Puma. Detașamentul românesc „Carpathian Pumas”, pregătit pentru misiunile din Mali


O comisie din cadrul Departamentului pentru Operații de Menținere a Păcii a Organizației Națiunilor Unite a evaluat, în perioada 15-20 iulie, Detașamentul de patru elicoptere dislocabil „Carpathian Pumas”, din Baza 57 Aeriană Mihail Kogălniceanu, în vederea participării la Misiunea Multidimensională Integrată ONU de Stabilizare în Republica Mali (MINUSMA).
Detașamentul de patru elicoptere „Carpathian Pumas” este pregătit pentru misiunea de menținere a păcii din Mali

Concluziile evaluării certifică faptul că detașamentul îndeplinește standardele Organizației Națiunilor Unite pentru participarea la misiune.

Obiectivele urmărite de comisie au constat în evaluarea personalului, tehnicii și materialelor, în vederea stabilirii capacității operaționale a detașamentului pentru îndeplinirea angajamentului asumat prin documentele încheiate între România și ONU, precizează MApN, într-un comunicat emis către DefenseRomania.

Detașamentul „Carpathian Pumas” este format din patru elicoptere IAR-330 Puma L-SAR
Detașamentul român participant la misiunea care va începe la mijlocul lunii octombrie va fi compus din aproximativ 120 de persoane (piloți, personal tehnic și medical) și patru elicoptere IAR-330 Puma L-SAR.
România va sprijini ONU în asistarea Guvernului Republicii Mali pentru continuarea punerii în aplicare a Acordului de Pace, protecția civililor și împiedicarea reîntoarcerii în zonele populate a elementelor armate ostile Acordului de Pace. Detașamentul românesc va efectua misiuni de evacuare medicală MEDEVAC/CASEVAC, căutare-salvare, transport trupe și materiale, misiuni de transport pasageri, patrulare aeriană și misiuni de observare, mai informează sursa citată.

*Pentru gramaticii #"functionali": este un articol preluat, pt care am platit autorului! Voi cui platiti agenda?

Iulian Mareș spunea...

Despre legimitate si legitimizare....in esenta!

România ar putea participa la misiunea navală europeană din Golful Persic.

România se numără printre ţările care ar putea participa la viitoarea misiune navală europeană mobilizată în Golful Persic pentru contracararea acţiunilor Iranului, afirmă surse comunitare citate de ediţia germană a Agenţiei France-Presse şi de cotidianul Die Welt, citate de Mediafax.
Prin vocea ministrului britanic de externe, Londra a anunțat în urmă cu două zile că va încerca să obţină desfăşurarea unei misiuni de protecţie europene în Golf după sechestrarea unui petrolier britanic de către Iran.
Conform unui diplomat european citat de ediţia în limba germană a Agenţiei France-Presse şi de publicaţia Die Welt, ţările care au anunţat deja că analizează posibilitatea de a participa la misiune sunt Danemarca, Olanda, Suedia, Spania şi Italia. Franţa a semnalat deja că susţine iniţiativa Marii Britanii. Ministrul francez de Externe, Jean-Yves Le Drian, a declarat că guvernele de la Paris, Londra şi Berlin pregătesc o "misiune de control şi monitorizare a securităţii maritime" în Golful Persic, precizând că va fi lansată o "iniţiativă europeană".

Guvernul Angela Merkel a anunţat că este în contact cu Marea Britanie şi Franţa pe tema posibilei contribuţii europene la securizarea tranzitului navelor prin Golful Persic. Însă Ministerul de Externe de la Berlin a precizat că deocamdată nu s-a stabilit o contribuţie militară a Germaniei

Leon spunea...

https://cvlpress.ro/25.07.2019/invazia-derizoriului/

CEZAR spunea...

Kiss-de Hurziceni ce naiba ...!!??

CEZAR spunea...

miercuri, iulie 24, 2019
Patras Koiu spunea...bla bla bla..
=====================================================
Ai grija ca tot astia considera ca ai ca tine au mancat cam multa pensie......
Si nu numai ei ..vezi o frantuzoaica urata....!!

CEZAR spunea...

https://thewatchdogweb.wordpress.com/2017/06/06/614/?fbclid=IwAR2LX7WVBzsrDnIG8vtS5Gy-wq-aT_9ZtAbP6yimwKQPb-43qKMUkkieBZI
===============================================
Sa invatam de la ei......!!Norvège: Le Mariage Entre Humains et Animaux Légalisé!!

Sorina spunea...

Unde este draftul de pe masa guvernului ,viorica ce zice ,?

M spunea...

@Patrascoiu - "Dacă sunt trimiși la"beciul domnesc"cei ce au distrus economia națională atunci prefer "neomarxisti" "
Aici si eu sunt de acord. Dar cu un amendament: TOTI !!!!
Nu spui ca Dragnea cu Teldrum a fost "racordat la fonduri publice" e un penal iar Barna cu DCG SRL care a facut sute de mii de euro din contracte cu statul zici ca e Fecioara Maria!

Nu pot sa accept ca un profesoras mediocru de provincie isi cumpara 7 case din salariu! Iar daca domniile voastre puteti atunci asezati-va pe un scaun si intelegeti ca si ailalti pot sa creada ca Dragnea e curat ca lacrima si condamnat politic!

Daca spun, pe principiul domniilor voastre, "daca sunt trimisi la puscarie cei care au participat la lovitura de stat din 10 august atunci prefer fascistii" este o afirmatie criminala.

Mai afirmati: "De fapt ea nu este româncă decât cu numele.De multi ani trăiește în Germania."

Fiti consecvent! Nu afirmati domniile voastre ca expatii sunt cetateni de rangul intai si trebuie sa aiba mai multe drepturi si cei din Romania sunt cetateni inferiori?

Leon spunea...

Ministrul Finanţelor, Eugen Teodorovici, a anunţat joi că nu mai este timp pentru ca rectificarea bugetară să fie aprobată la 31 iulie, aşa cum era planificat, astfel că Executivul ar putea aproba această măsură o săptămână mai târziu.

Iulian Mareș spunea...

M,
Nu-ți consuma muniția pe nătărăii care fac același lucru la infinit, însă se așteaptă la rezultate diferite! ... ei aparțin altui grup biologic!
*Mai interesante sunt preocupările filozofice ale lui Cezar privind mariajul bărbat (sex incert) oaie) capră/vacă/iapă/găină! Ramai perplex de evoluția negativă darwinistă!...deh, trecutul de GAZ îl urmărește și-l chinuiește! Zoofilie sau zoomania?

*Preluare de pe Animal Banat!

Gigi spunea...

În art.ce precede comentariul fiecăruia,gazda noastră,dl.H, îi dă un titlu atăt de relevant încât la prima vedere ai impresia că după alegerile ce vor urma să fim pregătiți de ceva ce nu am mai văzut niciodată,ceva apocaliptic.Apoi,vine cu puține argumente pentru a susține titlul art.
Păi,d-le H,dragi camarazi,nu am trăit noi destule clipe HOROR,după fiecare alegeri din'90 încoace?
Dacă se poate mai rău decît atât,titlul art.își are justificare.

Iulian Mareș spunea...

Huhu,
Hai, că s-a găsit unul și pt interne... Moga! Asta-i prost harnic, sau se preface?

M spunea...

😁 Domnu' Mareș, Ăștia ne vor conduce! Am să răgușesc încercând să îi fac să înțeleagă.
Îmi cer scuze dar pe stimatul și prea apreciatul domn Cezar nu îl mai citesc.
Nu pot socializa cu asemenea specimene. Este exact modelul susținătorilor lui Johannis, oameni de tipul lui Ceaușescu sau inaptul Dide.

Și că să fiu în tema articolului : la PNL mai știu vreo 20 oameni în spatele lui Johannis și Orban dar la USR e Barna, Cioloș și apoi un mare vid, un mare nimic!!! 😁
O să trecem și peste asta. Dacă în turul doi e o omidă și Johannis eu votez omida. Johannis nu merită să fie șeful armatei. A trădat militarii României și de asta nu îl iert. Îl iert de ura adusă, de falsuri, de minciuni, de furtul caselor, de încălcarea Constituție dar de trădare nu îl iert!

Patrascioiu spunea...

M@tind sa cred ca justitia per ansamblu este imparțiala.Când spun justitie mă refer la judecători.

Leo spunea...

Oricine ar veni la MAI după Carmen Gaz , nu are cum să fie mai rău.
L-am văzut și eu vorbind pe noul ministru MAI și dacă ar fi avut în loc de costum un halat albastru și un creion chimic după ureiche , aș fi crezut că l-a pus ministru pe fostul meu vecin , care era gestionar prin anii '90 la aprozarul de la parterul blocului. Fiind ]n zon[ , am s[ trec să-i văd hotelul din Mamaia Nord pe care au mutilat-o pt. ve;nicie astfel de indivizi.
Julio , nu se preface ci ştie foarte bine ceea ce face buzunarelor lui și ale faunei care au mutilat Mamaia Nord.

Cezar spunea...

Iarăși ne baga Daogaru in rahat??
De fapt pe cine apara?
Sau delireaza...in piata??

M spunea...

@Patrascoiu - da, în mare aveți dreptate. Câtă vreme procurorii sunt aserviți politic și nu fac dosare (sau le fac intenționat prost) încrederea în justiție este grav lovită. La fel și cu poliția.
😁 Ați observat cât de asemănătoare este atitudinea rromilor și a celor din rezist în relația cu autoritățile (poliția și jandarmeria)? Am văzut asta din nou la imaginile cu perchezițiile sub Craiova. Aceeași văicăreală agresivă, "ne-au homorât", "ne-au gazat de am murit cu toții","ce aveți cu noi că nu am făcut nimic", "criminalilor".
Oare cum ăia de sunt cu justiția au același comportament cu cel al clanurilor mafiote? 🤔

ifrim spunea...

Cand Consiliul asta nou infiintat este in tratative sa rezolve ceva pentru pensionarii militari cu actualii guvernanti apare vae victis pe sticla ieri amenintand ca-i deschide dosar penal de genocid ministrului finantelor.In aceste conditii sa fie prost sa se aplece asupra doleantelor noastre.Vae victis sigur vrei sa ne ajuti ori ne bagi bete-n roate cu oaresce interes?

Iulian Mareș spunea...

Domnu' M,

Un punct comun: nici eu nu pot tranzactiona cu propria-mi constiinta si, nu voi vota iohanu!
Un punct care ne separa: eu nu-l pot ierta pe iohanu, aici pe pamant, pentru toate relele facute valahilor, de iertare se va ocupa EL-spe-r, acolo sus-undeva, unde se face decantarea!

Iulian Mareș spunea...

Cezar,
referitot la lik, tie cred ca-ti place mai mult catzeaua decat cainele Rudolf!

Iulian Mareș spunea...

DEZASTRU pentru ioha, serviciile l-au abandonat?

https://www.dcnews.ro/poll

*nici Sibiul, cu renumitii lui ciobeni "isteti", nevoie mare,-deci grea?!!!

CEZAR spunea...

Pastrez o capra raioasa pentru m-Al ,
in speranta ca legea Norvegiana ..se va aplica si la Romania.....!!
Nu vei mai fi gelos..vei fi ...fericit !!!

CEZAR spunea...

......"In concluzie, va atragem respectuos atentia ca PENSIA nu este un venit ci o restituire dintr-un venit deja impozitat si un drept patrimonial dobandit sau un depozit pe care trebuie sa-l restituiti prin contract de munca ori „activitate”, actualizandu-l la valoarea reala la zi a leului. Ea nu poate fi, legal, impozitata nici in procent fix, nici progresiv si nici taxata! Guvernele trebuie sa o plateasca indiferent daca au sau nu bani sau daca statul roman exista ori dispare! Iar daca nu sunt in stare, pleaca! Doar cu veniturile salariale de orice tip, indemnizatiile de merit, rentele viagere, ajutoarele sociale si profiturile puteti jongla la capitolul impozitare, taxare, „recalculare” cum si cat va tine cureaua ... electorala!"
....Ghiciti autorul...??
Va dau un indiciu
Ceva vreme in urma "tipuia": MILITARII NU AU PLATIT CONTRIBUTII !!

Iulian Mareș spunea...

Că să înțelegeți contextul trebuie să deskideți linkul:

https://www.cotidianul.ro/contele-de-saint-germain-sri-cocheteaza-cu-inalta-tradare/

"Vreau să le zic clar (pesediștilor, n.a.): nu vă jucați cu focul. Dacă așa ceva devine posibil și acceptat ca fiind constituțional – de ce nu am da și noi un OUG retroactiv în prima zi de guvernare care să anuleze tot ce ați făcut voi și să va și arunce în pușcărie imediat pe toți? Ce ne-ar împiedica dacă există precedent? Și de ce nu am face asta ÎNAINTE de a alinia toată legislația cu recomandările MCV si ale Comisiei de la Veneția? Așa scăpăm și de voi și rezolvăm și toată legislația juridică rapid (ca nu o sa mai aibă cine sa o blocheze – veți fi toți la Rahova și Jilava). Așa că gândiți-vă bine ce faceți!”.

avianyc spunea...

Am avut intentia sa renunt a scrie asa ceva dar totusi scriu.
Am avut obligatia ca sa ajut pe cineva ca in urma asteptarii peste doua luni de zile sa se interneze la Centrul Oncologic Oradea pentru o serie de 20 de sedinte de radioterapie in urma unei operatii dificile.
Lunea am internat-o ,joi dupa patru sedinte s-a stricat aparatul de radioterapie.
Fisa de externare cu revenire lunea urmatoare timp in care echipa chemata din Germania v-a repune in functiune aparatul.
Lunea urmatoare alt drum _60 km ,internare ,dupa doua ore se defecteaza din nou aparatul,cu diacnostic si decizie de casare din partea echipei tehnice.
Stres si disperare pentru pacietii.
Medicii le fac fisa de externare cu simpla recomandare sa continue tratamentul in alte localitati disponibile.
Cu chiu cu vai prin relatii ,cunostiinte gasim o clinica in Cluj care accepta tratamentul dar cu conditia sa ne gasim gazda fiindca nu sunt locuri disponibile pentru internare pe pat in clinica.
Acceptam prima sedinta miercuri la ora 17 a doua joi la ora 21.00 cu naeta 90 de km dus ,90 intors la domiciliu.
Pentru saptamana viitoare am gasit gazduire la o pensiune.180 lei/ zi doua persoane plus 100 lei pe zi pentru insotitor ,persoana in cauza deplasandu-se greu doar ca carje pe ambele mâini.Plus hrana fiindca pensiunea asigura doar cazare.
Ce o fi mai departe ramane de vazut.
Am sa-i trimit d-nului Huhurez vorbirea purtata cu externatul de la Oradea in drum spre Cluj.
Infiorator si de necrezut intr-o tara plina de politicieni putrezi de bogati cu salarizare fabuloasa si corupti pana la varful radacinilor.
Pentru popor cumpara cea mai ieftina aparatura iar ei se trateaza numai in Austria si Germania.
Eu i-as aresta pe toti si ar scapa doar cei care-si justifica leu cu leu averea.Inclusiv pe cei care-i sustin.
Donati din putinul vostru pentru construtia de spitale care ajuta pacientii si insotitorii fiindca de la politicieni ,indiferent ce culoare or fi nicio sperante.
Poate multi din aceste randuri veti intelege drama acestui popor ca cetatean ,pacient si mai ales pensionar civil ca in cazul de fata.
Bunul Dumnezeu sa ajute pe toata lumea in nevoi si suferinta.
Nu-i bine ca spun dar nu am luat si nu voi lua 1 leu recompensa pentru ajutorul acordat ,nici macar pentru benzina consumata.
Aici trebuie sa functioneze solidaritatea si nu pentru tacma imbuibatilor in bogatii furate si facute pe spinarea amaratilor platiti la salariul minim sau ceva peste.

Cezar spunea...

Omule..cinste tie !!
Doamne ajuta ca POTI !!

Leo spunea...

@T3 ,dar ceva noutăți de la tehnocratul de CJ mai ai ?

Iulian Mareș spunea...

T3,
Trebuie sa fii tare la astfel de necazuri!

*Parca ne dădeau exemplu pe Bolojan? De ce nu încerci la Cluj? Sau București, cu internare?
În situația costurilor cazare/masă, mai bine faci naveta zilnic! Numai că după câteva ședințe nu o sa se simtă tocmai Ok... grețuri, ceva dureri, etc!

avianyc spunea...

@ Leonard
Nici eu nu-mi explic decât intr-un singur mod ( nedorit bineinteles) absenta lui @ tehnocrat de CJ de pe blog.
Altfel motanul travestit ciorditor de drepturi de proprietate sigur ar fi avut zile grele.
Să speram că totusi intr- o zi va apare din nou pe aici.
Daca este in viata îi doresc multa sanatate.

M spunea...

Scenariu horror dupa alegeri?

Uitati-va la ce se intampla acum!
Dupa ani de atacuri impotriva fortelor de ordine acestea se tem sa mai actioneze. Rezist, Johannis si PNL-USR au facut TOT ce au putut sa blocheze actiunile ferme ale politiei si jandarmeriei. Legea care le permitea intrarea in locuinta numai pe "indicii" nu doar atunci cand era o actiune in flagrant este blocata de Johannis si USR + PNL.

Cand faci dosare pentru abuz in serviciu oricarui politist ce actioneaza ferm, cand se intampla sa intre gresit la perchezitii se trezesc cu dosar penal, cand procurorul e Dumnezeu pe pamant cine are curajul sa il contrazica?

Ati facut dosare penale jandarmilor care au impiedicat o lovitura de stat si ii tocati de un an ca au dat cu gaze lacrimogene impotriva unor scelerati!

Procurorul din Caracal e mare "rezist" semnatar al tuturor "petitiilor" de sustinere a lui Kovesi deci inviolabil si mai presus de lege!
Vai de capul nostru! Fara forte de ordine ferme si agresive in impunerea legii ne asteapta haosul cel mult dorit de rezist si din pacate si de unii oameni care ar fi trebuit sa inteleaga ce inseamna asta!

Rezist si Johannis au mainile patate de sange. Iar PSD este la fel de vinovat pentru ca nu a stiut sa lupte si a capitulat lamentabil in fata acestora! Demisia Dancila!!!! La cratita!!! Ai sa fi judecata de istorie ca si complice cu Johannis!


Ia cititi PL-x 254/2019
Sau aici: http://www.cdep.ro/proiecte/2018/400/00/5/se534.pdf "daca exista indicii" nu trebuie sa mai astepte sa fie siguri ca e o fapta in flagrant!!!!
Si aici pozitiile USR si PNL niste criminali ordinari care au sarit sa scape infractorii.

Leon spunea...

Are dreptate@M..!
Pl x nr.254/2019, adoptata de CD a fost sesizata la CCR de catre parlamentarii PNL+USR.

Huhu Rezea spunea...

Un procuror caracalean care, după ce că este #rezist și împotriva SIJ, mai este și analfabet juridic.
Nu avea nevoie de legea taragănată diresponsabil de kiw câtă vreme codul de procedura penala permite pătrunderea într-un domiciliu pentru salvarea de vieți și de bunuri.
Nici milițienii demililarizati nu sunt mai deștepți, dacă s-au uitat în guragura unui prost.
Fata spune la telefon ca este rapită și deștepții de la STS sună de 9 ori pt a relua legătură întrerupta. Ce mama dracului de proceduri au ăștia? Nici atât nu-i duce mintea ca sunând îl alertează pe răpitor și pun viata sechestratului în pericol.
Fata a greșit! Dacă spunea ca dă mită în acel loc necunoscut, veneau statul paralel în cinci minute.
Ăștia se excită doar la coruptie

Leo spunea...

Lui Budă i s-a cerut să demisioneze , iar el "a luat act de demitere".
Asta este ţara condusă de impostori semianalfabeţi pt. care incultura şi doctoratl plagiat este o virtute.
"DĂI TURCINE CĂ TE FAC MINISTRU!" (zicea o tovarăşă din spuma conducerii la orgasm prin anii '80).
Iar acum , după 38 de ani , predecesoarea ei zice , "că vom discuta la SEX problema"..
Coducătoarele la SEX şi proştii la muncă să le plătescă că fac SEX .

Arfy spunea...

Tot ce se întâmplă prost este din cauza opoziției! Este o structură zdravănă de două partide aflată la putere. Faceți naibii ce trebuie! nu mai aruncați vina pe alții. S-a coborât atât de mult cu nivelul de pregătire profesională, începând cu șefii și continuând cu imbecili lor subordonați, aduși pe relații și pregătiți de "nepregatiții" existenți deja. Ca să-l citez pe atotștiutorul Mareș: sunt numiți politic! Chiar dacă plăvanii nu se pricep la nimic!După cercetări o sa reiasă că victima a fost de vină și părinții acesteia. În rest, instituțiile statului și-au făcut datoria. Ce speranțe mai aveți într-o lege a pensiilor așteptată de către toți pensionarii dar și activii? Această structură de partide trebuie să dispară și o resetare a societății. S-a ajuns prea jos. S-a inversat scara valorilor. Apropos, cine mai este ministru apărării? Eu nu mi-l amintesc!

M spunea...

Domnule Huhurez, cu respect,
Nici azi, după ce au răscolit domiciliul respectiv nu s-au găsit probe pentru a îl acuza de crimă. Da, aveți dreptate, există și forța majoră dar pentru asta ai nevoie de măcar o probă, cât de mică, de un strigăt etc. Nu a fost cazul!

Nu uitați că, așa civili cum sunt polițaii, se subordonează procurorului din momentul în care a fost preluat de acesta dosarul penal.

Vedeți ce presiune este ca forțele de ordine să fie timorate. 3 jandarmi au prins un pedofil. Ala a fugit, nu a putut fi încătușat decât după o jumătate de oră iar apoi a crăpat. Ați văzut reacția? Păi nu e mai bine să se uite în altă parte?

Culmea tupeului e că după ce au blocat legea ce dă puteri sporite poliției, după ce au făcut plângeri penale polițiștilor și jandarmilor care își fac datoria - rezist, Johannis, PNL + USR au tupeu să acuze!!!!

Polițiștii care au făcut școală militară pe vremea noastră au fost sacrificați la fel ca și cei disponibilizați din Armată pentru a intra în UE și NATO. Nu e vina lor că sunt civili.

avianyc spunea...

@ Mares
La Oradea ,clinica Oncologica este o aripa a Spitalului Judetean de copii aflat in subordinea CJ BH ,majoritar udmr plus psd in tandem.
Au aparat de radioterapie nou ,tinut de piesa de muzeu infoliat in magazie.
Ca sa-l monteze -autorizeze pentru punere in functiune au nevoie de minim 4 luni de zile, timp in care afectiunea multor pacienti care intrerup terapia se poate agrava spre ireversibil.
Am vazut pacienti cu lacrimi in ochi nestiind unde sa se indrepte pentru continusrea tratamentului. Sistemul medical nu le asigura nicio protectie ,indrumare ,transfer prin colaborare cu alte unitati de gen in astfel de cazuri.
Iti pun pur si simplu foaia de externare in brate si descurcate.
La Cluj am incercat prin internare la clinicilre de stat insa programare doar peste3-4 luni ,fiind foarte aglomerati si perioada de concedii.
O clinica era inchisa sectia complet ,toti fiind plecati in concediu.
Asa ca am apelat prin fetele unor colegi de la Cluj ,asiatente medicale la aceasta clinica privata ,obtinand continuarea tratamentului pri programare zilnica alternativ la orele 17.00 si 21.00 si cu conditia sa gasesc gazda pentru cazare ,deoarece clinica este superaglomerata.
Tratamentul doar este decontat de CNAS.In rest ,stres si nevi ,oboseala cat incape.
In felul aceasta am reusit sa mai diminuez din depresia in care a intrat pacientul.
Asta este Romania de la a la z in sistemul bugetar oricate laude iar aduce unii si altii .
Sanatate nu ,justitie praf ,administratie dupa cum îi taie capul,politie si jAndarmerie aroganda si de multe ori tinatoare de 6 hotilor si interlopilor,spitale nu,autostrazi nu, mizerie peste tot si personal needucat civic si profesional la tot pasul.
Mai cazu si pleasca asta de la Caracal ca sa sublinieze neimplicarea si nepasarea sistemului fata de omul de rand.
Motiv pentru unii sa dea iar vina pe nu stiu ce # rezist ,etc cand politistii au suficienta legislatie sa intervina in cazul de acest gen in care sunt implicati minori ( considerate de lege fiinte fara aparare sau posibilitate de a se apara).
Cineva ,pe seama sistemului medical a spus o vorba care se reflecta cu multa pregnanta in ultimul timp in realitate," daca nu mori te omoara sistemul".
Sistemul imbecil impanat cu neamuri si cumetrii de la portar pana la director.
Cand spargeau usile cu berbecii pe la adrese gresite nu era nicio problema .Nici macar scuze.Ba pe unul din Bucuresti ,etajul 8 l-au si amendat si i-au facut dosar penal pentru ultraj pentru ca dupa ce s-a trezit cu usa sparta si mascatii peste el pus cu o femeie de 80 de ani pe burta ,dovedindu-le ca au gresit adresa le-a tras o injuratura.
In Oradea fata in fata cu Centrul Oncologic se afla spitalul privat" Pelican".
Momentan contruieste cu muncitori turci inca un corp de spital cat Centrul Oncologic iar cei de la Centrul Oncologic de stat in subordinea CJudetean nu au fost in stare de 2 ani sa gaseasca o camera in care sa monteze noul aparat pe care l-au primit si tinut in magazia spitalului.
Stau si ma intreb pentru ce i-au salariile 4 luni de zile daca sectia radioterapie este fara pacienti ?
Cata dreptate are d-na ministru cateodata in unele afirmatii despre sistem si oamenii care-l compun.



M spunea...

Am căutat un pic ca să dau citatul exact. De ce eu cred ca polițiștii nu sunt vinovați de intrarea cu întârziere la percheziție și nici de încă câteva lucruri care li se impută:
Legea 364/2004
Articolul 8
(1) Organele de cercetare ale poliției judiciare își desfășoară activitatea sub conducerea, supravegherea și controlul procurorului, fiind obligate să ducă la îndeplinire dispozițiile acestuia.
(2) Șefii ierarhici pot da polițiștilor care fac parte din poliția judiciară dispoziții și îndrumări în efectuarea activităților de constatare a infracțiunilor și de strângere a datelor în vederea identificării autorilor infracțiunilor și începerii urmăririi penale.
(3) Organele ierarhic superioare ale polițiștilor care fac parte din poliția judiciară nu pot să dea îndrumări sau dispoziții privind cercetarea penală, procurorul fiind singurul competent în acest sens.


Ma întreb însă dacă nu se încearcă scăparea procurorilor?!

Mă întreb de ce nu se vorbește mai mult despre legea blocată de Johannis și ai lui care ar fi ajutat la intervenție?!

Mă întreb cum au tupeu rezistenții să iasă în stradă când ei au blocat modificarea legii care permitea intrarea în domiciliu imediat când sunt indicii că cineva e un pericol?!

Huhu Rezea spunea...

Ce mi-s procurorii, ce mi-s milițienii demililarizati! Toți, o apă și-un pământ.
Ce motiv mai așteptau ca să pătrundă în curtea rapitorului când fata a apucat sa comunice la 112 că a fost violată și este legată cu sârmă. Nu numai organele de cercetare aveau dreptul sa pătrundă ca s-o elibereze pe față ci potrivit dispozițiilor constituționale orice cetățean.
Lipsa de civism se observa și printre rezerviștii care încearcă sa scuze organele de cercetare, dar și vecinii care au tăcut complice cu nebunul.
Păi, dacă ia foc apartamentul vecinului și auzi țipete în interior aștepți sa vina pompierii, politia sau o iei la fugă? Nuuu!
Până vin pompierii încerci sa spargi ușa ca să scoți persoanele aflate în pericol în apartament. Alții opresc gazele. Nimeni nu va putea sa te acuze ca ai violat domiciliul.

CEZAR spunea...

Este o inscenare !
Unde-i cadavrul violat sau nu !
Deja militia vorbeste doar de trafic de minore....

avianyc spunea...

Cam asta este peste tot cand reclami astae si nu cred ca trebuie ceva mai mult pentru a justifica indiferenta si aroganta organelor statului in raport cu cetateanul
"Șeful Poliției Caracal, către tatăl Alexandrei: Dacă dă dracu să fie încurcată cu vreunul, plătești perchezițiile!"
Unii cred ca sunt pe alta planeta sau nu au toate doagele stranse ca sa poate analiza cu luciditate fenomenele negative care abunda in societate.
Dupa noul Cod Penal hacuit la ordin de juristi precum Iordache,Nicolicea ,Cataniciu cu pedepse injumatatite se pare ca pentru asa ceva acest nemernic va lua daca nu ma insel doar intre 7 si 15 ani.
Merita asta sa mai vada libertatea daca am avea legi facute de persoane responsabile?

M spunea...

Ai dreptate Huhurez.... Dar îmi dai mie dreptate. Zici "auzi țipete"!!!!!!
Dacă tipa cineva era un motiv!
Suntem militari, dacă primim ordin să stăm pe loc, stăm pe loc! Procurorul este comandantul acțiunii.
Nu uitați că mai intraseră în 3 locații și nu au găsit nimic (cu respectarea prevederilor CPP).
Dar dacă nu era nimic nici la adresa asta iar acțiunea era cu încălcarea CPP? Aveau polițiștii plângere penală pe abuz în serviciu?

Legea e proastă!!!!!
Ea urmează sa fie îmbunătățită!!!
Îmbunătățirea a fost blocată 7 luni de Johannis și USR.
PSD nu are sânge să adopte modificările prin OUG pentru că ies trepanații lui Johannis în stradă!!!

La maternitatea Giulești de vină e o asistentă. .
La Colectiv au fost găsiți vinovați un muncitor și doi pompieri.
In Apuseni a fost găsit vinovat Iovan!
Aici vor fi vinovați polițiștii (probabil ceva subofițeri).

M spunea...

@avianyc - nu dezinforma!!!!! Pedeapsa a rămas detenție pe viață sau 15-25 de ani!!!
Dacă vrei sa dai vina pe cineva da vina pe Johannis și USR care au blocat modificarea legii ce ar fi permis intrarea în casa și fără mandat! 😁 Să te văd! Ai ceva integritate!?


Dobitocul ăla de polițai care a vorbit așa cu tatăl victimei trebuie dat afară!!!

O informație interesantă : o autospecială a poliției (DOS) se deplasa către București (venea de la cazul de la Craiova cu mafia din Mexic). Mașina era dotata cu echipamente de localizare GSM. Au fost rugați de colegii lor să dea ajutor. Procurorul a refuzat și a spus că dacă e nevoie îi cheamă el. Șeful de echipaj a răspuns că el nu pleacă până nu găsește fata!
Au intrat in acțiune și fiind buni au găsit adresa pe la ora 19-19:30.
Era timp de percheziție până la 20:00. Procurorul a afirmat că adresa e în afara sectorului dat de STS și că el s-a făcut de râs cu precedentele 3 mandate.
Cumpănașu a sunat la IGPR care i-au spus asta și apoi Cumpănașu a intervenit la procurorul general. Abia la 01:00 s-a cerut mandat de percheziție!
La ora 4:00 polițiștii erau în dispozitiv. Veniseră toți care participaseră la căutări și l-au adus și pe tatăl fetei. Se ascunseseră prin zonă. Erau atâția că un vecin a dat telefon la 112 să anunțe că sunt persoane suspecte! 😁
Atât tatăl cât și șeful mascatilor l-au rugat pe procuror să intre în acțiune.
Procurorul a răspuns ca nu vrea să fie cercetat de SSIIJ dar ca dacă aude zgomote da ordin de acțiune.
Nu a auzit = nu a dat ordin până la ora 6

avianyc spunea...

Daca o sa spun " ca trebuie sa moara oameni ca sa constatam ca legea este proasta" probabil voi fi catalogat # rezist.
Daca o sa spun ca daca suni la 112 ca sa reclami ca in barul de vizavi muzica si chiotele clientilor depasesc nivelul acustic permis de legea 61 dupa orele 22.00 vine politistul si te scoate afara in pijama in fata reclamatilor din bar ca sa identifice si sa noteze datele de identificare altfel risti amenda, cineva o sa ma catalogheze #rezist.
Dupa care clientii din bar ,dupa ce poate iti trag si o injuratura in prezenta politistului identificator continua linistiti distractia cu muzica la maxim.
Daca spun ca in Constitutie scrie ca pentru salvarea vietii si mai ales in astfel de cazuri in care sunt implicati minori nu este nevoie de autorizatii ierarhice si ca probabil multi politisti cu 10 luni pregatire si altii culesi din civilie ,etc nu prea au dat cu nasul prin Constitutie voi fi calalogat de unii #rezist.
Daca mai spun ca legile cu efect asupra intimitatii persoanei si familie facute si votate pe picior avand ca coproducatori persoane "marcante "precum dna Carmen Gaz si aparatorul politistilor in orice situatii Coarna presupun obligatoriu control constitutional la CCR probabil unii o sa ma catalogheze #rezist.
Si daca totusi prin absurd uele art din lege vor fi declarate neconstitutionale cine plateste pentru aplicare ,dupa cum spun unii chiar prin OUG.
De cate nu ar fi nevoie daca politistii si-ar face corect datoria .Chiar si munca de preventie lipseste cu desavarsire.

M spunea...

@avianyc
1. Nu mai spuneți de Constituție. Prevederile ei sunt transpuse în legi. Se aplica CPP.
2. Nu trebuie sa moară oameni. Trebuie ca Johannis să se oprească să ne folosească viața și siguranța în lupta politică!
3. Modificarea legii în sensul pe care l-am citat mai sus a fost propusa de polițiști tocmai pentru asemenea cazuri. Johannis a blocat legea. Acest om ros de ură a sărit în ajutorul infractorilor.
4. Lipsa de empatie a medicilor (mai ales chirurgi) a polițiștilor și a altor profesii ce se confruntă zilnic cu drame umane este studiată în toată lumea. La noi teama de a nu greși se adaugă la lipsa de empatie.
5. Susținătorii lui Johannis aruncă vina pe polițiști (pentru că sunt în subordinea Guvernului și pentru a scăpa de responsabilitatea blocării legii)
6. Nimic despre procuror domnule Avianyc??? Nu aveți voie să îl criticați??? Pentru că e un susținător al lui Kovesi și un protestatar împotriva Secției Speciale????

Iulian Mareș spunea...

T3,
ce usor minti!
Spitalul este subordonat Financiar Primariei nu CJ!

Iulian Mareș spunea...

Ca sa nu-l citez pe total necunoscatorul de om cu nume de caine englezesc...

...daca citeai ce a scris M si taceai, deveneai filozof, sanse 2%!
Leaga-te de procurori omule!
Mainile le au patate de sange si $ cei care au blocat ca niste autisti legea!
Faptul ca au fost implicati nu 1 un cretin de procuror ci 3, plus un judecator ce au interzis actiunea pana la 06.00, trebuie sa-ti dea de gandit, loaza!

Iulian Mareș spunea...

Uite viteazul!!!!

Gabriel Leș a transmis un mesaj după tragedia de la Caracal.

Ministrul Apărării a trecut în revistă incidentele în care STS a fost implicat și a propus trecerea STS în subordinea MApN.

„În 2007, Bruxelles-ul deschidea împotriva României procedura de infringement pentru lipsa localizării pe sistemul de urgență 112.

În ianuarie 2009 problema părea rezolvată prin implementarea mecanismului de către o companie privată.

În 2014 avionul SMURD se prăbușește în Apuseni, iar eșecul de a localiza în timp util aeronava se soldează cu decesul a doi membri ai echipajului.

În 2019 sistemul de urgență 112 eșuează încă o dată lamentabil, cei însărcinați cu operarea nefiind capabili să localizeze apelantul. Mai exact, STS a transmis o arie în Apuseni și alte trei locații greșite. Rezultatele le cunoaștem: o tragedie teribilă ce nu poate rămâne fără urmări.

Ministerul Apărării Naționale are infrastructura și resursa umană specializată pentru a aduce la parametrii optimi acest sistem. Trecerea STS sub coordonarea MApN cred că este unica soluție de a reforma și reda credibilitatea aceastei structuri esențiale pentru sistemului național de securitate”, a transmis Gabriel Leș pe pagina personală de Facebook.

Iulian Mareș spunea...

t3,
ia analizeaza raspunsul tutei, fost MJ:
"Andreea Sava a relatat o intervenție într-un comentariu al fostului ministru de Justiție Raluca Prună, care îi răspunde unei doamne, sub forma unui alt comentariu, legat de cazul cu fata ucisă din Caracal. Doamna respectivă spunea că dacă, în cazul Caracal, era infracțiune flagrantă se putea intra și fără mandat. Doamna Raluca Prună a răspuns: ”Poate îmi explicați și mie ce e ăla flagrant! Nimic nu era în desfășurare. Totul se petrecuse. Deci nu exista condiția de infracțiune flagrantă.”

Iulian Mareș spunea...

Coincidenta?

Radu Herjeu a scris, pe pagina sa de Facebook, că evenimentele care se petrec după cazul înfiorător de la Caracal îi provoacă un deja vu, şi îl provoacă pe un fost premier să spună dacă nu simte acelaşi lucru.

"Mă uit la televizor și am un deja vu. Să-mi confirme dl Barna, că dânsul le are cu filmele cu pastile, parcă un ”Deja vu” e un glitch (eroare) în Sistem!

Dar divaghez. Deci am senzația că am mai văzut undeva secvența asta în care o tragedie e confiscată, profitându-se de emoția firească a oamenilor, pentru a fi folosită la răfuieli politice. Dl. Ponta, n-ați mai văzut-o și dvs.?", a scris Radu Herjeu, referindu-se la protestele care au urmat imediat după tragedia din clubul Colectiv, în urma cărora fostul premier Victor Ponta a demisionat din funcţie.

avianyc spunea...

@ M
Domnule M
112 = urgenta
URGENȚĂ inseamna ambulanta in cea mai mare viteza ,inseamna ISU in cea mai mare viteza ,inseamna politie in cea mai mare viteza la locul actiunii.
Constitutia ,legea fundamentala spune intr-un paragraf că " salvarea vietii are prioritate "inaintea oricarei aprobari.
Asa trebuie sa se intample daca vrem ca 112 sa fie = URGENTA.
Altfel ii tinem pe toti la poarta pana pacientul il internam mort,casa arde in totalitate,infractorii termina violul si trec in nefiinta victima asteptand de la niste niste zebzeci sa dea aprobari pe scara ierarhica.
Si cand stai sa te gandesti ca toti din sistemul de urgenta sun sunt platiti regeste.......ar putea sa-si dea seama ca 112 de 3 ori inseamna URGENTA maxima si nu asteapta aprobari.

M spunea...

@avianyc - ai 100% dreptate. Dar trebuie să le spui și unde sa se ducă!!!!
Nu poți să spargi 1000 de case!!!!
Ia vezi poza STS și ai sa constați că aceea casă era în afara zonei!
La ora 19 au aflat adresa de la DOS. Dar era dosar penal sub conducerea unui procuror. Unui polițist care ieșea din ordinul procurorului i se deschide dosar penal!
Am înțeles ca sunteți rezervist din aviație. Dacă va trimite controlorul de zbor către Arad dar tinta este la Constanța ce vină aveți dumneavoastră?
Dacă tinta e un avion oarecare, poate civil, deschizi focul cum îl vezi?
Un militar trebuie să aibă sânge rece, acționează gândit nu sentimental.
Dacă se auzea un zgomot, dacă se vedea foc fiți convins că intrau imediat, indiferent dacă se opunea procurorul.

Stelian P. spunea...

@M/avianyc
De acord cu ambele demonstratii. In legatura cu "unde sa se duca" am o mica precizare:
- STS a dat o suprafata unde au crezut ei (in baza tehnicii pe care o au in dotare) ca se afla telefonul.
- SRI are posibilitatea tehnica de a activa microfonul unui telefon fara sa-l apeleze. Sunt sigur ca daca politistii ar fi auzit ce se intimpla linga telefon ar fi intervenit. Ma intreb acum dece au condamnat unii cu tarie protocoalele cu SRI si in loc sa ofere mijloace de aparare criminalului au favorizat (fara sa vrea, sper eu) o crima monstruoasa ?
Si acum exista posibilitatea legala ca politistii IN BAZA PROBELOR pe care le aveau sa solicite judecatorului punerea sub ascultare si localizare a telefonului. Procedura insa este foarte greoaie si in cazul asta nu ar fi rezolvat nimic. Daca exista o intelegere prealabila intre SRI si celelalte institutii implicate totul se rezolva in citeva minute.

avianyc spunea...

@ Stelian P
foarte bine punctat.Tocmai pregateam un raspuns pentru @ M pe acesata tema.
Iata-l aici,
@ M
Nu sunt un priceput al informatiilor de responsabiltate STS ( cu toate ca am fost coleg de generatie in academie cu fostul sef STS - o minte sclipitoare la facultatea de informatica si comunicatii ),stiu insa ca ca prin anii 90 unui vecin i s-a furat telefonul mobil probabil de un prostanac care pe urma l-a utizat cu aceeasi cartele.
Dornic sa-și recupereze agenda la care tinea foaret mult s-a adresat politiei ,iar politia l- a indrumat pentru localizare ,etc catre SRI care detinea aparatura necesara.
L-au prins dupa urgent si prin politie omul si-a recuperat telefonul cu agenda integrala.
Nu stiu cum mai este acum după ispravile dragniste in domeniu ,anulare protocoale ,etc cert este ca institutiile au devenit stat in stat fara colaborare interistitutionala ,bravând care mai de care sa-și arate muschii in fata celeilalte.
Daca SRI mai detine aparatura de localizare si nu s-a apelat si la ei este inca o palma pentru acest sistem ticălosit indus de indivizi certati cu legea.
Spun si repet inca odata eram in BUC la un postuniversitar cu participanti din toate institutiile de forta când l-au prins pe acel infractor-criminal periculos Pasaris ( poate nu am scris corect numele). L-au localizat prin SRI la punc ochit -punct lovit fara să mai apuce a apasa pe tragaci.
Retin afirmatia unui coleg bucurestean de curs de la MAI ; ”mafia criminala si interlopă din Bucuresti nu are frica decat de mascati” !!!!!!!!!! Spune multe asta ........
Ca sa nu mai spun ce povesteau sts-istii despre aventurile si chefurile politicienilor pe care-i insoteau pretutindeni............ Atunci m-am scarbit prima data de tot ce se intampla pe aici . O fata umana la vedere si una murdară si nevazută.

Paralela facuta de d-voastra intre av si acest caz nu se sustine.
La av profesionistii care binocleaza in radarele de pe Muntele Mic , Semenic , M-tii Rodnei ,etc vad imediat devierea unei aeronave comerciale sau chiar militare daca nu se depalaseaza invizibil sau pe sub radar ,dau alarma cu date precise si in 15-20 de minute Mig-ul din celula de alarma ( pe viitor F16 dupa ce va fi autorizat pt politie aeriana Nato) se afla paralel cu aeronava in cauza ,urmand semnalele conventionale de rigoare pe care nu are sens sa le expun aici.
Suntem atat de profesionisti in acest domeniu incat niciodata nu se va intampla la noi ce s-a intamplat la americani ,ca 5 avioane comerciale sa devieze de la ruta prestabilita si niciun avion militar sa fie ridicat de la sol la interceptare.
Asisderea cu avionul deviat de la traseu in Ucraina si neinterceptat de aviatia ucraineana ,doborat in schimb de rebelii separatisti.

Din pacate institutiile au devenit stat in stat fara protocoale ,planuri ,etc cum vreti sa le spuneti pentru cazuri speciale in care viata si siguranta cetateanului sunt puse in pericol.La fel si la spitale. te transfera de la un spital la altul mai dotat ,unul iti face externarea la celalalt astepti la UPU de la 4 dupa masa pâna la 24 -miezul noptii ca sa vina un medic de pe sectie sa hotareasca daca te interneaza sau nu.
Am mai spus-o si o repet ; prinderea hotilor ,criminalilor etc scuza mijloacele. Apoi cercetarea sa o faca doar cei in drept dar protocolul ,planul ,etc sa ramana in vigoare.
Altfel ne asalteaza pleava asta de gainari ,infractori si criminali periculosi. Jandarmul prinde hotul , politistul il face scapat .Politistul prinde hotul ,procurorul il face scapat .Procurorul trimite hotul in judecata ,judecatorul il face scapat. Judecatorul si procurorul ajung cercetati disciplinar si CSM ii face scapati .Totul depinde de partea carei gasti politice sau interinstitutionale esti afiliat.
DE ce ? Fiindcă nu le mai este frică de nimeni . Sunt stat in stat ,un fel de zei pe mosia lor imbârligati in interese intre ei si apoi cu politicieni corupti ,etc.

M spunea...

@avianyc - aproape tot ati spus corect
1. Nu se poate activa microfonul decat la un telefon pornit.
2. STS a dat o arie aiurea de cautare. Romania este avertizata de ani de zile ca a ramas in urma cu localizarea apelurilor 112.
3. Intelegeti o data ca din momentul in care procurorul a preluat dosarul penal el e comandant!
Srelian zice "Si acum exista posibilitatea legala ca politistii IN BAZA PROBELOR pe care le aveau sa solicite judecatorului " - eronat!!!!! Politistii nu au ce vorbi cu judecatorul!
4. In tinerete m-am urcat pe o masina de pompieri cu un coleg pompier care era de serviciu. Era incendiu la o casa. Adresa.... Panselutelor 25. Plecam noi cu girofaruri, sirene vreo trei masini d-alea mari. Ajungem pe Panselutelor si incepem sa numaram casele.... 21....23.....25. Oprim masiniile. Ne dam jos! Strada linistita, pe la 3 noaptea. Nici un foc! Ies oamenii de prin case.
- Aici e Panselutelor 25?!?!?!
- Da, zic aia.
- Am venit la incendiu!
- Nu arde domnule nimic"
Ia colegul legatura cu dispeceratul.
- Domne nu e incendiu aici!
- Stati sa verific, zice dispeceratul
Stam noi lipiti de masini cu girofarele pornite....5 minute.... 10 minute. Colegul zice:
- Opriti dracu' girofarele alea ca se strange lumea! Si uitati-va dupa ceva fum pe cer... ceva flacari!
In sfarsit revine dispeceratul:
- Nu a raspuns la 5 apeluri acum a raspuns si zice ca pe Panselutelor 85!!!!
Sarim in masini..... girofare.... sirene..... Ajungem pe Panselutelor 85!
Nici o flacara, nimic!
Suna colegul la usa! Nu raspunde nimeni!
Iar revine dispeceratul:
- Mergeti pe strada ailalta, Crizantemelor, ca i-au dat gresit cadastrul si casa e pe Crizantemelor dar in buletin scrie Panselutelor si ne-a dat adresa din buletin!
Intoarce magaoaiele pe o strada de 8 m, iar sirene iar girofaruri.... si ajungem pe strada paralela.
Cand ne dam jos oamenii incep sa tipe la noi:
- Ai dracului acum veniti? V-am auzit pe strazi cam va plimbati dar pe noi nu vreti sa ne ajutati! Va doare in kur, incompetentilor!

Da, domnul Avianyc - daca te trimite unde trebuie e simplu! Daca, la fel ca in Apuseni, spune STS sa mergi pe muntele din stanga si accidentul e pe muntele din dreapta..... la sfarsit tot idiotul care s-a zbatut prin zapada isi ia injuraturile.
Sau credeti ca STS nu o sa fie "albit" de orice resonsabilitate?


In rest la afirmatia "Am mai spus-o si o repet: prinderea hotilor, criminalilor etc. scuza mijloacele." Eu sunt 100% de acord!!!!!! Daca o aplicati la toti care incalca legea (chiar si prin manifestatii neaprobate) si acceptati ca Johannis a blocat legea care dadea puteri politistilor atunci promit sa nu va mai contrazic niciodata in viata asta!

Iulian Mareș spunea...

M,
ma scarbesc de atata propaganda de partid neomarxist de pe aacest blog, unde infiltratii #2% strecoara gulgute lansate de Caramitru Jr & CO!
Cine mama dracului a condamnat protocoale intre structurile SNAOPSN? Cine? Ceea ce facea SRI poate face acum DOS, cu masini si tehnica si mai noua decat a lor si a facut-o datorita faptului ca se intorceau de la misiunea din Craiova! Comandantul structurii trebuie decorat pt ca si-a asumat misiunea: "nu plec de aici pana nu gasesc locatia de unde s-a sunat! ceea ce a si facut! Telefoanele sunt interceptate acum dupa amprenta cod a fiecarui aparat, indiferent daca este inkis sau scoasa bateria! Este adevarat ca poate fi activat microfonul, dar in alte conditii!
* Intr-un oras mare STS poate face o localizare mult mai corecta pt ca sunt mai multe celule, dar intr-o localitate mica (30-40 mii locuitori) are cel mult 2 celule! ce-i drept companiile de telefonie mobila au in teritoriu ekipamente mobile, dislocabile pt a suplimenta crinta de trafic, la nevoie, dar ce sa-i faci cand ele sunt scoase, fara solicitarea autoritatilor, doar la mitingurile mari din P.Victoriei, marca #! Aici numai ANCOM/Grindeanu poate interveni cu ordine si cerinte clare!
Am ramas consternat de prostiile politice aruncate in cuvantarea Comandantului Suprem, care cauta vinovatii in mediul politic al PSD! Or fi si sigur ca sunt vinovati si ei, dar punctual, prin trimiterea acelei legi la CCR, care si asa a fost intarziata de PNL si USR arunca borcanul cu hematii kiar pe fata insului bizar, mare jucator de golf! RUSINE SI IPOCRIZIE CU TUPEU ENORM!

M spunea...

@ Mares - corect
Johannis e un penibil - dar asta se stie!
Johannis se foloseste de morti in cariera politica - dar asta se stie!
Nici STS nu este 100& vinovat. Neobligat de lege nu si-a modernizat aparatura. Nu vi se pare insa ca prea des STS da rateuri? Situatia cu cardurile de sanatate blocate tot de la STS a plecat. Dar.... ssshhhhhhhttttttttt! sa nu il suparam pe Johannis!

Nici PSD nu e mai breaz! S-a preocupat mai ales de articolele ce priveau politicienii nu si prostimea. A atacat constant procurorii aducandu-i in situatia de ineficienta. Imi spunea un politai: "daca eram la o actiune cu procurorul si imi spunea sa fac ceva, chiar putin pe langa lege, faceam, ca ma stiam protejat de el."

Iar curat criminali sunt cei de la rezist.