Un produs Blogger.

luni, martie 24, 2014

Fidelii regimului au fost avansati in grad

26 comments
Pe 25 martie Politia sarbatoreste 192 de ani de la infiintare, iar SRI sarbatoreste 24 de ani pe 26 martie.
Basescu i-a avansat in grad pe cei mai fideli regimului sau.

De citit  "Generalul Coldea, cȃinele de pradă al democraţiei"

  • Comunicatul integral al Presedintiei
Ref.: Decrete semnate de presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, luni, 24 martie a.c.
Presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu, a semnat luni, 24 martie a.c., urmatoarele decrete:
  • Decret privind inaintarea in gradul profesional de chestor general de politie a domnului chestor-sef de politie Petre Toba din Ministerul Afacerilor Interne;
  • Decret privind inaintarea in gradul profesional de chestor-sef de politie a domnului chestor principal de politie Dumitru Parvu din Ministerul Afacerilor Interne;
  • Decret privind inaintarea in gradul profesional de chestor principal de politie a domnului chestor de politie Florea Oprea din Ministerul Afacerilor Interne;
  • Decret privind acordarea gradului profesional de chestor de politie domnului comisar-sef de politie Petru Tagorean din Ministerul Afacerilor Interne;
  • Decret privind acordarea gradului profesional de chestor de politie domnului comisar-sef de politie Vasile Oprisan din Ministerul Afacerilor Interne;
  • Decret privind acordarea gradului profesional de chestor de politie domnului comisar-sef de politie Viorel Dosaru din Ministerul Afacerilor Interne.
  •  
  • Decret privind inaintarea in gradul de general-locotenent - cu trei stele a domnului general maior - cu doua stele Florian Coldea din Serviciul Roman de Informatii;
  • Decret privind inaintarea in gradul de general-locotenent - cu trei stele a domnului general maior - cu doua stele George-Viorel Voinescu din Serviciul Roman de Informatii;
  • Decret privind inaintarea in gradul de general-locotenent - cu trei stele a domnului general maior - cu doua stele Dumitru Cocoru din Serviciul Roman de Informatii;
  • Decret privind inaintarea in gradul de general-maior - cu doua stele a domnului general de brigada - cu o stea Ion Grosu din Serviciul Roman de Informatii;
  • Decret privind acordarea gradului de general de brigada - cu o stea doamnei colonel Marioara Morgos din Serviciul Roman de Informatii;
  • Decret privind acordarea gradului de general de brigada - cu o stea domnului colonel Dumitru Dumbrava din Serviciul Roman de Informatii;
  • Decret privind acordarea gradului de general de brigada - cu o stea domnului colonel Constantin-Marius Stoica din Serviciul Roman de Informatii;
  • Decret privind acordarea gradului de general de brigada - cu o stea domnului Daniel Zarnescu din Serviciul Roman de Informatii.
Președintele României,  Traian Băsescu, a semnat luni următoarele decrete:

26 de comentarii:

costi mihai spunea...

bravo lor probabil ca merita,nu stim si nu vom sti niciodata! Va vine sa credeti ca mucoasa EBA are tupeul sa faca comentarii critice sau mai degraba sarcastice la adresa lui Mircea Diaconu cu privire la dreptul acestuia de a candida la Europarlamentare?, ma uitamla televizor si nu i-mi venea sa cred ca anagramata a invatat sa vorbeasca mostenind tupeul tatutului in a ataca oameni de valoare . Daca tartoru batrin intr-o oarecare masura ,are dreptul la opinii si pareri critice intro batalie politica,mucoasa EBA nu are dreptul nici sa respire in fata maestrului Diaconu. Tupeu de cocalar.

bazil spunea...

D-ta tu invata mai intai ( 1 Mai ) limba romana ! 3 cuvinte, 5 greseli si n+1 prostioare ! Cu privire la valoarea unora imi vine in minte o melodie melodioasa ....valoarea mea......valoarea mea......Si la peneleu era pe vremuri si mai e si acum un batran ( nu chiar atat de simplu dupa vorba si dupa portul C-ta ) care era prezidentul comisiei de morala ....si in realitate el era un turnator veritabil ! De valoare ! Adevarat MAESTRU !

Huhurez spunea...

Costi le zice bine, chiar daca agramat.
CNSAS a demonstrat recent ca si Base era un turnator veritabil, dar de bine.

goguta spunea...

Nici in al doilea razboi mondial nu au fost avansati atit de multi generali,oare cu cine s/au batut acesti domni generali\\\

Huhurez spunea...

S-au batut cu opozitia si cu adversarii politici ai lui Basescu.
N-am inteles niciodata de ce este nevoie de generali la MAI si la Servicii

acvacondor spunea...

fiecare regim cu fidelii lui asa ca mare atentie in cine lovesti !

Huhurez spunea...

Sculele isi vor pierde functiile odata cu cel pe care l-au servit. Din lipsa de vechime se vor adauga la cei care contesta L 263. Nu-i asa ca pentru astfel de pitifelnici ar fi buna o lege in care baza de calcul al pensiei sa fie ultima solda?

csj spunea...

BAZIL@Nu vezi domnule ca proasta nu stie nici sa citeasca?Ne face de ras in fata strainilor.Se vede ca tu,ori, nu ai prea multa minte sau fidelitatea fata de Basescu ti-a intunecat mintea,de poti sa pui semnul egalitatii intre Mircea Diaconu si analfabeta.Citeste precum o oligofrena,dar oligofrenii au o scuza pe cand ea nu.Basescu trebuia mai intai sa o trimita la un curs de analfabetizare si apoi sa o bage in politica.

mos alecu spunea...

25.03.14 14.30
Ni se spune (retoric , mobilizator si manipulator) : "Din lipsa de vechime se vor adauga la cei care contesta L 263. Nu-i asa
ca pentru astfel de pitifelnici ar fi buna o lege in care baza de
calcul al pensiei sa fie ultima solda?" ... Referindu-se la noii inaintati in grad din parohia MAI si a serviciilor ...

Contorsionata de ura trebuie sa fie acea gindire care , pentru citiva "pitifelnici" , doreste sa-i loveasca pe toti ceilalti ! ...
--------------------------------------------------------------------
Este inca o incercare de "mobilizare" a populimii impotriva unui sistem de pensii militare de stat ...

Incercare ... fara rost ... deoarece proiectul de statut al politistului prevede ca politistii ies la pensie in baza legii privind sistemul unitar de pensii publice ...

mos alecu spunea...

25.03.14 14.40
Vorbeam mai inainte despre cineva cu gindirea contorsionata ...
Inca nu-mi este clar daca schilodirea gindirii este produsa de ura , sau de "sarcinile" primite de la partid ...

Interesanta este "evolutia" celui cu gindirea contorsionata :

- in ultima parte a carierei este "faultat" la indemnizatia de comanda si solda de merit

- iesit la pensie pe l.3/1977 ... lipsa acelor elemente de calcul nu i-a produs mare "disconfort"

- la recalcularea pensiei (pe l.164/2001 ... l.179/2004 ?) lipsa indemnizatiei de comanda si a soldei de merit "se vad" in cuantumul pensiei
---- devine un aprig contestatar al legii

- la re...re...re... (pe l.119+hg.735 si pe l.119+oug.1) pensia calculata "pe dreptate" (asa cum ziceau contributionistii) ii este mai mica decit cea pe l.164
---- cu toate ca pe contributeala ii sint luate in calcul si perioadele in care a avut indemnizatie de comanda si solda de merit ... totusi pensie ii este mai mica decit cea calculata pe ultima solda , fara cele doua componente "buclucase" ...
---- devine un fervent sustinator al contributelii ... chiar si in aceste conditii dezavantajoase pentru el ... Intortocheate sint caile Domnului , si mare trebuie sa fie scrînteala !...

acvacondor spunea...

Problema-i ca astia sunt un fel de Hopa-Mitica in societate.Prea putin le pasa de L 263 si inconvenientele ei.

Huhurez spunea...

@mosule
Daca e cineva cu gândirea contorsionata, acela esti d-ta. Conditia de disponibilizat te-a distorsionat.
Sculele despre care vorbim in acest articol, incepând cu anul urmator, isi pun problema retragerii din cariera pentru ca nu-i va mai tine nimeni pe functii de conducere. Nu le convin functiile de executie.
La vechimea redusa pe care o au le-ar conveni o pensie calculata dupa ultima solda de grad si functie primita de la regimul Base.
Coldea de la SRI nici nu are 20 de ani vechime.Va fi tot un fel de disponibilizat.
Ti-am mai spus ca pozitia mea pe acest blog este de principiu si nu ...pro domo.
La mine pensia a avut un cuantum apropiat indiferent daca a fost calculata pe Legea 164/2001 sau pe Legea 119/2010.
In 2014 am beneficiat pentru prima data, partial, de indexarea valorii punctului de pensie.

bazil spunea...

Eu nu pun egalitate intre cei deoarece mi-e perfect perpendiculari si funicular cine iese la alegeri, tot una adicatelea nimic nou pe frontul de est. Eu ma mir si ma tzutzur( vorba osanului) nu cum sta dansa langa poponetz ci cum se face ca dupa ce statul roman a cheltuit 1 miliard de euro pentru modernizarea liniei de cfr buc-marea neagra o luam de la capta si facem studii de prefezabilitate( chipurile gratis dar asta s-o creada mutu!) pentru trenuri de mare viteza. Si atunci miliardul ala de euroi pentru ce a fost cheltuit? Ca sa se puna cateva relee sa aiba unii ce fura ? Asta trebuie sa va intrebati si voi daca vreti sa mai avem o sansa ca tara ! Oare sunt basist ca intreb de ce s-au cheltuit 1 miliard de euro cu rezultate aproape nule?

Huhurez spunea...

@bazil
Nu stiu daca e rau sa fii basist, dar e foarte ingrijorator sa gandesti reteograd ca Basescu. Ce ne strica mai omule o linie de mare viteza, peste 10 ani, intre Constanta si Arad? Ti se pareca s-au facut multe investitii in ultimii 25 de ani?
Pana se face linia de mare viteza e buna si mofetnizarea buc-c-ta.
Il stii pe unul destept foc, ministru la transporturi, care ranjea in urma cu 15 ani cum ca noi nu avem nevoie de autostrazi? Ia-te de mana cu el!

s spunea...

Nu linia de mare viteza ii baiu, ci miliardu dus dracului, alaturi de comisioane grase. Dar e misto sa n-ai nici o strategie; iti iei banii pe studiu de fezabilitate si daca te bate gandul sa te scarpini in ... dupa ureche.

bazil spunea...

Stimate domn, cred ca nu ai inteles esenta problemei. Un mare om de stat, mare pogramator de programe majore a spus ca linia de mare viteza se va face intre buc si constanta in primul rand. Am intrebat si eu oare de ce mai trebuie sa cheltuim niste bani cu linia buc-constanta atat timp cat linia in cauza abia a fost modernizata cu peste 1 miliard de euroi. Intr-un stat modern, european cu 1 mld de euro cred ca se modernizau minimum 1000 km cale ferata iat trenurile ar fi zburat nu ar fi mers cu viteza carutei ca la noi. Asta e gandire retrograda ? Ca iti pui problema de ce se cheltuiesc sume uriase cu rezultate indoielnice ?Si mai lasati-l in pace pe actualul prezident, mai sunt cateva luni si scapati de el, sa vedem atunci...vor curge rauri de lapte si miere ?

bazil spunea...

Bine punctat !

Huhurez spunea...

Problema e ca raman cei care gandesc rsteograd ca Basescu.

bazil spunea...

Onorabile domn, nu ocoli raspunsul ! Lasa filozofia pe seama filozofilor si spune ce parere ai d-ta de miliardul cheltuit de-a-mboulea? Ca asa s-au dus miliardele de euroi......Cate miliarde de $ USA avea Romania in cont in dec 1989? Ce s-a ales de ele? Cate miliarde de $USA avea in cont in 1990 ICE Dunarea ? Ce s-a ales de ele?

Huhurez spunea...

Intrebarea corecta este: unde sunt unitatile industriale in care, inainte de 89, se faceau muliardele de dolari.
Orice studiu costa bani.fara un studiu de fezabilitaye nu se face nicio investitie Chinezii au mii de km de linie ferata de mare viteza.

s spunea...

Domnilor, problema este cumplit de simpla: studiile sunt necesare dar tarifele sfideaza occidentul pentru ca sunt realizate de firme ale partidelor (toate partidele).
Este excelent sa faci un studiu scump, iar daca in doi ani nu-i dai drumul lucrarii, mai faci unul (evident, pe alti bani).
Nu conteaza cati bani bagi in infrastructura; ideea este ca de aici poti ciupi la greu. Nu conteaza ca executantul intarzie; fiind al partidului doar nu vrei sa ii iei penalitati? Sa scada comisionu? Mai bine act aditional...
Este normal sa te scuzi ca n-ai bani pentru armata, pentru scoli si sanatate; pur si simplu nu mai are romanu piele de jumulit. Si spun ca este normal pentru ca ministerul economiei este doar o reminiscenta a unor alte vremuri. Este limpede ca nu mai poate aduce bani la buget pentru ca nu prea mai este nimic de vandut; iar de facut, nu se pune ca facem concurenta vestului si se supara pe noi; vreti sa nu mai invite nici un politician in vizita? Pai se poate?
Deci, pe scurt cam asta-i ... (Un leu daca e de cheltuit, el poate fi furat).

Huhurez spunea...

Cata incoetenta! studiu e facut de chinezi, nu de firmele de partid .bdaca nu se fac investitii de unde licuri de nunca, de unde bani pt armata?

s spunea...

@ huhurez
Vrei dumneata sa ma alungi de aici si pace.
Unde este incoerenta?
Locuri de munca la cai ferate (reabilitare) si autostrazi?
Ce-ar fi sa mergi sa te documentezi cum ii cu locurile de munca si cu plata? (acolo unde se reabiliteaza c.f.)
Locuri de munca de holoangari? Multam, dar traiesti mai bine din expediente... Si sunt temporare, foarte aproape de lucru cu ziua.
Ma acuzi ca sunt incoerent spunand ca se fura bani prin partide si firme de partid; ce-ar fi sa-mi explici dumneata cum se evapora suma fascinante prin aceste contracte ?
Si nu in ultimul rand, la ce-mi foloseste o cale ferata de mare viteza cand n-am bani sa merg pana in orasul de la 10 km departare? Si daca as avea, ce sa fac acolo, ca nu-s bani de cheltuit? Sa fac inventaru casoaielor memnrilor de partid, a imbogatitilor peste noapte din tunuri pe care nu le vade nimeni?
La final, te rog sa-mi arati o tara serioasa unde milionul de euroi nu se face intr-o viata de munca ci in doar un mandat, ca la noi.

P.S. Promit sa nu te mai deranjez

Huhurez spunea...

Prea pesimist esti domnule.Asemenea investitii creeaza locuri de munca pe orizontala si desfacere de materiale de constructii. Se intorc la buget o multime de bani pe impozite si tva.

s spunea...

Aici ai dreptate; uite, Dacia are 192 de colaboratori pe orizontala. Dintre astia, 62 sunt de la noi. Astept sa-mi spui daca livreaza altceva decat eventual suruuri, piulite, saibe, fac ceva lucrari de vulcanizare sau vand lubrifianti si detergenti. Si cauta si dumneata si vezi ce produse industriale mai fabricam in vreo firma romaneasa. Si da, ai dreptate: jumatate din cat platim la investitii in infrastructura se intorc la buget. Deci nu se sifoneaza decat jumate. M-am consolat; platesc ca sa am de unde ciupi ceva....

Huhurez spunea...

Iar gresesti. Cheltuielile cu proiectele, forta de munca si cu materilele de cinstructie nu reprezinta sifonari de fonduri