Un produs Blogger.

luni, martie 28, 2016

Marian Munteanu propune o alianta civica insurectionala

36 comments

Este o miscare care poate schimba din temelii sistemul politic actual din România.
Bazandu-se pe mecanisme si instrumente ale democratiei directe(adunari populare, referendumuri) miscarea isi propune :
-restaurarea drepturilor patrimoniale ale cetatenilor români cu privire la teritoriul national;
- sustinerea muncii si a initiativei române;
-apararea si sustinerea activa a drepturilor identitare nationale, a institutiilor si valorilor fondatoare ale civilizatiei romanesti, traditionale si moderne;


COMUNICAT


Stimati compatrioti,

In urma consultarilor cu mai multi reprezentanti ai unor asociatii si grupari civice, colegi de generatie, personalitati ale vietii culturale si ale societatii civile, am redactat aceasta proclamatie, prin care anunt public demararea procedurilor de infiintare a platformei civice nationale "Alianta Noastra".
Incepand de maine vor fi initiate demersurile pentru dobandirea calitatii de persoana juridica, potrivit prevederilor legale.
Toate informatiile privind componenta si activitatea Aliantei vor fi prezentate pe acest site si vor fi transmise inclusiv prin intermediul unor retele de socializare.

Bucuresti, 27 martie 2016

Marian Munteanu


Descarca "Proclamatia" in format *pdf.
PROCLAMATIE


Constatand ca intre cetatenii Romaniei si principalele grupari politice decizionale care conduc sau influenteaza institutiile statului roman s-a format si se adanceste neincetat un climat de neincredere care afecteaza unitatea si stabilitatea societatii romanesti,

Constatand ca drepturile civile, social-politice, economice, patrimoniale, culturale ale cetatenilor Romaniei si ale intregii comunitati romanesti sunt, de multe ori, desconsiderate sau de-a dreptul incalcate,

Constatand ca masurile economice de pana acum au ignorat in mod iresponsabil interesele legitime ale majoritatii angajatilor si angajatorilor romani, ceea ce a condus la raspandirea a milioane de compatrioti in toate colturile lumii precum si la diminuarea dramatica a ponderii capitalului autohton in economia nationala,

Constatand amplul fenomen de denigrare si subminare a valorilor si institutiilor fundamentale ale civilizatiei romanesti,

Constatand ca Romania nu si-a valorificat prezenta in Uniunea Europeana la nivelul potentialului ei demografic, economic sau geopolitic si nu a reusit sa fructifice pe toate dimensiunile cel mai important Parteneriat Strategic pe care il are - cel cu Statele Unite ale Americii,

Constatand ca majoritatea cetatenilor nu este reprezentata civic sau politic, in vederea apararii eficiente a drepturilor si intereselor sale legitime, iar nemultumirile populatiei cu privire la felul in care functioneaza statul roman si institutiile sale sunt pe deplin justificate,

Considerand ca participarea responsabila a tuturor cetatenilor la rezolvarea gravelor probleme cu care ne confruntam ca stat si ca societate este singura solutie democratica si eficienta,

Noi, semnatarii acestei proclamatii,

Actionand potrivit credintei si convingerilor noastre, in baza drepturilor si obligatiilor constitutionale si in acord cu prevederile Declaratiei Universale a Drepturilor Omului, am hotarat sa infiintam

Platforma Civica Nationala
"Alianta Noastra".

Alianta Noastra va functiona ca o asociatie de persoane, grupuri si alte entitati - formale si informale - menita sa asigure o eficienta impreuna lucrare a energiilor si resurselor societatii civile romanesti.
Alianta este deschisa tuturor celor care sunt dispusi sa conlucreze, intr-un spirit de cooperare democratica, solidaritate patriotica si disciplina civica, pentru sustinerea activa a urmatoarelor deziderate fundamentale:

♦ Respectarea deplina a drepturilor civile si politice ale cetatenilor Romaniei, in primul rand a dreptului de a participa in mod liber, neingradit si in deplina cunostinta de cauza la adoptarea deciziilor politice de interes major; promovarea, in acest sens, a unor mecanisme si institutii ale democratiei directe;

♦ Restaurarea drepturilor patrimoniale ale cetatenilor romani cu privire la teritoriul national; oprirea instrainarii proprietatilor agricole, a resurselor solului si subsolului, recuperarea celor instrainate abuziv sau ilegal; oprirea oricaror interventii care pun in pericol climatul, apa, resursele naturale si, in general, mediul inconjurator;

♦ Sustinerea muncii si a initiativei romanesti, printr-un parteneriat puternic intre stat si mediul economic; reducerea decalajelor economice fata de Uniunea Europeana, care nu se poate realiza decat prin sustinerea capitalului romanesc, singurul cu adevarat interesat sa puna in centrul oricaror strategii de dezvoltare spatiul national;

♦ Apararea si sustinerea activa a drepturilor identitare nationale, a institutiilor si valorilor fondatoare ale civilizatiei romanesti, traditionale si moderne - familia, satul, scoala, biserica, armata, credinta crestina, limba romana, reperele spirituale, culturale si istorice; descurajarea oricaror actiuni xenofobe sau antiromanesti si blocarea oricaror tentative politico-administrative de a modifica, prin diferite forme de constrangere, actualul profil - etnic, cultural sau religios - al Romaniei.

Doar asezati pe un temei de unitate fraterna si solidari acestor obiective si principii vom evita dezbinarea si pulverizarea, care au viciat grav actiunile civice de pana acum, lasand intreaga societate la cheremul grupurilor de interese partinice si transpartinice, dirijate din interiorul sau din afara tarii.
De aceea, Alianta Noastra va reuni, intr-un format organizatoric flexibilpolicentric, plecand de la baza societatii civile, toate asociatiile si organizatiile, grupurile si persoanele care vor intelege ca numai actionand unitar, coerent si intr-un spirit de auto-disciplina civica pot fi obtinute rezultate semnificative, in folosul intregii societati.
Vom declansa neintarziat procesul de organizare a unor organisme civice reprezentative, pentru a putea stabili calendarul precis al actiunilor pe care le vom desfasura.
De asemenea, vom elabora si propune un cod civic de integritate. Acesta va fi aplicat cu responsabilitate in evaluarea si selectia viitorilor candidati la functii si pozitii publice, spre a putea fi sustinuti de Alianta. Dorim sa intervenim in acest proces de selectie, care a stat pana acum, aproape exclusiv, sub controlul unor grupuri de interese politico-financiare iresponsabile, si sa-l asezam pe principii meritocratice, sustinandcompetentacorectitudinea si, mai ales, loialitatea fata de statul si poporul roman.
Alianta va sustine atat persoane independente cat si initiative ale unor grupuri sau chiar partide, insa doar in masura in care ele corespund criteriilor si obiectivelor sus-amintite. Vom respinge antrenarea in rivalitati marginale sau animozitati superficiale si ne vom opune cu hotarare oricaror incercari de dezbinare a Aliantei Noastre.

In viziunea fondatorilor Aliantei, Romania este o tara crestina, libera, primitoare, pasnica si toleranta, ai carei locuitori au drepturi imprescriptibile asupra teritoriului national, asupra modului de organizare si functionare a statului roman, a institutiilor sale si a intregii noastre societati. Aceste drepturi si prerogative au fost castigate si aparate timp de milenii, de generatii intregi de romani. Ele nu sunt negociabile.
Vrem o Romanie cu adevarat democratica, o tara de oameni liberi, egali in drepturi si indatoriri, aflata intr-un parteneriat constructiv si demn cu vecinii, aliatii si prietenii nostri.
Noi credem ca Romania trebuie sa isi valorizeze potentialul de care dispune in contextul european, devenind un actor economic semnificativ si un real furnizor de securitate in regiunea Marii Negre si in spatiul carpato-balcanic.
Romania este patria tuturor cetatenilor sai, iar statul roman are misiunea sa-i sprijine, sa-i inspire si sa-i reprezinte pe toti Romanii, oriunde s-ar afla, astfel incat, daca ei vor dori sa revina acasa, nimeni, niciodata, sa nu ii poata impiedica. Pentru aceasta este nevoie de eforturi sustinute, intelepciune, fermitate si devotament.
Se impune, asadar, sa actionam - prin toate mijloacele legale, democratice si non-violente - pentru a determina adoptarea acelor masuri politice si administrative apte sa asigure Romaniei locul ce i se cuvine in familia euroatlantica si in comunitatea internationala. Toti cetatenii Romani, indiferent de originea lor etnica sau confesiunea religioasa, au dreptul sa traiasca in siguranta in tara lor, o tara in care munca cinstita, creativitatea si spiritul intreprinzator sa fie incurajate, respectate si corect rasplatite, in care legea sa fie lege pentru toti iar libertatea si demnitatea tuturor sa fie garantate.

Impreuna, cu ajutorul lui Dumnezeu, vom reusi!

Bucuresti, 27 Martie 2016 

36 de comentarii:

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Hai sa fim seriosi, domnule! Parca am mai avut noi o Alianta civica condusa de unul cu ţăcălie de s-a dus Romanistanul dracului! Aliantele astea civice imi dau frison, ca si ţăcăliile! Marian Mujteanu s-a manifestat activ prin Piata Victoriei pana sa vina minerii care i-a dezintegrat toate suruburile la caroserie si l-a speriat ca dupa Apocalipsa lui Ioan! Iar te nelinistesti, tinere? Nu mai bine stai linistit acolo unde te aflii acum? Bag seama ca esti cult, cumintel, ai un prestigiu personal si iti merge destul de bine. De ce vrei sa te ratezi singur? PDL a venit pe tam-tam ca si lozincele tale, si iar s-a dus dracului Romanistanul! Eu zic sa lasi lucrurile asa pentru ca tu n-ai face altceva decat sa formezi iar o nou scoala de mafioti, aidoma celorlalte de pana acum! Aliante cu ce, dar mai ales cu cie? Cu Monicaca Morcovei, Vita Kobe Unguent, Neamtu Diliul, Ardei Preşu, Patapişorici si alti monstii sacrii ai ridicolului?! Suntem satui! Daca simti ca suruburile alea dislocate de mineri iti scartaie si sunt slabite, atunci unge-le intr-un bar de noapte si strangele la lacatuseria Companiei Nationale a Huilei...Ca om, te cred ca ai vrea sa schimbi ceva, dar eu ca Stan Patitul anticipez aceeasi Marie cu o alta palarie, mai ales datorita personajelor ce se vor infiltra cu toptanul in aceasta pseudo alianta! Sa auzim numai de bine, tinere aspirant la o glorie franta din fasa!

Nasul spunea...

O idee buna .Am distribuit mai departe

Nasul spunea...

http://sputnik.md/moldova_romania_society/20160328/5540219.html

brenda spunea...

r ce a facut in ultimii 10 ani cand basescu si i lui au terminat din temelii prin coruptie tara asta , acum i s-a facut pofta de putere si face jocul cuiva , eu zic sa stea acolo unde a stat 26 de ani , cam tarziu dle

brenda spunea...

qcest SPARGATOR ,asa se pare ca esti mai lasa-ne

brenda spunea...

asa dle CORNELIU ,asa .

Viss spunea...

Dle H, vă sesizez respectuos elemente de propagandă neromâneasca introduse insidios prin unele comentarii, pe blogul dvs. Vă rog să moderați și să opriți răspândirea propagandei rusești antiRomânești. Vă mulțumesc. Onoare și patrie!

Vasilescu Vasile spunea...

Ce au vrut legionarii și Căpitanul lor?

LEGIUNEA „ARHANGHELUL MIHAIL”
GARDA DE FIER

PROGRAMUL și CARACTERUL GENERAL

CLUJ
TIPOGRAFIA „CARTEA ROMÂNEASCĂ”
1931

LĂMURIRE

http://ioncoja.ro/ce-au-vrut-legionarii-si-capitanul-lor/

Unknown spunea...

De putine ori mi-a fost dat in viata sa gandesc rau la adresa unui om, mai ales fiind si in postul Pastelui. Insa ii transmit lui Iohannis sa nu aibe liniste nici el nici familia lui, pana nu-si va cere public iertare in fata poporului roman pentru tradarea pe care a infaptuit-o, dandu-l pe Ponta jos si instalandu-si GUVERNUL LUI. Guvern de criminali si antinational. Mai nou guvernul nu mai are bani nici pentru alocatiile mamicilor, in conditiile in care natalitatea scade vertiginos. Toate tarile vestice nu stiu cum sa atraga tineretul din alte tari, pentru ca toata Europa este imbatranita si, noi nu stim cum sa le dam un picior in fund.
Dati pe bloggul lui Iohannis sa vedeti ce-i scriu romanii.
Iar despre Marian Munteanu se vehicula in anii 90 ca ar fi avut simpatii legionare. Mai bine legionar decat Iohannist sau Ciolosist. Sa nu se creada ca fac apologia legionarismului, dar asa cum au fost ei cu bune si cu rele, un lucru stiu sigur: au fost patrioti si cu credinta in bunul Dumnezeu.

Anonim spunea...

Mie asta cu "insurectia" mi se pare dubioasa si periculoasa,chiar daca este indulcita cu cuvantul "civica"....ce o impiedica sa se transforme oricand in insurectie armata si apoi Dumnezeu stie in ce se mai transforma.....eu de insurectii armate am citit ca au fost in numeroase locuri ale planetei,de "insurectia civica" nu am auzit niciodata.Denumirea lor recunoscuta este de "razboi civil" Cam asta doreste Munteanu!
eu asa gandesc acum, ca sunt poate mai neinformat ca domniile voastre...mi-am dat cu parerea nu cu "parul"

calin spunea...

MM s-a maturizat foarte mult. L-am urmarit si cred ca se poate impune cu brio in politica romaneasca. Demersul trebuie urmarit atent si poate, la un momentdat, sprijinit. Este o alternativa care nu trebuie desconsiderata. Altele eu nu mai vad acum.
@Corneliu - Si acum ce putem face? Stam si ne uitam cum murim in picioare! Drumul duce intr-o rapa! Asistam cum se devoreaza intre ei! Si dupa aia?

Huhu Rezea spunea...

@Corleone
In conditiile in care cosmopolitismul, antiromanismul si slugarnicia fata de straini au fost copios promovate de elitele politice si culturale post- comuniste si de mass media, era inevitabil sa-si faca loc o miscare nationalista de dreapta, mai ales ca si stâlpii nationalismului de stanga,Adrian Paunescu si Corneliu Vadim Tudor, au murit de inima rea.
Platforma propusa de Alianta Noastra are obiective politice si national-patriotice atragatoare, la care vor adera multi români, nu ma indoiesc ca si rezervisti, asa cum s-a intamplat si in perioada interbelica cu miscarea lui Zelea Codreanu.
Platforma este inteligent promovata, cu evitarea elementelor de extremism.
Asa se ajunge la putere...dupa care...
@Viss
Vorbesti prostii!
Daca au fost unele abordari in sensul amintit de tine au fost imediat combatute.
Citeste antiromanism pe Facebook si pe site-urile principalelor publicatii, nu pe acest blog.

CEZAR spunea...

Cu ,,Stafia lui MM " in frunte ..e ca si cum..nu ar fi...!!
Doar Monica betiva si cu gasca ei ..mai spera ..!!!

Nasul spunea...

Ai dreptate Huhurez . Noi ca romani ar trebui sa luam exemplu de la unguri .Sa fim prieteni cu cele doua mari puteri deoarece e in interesul nostru exact la fel cum fac tarile nordice . Nu ca acum cand suntem colonia de sclavi a SUA si a lui Soros .Acum suntem folositi doar pentru exploatarea resurselor ,ca experimente pentru alimente plastice , vezi codex alimentarius , vaccinuri experimentale si carne de tun in Afganistan si Irak.Pentru asta nu primim nici macar niste amarate de vize ca ungurii sau polonezii .Si da ubgurii si polonezii au prins si cobtracte economice grase in IRAK in timp ce noi romanii am fost batjocuriti pe fata .Contracte economice pentru reconstructie in Irak 0 barat .Ba am fost obligati sa renuntam si la mare parte a datoriei Irakului fata de noi Am pierdut miliarde de dolari atunci plus dobanzi de la o tara care are rezerve de petrol imense .Mai fraieri ca romanii nu exista.Si pe unii vad ca ii sperie sentimentele pro rusesti.Chiar daca bunicii mei au luptat impotriva rusilor si unul a stat prizonier 5 ani in Siberia nici slugi la americani ca acum nu e solutia.Ceva trebuue facut .Oricum nu cred ca Marian Munteanu va fi lasat sa acumuleze capital politic si va fi denigrat repede la televiziunile se stiri ale perciunatilor.Adica toate cu o singura exceptie.

Viss spunea...

Dle H sunteți major și vaccinat.

Huhu Rezea spunea...

@viss
Au fost câtiva comentatori care exprimau convingeri totalitar-militariste, contrare pluralismului politic, dar , pentru ca au fost contrati, au plecat pe alte retele de socializare, acolo unde nu exista moderare. A mai ramas @tigri2, dar cine pune baza pe fluctuatiile lui de gândire?
Pe de alta parte, extremistii netionalisti romani nu au convingeri antiromanesti.
Altii, cu convingeri filoruse, in esenta necondamnabile, de asemenea nu mai comenteaza aici.
Sentimentele nationale si patriotice romanesti exclud fobia fata de alte natii, fie rusi, unguri,nemti, frantuzi , americani etc.
Problema cea mai arzatoare este ca autoritatea statala este foarte toleranta cu actiunile antiromanesti ale strainilor, ale alogenilor si chiar ale romanilor. Si mai grav este ca românii au inceput sa se obisnuiasca si nu mai reactioneaza la antiromanism.
Si mai grav este ca neincrederea românilor in români se contabilizeaza in plan politic prin vot pentru straini si speranta de redresare pusa tot in straini.
Cine va reusi sa restabileasca increderea romanilor in români, in valorile lor identitare, va conduce Romania.


emillian123 spunea...

Draga D-le Mocanu Rares: ..Ponta a plecat singur...-"profitand"... de "ocazia" tragica ivita,"pe neasteptate..!" ,iar Ciolos ..e din aceeasi tabara...!; acum-motivele pt. care a facut gestul-adica demisia- care -oricum -se impunea-sunt mai obscure...! -si -unul dintre aceste motive-ar putea fi-tocmai-LIPSA BANILOR NECESARI INFAPTUIRII PROMISIUNILOR CARE REZULTA DIN LEGISLATIA SOCIALA si FINANCIARA -adoptata in anii 2014-2015-in preambulul anului electoral 2016 ; vezi -printre altele-si-situatia legii pensiilor militare, schingiuita...,tergiversata...si modificata ILEGAL- printr-o O.U.G. nr..57/2015...! Demisionand-"SCAPA" oarecum - fugind-de raspunderea neimplinirii promisiunilor socio- financiare...,raspundere "pasata"- (elegant ?)lui Ciolos-care "pare" a fi al PNL-ului....! Daca erai in Romania anilor 2005-2008- ai fi observat asocierea Ciolos=ministru+Tariceanu=premier ( din "PNL"-despre care "gurile rele"-spuneau atunci- ca "va fi predat PSD-ului"...), iar aceleasi "guri rele"-spun - acum-in 2016 ca acelasi "PNL"-va (este...)fi -predat PDL-ului...!?. Acestea fiind zise-ce concluzie rezulta....??

emillian123 spunea...

Pt.Domnul?Doamna: @viss: sigur ca filo-"cineva"-in cazul nostru= RUSIA(sau oricine altcineva)- in sine - n-ar fi "ceva" condamnabil,dar cand acel cineva te ataca,te submineaza,"sta la panda"...etc....-voind sa te subjuge, "convingerile filo-...acel cineva"-in cazul nostru, filo-ruse=sunt cel putin "suspecte...!",...gresesc cumva..?

Unknown spunea...

Domnule Viss,visati prea urat domnule,nu va inpartasesc comentariile total neavenite,de acord cu domnulHuhurez,pertinent si comentariul domnului Mocanu Rares Ionut.Va mai pot da un exemplu de antiroman si anti tot ce este romanesc.Este vorba de procurorul comunist-sluga basaului-MONICA-LUISA MACOVEI.Doamne ocrotestei pe romani.

iceparu spunea...

Doamna Mocanu,noi stim foarte putin despre miscarea legionara sau daca mai stim cate ceva se datoreaza propagandei .Eu ma abtin a face comentarii contra si mai ales pro.Rau este ca unii inteleg nationalismul prim fobie fata de alte natii cand foarte bine ar fi sa ne intelegem .Sunt indivizi care exploateaza nationalismul extremist in folos propriu din pacate si oameni care se lasa manipulati.Si sentimentul de credinta in Dumnezeu a fost exploatat in folos propriu.Parca Dumnezeu nu a facut casa buna cu pistolul .
Sunt de acord cu dumneavoastra ca se impune pe scena politica un nou partid dar ce ne facem ca pana acum toate partidele au deceptionat.Bun sau rau ,Iohannis a ajuns presedinte in modul cel mai democratic.Avem ce am ales .El poate fi dat jos dar ce ne facem cand majoritatea nu vor.Daca 5 milioane de romani s-ar strange in fata Cotroceniului si ar cere demisia lui credeti ca ar mai fi presedinte? Mai indoiesc.Asa si cu Ponta.Daca 2 milioane de romani l-ar fi sustinut in fata guvernului fiti sigura ca ar fi fost si acum prim.Asa suna democratia bat-o vina. Chiar daca ma tamponeaza Huhu, recunosc ca personal optez pentru un sistem autoritar si as vedea pentru un timp in fruntea tarii un militar de cariera integru asta fara sa insemne dictatura militara.E o parere si atat.Va fac o cofidenta.Pentru o perioada de timp am fost membru activ intr-un partid sa zicem cu vechi traditii Lupta intre partide pentru putere se manifesta si in interior.Sforarii,gasti,mita etc.Asta e.Va recomand sa vizionati pe internet documentarul Destinul maresalului.Luti-o drept o sugestie.

CEZAR spunea...

Eu as fi alegerea perfecta ....

Unknown spunea...

D-le ICEPARU eu am mari rezerve fata de faptul ca iohannis ar fi fost ales democratic. A fost ales de catre cine? Poate impus. Nimeni nu ma va convinge ca la diferenta de procente intre Ponta si Iohannis, Iohannis a putut sa recupereze de 2 sau 3 ori diferenta. Ce s-a vazut la TV cu acele cozi, chipurile, interminabile in Germania, Anglia si pe unde or mai fi fost, tot nu ma face sa-mi schimb parerea. Asa cum nu a castigat Basescu in confruntarea cu Nastase si, stau sa ma gandesc ce s-a intamplat si cu Geoana. Eu am parerile mele asupra acestui fapt. Asa cum a fost impus si Ciolos acelasi lucru s-a intamplat si cu iohannis. Problema este alta. Astia ne-au fost bagati pe gat si noi ce facem? Pai Bucurestiul este inert. Se anunta venirea minerilor, poate mai vin si ciobanii si fermierii si satenii din Pungesti si poate ne scapa ei de toata infectia asta.

Anonim spunea...

Eu ma declar cu mandrie nationalist in sensul bun al cuvantului: pentru tara in care m-am nascut si poporul din care fac parte
va rog sa nu rastalmaciti,nu are rost!!

PS daca doriti exemple de nationalisti pe scara larga putem vorbi de americani,germani,francezi,rusi si multi altii.....Voi vedeti cum tin ei la tarile lor? Noi de ce nu....?

PS dar fara Munteanu ca suna ciudat "insurectia". Am eu o dambla cu cuvantul asta care aduce a revolutie bolsevica......si nu mai spuneti ca cineva de pe aici ca respectivul Munteanu s-a "maturizat" acum ?.... in 2016 ? ma faceti sa rad.Tipul Munteanu in adancul lui este un ANARHIST convins.deschideti ochii !!! si ca totul sa aiba un inteles numiti-l "Le Pen de Romania" dar si ala/aia e mai precauta

Nasul spunea...

http://icepaliga.blogspot.ro/2016/03/imbecilizarea-decizionala-actuala.html?m=1

Iulian Mareș spunea...

De cel putin 10 ani se vorbeste despre economia subterana care este de aprox 80 mld RON!
Dar, nu se spune ca cei care au analizat-o/masurat-o o si monitorizeaza si intrebuinteaza in interesul propriu, caci altfel era de mult eradicata!
Monica, MM este mult maturizat, posibil sa atraga multi tineri, dar pt aceste alegeri nu prea mai este timp!
Observ ca multi au inca imagini deformate despre "ajutorul minerilor" in repetate randuri.....
Este normal ca odata pierduta increderea in partidele politice electoratul sa migreze spre nou, iar doctrina nationalista a unui partid atinge cea mai sensibila emotie a unui popor, ce incepe sa priceapa ce si cum este cu globalizarea si statutul fostelor state est europene!
In concluzie, daca lucrurile merg "pas cu pas" in 3-4 ani miscarii lui MM nu-i va mai sta nimeni si nimic in cale!
O fi bine, o fi rau? Nu-mi dau inca seama!

Unknown spunea...


D-le Mares eu nu ma refeream la MM, eu vorbeam (la drept vorbind nici nu-mi place de el)in general la miscari radicale. Va rog sa ma credeti ca-mi este dor de comunism. Mi-e dor de liniste, de siguranta zilei de maine, de tot ce este normal. pentru mine anii de dinainte de 89 inseamna normal, acum este anormal. Tocmai spun astia la Romania TV ca Olguta vasilescu a fost arestata din cauza faptului ca a acumulat capital electoral. Nu te joci cu viata unui om pentru ca asa vrei tu, ca trebuie sa-l scoti de pe scena politica. Ma si gandeam, sa vina cineva sa-mi impuste televizorul, este strigator la cer. Vorbeam de radicalism, nu stiu cum este dar chiar as opta si pentru un guvern militar, ca sa nu spun dictatura militara. Ceea ce se intampla, vorba unora este noaptea mintii.Mai da-i incolo si de Ciolosisti si de Iohannisti si de DNA. DNA-ul face politica si nu este bine, isi depaseste competentele cu mult prea mult.
Si ca vorbeam de mineri, va rog sa ma credeti ca in acea perioada atat eu cat si aprox. 90% din populatia tarii ne-am bucurat ca au venit sa faca ordine. Prea nu se mai termina acea golaneala din P-ta Universitatii. Pe cine reprezentau aia?Pai pe aia care au venit in 1996 adica Constantinescu si CDR-ul si Alianta Civica cu Blandiana, cu Pippidi si cu cine a mai fost.

Unknown spunea...

Bar.bosul ne-a dat un site sa-l accesam. Sunt convinsa ca ceea ce se intampla, cu islamistii, cu jihadistii, cu migratia, cu teroristii si cu cine o mai fi, asta se vrea. Sant lasati sa actioneze, din pacate mor civili nevonovati, dar daca asta este mersul...

Iulian Mareș spunea...

Monica,
Si acele intamplari au constituit o proba a democratiei!
"Ma voi bate pana la ultima picatura de sange ca si tu sa ai dreptul sa vorbest"....cam asa spunea Ratiu!....evident parafrazez!
DNA nu va termina bine.....deja a depasit limita normalului!...va sfarsi prin autoarestari, ceva gen rev. franceza! Va ajunge o simpla sectie in P. General si asta nu pt ca nu va mai avea obiectul muncii ci pt ca a devenit sectara si partinica!
Mie, personal, de altii mi-e mila, caci au jucat tare prost, impotriva capitalului autohton vs cel al multinationalelor!
DUPLICITARII!
Si stiti de ce?...pt ca nu se va mai putea face schimbul de generatii! Si ...cam 10 ani va fi un vid generator de mari surprize!
Abia atunci sa observati anarhie, caci de haos nu poate fi vorba, luand in calcul ca haosul este doar o forma de organizare necunscuta!
Vom vedea si tare vreau sa ma insel!

iceparu spunea...

Nu stiu cum se face dar parca procurorii au fost si sunt deasupra legii.Procurorii parca ar fi pisici.Oricat de sus ar fi aruncati ei cad tot in picioare.Astia chiar nu dau nimanui socoteala?Procurorii pe timpul impuscatului daca te manca limba intocmeau rechizitoriul si te trimiteau in judecata.In 1987 ei au fost la Brasov si au nenorocit oameni.Acum tot ei taie si spanzura.Salarii excesiv de mari au avut si inainte de 90 si au si acum.Dece procurorii nu dau socoteala pentru politie politica?Cineva probabil ca va spune ca s-a aplicat legea dar altiinu au aplicat legea?

avianyc spunea...

Doar ca sa ma aflu in treaba, lansez o întrebare.
După ce v-am dat un presedinte si un prim ministru din HArdeal nu v-ar face placere sa va livram tot de aici,împrumut bineînteles si niște primari pentru toata zona de sud ????!!!!!((((((((((((((
Poate ,poate asa ...........

Unknown spunea...

Sa fie si presedintele si prim-ministrul de unde or vrea ei sa fie, numai sa iubeasca tara asta si sa tina la popor si atunci vor incepe toate sa mearga spre bine ca vor cei din afara sau nu. Si lichelele din interiorul tarii vor schelalai mai putin.

iceparu spunea...

Televiziunile particulare cu arie de auditie nationala niste porcarii vandute partidelor politice.asa cum se mananca intre ele partidele asa se mananca intre ele televiziunle.e o rusine ca in loc sa fie in competitie privind stirile ele se ataca josnic.

Iulian Mareș spunea...

Monica & All
Sunteti tendentiosi si va explic de ce!
Pai, nu le-a dat lor sangele pe nas, de dorinta de a face bine poporului, dar poporul, mujicii nu si nu!
Poporul nu-i intelege, dar ei sigur ne vor binele! Noi, de prosti ce suntem, nu intelegem in ce lux exorbitant traim, cand dorim drepturi si mai ales pe cele din categoria drepturilor omului!
Noi, ca prostii, nu vrem 2 lei salariu si tipam ca apucatii pt drepturi legale la pensie!
Noi, ca prostii in drum, nu vrem sa mancam radacini, ca doar ni s-a explicat ca este f sanatos si la moda este stilul vegan!
Dar, sa manarim banii prin Cipru, putem?
Dar....ca sa nu o mai lungim, putem sa ne luam la revedere de la ei?
Ca tot urmeaza sa votam!

iceparu spunea...

Ce naiba ati vazut vazut la piticania aia naiba stie.dupa ce a pus o tara pe chituci la-ti ales primar si se pare ca-l alegeti iar asa ca ciocul mic.nici cu ceilalti vestici nu e o branza.

Unknown spunea...

Intr-adevar, banuiesc d-le ICEPARU ca va referiti la Antena 3 si la Romania TV. Acelasi gust amar il am si eu, mai ales ca dusmanul lor si al nostru se afla in alta parte. Si mai e ceva, uitandu-ma la TV am spus ca, decat 1 singur nevinovat in puscarie mai bine 10 oameni vinovati in libertate. Preferam sa nu o aresteze pe Udrea si sa o fi lasat pe Olguta Vasilescu in libertate. Se joaca prea usor libertatea oamenilor.

Iulian Mareș spunea...

Il ador pe boc!
I-am si trimis mereu salutari fierbinti! 5000°C!