Un produs Blogger.

marți, noiembrie 01, 2011

SCMD nu are juristi care sa nu-l mai lase pe dl Mircea Dogaru sa gafeze in comunicatele pe care le semneaza.?

79 comments

  In afara de scopuri propagandistice, de a tine aproape masa de sindicalisti, comunicatul nu are acoperire juridica.

231 de victorii

In atentia tuturor membrilor SCMD si a celor interesati
In pofida manevrelor d-nei Kovesi si a recursurilor sale in interesul nu al legii ci al Puterii, 231 de membri ai SCMD si-au recastigat, definitiv si irevocabil, statutul de militar in rezerva si pensiile militare de stat (in baza Legilor 164/2001 si 179/2004) prin respingerea recursurilor Guvernului la Curtile de Apel Brasov, Bucuresti, Pitesti si Ploiesti. 
231 de membri SCMD nu mai sunt asadar nici ”asistati” nici ”beneficiari” ci militari in rezerva, dupa cum urmeaza:

·       La Sfantu Gheorghe – 6 membri SCMD
·       La Alexandria – 12 membri SCMD
·       La Ramnicu Valcea – 58 membri SCMD
·       La Buzau – 25 membri SCMD
·       La Ramnicu Sarat – 44 membri SCMD
·       La Targoviste – 86 membri SCMD
S-a creat o bresa care se largeste aproape zilnic, in asa zisa Lege a sistemului unitar de pensii 263/2010, care, la ora actuala, nu mai este unica! Si nici sistemul de pensii nu mai este unitar! Dovada ca, zisa revizuire (OUG 1/2011, aprobata la doua maini prin Legea 165/2011) nu are obiect, ea propunandu-si sa legalizeze deciziile nule de drept luate pe ”recalculare”, in plina perioada de sistare definitiva si executorie a recalcularii.
Referitor la prostiile inaintate ICCJ de d-na Laura Codruta Kovesi, sub numele de recurs in interesul legii, identice cu concluziile Dezbaterii privind salarizarea unitara din 07.02.2011, publicate de INM la 24.02.2011, ii anuntam pe toti cei interesati ca astazi, 01.11.2011, SCMD a dat-o in judecata pe numita baschetbalista, pentru abuz in functie si rea credinta, si a facut si sesizari de control la CSM privind activitatea judecatoreasca si modul de comportare a 7 judecatori din Capitala si din tara, care au dovedit rea credinta sau lipsa de profesionalism!
Honor et Patria! Vae victis!
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) MIRCEA DOGARU

79 de comentarii:

Plano10 spunea...

OUG nr.1/2011 aprobata prin L 165/2011 stabileste, prin art. 20 al Metodologiei de revizuire, ca pensiile ale caror cuantumuri au fost stabilite prin hotarari judecatoresti, deci si cele 231 de pensii de care zice dl Dogaru ca au redevenit pensii militare, vor fi revizuite.

Anonymous spunea...

prima data am crezut ca o spui cu rautate si o oarecare bucurie pentru necazurile altora,dar acuma vad ca pur si simplu ai dreptate,chioru betiv si paduchei pdlaci prin actiunea asta ar trebui sa faca puscarie,si U.E. ar trebui sa ii condamne(dau legi sa nu respecte legi),adica una este sa spui ca nu dai nimica(profesori) si alta ii sa furi ca un taran spurcat cum face chioru betiv(pensii militare).
daca asta ii democratia atunci ma pish pe chioru betiv si paduchei pdlaci,adica in loc sa faca puscarie,o sa imi plateasca amaratii astia de romani daune si despagubiri pentru hotia facuta.
ai auzit ce a spus nespalatu de cartianu,ca unui pensionar militar(a vorbit printr-un intermediar nespalatu cu el) daca o sa ii taie ceva din pensie,ce a facut norvegianul ala(breviek)ii o joaca de copil fatza de ce o sa faca el.

Anonymous spunea...

@plano
E adevarat , dar dar art.20 "moare" dupa 31.12.2011. Deci pensiile stabilite prin sentinte definitive date dupa 1.01.2012 nu mai pot fi revizuite . Parerea mea.
Nel.

Plano10 spunea...

@Parerea mea
Art 20 ramane in vigoare cat timp se aplica OUG nr.1. De ce sa moara 31 12 2011?
Vor mai fi decizii de pensii anulate ,total sau in parte, de instante, dar, asta nu presupune ca o Casa de Pensii sa fie obligata sa calculeze pensia, in noua decizie, dupa o lege abrogata.

Anonymous spunea...

@Plano10
La postarea se la ora 08.58 dai raspuns lui Nel nu mie. Eu sunt de aceeiasi parere cu tine.
Semneaza "parerea mea".

Anonymous spunea...

Anonim X
Dragi sindicalisti militari, SCMD a devenit partid politic, prin vrerea dlui Dogaru, iar voi masa de manevra a USL. Treziti-va!

Plano10 spunea...

@ Parerea mea=Nel
Nu poti fi si contra si pro parerea mea!:):)
@anonim
Asta e oful tau! Ca sindicalistii refuza sa fie masa de manevra pentru caschetari sau pentru base-n boci.

Plano10 spunea...

Doamna Caloianu, din Departamentul Juridic al SCMD, nu poate sa faca o CERERE de renuntare la actiune in inutilul proces impotriva Procurorului General?

R. spunea...

daca sunteti amabili, nu vreau sa fiu interpretat nici pro, nici contra ci, doar daca poate cineva lamuri problema, poti primi pensie in baza unei "legi abrogate ?", pentruca, si legea 164 si 179, au fost abrogate, ca sa poti primi pensie in baza acestor legi nu trebuie mai intai "reactivate ?" ... !!!, statul pana la urma nu incalca lega, acordand pensie in baza unei legi pe care tot el a abrogat-o ?

Plano10 spunea...

@R
Si acest articol si altele au fost puse in discutie tocmai pentru sublinia ca nu pot exista pensii in plata calculate, pentru aceeasi categorie de pensionari, dupa legi diferite si , cu atat mai mult, dupa legi abrogate.
Tocmai, de aceea a fost introdus art. 20 in Metodologia de revizuire, pentru a a se evita astfel de situatii.
Domnul Dogaru creeaza sperante neacoperite juridic.

R. spunea...

@plano10, multumesc pentru raspuns, este corect ca unui om aflat "in necaz" sa-i dai o speranta insa, la fel de bine trabuie sa stie ca poate ramane doar ... speranta, valoarea fiecarei sperante trebuie "cladita" pe sansele de reusita si nu pe ambitiile cuiva, o zi buna.

Anonymous spunea...

Dupa cum vad orice am face pensiile tot vor fi taiate si cu proces si fara, atunci sa nu ne mai agitam si sa ii lasam sa ne calce in picioare.

Plano10 spunea...

@R.
Nu e o rusine daca esti republican! De ce te feresti sa afirmi cu varf si indesat?

Asta nu se mai poate sa te culci cu o doamna(seara) si sa te trezesti cu un domn langa tine(dimineata)! :):)

@Anonim
Nu e chiar asa!
Asteapta sa vezi ce decide ICCJ in RIL.

Anonymous spunea...

02.11.2011
Anunt foarte important
In atentia tuturor cadrelor militare active, politistilor activi si functionarilor publici cu statut special, indiferent de grad


In situatia in care ati implinit sau umeaza sa impliniti 55 de ani, sa nu faceti greseala sa semnati vreo cerere de pensionare. Deja colegi de-ai dvs. au fost pacaliti sa ceara pensionarea fara sa stie ce prevede Anexa 6 a Legii 263/2010.

Veti fi pusi in situatia de a constata ulterior ca, functie de data nasterii, pentru a nu primi statutul de pensionar anticipat, ar fi trebuit sa faceti cererea la 55 de ani si 3 luni, 4 luni, 5 luni, etc.

Presiunile care se fac, se fac pe vechile Statute ale cadrelor militare si politistilor, ale caror prevederi contravin celor stipulate in Legea 263/2010.

Pentru lamuriri suplimentare va puteti adresa Departamentului juridic al SCMD.

Honor et Patria! Vae victis!

PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

Plano10 spunea...

E buna atentionarea!
Nu cred sa existe activ care sa nu stie ca data iesirii sale la pensie depinde de data nasterii si ca orice devansare este pensie anticipata.

Anonymous spunea...

@Plano10
"Nel" nu este acelasi cu "parerea mea". Verifica ID-urile daca vrei, oricum nu este atat de important pentru mine.
Semneaza "parerea mea".

Stelian P. spunea...

@Plano10
Apropo de atentionare. Eu cred ca in mintea d-lui col.(rez.), dr., prof., pres.,... Dogaru, activii sunt atit de prosti ca habar-n-au cind trebuie sa iasa la pensie si stau toti cu ochii cit cepele pe blogul viitorului lor conducator.

mos alecu spunea...

@Plano10 2 noiembrie 2011, 13:46 :
"Nu cred sa existe activ care sa nu stie ca data iesirii sale la pensie depinde de data nasterii ..."
Multumiri , pentru apreciere , din partea celor in activitate ...
Numai ca ei au alte , si multe , in grija ... asa ca , in general , "merg pe mina" cadristului , financiarului , a sefului ; daca acesta le spune sa faca raport , ei fac raport fara sa ceara parerea steli p-ului ...

PLANO10 spunea...

Nu cred ca sunt cadristi care sa dezinformeze.Si daca ar face-o, acum, cat ar avea pensie anticipata respectivul cadru? 3-4 luni pana implineste limita de varsta.
Mai important este sa stie ca limita de varsta creste treptat pana la 60 de ani si stagiul complet de cotizare pana la 30 de ani.

mos alecu spunea...

@PLANO10 2 noiembrie 2011, 16:12 :
Cadristii ... nu dezinformeaza ... sugereaza , executind ordinele pe care le primesc si ei ...

Aha ... : "Mai important este sa stie ca limita de varsta creste treptat pana la 60 de ani si stagiul complet de cotizare pana la 30 de ani." . Deci a cazut afirmatia : "Nu cred sa existe activ care sa nu stie ca data iesirii sale la pensie depinde de data nasterii ..."

Plano10 spunea...

Nu a cazut nicio afirmatie.
Ambele rezulta din Anexa 6 a L 263.Cei mai tineri s-ar putea a nu fie interesati de pensionare.

Stelian P. spunea...

@mosu...
"Cadristii ... nu dezinformeaza ... sugereaza , executind ordinele pe care le primesc si ei ..."
Cu alte cuvinte...sugereaza..adica mint. Tu asa ai lucrat ? Tot asa ai calculat si salariul mediu pe armata ? Tot asa ti-ai calculat si pensia de aia ajuns sa pierzi acuma 30% ?

mos alecu spunea...

Steli p-ule , toate interventiile tale de deturnare a discutiilor se bazeaza pe "iuteala da mina si nebagare de seama " ... "A sugera" nu inseamna "a minti" .

SUGERÁ, sugerez, vb. I. Tranz. A face să se nască în mintea cuiva (printr-o aluzie, o asociație de idei etc.) un gând, o idee, un sentiment. - Din fr. suggérer.

Trebuie sa repet (pentru ca tu esti tare "scurt la memorie") : pensia mea re... re... este cu 25% mai mica ... nu cu 30 ...

Stelian P. spunea...

@mosu...
Fie si 25%. Ai uitat sa raspunzi la intrebari.
In loc de "a sugera" de ce nu folosesti "a spune adevarul", nu ti se pare mai corect ?
In alta ordine de idei, tu cind ai iesit la pensie ai asteptat sugerari, nu ai fost in stare sa judeci singur ? Ce te face sa crezi ca activii de azi nu sunt capabili sa judece singuri ? Crezi ca nici ei nu au scoala ?

mos alecu spunea...

Steli p-ule ... nu am ce face : trebuie sa aplic principiul meu ... "nu ma pun cu prostu'... "

Stelian P. spunea...

@mosu
De ce nu l-ai aplicat inainte de a ma musca de fund ? Tu ai inceput latratul si acuma fugi cind auzi de scoala. Sper sa te tina memoria si in viitor si sa nu uiti principiul.

Don Corleone spunea...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Plano10 spunea...

@Corleone
Tu nu te intrebi daca prin postarile tele contribui cu ceva la informarea cititorilor.Tu esti decat cu critica celor care scriu pe blog.

Don Corleone spunea...

postarile "tale" Ai facut de "n" ori aceasta greseala elementara

Don Corleone spunea...

Vezi ca e buna critica!
Doar sa nu ai "ochelari de cal"

Don Corleone spunea...

Ce contributie as putea sa aduc daca citesc tot timpul ineptii de genul??
Doar un mic exemplu[si mai sunt multe,multe]:
Categoria "din putul gandirii"

"Numai ca ei[militarii activi] au alte , si multe , in grija ... asa ca , in general , "merg pe mina" cadristului , financiarului , a sefului ; daca acesta le spune sa faca raport , ei fac raport fara sa ceara parerea steli p-ului ..."

I satzic spunea...

,,...Tu esti decat ...''

.
DECIT se foloseste ,de regula,dupa o negatie.
Pentru detalii contactati Mircea BADEA ori ,,decit Academia Romana''.

I satzic spunea...

@gaura
,,Don Corleone spunea...
2 noiembrie 2011, 21:06
Ce contributie as putea sa aduc daca citesc tot timpul ineptii de genul??''
=
Schimba biblioteca !
Incearca la ,,benzi desenate''.

Don Corleone spunea...

Unii vorbesc pe aici doar din ranchiuna personala crezand ca universul se invarteste in jurul lor.
Se inseala amarnic!!
Ii intereseaza doar propria bunastare si ar "calca pe cadavre" pt a o realiza
vrei exemple??
Ti le ofer si cu extrase concludente din anumite postari aiuristice.Cititorii sa judece!!EI NU NOI!!

Si atunci unde este bunul simt si obiectivitatea??inclusiv cifrele??

Anonymous spunea...

Cred ca se impune o informare corecta . Se scriu tot felul de prostioare pe aici, fiecare dupa cum ii dicteaza interesul propriu .Se lanseaza tot felul de zvonuri ca nu se mai revizuiesc pensiile militare, ca nu sunt bani , ca pensiile ba nu vor creste, ba nu vor fi micsorate. Ori LEGEA e LEGE si ea va intra in vigoare la 01.01.2012, orice comentarii ar face x sau y. Si pensiile stabilite prin hotarari judec( de regula sunt pensii smecherite )vor fi revizuite.Ar fi culmea ca unora sa le scada pensiile (revizuite cf contributivitatii) iar pensiile stabilite prin hj, deci cele smecherite/smenuite sa ramana in plata .Iar promisiunile desarte ale uslasilor sunt departe ....mai departe chiar decat Atlantida.....

Plano10 spunea...

@Corleone
Esti ultimul de pe acest blog care poate pretinde respect.
Nu esti in stare sa formulezi o fraza pozitiva.
La acest articol puteai sa comentezi in legatura cu fondul sau, nu ce au comentat ceilalti.
Esti un negationist cu comportament deviant.
Daca te duce doar atat mintea, abtine-te sa mai comentezi.

INCERTITUDINI spunea...

„Decât„, ca adverb, se folosește exclusiv în propozițiile negative, de forma-- N-am decât un frate/Am doar un frate.(afirmativă)
Nu vin decât concurenții/ Vin doar concurenții.
(afirmativă).
„Decât„, ca prepoziție provenită din adverb, se folosește în construcția complementului circumstanțial comparativ- Este mai mare decât tine.
Sunt vorbitori care folosesc, greșit, în asemenea situații prepoziția „ca„- Este mai mare ca tine.
„Ca ” exprimă egalitatea, alb ca zăpada, negru ca abanosul; ”decât„ exprimă comparația- Copacul este mai înalt decât casa.

”Decât„ este și conjuncție-Mai mult vorbește, decât muncește.

I satzic spunea...

@INCERTITUDINI
Traiasca lupta pentru ,,decit''si
multumesc pentru readucerea la adevarul adevarat !

INCERTITUDINI spunea...

@Isatzic,
Cu mare plăcere!

I satzic spunea...

@INCERTITUDINI
(Cum a spus Shoric)
Multumesc din suflet!

Argus spunea...

Interesanta abordare,(de multa vreme necesara) a consiliatului juridic de la SCMD !
Pentru ca o entitate sa functioneze impecabil juridic, e nevoie de doi factori. Un consilier juridic competent si un consiliat inteligent. Se pare ca la SCMD al doilea factor lipseste cu desavarsire. Multi juristi au plecat de la SCMD,(ex.Abraham,Elena,etc.) nemai putand suporta autoritarismul liderului infatuat.
Daca dna Elena citeste acest material, este rugata sa comenteze, Domnia sa avand experienta (amara ?) a consiliatului juridic de la SCMD !

INCERTITUDINI spunea...

I satzic,
În urmă cu vreo doi ani, scriam și eu cu „sh„, tz„.
M-a certat un tânăr anonim( ce mulți anonimi sunt pe la Plano10!!!), înclin să cred că-mi fusese sau îmi era elev. Am rezolvat simplu- folosesc diacriticele.

Anonymous spunea...

Pentru mai buna cunoastere a celor care ne dau lectii pe aici :

Anonim spunea...
TOP GUN
Stelica si corleone,
Situatia nu e comparabila si nici similara,da,baieti,voi doi judecati cu ce aveti prin pantaloni,chiar daca e flescaiala mare!!!!!Chiar voi nu va dati seama,ca i-a nu trebuie sa aiba raspunsul sub nas,sa-l citez pe Stelica,raspunsul trebuia sa-l aiba la purtator,in creierasul,ei,nu?????daca e absolventa de nu stiu cate facultati,nspe miiii...... de masterate ,DECI O 'CULTA',nu vii si te prezinti ca o inculta,fara sa ai habar ce inseamna monarhie constitutionala si ce republica prezidentiala!!!!Una,e sa nu vezi ce-mi raspunde mie x sau y si alta e sa fii incult ,proasta,si culmea sa fii politician,ministru,cu facultati si masterate o mie!!!!!Serbanica,dorulet,tu ai un comportament de psihopat si nevropat,nici ceiutul cu bromura ,nici MUSCATELUL,nu-si mai fac efectul!!!!Macar in memoria si-n amintirea parintilor tai decedati,arata-ne ca n-a fost in zadar educatia si cei 7 ani de acasa ii ai!!!!
Nu mai jigni pe toti si nu mai face tu etichetari de tot soiul,macar cinsteste memoria parintilor tai,care s-au straduit sa-ti dea o educatie,nu sa fii un rebut al societatii!!!!Fiecare avem pareri si idei diferite,dar asta nu inseamna sa ne porcai tu pe toti!!!!!Serios,fa-ti un control si o evaluare
psihiatrica si dupa aia mai scrie-ne!!!!!!!!!
O ZI EXCEPTIONALA TUTUROR!!!!!
P.S. PINOCHIO,STIU CA TE DERANJEAZA ADEVARUL, TU,CARE MINTI TOT TIMPUL,DAR FA MACAR DIFERENTA INTRE SITUATII,UNA E SA FII INCULT SI PROST SI PE FUNCTIE DE MARE MINISTRU SI ALTA E SA NU OBSERVI CEVA.........OBSERVATIA ,NU ESTE CATALOGATA INCULTURA ,DESTEPTULE!!!!!!!!
TZIPI,MA MIR CA NU ESTI LUATA IN TARBACA,SPUI NISTE CHESTII DERANJANTE LA ADRESA LUI nutisor,o nulitate,o inculta,o tarfulita ieftina!!!!!
3 noiembrie 2011, 07:38

mhblogonline.blogspot.com/2011/11/elena-udrea-lady-power-absolut.html#comments

ELENA spunea...

@Argus
Sunt in drum spre Moldova de Nord, dar am timp sa spun ca dna Caloianu este o tipa exceptionala, are o pregatire juridica temeinica, dar am unele rezerve in ceea ce priveste faptul ca ar fi ascultata. Poate situatia s-a schimbat intr-un an de zile!
In alta ordine de idei:
Cand va vine decizia de revizuire in baza OUG 1/2011, DACA nu sunteti multumiti de ea, CONTESTATIE + ACTIUNE IN INSTANTA! Lasati palavrele si "exista hotarari judecatoresti definitive si irevocabile ...". Sa nu cumva sa mergeti pe faptul ca, daca ati castigat pe HG 735, nu vi se revizuieste pe OUG 1/2011. HG NU MAI EXISTA! Tot ce a fost dat in baza ei nu mai exista! Pesemne ca si eu la primul termen imi voi retrage actiunea pe HG 735 ca fiind lipsita de obiect sau voi lasa instanta sa constate asta. Inca mai am timp sa ma gandesc pana in martie 2012.
Am mai primit aseara un mail (Plano, vezi ca ti-l voi da si tie spre informarea colegilor) prin care eram informata ca Curtea de apel Bucuresti a admis recursul MApN intr-un caz similar.
DECI: cand va vine decizia in baza OUG 1, nu dormiti sau ascultati povesti. DACA NU VA CONVINE, atacati-o! Inclusiv cei cu Hj definitive si irevocabile.
PS Cand ajung la Dolhasca, o sa trag semnalul de alarma.

mos alecu spunea...

a

Stelian P. spunea...

@ELENA
Daca doamna Caloian nu este ascultata care este rolul dinsei acolo ? Ce fel de SEF este ? Primeste si bani pentru "munca" ei ?

Anonymous spunea...

@Plano 10
"Nu cred sa existe activ care sa nu stie ca data iesirii sale la pensie depinde de data nasterii si ca orice devansare este pensie anticipata."
Exista categoria pensie pentru limita de varsta, cu reducerea varstei de pensionare (situatie posibila datorita perioadelor de activitate in conditii de munca incadrate in conditii deosbite, speciale etc).
Este corecta opinia mea?

Anonymous spunea...

Mesaj preluat de pe blogul SCMD(central):

"In atentia Birourilor Operative ale Filialelor din Capitala si jud. Ilfov
Maine, joi, 03.11.2011, la orele 13.00, la sediul Partidului National Liberal din Bd. Aviatorilor, nr. 86, conducerea acestui partid organizeaza o conferinta de presa pe probleme de aparare, in ideea demararii unui dialog care sa conduca la un punct de vedere comun in privinta politicii de aparare romanesti. Rugam birourile operative ale filialelor sa desemneze 1-2 reprezentanti - oameni interesati si de dialog, care sa participe la aceasta activitate. Reprezentantii vor avea asupra lor legitimatiile emise de catre SCMD.
Presedintii filialelor SCMD din Bucuresti si jud. Ilfov, sunt rugati sa participe luni, 07.11.2011, orele 16.00, la sediul central al SCMD, la o consfatuire extrem de importanta, prinvind apararea nationala in cadrul proiectului de guvernare al Opozitiei. In situatia in care presedintele filialei nu se poate prezenta personal, atunci va delega un vicepresedinte sau pe secretarul filialei.
PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU"

Plano10 spunea...

@Anonim
Corecta observatia, dar si devansarea pensionarii pentru conditii(grupe) de munca porneste tot din limita de varsta corespunzatoare datei de nastere,nu?

Anonymous spunea...

@Plano 10
Multumesc pentru raspuns.
Da, asa este, data nasterii este reperul important cu ajutorul caruia ne localizam in tabelul anexa si textul legii referitor la categoria de pensie la care am avea dreptul.
M-a interesat strict parerea dvs., deoarece nu am acordat prea mare atentie mesajului scmd potrivit caruia cateva luni de anticipare determina inevitabil incadrarea in pensia anticipata.

Argus spunea...

@ Elena,
Sustineti ca dna Caloianu este o tipa exceptionala, cu o pregatire juridica temeinica, in timp ce, din comunicatul semnat de dl. Dogaru aflam ca tocmai a dat-o in judecata pe "baschetbalista" (procurorul general al Republicii) pentru abuz si rea credinta (?) Intreb, cine a conceput la SCMD aceasta tampenie ? S-a facut de catre dna Caloianu,la presiunea lui Dogaru, sau de catre altcineva,fara stirea ei ? Si intr-un caz si in celalalt, dna Caloianu este grav compromisa. Nu stiu, ce mai cauta la SCMD si de ce nu-si cauta un alt serviciu, mai onorant.
Ramane astfel fara raspuns si intrebarea lui Plano (retorica ?) din titlu, daca SCMD nu are juristi care sa nu-l mai lase pe dl. Dogaru sa gafeze in comunicatele pe care le semneaza. Eu as reformula intrebarea: exista oare vre-un jurist in Romania,de care sa asculte dl.Dogaru ? (ar asculta, poate, de dl.Victor Ponta, care are insa alte treburi decat sa consilieze la SCMD)
Slabe sperante, stimata dna Elena, sa se mai schimbe ceva, in bine, la SCMD. Si e pacat.

R. spunea...

si, daca dl dogaru nascut din "dictatura", si-a creat propria dictatura la ... scmd si, nu asculta de ... nimeni.

Anonymous spunea...

@R(3 noiembrie 2011. 12:28)

Dl Dogaru, recent, a venit cu gaselnita ca sindicatul sa devina coloana vertebrala a societatii civile!!!

Anonymous spunea...

pentru elena ,

scmd are numai juristi de exceptie . pe rand , isi dau demisia din functie .
ce nu inteleg eu ?
de ce membrii scmd , din teritoriu , si-au retras actunile in instanta , inainte de a primi deciziile de revizuire ?
informatiile pe care le prezentati , ca jurist , nu sunt cam vagi , doamna elena ?
HG 735 exista . pentru 645 pensionari de la MAI , carora li s-a calculat pensia conform veniturilor reale . la MApN , aceeasi situatie (numarul nu il cunosc ).ramane valabila si tinand cont de data deschiderii dreptului la pensie .
hg 735 poate fi contestata din multe puncte de vedere.oricum , unul din efectele benefice ale contestarii hg 735 ( neurmata si de alte actiuni ) , are ca rezultat emiterea deciziilor de revizuire fara buletin de calcul . va las pe domniile voastre , ca emineti juristi , sa calculati efectele ( pentru militari , nu pentru voi ) .


tupak amaru

Plano10 spunea...

@Tupak
Sa clarificam cateva lucruri
-1.Deciziile prin care anul trecut au fost recalculate pensiile, in intregime, pe baza veniturilor reale, au ramas definitive, daca ele n-au fost contestate, si nici nu sunt revizuibile din oficiu. Pot fi revizuite la cerere in termenul de trei ani pentru stagiile neluate in considerare.
Ele au respectat intocmai prevederile Legii 119/2010, calculul facandu-se pe baza regulei, nu pe baza exceptiei, stabilite de lege.
In emmiterea lor nu s-au aplicat dispozitiile anulate de instanta din HG 735/2010.
-2. Restul deciziilor de recalculare sunt revizuite din oficiu de Casa de Pensii, in baza OUG nr.1, indiferent daca au fost contestate sau nu.
Daca sunt revizuibile din oficiu ce rost mai are sa staruiti anularea lor in instante?
-3.Sunt Case Sectoriale de Pensii care nu au mai emis decizii de recalculare, dupa ce s-a suspendat aplicarea HG 735/2010, urmand sa emita direct decizii de revizuire. Vedeti comunicatele Casei de Pensii a SRI, prezente si pe acest blog.
-4. Cei care sunt nemultumiti de revizuire vor relua procedura de contestare de la capat sau au si posibilitatea de apela la procedura nelitigioasa, respectiv de a cere revizuire daca in deciziile lor nu s-au luat in calcul unele stagii efectuate inainte de pensionare, nu dupa.

Anonymous spunea...

...
multumesc pentru lamuriri :

la pct. , alin . 2 : atunci de ce au mai fost sfatuiti sa inceapa actiunea ?
la pct. 3 exista o singura casa , nu mai multe , a dumneavoastra , a celor de la SRI .
la pct. 4 : pe ai cui bani ?
si daca sunteti asa exact , de ce nu raspundeti si la ultimul paragraf ? si nu ma aburiti cu stagii de pensionare inainte , ca nu la acel lucru faceam referire . iarasi reveniti la vechile obiceiuri :
celula "dizidenta " de la sector 5 scmd , PNL sector 5 si ziua veche - este activa . hai sa o lasam balta .
dezinformarea este in floare : ati inceput sa dati citate din romania libera , PNl-ista campeanu a inceput sa invinovateasca militarii pentru dezechilibrul din sistemul de pensii ...
exista o vorba : "cu asa prieteni , nu ne mai trebuie dusmani " .
asa cum am mai spus , politrucii sunt la fel , indiferent de partid . chiar si cei din randul fostilor militari .
multumesc mult... pentru lamuriri .

tupak amaru

mos alecu spunea...

Anonim 3 noiembrie 2011, 11:29 :
Atentie si la :
Art. 55
(2) Persoanele prevăzute la art. 6 alin. (1) pct. I lit. c) beneficiază de reducerile prevăzute la alin. (1), dacă au realizat stagiul minim de cotizare în specialitate prevăzut în anexa nr. 6.

ELENA spunea...

@a
Am trecut de Dolhasca si n-am tras semnalul.

PLANO10 spunea...

@tupak
De ce mai ceri lamuriri daca tu le stii pe toate"?

Pentru chestia aia cu de ce a fost contestata HG 735 ar putea sa te suduie 90% dintre pensionari.

a spunea...

@ELENA
M-am uitat eu la R751 ... dar , daca nu am auzit scirtiitul rotilor de la 'chiedica' pusa de semnalul de alarma...

Anonymous spunea...

tendentios si selectiv , ca de obicei , in ultimul timp .
refuzi sa raspunzi la ultimul punct . am spus atacarea hg 735 fara a continua cu alte actiuni , pe fond . nu fac decat sa reamintesc ceea ce spuneau , la vremea respectiva , avocatii scmd . alte actiuni ( pe legea 119/2010)nu am vazut . eu vorbeam de efectele actiunilor intreprinse de avocatii scmd si consilierii juridici .
incercarea de a asmuti colegii impotriva mea , alta tehnica de manipulare .
ca sa intelegi bine : odata cu Hg 735 , am anulat si instructiunea 191 / 2010 , singura care stabilea obligatii , termene , respomsabilitati - pentru cei care erau responsabili de recalculare . citeste la scmd constanta , raspunsul MAI , referitor la buletinul de calcul .
tanti elena , la dolhasca , exista semnal ( mai bun ca in sudul bucurestiului ) .
tocmai pentru faptul ca nu inteleg schimarea de optica a scmd si a partidelor ce il sustin , cer lamuriri .
la PDL ma asteptam la ceea ce au facut , impreuna cu PSD , dar la PNL ...?
asta pana am verficat mai in amanunt trecutul unor consilieri si politicieni liberali , apropiati de scmd . incepe sa-mi fie sila .
intrebare tehnica : cum pot contesta eu , in instanta , decizia de revizuire , fara sti clar ce anume contest ( neavand buletin de calcul ) ?
eu nu le stiu pe toate , evident ,dar ma enervez cand vad cum luati peste picior pe cei ce aduc in discutie probleme concrete , cu privire la pensiile militare .

tupak amaru

Plano10 spunea...

@Amarule
Aceleasi probleme le-ai mai ridicat o data si ti-am raspuns ca este gresit raspunsul dat de Casa Mai ca nu sunt obligati sa trimita nota de calcul.
Am scris si art. Demisia domnule director al Casei de Pensii Mai.Citeste acel articol!
Cei de la Casa MApN trimit si acum nota de calcul, dupa cum au spus in acelasi articol cei care au primit decizii de revizuire.

Uite un motiv serios de contestare a deciziei,la Comisie, daca o primesti fara nota: nu contine temeiurile de fapt care au stat la baza revizuirii.
Nu mai sustine prostiile cu HG 735, ca daca nu era contestata nu se da OUG 1 si acum primeai pensia din ianuarie a.c.
De la aparitia OUG 1, si mai ales dupa ce a fost aprobata prin L 165/2001, in mod constant am indemnat cititorii blogului sa astepte primirea deciziei de revizuire.
Precizarea nu era valabila, cum bine ai sesizat, pentru cei care au primit decizii de recalculare definitive in ianuarie.
Lasa investigatiile despre trecutul consilierilor scmd!

ELENA spunea...

@a
Nu ai vazut bine!

a spunea...

@ELENA
Aici cred ca ai dreptate ... ca-mi uitasem ochelarii "de departe" !... Dar eu spuneam ca nu am auzit scirtiitul rotilor trenului , de la "chiedica" pusa de semnalul de alarma ... si am gindit ca nu este acela trenul ...

Anonymous spunea...

am inteles , sa traiti , nu mai fac investigatii !
daca au fost emise decizii de revizuire , la MApN , de ce nu le-a vazut nimeni ?
as fi curios . pe bune . sa vad cum calculeaza .

astept provincia !

tupak amaru

Plano10 spunea...

I-am rugat sa scaneze o astfel de decizie si s-o trimita pe adresa blogului, dar nu s-a intamplat.
Nu au cum sa difere de cele de recalculare existente aci pe blog.

Anonymous spunea...

elena are "mere"....pardon wirelles bun in tren la Dolhasca(si laptopul pe genunchi)
....poate in alta tara :)In rest;minciuni
Voi aveti conexiune internet in tren??

Anonymous spunea...

Ei si tu ! A vrut sa mascheze faptul ca nu a fost in prezidiu la sedinta PNL pe teme de aparare....

Plano10 spunea...

@Tupak
Analizeaza aici decizie de revizuire:
http://www.plano10.com/2011/05/din-nou-decizie-de-revizuire-in.html

Anonymous spunea...

Daca nu indeplinesc conditiile de vechime in specialitate, in schimb am varsta standar de pensionare 55/3 ani, vechime totala de 34 ani, in structuri militare de 20,10 luni, stie cineva, daca legal sa fiu trecuta in rezerna fara pensie

Plano10 spunea...

@Anonim
Studiati art 54 si 55 din Legea 263/2010 precum si anexa 6 la aceeasi lege si veti vedea ca indepliniti toate conditiile, respectiv limita de varsta, stagiu minim in secialitate, stagiul complet in specialitate pentru a iesi la pensie de limita de varsta. Luati in calcul si reducerile de varsta din Tabelul 2 de la art 55 lit b)din aceeasi lege.
Eu am inteles ca aveti 20 ani si 10 luni lucrati in structuri militare.

Anonymous spunea...

corect, dar 11 ani cadru militar si 10 ani personal civil

Plano10 spunea...

@Anonim
Daca e asa va pensionati in termenele prevazute de lege pentru civili, cu stagiile din Anexa 5, cu reducere de varsta pentru cei 11 ani lucrati ca militari, daca ati avut grupe de munca.

Radaut prut spunea...

Pai,... ce sa zic. Poti "revizui" o pensie "recalculata" in baza unei HG declarata "ilegala" (de Curtea de Apel Cluj si confirmata de ICCJ, in 12.12.2011)...?

Radaut prut spunea...

Iar ma intorc,... si iar spun: Sigur, in parte Legea 164 (de exemplu), in materie de "pensii militare de stat" este ABROGATA... Cum se straduieste domnhul Plano 10 sa ne reaminteasca!
Va rog, totusi, sa urmarim "logica" actelor normative care au bulversat "pensiile militare de stat": s-a emis Legea 119 si apoi HG 753 (parca) prin care "s-a stabilit metotodolia" de recalculare a pensiilor.
Aceasta HG 753 ... a fost declarata "ilegala" in Justitie, dar... la 01.01.2011 TOTI pensionarii "cu pensii speciale" au primit pensiile RECALCULATE in baza celor doua acte normative, din care UNUL a fost considerat "ilegal" de Curtea de Apel Cluj... Pe acest "fond" apare OUG nr. 1/2011 care hotaraste "reviziurea"... a pensiilor recalculate!
Sper ca-mi este inteleasa disertatia?
Si intreb: poti revizui o pensie recalculata in baza unui act considerat ilegal?
... Ei ce spuneti?
Domnule Plano 10, unde credeti ca este "dreptatea"?/?/?
Pana la 31.12.2010?
... cand s-au trimis pensiile RECALCULATE
Dupa 01.01. 2011 cand s-a dat OUG 1, prin care s-a HOTARAT (parca la art. 5) ca sa se plateasca pensiile la cuantumul din decembrie..?
... sau dupa REVIZUIRE?..
in baza OUG1?
Care considerati ca fiind "punctul zero" al PROCESULUI de Recalculare_Revizuire_si urmeaza faza de Regularizare!
Eu vrerau sa ma plasati "la momentul la care am iesit la pensie"... !

Plano10 spunea...

Radut
Recalcularea in baza L 119/2010, recalculare din oficiu, repet...din oficiu, nu la cerere, s-a incheiat dezastros la o1 01 2011 si... pentru aceasta s-a emis OUG nr.1/2011 de revizuire, tot din oficiu si nu la cerere,pana la 31 12 2011,a pensiilor calculate total sau partial pe salariul mediu, dupa care incepe regularizarea... in plus sau in minus.
O hotarare de guvern, asa cum au fost HG 735 si hg 737, reglementeaza doar aspectele tehnice de aplicare a unei legi, ele neputand sa adauge la lege. Pentru ca au adaugat la L 119 si la lege, in general, HG 735 si 737 au fost anulate de instante si apoi abrogate prin OUG-uri.
Dupa momentul 31 12 2011 nu mai ramane nicio pensie calculata sau in plata potrivit abrogatei L 164, nici cele pentru care instantele au hotarat anularea deciziilor de recalculare, decizii declarate prin lege revizuibile.
Este posibil ca in baza RIL respins de ICCJ, instantele sa anuleze unele decizii de revizuire pe motivul ca prin ele s-au adus atingeri disproportionate dreptului de proprietate, potrivit Cartei Europene a Drepturilor Omului, dar nici instantele nu pot sa adauge la lege prin decizii, astfel incat sa oblige casele de pensii sa nu respecte principiul contributivitatii si algoritmul de recalculare in puncte de pensie, asa cum este stipulat si in L 263/2010.Instantele ar putea decide ramanerea in plata a cuantumurilor pensiilor rezonabile, nu a celor exagerat de mari,daca intre timp nu se nu se adopta amendamentele cu cuantumul mai avantajos.

Don Corleone spunea...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Don Corleone spunea...

Dom'le cat poa' sa bea unii!!!:):):)....

..si nu ma refer la plano,bineinteles

Radaut prut spunea...

Pai, toate's bune si frumoase,.. in materie "de drept civil" !
Ce ne facem, "legea" AR TREBUI SA ACTIONEZE numai in VIITOR.
Este CONSTITUTIONAL (sau nu) PRINCIPIUL RETROACTIVITATII Legilor...???

Dar prin aceasta postare doresc SA SCOT IN EVIDENTA discriminarea la care suntem supusi fata de judecatori, procurori
E posibil ca Instantele de Judecata SA NU POATA modifica Legea 119, sau L 263.
Insa cei care au facut demersuri in justitie au urmarit sa dovedeasca ca LEGEA NU POATE SA ACTIONEZE RETROACTIV, ca statul NU SI-A RESPECTAT angajamentul si a eliminat "pensiile militare de stat", statul a luat "un drept de proprietate" , ma refer la gradul militar si tot statul ne-a transformat in "asistati sociali" care vom DEPINDE de "sfantul punct de pensie" (asta este inventia lui Vladescu, nu iar mai muri multi inainte)...
Acestea sunt "in esenta" DREPTURILE pentru care am deschis actiuni in justitie...
Nu ne asteptam ca Justitia sa ne mareasca (sau nu) valoarea pensiei...
Nu vom castiga "acest drept" cu un Guvern ostil, dar vom putea PRETINDE Curtii Europene a Drepturilor Omului sa IMPUNA Romaniei sa ne recunoasca "statutul special, reglementat prin legi speciale"...
Este LOGIC: daca, tu STAT Roman CONTEZI, in caz de Razboi, pe pregatirea de specialitate a militarului in rezerva, atunci ASIGURA-I si DREPTURI nu numai obligatii.
Este corecta observatia; in OUG nr. 1 este precizat ca SE VOR REVIZUI si pensiile celor care s-au adresat Instantelor de Judecata (si au castigat)...
Este adevarat ca in 2011 au fost si cpensionari care au primit pensii REVIZUITE al carui cuantum este MAI MARE cu 15, 20, 40 % fata de pensia din decembrie 2010...
Este adevarat ca in decembrie 2011 s-au TRIMIS IN MASA Deciziile Revizuite in baza OUG 1....
Cu toate acestea cei care s-au adresat in Justitie "NU AU BAUT MAI MULT...." asa cum sugereaza distinsul don Corleone (sau ma insel)...
Am convingerea CA MAI DEVREME SAU MAI TARZIU toti militarii se vor bucura de prestigiul societatii (si NU CA AR CONSUMA ALCOOL...),
... O natiune nu poate exista FARA COLOANA SA VERTEBRALA - militarii - iar acestia nu pot fi "niste betivi"...!

SARBATORI FERICITE!