Un produs Blogger.

marți, iunie 21, 2016

Comisia de aparare din Camera Deputatilor șomeaza

152 comments
Ion Mocioalca, presedinte al Comisiei de aparare
Desi este restantiera, cu termenul de depunere a Raportului la PL 82/20016 expirat din 07 aprilie, Comisia de aparare nu s-a mai intrunit din 8 iunie, când a dezbatut despre inlocuitorii laptelui de tâta. Nici in saptamâna aceasta nu are  sedinte si exista riscul de a duce proiectul de lege de adoptare a OUG nr. 57/2015, art. 40, in sesiunea din toamna.
Restantiere sunt si celelalte comisii coraportoare, mai ales Comisia de buget finante si cea juridica, dar, ca militari,  aveam pretentia ca interesele militarilor sa fie promovate in acest for legislativ de Comisia de aparare.
Este o tacere totala. Nici membrii comisiei, alteori mai comunicativi  pe retelele de socializare, nu mai comenteaza subiectul pensiilor militare, nici când sunt intrebati. Sunt speriati sau suparati?
Oare, care categorie de beneficiari de pensie militara i-a suparat atât de rau pe parlamentari incât acestia  se razbuna pe toti, girând masurile antisociale adoptate de ministrii tehnocrati ?
Nu cred ca mapn-istii sunt cauza. Mai degraba "di vina" sunt  politistii si sri-stii, angrenati de DNA in batalia anti-coruptie.
Nu degeaba zic unii ca politistii si cei din servicii ar trebui sa fie scosi din legea pensiilor mlitare.

152 de comentarii:

Alin P spunea...

Ce prostie...adică din cauza polițiștilor. Mă umflă râsul. Nu cred că trebuia ca ultimele două fraze să le scri aici. Învrăjbeși beneficiarii legii pensiilor militare între ei. Păcat...

Iulian Mareș spunea...

Comisia de la CD someaza si va soma pana-n toamna, cand va face dreptate!
Cum romanii uita usor, aceasta indreptare nu se vrea uitata!
Mai nou, se traduce gresit discursul presedintelui Germaniei, nu ca m-ar interesa prea tare!
Dar, daca tot crede in DNA, ca putere in stat, sa o ia la ei, in D, sa faca lumina in afacerea computerelor de pe W, caci fara sprijin politic nu puteau minti o lume!
Mai nou, US a cumparat licenta BMW si le va produce in state, urmand sa le vanda si in UE!

brenda spunea...

polotistii aveau o lege , parca 174 , puteau sau chiar pot sa o puna pe aceea in functie respectand datele pe care le cer sa le au in 223, sau cu cerintele activitatii pe care o desfasoara si care nu au tangenta cu ccvcea a militarilor ,,,, poate nearmonizarea asta te pomeni ca va duce la schimbarea intregii legi la anul cevine ,,,un balamuc

Unknown spunea...

Aici ai dreptate, Huhurezule. Politia si serviciile ne fac mari deservicii, cu privire la aceasta lege, prin trompetistii lor, C(G)oarna, Surugiu si altii. Legea 223 a fost intoarsa tot de unii din servicii si politie in cardasie cu maharii din Armata, care sunt foarte apropiati de urechile guvernanhotilor. In schimb , cu totii, au avut grija sa-si dea sporuri peste sporuri astfelincat pe ei sa nu-i atinga coborarea pragului de aplicare a bazei de calcul. Au facut aceasta imitandu-si sefii din conducerea tarii care in momentul cand au "mirosit" ca banii sunt pe sponci, au avut grija sa-si tripleze veniturile si sa-si asigure pensiile , pe principiul "noi sa traim bine" apoi " dupa noi potopul".

Iulian Mareș spunea...

Se zvoneste ca si in MApN se va introduce din aug sporul de fidelitate ca la MAI!
Are cineva date mai clare?

CEZAR spunea...



rică18 iunie 2016, 16:29


Din surse demne de dispreţ am aflat de ce întârzie modificarea OG 57 la camera deputaţilor. Vor să modifice legea 223 după chipul şi asemănarea legii 164, adică solda funcției de bază fără nici un spor dar se merge până la 120% cu OMM si suplimentara incluse. Astfel ne vor mulţumi pe toţi mai puţin cei care au avut sporuri de la 20% în sus. Şi când mă gândesc că VIOREL KISS abera pe toate blogurile că se zbate pentru prime şi tot felul de sporuri, numai minciuni.
=======
Ce zici Brenda ..imi faci placerea sa-l scuipi in gura pe MaKiss...??



Dacicus18 iunie 2016, 16:53

Pai pe kis il crezi tu? Ala minte cum respira ca orice minoritar cu cortul.
............................
Vezi Brenda ..il mai scuipa si altii asa ca nu avea retineri ....!!

CEZAR spunea...

PS. Rog pe cei in drept ; faceti un minim efort pentru a-l face sa inteleaga pe Hanimalul Coltos , ca eu Cezar ..nu ma dedublez ..detriplez etc pa ici ..
Pe mine ma onoreaza ..dar ii pacat sa-mi isusesc munca si talentul altora ....
Cu multumiri !!!

Elisav spunea...

Cum someaza aceasta comisie? Prin absenta, delasare caci eu nu inteleg. Pe cine someaza, cand ea trebuia sa inainteze un raport privitor la ordonanta? Poate ca ar trebui sa incepem sa somam noi aceasta comisie si CD si pe toti cei care isi bat joc de toate si de toti.

Unknown spunea...

Am mai spus-o pe aici,acum revin si precizez ca nu se va mai discuta in Camera Deputatilor ordonanta nr.57/2015 pana in sesiunea de toamna.

brenda spunea...

imi pare rau ,dar eu nu pot sa ma port asa , tot timpul am avut incredere ca santeti oameni seriosi si dl KIS ,poate ca are ceva informatii cguar de la c\CD , acum o sa vedem ce se va intampla ca nu mai este mult . pe mine doar acel procent de 80 ma intereseaza , ca nu pentru mine este alceva . ma gandesc ca aceea de la senat ,care au votat in unanimitate au fost beti?

brenda spunea...

ciolanis face un departament in guvern care sa sre ocupe de 199 de ani de la unire , deci grabiti[-va se plteste gras , asa ca de unde bani penytu militari ...aleluia .stati si vaocaruti-va in loc sa punet mana pe ...ciomag

Huhu Rezea spunea...

@brenda
Poate ai vrut sa scrii 100 de ani de la Marea Unire.
Nu e rau ca s-a gandit la acel mare evenment.

Unknown spunea...

Un funcționar public când un își îndeplinește atribuțiunile de servicu sau le îndeplinește în mod necoresspunzător, încălcând lege și ca urmare a acestui fapt produce o pagubă, este acuzat de abuz în serviciu. Or în situația când, în mod voit și concertat, din motive stupide și uneor inventate cu încalcarea normelor de drept în materie, se amână adoptarea unei legi de aprobare, de respingere , ori de modificare și completare a unei ordonanțe de urgență, care produce atâtea pagube în bugetul pensionarilor și nu numai, atunci când un litigiu de acet gen ajunge în instanță, nu poate fi încadrat la fapta de abuz în serviciu.E greu de dat un raspuns în acest sens, dar se merită analizată situația creeată. Fiecare ar trebui să și asume responsabilitatea și să raspundă pentru ceia ce e obliat să facă și nu fac din rea voință, cu intenție directă suau indirectă.

brenda spunea...

DA ASA AM VRUT DAR AM REDACTAT ANAPOSDA . DAR E NEVOIE SA FACA DEPARTAMENT SPECIAL , NU RSTE MINISTERUL CULTURII , NU CRED CA ASA CEVA BNE TREBUIE ACUM , DSAR CE SA ZIC treaba lor

nichiforov vasile spunea...

Începând cu data de 16 iunie a.c., joi, un prim ofiţer, de la pompieri-Deva, pensionat acum 6 ani, a primit NOUA DECIZIE CU RECALCULAREA PENSIEI, cu o creştere foarte bună, începând cu 1 iulie, când va primi şi diferenţele de la 1 ianuarie. Valoarea a ieşit aşa cum am mai spus şi altă dată! Deci cu data de 1 iunie, s-a început emiterea noilor decizii pe baza ordonanţei lui Cioloş, care, se pare, că aşa va şi rămâne. Cine nu a trimis cererea la Casa de pensii a MAI, s-o facă cât mai repede, căci dacă va intra la grămadă începând cu data de 1 iulie, nu va mai avea certitudinea unei date aproximative pentru primirea pensiei recalculate, care se va putea întinde pe parcursul a 12 luni, conform legii (adică, acum, va fi la mâna contabililor de la unităţi).

Huhu Rezea spunea...

@Mares
In protestul sindicatului lui Coarna, sporul pentru fidelitate este revendcat astfel:

3. Actualizarea sporului de fidelitate în funcţie de vechimea efectivă a tuturor poliţiştilor şi acordarea acestuia tuturor angajaţilor din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională.

Alin P spunea...

Se pare că lucrează în paralel la CPS-MAI... calculare/recalculare. Oare cât timp a durat de la înregistrarea situației soldelor actualizate până la emiterea deciziei?

Iulian Mareș spunea...

Huhurez!
Asta este de bine!

avianyc spunea...

Citat din comicii vestiti ai blogului;

Azi R 26500
”PS:Luna viitoare sunt invitat la o activitate de cooperare militara in afara granitelor Romaniei. Tu tot pe formuri vei ramane behanind ca vrei pensie contributiva.”

Presupun ca la ruși , ceceni sau turci.




avianyc spunea...

@Mares
Spre disperarea ”felenei de junglă” uita ca acest Coarna va rezolva si aceasta neputinta a marilor purtatori de porthart foarte preocupati de incheiatul la copcă si facutul bocancilor.Adica le va baga prin lege in porhart sporul de fidelitate evident fara excluderea juramîntului militar!!??.Altfel R-26500 s-ar simti inutil.
Si atunci de ce atita bîrfa la adresa omului atita timp cit o madam cms.sef delegata din partea MAI la intrunirea de la parlament spunea raspicat ca MAI nu are fondurile sustinerii variantei senatului iar Coarna încerca sa o contrazica.
Cred ca unii ar fi cazul sa mai coboare cu piciorele si pe pamînt,altfel .........Cu primele,premiile,etc este durerea a cu totul altora si nu are legatura cu Coarna.

Alin P spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Senatul a aprobat pensiile speciale ale primarilor.Deci,pentru ei se poate!Oug 57, poate sa mai astepte mult si bine,efectele si le face.

avianyc spunea...

@ Huhurez
Poate îl convingi pe potecar ca intr-un stat civilizat în mod normal infiintarea unor ”formatiuni paramilitare”(astea ar mai lipsi din peisaj) ar fi absolut necesar a fi statuate printr-o lege trecuta prin parlament si nicidecum după capului lui & co.
Altfel ne trezim ca-n Africa ,azi un guvern ,mîine altul ,luari de ostateci si alte minuni, sperieturi de animale salbatice blanoase zburatoare gen tigri 2.

Unknown spunea...

Adevar graieste proverbul:"cainele moare de batran si cezar&avianyc(tigri3), mor de grija altuia".
Acestia nu au nimic de spus ,decat atacul concertat de huhu impotriva potentialilor concurenti de bloaga.Stiu ca nu o sa publici, dar nu poti ascunde mizeria sub pres, cititorii observa ca ai transformat blogul intr-o cloaca unde acesti bicisnici scuipa in stanga si-n dreapta.Sa-ti fie rusine!

avianyc spunea...

@ Alin
Sau poate la nord coreeni.........

Unknown spunea...

@avianyc, unsurosule vi se pregateste o "mare surpriza" vedem cine va rade la urma!In rest, iti doresc si tie si ciobarlaului toate cele rele!(dupa sufletul vostru).

Iulian Mareș spunea...

T3
Desi, pari a vorbi pe inteles eu nu te pot pricepe!
-ce are sporul de fidelitate cu juramantul, harta sau copca mos si baba?
-este cel putin o imbecilitatd sa afirmi ca nu sunt bani.....ori nu ai cerut, ori ai condus prost si atunvi pleci.....
-despre premii si/sau prime! Crezi ca este o normalitate situatia in caree din 2010 nu s-au mai acordat, ele fiind trecute intr-o lege organica?
-despre paramilitari...ei, aici este o adevarata problema intre legislatia interbationala si situatia in fapt! Ele au sau nu o subordonare? Cine realizeaza C2 (comanda si controlul)? Modalitati de intrebuintare prevazute de lege sau la limita ei!
US, democratia de referinta....zic unii, ...eu as zice UK, au si altceva in afara de Garda Nationala?
Daca ai fi curios ai afla ca da, au si au fost activate in Afganistan, Iraq si nu numai! Ceva, peste firmele private de paza si protectie de la noi! Au facut lucrurile murdare....unii au si platit pt excese!
Oare, au fost patroni romani cu firme de paza in Iraq?.... sunt sigur, ca destoinic cum te stiu, vei afla adevarul!
Succes!

PS-daca omul te-a lasat sa postezi ceea ce gandesti, in casa lui, nu-l jigni si barfi acum! ...este prima regula a omeniei, chiar daca ti-ai lustruit bocancii candva!

ione lbraileanu spunea...

Daca legea de aprobare a OG57 ...SE AFLA LA CAMERA DEPUTATILOR....OG57....ESTE APLICABILA IN PREZENT ...SAU ESTE NECONSTITUTIONALA?

Huhu Rezea spunea...

@ibraileanu
Potrivit Constitutiei, Guvernul poate legifera prin ordonante.
Acestea se aplica, asa cum sunt scrise, pana când Parlamentul le respinge,aproba sau modifica.
Modifcarile de ordonante intra in vigoare dupa publicarea legilor de adoptare a lor in MO.
Se pare ca este un consens politic impus de instititiile de forta ca Ordonanta sa treaca prin Parlament fara modificari esentiale.

Alin P spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
brenda spunea...

dle H ,dece institutiile axestea sa aiba acest interes sa loveasca in rezerva arnatei? daca rezervistii stau fara sa intreprinda nimic ,atunci isi merita soarta

brenda spunea...

deci dle VIOREL KIS ,vorbiti de o surpriza mare ,in sensul rau dupa cum va exprimati , asa cum sa mai merg pe mana dvs , cand sa va cred si cand nu? vad ca este o tacere de marmant chiar si acel DOGARU nu mai zice nimic . nici COARNA care era mereu prezent cu stiri de la caamera , atunci ce se intampla?

brenda spunea...

dle ion , 57 se aplica in draci , si la noii pensionari si se va aplica si la recacularile vechilor pensionari , asa ca toti asteapta nu stiu ce , inschimb altii iau fel de fel de penaii ,

CEZAR spunea...

Alungati ,,Fiara Rea"...cu bolovani..!!
Prevesteste ,,Apocalipsa "..care nu va veni !! La fel cum nu vor veni nici ..rusii ..de teama batalioanelor lu R-123/Hoooo...lescu ..

Unknown spunea...

Nu trebuie sa-i jignim pe cei care intreaba ceva chiar daca pana acum inca nu au aflat faptul ca OUG 57 produce efecte de la 01.01.2016.Sunt unii militari,politisti care locuiesc in zone mai izolate care nu au de unde sa se informeze.
Perfecta dreptate are dl.Mares in p.s.de mai sus!Daca nu ne avem ca fratii stiti ce ne fac altii.

Soarele spunea...

Din sursele mele Tigri 2 ( kis) are (de data asta) dreptate.Se pregateste ceva urat pentru pensionarii militari ''Stupize stupize''chiar luna asta .

Huhu Rezea spunea...

@Alin
-Exista opinii in sensul ca de pensii militare sa beneficieze doar cadrele MApN. Ma gandeam ca si aspectul despre care vorbeam in articol alimenteaza astfel de opinii. Personal, sunt de acord cu ele doar in masura in care se refera la structurile demilitarizate.
-Te rog sa nu-i mai apostrofezi pe cei care pun intrebari care tin de teoria dreptului.

Alin P spunea...

Nu apostrofez pe nimeni. Era o constatare...

Unknown spunea...

@Brenda , inca se mai coace, va fi OK si la unii, chiar mai mult decat atat! Urmeaza sa mai cedeze "ultima palma de ...drepturi"

Unknown spunea...

Nu stiu daca este adevarat.Cineva in care am incredere m-a sunat spunandu-mi ca partiduletul de 2% al tov.gr.Oprea ar negocia de zor cu PNL(D).Cu acestia mai negociaza si Mirciulica(dragostea mea).Astfel,partidul "mau"v a avea majoritate in parlament pana la toamna.Negocierile se fac in sensul ca,se doreste absortia acestor partidulete de catre" marele si mega PNL,aripa Blaga-Gorghiu.

Huhu Rezea spunea...

@Gigi
Sa absoarba PNL câte partidulete doreste, ca tot sub 25% face la parlamentarele din toamna.
Cumetriile acestea cu pigmeii pot preveni trântirea guvernului Ciolos pâna in toamna, daca se razgândeste sfântul Livache.

Alin P spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
R-26500 spunea...

@ tigri 3 marți, 21 iunie 2016, 19:32:00 EEST. Tovarase! Ia citeste intai Art. 118 (1) din Constitutia Romaniei. L-ai citit? Bun! Acum citeste Art. 118 (4). L-ai citit? Uite, iti dau si link! Ia mai citeste-le inca o data! Si inca o data!

Acum iti explic EU esenta celor 2 articole. A. Iorgovan, parintele Constitutiei actuale, a acordat in mod extrem de INTELIGENT, prin legea suprema a tarii, rang de putere in stat armatei! Strict pt. situatiile mentionate la Art. 118 (1). Cu alte cuvinte, ARMATA ARE OBLIGATIA, IN MOD INDEPENDENT FARA DE DECIZIILE ORICAREI PUTERI DIN CELELALTE 3 ALE STATULUI ROMAN, SA INTERVINA FERM, DIN PROPRIE INITIATIVA, ORI DE CATE ORI CONSTATATA SI INDIFERENT DIN CE DIRECTIE - externa sau INTERNA, orice tip de actiuni care determina PERICLITAREA "suveranităţii, a independenţei şi a unităţii statului, a integrităţii teritoriale a ţării şi a DEMOCRATIEI CONSTITUTIONALE". Dupa cum mentioneaza explicit Art. 118 (1), in astfel de situatii, armata NU se subordoneaza decat "VOINTEI POPORULUI". Si NU Parlamentului, Guvernului, Asocitiei pt. Protectia Animalelor! PUNCT!

Legat de trupele paramilitare! Si acum ti-o furi complet! Antonie Iorgovan a fost din nou extrem de istet. Parca anticipand vremurile actuale! Prin Art. 118 (4), constitutia NU interzice nicidecum infiintarea de forte paramilitare. "Autoritatea statala" la care face referire Ar. 118 (4), avand DIMPOTRIVA obligatia sa ia sub "AURITATE STATALA" astfel de trupe.

Si acum este acum! Corelam Art. 118 (1) si Art. 118 (4). Anunt "autoritatea statala" din Romania ca o grupare de militari "dementi" la fel ca polonezii, am decis ca in baza Art. 118 (4) sa infiintam o structura paramilitara romaneasca sub "autoritatea statala" romaneasca. Autoritatilor statului roman revenindu-le doar obligatia sa ia nota si atat de decizie! Daca "autoritatea statala" din Romania INTERZICE sau se opune acestui fapt, incalca insasi Art. 118 (4) si Art. 118 (1) din Constitutie. Adica "autoritatea statala" romaneasca intra in ILEGITIMITATE!

Pe de alta parte, Antonie Iorgovan a fost extrem de abil. Art. 118 (4) din Constitutie NU precizeaza daca "autoritatea statala" in cadrul careia pot activa forte paramilitare romanesti, trebuie sa fie neaparat "autoritate statala" ROMANEASCA! Poate fi si "autoritate statala" bulgareasca, ruseasca, moldoveneasca, turcesca, kosovara, sarbeasca etc! Si este si normal! Intrucat, in cazul unei obstructionari de catre statul roman a indeplinirii de catre armata a obligatiilor care ii revin cf. Art. 118 (1) si Art. 118 (4), chiar structurile statului roman devin ostile armatei! Situatie in care faci structura paramilitara romaneasca unde ai conditii, inclusiv pe teritoriul altui stat, avand ca misiune principala tot ducerea la indeplinire a obligatiilor care revin armatei din Art. 118 (1) din Constitutie!

Asa ca referitor la interventia ta, Parlamentul si oricare alta putere a statului NU poate obstructiona ducerea la indeplinire de catre armata a prevederilor Art. 118 (1) din Constitutie! In situatiile mentionate la acel articol, armata devenind efectiv PUETERE IN STAT, cu subordonare EXCLUSIVA vointei poporului roman!

Unknown spunea...

Deci, asadar si prin urmare vor semna ceva pana pe 1 iulie, referitor la Ordonanta 57?
"Zvonistica de serviciu" spune ca asa, pe ultima suta de metri, inainte sa se arunce in valurile inspumate ale vacantei parlamentare, vor "da drumul" legii pentru aprobarea Ordonantei 57!
Evrika! Sau nu!
Stie cineva, i-a soptit cuiva o pasarica procentele sau modificarile din Ordonanta care vor trece?!
Imposibil sa nu fi rasuflat ceva, totusi!
Va multumesc frumos!

avianyc spunea...

Daca interesul national o ia pe calea celor neatinsi de mîna legii atunci Livache va face un efort supraomenesc si isi va sfatui obstea să gratuleze si profesorii cu niste pensii speciale,fiindca in acest caz doar cu primarii nu se aduna necesarul în urna.
Iar cei care in preabul declarara raspicat ca ei nu inghit niciun sistem de pensii speciale parca primiră din senin o reveletie...... si vezi doamne „gresira urna” care facea primarii fara pensie speciala.
Mai sa fie, cîtă maiestrie si dibacie la tanti .......în argumentarea ”greselii”.Ete na ,ca prostii nu pricepe ei prea multe si chiar daca pricepe mai conteaza undeva.
Da nu-i nimic că numai din greseala în greseala putem la un moment dat ajunge in pielea grecilor .
Totul pentru noi,totul pentru victorie in alegeri ......si ca sa mearga parlamentarul nestresat in concediu gîndira ei bine sa-i traga una-n bot dna-ului votind cu drag anularea incompatibilitatilor inainte de 2013 si ceva de rasunet ,imunitatea avocatilor. Adica sa scapă ei toti de mina legii si sa poata huzuri in liniste pe mormanul de pensii , salarii si afaceri .
Hai sictir ,numai ca fara o parte din ei ne fac ceilalti praf. Mizerabil,degradant si interesant.
Asta-i,roata se înverte mereu.Nu ar fi cumva mai bine sa-i bage pe toti în pîrnaie si sa ne conduca de pe acolo (unii cu suspendarea prin buzunar)sau după ce ies de pe acolo? S-a demonstrat ca se poate si asa. Pai nu ,cît timp poporul are puterea in mîna face ce doreste vointa lui cu ea cam asta e. O sa fie o necesitate pîrnaia ca sa fii ales ,primar,sef de judet ,etc. Si daca poporul valideaza prin vot ,e clar .....ce mai discutii.
Hai sictir..........

rică spunea...

Kis ti-am spus ca minti. Astazi a fost ultima sedinta de plen inainte de vacanta parlamentara. Fa-ti calculele cu prevederile actuale ale ordonantei caci nu se mai modifica nimic nici macar in toamna.

Huhu Rezea spunea...

@All
Pentru cei intregi la minte, ca sa poata compara erdoganismele si turcismele lui R26 despre art. 118 din Constitutie, proba indubitabla a extremismului sau, redau mai jos textul constitutional.


ARTICOLUL 118
(1) Armata este subordonată exclusiv voinţei poporului pentru garantarea suveranităţii, a independenţei şi a unităţii statului, a integrităţii teritoriale a ţării şi a democraţiei constituţionale. În condiţiile legii şi ale tratatelor internaţionale la care România este parte, armata contribuie la apărarea colectivă în sistemele de alianţă militară şi participă la acţiuni privind menţinerea sau restabilirea păcii.
(2) Structura sistemului naţional de apărare, pregătirea populaţiei, a economiei şi a teritoriului pentru apărare, precum şi statutul cadrelor militare, se stabilesc prin lege organică.

(3) Prevederile alineatelor (1) şi (2) se aplică, în mod corespunzător, şi celorlalte componente ale forţelor armate stabilite potrivit legii.

(4) Organizarea de activităţi militare sau paramilitare în afara unei autorităţi statale este interzisă.

(5) Pe teritoriul României pot intra, staţiona, desfăşura operaţiuni sau trece trupe străine numai în condiţiile legii sau ale tratatelor internaţionale la care România este parte.

Huhu Rezea spunea...

@rica
Nu dezinforma.
Ultima zi de lucru a penultimei sesiuni parlamentare, din actuala Legislatura, este joi, 30 iunie 2016.

brenda spunea...

dece sa lase pentru ultina zi , sa le fie rusine cand stiu cat de sresati sant atatia oameni , vor face si cu aceasta asa cum a facut si cu legea pensiilor militare votata in ultima zi . dar ce sa zic ., vad ca tace chitic si dogaru si coarna care isi arogau dreptul de a rezolva ei tot , mai este si marti o sedinta a camerei

Unknown spunea...

@tamango(rica).
Daca dumitale iti mai pune acesti imbuibati ai vremurilor 2 lei la pensie lasa-i pe ceilalti in pace,nu-i mai dezinsforma!Ce usor este sa faci baza de altii cand treburile iti merg bine!?Nu?

Unknown spunea...

De unde a mai aparut si acest prostanac zis "rica", un habarnist , tare mult seamana cu gunoiul uman numit cezar, randasul de la porci si capre.

R-26500 spunea...

@ Huhurez Rez, miercuri, 22 iunie 2016, 14:26:00 EEST. Extremism inseamna "atitudine, doctrină a unor curente politice care, pe baza unor opinii, idei, păreri exagerate, unilaterale, extreme, urmăresc prin măsuri violente sau radicale să impună programul lor".

Adica exact ce s-a intamplat la desfiintarea pensiilor militare in 2011, cand masurile radicale din L. 119/2010 care a desfiintat pensiile militare, a determinat sucombarea si alte traume militarilor in rezerva/retragere. Fenomen sustinut atunci inclusiv de TINE! Acesta este EXTREMISM!

Extremism mai poate fi ce fac unii etnici din Transilvania. In schimb, a sustine ca un roman care doreste infiintarea unui corp paramilitar in virtutea Art. 118 (1) si Art. 118 (4), este extremism, este prostie in stare pura!

In fapt o astfel de acuzatie reprezinta cu totul si cu totul altceva: ca NU cumva o structura paramilitara romanesca, in afara de indatorile militare prevazute la Art. 118 (1), sa ii traga la raspundere pe cei care au produs sucombarea si traumatizarea unor militari in rezerva/retragere, prin desfiintarea pensiilor militare in 2011! Mai exact, ca NU cumva in Romania "organul" sa poate fi tras la raspundere de popor. Asta este temerea TA de fapt! Este temerea clasica a "organului" care se ascunde dupa lege pt. a justifica o atrocitate. Cand de fapt, atat "organul", cat si legiuitorul, sunt coparticpanti la crime!

Iar TU numesti asta extremism? Stai sa ne intelegem! Dar aia care prin L. 119/2010, respectiv prin desfiintarea pensiilor militare, au determinat sucombarea sau traumatizarea multor militari in rezerva/retragere, ce mai inseamna? Fascism sau ce?

Bravo, tata! Polonezii au 80 000 de trupe paramilitare din care 35 000 sunt racolati in acest an pt. intarirea fortelor armate poloneze. Iar un pacalici al sistemului din Romania, ipa ca din gura de sarpe ca daca romanii ii imita pe polonezi, este ... extremism! Vai de steaua voastra de fosti militieni si securisti!


avianyc spunea...

@R 26500
Cred ca juristii renumiti si docti in materie stau si se crucesc in cele mai acrobatice pozitii ca sa se dumireasca daca intr-adevar au a face cu un dotat la etaj sau cu un sihastru talmaciutor.
Ceeace talmacesti tu pe acolo nu corespunde nici macar cu cele mai indepartate izvoare de drept ce sa mai vorbim de cel roman darmite cu legislatia in functiune.
Probabil ca daca Senatul cartaginez nu l-ar fi obstructionat pe Hanibal istoria antica arata altfel. Ca sa nu-ti mai povestesc despre dreptul roman ,izvor de drept de necontestat,inclusiv administrativ, pentru lumea civilizata.
Asa ca du-te si te culca si lasa-ne cu aberatiile tale.
Daca se vor mai aduna multi ca tine la gîndire si vor pune prin absurd in practica fara legiferare nastrusniceli tale idei vehiculate, atunci lumea va avea de suferit din greu. Din pacate tot mai multi deviati isi fac loc la friiele conducerii lumii si atunci chiar sub imperiul legilor si tratatelor iese ce vedem . Darmite ce va fi cind se va actiona după ambiturile tale si a celor care te sustin,fara lege,fara temei ,etc. Doamne fereste de mai rău. Si cînd ma gindesc ca si pina un pistol nonletal il poti folosi doar in baza legii(adica s-a emis o lege) tu vii si ne aburesti spunînd niste prostii mai mari ca tine. Daca ar trai Iorgovan ar face zdrente Constitutia R. de capul tau.

Sorin spunea...

Cea mai relevanta informatie, posibil reala, din toate comentariile, pare a fi cea lansata de @nechiforov vasile in data de 21 iunie orele 15.00. Poate confirma inca cineva acest lucru? Intreb deoarece parca a trecut neobservata postarea. Iar semnificatia e majora.

avianyc spunea...

PS
tine minte R 26500.
Armata se supune exclusiv vointei poporului dar prin reprezentantii sai grupati in Parlamentul Romaniei.
Poti sa pricepi asta .

brenda spunea...

si eu credeam ca aici capatam informatii aadevarate m ca exista cineva care are acces la ele , nu inteleg dece nu se face un grup organizat si sa mearga la parlament si sa ii someze pe aceea care o sa astepte voturi de la noi , sa spuna ce au cu rezerva armatei . De asemenea ar trebuii sa se strige la toate televiziunile cum este cu armata asta in rezerva , imi pare ca va e frica de gura fatucilor , o sa treaca si vara asta si poate vom vedea parjolul pus la cale de cilanis si iohanos sustinuti bine de pe afara

Soarele spunea...

Pai acolo vad ca scrie ca armata se subordoneaza strict vointei poporului nu altor entitati in speta actuala mafii de stat(adica sparlamentul plin de masoni si ofiteri acoperiti sau guvernului Soros pus la ordin de Ciolanis 7-2 case ) .Ceva dreptate are R xxxx .Oricum in Constitutie scrie si ca resurele naturale apartin poporului si NU POT FI INSTRAINATE .Asa si ? Toate au fost concesionate pana la epuizare pe redevente ’"de 2 lei '' vorba lui miss pighi de la finante.Si astfel Constitutia e folosita de mafia de stat doar la toaleta.Oricum colonia Romanistan intesata de 9( nu 7) servicii secrete subordonate altor tari e terminata definitiv .Nu mai e nimic de facut.Vorbim vorbe ca sa pierdem timpul.Si Cred ca si Dumnezeu s-a saturat de lasitatea noastra proverbiala .Mai ales ca militarii NU au respectat juramantul militar si au permis ca Romanistanul sa devina o colonie de sclavi.

tehnocrat spunea...

Nu se doreste nici macar aplicarea prevederilor legale in aMApN privind recalcularea pensiilor. Cei care urmariti site- ul Casei de Pensii Sectoriale veti constata ca si in MAPaN trebuiau sa existe decizii de recalculare a pensiilor militarilor pensionati anterior datei de 01/01/2016.
Motivare: pensionar -CPS
CPS Serviciul Istoric al Armatei (SIA)
10 zile
SIA UM detinatoare de arhiva- 10 zile
UM detinatatoare de arhiva -CMZ - 60 zile
CMZ - CPS max 1 an
CPS- max 90 de zile pt emiterea deciziilor de recalculare
10 zile lucratoare pt comunicarea la beneficiar
Cum se explica ca nu a ajuns la a CPS nici o baza de calcul necesara recalcularii pensiilor pe legea 223/2015 ?
Cum se explica ca CPS n-a emis nici macar o decizie de recalculare ?
Este bine sa stiti ca cei care se pricep la recalcularea pensiilo le este interzis accesul pe functiile cu caracter temporar :termen 12/12/2017 din structura centrelor militare. Aceasta este directia. Cum se realizeaza acest lucru ?
Prin comisii din afara CMZ(J) vezi CMJ Salaj care nu respcta bibliografia sau CMZ Cluj care prefera dalmatieni in favoarea militarilor de cariera care nu fac rabat de la camaraderie si statul de drept.
In Transilvania nu se mai accepta plantele agatatoare.
Se va ajunge in penal. Probabil ca va fi o batalie de durata, minim 3-4 ani.

Iulian Mareș spunea...

All
-guvernul nu este abilitat pt a emite OUG!..... pe timpul vacantei parlamentare!
-cei mai onesti din UNPR vor migra spre ALDE sau PSD!
-asocierea PNL cu UNPR si PRO mai mult îi va trage in jos, ca i-au cumparat cu bani si dosare!

T3
-tot vorbesti de Grecia...., dar, tu stii ca partidul lui Tzipras este un partid antisistem, gen USB/USR?

Concluzia:
- OUG 57 ramane pt la toamna, sau in sarcina noului parlament!
-ca sa nu se supere...eu îi voi stampila pe toti!
-oricum, indifirent de partid, eu nu mai votez candidati sub nivelul meu de pregatire!..... macar atat! Sa nu ne amagim cu prosti, sportivi, cantareti...etc!

avianyc spunea...

@ tehnocrat
După 30 iunie 2016 ,termen de depunere a cererilor de recalculare,se vor declansa urmatoarele etape din procesul de recalculare a pensiilor.
La data de 30 iunie 2016 cererile depuse devin definitive si pot intra in procesul de recalculare. Pîna la 30 iunie CSP admite depunerea unei noi cereri de recalculare-actualizare in cazul in care consideri ca cererea depusa anterior a fost gresita.
In concluzie daca consideri ca ai gresit sau ca în urmainformarii mai aprofundate ai gasit o varianta mai buna pentru cele 6 luni alese poti sa depui o alta cerere la CSP ,urmînd ca cererea anterioara sa nu fie luata in considerare. La 30 iunie situatia depunerii cererilor se incheie cei care nu au depus cerere urmînd a li se calcula cuantumul din oficiu in baza ultimelor 6 luni.
Deci declansarea procesului pentru cei cu pensii in plata nu-si avea rostul inainte de 30 iunie 2016.

mosmartin16 spunea...

Corect, Sorin Dorin ! Restul e vorbarie !!!

Huhu Rezea spunea...

@mares
Sa nu incurcam ordonantele guvernului emise in baza unei legi de abilitare, pe timpul vacantei palamentare, cu ordonantele de urgenta ale guvernului care se emit oricând, daca se justifica urgenta.
Daca ramâne valabila respingerea legii de abilitare inseamna ca guvernul nu poate da ordonante obisnuite pe perioada vacantei parlamentare.

Iulian Mareș spunea...

Huhurez,
Exact! Valabil ultimul tau enunt! Fara OUG pe timpul vacantei!
Daca sunt situatii total speciale se convoca parlamentul! Si declararea starilor speciale impune analiza parlamentului si aprobarea sau infirmarea, parca in 5 zile!

avianyc spunea...

@ Mares
Cîndva grecii au avut ca premier pe cineva care facuse anterior puscarie iar coruptia a avut picioare lungi si la ei in toate domeniile. Desi nu aveau un pib acoperit de performanta in economie au umflat si pacalit oamenii cu promisiuni ,pensii si salarii barosane platite din împrumuturi externe rostogolite. Sunt cazuri cind grecii bateau la pensii nemtii. Pîna a plesnit si pilotii militari pensionari au ajuns la supravietuire culegînd masline pe plantatii.
Noroc ca suntem o tară bogata lasata in 90 la cheie din care pe linga ce se fura se mai pot arunca ceva farîmituri catre cei multi. Si bine ca avem un sistem de asistenta sociala ”bine pus la punct” care ofera ajutor social mai mare decît pensia unui oarecare necalificat care a muncit vreo 40 de ani opt ore zilnic cu carte de munca.
Chiar crezi ca Zipras si Orban sunt antisistem. Oare nu putem spune si ca s-au radicalizat impotriva unor practici prin care unii au ajuns in stadiul de fata. Si parca unul si chiar cam are si rezultate .S-au zburlit putin toti marii la el dar nu au dat Hu afara de nicaieri. Fa o vizita la ei si ai sa vezi diferenta. o sa intelegi si de ce cei din vest prefera internarea in spitalele lor ocolind spitalele din orasele noastre de granita.

Soarele spunea...

Mâres iar bate campii si incurca marfa cu ambalajul ..

nikonist spunea...

Ministrul Muncii, Dragoş Pîslaru,a declarat.....,,Pensiile speciale erodează practic sistemul public de pensii. Sunt făcute pe un regim non-contributiv, ceea ce înseamnă că noi toţi ceilalţi cotizăm bani pentru ca aceste pensii să poată fi plătite. (...) Din păcate, în Parlament sunt pregătite încă două proiecte: unul care este eliminarea stagiilor de cotizare în sistemul de pensii pentru militari şi celălalt legat de agricultorii din fostele cooperative'' Stie cineva despre ce proiect de lege este vorba?

Unknown spunea...

????

R-26500 spunea...

@ tigri 3, miercuri, 22 iunie 2016, 16:06:00 EEST. Sa lamurim 2 chestii:

1]. In problemele legate de apararea nationala, sa iti bagi in ...ur toti juristii si doctii in materie. Pt. ca in situatie de razboi, NU ei crapa pe campul de lupta, ci TU! Romania a mai furat-o cu altfel de juristi si docti! Din specia asta fac parte si cei l-au condamnat pe Maresalul Antonescu la moarte!

2]. In ceea ce priveste Art. 118 (1), acesta este extrem de clar. In situatiile mentionate STRICT la acel articol, armata se subordoneaza EXCLUSIV vointei populare. NU reprezentantilor imaginati de tine. Acele situatii sunt situatii de EXCEPTIE, nu fac parte din rutina! Cu alte cuvinte, in situatiile prevazute la Art. 118 (1), armata poate sa dea de pamant cu oricare reprezentant daca acest lucru exprima vointa poporului! Punct!

PS: Dar oricum, chestiile astea nu sunt pentru tine. TU ai fost in stare sa dai in freza propriilor colegi din armata, exprimandu-ti frenetic bucuria desfiintarii pensiilor militare. Ai uitat asa de repede?

Iulian Mareș spunea...

T3
-cam cate ore surubareai tu la un avion, la Boboc, cam atatea luni stateam eu la Greci....invitat!
-partidul lui Tzipras este antisistem.... de Orban nu am zis eu nimic! Reciteste!

Galbenus!
-de hepatite! ...tu cu toti ai tai, bateti campul cu sapa si vi s-au rupt sinapsele!
Asta ca sa te inveti minte sa fii obraznic, intrucat daca esti nanogenar nu ai dreptul sa fii asin! Clar?

Huhu Rezea spunea...

@R26
Stai domnule cuminte pe poteca ta, lasa juristii sa faca Justitie, ca-ti cad magarii cu merindele in prapastie.
Daca tu esti in stare sa spui ca o grupare paramilitara este legala in România chiar daca este sub autoritate statala straina, nu e nimic de capsorul tau.
De unde stii tu, extremistule, care e vointa poporului, daca nu-l lasi sa voteze?

Citeste si articolul asta din Constitutie:
ARTICOLUL 2
(1) Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum.
(2) Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu

Iulian Mareș spunea...

Huhurez,
Pai, tocmai ce ne tot explica, galbior trandafir, sau ciuperca?, ca noi votam in van, ca cel care numara conteaza....stii, vorbe, a la Stalin!
Oare aplica, candva, zisele lui, de stie asa de bine?

CEZAR spunea...

IN ATENTIA PROSTULUI DE POTECAR !!!!

miercuri, 22 iunie 2016, 21:52:00 EEST
nikonist spunea...

Ministrul Muncii, Dragoş Pîslaru,a declarat.....,,Pensiile speciale erodează practic sistemul public de pensii. Sunt făcute pe un regim non-contributiv, ceea ce înseamnă că noi toţi ceilalţi cotizăm bani pentru ca aceste pensii să poată fi plătite. (...) Din păcate, în Parlament sunt pregătite încă două proiecte: unul care este eliminarea stagiilor de cotizare în sistemul de pensii pentru militari şi celălalt legat de agricultorii din fostele cooperative'' Stie cineva despre ce proiect de lege este vorba?

CEZAR spunea...

Alungati ,,Fiara Rea"...cu bolovani..!!
Prevesteste ,,Apocalipsa "..care nu va veni !! La fel cum nu vor veni nici ..rusii ..de teama batalioanelor lu R-123/Hoooo...lescu ..

Huhu Rezea spunea...

Asa prost ministru al muncii nu cred sa fi mai existat in România.
N-a aflat ca partea necontributiva din pensiile speciale si pensiile fostilor tarani cooperatori sunt platite de la bugetul de stat, nu de la Fondul de pensii.

CEZAR spunea...

Si bugetul de stat ..de unde se formeaza ..alcatuieste ....???
NB O fii el prost nu contest ...important ii valul de contestatii populare la adresa pensiilor necontributive !
Si cum politicienii pentru voturi nu se dau in laturi de la nimic ...o sa vedem cum apare o formatiune politica,,revolutionara "..care va avea un singur punct in program ...DESFIINTATREA PENSIILOR NECONTRIBUTIVE..si care va castiga ..
Nu va suna cunoscut ..?? Basescu si PDL....cu asta au castigat ...!!!

avianyc spunea...

@ Huhurez
Daca potecarul merge la consfatuirea aia militara externa ??????? la ca ”a fost invitat” luna viitoare cu teza ”Dupa cum mentioneaza explicit Art. 118 (1), in astfel de situatii, armata NU se subordoneaza decat "VOINTEI POPORULUI". Si NU Parlamentului, Guvernului, Asocitiei pt. Protectia Animalelor! PUNCT!” în porthart, precis pateste ca sefu suprem la bulgari, ba în mod sigur il dau si afara de la conferinta pe usa din dos cu îmbarcare direct legat in ambulanta.

R-26500 spunea...

@ All. Userul Cezar. Un fost militar cu stagii vechi in comunism si colaborator al politiei politice a armatei. Acum pensionat, cu accese vizibile de senilitate, dar este tot colaborator al politiei politice a armatei, contra unei sume lunare desigur. A fost reactivat in 2010-2011 ca si colaborator al CI la fel ca si alti militari pensionati cu misiunea sa se dea militari care apara contributivitatea. Incercand sa duca astfel in derizoriu batjocurile politice la care sunt supusi de 6 ani de zile, atat militarii in rezerva, cat si cei in activitate.

Puteti sa il injurati la liber, militarii autentici de cariera ne desolidarizam ferm de astfel de specimene! Iar cei din sistem, puteti sa il localizati, iar in vremuri mai favorabile, va recomandam sa il degradati militar si sa ii taiati pensia de tot! Noi nu ne opunem! Ba chiar incurajam demersurile!

PS: Cezar! Sa iti stea in gat bistarii negri primiti lunar pe statul CI pt. misiunea pe care ai avut-o si in activitate cand dadeai regulat cu ciocu' multe chestii despre niste colegi de ai tai! Mai ales intre anii 1990-1992! Ai dat si dupa, dar intre 1990-1992, ti-ai cam distrus niste fosti colegi. Cu martori!

CEZAR spunea...

Solicit lui HOOOO...lescu ..PUBLIC..
PROBE DOVEDITOARE ..La cele afirmate mai sus ...
Daca nu ...AI PUS-O ..mai baiat prost ce esti ..
Avocatul meu (vestitul PLANO-10 ) deja lucreaza la dosarul pentru a te da in judecata ...

Unknown spunea...

Astia au venit de la Bruxelles cu pluta pe conducta Dambovitei.I-a asteptat Pelicanu la gura de varsare si au ajuns direct in cabinetele din luxosul palat.Facultatile le-au facut cine stie pe unde,trei ani intr-un an etc.Ia mai plecati bai jivine paroase si mai lasati poporul asta sa mai respire!Demisia,este un gest de onoare,daca nu sunteti in stare sa gestionati tara.M.M.asta nu o avea si el parinti sa-l urecheze putin?Ce usor este sa vorbesti cand ai burtica plina!

avianyc spunea...

Asupra unui aspect trebuie sa fiu de acord cu acest ministru . Daca as fi primar ar refuza categoric sa-mi fie platita o” pensie suplimentara - indemnizatie” din fondurile comunitatii locale. Rusinoasa sursa de finantare gasita de legiuitori . Ce se intîmpla daca consilierii locali nebeneficiari nu sunt de acord cu plata acestei indemnizatii-pesnii din bugetul local si voteaza contra la aprobarea bugetului local. Oare nu ar trebui legiferata o astfel de prevedere prin referendum local. Sa vedem daca nu cumva 9000 lei/luna /108000 lei/an( corespunsatoare a 6 mandate 1990-2016,1 mandat comuna sub 3000 loc = min 1500 lei plus) din bugetul sarac al unei comune sub 3000 de locuitori ar avea alte intrebuintari mult mai benefice comunei. Darmite la orase ,municipii,resedinte de judet ,consilii judetene etc unde sumele sunt mult mai mari. Sunt totusi bani seriosi extrasi fara voita populatiei din bugetele locale.
Parlamentarii in mod constitutional nu pot hotarî destinatia banilor comunitatii locale. Dar vorba unei ”sefe de gașcă”-”atîta îi duce capul”.
Cam toti inclusiv unele televiziuni au sarit la gîtul ministrului dar nimeni nu a sesizat acest aspect.
Singurul loc in care ministrul si presupunacii de pe televiziuni dau cu bîta in balta este cazul militarilor care au avut si trebuie sa aiba un regim diferentiat functie de natura si privatiunile meseriei adica sa beneficieze de pensii militare de stat.
Asa ca mai incet cu pirotehnicele la gîtul ministrului in cazul pensiilor suplimentare-indemnizatii pentru primari ,sefi de consilii judetene,etc.

Unknown spunea...

@R-26500, cu privire la cezar, am spus-o mai demult ca este "gurist" in formatia unor servicii de informatii, meteahna capatata de pe bancile cand era elev la LM Breaza, apoila Sibiu si in continuare pana in zilele noastre. Mi-au spus multe cunostinte comune dar mi-au cerut sa nu-i pun fata in fata deoarece nu vor 'sa intre in gura" acestui pazitor de capre, se comporta precum raia!

Justitiarul spunea...

Se misca ceva?....
http://www.dcnews.ro/perchezi-ii-la-un-lider-sindical-din-poli-ie_509059.html

Soarele spunea...

Maiorul Padina e unul din cei care au tradat CADA pe bani

Florin spunea...

Buna ziua. Am si eu o intrebare pentru cine poate da un raspuns concret.Doresc sa ramai la pensie pe 1septembrie,daca prind majorarea cu 50% din salariul de merit ,se va tine cont la actualizarea celor 6luni consecutive alese pentru baza de calcul a pensiei? Din pacate voi avea un procent de doar 85% din baza de calcul intrucat am fost 14 ani m.a.b.c. si nu beneficiez de O.M. Soarta fostilor m.a.b.c. care acum au ajuns in pragul pensionarii,este lasata la voia intamplarii .Speram si noi la modificarea procentului de la 65% la 80%.

Iulian Mareș spunea...

Cezare,
Uite iti fac o confidenta publica!
I-ai dat in gat pe membrii CADA?
Nu regurcita, ca am prieteni...Oancea te stie? Si mai ales, gl. R.N, U.N.!
Uleiul iese la iveala....raspunzi sau dispari de pe bloguri! Este mai onorabil!

Iulian Mareș spunea...

T3
Simplu, verifica CV!
Incepe cu ministrul mediului, ca sa te incalzesti!
Succes!

Iulian Mareș spunea...

Justituarul,
Azi e Surugiu, plt, cu "Da" la orice enunt!
Maine e randul lui Coarna?
"Da?"

brenda spunea...

acest spatiu nu este oentru a va aduce fel de fel de jigniri , avetu putin respect ,d H face destule eforturi sa ne puna la curent cu aceasta nenorocita ordonata , daca nu aveti dvs ce sa spuneti in ledatura cu acest subiect.abtineti-va de la comentarii injurioase , asa ca spuneti ceva care ne intereseaza ,nu prostii si insulte .

Iulian Mareș spunea...

Are mult adevar, chiar daca si multe greseli la activ!

http://www.dcnews.ro/mobile/ponta-veste-proasta-pentru-romani-ghinion-nu_509051.html

brenda spunea...

bani pentru casa regala de la buget , deci se vor da bani pentru o liuota care deserveste casa regala , asaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa as ca de unde banu pentru anaratii de pensionari civili sau militari , eu nu inteleg , sau ce sa inteleg , eu nu sant de acord

avianyc spunea...

Acum înteleg mai bine dece in ultimul timp s-a facut un loby enervant prin televiziuni pentru casa regala. A apărut si dovada. Curios sa vedem opinia românilor la aflarea facilitatilor oferite prin legea supusa dezbaterii publice.

Iulian Mareș spunea...

T3,
Eu vreau monarhie constitutionala!
Cu Charls sau fiu-sau!
E rau in UK?

Huhu Rezea spunea...

@Florin
Da, beneficiezi in luna septembrie. Cresterea de la 01 08 2016 intra in solda de functie si in toate celelalte elemente salariale care se calculeaza procentual din ea.

ghurse spunea...

@Florin. Nu. Daca iesi la 01.09 beneficiezi doar pentru o luna. Ca sa beneficiezi de majorarea cu 50% trebuie sa iesi de la 01.02.2017 si sa alegi ultimele 6 luni.

avianyc spunea...

@ cezar
Mă căprare, păi chiar așa. Ai ajuns sa strici bolovanii de la rondul de flori pe jivină cînd o poti lua de coada si zvîrli peste gard în curte la vecinul Mareș.
@ brenda
Felicitari pentru ”colegul” Kis care-ți mentine speranta vie.Baiat bun .....cînd doarme.

Adi 4 you spunea...

Astazi am depus cererea cu cele 6 luni. Am amanat cat mai mult acest lucru in speranta ca se va hotari ceva cu OUG. Un bun amic, care lucreaza la CPS nu a putut sa-mi dea informatii despre aceasta nenorocita de OUG. Nici ei nu stiu ce va urma si nu avea interes sa ma minta. Selectia naturala lucreaza, iar pana in 2018, daca vom mai primi in plus ceva (sau daca cuantumul cel mai avantajos ramane) mai avem de asteptat. Sanatate!

CEZAR spunea...

joi, 23 iunie 2016, 13:56:00 EEST
Iulian Mares .....
m-ale esti idiot ! Te-a luat cineva de prost si ai pus botul !
Nu am avut nici-o greata cu ..obscurul ofiter sef atelier reparatii -SRTM (luat pe sus de revolutionari si pus sa ..debiteze )
Nu am schimbat o vorba in viata ..aceasta ...
Alceva...umeras pentru haine ...!!!
------------------
PS. Huhu ..vezi ca s-a activat coloana a14 a..Sorosista ..
Te rog sa publici si dezmintirile mele ...toate !!!

Alin P spunea...

Fraților... Ne auzim la toamnă...săptămâna viitoare cam asta se va discuta în plen.

http://www.cdep.ro/pls/caseta/eCaseta2015.OrdineZi

Soarele spunea...

Mares .... Tablagiul Coarna e o nuca prea tare pentru justitie si datorita faptului ca e ''acoperit'' la SRI si stie multe din jocurile murdare care se fac la MAI .Plus ca primeste toti banii legal de la SNPPC si Antena 3 si nu are nici o firma .Ca acoperit primeste alte sume grase la care procurorii nu au acces. Deci nu poate fi atins pe linia asta .Au incercat unii ( ex. gygabite) mai demult sa-l dea afara din SNPPC deoarece s- a demonstrat ca nu serveste interesele politistilor (plus ca in statut specifica clar ca pensionarii nu pot fi membrii de sindicat) .Cu toate astea Coarna SRI a invins si contestatarii lui au fost dati afara din SNPPC.

brenda spunea...

Colanis si Iohanis si-a scos indtrada oamenii lui , impotriva parlamentului este ca si cum te-ai batea cu cei care au ales acel parlament.Nio ;e explica nimeni ca paelamentul este tocmai ca sa se bata acolo pe idei etv ....aceia reprezinta oricum mai multi cetateni , decat oamenii scisi pe strada < daca veti vedea acestia tipa si huiduesc parlamentul ..lisa totala de educatie de tot felul ,poate vor dictatura , asa ar trebuii o dictatura militara pana se potolesc dece nu se duce nimeni din parlament sa le spuna ce e de spus , chiar daca se fac legi in parlament care nu convin tuturor , parlamentul are dreptul sa o faca , daca nu le convine sa reclame la alt for superior [arlamentului ,dar sa nu huidue in ssstrada ,eu asi pune furtunul pe ei ,ca le-o fi cald

Huhu Rezea spunea...

@nicu si @ ghurse
Voi cititi degeaba acest blog daca nici acum nu intelegeti art. 28 si ce inseamna OUG nr.20/2016.
Soldele brute, indiferent din care perioada din ultimii cinci sunt alese, se actualizeaza la data iesirii la pensie.
Daca iesi la pensie in luna august 2016, toate elementele salariale ale bazei de calcul din cele 6 luni se actualizeaza la nivelul lunii august 2016. Deci soldele de functie din cele sase luni se vor actualiza si cu cresterea/corectia din OUG nr. 20/2016. Daca iesi la pensie in luna iulie nu primesti corectia/compensarea.

Pop Iuliu spunea...

Sunt de admirat dumneavoastră de a menține aceasta pagina, păcat ca nu achiesează la acest demers si alți rezerviști care dețin informații cu privire la stadiul demersurilor legislative privind pensiile militare de stat.

Unknown spunea...

"Tablagii" astia si-au cam luat-o in cap Coarna, Surugiu ...Avianyc(tigri3), trebuie pusi la punct, macar dpdv financiar ca sa nu mai ridice ochii in veci, s-au obraznicit din cauza"poverii" veniturilor si pensiilor prea mari pentru carca lor!

Iulian Mareș spunea...

Cezar,
Fii cuviincios, ca nu ai tu mintea lui Oancea!
Daca esti alb, de ce te temi de verificari?
Eu nu te-am acuzat.... am unele indoieli, privind jocul unora din CADA!....te temi de maniera franceza? Asta este altceva!
Atentie la epitete si pericolul mare se produce cand nu mai ai umbra!

Soarele spunea...

http://www.nasul.tv/alta-belea-senatorii-acorda-imunitate-sporita-si-notarilor-acestia-vor-fi-exclusi-din-profesie-doar-la-condamnarea-cu-executare/

Unknown spunea...

Din pacate art.40 din og.57 se va dezbate in CD.la toamna cat mai aproape de alegerile parlamentare asa cum am banuit,nu stiu care va fi insa si rezultatul.As vrea sa fie cel pe care ni-l dorim cu totii,cel putin noi care comentam pe aici,adica procentual din baza de calcul, comform elementelor fiecaruia,asa cum a fos prevazu initial in legea 223/2015.Sigur activii nu sunt interesati de acest aspect deoarece s-a creat o falie mare intre pensionarii mai vechi si cei ce se pensioneaza in prezent prin faptul ca beneficiaza de o seama de sporuri pe care cei pensionati mai de mult nu le am avut: spor de fidelitate,confidentialitate,ore suplimentare,lucrari de exceptie,etc.Ar fi multe de comentat pe aceasta tema dar din ratiuni pe care foarte multi le inteleg ma opresc aici.Trecand la alt subiec sensibil as formula pentru reflectie cateva intrebari de bun simt:De ce pensiile parlamentarilor sunt nesimtite iar ale magistratilor(vezi Livia Stanciu) sunt simtite? De ce ministrul de externe din 2014 trebuie urmarit penal pentru alegerile prezidentiale invocandu-se impiedicarea alegatorilor sa voteze in diaspora iar cel din 2009 nu desi in 2014 au votat cu 100.000 mai mult,iar cozi si scandal a fost siin 2009 si in 2014?De ce pentru votul de la ambasada Romaniei din Franta cand s-a votat la 3 secunde o persoana(viteza cosmica)ministrul Baconschi nu este nici macar intrebat?De ce ministrul lui Boc(Sandu) spune ca i-a dat lui Blaga,Roberta,Boc sute de mii de EURO in campania lui BASALAU si nimeni nu-i intreaba de nimic?De ce Codruta cheama in instanta jurnalisti care o critica iar pe BASALAU care o face praf si pulbere in fiecare aparitie tv.nu numai ca nu-l da in judecata dar nu scoate o vorba? De ce a chema lumea la vot este infractiune iar care le a spus sa nu iese sunt bine mersi?(vezi cazul referendumului) De ce Livia Stanciu a tot amanat luarea unei hotararii pana dupa ce Iohanis a iesit presedinte,dupa care a fost gasit nevinovat iar toti ceilalti primari au fost declarati incompatibili? De ce plavanul de Iohanis tipa la toti sa-si dea demisia iar cand justitia spune ca are probleme mari cu o casa comfiscandui-o nu e bine si se agata de fel de fel de tertipuri avocatest-judecatoresti? De ce parlamentarii de la stinga la dreapta dupa ce au votat o lege 223/2015 covarsito acum tac malc,nu scot o vorba,nu hotarasc o blestemata ordonanta de guvern intr-un fel sau altul odata pentru totdeauna? Of doamne cate ar mai fi de spus in tarisoara asta data de DUMNEZEU si ravnita de toate hienele de la est la vest si invers.Intrebare finala:Noi ca si popor,ca natie romana cand o sa ne trezim,cand o sa ne desteptam,sau ramanem in veci doar sa cantam-DESTEAPTA-TE ROMANE?

Florin spunea...

Am inteles,dar mai am o nelamurire.Nu ar fi legitim si corect ca la calculul pensiei sa se introduca tot salariul de merit ,nu doar 50% si sa se faca actualizarea cu salariul intregit, intrucat corectia cu 50% se refera la cadrele active care vor beneficia de cealalta marire de 50% in august 2017?

brenda spunea...

daca la senat este acea completare a oug 57 adica oug 20 si cu toate ca este in procedura de urgenta ,inca nu s[a discutat , atunci nbici cealaltaoug cu art 40 care nevintereseaza pe noi ,nu v-a fi finalizata , deoarece in ambele sant probleme care limiteaza drepturile rezervistilor , asa ca la toamna cand le va frige buza pentru alegeri se vor hosatara ,ACUM intre=intra in vacanta ,a venit si iesirea din UEW a englezilor ,au alte preocupari .nu de pensiile oamenilor atat civili cat militari .AU avut timp ,dar au fost informati dsa stea pe loc si sa nu dea nici o hotarare stiind ca vine cilisi ac alta bazaconia oig 20 . eu zic sa lw fie rusine la toti

ghurse spunea...

D-le Huhu, cred ca d-ta gresesti. Sporurile (IC,SM, Disp, etc.) se actualizeaza in functie de procentul avut in cele 6 luni alese. SM de 50%( adica 10% din 20%) se aplica de la 01.08. 2016 si nu retroactiv. Deci, daca iese in sept. primeste doar pentru luna august.

Alex Ionut spunea...

Va rog daca se poate un raspuns la intrebarea: pensia se achita pentru luna in curs sau pentru cea trecuta? - sunt proaspat rezervist si nu cunosc acest amanunt. Va multumesc

ghurse spunea...

@Huhu: OUG 20
(5) Prin excepţie de la prevederile art. 1 alin. (1), INCEPAND CU LUNA AUGUST 2016, pentru personalul militar, poliţiştii şi funcţionarii publici cu statut special din sistemul administraţiei penitenciarelor din aceeaşi instituţie sau autoritate publică, în soldele de funcţie/salariile de funcţie în care nu sunt cuprinse sumele compensatorii corespunzătoare soldei de merit/salariului de merit în plată la nivelul anului 2009 se include 50% din cuantumul sumei compensatorii corespunzătoare soldei de merit/salariului de merit în plată la nivelul anului 2009.
(9) Drepturile prevăzute la alin.(5), (6) şi(8) NU CONSTITUIE MAJORARI ale soldelor de funcţie/salariilor de funcţie în sensul prevederilor art. 60 alin. (1) din Legea nr. 223/2015 privind pensiile militare de stat,cu modificările şi completările ulterioare, pe perioada aplicării prevederilor prezentei
ordonanţe de urgenţă.

brenda spunea...

deci si aplicarea eventuala a ce s-a hotarsat in srnay cu 80 nu cva fii anul aceste fiindcsa toti care se pensioneaza anul aceste li se aplica 65 ,iar cei care nu ah vrchime este si mai mic , asa ca ei vor sa faca economii la plata pensiilor celor noi de aci ,din ciolaniada . lualr ala cu coarne , asa ca sant sigura , iar de la anul nu vor primii retroactiv nimic ,vor zice ca legea e pe viitor , sa le fie poamna la cine le e mai drag , oricum si-au creat dusmani , scarba ,rwsentimente . si dl MOTOC , sa se duca la nevasta lui aia cu fusta lunga ca o sorcova si sa il ea ia si ciolanis cu frantuzoaica lui

Huhu Rezea spunea...

@ghurse
Taaare greu intelegi textele de lege.
Celor care ies acum la pensie li se actualizeaza soldele de functie si celelalte elemente in baza articolului 28, nu au treaba cu actualizarea de la articolul 60.
Daca depun cererea de pensionare dupa 01 08 2016, in luna august ei sunt activi si primesc deja in solda de functie cresterea prevazuta de OUG 20 de la 01 08.In anxa 1b prevazuta de Ordinul M25, li se actualizeaza toate cele 6 solde de functie alese la nivelul soldei din august.
Abia la cresterea celei de-a doua transe, din august 2017, intra si ei sub prevederile restrictionarilor din OUG nr.20, pentru ca atunci sunt deja pensionari si actualizarea soldei de functie s-ar face in baza art. 60.
Intelegi, de asemenea, gresit principiul retroactivitatii.
Daca legea prevede actualizarea celor sase solde, alese din ultimii 5 ani, la data deschiderii dreptului den pensie, asta nu inseamna retroactivitate.

Unknown spunea...

Alex-Ionut:Pensia se plateste(achita) pentru luna in curs.

Huhu Rezea spunea...

@Florin Nu te lua dupa greselile debitate de Ghurse Daca n-ai avut salariu de merit in 2009 si te pensionezi dupa 01 08 2016, beneficiezi din oficiu de introducerea in baza de calcul a cresterilor prevazute in OUG nr. 20/2016. Pensionarii in plata la 31 iulie 2016 vor primi aceste cresteri la prima actualizare de pensii de dupa OUG nr.20, daca intre timp nu se adopta noua lege a salarizarii si pentru cadrele militare.

CEZAR spunea...

m-ale ..
Ma tem doar de ...sarutul frantuzesc ..!
Ma tem eu de verificari ?..care verificari ? Cine vrea sa verifice ? Tu ..??
Asta ai facut toata viata si continui ..
Stai dracului bland ..daca nu mai vezi groapa ..pune-ti ochelari ..de cal ..!!

Patrick spunea...

@BRENDA,

Te rog din suflet sa-ti citesti comentariul inainte de al publica, intrucat nu inteleg mai nimic din ceea ce postezi.

E valabil si pentru altii. Vreti sa va faceti intelesi? Scrieti fratilor corect literar si gramatical ! E o dovada de bun simt.


Iulian Mareș spunea...

Interzisului moral Cezara!
Imi sta in fire sa verific tot...implicit pe tine!
Sarutul ala...e cu paritate!
Vomitetul a depistat si condamnat pe tradatorii CADA!
Nu te speria, esti pe pozitia 7! Ai timp sa afli despre ceilalti si nu vei mai fi speriat!
La mijloc de codru des.....unde pasarile ies, este un om si de gag un carton poarta!
A tradat...o alta soarta!
SEMNAT....DON.... MARTIE 1990! CAMARAZII NU IARTA SI NICI NU UITA!
Sfat...nu te grabi, frate!....ia drumul lui carpaci, baietii au nevoie de diurna!

Unknown spunea...

Asa a vrut "Maria Sa", varza de Bruxelles.Tactica de-a lor sa va mai tina la munca cel putin 1 an iar dupa aceea mai apare vreo OUG si iesiti pe la 60 ani!?Te joci cu jmecherii astia?

micutzul spunea...

Ha, ha, ha... oberstii si secretarii de la minister nu mai stiu cum sa faca sa tina oamenii in activitate si atunci vin cu tot felul de artificii care o sa le bubuie in mana... In curand norma de hrana o sa intre in solda si se va lua in calcul la pensie dar cate 1% in fiecare luna . Sporul de calculator , cel de casca si cel de odinioara la fel...Rahaturi romanesti .
Surori si frati din MApN nu va mai certati intre voi ca in curand pe ecrane apare devalorizarea leului , pensiile ajungand cat ajutorul social pentru tiganii care nu vrea muschiul lor sa lucreaza...Ma adresez doar voua fiindca celelalte structuri au pensii adevarate nu ca racanii....
Hai mai bine sa punem pariuri....Ce zici huhurez in Anglia iese cu cafteala sau nu ? Asa .... prin Scotia sau in Comonwelth?

Marian spunea...

D-nule H.,cu respect as vrea sa ma lamuriti cu doua aspecte:1. Pot cere deschiderea dreptului la pensie cu orice data a lunii August pentru a beneficia de indexare,sau trebuie sa mai lucrez toata luna August?
2. Nu stiu ce articol din Legea 223/2015 prevedea ca pentru cel putin 6 luni de activitate dupa implinirea unui an vechime,se considera an intreg la vechime? Adica daca am lucrat 21 ani si 6 luni,se calculeaza 22 de ani ca vechime? Nu stiu daca mai este valabil acel articol din L223/2015.
Va multumesc anticipat!

Soarele spunea...

http://www.dcnews.ro/mobile/referendum-in-romania_509172.html

B.G spunea...

Buna ziua
Cun se interpreteaza litera p din art 28 - OG 57/2015 mai precis la ce se refera nu sunt incluse in baza de calcul,,alte venituri care, potrivit legislaţiei în vigoare la data plăţii, nu reprezintă drepturi de natură salarială sau asimilate salariilor"

Huhu Rezea spunea...

@Dragomir
Daca te-a prins ziua de 01 august in activitate ai si primit procentul de 50% din SM cuvenita in 2009 adaugat la solda de functie avuta pe 31 iulie 2016.
Poti sa faci cererea in orice zi a lunii august ca plata pensiei incepe de la 01 09 2016

Alin P spunea...

@Dragomir
Art.25, alin.3 din L 223/2015

Huhu Rezea spunea...

@BG
Având in vedere varietatea institutiilor militare din care provin beneficiarii legii pensiilor, domnii tehnoordonantisti, in scrupulozitatea lor, au vrut sa se asigure ca, daca, in enumerarea de la a-r, a scapat vreun venit care nu e de natura salariala, acela va intra la litera p, desi se puteau limita doar la formularea de la litera p, care le include pe toate celelalte.

Unknown spunea...

Gata, s-a hotarat , Comisiile reunite vor adopta P.L. X pe data de 31.06.2016, intr-o joi dupa ...Miercurea Ciuc! Ne dau numai P.L.uri, putem dormi linistiti , toata vara. cat ei vor sta cu P.L.urile la soare.

avianyc spunea...

Se pare ca avem o veste buna de la mîțocul tigri-2 -V.Kis . Pentru el parlamentul va aproba pe 31.06.2016 o PL xxxxl cu care sa poata face față vara asta printre conlocuitoarele cu fusta lunga darnice din cel mai luxos cartier din Hurziceni.

ghurse spunea...

@Huhu
Nu vreau sa intru in polemica. Ce pot sa va spun insa cu siguranta este ca NU AVETI DREPTATE. Beneficiaza in intregime de cei 50% din SM doar cei ce se pensioneaza dupa februarie 2017.

Huhu Rezea spunea...

@ghurse
Inteleg scurtcircuitul din mintea d-tale.
Nu intelegi ca potrivit art. 28, si in situatia in care alegi ultimele sase luni de activitate pentru baza de calcul, elementele salariale din cele 6 luni se actualizeaza la nivelul de la data pensionarii.
Cele cinci solde de functie din lunile anterioare lunii august 2016 se actualizeaza cu cresterea de 50% din SM, din luna a sasea, de la data iesirii la pensie, daca aceasta este dupa 01 08.

Ionel N. spunea...

ghurse 24 iunie 2016 /23.25
Ca sa intelegi corect care va fi nivelul functiei luate in calcul la stabilirea dreptului de functie trebuie sa intelegi ca ,dupa august 2016 functia de baza va fi salarizata cu 10% mai mult decat pana atunci, iar din august 2017 cu 20% mai mult decat in iulie 2016 !
Cresterile succesive de 10 % se vor contabiliza in cadrul salarizarii functiei de baza si nu in dreptul rubricii " salariu de merit"!

CEZAR spunea...

@Tigri 3,5
mîțocul tigri-2 -V.Kis ...chiar a ..comunicat mareata veste ...??
Waaauuu...Brenda ii in toate ..extazele ...!!!

Huhu Rezea spunea...

@Ionel
Unde are dreptate @ghurse?
Cei pensionati in perioada august 2016-iulie 2017 beneficiaza de cresterea de 50% din SM,pentru ca o au deja in solda ca activi, dar nu vor mai primi si actualizarea corespunzatoare celei de-a doua transe de 50% din SM pentru cadrele active, intrând si ei sub prevederea Ordonantei 20/2016, ca nu reprezinta majorare in sensul Art.60 din Legea 223, pe timpul aplicarii acestei ordonante.

brenda spunea...

mai EZR mdaca ai acea pe cineva drag mcare a iesit la pensie anul acesta ,care din cauza unei anumite situatii nu a avut anii din armata ceruti ,adica 25, caruia i s-a ca;lculat pensia nici macar cu 65 , ce parere ai avea . stiti ca de aceea eu m-asi bucura sa se aprobe cu 80 ,fiindca ,ar mai orimii cateva procente la pensia aa mizerabila , in ceeace ma priveste ,pensi mea de urmasi nu o ai dumneta de acum incolo cat vei tri , asa ca personal nu ma intereseaza , ca si prn recalculare tot asta va fii ,ma gandesc doar la sanatate , SA mai stiti ca ma doare faptul ca armata noastra este buimacita in fel si chip . asa ca nu mai faceti apredieri injurioase ,,,,,,,poate ca este asa cum spune DL KISS

Unknown spunea...

@cezar, bucura-te Satano, cat mai ai timp, ca vine toamna si vei ajunge ca la vederea unui pilot, pe strada, prin Cimisoara ,sa-ti cam tremure budigaii pe tine, nu vei avea curajul sa-ti ridici gretoasa privire, nefiind demn de respectul acestuia.Vezi prin ce cercuri de pensionari militari te invarti caci baietii din zona au auzit de tine si de magariile proferate, asa ca...

avianyc spunea...

ANUNT DE IMPORTANTA DEOSEBITA.
S-a deschis tabara paramilitara de antrenament ”R 26500 Elita”.
Azi s-au dat publicitatii imagini video cu primul recrut antrenat de R 26500.

https://www.facebook.com/460302814175303/videos/460639277474990/

Selectati linkul si aplicati direct Go to ................. apoi putina rabdare.

Florin spunea...

Nu ar trebui ca cei ce ies la pensie in perioada mentionata sa primeasca 100% pentru ca aceasta corectie se face pentru a indrepta niste nereguli.Cei care vor iesi la pensie si au deja SM nu le taie 50% pentru a corecta neregulile.Pentru cadrele active am inteles ca cei fara SM vor mai fi pacaliti inca un an de zile de aceea ar fi normal ca cei ce se pot lupta pentru a obtine drepturile militarilor sa obtina si plata Salariului de Merit pentru cei ce nu l-au primit din 2009 si pana in prezent.Asa ar fi normal pentru ca suntem camarazi si avem aceleasi drepturi si indatoriri fata de tara,am depus acelasi juramant.Si ar mai fi ceva: Nu ar trebui ca cineva sa raspunda cand se fac astfel de greseli?

Stefan spunea...

@Vladimirescu1821
V-am postat o parte din articol pe FB.Daca va deranjeaza il scot.

Soarele spunea...

Florin cine sa raspunda intr-o colonie de kakat ca asta ? Nu vezi ca unii militari au primit la pensie salarii compensatorii ca in toate tarile NATO iar prostii dupa 2011 au luat-o in mana ?Asa si cu SM, smecherii au luat din 2009 si iau in continoare iar boii sa mai astepte.

CEZAR spunea...

mîțocul tigri-2 -V.Kis ..oare sa fii luptat de pomana drakului?
Cum pleca el in zori cu Volvoiul fara copertina..stateau gaborii pe la porti si se minunau ..
La Parlament te duci MaKiss..zicea cate unul mai ..indraznet ..
La Parlament..la .Parlament..raspunde Matocul fluturand laba ..precum lopata ...!!

Florin spunea...

Corect raspuns.Daca nu stim sa ne aparam drepturile vom fi mereu calcati in picioare!O armata trebuie da aiba conducatori,noi avem asa ceva?Nici gand!Conducatorii nostrii nu sunt interesati sa ne apere drepturile, care sunt de fapt si ale d-lor,pentru ca isi pierd scaunele.Ma intreb oare cati dintre domniile lor au SE pentru ca SM au doar cei de jos?Si acum imi vine o intrebare in minte: Oare la SE se pune tot 50% in august?

Iulian Mareș spunea...

Florine,
Dar, tu ai apucat sa iei ajutoarele la iesirea la pensie?
Nu salarii compensatorii, cum gresit afirma cineva!
Situatia privind corectia salariala implicand salariul de merit nu reprezinta o masura reparatorie a unei greseli legislative, marca BOC, ci praf in ochii militarilor! Pe fond, este o mare gaselnita mincinoasa, dar care va baga ceva banuti in buzunar!

Florin spunea...

Eu inca nu sunt la pensie dar sper sa sa pot iesi inainte de o eventuala ordonanta care va fi tot in defavoarea celor mici dupa cum se zvoneste.

brenda spunea...

SLE CEZAR dumneta nu esti zdravan , du-te la doctor ,frate , bibilica ta are numai tampenii acilo ,lasa oamenii in pace , aci avem alte treburi de discutat .lasa-ne

Soarele spunea...

Mares iar bati campii cu gratie .Se dadeau si ajutoare si salarii compensatorii.Tu chiar esti aerian total? Nu te pricepi la nimic?

karadeniz spunea...

@ imanentul
Înainte de a-i critica pe alții pentru lipsa ta de cunoștințe puteai citi legea salarizării și ai fi înțeles când se dau ajutoare la ieșirea la pensie și când se dau plăți compensatorii la trecerea in rezervă cu sau fără drept de pensie.
Nu e târziu nici acum chiar dacă ai căzut de ………!

Iulian Mareș spunea...

Maxime,
Una este una si doua mai multe! Ma cam plictisesti ca ai creierul imbacsit! In lege...284, este scris ajutoare la iesireala pensie!
Mai lasa-ne in pace de incalcit! Florin nici nu a iesit la pensie inca.....ce mama dracu il incurci tu pe om cu soldelecompensatorii, 2 / fiecare an, pana la varsta de pensionare, cf O 7! Tu ma, i-ai luat...el nu si nu o sa-i mai ia! Guvernul o freaca cu ajutoarele, dar compensatoriile!
Tu si numai tu sa fii fericit, ca le-ai prins pe amandoua! FB. Eu nu te invidiez, dar nu fii carcotas, uite nu zic prost, ca sa nu te jignesc!
Dar chiar ai parkinson! Din respect pt site nu-ti zic bou!
O sa mori si tot prostii vorbest...pensii furate, generali de carton...etc! Ia mai du-te dracului, ca ma plictisesti!

Iulian Mareș spunea...

Florine,
Nu poti avea SE fara SM! Ori amandoua, ori numai SM!
In legeile anterioare nu au fost restrictii pt SE!
Acum ai inteles?

Unknown spunea...

Stefan:Nu am nimic inpotriva,nu ma deranjaza.

Iulian Mareș spunea...

@karadeniz
Ce imanentul?
E doar Maxime One, ineptul!
El citeste, dar nu intelege! Si cand intelege nu se potriveste!
Si toate astea poarta un nume...semian.....
Ghinion!

Soarele spunea...

Mares semian ? Ma speriasem ...Credeam ca ma faci ''semianal'' si ma inviti in grupul tau de prieteni.

Iulian Mareș spunea...

Maxime,
mai da in carti! Nu te bucura!
Litere ajutatoare:
Semian--f-b-t!
Este o categorie aparte: ....pe scurt- nu prea intelege ce citeste!
Eu am fost mai ironic, dar marinarul ti-a dat-o la temelie, de te-a julit!
Daca ai cap, stege si las-o cum a cazut! Nu sufla in jar!