Un produs Blogger.

duminică, martie 12, 2017

6 666 666 - Topten articole în 3 ani

57 comments

Afișări de pagină astăzi 12 03 17
9.409
Afișări de pagină ieri
12.347
Afișări de pagină luna trecută
419.269
Istoricul general al afișărilor de pagină
6.666.666
Postări                                           Accesari pagini
60289

45454

41526

30421

27753

25631

22383

21544

21281

20545


57 de comentarii:

iceparu spunea...

Pentru Mos Martin , Monarhistul Olescu si altii care se pronunta pentru ramanerea in vigoare a art 40/OUG 57/2015 @recalcularea/actualizarea pensiilor aflate in plata anterior intrarii in vigoare a legii 223/2015 se opreste la nivelul lui 2009,pe considerentul ca de la acea data,nu au mai avut loc majorari salariale,noile clase de salarizare prevazute de legea 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului bugetar,nu au fost aplicate,fiind amana intrarea in vigoare a prevederilor legale respective,termen prorogat anual,iar in prezent se pregateste o alta amanare.Daca nu au fost majorari salariale la functia aferenta,in schimb,in ultimii ani,pentru compensarea in parte a acestui inconvenient,s-au introdus numeroase sporuri pentru conditii de munca si salarii pentru lucrari de exceptie,toate acestea fiind avute in vedere si incluse in baza de calcul la cei care si-au putut alege perioada de 6 luni consecutive,din ultimii ani anteriori intrarii in vigoare a legii,cand deja erau acordate astfel de sporuri.Intrucatcu cativa ani mai in urma,ponderea din aceste sporuri nu erau acordate S-A AJUNS LA SITUATIA INCREDIBILA,CA CEI CARE SE PENSIONEAZA ACUM SAU CARE S-AU PENSIONAT DUPA 2010,LA FUNCTIE,GRAD,VECHIME EGALA SI CONDITII SIMILARE DE MUNCA SA AIBA PENSIILE MAI MARI CU 100-150% DECAT CEI PENSIONATI CU ANI IN URMA,ADICA SUBOFITERUL/AGENTUL DE POLITIE PENSIONAT ACTUAL SA AIBA PENSIE MAI MARE DECAT OFITERII SUPERIORI SAU GENERALI.ACEASTA SITUATIE A CREAT O DISCRIMINARE GRAVA INTRE PENSIONARII MILITARI ,IN RAPORT DE PERIOADA IESIRII LA PENSIE.PRIN ACEASTA SE INCALCA PRINCIPIUL UNICITATII,PRINCIPIUL EGALITATII ETC.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Huhu Rezea: La mai multe si cu folos pentru interesele noastre! Felicitari pentru subiectele abordate care ne-au atras pe acest blog, dar mai ales ca multi au avut de dezlegat necunoscute legislative, asa cum m-a ajutat si pe mine sa descopar marile lipsuri din Deciciile de pensii si sa pot deschide la Tribunal un proces pentru finalizare reparatorie! Doamne, ajuta tuturor!

Gigi spunea...

La cât mai multe!Va transmit,in numele tovarășilor mei pensionari pe care îi cunosc si ne informam de pe acest Blog!
Ar trebui, să lăsăm ura între noi,să lăsam ranchiuna,invidia si toate celelalte calități care pe noi militarii nu ne caracterizează nicicum!
Sincer,vă spun că, mă doare când văd atâta invidie și atâta dezbinare între noi.



Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@Iceparu: Greu de impacat pe toata lumea! Da, unii au prea mult, altii prea putin! Atatea capete luminate si nici acum nu s-a ajuns la un numitor comun! Eu sunt departe de a face partizanatul cuiva, insa pot afirma ca au reusit cu succes sa ne imparta in tabere, categorii si afinitati, astfel sa existe conflicte intre noi si sa ne subrezeasca coeziunea! Conflictul de interese a inceput in guvernarea Boc si cred ca se va mai termina la Apocalipsa!

Poate ca si adminul @Huhu Rezea sa ne expuna o parere referitoare la acest conflict aparut brusc pe blogul adminului @ Gelu Olescu, unde s-au incins spiritele si, repet: Fiecare are dreptul sa-si apere interesele indreptatite, dar cata dreptate are fiecare? SCMD poate sa reprezinte o majoritate de nazuinte si aspiratii prin demersurile in actiune? Eliminarea Art. 40 in totalitate, nu necesita si ceva pus la loc? E drept ca cei dinainte de 2011 sa nu beneficieze de majorari si sa existe discriminari? E drept ca cei iesiti curand sa aiba mai mult decat dublul celor iesiti mai demult la pensie? E normal ca numai MApN sa ne reprezinte la negocierile din Comisiile parlamentare si fara aportul legitim si al pensionarilor militari, cat si al activilor? De ce aceasta discriminare intre MAI si MApN, unde sindicatele politistilor au reprezentari masive si cu acces la toate tratativele, iar noi suntem paria cu interdictii?

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Gigi, cata dreptate ai!

Iulian Mareș spunea...

Timpul se masoara diferit!
Daca pentru geologi si paleontologi o era insumeaza cateva zeci sau sute de mii de ani, pentru istorici in milenii sau veacuri, pentru noi muritorii de rand, in ani, uite ca exista si doi oameni pt care timpul lor se exprima in saptamani, zile sau cel putin ore! Suntem atat de aproape sa spunem "au fost istorie nefasta"!
Dovada?....iat-o!

https://www.dcnews.ro/mobile/tudorel-toader-masuri-dupa-motivarea-ccr_535640.html

iceparu spunea...

Pentru Mos Martin , Monarhistul Olescu si altii care se pronunta pentru ramanerea in vigoare a art 40/OUG 57/2015 @recalcularea/actualizarea pensiilor aflate in plata anterior intrarii in vigoare a legii 223/2015 se opreste la nivelul lui 2009,pe considerentul ca de la acea data,nu au mai avut loc majorari salariale,noile clase de salarizare prevazute de legea 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului bugetar,nu au fost aplicate,fiind amana intrarea in vigoare a prevederilor legale respective,termen prorogat anual,iar in prezent se pregateste o alta amanare.Daca nu au fost majorari salariale la functia aferenta,in schimb,in ultimii ani,pentru compensarea in parte a acestui inconvenient,s-au introdus numeroase sporuri pentru conditii de munca si salarii pentru lucrari de exceptie,toate acestea fiind avute in vedere si incluse in baza de calcul la cei care si-au putut alege perioada de 6 luni consecutive,din ultimii ani anteriori intrarii in vigoare a legii,cand deja erau acordate astfel de sporuri.Intrucatcu cativa ani mai in urma,ponderea din aceste sporuri nu erau acordate S-A AJUNS LA SITUATIA INCREDIBILA,CA CEI CARE SE PENSIONEAZA ACUM SAU CARE S-AU PENSIONAT DUPA 2010,LA FUNCTIE,GRAD,VECHIME EGALA SI CONDITII SIMILARE DE MUNCA SA AIBA PENSIILE MAI MARI CU 100-150% DECAT CEI PENSIONATI CU ANI IN URMA,ADICA SUBOFITERUL/AGENTUL DE POLITIE PENSIONAT ACTUAL SA AIBA PENSIE MAI MARE DECAT OFITERII SUPERIORI SAU GENERALI.ACEASTA SITUATIE A CREAT O DISCRIMINARE GRAVA INTRE PENSIONARII MILITARI ,IN RAPORT DE PERIOADA IESIRII LA PENSIE.PRIN ACEASTA SE INCALCA PRINCIPIUL UNICITATII,PRINCIPIUL EGALITATII ETC.

Unknown spunea...

Ifrim tu inca mai pui botul la mincinosul congenital Olescu ca daca dispare art 40 nu se mai recalculează pensiile celor pensionați înainte de 2011 ? Plus ca primeai de la 80% în plus nu de la 65% ca acum .Va prostește ala pe fata .

mirelamarinescu@917 spunea...

SA FITI SANATOS SI SA NE ADUCETI INFORMATII CERTE ;BUNE ;

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Cuvioase Parinte, citeste-ma cu atentie: Chiar n-am pus botul si doar am pus intrebari! Ca foarte multi de pe aici, oarecum profan la anumite chestii legislative, ma intreb si chiar l-am rugar pe admin sa ne clarifice cum e mai bine, pentru ca odinioara D.l Huhu Rezea si atii explicau ca Art. 40 trebuie doar modificat, deci, in principiu, pe mine ma intereseaza o clarificare cam cum sta treaba in aeasta situatie de la care s-au iscat discutii aprinse pe Elita si departe de mine de a ma opune, sau a pune botul pentru ca pur si simplu nu stiu exact ce e bine si ce e rau! Zau daca ma pot exprima intrucat nu stapanesc bine toate datele problemei! Dar, daca e cum zici tu, nu e rau cu cei 80% plus altele.

reddog spunea...

Hai cu gratierea... :)
Fanariotii moderni arunca bani multimii ca sa-i scape de igrasie pe nevinovatii trimisi in judecata de maleficul DNA, cel care ii terorizeaza pe bietii politicieni corupti... :)
Jos binomul SRI-DNA , sus trinomul CMI! (Coruptie, Minciuna, Inselatorie) :)

https://penitenciare.info/2017/03/12/video-acesti-pesedei-pe-care-lumea-nu-poate-sa-i-mai-incapa/

mosmartin16 spunea...

Pentru Patriarhul din Agora : Ia spune-ne si noua, daca dispare art.40 din OUG 57 , care este articolul din Legea 223/2015 care prevede in cat timp si cum se recalculeaza pensiile celor trecuti in rezerva pana in anul 2011 ?! Concret.Multumim.

Iulian Mareș spunea...

E ceata groasa, vai ce ceata groasa
Nu mai gasim cararea catre casa!
A trecut un an si ceva si am ramas la aceeasi intrebare: Noi cine suntem?

mosmartin16 spunea...

Apropo" de ce scrie Dogaru azi pe blog ! Daca OUG 57/2015 ( cu toate hibele sale ) se abroga/anuleaza, care e articolul din Legea 223/2015 care precizeaza in cat timp se recalculeaza pensiile celor trecuti in rezerva inainte de anul 2011 ?! Concret, nu vorbe ! Daca spun ca niciunul,gresesc ? Si atunci ?!!! Vorbim de recalculare si nu de o actualizare, aceasta din urma putandu-se intampla pe la ....calendele grecesti !

Unknown spunea...

Mosmartin Citește legea nu te mai lasă aburit de de monarhistul lesinat Olescu Dacă vrei sa fi recalculat de art 49 așteaptă-te ca pensia sa-ti scadă datorită plecării de la 65% .Cuantumul avantajos nu va dura la nesfârșit. Gândește cu capul tau daca poti nu cu capul sec lui Olescu care cenzurează tot ce nu ii convine .

Huhu Rezea spunea...

Am spus de atâtea ori că articolul 40 al OUG 57/2015 nu trebuie abrogat ci doar modificat.
Adică... să fie eliminat art. 30 al Legii 223, modificat de ordonanţă, iar în articolul 29 să se prevadă că sporul corespunzător vechimii peste 25 ani nu poate fi mai mare de 100% din baza de calcul.
Ar rezulta că procentele pentru PS și OMM se aplică la cuantumul calculat potrivit art. 29.

Leon spunea...

Nu se modifica regulile in timpul jocului...! Deja la MApN.sunt recalculate 48,16% din pensii.Daca se modifica procentele prevazute de art.40 al OUG.57/2015 trebuie specificat ca aceste modificari intra in vigoare la prima actualizare a pensiilor militare, probabil in prima parte a anului viitor, dupa aparitia noii legi a salarizarii bugetarilor; ar fi mai simplu si calculul pentru personalul Caselor de Pensii Sectoriale...!

Gigi spunea...

Corect!@H.
Simplu,just si cinstit!

mosmartin16 spunea...

mosmartin1613 martie 2017, 23:20
O intrebare pentru Dogaru! Oare o raspunde sau improasca iar cu noroi ! Daca dispare art.40 ( si nu se modifica ) din OUG 57/2015, care este articolul din Legea 223/2015 care prevede in cat timp se recalculeaza pensiile celor trecuti in rezerva pana in anul 2011 ?!! Hai, spune articolul si-l sau il mananc/mananci ?!!!!!

Alexcta spunea...

Felicitari!
Tineti-o tot asa!
Avem nevoie de locuri unde sa ne spunem nemultumirile.
Avem nevoie de platforme care sa ne ajute sa ne organizam mai bine.

Iulian Mareș spunea...

#Red
Cunoscandu-mi aplecarea putina, spre deloc, in a scrie/inventa texte si articole, te invit la o lectura nu kiar asa facila, convins ca îi vei face fata, cu mult peste Plicusor Dan si eruditul proprietar al site-ului "Coruptia ucide numai pe cine vrem noi"-Badita MACOVEI,  in deplina cunoastere a domeniului!Acum, nu cred ca prietenii in ale suferintei, polonezii, au drag nestavilit de PSD, ci doar ca externi pot analiza mai obiectiv decat noi!

http://m.activenews.ro/economie/Cum-se-vede-la-Visegrad-revolutia-anti-PSD-de-la-Bucuresti-%E2%80%9EAsistam-la-revolta-Germaniei-impotriva-unui-guvern-care-incearca-sa-schimbe-unilateral-statutul-de-colonie-a-Romaniei-.-Cele-3-masuri-care-ar-fi-declansat-represaliile-gruparii-Merkel-Soros-140830

PS-stabileste tu o ordine in care sa atasam #-ul!

GO spunea...

@ Huhu Rezea marți, martie 14, 2017. Vezi sa risti sa fii declarat monarhist, fascist, legionar sau bolsevic sau basist sau iohannist. Daca nu iti tii gura ca fara Art. 40, nici nu poate exista recalculare in cazul celor pensionati pana in 2011.

mirelamarinescu@917 spunea...

VA dati seama ce imseamna un asemenea partid?

CEZAR spunea...

..a mai facut T2..Coltosul ..vreun partid ...dintrei membrii ..??

Unknown spunea...

Felicitari pentru, Dl Huhu Rezea ca da posibilitatea exprimarii libere! Dl Mares doresc si eu adresa dv. de Email!

reddog spunea...

@Iulian Mares
VisegradPost este un blog de o anume coloratura si este evident ca este partizan.
E problema lor ce scriu, in democratie exista curente si pozitii adverse.
Cat despre Activenews, asta e copia in oglinda a postului RussiaToday.
Evident ca si in Romania sunt admkiratori ai lui Putin, e problema lor.
Pe mine ca roman ma intereseaza interesele Romaniei in general si Basarabia in particular.
Interesele Rusiei si ale lui Putin nu coincid cu ale romanilor, cel putin in chestiunea Basarabiei, iar cei care fac jocul rusilor sunt fie inconstienti fie naivi.
Daca avem chiar si cativa militari care actualmente sunt pro Putin , avand in vedere chestiunea Basarabiei, inseamna ca este extrem de grav.

iceparu spunea...

Citez ce spunea Gheorghe Olescu despre OUG.57/2015.Citez"REZULTA O CATASTROFA IN CLAR.FARA DUBII.MI SE PUNE ASA O CEATA...INCAT TARE IMI VINE SA MA INROLEZ IN ARMATA RUSA SI SA INCHEIEM ODATA BALAMUCUL''Acum ca a aflat ca el, caprarul, pensionat dupa 2009 primeste ceva in plus a dat-o la intors.Un om care isi schimba pozitia functie de buzunar.

iceparu spunea...

Caprarul care se tot lauda ca se inroleaza la rusi de parca rusii nu au mai vazut ca el,si care inca se crede stapanul inelelor minte de ingheata apele.El si altii ca el pensionati in perioada 2010-2016 au prins niste sporuri de care cei pensionati anteriori anului 2009 inca nu au auzit.Fiindca au dedus ca pierd ei numai ei aportul acestor sporuri prin abrogarea art.40/OUG 57 mint la greu.Mergand pe principiul ca cei in mana nu-i minciuna in mintea lor 65 e mai mare decat 80 si 85% e mai mare decat 100%.
Ma dau exemplu.Prin aplicarea legii lui Boc,cea a contributivitatii, am pierdut 800 lei la pensia din 2009..Ulterior prin indexarile anuale din perioada 2010-2016 am ajuns la pensia avuta in 2009.Prin aplicarea art.40/OUG 57 pierd daca nu se mentine cuantumul cel mai avantajos 1000lei la pensia din 2009.Trageti concluzia ,cine minte.Eu sau caprarul.

Iulian Mareș spunea...

Red
Visegrad este un blog care a analizat obiectiv situatia de la noi!
Daca Activ news este pro Rusia cum draku explici zecile de articole privind rezistenta armata anticomunista din munti si ororile ocupatiei bolsevice? Nu se leaga neam #-ul pus de tine!
Sa fim seriosi!
Ce nu este iohanist este cu rusii....cunoastem stilul!
Nici nu aveam asteptari mari!
Fiind pe deplin lamurit....nu regret ca am pus de multe ori #Red!

Ein Stein spunea...

In urma cu ceva timp au fost publicate pe blog doua memorii, una dintre cererile principale era abrogarea art.40 din OG 57, considerat rau intentionat. Cati dintre cei ce va plangeti ca va fi abrogat Art 40 ati dat fuga sa va puneti semnatura? Au fost comentarii elogioase la vremea respectiva pentru initiativa, imi amintesc ca am fost chiar admonestat de unii cititori, binenteles fara argumente, in buna traditie romaneasca.
Ar fi de rasu-plansu daca acest memoriu a fost depus si reprezinta o baza pentru demararea unor discutii de abrogare a articolului in cauza.

############################################
Toate institutiile statului trebuiesc restructurate, redimensionate si reprofesionalizate. In capul listei ar trebui sa fie institutiile de forta si in capul capului, MApN.

reddog spunea...

@Iulian Mares
Puteti face ce semne vreti, este alegerea dvs.
Raman la parerea ca sunteti un om valoros dar aveti si un spirit autodistructiv pronuntat.
Eu am constiinta impacata, fara a rosti cuvinte mari si goale, ca imi iubesc tara si am ales partea buna a baricadei.

tigri2 spunea...

In legatura cu articolul 40 din OUG-57. Radem, glumim si ne contrazicem de dragul "fumurilor" din capul nostru. Parerea mea , niciodata nu m-am pronuntat pentru eliminarea art 40 , ci, doar pentru adoptarea unor amendamente corecte si favorabile tuturor pensionarilor militari, cum ar fi:
-recalcularea tuturor pensiilor militare, indiferent de perioada iesirii la pensie
-actualizarea tuturor elementelor de calcul (sporuri, indemnizatii, prime etc) la nivelul intrarii in vigoare a legii 223 pentru cei pensionati anterior si la nivelul zilei pentru cei pensionati dupa 01.01.2016
-la sfarsitul fiecarui an, toate pensiile sa beneficieze de modificarea elementelor ce o compun=actualizare in functie de echivalentul activ cu uniformitate intre toate categoriilor de pensionari care beneficiaza de aceasta lege :MApN, MAI, SRI si alte elemente
-acordarea de sporuri,indemnizatii, echivalari si celor care anterior nu le avea iar echivalentii le au
- valorificarea tuturor elementelor pensiei:vechime, OMM , PS fara limitare de procentaj din baza de calcul
-respectarea tuturor drepturilor la tratamente, medicamente si asistenta medicala familiilor pensionarilor militari conform legilor
-decontarea transportului neefectuat
-similitudini cu pensiile aviatiei civile si magistratilor
Pana la aparitia art 40, cu totii am sperat ca Normele de aplicare a Legii 223/2015 vor rezolva asperitatile si neajunsurile legii, dar am fost tradati de capii Armatei si de guvernul Ponta!
Problemele sesizate de catre noi sa fie supuse analizei unei comisii competente , alcatuia din reprezentanti ai tuturor factorilor implicati pe arme , specialitati, juristi, finantisti si reprezentati ai pensionarilor

tigri2 spunea...

Adaugire:
Baza de calcul sa fie cea stabilita de legea 223/2015, cu toate elementele , fara ciuntiri si modificari, calculul incepanda de la 80% din baza.

Huhu Rezea spunea...

@Tigri
Orice se poate modifica la art. 28, numai modul de stabilire a bazei de calcul nu. Adică... nimic nu se schimba... dacă e vorba de reluarea procesului de recalculare de la capăt.

Iulian Mareș spunea...

#Red,
Categoric incepeti sa-mi faceti daruri grecesti, dar sunt vaccinat anual!
Nici eu nu empatizez cu marii corupti si nici nu-i impart in ai mei si ai altora!
Pe zi ce trece aflam cum lucrau in tandem uneori si cum se eliminau, asisderea confratilor americani din anii 20-30, luptand la sange pt fiecare strada si bar!
Coruptia exista in toata lumea si mai ales in UE, caci ei ne-au fost profesori!
A te pozitiona de-o parte sau cealalta a baricadei, inaintea alegerii inseamna si ca ti-ai asumat un sistem de referinta-valori! Iar valorile mele nu converg in niciun fel cu ale lor!
Lucrul cel mai deranjant este cand si bruna de legalitate si aparenta democratica si constitutionala este facuta varza!
Cand si acest ultim bastion, Constitutia, este interpretata si vadit nerespectata, sansele unei nirmalitati cat de cat pozitive incep groaznic sa tinda spre zero absolut!
Aceste tipuri de actiuni au mai fost si la noi si la altii si nu au generat decat dictatura! Oricare ar fi ea si orice parfum ar avea: asiatic, african, european sau sud-american!
In definitiv pt ce este acuzat Fillon?....pentru ca a facut ceea ce au facut toti politicienii romani si acestia din urma, avizati de pericol sunt pe cale sa si legifereze!
Hai, sa fim sanatosi!...ca suntem romani si ne complacem toti!...."Merge si-asa!"

mirelamarinescu@917 spunea...

Atunci sa se abroge acest nenorocit de art 40 si sa se faca norme de aplicare asa cum spune ca e bine dl H spun nenorocit fiindca a creeat atata munca in cdCD anul trecut fara finalitate. deci sa se faca norme ,dar in ce stadiu este acum acel articol si daca nu cumva noi vorbim degeaba ,Nuse poate sa se vorbeasca cu DRAGNEA ca el conduce CD ,. dar cine _?

CEZAR spunea...

Caine rosu !
Nu iti mai pune sperantele in m-Al ..ii varza..!!!

CEZAR spunea...

Iar se gandeste T2..Coltosul ..la CiuKallata ..!!
Ma KiSS...nu fii ..narod...!!!

Iulian Mareș spunea...

Cezar
Ai vrea tu varza ca a mea!
Strugurii sunt si acri si prea sus!?

Iulian Mareș spunea...

Marian
Solicita adminului. Sunt de acord!
Cred ca am nr tau de telefon!
Apreciez adevaratii ofiteri...cu nume si prenume!
Salutari doamnei!

Iulian Mareș spunea...

Mirela,
Am vorbit cu d-ul Dragnea, Presedinte al CD!
Va fi bine spre f bine!
-OMM peste 100%!

CEZAR spunea...

rică15 martie 2017, 18:27(sper ca nu-i cu suparare pentru nimeni)

Informatie de ultima oră, in legatura cu ce se pregătește la camera deputaților:
- se va modifica art. 40 nu se va abroga, astfel: se pleacă de la 80% , maxim 100%, contributia pentru PS de 9% inclusă in maximul de 100% iar meritul militar de 20% peste 100% exact cum era in legea 164.
- perioada de vechime din civilie de după pensionare se va calcula pe legea 263
- modificările aduse art. 40 din OUG57 se vor aplica de la 01 ianuarie 2016, din această cauză s-au amânat restituirile diferenţelor pentru trim. 4 pentru ca vor fi mai multi bani de restituit si vor să-i dea pe toti odata.
- cei care au primit deciziile de recalculare vor primi altele cu noile modificari.
- se intenționează ca in trimestrul 4 recalcularea si cu diferenţele sa fie la zi pentru a se trece urgent la actualizare in 2018
- actualizarea va rămâne in plată nu cuantumul avantajos, asta il doare pe DOGARU

CEZAR spunea...

Asa eu zic ca ar fii bine ...mai ales si pentru ca-i mai taie si lu m-Alu din ..macaroana ..hi..hi..hi..!
Este o varianta avantajoasa si DECENTA ..!!

Huhu Rezea spunea...

@Cezar
O primă corectură la cele informate de @rică
Legea de adoptare cu modificări a art. 40 al OUG 57/2015, modificări care nu pot diferi esențial de cele deja adoptate de Senat, intră în vigoare la 3 zile după publicarea ei în MO. Asa ca, pentru toate pensiile militare, calculate, recalculate sau nerecalculate, se va emite o nouă decizie cu aplicabilitate de la data intrarii în vigoare a legii de adoptare a ordonanței.
Fiind o recalculare în cadrul aceluiași regim juridic al pensiilor militare, de regula nu se aplică cuantumul mai avantajos, dacă nu se specifică expres în legea de adoptare.

CEZAR spunea...

Sincer nu prea am inteles !
Ce-i de bine si ce-i de rau ..??
Nu-i mai reteaza din mot m-alului ..?? Asta-i de rau ..clar ...hi hi ..hi ..!!

Iulian Mareș spunea...

Cezarica mika
Nu am cum sa pierd! In orice varianta eu voi iesi pe +!
Te deranjeaza?
Nu te pot ajuta decat prin empatie si sustinerea celei mai oneste variante dar, care exclude sa ia de la unii si sa dea la altii! Nu suntem in varianta haisucilor medievali!
Retine...eu nu pot pierde in nicio varianta si tu stii bine de ce!

CEZAR spunea...

Blasfemie ! m-Alul sa tot castige ..!
Schimbam legea ..pana va pierde...chiar de ar fi sa pierrdem noi ..adica T2 Coltosul si cu MaKiSS...tot..!!
Vei pierde m-ale ..hai sa-ti explicitez procedeul la general ...
Se porneste de la80 %..si se limiteaza la 100%..? Harasooo!
Cu vechimea ta de faraon inca in viata ..plus celelalte vei depasi cu muuuult 100% numai ca astea vor intra in contul Omeniei..intelegi..?
Acum eu stiu ca vei avea 100% dintr-o baza de calcul mai mare decat o zi de post..asta numai si numai ca te-a iradiat neonul in cap la 10 m sub pamant..
O inghitim de data asta ..dar o rezolvam in timp..un impozit progresiv ceva acolo se gaseste ...hi..hi..hi...!!

bel spunea...

O intrebare: art 28 ramane neatins, adica personalul navigant, scafandrii si parasutistii raman tot fara drepturile prevazute in legea 223(asa zisele prime de zbor, de salt si de scufundare)?

Iulian Mareș spunea...

Cexarica mika
De 2% pierduti...cum zici tu, iti dau acatiste la Patriarhie!
Dar eu am de unde pierde...tu?
Pensiile nu se pun la impozit progresiv!
Nu-ti spun cat reprezinta cei 2%, ca faci clabuci!
Hai, pa nebunule, ca sunt unii care mai si cred!
Nu stii ca domn' Korector pusese botu!?

Iulian Mareș spunea...

Bei
Din pacate....da!

karadeniz spunea...

@ bel
Până ce nu vom vedea legea votată de parlament totul e în domeniul supozițiilor. Singura certitudine e ca nu prea mai sunt bani pentru suplimentari de pensii și salarii. Vedeți cum se cramponează MApN să nu le dea militarilor profesioniști venitul minim pe economie și sunt doar 35 de mii.

bel spunea...

Multumesc. O fi corect?

bel spunea...

Oare este corect ca unii sa beneficieze la pensie de toate sporurile avute in timpul activitatii, iar altii nu, doar pentru ca nu se numesc sporuri, ci prime(desi nu au fost prime si nici premii)?

Iulian Mareș spunea...

Bei
Parerea mea ca nu este corect!
Tot ce se impoziteaza ar trebui luat in calcul....dar parerea mea nu este decat o parere!
Poate... poate!

bel spunea...

@ karadeniz
Cu tot respectul, eu nu am inghitit niciodata chestia cu "nu sunt bani" cu care ne-au intoxicat "alesii" de-a lungul vremii. Ca nu sunt folositi ca lumea, da, sunt de acord. S-a demonstrat ca exista mereu bani pentru indemnizatii parlamentare, pensii speciale ale clientelei politice (primari,prefecti, etc.), si o multime de beneficii financiare ale altor categorii privilegiate( consilii de administratie, directorate,etc), pe langa furturile mascate din bugetul de stat.In ce priveste m.ap.n-ul(intentionat cu litere mici), este impanat, de mult timp si in toate comandamentele de arme,doar cu lingai si sugatori(scuzat fie-mi limbajul),fara osatura,care nu fac dacat sa fie purtatorii de vorbe ale celor care i-au uns pe functii.Si , din pacate, situatia este identica si in alte structuri.

karadeniz spunea...

@ bel
Corect sau nu românul are o vorbă ” unde-i lege nu-i tocmeală” . De 27 de ani suntem ”făcuți” din lege de șmecherii pe care ii tot alegem ca masochiștii. Chiar dacă nu înghițiți treaba cu nu sunt bani, ați înțeles bine, sunt dar nu pentru toți și toate. Parlamentul, guvernul și partidul care a câstigat alegerile au cam depăsit cota de pomeni promise in campanie, dacă vor forța nota vor crea probleme care riscă să le scurteze cei patru ani și nu prea cred ca vor așa ceva.
Există posibilitatea, verificată și testată, ducerii cu zăhărelul, și la chestia asta pun cam toți botul inclusiv militarii.


bel spunea...

Foarte de acord cu dumneavoastra cu legea si tocmeala, dar, in acest caz, mergand la origini,si gandindu-ma numai la "turta" mea cu multa spuza, OUG 57 nu avea voie sa modifice Legea 223, aprobata de parlament. Este ilegala modificarea unei legi de catre oricine altcineva decat cel care a emis-o, in cazul nostru, parlamentul.Oricum,nu vreau sa plictisesc,va multumesc pentru raspunsuri si, chiar daca unii pierd, daca majoritatea e multumita, tot e bine. Doresc tuturor numai bine si sanatate.