Un produs Blogger.

luni, februarie 15, 2016

Amendamentele deputatului Mircovici Nicolae la OUG nr.57/2015

38 comments
In urma analizei desfasurata cu reprezentantii organizatiilor din sistemul de aparare, ordine publica si siguranta nationala, in principal, ROMIL, Federatia Militarilor din Romania si SNPPC (domnii Balaceanu Virgil, Tudor Marian, Gropan Nicolae, d-na Petrescu Luminita si domnul Coarna Dumitru) va prezint ca solutie amendamentele depuse la OG 57/2015.
Sper ca macar acestea sa poata fi adoptate
















38 de comentarii:

Unknown spunea...

Sunt atat de bune propunerile incat mi-e greu sa cred ca vor fi acceptate de partide.

Huhu Rezea spunea...

Daca domnul Mircovici vrea sa includa indemnizatia pentru semnul onorific Meritul Militar in plafonul de 100%, de ce n-a inclus in acest plafon si indemnizatia pe care o iau militarii artisti potrivit Legii 8 si alte indemnizatiii pe care le-or mai fi luând militarii pensionari, cum ar fi ce DE REVOLUTIONAR, ca doar si acestea se calculeaza din cuantumul pensiei militare.
Sporul acordat de L 80 este peste cuantumul pensiei militare,
Se vede ca cei din politie l-au manipulat pe domnul deputat impotriva OMMM.
In rest sa mai analizam

karadeniz spunea...

Prea multe nu sunt de analizat. Au întors-o ca la Ploieşti şi tot cum au vrut ei a rămas inclusiv la nivel intenţie.

Mirage 2000 spunea...

Aici este mana militianului Coarna, militiemii nu au toti OMM,care-l au nu mai conteaza ca au vechime mare, asa ca se duc la 100% dintr-o baza de calcul mare --isi baga orele suplimentare si-si fac pensii ca Geica .

Mirage 2000 spunea...

Domnul Mircovici a fost aburit de militianul Coarna, pe militieni nu-i intereseaza OMM, pentru ca nu-l au toti si in perspectiva poate se si scoate, lor le convine legea asta sub orice forma ca-si stabilesc baza de calcul mare , isi baga orele suplimentare si-si fac pensii cat vor ei ca Geica ala cu avionu.

Danny spunea...

Unde scrie ca Ordinul Meritul Militar este inclus in plafonul de 100% si nu este separat?

Unknown spunea...

Eu nu inteleg ca OMM este bagat in limitarea de 100%. Nu are cum, Legea nr. 80/1995 este o alta lege (organica si aia), care nu face obiectul modificarii prin Legea nr. 223/2015 sau OUG nr. 57/2015. La sfarsitul argumentarii propunerii nr. 4, in ultima coloana, se pomeneste de OMM, ca procentul se aplica LA cuantumul pensiei, deci nu se poate include IN pensie. Dimpotriva, vad ca ei vor scoaterea si a pensiei suplimentare in afara limitarii de 100%.

tigri2 spunea...

O() porcarie ca sa se bage in seama Cand am vazut Coarna deja mi-am dat seama ca va fi um mare kx2 s-un T.

Huhu Rezea spunea...

Asa i-am scris domnului Mircovici pe pagina de Facebook pe care a publicat amendamentele:
Domnule deputat,
Sunt intentii bune in amendamentele dvs. dar totul este naruit in art. 30. Nu inteleg de ce includeti, in acel amendament,
pensia suplimentara si indmnizatia pe care o primesc militarii pentru semnul onorific Ordinul Meritul Militar in plafonul de 100% din baza de calcul, Iata cum acest amendament ne mai ia 2% din ce puteam primi pe Ordonanta.
Potrivit acestui amendament eu as pierde 10 ani din vechimea efectiva, intregul spor pentru pensia suplimentara pentru care am platit 33 ani contributie, iar indemnizatia de 20% din cuantumul pensiei la care am dreptul in baza altei legi pentru Ordinul Meritul Militar devine ZERO.
Chiar, de ce nu ati inclus in plafonul de 100% si indemnizatia militarilor artisti, membri ai Uniunilor de creatie, pentru care va felicit ca doriti s-o reprimeasca.
Mai sunt unii militari care au si indemnizatie de revolutionar, calculata si ea din pensie. Ce ar zice ei, oare, daca si acea indemnizatie ar fi blocata in cuantumul de 100% din baza de calcul?
Pensia militara curata, domnule deputat, este cea stabilita in baza articoleloir 28 si 29. Restul, cum ar fi sporul pentru pensia suplimentara, sporul pentru Ordinul Meritul Militar, sporul membrilor Uniunilor de creatie, indemnizatia de revolutionar etc, sunt sporuri care se calculeaza din cuantumul stabilit potrivit art. 28 si 29.

tigri2 spunea...

***Huhurez,stay linistit ,este o curvulita ,cum crezi ca a rezistat in politichie atatia ani?Il doare in fix-pix de noi ,este in gasca de "amagitori"Am fost prieten pe FB cu el de ani buni,de prin 2010,si de cate ori am abordat problema noastra a dat cotita,mai nou,nici nu citeste ce-i scriem ,acuma l-am sters din lista,este un duplicitar are pensie BABANA pe care,banuiesc ca nici n-o cunoaste si care sta pe card de ani buni.Iar sentimente fata de fostii camarazi sau de Romania are exact cat Johannis.

tigri2 spunea...

FITI PE FAZA !
Program Ordine de zi 16.02.2016
Descriere De La Pana La Sala
Ordine de zi 16 februarie 2016, sala 3047, et.III 13:30


Nr. Punct P.L. Descriere Scopul sesizării Termen raport/aviz Termen adoptare tacită Observații Invitați Rezoluție
1 L665/2015 Proiect de lege pentru aprobarea Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr.57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare

Caracterul legii: -

Avizul Consiliului Legislativ: 1286/10.12.2015

Iniţiatori: Guvernul României;

Procedură de urgenţă: Da

Prima cameră sesizată: Senat

Termenul de adoptare tacită: Termenul de adoptare tacită este de 30 de zile, și se calculează de la data de 11.12.2015. Termenul se împlinește la data de 14.03.2016.

Rezoluție:

Derularea procedurii legislative:
11/12/2015 - Înregistrat la Senat pentru dezbatere cu nr.b687 (adresa nr.E200/11/12/2015)
14/12/2015 - cu nr.L665 prezentare în Biroul permanent; Senatul e prima Cameră sesizată
14/12/2015 - trimis pentru raport la Comisia pentru buget, finanţe, activitate bancară şi piaţă de capital (TERMEN: 14/12/2015)
14/12/2015 - trimis pentru aviz la Comisia pentru muncă, familie şi protecţie socială (TERMEN: 14/12/2015)
14/12/2015 - Comisia pentru muncă, familie şi protecţie socială transmite avizul cu nr. 449-FAVORABIL
21/12/2015 - prezentare în Biroul Permanent (termenul de depunere a raportului este 16.02.2016)
21/12/2015 - trimis pentru aviz la Comisia pentru apărare, ordine publică şi siguranţă naţională
RAPORT
, trimis pentru aviz la Comisia pentru muncă, familie şi protecţie socială, transmis avizul cu nr. 449 - FAVORABIL (TERMEN: 14-12-2015) 16.2.2016 14.3.2016 Termenul de adoptare tacită este de 30 de zile, și se calculează de la data de 11.12.2015.
Termenul se împlinește la data de 14.03.2016.
Termenul este calculat conform art. 75 alin.(2) și art. 115 alin(5) din Constituția României, republicată, coroborat cu art. 113-115 din Regulamentul Senatului.

Reglementări:
salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum şi unele măsuri fiscal-bugetare MFP, MMFPSPV, MApN

Alex Ionut spunea...

Huhurez - perfect corecta argumentația dvs. Uitându-ma pe pagina domnului deputat sunt uimit de elogiile aduse initiativei - usoara manipulare. Toate cele bune!

Unknown spunea...

aseara a fost la antena 3 dlSENATOR OBREJA ,speram sa spuna ceva , dar nu a spus nimic ,poate si de cele petrecute cu antena , deci sant amendamente la porcaria asta de ordonanta .adica la art 40 , de fapt este o modificare a legii 223, azi raportul ce trebuie sa contina , aprobarea amendamentelor? avizul si raportul comisiei de aparare se mai face ? ce va urma pana la aprobarea finala .saau tacita? spuneti-mi ,daca vreti ,etapele de acum inainte , multumesc

Huhu Rezea spunea...

@Nedelci
Vezi etapele scrise de Tigri de pe pagina Senatului.
Domnul Mircovici pregateste amendamente pentru momentul in care Ordonanta va ajunge in Camera Deputatilor.
Poate, de aceea a si postat amendamentele pe Facebook, ca sa testeze reactia noastra.
Sa-l ajutam sa le imbunatateasca pâna ajunge sorocul ordonantei in Camera.

Romica spunea...

Trebuie sa analizam cu atentie textul, mai exact la punctul 4 in partea cu modificarea prupusa se face mentiunea in ceea ce priveste OMM,a se vedea art 11 din l 80/1995 (OMM .....CA SPOR LA CUANTUMUL PENSIEI...) Imi permit sa va prezint propunerea spre analiza-art 30-Pensia stabilita...nu poate fi mai mare decat 100%din baza de calcul prevazuta la art 28, art 29 si art 108 coroborate cu cele ale art 11 din Legea nr. 80/1995---

Huhu Rezea spunea...

@%romica
????

ghurse spunea...

Domnilor, cititi cu atentie expunerea de motive. Chiar daca unele formulari ale modificarilor sunt ambigui, din expunerea de motive rezulta clar ca sporul pentru CPS si OMM nu intra in plafonul de 100%. Ar rezulta urmatoarea formula de calcul:
PMB = 80% din baza de calcul(SLB) + 1% =<100%
La aceasta se adauga pensia suplimentara = procent(3,6,9) din 80% din BC;
Tot la aceasta (80%+1%=<100%) se adauga OMM
Eu asa inteleg.

CEZAR spunea...

Mares-alul nu se ..exprima ??
Sau ii vine ca o ..manusa ..totul ..???

Huhu Rezea spunea...

@Urse
Nu stiu cum citesti art. 30, dar in Ordonanta se fixeaza plafonul de 85% in care este inclus si sporul pt pensia suplimentara, nu si sporul pentru OMM, pe când domnul Mircovici include, incorect, totul in plafonul de 100%.

ghurse spunea...

@Huhurez. Am spus ca formularea modificarilor art 30 este ambigua. De aici s-ar deduce ca sporul CPS este introdusc in anvelopa de 100%. Daca cititi insa art 108, expunerea de motive, este clar ca intentia este alta. Oricum OMM sub nicio forma nu poate fi inclus in 100%. Asa spune art 11/L 80

Huhu Rezea spunea...

@all
Degeaba ma straduiesc sa fac unele observatii pe pagina de facebook a domnului deputat ...cand articolul sau are peste 40 de aprecieri(like) si ce am completat eu are doar o apreciere.
Domnul deputat o sa inteleaga ca toate formularile sale sunt corecte si apreciate de rezervisti.
Asta apropo de cei care butoneaza neeficient pe internet.

maiag spunea...

tati cuminti si nu sperati,e o propunere a unui senator sau deputat,l am vazut azi pe obreja la tv in parlament,este un papagal,moaca de duplicitar,daca de la ei aveti sperante,...vai mama noastra.astea sunt parlamentari de 2 bani care vor sa faca reclama ca sa mai prinda un mandat,nu puneti botu la promisiunile lor,cind va fii discutata legea lucrurile se skimba radical.,ce facem noi aici sunt povesti si vise de ,in rest rabdare.

Unknown spunea...

@ghurse
Dacă citiți cu atenție articolul 30 din propunerile domnului Mircovici, o să vedeți că atât OMM, cît și pensia suplimentară sunt incluse în baza de calcul.

ghurse spunea...

@Huhurez. Am spus ca modificarile art b30 sunt ambiguu formulate. Daca cititi insa mod. art 108,. si mai ales rxpunerea de motive, se intelege clar ca intentia D-l Mircovici este alta. Oricum, omm nu poate fi introdus in limita de 100%. Nu permite art. 11/L80 la care face trimitere si D-l deputat.

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Trupa kaki: Amendamentele astea le vad asa, dupa ce onor @Huhurez si-a prezentat mai sus si un punct de vedere ca fiind un alt amendament: Un penis care nu avea cele doua testicole dar, prin amendamente, i s-a adaugat doar un testicol! Potrivirea Art. 30, asa cum @ Huhurez vede problema, l-ar pune in drepturi functionale si pe al doilea testicol. Dupa aprobarea in plen, se poate produce orgasmul cu ejacularea din banci ai banilor catre fondul de pensii! Micul prinţ nascandu-se in 24 de luni de la promulgarea L223/2015! Mama purtatoare de sarcina fiind Mini(stresul) Apararii! Doar daca Mini(stresul) Apararii nu va interveni cu vre-o masturbare rusinoasa si dramatica, asa cum i s-a specializat caracterul onanist in ultima vreme!

Teo spunea...

Observ cu stupoare ca acest individ si gasca din spatele lui are ceva de impartit cu pensionarii care au acumulat stagii de cotizare dupa data iesirii la pensie.
Daca munca este deranjanta pentru unii, nu inteleg de ce nu se rezuma sa isi solicite drepturile numai in numele lor fara a-i leza pe altii si a le diminua pensiile.
Este greu sa se insereze un articol in lege prin care cei care am acumulat stagii de cotizare ulterior datei iesirii la pensie sa putem opta pentru mentinerea modului de calcul stabilit prin lg 263.
Le este oare greu celor de la casele sectoriale sa faca calculele pe care le-au facut si pana acum?
Nu uitati ca ani de zile nu am primit nicio majorare ca militari in timp ce civililor le cresteau pensiile cu 3-5% anual.
Sa ne ajute dumnezeu ca noi nu suntem in stare.
O zi buna tuturor

Ionel N. spunea...

@Huhurez
Vreau sa-ti arat ce am inteles eu din formularea art.30 propusa de deputatul Mircovici ( daca gresesc te rog sa-mi arati unde si cu ce !):

Pensia mea mai mica sau = 100%(80%x media soldelor pe 6 luni actualizate + 1% pentru ficare an vechime ce depasete 25 de ani + contributia pentru pensia suplimentara + majorarea pentru OMM).
Exemplu pentru cazul meu :
Pensia( in procente)= 80+20+6+15(80+20+6)=121,9 din media soldelor pe 6 luni din ultimii 5 ani actualizate la 01.01.2016.Exact ca pe legea 164/2001!

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

Oameni buni, cu toate amendamentele astea, mai luati o data la molfait coroborarea dintre Lege, Ordonanta si amendamente, ca unii dintre onor Dvs sa nu va treziti cu drepturi manarite prin tertipuri ascunse, si nu ma refer la mine care am gusa goala cu doua graunte uscate sa n-o ia vantul, ci asa cum a descoporit onor @Huhurez cu Art. 30! Sunteti baieti cu pregatire si va pot sari in ocarine dezacordurile, ca la un muzician un sunet muzical incercat de un afon ca mine intr-o orchestra!

CEZAR spunea...

Hu..hu..spune-le ca sunt boi ..(daca sunt si apoi scrie esentialul pe liniuta fara filozofie legislativa !
Asta = asta si tot asa ...
Parerea mea ...

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Huhurez: Postati prin repetari obsedante propunerile Dv. catre senatorul Mircovici, postati pana cheama medicul sa-i ia tensiunea, postati pana posteaza si el cu ,,Hooo, mai, ca v-am bagat in seama si v-am trecut pe raboj amendamentele, ca altfel ma ia SMURD-ul si ma duce la Urgente!''

Cornelius Flavius Ifrim spunea...

@ Gheorghe Ion Hotaranu a vazut o incluziune a ce declarati ca sunt excluse pe baza Art. 30! Am sa ma ginesc si eu inca o data!

Huhu Rezea spunea...

@Urse
Sunt perfect de acord cu reformularea art. 108 privind pensia suplimentara si mai ales cu expunerea de motive de acolo.
Si...atunci, de unde reformularea complet eronata a art. 30? Este o fractura de logica juridica. Zici ca altcineva a scris art. 30.
Are timp domnul Mircovici sa mai cugete.
@Ionel
Nu, domnule! Potrivit art. 30 din amendamentele domului Mircovici te opresti la 100% din baza de cal ul.

Huhu Rezea spunea...

Formularea rezonabila a art. 30 ar fi:
Cuantumul pensiei stabilte, recalculate sau actualizate in baza art. 29 nu poate fi mai mare decât baza de calcul prevazuta la art. 28.
Nu trebuie facuta vreo referire aici la pensia suplimentara sa la OMM.
Oricum, ciuntirea si a unui singur procent din pensia suplimentara sau din sporul pentru OMM este motiv de actiune in instanta si de ridicare a unor exceptii de neconstitutionalitate.

ghurse spunea...

@Huhurez. Aveti perfecta dreptate. Art. 30 trebuie reformulat. Intentia deputatului este insa buna. Este corect ca P suplimentara sa fie calculata separat si numai din 80% din BC, adica fara sporul de vechime de 1% si fara a intra in anvelopa de 100%. Pentru corectitudine, nici sporul pentru OMM nu trebuie aplicat si asupra pensiei suplimentare ci numai asupra anvelopei de 100%. Eu asa cred ca este logic.

Huhu Rezea spunea...

@Urse
Normal ar fi ca orice adaus la pensia militara, fie ca e vorba de pensia suplimentara, fie ca e vorba de indemnizatii pentru OMM, pentru artisti, pentru revolutionari sa se aplice la cuantumul calculat potrivit art. 29, astfel incât sa nu exite indemnizatie la indemnizatie.

Iulian Mareș spunea...

Huhurez
Protestez pt jignirile de la ora 11.30!
Sa-si ceara scuze si te rog, avertisment!
Nimeni nu detine adevarul absolut, dar nu este corect sa-ti jignesti camarazii, chiar daca au altepareri......este un stil grobian! Aici nu suntem intre trogloditi!

uber spunea...

Mie cel mai mult imi place modificarea Art 16, acum vor beneficia de pensie si cei intrati pe usa din dos daca au 10 ani vechime.
Culmea e ca intr-o lege plina de discriminari aceste amendamente in loc sa le elimine mai aduga. La adunarea de la Timisoara mesagerii MApN au declarat ca se lupta pentru drepturile majoritatii pensionarilor. La intrebarea unuia dintre cei prezenti care e in schimb minoritatea impotriva careia lupta MApN nu a venit niciun raspuns. O fi secret. Dar dupa cum vad si in propunerile din acest amendament cred ca incepe sa fie din ce in ce mai clar care sunt partile favorizate si defavorizate. Cu certitudine cei ventiti pe usa din dos cu 10 ani vechime sunt primii favorizati. Pun si io o intrebare retorica sau poate ordinara, cand va aparea un amendament prin care sa beneficieze de pensii si nevestele barosanilor angajate ca civili in armata?
Io zic ca nu ar trebui luata in condsideratie aceasta propunere.

karadeniz spunea...

Deputatul Mircovici zice pe blogul său că :
”Dintr-o greșeala, ieri seara, am postat o alta varianta de amendamente la OUG 57. Aceasta este varianta corecta depusă la comisie. Multumesc celor care m-au atenționat si va urez o seara buna!”