Un produs Blogger.

sâmbătă, august 07, 2010

Comentarii la Comunicatul SCMD privind legea 119/2010 si HG 735/2010 de recalculare a pensiilor militare

282 comments
[caption id="attachment_2052" align="aligncenter" width="118" caption="Istoricul militar Mircea Dogaru, presedinte SCMD"][/caption]

http://militar.infomondo.ro/actualitate/comunicat-al-scmd-catre-membrii-si-simpatizantii-scmd.html

De acord cu initiativa SCMD, dar, as preciza urmatoarele:


-Solicitarea actelor doveditoare ale veniturilor lunare nu echivaleaza cu un consimtamant pentru recalcularea pensiei si nu anuleaza dreptul la actiune in instanta, individual sau asociativ, al pensionarilor militari.
Conform principiului de drept " DURA LEX SED LEX" nimanui nu i se cere consimtamantul pentru aplicare unei Legi adoptate.


- Cifra de 1680 lei pentru o pensie maxima pare a fi nerealista daca am compara veniturile lunare ale militarilor cu salariul mediu brut pe economie, din perioada 1950-2010, avute in vedere pentru stabilirea puntajului mediu anual si a cuantumului pensiei.
Cei care au lucrat 30 de ani in armata pot cumula, cu sporurile prevazute de Legea 119, intre 3-4 puncte de pensie, ceea ce inseamna pensii intre 2100 si 2900 lei.
-Legea unitara a pensiilor va abroga legea 19/2000 si Legea 164/2001, dar nu va anula dispozitiile Legii 119/2010, in curs de aplicare, pe care, probabil, le va prelua in capitolul referitor la pensiile speciale.
-Se poate, intr-adevar, vorbi de o discriminare a militarilor, diplomatilor, auxiliarilor din instane si a parlamentarilor comparativ cu judecatorii si procurorii.

282 de comentarii:

«Cel mai vechi   ‹Mai vechi   201 – 282 din 282
plano10 spunea...

@parere personala
Bine ai revenit!
De acord cu cele 2 principii subliniate de tine.

micutzul spunea...

@ Plano
Eu am lucrat in Apararea Antiaeriana, in unitati operative. Eram cum se spune cu proiectilul pe teava. In cateva minute cu micui diferente de la un calibru la altul sau de la un tip de racheta la altul noi eram in masura sa deschidem focul. Si crede/ma ca eram....Diferenta intre pace si razboi la noi, era linistea si numarul mai mic de oameni la pace....
La fel era cu cei din aviatie, din radio locatie, unitatile operative ale Marinei si altele. In caz ca eram acasa, in timp liber, tara avea nevoie de zile sa treaca de la starea de pace la starea de razboi. Noi treceam in 60 / 90 de minute. Eu in revolutie am sta in UM din 17.12.1989 pana la sfarsitul lui februarie. Si nu mi/a dat nimeni bani pe ore suplimentare.

micutzul spunea...

A fost o perioada cand nu/l luau toti, a fost de asemenea o perioada cand era diferentiat, apoi l/au luat toti, din cate stiu eu...

T_REX spunea...

@micutu-si cate elicoptere si avioane ati doborat in 89 ca ne-ati inebunit de cate ne atacau. noi nu le vedeam voi da???!!!

micutzul spunea...

Pai ce tu nu stii ? Un balon meteo. Dar nu ne/au dat voie sa cautam decat dupa cateva ore.....

plano10 spunea...

@micutzul
Probabil te referi la salariul de merit. Daca l-ar fi luat toti nu-i mai zicea de merit si n-ar fi fost inclus in categoria veniturilor nepermanente... in prima forma a HG 1188/2001, valabila pana in 2004

micutzul spunea...

@ Plano
Nu, ma refer la indemnizatia de dispozitiv.

plano10 spunea...

Au doborat tinte electronice.
Unii zic ca daca dupa trei zile de razboi electronic veneau avioane adevarate ai nostri nu mai aveau munitie :)

plano10 spunea...

@micutzul
Ai dreptate! Indemnizatia de dispozitiv figureaza ca baza de calcul in HG 1188/2001 pentru toata lumea.

T_REX spunea...

Micutzu-va era greu sa faceti observare directa, adica cu ochiometru sa vedeti ca ecranele voastre erau infestate?noi primeam misiuni de lupta in cond. de atac al aviatiei si elicopt.si ne prapadeam de ras- ziceau sodatii unde dracu vad astia avioane? Ce v-as face daca as putea!!

micutzul spunea...

Bai nene, la vremea aia eram pe aeroport si injuram mai abitir ca tine acum. Aveam si noi satia si ne cruceam de ras....Nu vreau acum si nici nu este locul sa povestim dar e interesant ca fraierii au crezut. De, asta e razboiul electronic si cel psihologic . Daca nu esti pregatit, vezi muste pestye tot...Fata, m/a intrebat de ce nu ne intalnim noi. Chiar de ce ?

micutzul spunea...

La un moment dat ne/au spus ca 48 de elicoptere se indreapta spre noi....Intrasem in vrie...Cand ne/au spus si tipul ( Sikorski) am ras si ne/am vazut de treaba....

micutzul spunea...

Plano, pentru un jurist stapanesti bine anumiti termeni...

plano10 spunea...

Am urmarit prea multe emisiuni despre Revolutie la TV si, in plus, l-am citit din scoarta -n scoarta pe Alex Stoenescu

parere personala spunea...

@micutzul
Explica domnilor,ce le stiu pe toate,care este efectul "razboiului elecrtonic"asupra unui ecran de Rd.Lc.(diferenta dintre o tinta reala si una generata),eventual despre protectie electronica sau cu ce se"manamca" experianta unui operator de Rd.Lc.
Poate ai rabdare sa explici si care este diferenta intre a primi o informatie prin telefon(ordin spun dumnealor) si o hotararare pe baza informatiilor obtinute de tehnica speciala.
E singura posibilitate ca dumnealor sa inteleaga de ce Ap.AA.nu a lansat("nu a tras").
"Au doborat tinte electronice"o poveste ce "curge"usor pe sticla si si surprinzator mai si prinde(e drept nu la toata lumea).
Si eu am citit ce a scris Alex Stoenescu.A expus perfect tema diversiunii electronice dar,nu-mi aduc aminte de sa fi scris ca s-a"tras" de catre Ap.AA.
In alta ordine de idei:diferenta totala intre a privi prin binoclu(sau alt mijloc de acest gen)observare directa spune T_REX si a "privi" electronic.

parere personala spunea...

@plano10
Intr-o functie de comanda nu se numesc si nu se numeau cadre cu scopul de a beneficia la trecerea in rezerva de indemnizatia de comanda.
Cu siguranta armata nu este si nu a fost compusa numai din comandanti, dar functiile acestora sunt si au fost necesare(in viata civila sunt si au fost necesare functiile de director,ing.sef...). Pentru a fi numit intr-o functie de comanda este si afost obligatoriu sa treci prin anumite etape:studii,vechime,valoare,priza la personal...(nu sa le arzi).Nu contest ca au existat si exista pile(insa procentul este foarte aproape de zero).In principiu pila a inseamnat si inseamna:a alege dintre doua persoane f bune pe cel ce-l cunosti.
Da este incorect sa fi numit pe o functie de comanda(sau de director... in viata civila) in ianuarie,sa spunem si sa treci in rezerva(la pensie) in februarie.Nu cred ca sunt cazuri de tipul asta(dpdv al regulamentelor militare nu este si nu a fost posibil).
Da este incorect faptul ca cei trecuti in rezerva pana in 2004 nu au beneficiat de includerea in baza de calcul a indemnizatiei de comanda(in viata civila toti cei ce au ocupat sau acupa functii de conducere au beneficiat si beneficiaza de includerea in baza de calcul a indemnizatiei de conducere).

parere personala spunea...

@plano10
"Inseamna ca mai exista o categorie de nemultumiti. Cei care nu au lucrat in unitati aflate in dispozitiv de lupta, nu?"
Nu ! Categoric nu!
Sarcinile de seviciu ale celor ce nu lucreaza sau nu au lucrat in dispozitiv sunt si au fost diferite fata de sarcinile de serviciu a celot ce lucreaza sau au lucrat in dispozitiv.Conditiile de munca sunt si au fost diferite.Locatiile unitatilor militare in care se lucreaza sau s-a lucrat in conditii de dispozitiv de lupta sunt si au fost total diferite.
MICUTZUL va poate explica cel mai bine : "Eu am lucrat in Apararea Antiaeriana, in unitati operative. Eram cum se spune cu proiectilul pe teava..."cu siguranta stie cel mai bine cu ce se "mananca" activitatea in dispozitiv de lupta.
Cu alte cuvinte: "x" si "y" doua persoane,in viata civila,cu pregatire identica,cu specializare identica,cu vechime identica,incadrate(dpdv al nomenclatorului)pe functii identice...... "x" a lucrat permanent la 35 de minute de casa,intr-un birou...nu se poate supara pe "y"ce a lucrat toata viata pe o platforma petroliera marina,pt faptul ca acesta la pensie a beneficiat de nu stiu ce indemnizatie....

plano10 spunea...

Si celor care au iesit la pensie dupa 2004, dar nu mai erau comandanti... sau erau comandanti mai mici, nu li s-a inclus in baza de calcul indemnizatiile de comanda avute anterior.

T_REX spunea...

@Parere aiurea..vad ca te straduiesti in continuare sa ne luminezi:in primul rand ,observare directa pt. a confirma sau infirma electronica (si un copil stie cat de usor o poti pacali) insemn. si un MIG. 21 Lancer-ridicat si trimis sa confirme prezenta tintelor aeriene!!!??? 2. te straduiesti din rasputeri sa demonstrezi ca un aspect imoral din calculul p.dupa L164 e de fapt moral. nu te mai obosi caci nu poti ,ceea ce este incorect si imoral asa va ramane.Si apoi nici nu mai are sens _L119 Este in vigoare si iti va lua in calcul inclusiv solda ta de merit si indemn. ta de comanda de pe ultima luna dar le va lua in calcul si pe ale mele(NOASTRE) de pe ultimii 5 ani,dupa un principiu mult mai corect. A ca nu-ti place tie asta-i alta treaba dar nici nu te va intreba cineva!

plano10 spunea...

Ce faci @REX, incalci consemnul SCMD ? Pai... mai e pana pe 26...

ELENA spunea...

Asta se cheama rautate. Dar fiecare e... asa cum simte!
In Bucuresti e o zi superba, senina si rece, va incepe week-end-ul...

micutzul spunea...

@ T/REX
Mai este tare greu sa inteleg ce ai vrut sa scrii mai sus. Si ai cuvantul meu ca nu am mancat zacusca...
@ Plano si ELENA
Dragilor, in cazul in care se aplica noile prevederi legate de pensiile noastre, am o intrebare. Nu ar fi corect ca in acest caz asa cum statul considera ca am fi contribuit la fondul de pensii , sa considere ca si brutul soldelor noastre ar fi fost mai mare cu aceasta suma ? De exemplu sa spunem ca netul meu pe o luna ar fi fost de 1000 Ron, la fel cu al unui civil....Ei bine brutul civilului ar fi mai mare exact cu suma pe care el si angajatorul o cotizeaza la Casa de pensii.....Asta deoarece mie, militarului nu mi/au fost retinuti acesti bani. Concluzia , simpla intre mine si civil se face diferentiere la venitul brut luat in calcul la pensie dar nu si la venitul net. Curat murdar Nene Iancule....
Vorbesc foarte serios si va rog sa va mai consultati si cu altii si sa vedeti care este pierderea militarilor. ASTEPT RASPUNS > MULTUMESC

T_REX spunea...

Nu am inteles -care consemn? Si apoi eu nu am nici-o treaba cu SCMD! PS. unde o vedea Elena RAUTATE?In faptul ca un DUBIOS(vedeti-l cum combate pe infomondo) ma injura si incearca sa-mi bage parerea lui pe gat si eu nu stau capra si nu dau si din codita--asta sa fie rautate?

plano10 spunea...

Cum rautate daca, expresis verbis, asa scrie in Comunicatul nr 3 al CD al SCMD, publicat pe site?

T_REX spunea...

@micutu-ce nu ai inteles ?chestia cu mig-ul?

micutzul spunea...

@ T-REX
Da si exprimarea ma inebuneste asa de dimineata. Nu inteleg ce vrei cu electronica, cu MIGul .
Vazi ca la postarea aia am scris ceva si pentru Plano si pentru fata draga....Atrage/le si tu atentia ca din punctul meu de vedere e discriminare crasa.
Cum gandesti in privinta pensiilor, m/i se pare just. Pe mine ma doare ca ne rup definitiv de soldele activilor ceea ce v/a duce in cativa ani la o noua discrepanta. Daca aveam o moneda puternica si stabila, da , dar asa avem toate sansele sa ajungem unde erau pensionarii militari prin 95.
ELEEENAAAAAAAAA astept raspuns la postarea de la ora 9.55.

plano10 spunea...

@Micutzul
CAS se scade din brut.... nu se adauga. Fii atent ce-ti doresti. In baza de calcul a pensiei este inclus si CAS retinut la sursa.
In plus, cota de CAS pe care o plateste angajatorul nu este inclusa in salariul brut al angajatului.

micutzul spunea...

@ Plano

Adica , daca pe statul meu de plata, bine inteles fara norma de hrana, brutul era sa spunem 1000 lei, atunci ei imi iau in calcul inca o suma in plus fata de asta, ca fiind banii retinuti la sursa ? Adica daca pe fluturas era 1000 brut total, ei iau in calcul 1105 de exemplu ? Ceva nu/mi miroase bine .
Tu spui ca CAS se scade din brut. Eu stiu ca la calculul pensiei se ia in considerare brutul intreg fara sa scazi ceva . In cazul nostru nu se ia in calcul norma de hrana cu toate ca e cu caracter permanent....

plano10 spunea...

@Micutzul
Brutul cuprinde si contributiile si impozitul, asa cum zici si tu. Mai intai se scad contributiile din brut si apoi se impoziteaza restul cu 16%. Nu se poate impozita un venit prezumtibil.Rezulta ca statul nu ti-a luat impozit pe CAS si de-aia iti pune impozit pe pensie... daca o mai apuci...
Baza de calcul pentru pensie este salariul brut...inclusiv impozitul.

micutzul spunea...

@ Plano
E greu dar incerc. Totul e fictiv.

Solda de functie SF = 1200
Solda de grad SG = 800
Gradaii Gr. = (SF + SG)x 25%= 500
Dispozitiv D= ( SF + SG + Gr.) x 25%=(1200+800+500)x25%=
= 625
Total solda bruta = 1200+800+500+625= 3125
La toate astea se mai adauga unele sporuri in cuantumuri diferite si se ajunge la un brut de sa spunem 3500. Conform noilor legi, pensia se calculeaza la brutul de 3500. Spui ca s/a retinut CAS la sursa. Daca acest CAS s/ar regasi in solda , atunci brutul meu ar fi de circa 3867,5 . La calculul pensiei unui civil, CAS se regaseste in brut, dar la noi , fiind retinut la sursa, nu. Facand calculu statul nu imi da echivalentul a 0,5 puncte pensie la un an....,.
Daca cineva poate explica mai bine, ii multumesc.
Si Plano, pensia se calculeaza la brut , cu tot cu CAS, impozit...

T_REX spunea...

@PLANO-Bine zis (pt.Micutu-dar de fapt pt. toti) sa fie foarte atenti la ce-si doresc!!!IN loc sa aprecieze acceptarea faptului ca statul si-a oprit pt. noi partea de contributii aferente venitului pe care l-am avut,domniile lor ii dau sus sitare -nu ca noi nu am..mers la cinema!!!?? asa si cu l-119 in loc sa se zbata sa fie cat mai bine mobilata ,ei (recte-scmd) nu si nu ca ei vor musai L164, ca-i de la Burebista citire. asa se intampla cand vor sa conduca ofiterii fara o scoala militara macar!!!!

plano10 spunea...

@Micutzul
Daca vrei... altfel spus, contributia personala pentru pensii este o investitie pentru viitor pe care statul nu ti-o impoziteaza cand o platesti - sau ti se retine la sursa - ci atunci cand primesti pensia.
Daca in brutul de 3500 lei, exemplul luat de tine, este inclusa si contributia pentru pensii... cum sa ti-o adauge la brut?
Contributia ca si impozitul se retin la sursa... si pentru civili si pentru militari.
Odata cu aplicarea L 164/2001 si militarii au platit 5% din brut pentru fondul de pensii.

micutzul spunea...

@ T-REX

Eu sunt in situatia ta si nu am indemnizatie de comanda. Singura mea nemultumire este ca intr/un fel am vechime mica si asta ma v/a afecta oarecum. Eu am spus ca mie nu/mi scade prea mult dar nici nu cred ca creste prea mult, intr/o alta varianta. In nici un caz nu sunt ca alti colegi de promotie care au pensie cu 50% mai mare ca mine. Pe mine ma roade si repet de 1000 de ori ruperea de soldele activilor. Si la definitivarea legii unice care este in calcul, o sa intelegi de ce si de ce ne/au lucrat asa si activii nu spun nimic...In acest moment cred sincer ca noi am fost efectiv epurati...Sigur mai bland ...

plano10 spunea...

Adica ...v-au platit ca sa plecati de buna voie. :)

micutzul spunea...

@ Plano

Tu intelegi ca pe statul meu de plata nu a aparut niciodata rubrica CAS ? Adica contributia pentru pensie. Iar eu cand spun ca se considera ca a fost retinut la sursa prin sursa inteleg bugetul mare al MApN . Acesti bani care s/ar regasi , normal, in statul de plata unitatea nu i/a primit niciodata. Rupe/te de sistemul civil si intelege ca acesti bani nu apar nicaieri in cazul nostru...
Este pe Infomondo un tip Mos Alecu care cred ca poate explica probabil mai bine ca mine....
@ ELENA
Tu nu esti acasa ?

plano10 spunea...

Micutzule
Pana in aprilie 2001 nu o sa regasesti la militari nicio contributie pentru pensie. Pana atunci, prin lege, decretul din 1967 modificat in 1977, militarii erau scutiti de la plata contributiei pentru pensie. CAS apare pe stat la militari, incepand cu aprilie 2001.
Iata ce spunea Decretul 214/1977, valabil pana in 2001:
"Art. 4
Fondurile necesare pentru plata pensiilor militare de stat se asigura din bugetul statului prin Ministerul Apararii Nationale si Ministerul de Interne."

parere personala spunea...

@T_REX
Intelegi numai ce vrei tu.E dreptul tau.
A.
Eu spun ca nu ma incalzeste cu nimic daca echilibrarea pensiilor se face in jos(ata nu este un"principiu mult mai corect").In formula asta pierdem toti(chiar daca,dupa recalculere,pensiile noastre - a mea si a ta - vor creste aparent cu cateva sute de lei,iar pensiile celorlalti vor scadea).
Eu spun ca :
1. reparatie corecta inseamna aducerea pensiilor noastre la nivelul celor"mari".
2.pastrarea proprietatii asupra gradului,inseamna,crestere pt toata lumea,in timp a pensiei(creste valoarea gradului pt cei activi dpdv profesional,creste si pt noi pensia in procent egal).
B.
Este corecta afirmatia:poate fi pacalita "electronia".Important este in ce masura.In general aparatura electronica are protectie(un simplu televizor are preotectie la fluctuatiile de tensiune).Cu cat creste nivelul tehnic al unui "component" electronic si implicit importanta informatiei culese de acesta,creste si gradul de protectie.
In principiu(vorbesc la ,modul general;nu incerc o expilcatie tehnica complexa ce ar ocupa f mult spatiu),pt a pacali o aparatura de Ce.Rd.Elc. e necesar a emite un semnal identic cu cel al rezultat in urma unei functionari normale.Efectul pate fi:generarea a cateva tinte false(spoturi luminoase in plus fata de cele ce reprezinta aeronavele reale)sau"albirea"ecranului de Rd.Lc.Pt ambele situatii exista remediu tehnic.Ba mai mult:spotul luminos,ce reprezinta o tina,se formeaza pe baza unui calcul matematic al unui cumul de elemente(viteza de deplasare,suprafata de reflexe,innaltime,directie de deplasare....).Aeronavele nu sunt standard dpdv:caracteristici tehnice.In concluzie un simulator electronic nu poate genera un semnal perfect, indiferent de nivelul tehnic al acestuia.
Simularea unor tinte false a ingreunat munca specialistilor dar nu a fost o problema(concluzia a fost clara si exacta:tinte false).
In situatii limita e normal a ridica un avion de cercetare(nu un MIG. 21 Lancer pt ca tipul asta de av a aparut mai tarziu,dupa '89).
Asta-i una dintre explicatiile pt faptul ca Ap.AA nu a lansat(nu a fost palcalita de nebunia cu atac masiv aerian).

parere personala spunea...

@ELENA
Nu-i rautate.....este o remanenta a modului de a gandi pana in '89 : sa moara si capra vecinului.
Ai dreptate e superb afara...cu siguranta Sambata am sa ies la un gratar cu cateva familii prietene;liniste,un vin fiert pt pastrama,un mini fotbal pt articulatii.............

T_REX spunea...

Nu stiu ce vrei d-ta sa spui prin ,nu a lansat" -prob. te referi la rachete sol-aer.Tunurile aa au tras in draci insa, basca informatiile(dezinformatii) care parveneau la unit. operative ref. la iminentul atac aerian. Da scuze ,Lancer ca denumire a aparut dupa 95.,mig.-ul 21 insa exista. punctul 2 Sunt de acord cu d-ta sa se repare in sus ,cine se opune?EU nu in nici-un caz ! dar dumneata esti un visator,ca sa nu zic un utopic. o zi buna

T_REX spunea...

PS.-ai dreptate e super afara. in timp ce sfaraie gratarele etc. etc . etc. ar fi bine sa va ganditi ca multi colegi de-ai vostrii, pe aceleasi functii si grade nu au aceasta posibilitate. de ce ? va las placerea sa ghiciti. Pofta buna!!!!

parere personala spunea...

@T_REX
Artileria este una iar apararea antiaeriana este alta.Diferenta ca de la cer la pamant(dpdv tehnico-tactic).
Cu tunul s-a tras dupa avioane in '44.In '89 putin probabil sa se fi tras dupa aparate de zbor.A trage cu tunul este o operatiune (la nivelul tehnicii din'89)de tragere la vedere.Acest lucru comporta executarea focului la distante relativ mici,pt viteze de dplasare relativ mici.
Ilogic sa pretinzi ca s-a "tras in draci"cu tunurile daca cu ochiul liber sau cu miloace optice nu se vedea nimic.
Sau poate nu inteleg eu conceptul de razboi radioelectronic.Probabil ca eu nu stiu de existenta unui anumit tip de aparatura ce-ti genereaza pe retina sau pe ocularul unui binoclu,sa spunem,imagini false.
Astazi chiar ca-i o zi buna.Sanatate!

parere personala spunea...

@T_REX
Dragut...in postarile anterioare militai pt corectitudinea,justetea...legii ce "artimetic" scade toate pensiile,fata de valoarea actuala.Te incurci in concepte...ori e bine ori e rau?Acum"bagi"un PS"lacrimogen":"sa va ganditi ca multi colegi de-ai vostrii...."
Daca sugerezi ca dupa aplicarea celebrei recalculari,nimeni nu mai poate merge la un gratar...in principiu ai dreptate.Cu tote ca romanul,idiferent de valoarea venitului....la un gratar va merge,la un meci de fotbal va fi prezent.

T_REX spunea...

ha..ha.tunurile AA trag operate fiind de la distanta si sunt conduse prin radar .Cred ca nu intelegi sensul nici la Visator nici la UTOPIC

parere personala spunea...

@T_REX
Am specificat:la nivelul tehnicii anului '89 in Romania !

parere personala spunea...

@T_REX
Daca-mi spui un singur indicativ de UM ce avea in dotare,in '89 acest tip de tehnica,eu mananc calculatorul

T_REX spunea...

ai vrea tu sa afli secrete militare dar ..nu tine!!!

parere personala spunea...

La tine in Berheci colcae sevcretele militare.

parere personala spunea...

@T_REX
Ai putea insa sa te interesezi(cu siguranta in sat la tine sta careva ce alucrat la Matca).
Matca = localitate dispusa la 10 - 20 km SE fata de Berhaci;la 5 - 10km S DE Tecuci.
Succes la documentare

parere personala spunea...

Scuze E fata de Tecuci..........

parere personala spunea...

@T_REX
Daca stau bine sa ma gandesc asi putea sa-ti indic o persoana superautorizata in domeniu;cu siguranta vecin cu tine.
Sper sa nu te superi:in principiu e necesar sa-l sun(sa nu se supere omul ca nu l-am pus in tema).Apoi....te anunt

ELENA spunea...

@parere personala
Sambata ploua! E o ... parere personala.

ELENA spunea...

@Plano10
Nu de buna voie, ci cu bani!

ELENA spunea...

Cu referire la pct. A
Asta incerc si eu sa il lamuresc pe acest om de multa vreme, dar el nu si nu, ca sa ne scada la toti, decat sa ne alinieze pe toti!

ELENA spunea...

@Plano
Cred ca trebuie sa deschizi o noua rubrica, ceva pe tehnica militara. Important e ca se inteleg baietii si nu se iau la bataie. Dar ia sa trecem sa discutam despre pensii - se aprind spiritele din nou!

parere personala spunea...

O adevarata reprezentata a sexului frumos,stie mereu,care-i formula perfecta intr-o dicutie pe o tema data.

plano10 spunea...

Lasa-i sa-si mai aminteasca si ei, acum la pensie, ce bine trageau odata la tinta!

parere personala spunea...

@ELENA
Incantator joc de cuvinte.Sambata...lenea...micarii pe verticala a cumulusilor,blocheaza formarea acumularilor stratus...lipsa burnita specifica scorpionului

T_REX spunea...

@ELENA-ca sa nu ma supar si sa-ti vorbesc URAT,te rog sa-mi dai un singur exemplu de initiativa fie chiar si teoretic de aliniere a pensilor mici la cele babane. asta din partea voastra nu ce am facut noi cu taraita timp de 9 ani

T_REX spunea...

@PLANO -cum necum asta mai miroase a ARMATA spre deosebire de plimbat hartiile de la un birou la altul cu pantofii super lustruiti !!

T_REX spunea...

PS. -acum- pantofii super lustruiti dimineata si care nu se murdareau de praf pana la ora 15 se erijeaza in .. purtatorii de opinie ai armatei.ne invata ce si cum....

T_REX spunea...

ce s-a intamplat pe aici ?s-a dat STINGEREA?

ilie de la scularie spunea...

D'apoi dupa atitea panseuri trexo-cezareene (bune pentru lustruit pantofii) nu ne ramine decit sa ne zicem , GHAMANGIAN , : "Mare , e gradina ta , Doamne , si multi 'saraci cu duhul mai ai in ea' "

plano10 spunea...

Plecati in permisie in afara garnizoanei :)

micutzul spunea...

SSSSTTT !!!

Suntem in Silentio ** Samba **.

ELENA spunea...

@T_REX
Nu ma provoca pe teme militare, ca numa ce-mi aduc aminte ... "ce flacau eram odata!"
Si, in alta ordine de idei, nu mi se pare o crima ca, la un anumit nivel al carierei, sa ajungi intr-o MU, pe o functie in care ... ti se aduc hartiile la birou!

ELENA spunea...

@Ilie
Bine ai revenit! Stiu pe cineva care plangea dupa tine...

ELENA spunea...

@micutzul
Am raspuns cam tarziu, da' sunt acasa! Care-i baiul? Ca vad ca ti-a raspuns Plano10 la ce intrebari ai avut.

ELENA spunea...

@T_REX
...Incearca sa iti amintesti ce discutam la telefon intr-un inceput de week-end, in iunie, dupa ce CCR respinsese exceptia pe L9 119 cand tu te "speriai" ca eu sofez si vorbesc in acelasi timp. Ca sa fiu mai exacta, am inceput discutia in Sebes si am terminat-o in Alba Iulia. Dar daca tu ai uitat continutul acelei discutii, cine se supara?

ELENA spunea...

@parere personala
A fost o vreme absolut minunata, iar eu, locuind la curte + gradina + livada, am simtit-o din plin.

ELENA spunea...

@parere personala
Colegul bate ... in alta parte. Lasa ca ii raspund eu: da, draga, ma gandesc la acei colegi care, la varsta mea, prefera sa stea blocati in fata calculatorului sau Tv si sa se holbeze la un ecran in loc sa faca si altceva mai bun. Ma gandesc la cei care doar judeca pe altii in asteptarea zilei de salariu, da' nu pun mana sa faca si altceva pentru a-si mari veniturile lunare. Ma gandesc la tine cand, in alta parte, ma intrebai daca mai fac acasa o ciorba si, daca atunci nu ti-am raspuns, iti raspund acum - da, am in permanenta cate 3-4 feluri de mancare proaspat gatita in frigider, maaaaaaaaaaaaaaaama, cate imi vin in minte sa ti le zic acum! Mai bine ma opresc aici.

ELENA spunea...

@T_REX
Poti fi mai concret? Ca de otifcat, vad ca esti destul! iar ai o pasa din aia proasta. Anunta-ma cand iti revii.
Si saptamana trecuta VOIAM SA TE SALUT DE LANGA LICEUL TAU, da' masina gonea si, pesemne, am intrat intr-o zona fara acoperire. Scuze, intentia mea nu era sa te fac sa vorbesti singur!

ELENA spunea...

@micutzul
Lasa samba, ai o varsta! Treci si tu pe vals, tango...

micutzul spunea...

Sa inteleg ca ai fost aici ? Nu vreau sa ma bag in seama, sunt doar curios .

parere personala spunea...

@ ELENA
Sincer ma bucur !

ELENA spunea...

@Ilie
Bine ai revenit! Stiu pe cineva care plangea dupa tine…

parere personala spunea...

Pasii de vals sau tango...cam lenti pt energia pozitiva ce o emana postarile lui.

ELENA spunea...

Cred ca nu mai vad bine... sau m-am tampit. DAR SCRIE ca ... Plano m-a bagat la moderare! Cu raspunsul dat lui Ilie. Ca i-am zis ca cineva (T_REX) plangea dupa el. Noapte buna! Ma gasiti pe Roarmy230.
@parere personala - de ce te bucuri? Ca imi interzice dl. Plano postarile pe blogul lui?

parere personala spunea...

"A fost o vreme absolut minunata, iar eu, locuind la curte + gradina + livada, am simtit-o din plin."
Pt aceasta postare a fost raspunsul meu!!!!!

plano10 spunea...

Imi pare rau, da raspunsul l-ai plasat gresit si a fost mutat de la locul initial la comentariul lui @Ilie de la scularie pt ca acesta sa vada ca este solicitat.

T_REX spunea...

tu nu esti Ilie de la SCULArie pe care-l cunosc eu.esti o caricatura care vrea sa se bage in seama!!

T_REX spunea...

@HELEN-ardea ceva ,de nu ai oprit cateva minute ,daca doreai sa vezi cu adevarat,Mi-ar fi placut sa-ti ascult impresiile. Da sunt ofticat cu adevarat.!De ce ?altadata..

plano10 spunea...

@REX
Tu ai uitat unde ai facut LICEUL? :)

«Cel mai vechi ‹Mai vechi   201 – 282 din 282   Mai noi› Cele mai noi»